View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 8:56 pm Post subject: |
|
|
Παντως και στην Κνημιδα, πανω απο τον Αγ. Κωνσταντινο ειχαμε συνεχως φουρνελα για την κατασκευη της 2,2χλμ. σηραγγας ,αλλα τετοια φαινομενα δεν παρουσιαστηκαν και χωρις οι σηραγγες να ειναι σε τετοιο βαθος. Παντως ολα παιζουν ρολο, η συσταση του βραχου ,οι βροχοπτωσεις και αλλοι απροσμενοι παραγοντες. Υπαρχει περιπτωση στα Τεμπη να μιλαμε για ανεπαρκεις γεωλογικες μελετες? Νομιζω οτι στην Ελλαδα, συμβαινει συχνα αυτο (σηραγγα Καλλιδρομου, Εγνατια στην Θεσπρωτια, μετρό Αθηνων στην πλατεια Καρα'ι'σκακη κτλ.) |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 3:40 pm Post subject: |
|
|
Δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική των μετωπικών σταθμών. Μεταφέροντας την εμπειρία μου από την Τουρκία, πιστεύω ότι το μοντέλο των πλευρικών σταθμών στις εισόδους των αυτοκινητοδρόμων είναι το πιο δίκαιο αλλά και αυτό που ευνοεί περισσότερο τις κυκλοφοριακές συνθήκες.
1. Είναι δίκαιο διότι πληρώνεις όση διαδρομή κάνεις. Ο υπολογισμός του διοδίου γίνεται με βάση τα χιλιόμετρα που κάνεις. Στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου παίρνεις ένα αποδεικτικό (ή καταγράφεται στη μνήμη του epass σου το σημείο που "τσεκάρεις") και μόλις βγεις από την αυτοκινητόδρομο καταβάλεις το ποσό που αντιστοιχεί στη διαδρομή που διήνυσες (ή αφαιρείται από το epass το αντίστοιχο ποσό)
2. Ευνοεί τις κυκλοφοριακές συνθήκες διότι δεν σταματάς κάθε 50-100 χιλιόμετρα για τα διόδια. Σταματάς μόνο δύο φορές. Μια φορά όταν μπαίνεις και μία φορά όταν βγαίνεις. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 4:44 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς όπως και στη Ιταλία, Γαλλία και αλλου.....
Όσα χιλιόμετρα κανεις αυτά πληρώνεις...αυτό με τους μετωπικούς σταθμούς δεν το καταλαβαίνω και εγώ  |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 6:21 pm Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ, ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΜΕΥΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΜΑΧΩΝ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!
" Μέχρι το φθινόπωρο του 2010 θα έχει παραδοθεί το τμήμα από Κόρινθο έως και Παραδείσια του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα".
Τάδε έφη ο διευθυντής της ΕΥΔΕ, Μελετών - Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, Γιάννης Καρνέσης, κατά τη διάρκεια της προχθεσινής ενημερωτικής ημερίδας του Δήμου Καλαμάτας για τον περιμετρικό δακτύλιο της πόλης. Για το κομμάτι Παραδείσια – Τσακώνα, ο κ. Καρνέσης σημείωσε ότι οι εργασίες μπαίνουν στην τελική ευθεία, χωρίς όμως να δώσει σαφή χρονικό ορίζοντα αποπεράτωσης. «Δεν μπορούμε να πούμε τη δεδομένη στιγμή ακριβή ημερομηνία για την ολοκλήρωσή του. Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι πολύ κοντά. Τα τεχνικά προβλήματα έχουν λυθεί και θέλουμε μικρό διάστημα για την ολοκλήρωσή του», υπογράμμισε ο κ. Καρνέσης.
Ειδικότερα, ο κ. Καρνέσης τόνισε: «Το έργο Κόρινθος – Τρίπολη Καλαμάτας και Λεύκτρο – Σπάρτη προχωρά με πολύ έντονους ρυθμούς. Είναι μακράν το πρώτο σε πρόοδο από τα πέντε έργα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα με σύμβαση παραχώρησης. Μέχρι σήμερα έχει εκτελεστεί το 33% του συνολικού φυσικού αντικειμένου και η πρόοδος αυτή προβλέπεται να ενταθεί το 2010, οπότε, αν τα πράγματα πάνε όπως τα υπολογίζουμε, μέχρι το φθινόπωρο, το αργότερο, θα έχει παραδοθεί πλήρως αποπερατωμένο, ως αυτοκινητόδρομος, όλο το κομμάτι του δρόμου από Κόρινθο έως τον κόμβο στα Παραδείσια. Αυτό που θα απομένει είναι το κομμάτι Τσακώνα- Καλαμάτα και Λεύκτρο- Σπάρτη, στα οποία εκτελούνται ήδη εργασίες».
Σε ερώτηση του εκπροσώπου του Νομαρχιακού Τμήματος Μεσσηνίας του ΤΕΕ, Ν. Πατσαρίνου για τα χρονοδιαγράμματα του έργου, ο κ. Καρνέσης υποστήριξε: «Στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου έως τα Παραδείσια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις, εκτός από μια μικρή περιοχή στον κόμβο της Τρίπολης. Το κομμάτι Κόρινθος – Τρίπολη με εξαίρεση τη σήραγγα της Στέρνας θα έχει ολοκληρωθεί το Μάρτιο. Για το Παραδείσια – Τσακώνα, η ειδική υπηρεσία έχει να αντιμετωπίσει ένα πολύ δύσκολο έργο, από τα πλέον δύσκολα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα, κουβαλώντας μαζί της τις αμαρτίες παλιότερων υπηρεσιών που ασχολήθηκαν με το έργο. Δεν μπορούμε να πούμε τη δεδομένη στιγμή ακριβή ημερομηνία για την ολοκλήρωσή του. Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι πολύ κοντά. Τα τεχνικά προβλήματα έχουν λυθεί και θέλουμε μικρό διάστημα για την ολοκλήρωσή του. Επίσης, η διάνοιξη στη σήραγγα του Καλογερικού έχει ολοκληρωθεί και αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται η επένδυση. Με όλα αυτά που γίνονται η διαδρομή Τρίπολη – Μεγαλόπολη θα είναι λιγότερο από 10 λεπτά».
Πάντως, σε παρέμβαση του δημάρχου Καλαμάτας Π. Νίκα, αν το διάστημα παράδοσης του τμήματος Παραδείσια- Τσακώνα είναι μέσα στο 2010, ο κ. Καρνέσης δεν έδωσε απάντηση.
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΝΕΣΗ, ΑΦΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ "Η ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ", ΑΡΝΕΙΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ?? ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ.
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ Η "ΜΩΡΕΑΣ ΑΕ"?? ΝΑΙ, ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ??
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ, ΜΗΝ ΞΑΝΑ-ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΡΟΧΗ |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 8:18 pm Post subject: |
|
|
sxiza07
Σε παρακαλώ διάβασε άμεσα αυτό.
Θεωρώ ότι έκανες κατάχρηση του δικαιώματος χρήσης κεφαλαίων γραμμάτων.
Όλος ο Κανονισμός Λειτουργίας του φόρουμ βρίσκεται εδώ. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 8:24 pm Post subject: |
|
|
alter100 wrote: | Ακριβώς όπως και στη Ιταλία, Γαλλία και αλλου.....
Όσα χιλιόμετρα κανεις αυτά πληρώνεις...αυτό με τους μετωπικούς σταθμούς δεν το καταλαβαίνω και εγώ  |
Μετωπικοί σταθμοί υπάρχουν στη Γαλλία. Σίγουρα θυμάμαι στον αυτοκινητόδρομο Μιλούζ - Ντιζόν. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 9:51 pm Post subject: |
|
|
Στρασβούργο - Παρίσι αν θυμάμαι καλά είχε πλευρικούς σταθμούς....
Αλλα μια και το έφερε η κουβέντα για τα διόδια έψαξα λίγο να δω τι ισχύει από θέμα κόστους στις διαφορες χώρες της Ευρώπης....έτσι για να έχουμε μια ιδέα τι πληρώνουν οι άλλοι.
Έχουμε και λέμε λοιπόν κατά αλφαβητική σειρά:
Βουλγαρία: Πληρώνεις ένα πάγιο 8,70 € και σε μερικούς δρόμους πληρώνεις κάτι έξτρα
Δανία πληρώνεις μονο στην γέφυρα για Σουηδία
Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια
Γαλλία για εκατό χιλιόμετρα περίπου 5 €
Ιταλία για εκατό χιλιόμετρα επίσης 5 €
Ολλανδία δεν υπάρχουν διόδια
Νορβηγία δεν υπάρχουν διόδια εκτος από μερικά τούνελ
Αυστρία πληρώνεις ένα πάγιο για ένα χρόνο 73,80 € για δυο μήνες 22,20 €και για δέκα μέρες 7,70 € όπως και σε μερικά τούνελ
Πορτογαλία περίπου 4.5 € για 100 χιλιόμετρα
Πολωνια υπάρχουν λίγοι δρόμοι με πολύ χαμηλά διόδια
Σουηδία δεν υπάρχουν
Ελβετίαγια ένα χρόνο 27,50 €
Σλοβακία για ένα χρόνο 9 €
Σλοβενία για ένα χρόνο 95 € ένα μηνα 30€ επτά μέρες 15€
Ισπανία για 100 χιλιόμετρα περίπου 8€ τα περισσότερα σε όλη την Ευρώπη!!
Τσεχία για ένα χρόνο 36€ ένα μηνα 10€ μια βδομάδα 7€ περίπου
Ουγγαρία για τέσσερις μέρες από 1 Μαΐου μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 5,5€ από 1 Οκτωμβρίου μέχρι 30 Απριλίου 4€ για 10 μέρες 9€ ένα μηνα 17€ και ένα χρόνο 136€
Τα ποσα είναι στο περίπου όπου δεν έχουν το Ευρώ ανάλογα με την αναλογια της στιγμής ....για επιβατικά αυτοκίνητα.
Πηγή:
http://www.kfz-auskunft.de/info/autobahngebuehr.html#Autobahngebuehr_Frankreich
Αυτά πάνω κάτω ισχύουν σε μερικές χώρες της Ευρώπης
Τους χαιρετισμούς μου από το παγωμένο Βερολίνο!!! |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 11:31 pm Post subject: |
|
|
Σε τρεις μήνες θα δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος στα Τέμπη.
" Σε τρεις μήνες, από ότι φαίνεται, θα γίνει τελικά η αποκατάσταση της κυκλοφορίας μέσω Τεμπών στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Αθηνών που βρέθηκαν σήμερα στο σημείο των κατολισθήσεων έκαναν λόγο για τον κίνδυνο επανάληψης...
... των φαινομένων, ειδικά εξαιτίας των βροχοπτώσεων. Στα Τέμπη βρίσκονται και Ελβετοί ειδικοί. "
http://troktiko.blogspot.com/2009/12/blog-post_3907.html |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Dec 20, 2009 11:57 pm Post subject: |
|
|
από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=25385&Itemid=32
Quote: | Περιμετρικός Καλαμάτας Μετά το Φεβρουάριο εργασίες από «Μορέα»
Μετά το Φεβρουάριο του 2010, όταν και θα έχουν εκδικαστεί οι υποθέσεις με την παρακατάθεση των αποζημιώσεων, θα ξεκινήσουν από την Κοινοπραξία «ΜΟΡΕΑΣ» οι εργασίες για την κατασκευή του περιμετρικού δακτυλίου της Καλαμάτας, ένα έργο προϋπολογισμού 130.000.000 περίπου. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα από την ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσε χθες σε αίθουσα του ξενοδοχείου Ρεξ ο Δήμος Καλαμάτας και στην οποία παραβρέθηκαν ο διευθυντής της ΕΥΔΕ, Μελετών – Κατασκευών, Έργων Παραχώρησης Πελοποννήσου, Γιάννης Καρνέσης, ο διευθυντής έργου της Κοινοπραξίας «ΜΟΡΕΑΣ» Αλ. Γεωργόπουλος και ο μελετητής Κ. Μιχαλόπουλος.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του έργου, ο κ. Καρνέσης ανέφερε ότι υπάρχουν τέσσερις βασικές τροποποιήσεις στη χάραξή του. Η πρώτη αφορά στα Λέικα, όπου προβλέπεται η κατασκευή ανισόπεδου κόμβου, αρκεί ο Δήμος μέσα σε έξι μήνες να έχει προχωρήσει σε τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου. Αλλαγή προβλέπεται και στον κόμβο της Σπάρτης, όπου μετατρέπεται σε ισόπεδο, καθώς και στον κόμβο του Νέδοντα. Στον τελευταίο υπάρχει επέκταση του κλάδου εισόδου, και της αρτηρίας προς Τρίπολη, καθώς και μετατόπιση ανατολικότερα (πιο κοντά στο ποτάμι) του κλάδου της Αγιάννας.
Επίσης, ο κ. Καρνέσης ανέφερε ότι για τον Αντικάλαμο προτιμήθηκε η λύση Β, την οποία χαρακτήρισε ως ασφαλέστερη από την προηγούμενη.
Τέλος, μίλησε για ευρεία χρήση ηχοπετασμάτων, καθ’ όλο το μήκος του περιμετρικού, γεγονός που θα μειώσει κατά πολύ την ηχορύπανση. |
Σίγουρα τα ηχοπετάσματα χρειάζονται. Ελπίζω να γίνουν γυάλινα για να επιτρέπουν την πανέμορφη θέα της πόλης και του Μεσσηνιακού κόλπου από το δρόμο ο οποίος θα περνά ψηλά στους λόφους βόρεια της Καλαμάτας.
sxiza07 σε ευχαριστούμε για την πληροφόρηση. Θεωρώ σωστό να κάνεις αναφορά στην πηγή σου. Εχω αμφιβολίες για το εάν το Παραδεισια Τσακώνα παραδοθεί μέσα στο 2010. Εκτός εάν το δημόσιο τρέξει με 1000....(οξύμωρον). Θα το παρακολουθούμε στενά και αφ' υψηλού...όποτε μπορούμε και θα τα λέμε εδώ.  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 12:09 am Post subject: |
|
|
Φιλε vas8 τα γυαλινα ηχοπετασματα θα σου προσφερουν αντι για θεα στην παραλια και στον Μεσσηνιακο, απεριοριστη θεα στα graffiti. Μια βολτα στον Κηφισο θα σε πεισει.
Υ.Γ. Καλα, εθεσες ολη την σμηναρχια στην Καλαματα στην υπηρεσια σου? |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 12:36 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα το πρωί στον FLASH ο καθηγητής Γεωλογίας Λέκας από το Πανεπιστημιο Πατρων, μίλησε για 3 με 4 μήνες χρόνο αποκατάστασης του προβλήματος στα Τέμπη και κόστος περί τα 30 με 40 μύρια ευρώ. Οπως είπε το πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στο σημείο που συνέβει αλλά σε όλο σχεδον το μήκος της οδού μέσα στην κοιλάδα. Για να αποκατασταθεί χρειάζονται να εργαστουν μηχανήματα και άνθρωποι σε ύψος εως και 200 μέτρα πάνω από το δρόμο με ότι ρίσκα συνεπάγεται αυτό. Όλα τα σαθρα τμήματα βράχου θα πρέπει να πέσουν στο οδόστρωμα και να απομακρυνθουν στη συνέχεια. Δουλειές με φούντες.
Ξέρει κανεις εαν ο παραλιακος δρομος από Στομιο Ομολιο προς Αγια Λαρισας ειναι ανοιχτος για τα ΙΧ αυτοκινητα?
Στη Καλαμάτα έχουμε Πτέρυγα όχι Σμηναρχία! (120 Πτερυγα Εκπαιδευσης Αερος). Από ότι φαίνεται θα αργήσουμε αρκετά να δούμε έργα στον περιφερειακο της Καλαματας αφου οι θηγομενοι από την τελευταία χάραξη που διέρχεται απο την Αγ Αννα δηλώνουν ότι θα πάνε στο συμβούλιο της επικρατειας για να ακυρωσουν τις τωρινες μελέτες. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 1:42 pm Post subject: |
|
|
Θα επαναλαβω για αλλη μια φορα λογω των επερχομενων ημερων και εορτων. Μην κανετε το λαθος και πατε μεχρι Λαρισα για να ανεβετε Β. Ελλαδα. Οι πληροφοριες μιλουν για ταλαιπωρια και η κατασταση θα επιδεινωθει. Εφ'οσον δεν κινηθειτε σιδηροδρομικως, επιλεξτε οδικως το Λαμια-Τρικαλα-Καλαμπακα- Εγνατια, ειτε μεσω Καλαμπακας-Γρεβενων, ειτε μεσω Καλαμπακας-Παναγιας.
Υ.Γ. Φιλοι Engineer και vas8, γεραματα. Και να σκεφθεις, εχω πεταξει απο την 120ΠΕΑ για Χανια με C-130. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 2:09 pm Post subject: |
|
|
φιλε Engineer ας είμαστε και λίγο αισιόδοξοι σχετικά με τον περιφεριακό Καλαμάτας και τη χάραξη στην περιοχή της Αγ. Αννας.
Οποιος "παράγοντας" μπλοκάρει το έργο με το ΣτΕ θα επωμιστεί και την κατακραυγή όλης της Καλαμάτας που περιμένει πως και πως το δρόμο.
Εξ άλλου ο κλάδος ανόδου από την πόλη προς τον περιφερειακό θα είναι σκεπασμένος, όπως αναφέρεται, για να μη προκαλέσει όχληση στους κατοίκους. Ας αφήσουμε την ελπίδα να πεθάνει τελευταία
....οσον αφορά τις αεροφωτογραφίες, τώρα που αποκαλύψατε τις "μυστικές μου πηγές" σας προκαλώ να δω ποιος θα φέρνει τις καλύτερες! να ξεκολησουμε και το φόρουμ που στη μετα Εγνατία εποχή έχει κατεβάσει ταχύτητα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 2:22 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Μην κανετε το λαθος και πατε μεχρι Λαρισα για να ανεβετε Β. Ελλαδα. Οι πληροφοριες μιλουν για ταλαιπωρια και η κατασταση θα επιδεινωθει. Εφ'οσον δεν κινηθειτε σιδηροδρομικως, επιλεξτε οδικως το Λαμια-Τρικαλα-Καλαμπακα- Εγνατια, ειτε μεσω Καλαμπακας-Γρεβενων, ειτε μεσω Καλαμπακας-Παναγιας. |
αλήθεια θυμάται κανείς το νυχτερινό δρομολόγιο του ΟΣΕ για Θεσσαλονίκη όπου φόρτωνες και το αμάξι είχες και την κοθκέτα σου και έφτανες το πρωί ξεκούραστος; Πόσο θα εξυπηρετούσε εάν υπήρχε ακόμη.... |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 2:28 pm Post subject: |
|
|
υπάρχουν άλλες 2 εναλλακτικές διαδρομές για παράκαμψη Τεμπών
1) Γόννοι-Καλλιπεύκη-Α.Παντελεήμονας
2) Λάρισα-Αμπελώνας-Ροδιά-Καρυά-Λεπτοκαρυά
λίγο ορεινές και οι δύο, δεν τις έχω κάνει...όποιος έχει ιδία αντίληψη ας σχολιάσει
επίσης αν υπάρχει εκτίμηση χρόνου της διαδρομής Λαμία-Καλαμπάκα-Γρεβενά |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Dec 21, 2009 3:02 pm Post subject: |
|
|
Λαμια-Καλαμπακα-Γρεβενα γυρω στις δυομιση ωρες.
Λαμια-Καλαμπακα-Παναγια 2 ωρες και 15λεπτα.
Ο χρονος και στις δυο περιπτωσεις εξαρταται παρα πολυ απο το κομματι Δομοκος-Ν. Μοναστηρι. Εφ'οσον σε αυτο το τμημα δεν φατε καμμια νταλικα ή κανα αγροτικο μηχανημα μπροστα, οι παραπανω χρονοι ειναι εφικτοι. Και επειδη τα Χριστουγεννα θα ανεβω και εγω στην Πινδο θα φερω και πληροφοριες και φωτο. Παντως, ειναι φυσιολογικο και ο δρομος αυτος, απο Λαμια δηλ., να ανεβασει φορτια.
edit: Δεν νομιζω να υπαρχει φιλος εδω μεσα που να μην νιωσει θλιψη με αυτη τη φωτογραφια.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=114266 |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 1:03 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: |
αλήθεια θυμάται κανείς το νυχτερινό δρομολόγιο του ΟΣΕ για Θεσσαλονίκη όπου φόρτωνες και το αμάξι είχες και την κοθκέτα σου και έφτανες το πρωί ξεκούραστος; Πόσο θα εξυπηρετούσε εάν υπήρχε ακόμη.... |
Το δρομολόγιο αυτό υπάρχει ακόμα. Το 504 με κλινάμαξες αναχωρεί στις 22:55 από Αθήνα και φτάνει 5:36 Θεσσαλονίκη και υπάρχει η δυνατότητα συνοδείας αυτοκινήτου. Βέβαια δεν πρέπει να υπάρχει εισιτήριο ούτε για δείγμα πλέον.
Αντίστοιχο το 505 από Θεσσαλονίκη (23:33) για Αθήνα (6:12) |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 11:21 am Post subject: |
|
|
Πάντως είμαστε ακόμη στο σημείο να μην μπορούμε να κλείσουμε εισιτήριο με το ιντερνετ ούτε καν με τηλέφωνο....μονο αν στηθούμε στην ουρα σε μερικά πρακτορεία η στα γραφεία του ΟΣΕ
Τι να πεις....ήρθαν οι γιορτές και πρέπει να κάνουμε ένα διάλειμμα στις γκρίνιες αλλα δεν μας αφήνει η πραγματικότητα.
Καλές γιορτές σε όλους παιδιά...... |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 11:52 am Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Αγαπητέ Losada,
Ζητώ συγνώμη για την κατάχρηση στα κεφαλαία. Δεν ήθελα να θίξω κανέναν, ούτε να προσβάλλω κανέναν. Είμαι όμως θυμωμένος με κάποιους. Ομως, δεν ήθελα να εκφράσω τον θυμό μου γράφοντας με κεφαλαία γράμματα. Απλά, ήθελα να δώσω έμφαση στο σκεπτικό μου το οποίο μπορεί και να είναι σωστό μπορεί όμως και να μην είναι.
Φίλε Vas8, η πηγή εκ παραδρομής δεν αναφέρθηκε, είναι η εφημερίδα Θάρρος της Καλαμάτας.
Ευχαριστώ
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Dec 22, 2009 8:04 pm Post subject: |
|
|
Το παρακάτω βίντεο δείχνει μία παρέα που έρχεται από τον Βολο ύστερα από μία συνάντηση του Συντονιστικού κατά των διοδίων σε ολοκληρη την Ελλάδα. Σε όλη την διαδρομή δεν πληρώνουν σε κανένα από τα διόδια, αιτιολογόντας ως παράνομη την παρουσία τους.
http://www.youtube.com/watch?v=efQGJFfKlwc&feature=player_embedded#
Προσωπικά το όλο βίντεο και ειδικότερα η συμπεριφορά τους με εκνεύρισε. Αν εξαιρέσει κανείς το κομμάτι του Μαλιακού που από τον νόμο δεν επιτρέπεται να πληρώνεις διόδια, δεν νομίζω ότι έχουν δίκιο στο αίτημα της μη υπαρξης διοδίων σε ολόκληρη την χώρα. Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εισιτήρια για τα ΜΜΜ, ούτε λογαριασμοί σε ΔΕΗ, ΟΤΕ κτλ. Τέτοιες λογικές οδήγησαν το Οδικό δίκτυο στα χάλια που είναι σήμερα.
Υ.Γ.: Παρακαλώ διαβάστε και τα σχόλια. Κορυφαία στιγμή η άποψη ενός που ζητάει και κατάργηση των διοδίων στην Αττική Οδό. Άμα τέτοια άτομα μαζεύονται στα Συντονιστικά (το ωραία λεξούλα...) τότε καταλαβαίνουμε για τι πράγματα μιλάμε.
Υ.Γ.2: Εφόσον σε μια ελεύθερη και προοδευτική κοινωνία, ο πολίτης αξίζει δωρεάν "μετακινήσεις", θα είναι σωστό αν αύριο πω στον βενζινοπώλη μου ότι δεν τον πληρώνω ???  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Dec 23, 2009 10:08 am Post subject: |
|
|
Σε αυτό το τόπο κάποτε υπήρχε εισαγγελέας. |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Wed Dec 23, 2009 11:13 am Post subject: |
|
|
Πόσο άλλο θα μας ταλαιπωρεί αυτό το 5% της αντίδρασης ? Ημαρτον! |
|
Back to top |
|
 |
barabakos New Member

Joined: 30 May 2009 Posts: 11
|
Posted: Wed Dec 23, 2009 11:13 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Σε αυτό το τόπο κάποτε υπήρχε εισαγγελέας. |
Καλημέρα. Ο εισαγγελέας για ποιον προορίζεται; Ελπίζω να μην εννοείς αυτούς που διαμαρτύρονται για τα διόδια. Είναι δικαίωμα του καθενός να διαμαρτυρηθεί. Όπως είναι και δικαίωμα του ιδιώτη που εκμεταλλεύεται τα διόδια να τους κυνηγήσει δικαστικά. (σ' αυτό τον τόπο υπήρχαν κι άλλα πράγματα πριν 40 χρόνια ακριβώς) |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Dec 23, 2009 3:31 pm Post subject: |
|
|
Οταν απαιτεις να διελθεις απο τα διοδια και τελικά διέρχεσαι χωρις να πληρωσεις, χρησιμοποιώντας την συγκεκριμενη αρτηρια, παραβαινεις το νομο. Το αδικιμα ειναι πολλαπλο αφου με το συγκεκριμενο video παρακινεις και αλλους να εκτελεσουν το ιδιο αδικημα. Βασικα ειναι το ιδιο πραγμα που συμβαινει και με την φοροδιαφυγη και την παραοικονομια. Ειναι μεσα στο πετσι του δηθεν "ανεξαρτητου" ελληνα που ζυγο δεν υπομενει. Εχουμε να φαμε πολλες σφαλιαρες ως λαος στο μελλον, αν συνεχισουμε με αυτα τα μυαλα. Εν τω μεταξύ ολοι αυτοι που διαμαρτυρονται στα Καπανδριτια Βαρναβες κλπ, για την αυξηση των διοδιων στις Αφιδνες (σορυ Κιουρκα για να μην ξεχναμε και την καταγωγη μας ως ΕΛΛΗΝΕΣ), ζητημα ειναι αν εχουν κατσει να κανουν ενα στοιχειωδη υπολογισμο της πραγματικης του επιβαρυνσης απο το επιπλεον κοστος σε συγκριση με το ποσα χαλανε το μηνα σε αλλες δραστηριοτητες (εχω προσωπικο παραδειγμα συγγενή). |
|
Back to top |
|
 |
|