View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 6:02 pm Post subject: ΗΣΑΠ |
|
|
Και τα πρώτα νέα από το τμήμα Ταύρος-Φάληρο λένε ότι βρήκαν αρχαία στην Καλλιθέα(σταθμό). Και αρχίζω να αναρωτιέμαι πότε θα τελειώσουν. Κρίνετε από μόνοι σας! Θα τα σκεπάσουν? (πηγή τροκτικό. enimerwsi blogspot)
Last edited by per88 on Mon Nov 30, 2009 5:09 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 6:55 pm Post subject: |
|
|
Πιαθανολογώ (κατά 99%) πως είναι άλλο ένα κομμάτι από τα Μακρά Τείχη. Κάτι όχι σπάνιο για την περιοχή (το έχω ξαναγράψει σε παλαιότερο post) και, ναι, θα τα σκεπάσουν. Συνήθως, βεβαίως, όταν τα έργα στην περιοχή σκοντάφτουν στα Μακρά Τείχη, σταματούν για αρκετό καιρό (περισσότερο από ένα χρόνο). Να δούμε τι θα γίνει σε αυτή την περίπτωση. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 11:05 pm Post subject: |
|
|
Η χρηματοδότηση της γραμμής 4 θα πρέπει να προέλθει από τους Αθηναίους. Ας αυξήσουν τα διόδια της Αττικής οδού κατά 50 λεπτά μόλις ξεκινήσουν τα έργα και αργότερα (μετά από 2 χρόνια) κατά 50 λεπτά ακόμα (ο ιδιώτης θα το δεχθεί; ίσως με κάποια μικρά ανταλλάγματα να το δεχθεί) 1 ευρώ στην ΑΟ σημαίνει 100 εκ. ευρώ το χρόνο. Σε 10 χρόνια μαζεύεις 1 δις. Καθόλου άσχημο. Και αύξηση στα εισητήρια των αστικών συγκοινωνιών 20λ και αργότερα άλλα 30λ, με επαρκή έλεγχο και με μπάρες στο μετρό.
Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα είναι ανταποδοτικά για περισσότερο μετρό. Δε νομίζω πως θα υπάχρουν σοβαρές αντιδράσεις, εφ όσον ο κόσμος δει έργα να ξεκινούν. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 11:09 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τις μπάρες του μετρό:
Είχα δει στο μετρό της Βουδαπέστης προ καιρού κάτι που μου άρεσε πολύ. Σε κάθε είσοδο του μετρό σε όλες τις στάσεις του δικτύου υπήρχαν από δύο ως τρεις ελεγκτές που έλεγχαν για εισιτήριο το 95% των επιβατών που έμπαιναν στο μετρό. Αυτό μου άρεσε για δύο λόγους. Πρώτον με αυτό τον τρόπο αυξάνεις τα έσοδα σε πολύ μεγάλο ποσοστό και δεύτερον απασχολείς πάρα πολλά άτομα που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να βρισκόντουσαν στην ανεργία.
Τρόποι υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει θέληση. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 11:52 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | Και αύξηση στα εισητήρια των αστικών συγκοινωνιών 20λ και αργότερα άλλα 30λ, με επαρκή έλεγχο και με μπάρες στο μετρό.
|
Σόρρυ, αλλά τέτοιες τιμές στα λεωφορεία δεν έχει ούτε το Λονδίνο, όπου οι τιμές στις μεταφορές είναι (για τα Ελληνικά δεδομένα) απίστευτα υψηλές. Άμα η κυβέρνηση αποφασίσει να πάρει λεφτά από τους πολίτες με τέτοιους έμεσους τρόπους, καλύτερη λύση θα ήταν μια επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης και ένας δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας. Η αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων αποθαρρύνει τους πολίτες, και άμα είναι να γίνει αυτό, τι να την κάνεις την γραμμή 4? Στο Λονδίνο που προβλέπεται να υπάρξει αύξηση στα αστικά από την 1 λίρα στις 1.2 υπάρχουν πολλές αντιδράσεις, και όλα αυτά σε μία πόλη όπου κάποιος μπορεί καθημερινά να ξοδεύει 5 και 6 λίρες για να μετακινηθεί. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 5:14 pm Post subject: ΗΣΑΠ |
|
|
Ο ΗΣΑΠ λέει ότι από την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου στο σταθμό ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ θα λειτουργεί η
αποβάθρα προς Κηφισιά (ανόδου) και θα τεθεί εκτός λειτουργίας η αποβάθρα
προς Πειραιά (καθόδου). Επίσης οι Ακτοπλόοι διαμαρτύρονται για τη διακοπή των δρομολογίων του τρένου για Πειραιά. Λένε για την απόφαση του ΗΣΑΠ να διακόψει τη λειτουργία των συρμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από και προς τον Πειραιά και συγκεκριμένα στο τμήμα από Φάληρο έως Ταύρο από 21/11/09( και για 4 περίπου μήνες!!!) αφού θα επαναλειτουργήσει η γραμμή μόνο για την περίοδο των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Προσωπικά το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον. Ελπίζω να τελειώσουν τα έργα πιο γρήγορα. Θα δούμε! |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 1:11 am Post subject: |
|
|
Από το in.gr:
Κόντρα Σταύρου Δήμα - υπουργείου Περιβάλλοντος για τα αστικά διόδια
Quote: | Το παράδειγμα του Λονδίνου, όπου τα ΙΧ πληρώνουν διόδια για την είσοδό τους στο κέντρο της πόλης, επικαλέστηκε την Τρίτη ο απερχόμενος Έλληνας επίτροπος στην ΕΕ Σταύρος Δήμας, αρμόδιος για θέματα Περιβάλλοντος, συνάντησε όμως την αντίθετη άποψη του υφυπουργού Περιβάλλοντος Γιάννη Μανιάτη. |
Καλά δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρούν τον Δήμα επιτυχημένο επίτροπο, σε αυτό, όπως και σε τόσα άλλα, είναι εκτός τόπου και χρόνου και υποστηρίζει ιδέες μόνο και μόνο επειδή ακούγονται οικολογικές χωρίς να είναι ούτε αποτελεσματικές ούτε εφαρμόσιμες.
Είναι προφανές ότι χρειάζονται 2 (κυρίως) βήματα για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα:
1. Περισσότερο μετρό & περισσότερα λεωφορεία, ιδίως το βράδυ και - το πιο σημαντικό:
2. Καλύτερη αστυνόμευση του παράνομου παρκαρίσματος και της εισόδου ΙΧ στους λεωφοριόδρομους που αυτή την στιγμή είναι ανύπαρκτη.
Εάν δεν μπορεί κάποιος να παρκάρει στο κέντρο ή εάν χρειάζεται να βάλει το αμάξι σε ένα ακριβό πάρκιγκ, αυτό ενισχύει τα ΜΜΜ ενώ ταυτόχρονα κάνει το κέντρο πολύ ελκυστικότερο για ψώνια και περπάτημα.
Το να βάλουν διόδια σε αυτή την φάση απλώς θα οδηγήσει σε τεράστιες δαπάνες για την εφαρμογή του (δείτε Λονδίνο) και τελικά θα καταλήξει και αυτό όπως όλα τα άλλα μέτρα: ανεφάρμοστο και χωρίς αστυνόμευση με καμένες και κατεστραμένες κάμερες που κόστισαν ένα σωρό να τοποθετηθούν...
Έλεος πια σε αυτή την χώρα, λίγη κοινή λογική κανείς;  |
|
Back to top |
|
 |
andreaskm New Member

Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 10:15 am Post subject: Επεκτάσεις μετρό Αθήνας |
|
|
Τελικά, δεν θα φθάσει ποτέ - με το νέο σχεδιασμό - μετρό στην Κυψέλη ή το Κολωνάκι; Ξέρετε την πραγματική αιτία; Πρόκειται για λόγους δημόσιου συμφέροντος ή επειδή μερικοί - πέντε ή δέκα - παράγοντες των περιοχών δεν επιθυμούν έργα όπως είναι το μετρό δίπλα στις επιχειρήσεις τους; |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 10:38 am Post subject: |
|
|
Πάντως ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας είναι και λίγο τεχνικά δύσκολο να τοποθετηθούν διόδια στο κέντρο εξαιτίας και των εκατοντάδων εισόδων - εξόδων που υπάρχουν στον δακτύλιο από τα στενάκια. Θα είναι πανάκριβη η τοποθέτηση και λίγο κοινωνικά άδικη.
Πάντως το πρόβλημα του κέντρου και όχι μόνο δεν είναι τόσο το μποτιλιάρισμα (κίνηση ακόμα και χειρότερη υπάρχει σε πολλά ευρωπαικά κέντρα) αλλά ότι το χάος αυτό δεν μένει μέσα στις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά απλώνεται στα πεζοδρόμια, τους πεζόδρομους, στα ΜΜΜ και στην λειτουργία της πόλης γενικά.
Αν μπουν αυστηροί κανόνες στην παράνομη στάθμευση, στην τροφοδοσία των καταστημάτων κ.α. τότε θα είναι άλλη η εικόνα του κέντρου χωρίς ίχνος άλλης επέμβασης. Και ας αφήσουμε τους αμετανόητους ΙΧήδες να πήζουν μέσα στα αυτοκίνητα τους και να πληρώνουν τα parking αρκεί να μην μας ενοχλούν τους υπόλοιπους.
Πάντως έτσι και αλλιώς σχεδόν καθημερινά η Πανεπιστήμιου και άλλοι δρόμοι είναι κλειστοί από πορείες, δεν τις πεζοδρομούμε να έχουμε και ένα ωραίο πεζόδρομο και χώρος για πορείες χωρίς να γίνεται η λειτουργία της πόλης άνω-κάτω!!
Κάτι και για τον ΗΣΑΠ. Πληροφορίες από άλλο forum λένε ότι μετά τα Χριστούγεννα που θα κλείσει πάλι η γραμμή Τάυρος - Φάληρο για κάποιο διάστημα (1-2 μήνες) για να ολοκληρωθούν τα έργα παράλληλα θα κλείσει μέχρι το Πάσχα και το κομμάτι Φάληρο-Πειραιάς για να ξεκινήσουν τα έργα υπογειοποίησης της γραμμής σε αυτό το σημείο που πρέπει να ολοκληρωθούν σύντομα ώστε να ξεκινήσουν και οι εργασίες για την επέκταση τραμ στον Πειραιά |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 2:28 pm Post subject: |
|
|
μακάρι!! άντε!
τον δεκέμβριο ποια τμήματα θα κλείσουν? το κηφισιά-ειρήνη θα είναι ok? |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 3:20 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Πάντως έτσι και αλλιώς σχεδόν καθημερινά η Πανεπιστήμιου και άλλοι δρόμοι είναι κλειστοί από πορείες, δεν τις πεζοδρομούμε να έχουμε και ένα ωραίο πεζόδρομο και χώρος για πορείες χωρίς να γίνεται η λειτουργία της πόλης άνω-κάτω!! |
Αυτό θα ήταν πραγματικά ένα φοβερό έργο πνοής. Πεζοδρόμηση σε όλο το κέντρο, από Πλ. Καραϊσκάκη μέχρι Χίλτον. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 12:20 am Post subject: |
|
|
ariskop wrote: |
παράλληλα θα κλείσει μέχρι το Πάσχα και το κομμάτι Φάληρο-Πειραιάς για να ξεκινήσουν τα έργα υπογειοποίησης της γραμμής σε αυτό το σημείο που πρέπει να ολοκληρωθούν σύντομα ώστε να ξεκινήσουν και οι εργασίες για την επέκταση τραμ στον Πειραιά | .
Σίγουρα? Η υπογειοποίηση απ΄οτι ξέρουμε δεν έχει δημοπρατηθεί.Η αλλαγή γραμμών αφορά Φάληρο-Κηφισιά. Κάτι άλλο θα είναι π.χ. αλλαγή γραμμών στ.Φαλήρου. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 1:31 am Post subject: |
|
|
Την ίδια απορία είχα και εγώ αλλά αυτός που το ανέφερε έχει πέσει μέσα σε όλα σχετικά με τα έργα στον ΗΣΑΠ. Επίσης δεν περιλαμβάνεται η κατασκευή του σταθμού στον Κεράνη.
Το τμήμα Φάληρο - Πειραιάς σίγουρα δεν περιλαμβάνεται στο έργο για την αλλαγή της γραμμής που εκτελεί ο ΑΚΤΩΡΑΣ.
Όμως μπορεί το έργο να περιλαμβάνεται στον διαγωνισμό για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά που έχει αναδειχθεί ο ανάδοχος (ΘΕΜΕΛΗ).
Μία δική μου εικασία είναι ότι ίσως το έργο δεν είναι η ολική υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο - Πειραιάς αλλά μόνο των απαραίτητων αναγκαίων τμημάτων για την διέλευση του τραμ (ουσιαστικά μόνο μέχρι την Γρ.Λαμπράκη το τραμ διέρχεται πάνω στις γραμμές του ΗΣΑΠ).
Η υπόλοιπη υπογειοποίηση μέχρι τον Πειραιά και η κατασκευή του σταθμού στον Κεράνη θα είναι άλλος διαγωνισμός που θα πρέπει να γίνει από τον ΗΣΑΠ |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 12:35 pm Post subject: Προαστιακός |
|
|
Δόθηκε προχτές στην κυκλοφορία η σήραγγα στους Αγίους Αναργύρους, ενώ ο νέος ΣΣ Αγ. Αναργύρων δείχνει έτοιμος να ανοίξει. Λειτουργούν φώτα, έχει γίνει διαμόρφωση περιβάλλοντα χώρου κλπ. Αν έχει οικοδομική άδεια δεν γνωρίζω. Επίσης σχεδόν έτοιμη είναι και η νέα σταση Ταύρος του προαστιακού. Έργα ηλεκτροκίνησης είναι σε εξέλιξη από το Ρουφ μέχρι τις Τρεις Γέφυρες. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
|
Αν και το τμημα αυτο ειναι για υπογειοποιηση, φαινεται να υπαρχουν αντιδρασεις στα Σεπολια, εστω και για την προσωρινη ηλεκτροκινηση. Δεν παει αλλο εχει παραγινει αυτη η κατασταση. Δεν μπορει να προχωρησει τιποτα πλεον. Στα τσιμεντο-Σεπολια αιτια για την υποβαθμιση της ζωης τους ειναι ο σιδηροδρομικος διαδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Dec 14, 2009 11:46 pm Post subject: |
|
|
Καλά Χριστούγεννα...Ένα σημερινό άρθρο για τις καθυστερήσεις στους υπό κατασκευή σταθμούς..."Αδημονώ" για την ανακοίνωση του νέου χρονοδιαγράμματος για τις υποδομές από τον Υπουργό Υπουδομών κ. Δ. Ρέππα, που ήταν να γίνει σήμερα και αναβλήθει, να ακούσουμε ποιές άλλες καθυστερήσεις, αναβολές, επαναχαράξεις και επανασχεδιασμούς θα έχουμε...
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=871773 |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 12:36 am Post subject: |
|
|
Μάλλον η ονομασία της στάσης θα είναι "Κάτω Αχαρνές". Τουλάχιστον οι πινακίδες στις αποβάθρες ακριβώς από πάνω της (πάνω στην γέφυρα) στην γραμμή που στρίβει προς Κόρινθο αυτό αναφέρουν.
Η στάση αυτή είναι στην μονή ενωτική γραμμή που περνάει ξυστά από το ΣΚΑ. Οι σκάλες που φαίνονται σε πρώτο πλάνο συνδέουν την αποβάθρα με την Λεωφ. Φιλαδελφείας ενώ οι σκάλες που φαίνονται πίσω από την πρώτη γέφυρα οδηγούν στην πεζογέφυρα που περνά πάνω από την Αττική Οδό (στα δεξιά) και την συνδέουν με το υπόλοιπο συγκρότημα του ΣΚΑ (και τις έτοιμες αποβάθρες που δεν λειτουργούν γιατί ο υπόλοιπος χώρος είναι ακόμα εργοτάξιο και δεν υπάρχει πρόσβαση). Λογικά θα ανοίξει σύντομα από τη στιγμή που τελείωσε η σύνδεση με την Φιλαδελφείας και υπάρχει πρόσβαση.
Πέρα από τον σταθμό της Μεταμόρφωσης που έχει κλείσει ένα χρόνο έτοιμος και κλειστός και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει και άλλοι σταθμοί του Προαστιακού θα ανοίξουν πολύ σύντομα (δεν έχουν προβλήματα με πολεοδομία ΔΕΗ και τα σχετικά).
Αγ.Ανάργυροι - Λυκότρυπα - Ταύρος |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 2:25 am Post subject: |
|
|
Γιατί υπάρχει μόνο μία σιδηροτροχιά σε αυτό το σημείο? Κάπου παλιότερα είχε αναφερθεί ότι το σημείο με την μονή τροχιά ήταν προσωρινό μέχρι να ανοίξει ο ΣΚΑ. Γιατί φτιάξανε σταθμό σε αυτό το σημείο? Με έχει μπερδέψει λίγο η ανάπτυξη του προαστιακού. Ποια ακριβώς διαδρομή θα εξυπηρετεί αυτό το σημείο, όταν ολοκληρωθούν όλα τα έργα? |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 6:04 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή αυτή είναι μονή γιατί δεν εντάσσεται στον τελικό σχεδιασμό για επιβατικές μεταφορές στο ΣΚΑ. Αυτή η γραμμή ήταν σχεδιασμένη για υπηρεσιακούς-εμπορευματικούς λόγους. Δεν υπάρχει χώρος για διπλή γραμμή
Δες σε παλιότερη ανάρτηση μου τι γίνεται με το ΣΚΑ γενικά http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=115889&highlight=#115889
Βέβαια επειδή η πλήρης λειτουργία του ΣΚΑ και η ολοκλήρωση όλων των έργων στον Προαστιακό θέλει πολλά ψωμιά ακόμα για να τελειώσει αυτή η αποβάθρα έχει μεγάλη σημασία.
Επιτρέπει σε όσους έρχονται από τα Μεσόγεια να πάρουν το τρένο για Αγ.Στέφανο και Χαλκίδα αφού περάσουν την πεζογέφυρα της Α.Ο. Αυτή η κίνηση δεν μπορεί να γίνει σήμερα.
Επίσης από Μεσόγεια θα μπορούν να πάρουν το τρένο και για Αγ. Ανάργυροι - Αθήνα - Πειραιά χωρίς να χρειάζεται να πάνε στα Άνω Λιόσια. Επίσης θα έχουν και περισσότερες επιλογές καθώς εκτός από τα τρένα από Κιάτο θα υπάρχουν και οι Χαλκίδες...
Όταν σε κάποια χρόνια λειτουργήσει πλήρως ο προαστιακός τότε αυτή η αποβάθρα θα είναι λίγο άχρηστη καθώς το δίκτυο του προαστιακού έχει σχεδιαστεί ώστε να μην υπάρχουν διαμπερή δρομολόγια Μεσόγεια - Κόρινθος. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 10:15 am Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς από πού προέρχεται όλο αυτό το νερό που ρέει ανάμεσα στις ράγες του μετρό στον σταθμό των Σεπολίων; Μιλάμε για κανονικό ρυάκι που τρέχει σε μόνιμη βάση. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 2:02 pm Post subject: |
|
|
Στον ΗΣΑΠ μετά το διάλειμμα των Χριστουγέννων τα πράγματα επανέρχονται στην γνωστή κατάσταση ταλαιπωρίας.
Από Σάββατο 9/1 έως και Δευτέρα 11/1 κλειστά τα τμήματα Φάληρο - Ταύρος και Ειρήνη - Κηφισιά.
Ενώ από 12/1 έως 1/4 (Μεγάλη Πέμπτη) κλειστό το τμήμα Φάληρο - Καλλιθέα!! Κουράγιο σε όσους έχουν ανάγκη αυτό το τμήμα.
Για το Φάληρο - Πειραιάς που είχα μεταφέρει παλιότερα πληροφορία από άλλο forum μάλλον τελικά δεν ισχύει για έναρξη εργασιών. |
|
Back to top |
|
 |
|