View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 7:19 pm Post subject: |
|
|
νομιζω θα περασει πανω απο το φραγμα...σαν το Μαραθωνα.. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 12:25 am Post subject: |
|
|
Σημαντικές παρατυπίες διαπιστώθηκαν σχετικά με την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων στην εταιρία που κατασκευάζει τις σήραγγες της Ιόνιας Οδού στην περιοχή Μακύνεια της Αιτ/νίας. και ο σχετικός σύνδεσμος http://www.sportime.gr/ArticleDetail.aspx?nodeSerial=001001&nodeId=24&articleId=4709. Ώστε γίνονται έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Νόμιζα ότι δεν γίνονταν έργα.Προφανώς έκανα λάθος.
Last edited by per88 on Fri Nov 27, 2009 9:54 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Nov 15, 2009 9:53 pm Post subject: |
|
|
η Ιονια οδος θα πεσει πανω στην παλαια οδο?η Ολυμπια μετα τον πυργο?
επισης μετα την κατω αχαια υπαρχει μονο η νεα εθνικη,,,θα φτιαχτει ξεχωρος δρομος παλαια εθνικη οπως λεει ο νομος? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 2:24 am Post subject: |
|
|
Απ'την Πάτρα (Κ5) μέχρι την Κ. Αχάια ο νέος δρόμος θα φτιαχτεί πάνω στον παλιό (να δούμε βέβαια γιατί οι κάτοικοι έκαναν προσφυγή να φτιαχτεί ο δρόμος πιο πάνω, να δούμε τι λένε οι νέες μελέτες που μάλλον είναι έτοιμες), από κει και μέχρι τον Πύργο-Αλφειό η χάραξη είναι εντελώς καινούρια και πηγαίνει ανατολικά της υπάρχουσας εο σε πιο ορεινό (λοφώδες) τοπίο. Απ'τον Αλφειό μέχρι την Τσακώνα, απ'τα 76 συν. χλμ τα 40 θα φτιαχτούν πάνω στην παλαιά εο και τα υπόλοιπα νέα χάραξη. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 9:57 am Post subject: |
|
|
μεχρι την κατω αχαια ενοεις πανω στην νεα εθνικη ή πανω στην παλαια...
αλλα και προς τσακωνα..πρεπει παντου να υπαρχει και παλαια δωρεαν εθνικη..ετσι δε λεει ο νομος?ή να μην υπαρχουν διοδια στο αναλογο κομματι της εθνικης...νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω...
τολεω γιατι στην Αθηνων λαμιας αυτο κατηγορουν και κλεινουν τα διοδια..γιατι λενε οτι δεν υπαρχει παραλληλος δωρεαν δρομος.. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 11:01 am Post subject: |
|
|
Για το φίλο που έγραψε στο topic που κλείδωθηκε για την E.O. Καλαμπάκας Παναγιάς, να πούμε ότι τη λύση θα δώσει ο αυτοκινητοδρομος που έχει αρχίσει να κατασκευαζεται απο την Λαμία μέχρι και την Καληθέα (παραδίπλα από την Παναγιά) στην Εγνατία οδό. Άμα τελειώσει σε κανά πεντάρι χρόνια (λέμε τώρα γιατί δεν έχει δει κανεις να φτιάχνουν τίποτα) και με το σχετικό αντίτοιμο (2 ευρώ περίπου) θα πηγαίνεις από την Καλαμπάκα στην Παναγιά σε 15 λεπτά max. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 3:49 pm Post subject: |
|
|
Μα καλά τί είδους ατυχήματα έγιναν;
Εδώ τόσα χρόνια πριν την εγνατία και ατυχήματα στο δρόμο αυτό δεν είχαμε, τώρα που η κίνηση στο τμήμα αυτό έχει μειωθεί κατά κόρον, τώρα δημιουργούνται;
Και να πω πως δεν ξεκίνησε να χιονίζει ακόμα... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 4:35 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | μεχρι την κατω αχαια ενοεις πανω στην νεα εθνικη ή πανω στην παλαια...
αλλα και προς τσακωνα..πρεπει παντου να υπαρχει και παλαια δωρεαν εθνικη..ετσι δε λεει ο νομος?ή να μην υπαρχουν διοδια στο αναλογο κομματι της εθνικης...νομιζω καταλαβαινεις τι εννοω...
τολεω γιατι στην Αθηνων λαμιας αυτο κατηγορουν και κλεινουν τα διοδια..γιατι λενε οτι δεν υπαρχει παραλληλος δωρεαν δρομος.. |
Λογικά θα κατασκευαστεί κάποιος παράδρομος στα σημεία που ο αυτοκινητόδρομος θα πατάει πάνω στον υπάρχον δρόμο.
Αυτό γίνεται όπου δεν υπάρχει παλιά εθνική.
Στην Αθηνών - Λαμίας υπάρχει παράδρομος σχεδόν σε όλο το μήκος. Από Αθήνα μέχρι Θήβα ο παράδρομος κινείται σχεδόν όπως ο αυτοκινητόδρομος αλλά σε πραγματικά άθλια κατάσταση με λακούβες ανά 10 μέτρα. Μαύρο χάλι (μέχρι τα Οινόφυτα) και σε αυτό έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται οι κάτοικοι (όχι όμως για τα διόδια στον αυτοκινητόδρομο). Από τη Θήβα μέχρι το Ακραίφνιο (στις στροφές της Υλίκης) δεν υπάρχει κατασκευασμένος παράδρομος αλλά υπάρχει εναλλακτική όδευση μέσω Αλιάρτου.
Από Ακραίφνιο έως Άγιο Κωνσταντίνο υπάρχει κατασκευασμένος παράδρομος σε όλο το μήκος. Από Άγιο Κωνσταντίνο έως Καμένα Βούρλα υπάρχει η παλιά παραλιακή εθνική. Πραγματικό πρόβλημα υπήρξε σε κάποια τμήματα στο νέο κομμάτι Σκάρφεια - Θερμοπύλες - Λαμία που ο αυτοκινητόδρομος ήταν πάνω στον παλιό δρόμο και καθυστέρησε η κατασκευή του παράδρομου από τον εργολάβο (δημόσιο έργο) και άργησαν τα διόδια και ως αλυσίδα έχει αργήσει η κατασκευή του Ε-65, καθώς είναι η μόνη κοινοπραξία που δεν έχει έσοδα από διόδια.
Επίσης από Θήβα και πάνω υπάρχει και η πραγματικά παλιά εθνική Αθήνα - Λαμία μέσω Μπράλου.... |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 6:13 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Απ'την Πάτρα (Κ5) μέχρι την Κ. Αχάια ο νέος δρόμος θα φτιαχτεί πάνω στον παλιό (να δούμε βέβαια γιατί οι κάτοικοι έκαναν προσφυγή να φτιαχτεί ο δρόμος πιο πάνω, να δούμε τι λένε οι νέες μελέτες που μάλλον είναι έτοιμες). |
Νέα χάραξη έχουν ζητήσει αρκετοί δήμοι της δυτικής Αχαΐας, και ο δήμος Βραχνεΐκων ανακοίνωσε πρόσφατα ότι "τα πρώην στελέχη του Υπουργείου τήρησαν τις προτάσεις για απομάκρυνση της χάραξης από οικισμούς και αρχαιολογικούς χώρους... Η πρόταση για νοτιότερη χάραξη ξεκινά από το τέλος της περιμετρικής της Πάτρας, προχωρά νότια προς Μοιραίικα και βορειοανατολικά του Θεριανού, περνάει τον Πείρο με γέφυρα, γειτνιάζει με την ΒΙΠΕ όπου θα γίνει κόμβος για τα οχήματα της ΒΙΠΕ, συνεχίζει προς Καμενίτσα την οποία αφήνει νοτιοανατολικά και προχωράει προς Στεναίτικα μέχρι να συνδεθεί με τον υφιστάμενο δρόμο στον Άγιο Ραφαήλ, λίγο μετά την Κ. Αχαΐα". |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 2:38 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Για το φίλο που έγραψε στο topic που κλείδωθηκε για την E.O. Καλαμπάκας Παναγιάς, να πούμε ότι τη λύση θα δώσει ο αυτοκινητοδρομος που έχει αρχίσει να κατασκευαζεται απο την Λαμία μέχρι και την Καλλιθέα (παραδίπλα από την Παναγιά) στην Εγνατία οδό. Άμα τελειώσει σε κανά πεντάρι χρόνια (λέμε τώρα γιατί δεν έχει δει κανεις να φτιάχνουν τίποτα) και με το σχετικό αντίτοιμο (2 ευρώ περίπου) θα πηγαίνεις από την Καλαμπάκα στην Παναγιά σε 15 λεπτά max. | Corfu wrote: | Μα καλά τί είδους ατυχήματα έγιναν;
Εδώ τόσα χρόνια πριν την εγνατία και ατυχήματα στο δρόμο αυτό δεν είχαμε, τώρα που η κίνηση στο τμήμα αυτό έχει μειωθεί κατά κόρον, τώρα δημιουργούνται;
Και να πω πως δεν ξεκίνησε να χιονίζει ακόμα... |
Πάντως ανεμενόμενο είναι να αυξηθεί η κίνηση σε αυτό το κομμάτι, επειδή αυξήθηκε η κυκλοφορία από την παράδοση των τελευταίων κομματιών της Εγνατίας Οδού.
Engineer δεν ξέρω αν θα γίνει σε πέντε χρόνια, αλλά κάτι φτιάχνουν σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα, έστω σε πεδινό τμήμα νότια της Καλαμπάκας. Να δούμε τι θα γίνει στο πιο αμφισβητούμενο τμήμα του, το τμήμα Καλαμπάκας-Σύνδεσης με Εγνατία Οδό. Πριν αρκετούς μήνες, αν θυμάστε, υπήρχαν σκέψεις να καταλήγει ο άξονας πιο βόρεια και πιο κοντά στα Γρεβενά...
Quote: | Ποιος να το πίστευε ότι θα έρχονταν η μέρα όπου θα ξεκινούσε ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος, γνωστός επίσημα με τον χαρακτηρισμό Ε65.
Κι όμως έμελε, μετά από αρκετές παλινωδίες, καθυστερήσεις και αμφιταλαντεύσεις, να το δούμε να γίνεται πράξη. Οι φωτογραφίες αποτελούν απτή απόδειξη ότι το μεγάλο αυτό έργο, που θα βγάλει την δυτική Θεσσαλία από την απομόνωση, βρίσκεται στο στάδιο της υλοποίησης. Ήδη η εργολαβία που ξεκινάει από το ύψος της Περιστέρας και φτάνει μέχρι την περιοχή βιολογικού καθαρισμού του δήμου Καλαμπάκας, στην «Ποταμιά» προχωρεί με εντατικούς ρυθμούς. Τα τεχνικά έργα στα δυο περίπου χιλιόμετρα της εργολαβίας αλλά και η χάραξη επί του εδάφους του οδικού άξονα είναι γεγονός. Μάλιστα στο εν λόγω κομμάτι άρχισε η ρίψη και το μπάζωμα των χαλικιών. Ήδη η περιοχή από Περιστέρα μέχρι τον βιολογικό σταθμό Καλαμπάκας έχει μεταβληθεί σε εργοτάξιο. (...) | Πηγή: http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=77120 Και ένα αστείο δημοσίευμα για τους...τσέλιγκες της Ε.Ο. http://www.neaegnatia.gr/index.php?&sec=55&cid=5364  |
|
Back to top |
|
 |
primus Visitor

Joined: 20 Jun 2007 Posts: 8 Location: Αθήνα, Τρίκαλα
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 4:13 am Post subject: Ε-65, Εγνατία |
|
|
Καλησπέρα παίδες,
Σχετικά με τον Ε-65 να προσθέσω πως πέρα από το κομμάτι των 2 χιλιομέτρων μεταξύ Περιστέρας και Καλαμπάκας σε λιγο αρχίζουν και τα έργα στην ανατολική έξοδο των Τρικάλων (περιοχή Μεγαλοχωρίου, Ζηλευτής και Παραποτάμου) με κατεύθυνση τόσο προς τον κάμπο της Καρδίτσας όσο και προς βόρεια και αυτό το γνωρίζω επειδή ήδη έχουν αρχίσει να αποζημιώνουν τον κόσμο για τα οικόπεδα.
Στη Λαμία, επίσης, και συγκεκριμμένα από το ύψος της μεγάλης γέφυρας, μπορεί να δει κανείς αριστερά πως έχουν ανασκάψει παράλληλα με τις νέες γραμμές μια τεράστια ευθεία ποθ προφανώς αφορά τον Ε-65.
Σε ό,τι αφορά το κομμάτι Καλαμπάκα-Παναγιά, αυτό θυμίζει ακόμα (και θα θυμίζει για κανα 5-6 χρόνια ακόμη) την Ελλάδα περασμεένων δεκαετιών.
Θα ήθελα να προσθέσω κάτι για την Εγνατία, μια και πρόσφατα έκανα το κομμάτι Κοζάνη-Μέτσοβο. Τελικά οι επικλίνδυνες κλίσεις στροφών εντοπίζονται σε μικρό τμήμα του δρόμου. Αρχικά είχα την εντύπωση πως όλο το κομμάτι απο Γρεβενά μέχρι Μέτσοβο θα είναι επίφοβο. Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράματα δηλαδή. Λίγη προσοχή θέλει απο Παναγία μέχρι σήραγγα Κατάρας.
Να 'στε καλά |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 8:18 pm Post subject: |
|
|
Πάντως μια και συζητάμε για την Εγνατία και παρα τις κατά καιρούς σχετικές γκρίνιες ....θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι ένα καταπληκτικό έργο.
Μιλάμε για έναν αυτοκινητόδρομο 700 χιλ. και αν προσθέσουμε και τις καθετους που τελειώνουν σε ένα δυο χρονια θα μιλάμε για 1000 χιλ. περίπου που διασχίζει κάθετα βουνά....Βεβαια λείπουν ακόμη τα ΣEA μας !!!
Αν δούμε ότι η ραχοκολια της Ελλάδος Αθηνα - Θεσσαλονίκη δεν έχει ακόμη έτοιμο αυτοκινητόδρομο τότε το επίτευγμα ..γιατί για επίτευγμα πρόκειται (μια και μιλάμε για την Ελλάδα!!) είναι μεγάλο άσχετα με κομματικές τοποθετήσεις. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 11:24 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικές φωτογραφίες pindos.. Ελπίζω πραγματικά η Εγνατία να αποτελέσει το "καύσιμο" που θα βάλει μπροστά την τουριστική μηχανή στην περιοχή και ελπίζω ακόμα περισσότερο αυτό να γίνει με σεβασμό στο περιβάλλον. Είναι καιρός να επεκτείνουμε τον τουρισμό μας και σε άλλα "διαμάντια" που έχει η χώρα μας εκτός από τον ήλιο και τη θάλασσα. Επαναλαμβάνω μακάρι να γίνει με σεβασμό στο περιβάλλον. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 12:23 am Post subject: |
|
|
καλα..η αποσταση στο δρομο που μπαινουν οι αρκουδες ποση ειναι?
δεν μπορουν να βαλουν ηλεκτροφορο ψηλο φρακτη,ετσι ωστε να οδηγουνται οι αρκουδες στα περασματα που εχουν φτιαχτει?
αρκουδες ειναι τι θα παθουν?μονο με ρευμα κρατιουνται και το κυριοτερο απομακρυνονται οι αρκουδες..
μια φορα θα "καει" τετοιος τους απο το ρευμα,δυο ,τρεις,θα φοβηθουν το φρακτη και δεν θα ξαναπλησιασουν ..θα βρουν αλλους δρομους στα περασματα που εχουν φτιαχτει..
με απλους φρακτες δεν γινεται δουλεια..
τοσα χρονια ηταν υπο εξαφανιση..τις ανελαβε ο Αρκτουρος τις αναστησε παλι ,και τωρα θα τις ξαναεξαφανισουμε?
τοσο δυσκολο ειναι?  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 12:34 am Post subject: |
|
|
Aυτο ειναι το θεμα Αγγελε, να τοποθετηθουν αμεσα οι ηλεκτροφοροι φρακτες, οι οποιοι στην περιοχη μου , White River or Ασπροποταμος ελληνιστι, που ειναι γεματη αρκουδες ειναι κοινη πρακτικη ολα τα μελισσια να ειναι περιφραγμενα με ηλεκτροφορους φρακτες εδω και χρονια. Οι ασχετοι ανθρωποι εφτιαξαν την Εγνατια χωρις να εχουν μυρωδια τι σημαινει αρκουδα ή εσκεμμενα λογω κοστους παρεδωσαν το εργο. Εδω χρωστανε στους εργατες, για ηλεκτροφορους φρακτες θα διαθεσουν λεφτα? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 1:05 am Post subject: |
|
|
Quote: | White River or Ασπροποταμος ελληνιστι, που ειναι γεματη αρκουδες ειναι κοινη πρακτικη ολα τα μελισσια να ειναι περιφραγμενα με ηλεκτροφορους φρακτες εδω και χρονια. |
καταλαβα...καλα πολυ ξεφτιλα...
 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 10:20 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα
Σας βάζω δυο φωτό από τους νέους φράχτες που εγκατέστησε (Δεν έχουν ολοκληρωθεί σε όλο το μήκος του Γρεβενά Παναγια) το ΥΠΕΧΩΔΕ μετα τη φασαρια που είχε ξεκινήσει. Οπως θα δειτε μπαίνει ένας φράκτης πιο ψηλός αλλά εξίσου "ψεύτικος" διπλα στον παλιο, ο οποίος δεν μπορεί να κρατησει ένα ζωντανο βαρος 150 Kg (και βαλε άμα ειναι αρσενικο) που πειναει και ψαχνει για τροφη. Χωρια που ετσι οπως τοποθετουνται οι φραχτες αμα πεσει ο πρωτος λειτουργει ως αναχωμα για να περασει η αρκουδα πανω απο το δευτερο.
Το μονο σιγουρο ειναι απο οτι μαθαινω οτι η υπουργος Τινα επειδη το συγκεκριμενο ζητημα το αντιλαμβανεται (γιατι με τα ενεργειακα εχει θεμα) θα προσπαθησει να το λυσει αμεσα με σωστους φραχτες οπου χρειαζεται.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/FenceEgnatia1.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/FenceEgnatia2.jpg |
|
Back to top |
|
 |
Alexandros Junior Member

Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 10:35 am Post subject: |
|
|
Πλακα κανουν?Αυτη ειναι λιγο καλυτερη απο αυτη που βαζουν στα κτηματα....  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 3:32 pm Post subject: |
|
|
Οντως ,ειναι για τα πανηγυρια. Για τα κτηματα, που λεει και ο φιλος Alexandros, εμεις το εχουμε για να μην πηδουν μεσα τα κατσικια. Ειδικα αυτο το μονό αγκαθωτο επανω ειναι ολα τα λεφτα. Ειμαστε σιγουροι τωρα ,οχι αρκουδα δεν προκειται να ξαναμπει στην Εγνατια, αλλα ουτε και ελεφαντας. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 4:38 pm Post subject: |
|
|
Αυτά τα σύρματα τα βάζει ο παππούς μου στις στις ντοματιές του για να μην μπαίνουν οι γάτες μέσα. Μπράβο βρε ωραία δουλειά κάνατε. Primus πολύ ευχάριστα τα νέα από Ε65, η μεγάλη ευθεία στη Λαμία έχει μεγάλο φάρδος? Επιβεβαίωσε αν γίνεται ότι πρόκειται για τον Ε65 δεδομένου ότι το μόνο μεγάλο έργο που φτιάχνεται στην περιοχή είναι η νέα σιδηροδρομική γραμμή η οποία είναι σε πολύ προχωρημένα αν όχι τελειωμένα χωματουργικά. Pindos ευχαριστούμε για τη μικρή ανάσα φωτογραφιών, αν και τελειωμένο το έργο δεν έχουμε χορτάσει ακόμα να το βλέπουμε. Αλπικά τοπία στο Περιστέρι. Πετάς και μια εκκλησία σε μια γωνία και μπορούμε να γυρίσουμε τη Χάυντι στις Άλπεις. |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Wed Nov 18, 2009 6:29 pm Post subject: |
|
|
Έγγραφο του Νομάρχη Λακωνίας για την κακή κατάσταση του οδοστρώματος στην Εθ. Οδό Τρίπολης - Σπάρτης
Με έγγραφό του προς τον Διευθυντή της ΔΕΣΕ Περιφέρειας Πελοποννήσου, ο Νομάρχης Λακωνίας κ. Φούρκας επισημαίνει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στην Εθνική οδό Τρίπολης- Σπάρτης, από την Σελλασία έως την είσοδο της Λακωνικής πρωτεύουσας, ύστερα από την κατασκευή νέων ταπήτων, οι οποίοι όμως δεν είναι αντιολισθηροί όπως οι προϋπάρχοντες. Επίσης ο κ. Φούρκας παρατηρεί ότι έχουν τοποθετηθεί ανακλαστικά φακίδια σε τμήματα του δρόμου, όπου ο ασφαλτικός τάπητας παρουσιάζει σημαντικές φθορές, με αποτέλεσμα τα φακίδια να αποκολλούνται μαζί με τμήματα του τάπητα. Επομένως, καταλήγει ο Νομάρχης Λακωνίας, η τοποθέτηση των φακιδίων είναι ανώφελη εάν δεν υπάρχει αποκατάσταση και βελτίωση του τάπητα.
http://www.elladatv.gr/site/index.php?Cat=2&articleid=554
Να πω εδώ πως τα "μάτια" είχαν τοποθετηθεί τον Αύγουστο σε 3-4 διαβάσεις πεζών στα χωριά Βουτιάνοι και Κοκκινόραχη. Οι παρεμβάσεις αυτές ήταν στο πλαίσιο ενός προγράμματος του ΥΠΕΧΩΔΕ για την βελτίωση του οδικού άξονα Τρίπολη-Σπάρτη-Γύθειο. Σε όλο το τμήμα του πιο πάνω δρόμου τοποθετήθηκαν νέες πινακίδες,και πινακίδες χιλιομετρικής απόστασης κάθε 500μ καθώς και καινούργια διαγράμμιση και μπαριέρες σε μερικά σημεία.
Να πω πως αυτά τα "μάτια" είναι πολύ "ψηλά" σε σχέση με το συνηθισμένο. Περνάς από πάνω και τραντάζεται όλο το αυτοκίνητο! |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 1:41 am Post subject: |
|
|
κ.Φούρκα, Νομάρχη Λακωνίας, δεν αφήνεις το κλάμα, (δίκαιο) και να ασχοληθείς με τα παρατημένα έργα στον Νομό?
Ενα μαραμένο cut&cover έχει μείνει όλο και όλο για την παράκαμψη Σελλασίας Βουτιάνων, που κλαίγεσαι για τον παλιό δρόμο, και δεν κάνεις τίποτα για τον καινούριο!
Ασε τα άλλα, βλ.παράκαμψη Σπάρτης, τα μεγάλα, τα ξεχάσαμε ήδη!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 3:24 am Post subject: |
|
|
Διαμαρτυρία για το Διακονιάρη
(13/11/2009)
Οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην Πατρών Κλάους, στο ύψος του Διακονιάρη, θα πραγματοποιήσουν αύριο στις 12 το μεσημέρι, συγκέντρωση διαμαρτυρίας, έξω από το ζαχαροπλαστείο «Ζήσης», προκειμένου να απαιτήσουν την ολοκλήρωση των έργων. Οι επιχειρηματίες της περιοχής βρίσκονται πια σε απόγνωση, καθώς απειλούνται με οικονομική καταστροφή, ενώ αγανακτισμένοι είναι και οι κάτοικοι, που αισθάνονται ξένοι στην ίδια τους την πόλη, μιας και έχουν αποκλειστεί στα σπίτια τους. ερτ
Και στην www.eleftherianews.gr στις 18 Νοεμβρίου υπάρχει άρθρο σχετικό με συμπληρωματική σύμβαση για το Παραδείσια-Τσακώνα. Επίσης μπείτε στην ιστοσελίδα της μηχανικής www.michaniki.gr υπάρχουν αρκετές νέες φωτογραφίες από όλα τα έργα που έχει αναλάβει.
Και
Ενεκρίθη η δημοπράτηση του έργου «Τύρια-Σιστρούνι».
(12/11/2009)
Την δημοπράτηση του έργου «Βελτίωση της οδού Τύρια – Σιστρούνι» ενέκρινε στην τελευταία της συνεδρίαση η Νομαρχιακή Επιτροπή Προγραμματισμού και Εκτέλεσης Έργων.
Το έργο είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα «ΠΙΝΔΟΣ» και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε 12.600.000 ευρώ.
«Πρόκειται για ένα έργο που αποτελεί όνειρο δεκαετιών για την περιοχή της Λάκκας Σουλίου, αλλά και των όμορων περιοχών του Ν. Πρέβεζας, καθώς αυτό είναι τμήμα της οδικής σύνδεσης των δύο Νομών με την Εγνατία Οδό» υπογράμμισε σε δήλωσή του ο Νομάρχης Ιωαννίνων Α. Καχριμάνης. ερτ
Και και και...!!
Μέχρι τέλους του χρόνου σε κυκλοφορία το τμήμα Αλιάκμονα –Βογατσικού του κάθετου άξονα Σιάτιστας -Κρυσταλοπηγής
(12/11/2009)
Μέχρι το τέλος του χρόνου και εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες θα παραδοθεί σε κυκλοφορία το τμήμα του κάθετου άξονα Σιάτιστας –Κρυσταλοπηγής από τον Αλιάκμονα μέχρι το Βογατσικό μήκους 8 χλμ. Αυτό τόνισε σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια περιοδείας του στον κάθετο άξονα, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννης Μαγκριώτης. Υπογράμμισε ότι ο κάθετος άξονας, κατασκευάζεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς, παρά το γεγονός ότι έχει ξεπεράσει τα χρονοδιαγράμματα του. Όσον αφορά το τμήμα από Κορομηλιά μέχρι και την Κρυσταλλοπηγή, επεσήμανε πως παρουσιάζει μελετητική ωριμότητα και στις αρχές του χρόνου, εφόσον ξεπεραστούν ορισμένα περιβαλλοντικά θέματα, θα μπορέσει να δημοπρατηθεί. Σχετικά με το δρόμο Κοζάνης - Λάρισας ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε ότι υπάρχει σημαντική πρόοδος στη μελέτη και πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν τα χρονοδιαγράμματα, ενώ η Εγνατία θα εξετάσει το αίτημα των δημάρχων Νεάπολης Νίκου Αλμπάνη και Τσοτυλίου Μανόλη Γκάση για συντομότερη σύνδεση των περιοχών τους με τον κάθετο άξονα.
Στον Κόμβο Αρμενοχωρίου στο Ν. Φλώρινας βρέθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπου ενημερώθηκε για την πορεία των μελετών για την κατασκευή των τμημάτων του καθέτου άξονα της Εγνατίας, Κοζάνη - Πτολεμαΐδα - Φλώρινα - Νίκη. Σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι το κομμάτι Φλώρινα - Νίκη θα επιδιωχθεί να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2010, ενώ για το τμήμα του οδικού άξονα Πτολεμαΐδα - Φλώρινα μήκους 40 χιλ. του οποίου η μελέτη θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2010, θα επιδιωχθεί να επιταχυνθεί και η εκπόνηση της οριστικής μελέτης ώστε να προλάβει να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
Είπα να τα αντιγράψω δεν είναι και κανα σεντόνι. Τώρα που πα σεντόνι πάω για ύπνο νύσταξα δεν προλαβαίνω να τα σχολιάσω admin sorry.. Τα σχόλια δικά σας!! |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Thu Nov 19, 2009 10:30 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλό το νέο για το Τύρια-Σιστρούνι αλλά για το υπόλοιπο του δρόμου στο Ν. Πρέβεζας, Σιστρούνι-Στεφάνη νομίζω, υπάρχει κανένα νέο. Αν θυμάμαι καλά ο Νομάρχης Πρέβεζας προ καιρού είχε δηλώσει ότι δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για τη μελέτη; Άντε για να κάνουμε το Θεσσαλονίκη - Πρέβεζα σε 3 ώρες και να αποφεύγουμε την καρμανιόλα της Ε.Ο.!!!! |
|
Back to top |
|
 |
|