View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Jan 31, 2010 10:44 pm Post subject: |
|
|
aikinn wrote: | Πριν από λίγες μέρες πέρασα από την εθνική οδό, από Αθήνα προς Λαμία, και μου έκανε εντύπωση αυτό που έχει γίνει στην "μεγάλη ευθεία" έξω από την Θήβα. Επειδή σε αυτή την περίοδο υπάρχουν και τα μπλόκα των αγροτών, δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς έχουν κάνει. Σε κάποιο σημείο λοιπόν, σε βγάζουν εκτός εθνικής, πληρώνοντας διόδια 0.80¤ . Επειδή λόγο μπλόκων ξαναείδα εθνική στο ύψος της Λαμίας , δεν κατάλαβα σε κανονικές συνθήκες πότε ξαναμπαίνεις στην εθνική. Και επίσης δεν καταλαβαίνω με ποια λογική έχουν στήσει διόδια στο σημείο όπου αρχίζουν τα έργα και σε βγάζουν εκτός εθνικής. Τραγικό, πραγματικά.
|
Υπό κανονικές συνθήκες δεν βγαίνεις από την Εθνική σε αυτό το σημείο. Συνεχίζεις κανονικά, τα έργα δεν σε επηρεάζουν. Μάλιστα σε πολύ μικρή απόσταση υπάρχει και ο μετωπικός σταθμός διοδίων της Θήβας που αντιστοιχεί στο τμήμα χρέωσης (Α/Κ Σχηματαρίου - Α/Κ Μαρτίνου) με 2,25.
Τα διόδια αυτά είναι πλευρικά (υπάρχουν και τα αντίστοιχα στην ράμπα εισόδου από Θήβα για Αθήνα) στα οποία πληρώνεις 0,85 για το τμήμα από Α/Κ Σχηματαρίου έως εκείνο το σημείο.
Απλώς έτυχε τώρα λόγω των μπλόκων να εκτρέπουν την κυκλοφορία σε αυτό το σημείο.
Για να καταλάβεις τι γίνεται δες εδώ τον πίνακα με τα διόδια της εταιρείας και για πιο αναλυτική περιγραφή δες στα "νέα" στο site της εταιρείας www.neaodos.gr την πρώτη ανακοίνωση. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Feb 01, 2010 2:12 pm Post subject: |
|
|
Όποιος ονειρεύεται τον οδικό άξονα " Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία " ( ανάμεσα σε αυτούς κι ο γράφων ), ας ξυπνήσει σύντομα.
Το γιατί μην το ρωτάτε, μόνο το άρθρο των " Ευρυτανικών Νέων " κοιτάτε ( διαβάστε καλύτερα, αλλά έγραψα κοιτάτε να κάνει και ρίμα : ) :
http://www.evrytanika.com/article.php?id=3374
Once upon a time....
Κάτι αντίστοιχο ισχύει,αν δεν απατώμαι, και για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό ¶ξονα.
Ε,βέβαια, πού να βρεθούν χρήματα, αφού εκατοντάδες δις ευρώ από 2 πακέτα ντελόρ, 4 κοινοτικά πλαίσια στήριξης κλπ φαίνεται δεν αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο ( πάάάάάρα πολύ επιεικώς ) |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 01, 2010 2:30 pm Post subject: |
|
|
Η γαγγραινα για την Ευρυτανια εχει ονομα. Μακρακωμη, Αγ. Γεωργιος, Τυμφρηστος. Με τις πλατες παντα εκλεκτων καλοπαιδων της Φθιωτιδας, Στα'ι'κουρεων, πιο παλια Τσαγγαρηδων κ.τ.λ. Οποτε και λεφτα να υπηρχαν οι πιεσεις θα ηταν τρομερες, για να συνεχισει να περναει μια εθνικη οδος απο μαγαζακια και φουρκετες. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Mon Feb 01, 2010 5:36 pm Post subject: |
|
|
@Σταύρο, οι εργασίες πρέπει να ξεκίνησαν προφανώς πρόσφατα, χτες κατεβαίνοντας από Αθήνα παρατηρήθηκαν οι εργασίες, το προηγούμενο ΣΚ δεν υπήρχε κάτι στα συγκεκριμένα σημεία. Θα δουμε στην πορεια. Αν κάποιος περάσει στο επόμενο διαστημα ας ενημερώσει. |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Wed Feb 03, 2010 11:21 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα
Απο 3 Μαρτιου αλλαζει το καθεστως διοδιων στο Κορινθος Τριπολη....με πληρωμη διοδιων και στις δυο κατευθυνσεις για τα διοδια Νεστανης και Σπαθοβουνιου....
(http://www.moreas.com.gr/summary.asp?catid=17550)
Απο το δελτιο τυπου γινεται φανερο οτι:
α) το κοστος συνολικα πεφτει (κερδιζουμε 0.2¤) . Προσωρινα μεχρι να ολοκληρωθει ολος ο δρομος οποτε θα ενεργοποηθουν και οι αλλοι σταθμοι
β) ο δρομος κορινθος τριπολη, ολοκληρωνεται μεσα στο χρονοδιαγραμμα που ειχε θεσει ο ΜΟΡΕΑΣ δηλ. Μαρτιος του 2010
....για τα υπολοιπα τμηματα υπομονη....και προσοχη στις προσπερασεις....
Η ζωη μας ειναι πιο σημαντικη απο τα 5-10 λεπτα που θα κερδισουμε σε χρονο....
NVB |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Feb 03, 2010 11:42 pm Post subject: |
|
|
Προκηρύχθηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για τις 16 Μαρτίου 2010 ο διαγωνισμός για την εκτέλεση του οδικού έργου: «¶ξονας Σέρρες - Αμφίπολη» με αφετηρία τον κόμβο Αμφίπολης (Στρυμόνας) έως Δραβίσκο.
Τμήμα του υπό κατασκευή δρόμου, μήκους 7,2 χιλιομέτρων, είναι και τμήμα της οδικής αρτηρίας Αμφίπολης – Δράμας.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ΣΑΕΠ 008/8, είναι ενταγμένο στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Μακεδονία – Θράκη 2007 - 2013 και συγχρηματοδοτείται από το ΕΤΠΑ.
-------------------------------------------------------------------
ύριο Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, από ώρα 01:30 μέχρι και τις 05:30 θα πραγματοποιηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην σήραγγα Αρτεμισίου, με αποκλεισμό του Α' κλάδου (ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα), προκειμένου...
να πραγματοποιηθούν εργασίες συντήρησης και εξοπλισμού στην σήραγγα.
Κατά το χρονικό διάστημα αυτό η κυκλοφορία των οχημάτων από Τρίπολη προς Αθήνα θα εκτρέπεται στον άλλο κλάδο της σήραγγας Αρτεμισίου ο οποίος θα εξυπηρετήσει και τις δύο κατευθύνσεις. |
|
Back to top |
|
 |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Thu Feb 04, 2010 3:03 pm Post subject: Υποδομές και έργα |
|
|
ο αξονας Σέρρες - Αμφίποληι – Δράμα θα ειναι αυτοκινητοδρομος? |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Feb 04, 2010 3:35 pm Post subject: |
|
|
οχι, θα είναι 2+2 από όσο διαβασα κάπου στο internet.
ιδού και το τακτικό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ (σελ 5, 4/2/2010) για τους δρόμους της Πελλοπονήσου, από δηλώσεις του Ρέππα που επισκεύτηκε την Καλαμάτα για τη γιορτή της Υπαπαντής:
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΕΠΠΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ
Στην κυκλοφορία το Μάρτιο οι σήραγγες στο Ραψομμάτη
- ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ
- ΜΕΧΡΙ ΤΣΑΚΩΝΑ Η “ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ”
Quote: | .....Συγκεκριμένα, ο κ. Ρέππας είπε:
Για τον αυτοκινητόδρομο: «Η Καλαμάτα συνδέεται με δύο μεγάλα έργα
που είναι σε εξέλιξη. Το τμήμα Τρίπολη - Καλαμάτα του αυτοκινητοδρόμου από την Κόρινθο (του πρώτου μεγάλου έργου) σε πολλά σημεία του έχει προοδεύσει σημαντικά, είναι εντός των χρονοδιαγραμμάτων. Πιστεύω ότι κάποια τμήματα θα δοθούν μέσα στο Μάρτιο και πάντως πριν το καλοκαίρι. Ο δρόμος θα ολοκληρωθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων. Εχουμε υιοθετήσει αυτόν τον αυτοκινητόδρομο και θέλουμε μέσα στους στόχους που έχουν τεθεί εξαρχής, όταν υπογράφηκε η σύμβαση, να φανούμε απολύτως συνεπείς».
Για την Ολυμπία Οδό: «Αντιμετωπίζουμε τα περιβαλλοντικά προβλήματα στην περιοχή του Καϊάφα. Αυτό δε θα μας εμποδίσει να ενισχύσουμε την προσπάθεια που κάνει ο παραχωρησιούχος, ώστε και το έργο αυτό εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων να εξελιχθεί και να ολοκληρωθεί με τις απαραίτητες προσαρμογές και παρεμβάσεις. Θα γίνουν όλα με τέτοιον τρόπο, ώστε η Καλαμάτα να συνδέεται μέσω Τρίπολης και μέσω Πάτρας - Πύργου με το εθνικό κέντρο, και αυτό θα είναι πολλαπλά ωφέλιμο για την Καλαμάτα και τη Μεσσηνία». Για το Παραδείσια - Τσακώνα: «Εχει δοθεί ένα σημαντικό ποσοστό της προβλεπόμενης αρχικά χρηματοδότησης. Ασφαλώς αντιμετωπίζουμε γενικότερα προβλήματα σ’ όλη την Ελλάδα όσον αφορά τη χρηματοδοτική στήριξη των δημοσίων έργων. Σ’αυτή την περίπτωση τις επόμενες ημέρες είναι βέβαιο ότι με την ενίσχυση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων θα τα ξεπεράσουμε. Και το συγκεκριμένο με πολύ ικανοποιητικό τρόπο, ώστε να μην οδηγηθούμε και στην παραμικρή καθυστέρηση. Πιστεύω ότι όλα θα εξελιχθούν πολύ καλά». |
www.eleftherianews.gr
από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και το επόμενο:
Quote: | ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Μείωση στα διόδια από τις 3 Μαρτίου
Μειώνονται κατά 4% έως 7% τα διόδια στον εθνικό δρόμο Κορίνθου -Tρίπολης, από τις 3 Μαρτίου. Με τη νέα ρύθμιση οι οδηγοί θα πληρώνουν στους σταθμούς Νεστάνης και Σπαθοβουνίου και στις δύο κατευθύνσεις. Ειδικότερα, σύμφωνα με ενημέρωση από το “Μορέας”: Τα Ι.Χ. και όλα τα οχήματα έως 2,20 μέτρα ύψος θα πληρώνουν 2,70 ευρώ, 1,40 στο Σπαθοβούνι και 1,30 στη Νεστάνη, από 2,90 ευρώ που είναι σήμερα. |
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Feb 05, 2010 3:06 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ: Να παραμείνει ως έχει ο δρόμος στον Καϊάφα |
σελ 7, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 5/2/2010.
www.eleftherianews.gr
Χαίρομαι που επικράτησε η λογική και το έργο θα ξεμπλοκάρει. Εδώ τα Τέμπη είναι ακόμα 1+1 εδώ και 10 χρόνια.
Το πολύ πολύ στο μέλλον, με μικρή διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου το επίμαχο τμήμα να μπορεί να γίνει 1+1+1 (13-14μ πλάτος δρόμου), όπου η τρίτη λωρίδα θα δίνεται εκ΄παραδρομής στο ρεύμα με την αυξημένη κυκλοφορία. |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sat Feb 06, 2010 12:53 am Post subject: |
|
|
Πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που έκανε το δίδυμο Μήτρος και Μητρούσης του Υποδομών,που να έχει λογική, γιατί έτσι όπως το έχουν πάει, έχουν καταστρέψει κάθε προοπτική για το μέλλον και τις συζητήσεις μας στο forum 50% κάτω απο άλλες εποχές.Είναι απίστευτοι τύποι. Είναι η πρώτη φορά που δεν έχουμε ιδέες να αναπτύξουμε! |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 3:01 am Post subject: |
|
|
"Η αρκούδα απειλεί τον Ε-65"
Μπορεί η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος, γνωστού και ως Ε-65, να βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο, ωστόσο συνεχώς ανακύπτουν ενστάσεις και προβλήματα σχετικά με τη χάραξη και τα μέτρα προστασίας της πανίδας και της χλωρίδας.Μάλιστα, μετά από σχετική ερώτηση...
των Οικολόγων Πράσινων, το επόμενο διάστημα θα υπάρξει παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως προκύπτει από την απάντηση του απερχόμενου επιτρόπου Περιβάλλοντος Σταύρου Δήμα στον Μιχάλη Τρεμόπουλο.Αυτό που προκαλεί εύλογη ανησυχία, είναι να κληθεί η Ελλάδα να οδηγηθεί σε αλλαγή χάραξης, με αποτέλεσμα να υπάρξουν ακόμη πιο σημαντικές καθυστερήσεις σε ένα έργο που ήδη φαίνεται πως έχει βγει εκτός χρονοδιαγραμμάτων.Στην ερώτησή του, ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων επισημαίνει τις καταστροφές σε σημαντικές προστατευόμενες εκτάσεις NATURA 2000 στις όχθες του Σπερχειού και την εκτεταμένη απώλεια γαιών υψηλής παραγωγικότητας, ρωτώντας την Επιτροπή αν είναι ενήμερη για τα δεδομένα αυτά και αν έχει γίνει η απαραίτητη διερεύνηση όλων των εναλλακτικών λύσεων.Μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όμως, παρουσιάζει η απάντηση του Σταύρου Δήμα, ο οποίος προσθέτει ένα επιπλέον στοιχείο, έστω κι αν δεν αναφέρεται στην ερώτηση των Οικολόγων Πράσινων.Αυτό έχει να κάνει με τη χάραξη του δρόμου μέσα από περιοχές που χαρακτηρίζονται ως τόποι αναπαραγωγής και ανάπαυσης της καφέ αρκούδας.Με αυτό το δεδομένο δεν αποκλείεται η Ελλάδα να κληθεί να κατασκευάσει πρόσθετες σήραγγες και κοιλαδογέφυρες στην περιοχή που θα συνδέεται ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας με την Εγνατία Οδό στην οροσειρά της Πίνδου.Και αν συμβεί αυτό, τότε το κόστος θα ανεβεί σε δυσθεώρητα επίπεδα, όπως άλλωστε έγινε και στην περίπτωση του τμήματος Παναγιά – Γρεβενά της Εγνατίας Οδού, με αποτέλεσμα το έργο να καθυστερήσει για περίοδο ετών.«Ο αυτοκινητόδρομος Ε-65 έχει εγκριθεί ως μείζον έργο για συγχρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή προτίθεται να ζητήσει από τις ελληνικές αρχές πληροφορίες σχετικά με την αξιολόγηση επιπτώσεων που πραγματοποιήθηκε για το συγκεκριμένο έργο, συμπεριλαμβανομένης της εξέτασης εναλλακτικών λύσεων και μέτρων άμβλυνσης των συνεπειών του, ώστε να διαπιστώσει κατά πόσο συμμορφώνεται προς τις αντίστοιχες διατάξεις των άρθρων 6 και 12 της ως άνω οδηγίας», αναφέρει χαρακτηριστικά στην απάντησή του ο κ. Δήμας, ενώ από την πλευρά του ο Μιχάλης Τρεμόπουλος σημειώνει: «Η απάντηση του κ.Δήμα έρχεται να δικαιώσει, έστω και με καθυστέρηση, όσους αγωνίζονται να μη θυσιαστεί η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος στο βωμό της ευκολότερης λύσης για ένα ακόμη δρόμο».
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 1:11 pm Post subject: |
|
|
Dromeas wrote: | Pindos, η περιοχή σου έχει αρκετές αρκούδες πια ως αποτέλεσμα του τριπλασιασμού του αριθμού τους κατά τα τελευταία 20 χρόνια και της φυσιολογικής εξάπλωσής τους (από 80 περίπου σε πάνω από 200)!
Επίσης, για να απαντήσω και σε ένα προηγούμενο ποστ, Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, η μη κυβερνητική οργάνωση για τις αρκούδες και τα άλλα μεγάλα θηλαστικά, πραγματοποιεί πρόγραμμα αξιολόγησης των επιπτώσεων της κατασκευής του Ε65 στα ενδιαιτήματα της αρκούδας και του λύκου εκεί που ο Ε65 θα ενώνεται με την Εγνατία οδό (στο ύψος της ορεινής περιοχής των Χασίων). Συνεπώς, στην περιοχή αυτή θα προβλέπονται αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί όροι, όπως και στο αντίστοιχο κομμάτι της Εγνατίας! |
Καλα, οι οικολογοι πρασινοι οτι θυμουνται, χαιρονται. Εχει γραφτει στο forum απο το φιλο Dromea, στις 24/4/2009. Εχουμε βρει καινουργιους αυτοκλητους προστατες. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 2:17 am Post subject: |
|
|
Παίζουν με την ασφάλεια των οδηγών στα Τέμπη
Ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή της ελενχόμενης διέλευσης λεωφορείων ΚΤΕΛ από την παραλιακή παράκαμψη Τεμπών, μετά τις πιέσεις των αυτοκινητιστών.
Quote: | ....Την διαδρομή αυτή θα μπορούν να ακολουθήσουν συνολικά 30 λεωφορεία την ημέρα, σε κονβόι ανά τρία και συνοδεύομενα από περιπολικό, ώστε να μην συναντιούνται με προερχόμενα από την αντίθετη κατεύθυνση. "Η ελεγχόμενη διέλευση θα εφαρμοστεί πιλοτικά για 7 μέρες και θα επανεξεταστεί"....Προβλέπει την διέλευση των λεωφορείων από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ...
|
Και όλα αυτά χωρίς να γίνουν εργασίες για την ασφάλεια των οδηγών στην παραλιακή παράκαμψη σε έναν δρόμο παλιό, στενό και επικίνδυνο. Αλλά τα προβλήματα δεν σταματούν εδώ, αλλά και στις νέες σήραγγες των Τεμπών και το σύνολο του έργου.
Quote: | ...Ο κοινοτάρχης Αμπελακίων εξηγεί: "Από την μελέτη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών γνωρίζουμε ότι μια τεράστια υπόγεια λίμνη εκτείνεται από την Αγία Παρασκευή μέχρι το κάστρο της Οργιάς. Ανοίγοντας την σήραγγα Τ2 οι εργολάβοι 'πέτυχαν' το υπόγειο σπήλαιο που είναι μνημείο της φύσης. Το μόνο που έκαναν ήταν να 'μπαλώσουν' την τρύπα άρον άρον και να την παρατήσουν. Γι'αυτό και εμείς θα κάνουμε αγωγή, ζητώντας να σταματήσουν τα έργα. Τα πρόστιμα για την καθυστέρηση που προβλέπονται από την σύμβαση παραχώρησης θα τους ΄πονέσουν΄και έτσι θα κατανοήσουν πόσο υποφέρουν εξαιτίας τους οι τοπικές κοινωνίες" Πράγματι στη σύμβαση προβλέπεται ρητά πως μετά τις 5 Μαϊου 2009 που έπρεπε να ολοκληρωθούν οι εκβραχισμοί, η ρήτρα για κάθε μέρα καθυστέρησης προβλέπει πρόστιμο ύψους 80.000 ευρώ. Μλεχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί, λόγω της ρήτρας αυτής, πάνω από 2,5 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία θα αφαιρεθούν από την επόμενη χρηματοδότηση.
|
Real News 07.02.2010 http://www.realnews.gr/uploads/cover/cover.pdf σελ. 46 (45). |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 1:15 pm Post subject: |
|
|
Έμαθα σήμερα το πρωί από φίλο αυτοκινητιστή, πως την Παρασκευή που πέρασε ο δρόμος από την Παναγιά Τρικάλων προς το Μουργκάνη ήταν κλειστός για όλα τα οχήματα λόγο κατολίσθησης. (Δεν ξέρω σε πιο σημείο ακριβώς). Η τροχαία έστελνε την κυκλοφορία για Καλαμπάκα μέσο Γρεβενών.
Χθες ο δρόμος δώθηκε στην κυκλοφορία μέχρι οχήματα βάρους 3,5 τόνων.
Τα μεγαλύτερα μέσο Γρεβενών έως ότου αποκατασταθεί ο δρόμος.
Βρήκα το σχετικό λινκ. Τελικά το πρόβλημα είναι στην Τρυγώνα.
http://www.tameteora.gr/?module=articles&position=center&ArticleId=4501&CategoryId=49&issue=184 |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 1:47 pm Post subject: |
|
|
Αχχχ! που είναι η ΜΟΜΑ να ανοοιξει ενα δρόμο σε χρόνο dt και να ανοίξουν τα Τεμπη!!
Στην εποχη μας δηλαδη να κουνηθουν οι προισταμενοι και να στειλουν μηχανηματα των εταιριων που κανουν τις "τρυπες" και να επαναφερουν τοπ δρόμο!!
Και μεμια πεζη ομαδα να "ριξουν" όσα βράχια φαίνονται να είναι έτοιμα για πττώση!! |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 08, 2010 2:06 pm Post subject: |
|
|
Πλακα-πλακα, σας βλεπω τελικα να περνατε απο το χωριο μου για να πατε Ιωαννινα ή Θεσσαλονικη. Δεν θα τη γλυτωσετε. Παντως αν για οποιοδηποτε λογο κλεισει το "Καλαμπακα-Παναγια", σας εχω εναλλακτικη διαδρομη να βγειτε στην Παναγια, με κανα 20λεπτο παραπανω απο αυτο που κανετε τωρα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Feb 11, 2010 9:58 am Post subject: |
|
|
απο το σημερινό Capital νέα για τις επικείμενες παραδόσεις τμημάτων του Κόρινθος - Καλαμάτα.
Δυστυχώς το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο που καταργεί τις στροφές της Μεγαλόπολης πάει για Απρίλιο από το τέλος Μαρτίου. Το τμήμα αυτό το προόριζαν αρχικά για τέλος 2009. Τεσπα...δε θα χλααστούμε για 2-3 εβδομάδες αλλά το Πάσχα πάλι από τις στροφές θα περάσουμε....
http://www.capital.gr/News.asp?id=906372 |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 10:41 am Post subject: |
|
|
Μα ρε παιδιά δεν μπορώ μου χάλασαν την μέρα πρωί πρωί.
Καθίζηση στην εθνική οδό Τρίπολης - Σπάρτης
Από χθες στις 11.30 το βράδυ η κυκλοφορία των οχημάτων στην εθνική οδό Τρίπολης - Σπάρτης διεξάγεται από το παλαιό τμήμα μέσω του χωριού Βουτιάνων γιατί στο νέο τμήμα του δρόμου υπέστη καθίζηση...
στην 5η χιλιομετρική θέση και χρειάζεται άμεσα επισκευή.
Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ένα καινούργιο δρόμο που παραδόθηκε πριν από ένα περίπου μήνα και συντόμευε κατά πολύ την απόσταση μεταξύ Τρίπολης - Σπάρτης.
Σοβαρή κατολίσθηση υπάρχει και στο 40ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Καλαμάτας - Σπάρτης και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από τους οδηγούς γιατί είναι κλειστό το ένα ρεύμα κυκλοφορίας από πέτρες και χώματα.
Τέλος κατολίσθηση σημειώθηκε και στον πεζόδρομο της Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο πριν από λίγες ημέρες.
Κλιμάκιο του ΙΓΜΕ επισκέφθηκε το σημείο της κατολίσθησης και σε δηλώσεις που έκαναν στον τοπικό Τύπο ανέφεραν ότι η κατολίσθηση είναι σοβαρή και υπάρχει κίνδυνος, αφού τόνοι βράχων είναι έτοιμοι να αποκολληθούν.
http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_5129.html
Μα ούτε ένα μήνα να μην κρατήσει?? Και φαινόταν πως είχε γίνει καλή δουλειά στο συγκεκριμένο κομμάτι καθώς ο δρόμος δεν κούναγε καθόλου με ταχύτητες κοντά στα 100χμ. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 11:07 am Post subject: |
|
|
Καθίζηση οδοστρώματος στην Μεγαλόπολη -Κινδυνεύει με συγκοινωνιακό αποκλεισμό η Μεσσηνία
Με συγκοινωνιακό αποκλεισμό κινδυνεύει η Μεσσηνία από την καθίζηση οδοστρώματος που έκανε την εμφάνιση της χθες βράδυ στον Εθνικό δρόμο Μεγαλόπολης – Τρίπολης.
Η αντίδραση του Περιφερειάρχη Φώτη Χατζημιχάλη ήταν άμεση από την πρώτη στιγμή σήμανε συναγερμό στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΣΕ Πελοποννήσου ...
που έσπευσαν στο συγκεκριμένο σημείο και τοποθέτησαν σήμανση αργά τα μεσάνυχτα ενώ από σήμερα το πρωί εγκαταστάθηκε εργολάβος για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος που αν συνεχισθεί και πάρει διαστάσεις το πλήγμα για την Μεσσηνία θα είναι τεράστιο.
http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_7900.html
Τι γίνεται βρε παιδιά… ποιος μας γκαντέμιασε...; |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 1:42 pm Post subject: |
|
|
Καθίζηση νέου δρόμου Σελλασίας
Ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Ελλάδα
Αυτοψία στην ζημιά που έχει γίνει και δηλώσεις του νομάρχη και του επικεφαλής της μειοψηφίας του νομαρχιακού συμβουλίου Λακωνίας. Όπως αναφέρει ο νομάρχης το έργο δεν έχει τυπικά παραδοθεί και άρα είναι θέμα του εργολάβου να επισκευάσει την ζημιά.
http://www.youtube.com/watch?v=izqa9VOJxu0&feature=sub |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 3:43 pm Post subject: |
|
|
χαχαχαχα! Έχει πολλά χρόνια να μας επισκεφθεί πάντως! Την στέλνει από απόσταση?? |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 3:57 pm Post subject: |
|
|
Από την προηγούμενη εβδομάδα βρέχει συνεχώς Σπάρτη-Ταύγετος-Μεσσηνία-Μεγαλόπολη....Του Ταύγετου μπορείτε να δείτε φωτογραφία πρωτοσέλιδη σημερινή στην ελευθερία...www.eleftherianews.gr...
Τρίτη που θα πάμε για αυτοψία βουτιάνους θα σας μεταφέρω τα νέα...
Σήμερα έκλεισε εντελώς γιατί έφυγε όλο το βουνό...Τσακώνα νο 2 |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Feb 12, 2010 9:38 pm Post subject: |
|
|
Χρρρρρρρρρρ.............(χειμερια ναρκη).
Ειναι γεγονος οτι περναμε ενα πολυ δυσκολο χειμωνα. Φαινεται οτι οι μετακινησεις(των μελων) εχουν περιοριστει. Και που να βγεις να φωτογραφησεις με τους ουρανους να εχουν ανοιξει. Εχει κοπει και η Ελλαδα στα δυο, τα φαινομενα των κατολισθησεων αυξανονται και εχουμε ακομα να δουμε πολλες βροχες. Ο Θεος να βαλει το χερι του.
Εχω λιγο υλικο απο Ολυμπια Οδο, καθως χθες πηγα στο Αιγιο. Μην περιμενετε πολλα πραγματα. Μετα την Κορινθο εβρεχε και ολες οι φωτογραφιες ειναι μεσα απο το αυτοκινητο. Αλλωστε τις σηραγγες τις ειχα ποσταρει πριν δυο μηνες, αν θυμαστε, και δεν εχει αλλαξει κατι εκει. Βλεπουμε ομως αλλαγες σε πολλα αλλα σημεια του δρομου, οπως στο Ξυλοκαστρο π.χ. οπου εχουν ξεκινησει τα εργα, ενω πριν δυο μηνες δεν εβλεπες τιποτα.
Ας ξεκινησουμε
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02232.jpg
Εδω πανω απο το Μ. Πευκο, το jersey εχει τελειωσει
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02238.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02240.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02241.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02243.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02244.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02245.jpg
Εδω πανω στην καινουργια αερογεφυρα των Μεγαρων. Διπλα φαινεται η παλια που θα γκρεμιστει
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02256.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02257.jpg
Ανεβαινοντας για Κακια Σκαλα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02259.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02263.jpg
Εδω πριν την Κινεττα το υδραυλικο εργο δειχνει οτι εχει ολοκληρωθει, καθως κατασκευαστηκε και το στηθαιο jersey.
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02264.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02265.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02266.jpg
Παμε στα εργα μετα την Αρχαια Κορινθο
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02304.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02305.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02306.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02308.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02309.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02310.jpg
Ξυλοκαστρο
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02317.jpg
Εδω πανω απο το Ξυλοκαστρο, γινεται μετακινηση πυλωνων υψηλης τασης
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02320.jpg
Δερβενι
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02321.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02322.jpg
Σηραγγα Μ. Λιθαριων
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02325.jpg
Σηραγγα Πλατανου
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02328.jpg
Εδω εχω βγει λιγο στην παλια εθνικη.
Μεταξυ Αιγιου και Διακοπτου
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02363.jpg
Η γεφυρα στα Ζαχλωριτικα
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02364.jpg
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02365.jpg
και εδω πριν το Αιγιο
http://i652.photobucket.com/albums/uu245/pindos10/general%20bucket/DSC02331.jpg |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Feb 13, 2010 12:17 am Post subject: |
|
|
pindos10 πολύ ωραιες οι φωτογραφίες σου. Θα ήθελα να σχολιάσω κάτι για την Αθηνών-Κορίνθου. Παρατηρώ οτι στο τμήμα διόδια ελευσίνας-Ν.Πέραμος που φτιάξανε το διάζωμα το μπετονιένο και όχι μεταλλικό(ρίχνω τα καρφιά μου για την ανακαίνιση του Μωρέα στπ Τρίπολη-Κόρινθος) εβαλλαν και κολώνες ρεύματος θετικό.Πριν δεν υπήρχαν. Ελπίζω να γινόταν κάτι τέτοιο και στον Μωρέα. |
|
Back to top |
|
 |
|