 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 10:50 pm Post subject: |
|
|
Προσοχή παρακαλώ. Σε λίγα λεπτά στην 1η γραμμή εισέρχεται προαστιακή αμαξοστοιχία με προορισμό Αχαρνές - Οινόη - Λιανοκλάδι - Λάρισα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Μόσχα - Βλαδιβοστόκ. Η αμαξοστοιχία σταθμεύει και σε όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς και στάσεις. Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 10:58 pm Post subject: |
|
|
Oρθαδικο. Κοντα ειναι.  |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 11:29 pm Post subject: |
|
|
Επί της ουσίας, όπως σωστά αναφέρεται πιο πάνω, για να φτάσει τρένο στο Ξυλόκαστρο χρειάζεται εκτός από την ολοκλήρωση υποδομής (αφού ξεπεραστούν οι εμπλοκές με Ολυμπία Οδό στην τομή των δυο έργων μετά τη Συκιά και λίγο μετά στο ύψος της οδογέφυρας προς Καρυώτικα), δημοπράτηση και κατασκευή επιδομής κλπ., δημοπράτηση και κατασκευή ηλεκτροκίνησης και δημοπράτηση και κατασκευή των σταθμών. Οι εργολαβίες θα αφορούν υποχρεωτικά όλη τη γραμμή μέχρι το Αίγιο.
Οπότε καλό 2014 στην καλύτερη περίπτωση. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 11:35 pm Post subject: |
|
|
Για Πατρα καλυτερα να μην το συζητησουμε. Εγω προσωπικα δινω 8 με 10 χρονια να φτασει η νεα ΣΓΥΤ στην Πατρα. Βεβαια ας δημοπρατηθει η Παναγοπουλα να βγει η γραμμη ως το Ριο και ας παει στην Πατρα μονη κανονικη γραμμη. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 12:12 am Post subject: |
|
|
Και εγώ πιστεύω οτι θα καθυστερήσει η Πάτρα όταν...
υπάρχουν αντιδράσεις από τοπικούς φορείς στο Διακοφτό που ζητούν να κατασκευαστούν σήραγγες για να μην επηρεαστούν οι οικισμοί,
η αντιμετώπιση του ΟΣΕ μέσα από τις συμβάσεις τις περιόδου 2007-8 για τους αυτοκινητόδρομους, στις οποίες ορίζεται ότι προηγούνται τα οδικά έργα και ακολουθεί ο σιδηρόδρομος!Επομένως σε 40 σημεία πρέπει να περιμένει τα οδικά έργα.
Καλό μήνα σε όλους! |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:20 am Post subject: |
|
|
Πριν λίγες μέρες έγινε στην Πάτρα ημερίδα του ΤΕΕ για τα μεγάλα έργα της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας, όπου μίλησε και στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ. Τα νέα που μας έφερε ήταν ότι:
- Για το τμήμα μέχρι το Αίγιο (Ροδοδάφνη) το έργο εξελίσσεται ικανοποιητικά, οι πιστώσεις φθάνουν σε βαθμό απορρόφησης 70% και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2013.
- Για μετά το Αίγιο τα χρήματα που έχουν δεσμευτεί επαρκούν για να φθάσει η γραμμή μόνο μέχρι το Ρίο , κάτι που όπως είπε αναμένεται να γίνει μέχρι το 2015 (βάλτε άλλα 5 για να είμαστε μέσα...).
- Από το Ρίο μέχρι το νέο λιμάνι της Πάτρας όχι μόνο δεν έχει γίνει η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά δεν έχει δεσμευτεί ούτε ένα ευρώ για το έργο .
- Για την επέκταση της γραμμής μέχρι τη Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για τη μελέτη, αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν ενέκρινε τη χρηματοδότηση της μελέτης, άρα το ξεχνάμε για καμμιά 20ετία... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 5:41 pm Post subject: |
|
|
Δεν πειραζει,,ας φτασει μεχρι Αιγιο και θα την κανει τη δουλεια του...
50-60 % θα πεσουν οι κτελατζηδες..γιαυτο και το πολεμουν τοσο λυσσαλεα.. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 9:08 pm Post subject: |
|
|
Τι να κανει βρε Αγγελε, ποια δουλεια να κανει στο Αιγιο? Παλι μετεπιβιβασεις, παλι αλλαγες. Να θελεις να ταξιδεψεις στην τριτη μεγαλυτερη πολη και πυλη της Ελλαδας προς την Ευρωπη και να φτανεις Πατρα με τι? Με λεωφορειο ή με την παλια μετρικη? Αυτα τα μοναδικα projects μονο στην Ελλαδα μπορεις να τα δεις. Δημοπρατεις το Κιατο-Αιγιο και θα κανει 10 χρονια να τελειωσει υποδομη και επιδομη. Εν τω μεταξυ, μολις κοντευει να τελειωσει, θα δημοπρατηθει και το Αιγιο-Ριο ,άλλα 5 με 6 χρονια να κατασκευαστει και μετα για Πατρα το αγνωστο, το μεταφυσικο. Και σκεψου, αντε και πηγε στην Πατρα με το καλο γυρω στο 2020, καινουργια γραμμη και δεν θα εχει μεταφορικο εργο ουτε απο το νεο λιμανι ,ουτε και απο την βιομηχανικη ζωνη. Για να μην μιλησω για σιδηροδρομικα ferries μεταξυ Ελλαδας-Ιταλιας. Παιδια , ειπαμε καλοι οι αυτοκινητοδρομοι, τους οποιους δεν εχουμε, και καλως να γινουν ,αλλα η ελλειψη σιδηροδρομου και ανταγωνισμου κατ'επεκταση εχει δημιουργησει τις μονοπωλιακες και πανακριβες υπηρεσιες σε ολα τα επιπεδα, μεταφορες ,καυσιμα , ΚΤΕΛ, νταλικες, ταξι. Τωρα ειδικα μετα τις μεγαλες αυξησεις στα καυσιμα, ο σιδηροδρομος ειναι λυση και πιστευω σιγα-σιγα θα μπαινει στη ζωη του Ελληνα. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 11:29 am Post subject: |
|
|
Quote: | Τι να κανει βρε Αγγελε, ποια δουλεια να κανει στο Αιγιο? |
γιε εμενα τουλαχιστον ειναι καλα,,σε μιση ωριτσα ειμαι Αιγιο και θα παιρνω το τρενο για Αθηνα... |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 4:07 pm Post subject: |
|
|
το παλιο τρένο μέχρι το Αίγιο κάνει κανά εικοσάλεπτο, τουλάχστον να πέρνουμε ΙΝΤΕRCITY μεχρι το Αιγιο και μετά αλλαγή, δεν είναι και το καλήτερο αλλά τι να κανουμε... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 4:55 pm Post subject: |
|
|
και με το αυτοκινητο μεχρι το Αιγιο καλα ειναι..το παρκαρεις εκει και πας Αθηνα..  |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Wed Mar 03, 2010 5:06 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγες μέρες έτυχε να χρησιμοποιήσω τη γραμμή Κολωνία-Φρανκφούρτη και με τρένο και με αυτοκίνητο. Με το αυτοκίνητο έκανα περίπου 2,5 ώρες λόγω σχετικά μεγάλης κίνησης ενώ με το τρένο έκανα 56 λεπτά! Από το κέντρο της Κολωνίας στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Σκεφτόμουν πόσο χρήσιμο μέσο είναι το τρένο ως εναλλακτικό του αυτοκινήτου ειδικά σε μέρες με αρκετή κίνηση στους δρόμους. Η απόσταση Κολωνίας-Φρανκφουρτης είναι σχεδόν η ίδια με την απόσταση Πάτρα-Αθήνα.. Σκεφτείτε ένα τρένο να κάνει αυτή την απόσταση σε 56 λεπτά.. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 7:24 pm Post subject: |
|
|
mfotinakis wrote: | Η απόσταση Κολωνίας-Φρανκφουρτης είναι σχεδόν η ίδια με την απόσταση Πάτρα-Αθήνα.. Σκεφτείτε ένα τρένο να κάνει αυτή την απόσταση σε 56 λεπτά.. |
Η διαδρομή Κολωνία-Φρανκούρτη είναι NBS (η γερμανική ακροστοιχία των LGV) και ΟΥΔΕΜΜΊΑ σχέση έχει με την "ελληνική" εκδοχή της ΣΓΥΤ όπως την αντιλαμβάνονται και την υλοποιούν στην Πελλοπόνησο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ...
Αν δεις τις ταχύτητες που προβλέπεται να αναπτύξουν τα τραίνα, δεν έχουν ουδεμμία σχέση με Υψηλές Ταχύτητες καθότι όπως έχουμε ξαναπεί ο ορισμός της ΣΓΥΤ που έχει αποδεχθεί η ΕΕ και χρησιμοποιεί ο ΟΣΕ ΔΕΝ έχει οικουμενική ισχύ.
Σε άλλες χώρες οι ταχύτητες από 160 kmph και άνω είναι ΣΓΥΤ, και αλλού ως τέτοια ορίζεται η γραμμή ¶ΝΩ των 200 (που και αυτή θα αναπτυχθεί μόνο σε τμήμα της νέα γραμμής Αθηνών-Πατρών).
Αν λοιπόν είχαμε μια πραγματική γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων στο Αθήνα-Πάτρα, ουδείς δεν θα είχε αντίρρηση, αλλά τότε θα έπρεπε να αποχαιρετίσουμε την κανονική γραμμή για προαστιακή εξυπηρέτηση και θα έπρεπε να ανακαινίσουμε-χρησιμοποιήσουμε την μετρική και ως γνωστόν τα σαϊνια- "διπλωματούχοι μηχανικοί" του ΟΣΕ είχαν ανέκαθεν μια ιδιότυπη "αλλεργία" στο μετρικό δίκτυο τα τραίνα του οποίου τα αποκαλούσαν περιπαικτικά τραινάκια του λούνα πάρκ...
-edit-
1) Επειδή έχουμε λιβανίσει αρκούντως του Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους στο φόρουμ, ορίστε ένα όχι και τόσο κολοκακευτικό γεγονός (πτώση τάσης) που συνέβη την Παρασκευή 30/1 και ταλαιπώρησε 150,000 επιβάτες της γραμμής Tokkaido Shinkansen και οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος:
http://www.asahi.com/english/TKY201001290456.html
Απ' ότι αποκάλυψε η εταιρία, οι εργάτες που εκτέλεσαν συντήρηση στο Kodama No. 659 ξέχασαν να βιδώσουν τις τέσσερις βίδες που συγκρατούν τον παντογράφο και έτσι αυτός ξέφυγε προκαλώντας ζημιά στην γραμμή επαφής διακόπτωντας έτσι την παροχή ρεύματος.
http://search.japantimes.co.jp/cgi-bin/nn20100202a3.html
Εμένα μου αρκεί αυτή η ομολογή ενοχής απ' την εταιρεία, αμφιβάλλω αν άλλοι operators (π.χ DB) θα το έκαναν, και ελπίζω να μην "αναγκάσουν" τους ατυχείς εργάτες να κάνουν... χαρακίρι !
¶νθρωποι είναι και αυτοί, αν και Ιάπωνες !
2) Ένα επίσης τεχνικό πρόβλημα που έβγαλαν προσφάτως τα Ν700:
http://mdn.mainichi.jp/mdnnews/news/20100304p2a00m0na013000c.html
Για το δεύτερο περιστατικό, θα σχολιάσω την κρισιμότητα της σωστής συντήρησης σε τραίνα που πιάνουν σε daily operation τα 300 kmph... |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Sun Mar 07, 2010 10:53 am Post subject: |
|
|
Ο ΟΣΕ εισπράττει ένα, αλλά ξοδεύει... οκτώ!
Tο συσσωρευμένο έλλειμμα του Οργανισμού έχει ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ, καθώς γεννάει καθημερινά ζημίες 2,2 εκατ. ευρώ.
Εως το καλοκαίρι αναμένεται η ολοκλήρωση της σύνταξης του σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, σε μια ύστατη προσπάθεια διάσωσης του πλέον ελλειμματικού οργανισμού του υπουργείου Υποδομών. Σημειώνεται ότι το σχέδιο ανασυντάσσεται για τρίτη συνεχόμενη φορά, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει εφαρμοστεί η παραμικρή πρόβλεψη των παλαιότερων αντίστοιχων σχεδίων εξυγίανσης, ενώ φαίνεται ότι κινείται πολύ κοντά στις προβλέψεις της προηγούμενης κυβέρνησης. Στο μεταξύ, το συσσωρευμένο έλλειμμα του Οργανισμού έχει ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ, καθώς γεννάει καθημερινά ζημίες 2,2 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή κι ενώ οι εκάστοτε κυβερνήσεις καθυστερούσαν την υλοποίηση του προγράμματος εξυγίανσης, η σχέση εσόδων - εξόδων στον ΟΣΕ διαμορφώνεται στο 1 προς 8. Ετησίως ο Οργανισμός εισπράττει περίπου 100 εκατ. ευρώ, ενώ πληρώνει 360 εκατ. ευρώ μόνο για τόκους και 400 εκατ. ευρώ για δαπάνες μισθοδοσίας.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100013_07/03/2010_393297 |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 9:16 am Post subject: |
|
|
Δύο ειδήσεις απ' την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου !
- Την 1 Μαρτίου απεσύρθη οριστικά το 500άρι Nozomi Shinkansen, το πλέον προηγμένο τραίνο της εποχής του (ξεκίνησε δρομολόγια το 1997).
Ότι και να γράψει κανείς για το most ever φουτουριστικό τραίνο θα είναι λίγο.
Να αναφερθεί απλά ότι 1500 Ιάπωνες Σιδηροδρομόφιλοι συγκεντρώθηκαν στον Σταθμό του Τόκιο για να του αποδώσουν φόρο τιμής...
http://mdn.mainichi.jp/mdnnews/news/20100301p2a00m0na004000c.html
Αναρωτιέμαι ποιά άλλη χώρα έχει την πολυτέλεια να αποσύρει ηλεκτρική αυτοκινητάμαξα μετά από μόλις 13 χρόνια λειτουργίας !
Οι λόγοι ίσως έχουν να κάνουν με το μεγάλο κόστος συντήρησης, όπως και με το γεγονός ότι είχαν μείνει μόλις 9 συρμοί.
- Η πρώτη υπεραστική γραμμή Maglev στον κόσμο ...θα περιμένει λίγο ακόμα !
Η JR Central ανακοίνωσε ότι θα χάσει τον στόχο του 2025 για την λειτουργία της γραμμής Chuo Shinkansen.
http://www.asahi.com/english/TKY201003070159.html
Αξίζει να σημειωθεί ότι το project είναι εξ' ολοκλήρου χρηματοδοτούμενο από ιδίους πόρους της ιαπωνικής εταιρείας. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 11:51 pm Post subject: |
|
|
Ας δούμε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη του CEO της Central Japan Mr. Kasai, που θα λύσει τις απορίες πολλών !
TOKYO—The chairman of Central Japan Railway Co. said the company is aiming to work with U.S. companies such as General Electric Co., as part of an aggressive bid to see its platypus-billed shinkansen whiz its way through the state of Florida.
At the same time that the company is aggressively ramping up to do business in the U.S., Yoshiyuki Kasai, the 69-year-old head of JR Central, said in an interview Monday that he will never try to sell his world-leading product in China—a strategy at odds with many Japanese companies focusing increasingly on their rapidly growing neighbor.
"It's not possible to export our trains to China. They would steal our technology and they would not respect it," said Mr. Kasai, who has worked in Japan's rail business for 48 years and has become a larger-than-life figure who doesn't mince his words, a rarity in corporate Japan. Known as an outspoken nationalist, he said bluntly: "The risks are too high—if there was an accident they would blame us and it would be the end."
"JR East uses the cheap version of their train in China. I told them not to do it," Mr. Kasai added, referring to East Japan Railway, an independent company operating the shinkansen in central and northern Japan. JR Central and JR East are two of six former state-owned rail companies that were privatized in 1987.
Mr. Kasai also took a swipe at global competitors, notably French firms looking to export their own high-speed railway systems. "In France, if a train is five minutes late, then it's just on time. In Japan, if it's one minute late then it's late," said Mr. Kasai, who got his master's degree in economics from the University of Wisconsin-Madison in 1969. "In 45 years of operation, we have had 4.5 billion passengers and zero casualties as a result of a train accident."
A spokeswoman for French engineering company Alstom SA, a major French train maker, declined to comment.
Ο τύπος δεν μασάει τα λόγια του ! Ειδικά για τους Κινέζους !
Γνωστοί κλέφτες ξένης τεχνολογίας οι Κινέζοι, γιατί να τους πουλήσουν το Maglev οι Ιάπωνες και να το αντιγράψουν ?
Υπάρχει και άλλη μια παράμετρος: Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι η τεχνολογία Maglev μπορεί να έχει στρατιωτικές εφαρμογές, οπότε είναι μάλλον απίθανο να την πωλήσουν σε μια χώρα όπως η Κίνα !
Αφήνει και άλλα υπονοούμενα:
"The risks are too high—if there was an accident they would blame us and it would be the end."
Προφανώς αναφέρεται στο E2 που έχουν πουλήσει στους Κινέζους.
Οι Κινέζοι το πηγαίνουν με 330 kmph, όταν το τραίνο είναι πιστοποιημένο (με την βούλα της εταιρείας) για 270 kmph.
Αυτό αφιερώνεται σε ορισμένους φίλους (και "φίλους") που μας έλεγαν ότι οι Κινέζοι υπερβαίνουν τις εργοαστασιακές προδιαγραφές (των τραίνων Υψηλής Ταχύτητας) που χρησιμοποιούν με την βούλα-σφραγίδα των εταιρειών...
Πολύ ωραίο και το σχόλιο για το τι θεωρείται καθυστέρηση στους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους (άνω των 5 λεπτών) και τι στους Ιαπωνικούς (1 λεπτό!!!).
Πολύ καλοί οι Γάλλοι (για τα ευρωπαϊκά δεδομένα), αλλά την ακρίβεια και το γενικότερο των Ιαπώνων μπορούν μόνο να τα ονειρεύονται...
Φυσικά οι Γάλλοι δεν σχολίασαν, τι να πουν άλλωστε ? |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 4:22 pm Post subject: |
|
|
Εγώ κρατάω το τελευταίο κομμάτι που λέει για τα μηδενικά ατυχήματα μετά από 45 χρόνια και 4,5 δις επιβάτες..
Αρκετά πιο ασφαλές ακόμα και από τα αεροπλάνα δηλαδή... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 4:57 pm Post subject: |
|
|
Φυσικά, τα μόνα θύματα που έχουν αναφερθεί είναι κάτι απελπισμένοι Ιάπωνες που έπεσαν στις ράγες !
Σ' αυτό το θέμα (την ασφάλεια) και οι Γάλλοι έχουν πολύ καλό ρεκόρ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι (παρά την φημολογία) τα Σινκανέν έχουν μεν ένα πολύ καλό σύστημα ATP (που ελέγχει και απαγορεύει υπερβάσεις ταχύτητας κτλ), αλλά δεν πηγαίνουν αυτόματα.
Οι Ιάπωνες μηχανοδηγοί ασκούν τον έλεγχο και επιτυγχάνουν αυτή την καταπληκτική ακρίβεια στους χρόνους.
Έχει μπει παλαιότερα βίντεο στο οποίο φαίνεται ευκρινώς στις οθόνες του τραίνου ότι μετράνε τις καθυστερήσεις σε δευτερόλεπτα ! ! !
Τέτοια λεπτομέρεια δεν νομίζω να την πάλευε γενικώς ο Ευρωπαίος (για τον Έλληνα ας μην μιλήσω καλύτερα!) |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 6:32 pm Post subject: |
|
|
Ανακοινώθηκε σήμερα η επίσημη ερευνα της κυβέρνησης για τα HS2 τρένα στην Αγγλία και στην ουσία ανακοινώνει την κατασκευή High Speed Γραμμής από Λονδίνο-Birmingham και στην συνεχεια Manchester-Glasgow-Edinburgh και δεύτερης γραμμής από Birmingham-Leeds-Newcastle με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 350km. Η ερευνα περιλαμβάνει λεπτομερής ανάλυση για την γραμμή μέχρι Birmingham και γενική ανάλυση για τις υπόλοιπες γραμμές. Από την στιγμή που υπάρχει διακομματική συμφωνία για την ανάγει το HS rail αναμένεται να πάρει έγκριση και τα έργα να αρχίσουν σε 5 χρονια.
Οι χρόνοι με τις νέες γραμμές αναμένεται να πέσουν σε:
Birmingham - Euston (London) = 48min από 1hr 20min (163km)
Leeds - Euston (London) = 1hr 20 από 2hr 20min (290km)
Sheff - Euston (London) = 1hr 15
Leeds - Euston(London) = 1hr 20
Manchester - Euston(London) = 1hr 20 από 2h 10min (275km)
Brum - Leeds = 1hr 05
Brum - Manchester = 40 mins
http://www.dft.gov.uk/pgr/rail/pi/hi...f/cmdpaper.pdf
http://www.dft.gov.uk/pgr/rail/pi/highspeedrail/
 |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 2:49 pm Post subject: |
|
|
ΟΣΕ: Κλειστό το τμήμα Λειανοκλάδι - Δομοκός λόγω κατολίσθησης
NAFTEMPORIKI.GR Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010 12:54
Διεκόπη προσωρινά η σιδηροδρομική κυκλοφορία μεταξύ Λειανοκλαδίου - Δομοκού λόγω κατολίσθησης.
Ήδη, στον τόπο της κατολίσθησης σπεύδει συνεργείο του ΟΣΕ προκειμένου να καθαρίσει τις γραμμές και να αποκαταστήσει την κυκλοφορία.
Η αμαξοστοιχία 500 έχει εγκλωβιστεί στο σταθμό του Λιανοκλαδίου και η 553 στο σταθμό του Δομοκού, αναμένοντας το "πράσινο φως" για να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Mar 13, 2010 7:59 pm Post subject: |
|
|
Πολύ κατατοπιστικό το pdf SOUL_13.
Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή είναι ότι οι Βρετανοί δεν θα πάνε τελικώς σε Maglev (υπήρξε και τέτοια πρόταση), και ότι η projected ταχύτητα του δικτύου τους θα είναι τα 400 kmph ! Πραγματικά εντυπωσιακό...
Απ' την άλλη, προβλέπεται η οικονομική βιωσιμότητα του project αν αναλογιστεί κανείς τις συγκεντρώσεις πληθυσμών και οικονομικής δραστηριότητας κατά μήκος της γραμμής.
Προγραμματίζουν επίσης την υιοθέτηση των ευρωπαϊκών standards στις προδιαγραφές του τροχαίου υλικού, κάτι που θα καταστήσει ασύμβατο το νέο δίκτυο με το υπάρχον. Προφανώς είναι αναγκαίο κακό |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Mar 16, 2010 12:21 pm Post subject: |
|
|
"ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ:Ένα σημαντικό έργο που «εκτροχιάστηκε»"
Όταν το 2003 ο τότε Υπουργός συγκοινωνιών Χρ. Βερελής εξήγγειλε σε πανηγυρική εκδήλωση στα Γιάννενα, παρόντων των εκπροσώπων των παραγωγικών φορέων τριών περιφερειών (Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτ. Μακεδονίας), Την ένταξη του έργου της σιδηροδρομικής Εγνατίας στα δυτικοευρωπαϊκά δίκτυα η συντριπτική πλειοψηφία των παρόντων χειροκρότησε ειλικρινά.Κάποιοι βέβαια...
αμφισβήτησαν το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου το οποίο υποτίθεται θα ξεκινούσε το 2004 και θα τελείωνε δυο με τρία χρόνια αργότερα.Δυστυχώς η εξέλιξη των πραγμάτων τους δικαίωσε αφού το έργο όχι μόνο δεν ξεκίνησε αλλά ούτε καν ωρίμασε.Είναι ενδεικτικό ότι από τις προβλεπόμενες μελέτες μόνο για ένα μικρό τμήμα αυτού, το κομμάτι Ιωαννίνων–Καλαμπάκας σχεδόν ολοκληρώθηκε η προμελέτη.Συνεπώς κάλλιστα μπορούμε να μιλάμε για πλήρη «εκτροχιασμό» του έργου το οποίο απΆ ότι δείχνουν τα πράγματα βρίσκεται για τα καλά στα συρτάρια των αρμοδίων και δύσκολα θα βγει απΆ αυτά.Δυστυχώς η εικόνα διάλυσης του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, η έλλειψη πολιτικής βούλησης από πλευράς των εκάστοτε κυβερνήσεων να προχωρήσουν ταχύτατα στην ωρίμανση του τόσο σημαντικού για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας έργου, αλλά και η απουσία ισχυρής διοίκησης στον ΟΣΕ, καταδίκασε το έργο με κίνδυνο απένταξης εάν δεν είναι ορισμό σύντομα. Η σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας μάλλον βάζει οριστική ταφόπλακα στο έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Κάτι που ενισχύει και η απουσία διοίκησης στον ΟΣΕ, ως και η συνακόλουθη απουσία σχεδίου από πλευράς οργανισμού.
Προχωρούν… οι μελέτες
Όπως προκύπτει από απαντήσεις που δίνονται κατά καιρούς στις επισημάνσεις επιστημονικών φορέων (τεχνικό Επιμελητήριο) της χώρας από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Συγκοινωνιών η πορεία ωρίμανσης του έργου προχωράει κανονικά. Ουδέν αναληθέστερον αυτού. Όπως έχει ειπωθεί από τον συνολικό όγκο των μελετών που προβλέπεται από τον σχεδιασμό του έργου μόνο για ένα μικρό τμήμα αυτού έχουν τελειώσει η προμελέτη από την «οδομηχανική ΑΜΕ».Πρόκειται για το κομμάτι-Καλαμπάκα, συνολικού μήκους 81,4 χιλ. στο οποίο η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή 19 γεφυρών (1 γέφυρα στον ¶ραχθο μήκους 1.064 μ. και ύψος 100 μέτρα, εννιά γέφυρες με βάθρα μικρού ύψους και μήκους από 200 έως 500 μέτρα και εννιά γέφυρες με ββάθρα μεγάλου ύψους 45 με 65 μέτρα και μήκους από 150 έως 820 μέτρα) επτά συράγγων (Κατάρας 10.345 μέτρα, Περιστερίου 6.036 μέτρα, Δρίσκου 6.092 μέτρα, ως και άλλων τεσσάρων συράγγων μήκους 1.390 έως 3.050 μέτρα.Εκτός της συγκεκριμένης προμελέτης ουδεμία άλλη προμελέτη έχει ολοκληρωθεί με την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Συγκοινωνιών να ψελλίζει ότι τα πάντα προχωράνε κανονικά επικαλούμενοι ότι οι μελέτες έχουν ενταχθεί για χρηματοδότηση στις δημόσιες επενδύσεις αλλά και στους σχεδιασμούς του ίδιου του οργανισμού. Πρόκειται για ψελλίσματα που απλά επιβεβαιώνουν την έλλειψη πολιτικής βούλησης για υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου υποδομής για τη χώρα.
Και η σημερινή πολιτική ηγεσία;
¶γνωστο παραμένει ακόμα ποια ακριβώς πολιτική θα ακολουθήσει η σημερινή πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου δεδομένου ότι δεν υπάρχει σαφής δέσμευση όσον αφορά την πολιτική βούληση για το έργο. Την στασιμότητα όσον αφορά το έργο ενισχύει και η απουσία διοίκησης στον ΟΣΕ, αλλά και η γενικότερη οικονομική συγκυρία.Δυστυχώς για το μεγάλο και σημαντικό, για την ανάπτυξη της χώρας έργο, δεν ακούγονται και πολλά πράγματα ούτε απΆ τους τοπικούς φορείς, ούτε απΆ τους κοινοβουλευτικούς των περιοχών που θα περάσει ο σιδηρόδρομος. Αραιά και που ο σύλλογος φίλων σιδηροδρόμου, αλλά και κάποιοι επιστημονικοί φορείς (τεχνικό Επιμελητήριο), επαναφέρουν το θέμα αλλά μάλλον οι επισημάνσεις τους δεν τυγχάνουν του ευήκοον ους των υπευθύνων.Κι όμως ο σιδηρόδρομος είναι κατΆ εξοχήν περιβαλλοντικό μέσο και η πολιτεία οφείλει να εντάξει το έργο στο ΕΣΠΑ, εντείνοντας τις προσπάθειες, ώστε σε εύλογο χρόνο να έχει προχωρήσει η ωρίμανσή του και να τεθεί ο θεμέλιος λίθος στην Καλαμπάκα απΆ όπου θα ξεκινήσει η επέκταση του δικτύου.
Οι προτάσεις του ΤΕΕ
Το τεχνικό Επιμελητήριο της Ελλάδος με ανακοίνωση της ομάδας έργου για την εκτίμηση της υφιστάμενης κατάστασης αφού υπογραμμίζει τις αδυναμίες και στασιμότητα τονίζει την ανάγκη αποκέντρωσης αρμοδιοτήτων, τη σύσταση εταιρίας «Σιδηροδρομική ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.», την ετοιμότητα για ΕΣΠΑ και το σχεδιασμό του έργου με βάση τους διευρωπαϊκούς άξονες.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Για το τόσο σημαντικό αυτό έργο τι κάνουν οι τοπικοί φορείς;
Πώς πιέζουν ώστε να προχωρήσει η ωρίμανσή του;
Υπάρχει σαφής εικόνα για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το έργο;
Γνωρίζουν την πολιτική της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου για την σιδηροδρομική Εγνατία;
Υπάρχει ενιαία γραμμή άσκησης πίεσης;
Σε ποιες ενέργειες σχεδιάζουν να προχωρήσουν;
ΣΆ αυτά οι πολίτες αυτής της περιοχής αλλά και οι πολίτες των περιοχών που θα περάσει ο σιδηρόδρομος απαιτούν σαφείς και υπεύθυνες απαντήσεις. Θα τις έχουν ή για ακόμη μια φορά η περιοχή θα χάσει το τραίνο της ανάπτυξης;
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_5854.html |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 2:58 pm Post subject: |
|
|
ενδιαφέρον δημισίευμα για τα έργα του ΟΣΕ που θα χρηματοδοτηθούν φέτος:
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1793051
Quote: | ΥΥΜΔ: 344,69 εκατ. ευρώ για έργα του ΟΣΕ |
Εντύπωση μου κάνουν τα 3 έργα που αναφαίρονται:
• η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ-Α/Δ Σπάτων (9,0 εκατ. ευρώ),
- η κατασκευή νέας γραμμής Κορίνθου-Κιάτου (2,4 εκατ. ευρώ)
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Διακοπτού-Καλαβρύτων (2,12 εκατ. ευρώ)
Μα καλά δεν έχουν τελειώσει; Τώρα τα εξοφλούν;
Ειδικά το ΣΚΑ -Α/Δ Σπάτων λειτουργεί από το 2004!!!!
Ξέρει κανείς κατι περισσότερο; |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:16 pm Post subject: |
|
|
Φιλε vas8, δεν ειναι μονο αυτα που αναφερεις, αλλα ολα τα εργα του αρθρου ειτε εχουν κατασκευαστει ειτε κατασκευαζονται. Φαινεται σαν παμπαλαια ανακηρυξη που αναρταται τωρα. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 4:18 pm Post subject: |
|
|
Πιστεύω οτι ειναι απλά ποσά οφειλόμενα που τώρα εκταμιεύονται, ή παραλειπόμενες εργασίες
Γι' αυτό και στα έργα που αφορούν ετοιμα στην ουσια τμηματα γραμμής, ειναι μικρά. |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|