View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 4:02 pm Post subject: |
|
|
Μην τους δινεις ιδέες..
αυτοι προκειμενου να μη εξοικονομισουν χρηματα τα παντα κανουν..  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
|
Και vag μην κάνεις αστεία γιατί αρχίζουμε και τα πιστεύουμε όλα, απ'τη βιασύνη μου δεν έκατσα να δω το βίντεο ούτε διάβασα και νόμιζα ότι με έβγαζε σε λάθος σελίδα και πίστεψα φυσικά το ποστ σου. Pindos τέλειος!! Προχωρημένο το τμήμα από Κόρινθο μέχρι διόδια, δηλ σε άλλα τμήματα δεν πρόσεξες άλλα χωματουργικά? Γιατί πάνω κάτω πρόκειται για τα έργα που είναι σε εξέλιξη εδώ και πολλούς μήνες, πέρα απ'το Αίγιο και την Παναγοπούλα. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 6:25 pm Post subject: |
|
|
Kαι μια και μιλάμε για Ολυμπία οδό πρέπει να μάθετε κάτι.Συμπληρωματική σύμβαση, ύψους 100 εκατ. ευρώ, διεκδικεί η κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» επικαλούμενη τον επανασχεδιασμό του τμήματος του έργου στην Κάτω Αχαγιά(τμήμα Πάτρα-Πύργος). |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 12:44 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Προχωρημένο το τμήμα από Κόρινθο μέχρι διόδια, δηλ σε άλλα τμήματα δεν πρόσεξες άλλα χωματουργικά? Γιατί πάνω κάτω πρόκειται για τα έργα που είναι σε εξέλιξη εδώ και πολλούς μήνες, πέρα απ'το Αίγιο και την Παναγοπούλα. |
Αφου απαντησω στον φιλο Beethoven οτι οντως τα χωματουργικα ειναι αυτα που αναφερει με τη διαφορα οτι στα υπολοιπα τμηματα εχει πεσει πολυ κλαδεμα στο πλα'ι' και διεκρινα μεσα στη βλαστηση ετοιμα τεχνικα(τσιμεντενια τειχια, αγωγους κτλ.), να σας πω οτι δεν θα πληξετε για σημερα τη νυχτα. Σας εχω βιντεακι και ειχα καιρο να ανεβασω video στο youtube. Προκειται για την παρακαμψη της Ναυπακτου, οπου παλαιοτερα καποια μελη ειχαν ρωτησει αν εχει ολοκληρωθει. Οριστε λοιπον ολοκληρη η παρακαμψη, η οποια διαθετει ολα τα καλουδια, σηραγγες, γεφυρες,cut and cover, πρανή κτλ.
(...στο'να χερι το τιμονι
στ'αλλο χερι το μπεγλερι...)
http://www.youtube.com/watch?v=40zkjVmSVGQ |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 9:25 am Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο το βιντεάκι πίνδος! Σ' ευχαριστούμε πολύ...
Ο δρόμος πάντως στο μεγαλύτερο μέρος του έχει χαρακτηριστικά μεταξύ επαρχιακής οδού και οδού ταχείας κυκλοφορίας. Το Αντίρριο-Λαμία δεν αποτελεί προτεραιότητα γενικώς. Η αλήθεια είναι ότι για σύνδεση Βόρειας - Νοτιοδυτικής Ελλάδας με την ολοκλήρωση της Ιόνιας ( ;;; ) θα συμφέρει η διαδρομή μέσω Εγνατίας-Ιόνιας,(ακόμη και σήμερα οριακά συμφέρει) οπότε το Αντίρριο-Λαμία ουσιαστικά αχρηστεύεται για τους Βορειοελλαδίτες. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 10:20 am Post subject: |
|
|
Quote: | (...στο'να χερι το τιμονι
στ'αλλο χερι το μπεγλερι...) |
επικινδυνο ομως..προσεχε..
εχω περασει απο την παρακαμψη..καποιοι λενε οτι ειναι πιο γρηγορα να πας μεσα απο τη Ναυπακτο..
μπραβο για το βιντεο.. τι βιντεοκαμερα χρησιμοποιησες? |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Nov 29, 2009 12:34 pm Post subject: |
|
|
Τα km από την παράκαμψη είναι αρκετά περισσότερα αλλά δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης χρονικά μια φυσιολογική ώρα της ημέρας λόγω της κίνησης μέσα στην Ναύπακτο.
Ουσιαστικά μόνο αργά το βράδυ μέχρι το πολύ πρώι είναι σίγουρα λιγότερος ο χρόνος μέσα από την Ναύπακτο. Βέβαια όποιος δεν βιάζεται αξίζει η βόλτα μέσα από τη πόλη και η στάση για ένα ξεμούδιασμα (κάνουμε και διαφήμιση στα μέρη μας!!!) |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 7:01 pm Post subject: Εθνικός Δρόμος Κορίνθου - Τρίπολης |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι, Καλησπέρα,
Κατ' αρχήν, όπως βλέπετε άλλαξα τίτλο στο post μου -για όσους έχουν παρακολουθήσει στο παρελθόν παρεμβάσεις μου- και απο Εθνικός Δρόμος Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, έβγαλα την Καλαμάτα εκτός. Η Καλαμάτα θα αργήσει να μας απασχολήσει.
Ο λόγος είναι απλός. Η απίστευτη ταλαιπωρία που συνεχίζεται στο τμήμα απο την Κόρινθο έως και την έξοδο της σήραγγας του Αρτεμισίου. Πολύ πριν το Πάσχα του τρέχοντος έτους είχαμε την (ανα)κατασκευή της ΛΕΑ γεγονός που άφηνε πολλά χιλιόμετρα του δρόμου με μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας (προς και απο την Αθήνα για Τρίπολη). Τώρα, που σχεδόν η νέα βελτιωμένη ΛΕΑ υφίσταται στο 75% του δρόμου, η ταλαιπωρία συνεχίζεται καθώς ξηλώνεται η παλαιά άσφαλτος και τοποθετείται νέα. Και για όσους ξέρουν, μιλάμε για κλείσιμο της μιας λωρίδας κυκλοφορίας απο 1,5 χιλιόμετρα μίνιμουν μέχρι και 5!!!! χιλιόμετρα μάξιμουμ (μετρημένο δις για να αποφύγω λάθη). Τα μέτρησα γιατί πραγματικά απήυδησα. Στο 70% του δρόμου απο Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη η κυκλοφορία γίνεται απο μία μόνο λωρίδα. Δε χρειάζεται βέβαια να σας πώ ότι στα δύο μεγαλύτερα τμήματα, έπεσα σε κομβόι με φορτηγά. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι γίνεται. Αποτέλεσμα? Απο τη διασταύρωση με την Πατρών μέχρι και την έξοδο σήραγγας Αρτεμισίου έκανα 1 ώρα και 15 λεπτά!!! Όσο κάνω -νορμάλ- για Αρτεμίσιο απο το σπίτι μου στο Περιστέρι. Και όλα αυτά στις 5 το απόγευμα της Παρασκευής.
Επίσης, ο δρόμος έχει μια κυκλοφοριακή επιβάρυνση της τάξης του 30-35% λόγω των εργασιών στην Κορίνθου - Πατρών. Πολλοί φιλοι απο την Ηλεία χρησιμοποιούν πλέον τον δρόμο απο Αλλαγή -
Καλό Νερό για να πάνε στον προορισμό τους. Το διαπιστώνεις εύκολα βλέποντας πόσα αυτοκινητα στρίβουν στον συγκεκριμένο κόμβο.
Δυστυχώς, αν και είχα πάρει μαζί μου την φωτογραφική, αν και ξεκίνησα σχετικά νωρίς απο Αθήνα (4.30), όταν ξεκίνησε η ταλαιπωρία είχε ήδη σκοτεινιάσει και δεν μπορούσα να σταματήσω ή να μπώ σε εργοτάξια για να βγάλω έστω μια φωτό. Αυτά που είδα καθαρά στη σημερινή απογευματινή επιστροφή, είναι : Οι τεράστιοι πυλώνες στήριξης της γέφυρας που θα στηθεί στην έξοδο των 2 νέων σηράγγων μετά το Αρτεμισιο -προς Αθήνα- λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς του δρόμου με τις σήραγγες (πραγματικά σε τρομάζει το ύψος και νοιώθεις δέος βλέποντας το έργο να προχωράει στο συγκεκριμένο σημείο ), οι πυλώνες στήριξης της γέφυρας και οι είσοδοι των σηράγγων που ετοιμάζονται στο Καλογερικό για να ενωθεί ο δρόμος με το Αθήναιο, και βέβαια η γέφυρα στον Αλφειό που έχει τελειώσει και ασφαλτοστρώνεται. Μέσα στην Μεσσηνία, είδα τα ίδια πράγματα που είχα δει και τον Οκτώβρη με μόνη αλλαγή την κατασκευή 2 πυλώνων ανισόπεδου κόμβου στο ύψος του Μελιγαλά.
Και επειδή ο Μωρέας ανακοίνωσε την περαίωση του έργου (μέχρι τα Παραδείσια) το καλοκάιρι του 2010, εγώ προσωπικά θα ξανα-κατέβω άλλη μια φορά τον Ιανουάριο για προγραμματισμένη δουλειά και μετά..... καλό καλοκαίρι και καλό Αύγουστο για διακοπές. Τέτοιο χουνέρι δεν το ξανα-περνάω ούτε μόνος ούτε με 2 παιδιά στο αυτοκίνητο.
Δεν είμαι ούτε νευριασμένος ούτε τίποτα. Ισα ίσα που βλέπω ενα έργο να προχωράει. Απλά, κουράστηκα να περιμένω.
Σας Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 1:17 am Post subject: |
|
|
Εχεις δίκιο σε όλα. Μου φαίνεται πλάκα-πλάκα πως πρώτα θα φτάσει στην Σπάρτη ο δρόμος (γουστάρωωω ) και μετά στην Καλαμάτα, για εναν ακόμη λόγο. Ο δρόμος περνάει ολο απο βουνά για Σπάρτη, χωρίς απαλοτριώσεις, ενώ πρός Καλαμάτα πιστεύω πως θα έχει πολλές ενστάσεις στον κάμπο! Τώρα που το άλλο ΣΚ θα κατέβω Βάτικα, θα χρονομετρίσω και εγώ για να δώ πως πάει.( Να κάνω και ρεπορτάζ για τα αφημένα έργα παράκαμψης Σπάρτης, Μακρυνάρα κτλ) |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 9:49 pm Post subject: |
|
|
Κάθε χώρα έχει διαφορετικές προδιαγραφές για την κατασκευή των δρόμων, και κάποιες άλλες λιγότερο ή περισσότερο δύσκολο ανάγλυφο και κάποιες άλλες διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες. Τώρα από ποιότητα;
Η έρευνα δεν αναφέρει το εργατικό κόστος (μισθοδοσία) ως κριτήριο και παράγοντα διαμόρφωσης των τιμών, γιατί στην Ελλάδα οι μισθοί των εργατών και των μηχανικών είναι πιο χαμηλοί σε σχέση με την Ευρώπη των 15 (εκτός ίσως της Πορτογαλίας), αν λάβουμε υπόψη τον μέσο όρο των αποδοχών όλων των Ελλήνων σε σχέση με τους λοιπούς Ευρωπαίους. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 10:08 pm Post subject: |
|
|
Περνώντας έξω από το Μεσολόγγι μπορεί να παρατηρήσει κανείς κάποιες εργασίες, κυρίως καθαρισμό, που εκτελούνται προφανώς στα απαλλοτριωμένα χωράφια για την κατασκευή της Ιονιας Οδού ( βόρεια του υπάρχοντος κατσικόδρομου )..
Επίσης είναι εμφανές το σημείο του προς διάνοιξη στομίου της σήραγγας Καλυδώνας ( από την πλευρά του Μεσολογγίου ).
Προχωρούν οι εκσκαφές στο όρυγμα πίσω από τη Θερμοζέλ.
Κατά τα άλλα νηνεμία.
Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στην Άρτα με θέμα τις καθυστερήσεις στην κατασκευή της Ιονιας Οδού, με τη συμμετοχή των ΤΕΕ Ηπείρου και Αιτωλοακαρνανίας, δημάρχων και λοιπών φορέων.
http://www.ixotisartas.gr/newspaper/index.php?option=com_content&view=article&id=478:2009-11-27-16-44-00&catid=1:local&Itemid=28 |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 11:17 pm Post subject: |
|
|
Με την παλιοβουνα τι γινεται? |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 11:28 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχω ακούσει τίποτα νεότερο. Το γράφω και στο προηγούμενο μήνυμα, νηνεμία.
Δε φαντάζομαι κάτι άλλο εκτός από σήραγγα. |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 12:18 pm Post subject: |
|
|
Δοθηκε χτες η προχτες και η καθοδος της παρακαμψης του Αγρινιου.
Κατεβηκα απο Αρτα χθες το πρωι, περνωντας την κανονικα. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 4:58 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά greveniotisgr wrote: | καλησπερα σας
επιτελους μπηκαν τα μηχανηματα και στον νομο Τρικαλων για το οδικο αξονα κεντρικης Ελλαδος |
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 11:42 pm Post subject: |
|
|
Εγώ γύρισα σήμερα από Αλεξ/πολη και επιβεβαιώνω πως το τμήμα Μέστη - Ανατ. κόμβος Κομοτηνής της εγνατίας οδού είναι κλειστό με κατεύθυνση την Κομοτηνή, λόγο αλλαγής ασφαλτοτάπητα.
Καιρό είχα να πάω από Σάπες και θυμήθηκα τα παλιά ''κακά'' χρόνια.  |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Mon Dec 07, 2009 2:05 pm Post subject: |
|
|
Δηλώσεις του υφυπουργού υποδομών Γ. Μαγκριώτη (7 Δεκεμβρίου 2009) σχετικά με τα οδικά έργα στην κεντρική Μακεδονία και το μετρό Θεσσαλονίκης
``Για την εξωτερική περιφερειακή, τόνισε, η διαβούλευση για τη χάραξη θα ολοκληρωθεί στα μέσα Ιανουαρίου και το κόστος έχει υπολογιστεί σε 1,5 δισ. ευρώ. Τέλος, υπογράμμισε ότι στον προγραμματισμό του υπουργείου είναι η σύνδεση έως το τέλος της τετραετίας όλων των πρωτευουσών των νομών στην κεντρική Μακεδονία με τη Θεσσαλονίκη, με σύγχρονους αυτοκινητόδρομους. Εως το τέλος του 2010 θα έχουν συνδεθεί οι Σέρρες, η Κατερίνη και η Βέροια συνδέονται λόγω ΠΑΘΕ, θα προχωρήσουν οι συνδέσεις του Κιλκίς και της Εδεσσας με τους κάθετους άξονες στην Εγνατία και ο αυτοκινητόδρομος προς τη Χαλκιδική.´´
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=16170 |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 7:35 pm Post subject: |
|
|
jollyroger wrote: | Εχεις δίκιο σε όλα. Μου φαίνεται πλάκα-πλάκα πως πρώτα θα φτάσει στην Σπάρτη ο δρόμος (γουστάρωωω ) και μετά στην Καλαμάτα, για εναν ακόμη λόγο. Ο δρόμος περνάει ολο απο βουνά για Σπάρτη, χωρίς απαλοτριώσεις, ενώ πρός Καλαμάτα πιστεύω πως θα έχει πολλές ενστάσεις στον κάμπο! Τώρα που το άλλο ΣΚ θα κατέβω Βάτικα, θα χρονομετρίσω και εγώ για να δώ πως πάει.( Να κάνω και ρεπορτάζ για τα αφημένα έργα παράκαμψης Σπάρτης, Μακρυνάρα κτλ) |
Μακρυνάρα συμαζεύτηκε εδώ και 2 μήνες...απλά προσπαθούνε τώρα να δουν τη θα κάνουν με τα νερά...
Μικρή παράκαμψη Σπάρτης είναι οκ εδώ και κανα μήνα...
Για τη μεγάλη Παράκαμψη...άστο ξέχνα το...φούντο...όπως και η Ds ο ανάδοχος που κήρυξε πτώχευση...και ήταν και ο ανάδοχος της Μακρυνάρας...Ενος κακού μύρια έπονται δυστηχώς...άσε που έχει βάλει φέσι στη μισή κατασκευαστική Λακωνία...
Σελλασία κομπλέ...αλλά λόγω χρωστούμενων ο ανάδοχος δεν την αμολάει και δεν κάνει διαγράμμιση...σήμερα την περπάτησα όλη με το ...και είναι ίσως από τα καλύτερα έργα ποιοτικά που έχω δεί...για αυτή την κατηγορία έργων...
Ψιλόλογια (κοινώς διαγραμμίσεις, μπάρες, πινακίδες) έχουν γίνει σε όλο το δίκτυο από Μολάους μέχρι Νεάπολη...και συνεχίζονται.. |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 11:12 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Ikilint σε ευχαριστώ, για την απάντηση. Βέβαιά, μου χάλασες το ρεπορτάζ ,αλλά πραγματικά, με κάλυψες 100%. Τώρα να αρχίσω τον εξάψαλμο, ή οχι, για τους άχρηστους τοπικούς άρχοντες? |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Wed Dec 09, 2009 6:13 pm Post subject: |
|
|
Αλήθεια τελείωσε όλη η μικρή παράκαμψη? Ανοίχτηκε όλη απο το κτελ ως τα Γυμνάσια? Και πυλώνες φωτισμού κτλ?? |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Dec 09, 2009 11:46 pm Post subject: |
|
|
Arg-engineer wrote: | Δεν έχω ακούσει τίποτα νεότερο. Το γράφω και στο προηγούμενο μήνυμα, νηνεμία.
Δε φαντάζομαι κάτι άλλο εκτός από σήραγγα. |
Δεν αναφέρει τίποτα το δημοσίευμα, αλλά ξεκίνησαν οι επιτάξεις 'στα τμήματα όπου δεν προβλέπεται να αλλάξει η χάραξη'...Μέχρι τώρα γνωρίζουμε ότι η υπόθεση βρίσκεται στο Σ.τ.Ε. αλλά δεν έχει ακουστεί κάτι νεότερο. (Παλαιότερη ανάρτηση) Quote: | Η Ειδική Υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών σημειώνει ότι δεν εμφανίζεται καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου με βάση το χρονοδιάγραμμα, καθώς έχουν επιτευχθεί οι δύο πρώτες τμηματικές αποκλειστικές προθεσμίες, ενώ οι δυο επόμενες έχουν χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Αύγουστο του 2010 και τον Απρίλιο του 2011 με συνολικό χρόνο περάτωσης του έργου το Δεκέμβριο του 2013.
Ωστόσο, γίνεται παραδεκτό ότι είναι υπαρκτό το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στις διαδικασίες των απαλλοτριώσεων και ενδεχομένως να προκύψει κίνδυνος για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος στο μέλλον.
Όπως είναι γνωστό, στη σύμβαση παραχώρησης προβλεπόταν η παράδοση όλων των χώρων του έργου σε 12 μήνες από την ημερομηνία έναρξης της παραχώρησης τον Δεκέμβριο του 2007, κάτι που δεν έχει γίνει. |
Quote: | Οι ειδήσεις που προκύπτουν από την απάντηση του Υπουργείου Μεταφορών είναι πως με τη διαδικασία των επιτάξεων, έχουν παραδοθεί για το τμήμα από Αντίρριο έως Κεφαλόβρυσο (μήκους 43 χλμ. περίπου) εκτάσεις που αναλογούν πλέον του 85% των τμημάτων, για τα οποία δεν υπάρχουν προτάσεις βελτιστοποίησης της χάραξης, δεδομένου ότι για το τμήμα αυτό υπάρχει ο χρονικός περιορισμός της ολοκλήρωσης του εντός της 4ης Τμηματικής Αποκλειστικής Προθεσμίας (18/2/2011). |
Quote: | Για τα τμήματα Κουβαράς- Κομπότι και Φιλιππιάδα- Εγνατία έχουν παραδοθεί όλοι οι χώροι του Δημοσίου που αποτελούν το 25 με 30% των συνολικών απαιτούμενων χώρων για το έργο όπου έχει αρχίσει η εκτέλεση εργασιών. |
Πηγή 1 και πιο συνοπτικά Πηγή 2. Πάντως όποια πηγή και αν διαβάσετε, άλλοι εκλαμβάνουν την δήλωση ότι το έργο προχωράει κανονικά, άλλοι ότι υπάρχουν εμπόδια στο έργο και άλλοι ότι δεν υπάρχει ουδέν νεότερο. Διαλέχτε...!  |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 12:33 am Post subject: |
|
|
Οψόμεθα.
Κρατάμε μικρό καλάθι και περιμένουμε αποτελέσματα κι όχι άλλα λόγια. Χορτάσαμε από αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 1:01 am Post subject: |
|
|
Οντως φιλε agr-engineer απο λογια χορτασαμε, απο Αιτωλοακαρνανια δεν χορτασαμε. Γι'αυτο και'γω της εχω ενα χορταστικο οδοιπορικο 75 φωτογραφιων το οποιο θα παρατεθει μονορουφι(με Img). Aυτο το οδοιπορικο ηταν δυσκολο(θα καταλαβετε γιατι), αλλα αξιζε τον κοπο. Λοιπον, ευρυζωνικες συνδεσεις στο full και αναμεινατε. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Dec 10, 2009 1:34 am Post subject: |
|
|
Σε ποια περιοχή "σκαρφάλωσες"??
Να δω αν πραγματικά ήταν δύσκολο το οδοιπορικό  |
|
Back to top |
|
 |
|