View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 4:09 am Post subject: |
|
|
Μπήκα στον κόπο και τους έκανα τους υπολογισμούς χμμμ... μια και 2 το πολύ τρία άτομα εδώ μέσα θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό χωρίς να ξεφυλλίζουν το ιντερνετ για μέρες, ο άλλος είναι ο corfu που την ξέρει απ'έξω, και για την ιστορία της εγνατίας ξέρει αρκετά, με βάση ένα ποστ μου πριν μήνες με το πότε παραδόθηκαν όλα τα τμήματα της εγνατίας (δε σας λέω ποιο είναι!) και με πληροφορίες που διάβαζα σχετικά με τις δημοπρατήσεις έκανα τους υπολογισμούς, αλλά ρωτάω τώρα, γιατί ο συντελεστής για την εκτέλεση να είναι 5 και όχι 6? Τα πήρες από κάπου τα νούμερα πρεβεζάνε ή έτσι τα σκέφτηκες? Τα ορεινά τμήματα διαφέρουν μεταξύ τους σε δυσκολία, άλλο είναι το Ασπροβάλτα-Στρυμώνας 21 χλμ με 6 μικρές σήραγγες και 3 γέφυρες και άλλο το Παναγιά-Αγ. Παρασκευή 6 χλμ που είναι μόνο σήραγγες και γέφυρες και δεν έχεις πού να πατήσεις για να τα στεριώσεις όλα αυτά. Κι παράκαμψη Καβάλας 26 χλμ είναι σε ορεινό τοπίο αλλά είναι μόνο στροφές και 6 γέφυρες και 3 μικρές σήραγγες σήραγγες (τη μέτρησα ημιορεινή ). Επίσης μπορούσε να γίνει υπολογισμός με βάση τον προυπολογισμό του κάθε τμήματος ή να συμπεριληφθεί. Ή ανάλογα με τον αριθμό και το μήκος των τεχνικών. Επίσης ο Σουφλιάς ταυτόχρονα με την εγνατία είχε και το στρες των καθέτων αξόνων που οι άλλοι μάλλον τα συζήταγαν με τον καφέ στον καναπέ. |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 8:40 am Post subject: |
|
|
Μάλλον από το πολύ άγχος ξέχασε και την άδεια του εξοχικού!!!Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ένας υπουργός (οποιοσδήποτε) έχει τόσο άγχος για να είναι εντάξει απέναντί μας. |
|
Back to top |
|
 |
heavyg Visitor

Joined: 25 Apr 2009 Posts: 8 Location: Ioannina
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 9:51 am Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Πριν λίγες μέρες ακούστηκε ότι ξεμπλόκαρε ο νέος δρόμος Αμβρακία-Άκτιο από το Ελεγκτικό Συμβούλιο. Τελικά κάτι επίσημο βγήκε? Ή απλά προεκλογική παραπληροφόρηση?
Όχι τίποτ'άλλο, αλλά για να λειτουργήσει σωστά η Ιόνια Οδός απαιτούνται κάθετοι άξονες της προκοπής, οι οποίοι πρέπει να κατασκευάζονται παράλληλα με την Ιόνια Οδό, ώστε να είναι έτοιμοι προς χρήση με το που θα παραδοθεί η Ιόνια. |
Φαινεται οτι ξεμπλοκάρισε απο το Ελεγκτικό ο δρόμος.
Περισσότερα στο capital.gr : http://www.capital.gr/news.asp?id=814808 |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 11:44 am Post subject: |
|
|
Ελπίζω να μην είναι κάτι προεκλογικό. Θα φανεί μετά τις εκλογές,Οκτώβρη-Νοέμβρη. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 12:56 pm Post subject: |
|
|
heavyg
Νομίζω οι πιο πολλοί εδώ μέσα έχουν ήδη διαβάσει το άρθρο που σωστά παρέθεσες, αλλά δικαιολογημένα ο φίλος agr συνεχίζει να διερωτάται, γιατί το άρθρο αναφέρεται σε "καλά διασταυρωμένες πηγές" και κυρίως γιατί όποιο δημοσίευμα μιλάει για το εν λόγω ξεμπλοκάρισμα, είναι ουσιαστικά αναδημοσίευση του capital.
Δηλαδή κανείς άλλος σε αυτή τη χωρα δεν το επιβεβαιώνει, παρά τους τόσους δημοσιογράφους. Και ειδικά σε προεκλογική περίοδο θα περίμενα όλο και κάποιος να καυχιέται τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο στα μέρη μου.
Άρα μάλλον οι καλά πληροφορημένες πηγές είναι ίσως κάποιος από την ίδια την κοινοπραξία... |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 1:36 pm Post subject: |
|
|
Πρόσφατα οι 3 νομάρχες της περιοχής, Αιτωλοακαρνανίας,Πρέβεζας,Λευκάδας είχαν βρεθεί στη Νομαρχία Αιτωλοακαρνανίας και είχαν κάνει δηλώσεις κλπ κλπ. Καλό είναι τέτοιες ενέργειες ,συναντήσεις και από κοινού διεκδικήσεις να πληθαίνουν, γιατί αλλιώς δε βλέπω προκοπή. Αν δεν είσαι από Θεσσαλία, Γρεβενά,Ευρυτανία και Μακεδονία, πρέπει να έχεις μπάρμπα από την Κορώνη για να γίνει κάποιο έργο ( δε λέω κάποια, γιατί εδώ δε γίνεται ούτε το κάποιο ).
Μια βόλτα στις περιοχές αυτές,όμορφες κατά τα άλλα, θα σας πείσει.
Ένα πράγμα έχω να πω, είναι και η δυτική πλευρά της χώρας Ελλάδα κύριοι υπεύθυνοι. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 2:38 pm Post subject: |
|
|
Beethoven, τώρα είδα το σχόλιό σου.
Η κλίμακα που χρησιμοποίησα δεν είναι αποτέλεσμα αναζήτησης στη βιβιογραφία, αλλά τυχαίοι αριθμοί που στο μυαλό μου εκφράζουν κάποιο βαθμό δυσκολίας και φτιάχνουν ένα πολυκριτηριακό σύστημα, καταόητό σε όλους.
Η στάθμιση των συντελεστών δεν έγινε με επιστημονική προσέγγιση, αλλά με την αίσθηση ενός βαθμού δυσκολίας.
Κάθε αλλαγή είναι ευπρόσδεκτη λοιπόν, εξάλλου εξαρχής δεν ξεκίνησα τόσο σοβαρά αυτό το ποστ, αλλά αν το βρίσκεται και οι υπόλοιποι ενδιαφέρον, κανένα πρόβλημα να το ακολουθήσουμε.
Η μόνη προϋπόθεση είναι να θέτουμε τα κριτήρια πριν κάνουμε τη μέτρηση και όχι παράλληλα, ώστε να μην επηρρεάζεται το αποτέλεσμα από την υποκειμενικότητα αυτού που θέτει τους κανόνες, και ταυτόχρονα βλέπει αποτελέσματα. Στο τέλος ελέγχεις κριτικά το αποτέλεσμα, να δεις και τι βγήκε.
Εγώ πάντως έχω αρχίσει και ψήνομαι με την ασκησούλα μας οπότε αν τα έχεις τα στοιχεία ρίξτα στη δημόσια διαβούλευση. Και με ότι συντελεστές κρίνεις εσύ, I trust. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 4:56 pm Post subject: |
|
|
Επειδή κι εγώ στο τέλος το κοίταξα το αποτέλεσμα από μακρυά, μου φάνηκε αρκετά άνισο, γιατί επί ΠΑΣΟΚ μέσα σε 10 χρόνια παραδόθηκαν μόλις 74 χλμ παραπάνω απ'ότι σε 5 χρόνια με τη ΝΔ, βέβαια υπήρχαν και τα έργα γέφυρες που άρχισαν επί Πασοκ και τελείωσαν επί Σουφλιά, και βέβαια μιλάμε κυρίως για τη λάτζα της εγνατίας δηλ τα ατελείωτα πεδινά τμήματα που μπορούν να τελειώσουν σε έως και 2,5 χρόνια (μεσόγεια χάραξη, δεν υπάρχει άλλο παράδειγμα ανάλογο). Αλλά σημαντικό είναι και σε πόσο χρόνο τελείωσαν τα έργα, ειδικά τα δύσκολα. Πχ Το Περιστέρι-Μέτσοβο 8 χλμ το παλεύανε πάνω από 6 χρόνια και δόθηκε το Νοέμβρη του 2005, ενώ όλη η καφέ αρκούδα τελείωσε μέσα σε 4,5 χρόνια. Άσε δε το Μέτσοβο-Παναγιά. Σπασμένο σε 5 εργολαβίες και η τελευταία ήταν η μεγαλύτερη, και σε προυπολογισμό και σε αντικείμενο. Η κατασκευή θεωρώ ότι πρέπει να χει μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί ποιος ξέρει τι μελέτες παραδόθηκαν και στο κάτω κάτω το θέμα είναι να κατασκευαστεί και να τελειώσει το έργο γιατί από μελέτες έχουμε αρκετές. Και βέβαια βασικό είναι και τα έργα να δημοπρατούνται αυτά καθ'εαυτά γιατί μέχρι το 2000 περίπου δημοπρατήθηκε μια πρώτη γενιά έργων συν.μήκους γύρω στα 430 χλμ, τα περισσότερα πεδινά και από κει και πέρα στασιμότητα μέχρι και το 2004 όπου συνέχιζαν να κατασκευάζονται τα παλιά τμήματα και δημοπρατήθηκαν κάποιες μικροεργολαβίες, και πριν εκπνεύσει η διακυβέρνηση του Πασοκ δημοπρατήθηκαν οι 4 μεγάλες εργολαβίες, του Νυμφόπετρα-Ρεντίνα-Ασπροβάλτα 32 χλμ, η ολοκλήρωση του Νεοχωρίου, του Δρίσκου και του Μετσόβου-Παναγιάς. Οι τρεις τελευταίες κολλήσανε και νομίζω επαναδημοπρατήθηκαν με το καινούριο σύστημα ή απλά ξεκόλλησαν. Έπειτα εκρεμούσαν γύρω στα 150 χλμ τα πλέον δύσκολα και ούτε είχαν αγγιχθεί ως κατασκευή. Δηλ η δεύτερη και τελειωτική γενιά έργων έγινε απ'το 2004 επί Σουφλιά. Και μέσα σ'αυτά τα έργα προστέθηκαν και σχεδόν όλα τα χλμ των 2 νέων αυτοκ/μων προς Κρυσταλλοπηγή και Προμαχώνα. Τους έχω τους υπολογισμούς, αν ενδιαφέρεται κανείς τα γράφω. Αντιγράφω πάλι από παλιό ποστ τις παραδόσεις όλων των τμημάτων.
Από τον Φεβρουάριο του 2000 έως τον Δεκέμβριο του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία συνολικά 393 χλμ.
Τον Φεβρουάριο του 2000 δόθηκαν σε κυκλοφορία τα πρώτα 51 χλμ. στη Θράκη και 3χλμ. στη Θεσσαλονίκη, τον Ιούλιο 24 χλμ. στην περιοχή Σιάτιστας και Κοζάνης, τον Αύγουστο 14 χλμ. του τμήματος Αγ. Ανδρέας - Αγ. Σύλλας στην Παράκαμψη Καβάλας και τον Οκτώβριο 4 χλμ. της Παράκαμψης Κομοτηνής.
Τον Μάρτιο του 2001 δόθηκαν στην κυκλοφορία 20 χλμ. στην περιοχή Πολυμύλου Κοζάνης και τον Απρίλιο 12 χλμ. της Παράκαμψης Καβάλας, 18χλμ. στην περιοχή Γρεβενών Σιάτιστας και 7χλμ. στην περιοχή Πυλαίας Αρδανίου. Τέλος τον Σεπτέμβριο του 2001 δόθηκαν 9χλμ. στην περιοχή Βέροιας - Κουλούρας.
Εντός του 2002 δόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα συνολικού μήκους 107χλμ. Δόθηκαν τα πρώτα 25χλμ. στην Ήπειρο, 15 χλμ στο τμήμα Προφήτης - Νυμφόπετρα και 67χλμ στη Θράκη.
Εντός του 2003 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 79 χλμ. από την Παράκαμψη Καβάλας μέχρι την Χρυσούπολη και στα τμήματα Κουλούρα - Κλειδί (26χλμ.), Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης Κ2 (Ιωνία) - Κ4 (7χλμ.) και Δερβένι - Ανάληψη (17χλμ.). Εντός του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 45 χλμ. Συγκεκριμένα δόθηκαν 10 χλμ στην ΄Ηπειρο από την Ηγουμενίτσα έως το Νεοχώρι, 26 χλμ. στην Δυτική Μακεδονία, το τμήμα Πολύμυλος -Βέροια (διάβαση Καστανιάς) και 9 χλμ. στη Κεντρική Μακεδονία (Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης).
Σύνοψη. έτος 2000. 96 χλμ, 2001. 66 χλμ, 2002. 107 χλμ, 2003. 79 χλμ, 2004. 45 χλμ
2005. 33 χλμ Σήραγγα Δωδώνης 4 χλμ, Περιστέρι-Μέτσοβο 8χλμ, Ασπροβάλτα-Στρυμώνας 21χλμ
2006. 36 χλμ Αγ.Αναστασία-Δωδώνη 8(χλμ), τα πρώτα 21 στη Βόλβη και τα πρώτα 7 στο Μέστη-Μάκρη.
2007. 38 χλμ Γρεβενά-Βενέτικος 13, Κόμβος Πολυμύλου 5, τα υπόλοιπα 11 στη Βόλβη και Χρυσούπολη-Παράδεισος 9.
2008. 35 χλμ Παραμυθιά 9, Ιωάννινα-Μπαλτούμα 19 και τα τελευταία 7 στο Μέστη-Μάκρη.
και 2009. 110χλμ Σ2 3χλμ, γέφυρα Αράχθου 3, Άραχθος-Περιστέρι 10, Μέτσοβο-Παναγιά 15, Παναγιά-Βενέτικος 31, Μεσόγεια χάραξη 42 και Νέστος 7.
Δηλ μέχρι τον Απρίλιο 2004 είχαν ολοκληρωθεί 372 χλμ (συμπερ/μένων και των 24χλμ Κλειδί-Κ1 το παλιό τμήμα με την ΠΑΘΕ) και τα υπόλοιπα 298 χλμ επί Σουφλιά.
Που σαι Πίνδος αυτό σε αφορά άμεσα
Παραδόθηκε ο δρόμος Παλαιοχώρι Συρράκου - Μιχαλίτσι - Κτιστάδες
http://neoiagones.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=10295:2009-09-24-13-00-21&catid=14:2009-05-17-13-43-13&Itemid=41
6 μέτρα δρόμος ε? αεροδρόμιο. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 7:12 pm Post subject: |
|
|
Γιατι με τσιγκλας Beethoven, και ημουν στο Παλαιοχωρι πριν καποιες μερες? Δεν ειχα χρονο και για κει να μπω μεσα να φορτωσω υλικο. Προς το παρον ,προειχαν και προεχουν αλλοι οδικοι αξονες ,οι οποιοι και θα παρουσιαστουν συντομα. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 7:16 pm Post subject: |
|
|
Πότε τα προλαβαίνεις όλα pindos??  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 7:22 pm Post subject: |
|
|
Ότι έχει σχέση με Συρράκο (εννοείται και τα ""προάστειά"" του) αφορά και μένα...
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη σύνδεση προς τα βόρεια με την Εγνατία? (Πίνδος???) Το καλοκαίρι ένας κάτοικος μου είπε ότι σκάβουμε... |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 10:33 pm Post subject: |
|
|
Aγαπητοι φιλοι και πριν ενημερωσω για τις εξελιξεις για διαφορα οδικα εργα που συζηταμε ελαβα με mail ενα ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ βιντεο για τις ολεθριες συνεπειες της χρησης των κινητων τηλεφωνων κατα τη διαρκεια της οδηγησης. Το βιντεο γυριστηκε απο την αστυνομια του Gwent της Μ. Βρετανιας και βεβαια εχει σκοπο την αποτροπη της χρησης των κινητων οταν οδηγουμε. Οπως διαβαζω συμμετειχαν σπουδαστες δραματικων σχολων και αναφερεται κυριως στην αποστολη SMS. Οι εικονες ειναι πραγματικη γροθια στο στομαχι.
http://www.youtube.com/watch?v=8I54mlK0kVw&feature=player_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 2:45 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη σύνδεση προς τα βόρεια με την Εγνατία? (Πίνδος???) Το καλοκαίρι ένας κάτοικος μου είπε ότι σκάβουμε... |
Εγώ ήμουν αυτός Πρεβεζάνε που σου το πα εγώ ήμουν και ξεκινήσαμε εκεί να σκάβουμε θα βάλουμε ντομάτες. Έχει καλό χώμα εκεί πάνω. Πίνδος υποννοείς ότι έχεις φωτογραφικό υλικό στη διάθεσή σου? Μήπως να το πόσταρες...Τώρα αν γίνεται..Στην Ολυμπία οδό όσοι περνάνε έχουν γίνει άλλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εκτός απ'την Παναγοπούλα?
Καλό το βίντεο. Βέβαια να ταν μόνο τα σμσ και τα κινητά. Όταν ο άλλος κάνει αναστροφή στον αυτοκ/μο...και να μπαίνει και στην αριστερή! Εγώ πάντως θα τον ανάγκαζα να... πάει από κει που ήρθε. Μάλλον όχι αυτό δε γίνεται! θα του λεγα να συνεχίζει ευθεία κι όπου βγει. Πριν λίγο διάβασα (λίγο εκτός θέματος) ότι το καλοκαίρι σε τροχαία ατυχήματα η Αλβανία μέτραγε 2 νεκρούς την ημέρα. Μεγάλος αριθμός. |
|
Back to top |
|
 |
Lalas Junior Member


Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 8:12 am Post subject: |
|
|
Άμα δεις πως οδηγούνε οι Αλβανοί θα πεις ότι λίγα είναι τα 2 άτομα την ημέρα.Την αναστροφή οι Αλβανοί την έχουν έχουνε για ψωμοτύρι. Σε εθνική σε επαρχιακή οδό μέσα στην πόλη, σε φανάρι με κόκκινο. Σωστό τρελοκομείο. Δύο χρόνια που πάω για δουλειές τα έχω δει όλα |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 8:30 am Post subject: |
|
|
Οι άνθρωποι δεν παίζονται.
http://taxalia.blogspot.com/2009/09/blog-post_4209.html
Τις προάλλες μου είπανε από Γιάννενα (δεν ξέρω αν πρόκειται για ράδιο αρβύλα) ότι ηλικιωμένος κύριος οδηγούσε ανάποδα στην Εγνατία στην περιοχή της Δωδώνης για αρκετά χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να προκαλέσει ατύχημα! Δεν κατάλαβε τι έγινε και συνέχισε το δρόμο του. Η τροχαία αφού ειδοποιήθηκε τον σταμάτησε κάποια χιλιόμετρα πιο κάτω και τον οδήγησε στον τόπο του ατυχήματος για να δει τι είχε προκαλέσει! Σύμφωνα με τον θρύλο (περιγραφή) ο γίγαντας παππούς είπε στον οδηγό του άλλου αυτοκινήτου (αυτού που άλλαξε ξαφνικά λωρίδα καθώς είδε στην αριστερή λωρίδα του δρόμου να έρχεται αντίθετα άλλο αυτοκίνητο και έπεσε πάνω σε άλλο αυτοκίνητο):
"Εσύ φταις που έκανες προσπέραση πάνω σε στροφή χωρίς να βλέπεις"!!!!!!
ΚΟΡΥΦΑΙΟ???? |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 10:59 am Post subject: |
|
|
Lalas wrote: | Άμα δεις πως οδηγούνε οι Αλβανοί θα πεις ότι λίγα είναι τα 2 άτομα την ημέρα.Την αναστροφή οι Αλβανοί την έχουν έχουνε για ψωμοτύρι. Σε εθνική σε επαρχιακή οδό μέσα στην πόλη, σε φανάρι με κόκκινο. Σωστό τρελοκομείο. Δύο χρόνια που πάω για δουλειές τα έχω δει όλα |
Περίπου αυτή είναι και η γνώμη αρκετών στο εξωτερικό (όχι Ελλήνων) όταν αναφέρονται στους Έλληνες οδηγούς.
Το πιο ωραίο το άκουσα από Ολλανδούς σαν αστείο (η μήπως σοβαρά?)
Ξέρετε λέει γιατί οι οδηγοί στην Ελλάδα δεν σταματάνε στο STOP...γιατί νομίζουν ότι είναι διαφήμιση προφυλακτικού!!!
Τέλος πάντων άσχετα με το τι λένε οι άλλοι (δικαια η άδικα) εμείς πρέπει μονοι μας να λογικευτούμε σαν οδηγοί...δεν μας παίρνει άλλο... διαφορετικά το κόστος είναι αβάστακτο  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 11:40 am Post subject: |
|
|
ειδικά όταν δεν υπάρχει η δήθεν δικαιολογία της έλλειψης συγκοινωνίας η καλών δρόμων......όπως σε αρκετά μέρη ας είμαστε ειλικρινής.
όταν τα κανεις αυτά στην αττική οδό, η βαριέσαι να πάρεις metro, η κανεις κόντρες σε μια άδεια εθνική το βραδυ......έχεις πρόβλημα στον εγκέφαλο.  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 1:41 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Πότε τα προλαβαίνεις όλα pindos?? |
Εχω ποστα σε καιρια σημεια της οροσειρας
prevezanos wrote: | Ξέρει κανείς τι γίνεται με τη σύνδεση προς τα βόρεια με την Εγνατία? (Πίνδος???) Το καλοκαίρι ένας κάτοικος μου είπε ότι σκάβουμε... |
Prevezane, ο δρομος απο κομβο Περιστεριου της Εγνατιας μεχρι Συρρακο ειναι χωματοδρομος και για να ανεβεις την ανηφορα μεχρι τα μαντριά ,πριν τα 2000μ. υψομετρο, θα χρειαστεις ενα τετοιο αυτοκινητο:
http://www.bigfoot4x4.com/
Beethoven wrote: | Πίνδος υποννοείς ότι έχεις φωτογραφικό υλικό στη διάθεσή σου? Μήπως να το πόσταρες...Τώρα αν γίνεται.. |
Λιγο υπομονη, ολα στην ωρα τους. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
νεο συστημα διοδιων απο τη ΝΕΑ ΟΔΟ,αρχης γενομενης απο την προσεχη τριτη..εφαρμοζεται χιλιομετροχρεωση 3.1 λεπτα/km
αναλυτικα:
http://www.capital.gr/News.asp?id=820326 |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 2:49 pm Post subject: |
|
|
(25/09/2009)
Μετά από δύο αναβολές εκδικάστηκε τελικά χθες από το Πρωτοδικείο Αμαλιάδας η υπόθεση απαλλοτριώσεων για την Ολυμπία Οδό, που αφορά στην ευρύτερη περιοχή της Βουπρασίας και περίπου 330 ιδιοκτήτες. Στις 15 Οκτωβρίου θα εκδικαστεί η υπόθεση για τις περιοχές Αμαλιάδας, Γαστούνης, Ανδραβίδας και Μυρτουντίων.
(24/09/2009)
Δεκτές έγιναν οι αιτήσεις αναβολής που κατέθεσαν χθες στο Δικαστήριο οι συνήγοροι υπεράσπισης των πολιτών σχετικά με τις υποθέσεις αποζημίωσης των απαλλοτριώσεων της Ολυμπίας Οδού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Ν. Θεοδώρου, η υπόθεση που αφορά το κομμάτι των Δήμων Ιάρδανου και Πύργου αναβλήθηκε για τις 23/2/2010 κατόπιν υποβληθέντος αιτήματος, ενώ οι υποθέσεις που αφορούσαν κομμάτι του Δήμου Βώλακος και το πρώτο τμήμα του Δήμου Ζαχάρως της περιοχής του Καϊάφα, αναβλήθηκαν λόγω ωραρίου για τις 13/1/2010 και 27/1/2010 αντίστοιχα.
Μπράβο στους πρώτους μπράβο και στους δεύτερους που θα βράσουν στο ζουμί τους. Ερώτηση. Όσο εκκρεμούν τα δικαστήρια δεν ξεκινάνε κι κατασκευές? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 6:30 pm Post subject: |
|
|
ετσι θα γινει και στην Ολυμπια οδο υποθετω...σωστο και δικαιο για τοπικη κινηση
αν και δεν το καταλαβα τελειως...
αυτο δηλαδη τι σημαινει? Quote: | Σε κάθε μετωπικό σταθμό θα χρεώνεται σε κάθε κατεύθυνση μόνο το μήκος της ζώνης του. |
και αν δεν εχεις διανυσει ολη τη ζωνη?τα διοδια να ειναι πχ αναμεσα σε δυο κομβους..
μπερδευτηκα
 |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 1:41 pm Post subject: |
|
|
φτηναίνουν οι τοπικες μετακινησεις ακριβαινουν οι υπεραστικες.
θα δουμε...παντως εμενα εδω κοντα στην Πατρα που ειμαι με συμφέρει πολυ..  |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 10:06 pm Post subject: |
|
|
vag1 wrote: |
Και η απόσταση Θεσσαλονίκη - Αθηνα ποσο θα κοστίζει??? |
Αν τώρα είναι 0,031ευρώ/km θα έχουμε 15,5 Ευρώ
Όταν ολοκληρωθούν τα έργα με το όριο 0,04 ευρώ/km (χωρίς ΦΠΑ) θα έχουμε 20 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) ή 23,8 με 19% ΦΠΑ χωρίς όμως τις αναπροσαρμογές λόγω πληθωρισμού κτλ. που προβλέπονται στις συμβάσεις.
Γύρισα πριν λίγο από Σ/Κ στην Ναύπακτο (pindos καθαρίστηκε το πάρκο του Thervantes). Τελικά στην Παναγοπούλα δεν γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας στην παλιά εθνική. Και τα 2 ρεύματα κινούνται στην Ν.Ε.Ο. απλώς ο δρόμος έχει στενέψει (χωράει 1 όχημα ανά κατεύθυνση) έχουν τοποθετηθεί συνεχόμενα πλαστικά κολωνάκια (όπως αυτά που βάζουν σε στροφές για να μην παρκάρουν) για να διαχωρίζονται τα 2 ρεύματα και η μία άκρη του καταστρώματος (προς το βουνό στο μεγαλύτερο μήκος αλλά όχι μόνο) έχει απομονωθεί με τσιμεντένια στηθαία για χρήση ως εργοταξιακή οδός.
Και στην παλαιά έχουν γίνει στο ίδιο σημείο κάποιες παρεμβάσεις με στένεμα καταστρώματος και τα σχετικά καθώς σε κάποια σημεία γίνονται χωματουργικά ανάμεσα στους 2 δρόμους |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 10:48 pm Post subject: |
|
|
Αν το είχα καταλάβει καλά από την ανακοίνωση είναι ότι κατά διαστήματα θακλείνει τελείως ο δρόμος στο ένα ρεύμα με κετροπή στην παλιά Ε.Ο.
Ίσως ανάλογα με τα έργα (π.χ. αν πέρασες βράδυ μπορεί οι εργασίες να είναι περιορισμένες). Ή μπορεί το στάνταρ της κίνησης να διεξάγεται όπως το είδες, και όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση, π.χ έξοδοι να μονοδρομείται η κίνηση της Ν.Ε.Ο στο ρεύμα με τη μεγαλύτερη ανάγκη...
Anyway, σε μια βδομάδα θα περάσω και γω και θα ενημερώσω!!! |
|
Back to top |
|
 |
|