View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 4:20 pm Post subject: |
|
|
Pavel, τo τι θα γίνει μετά τη λειτουργία του νέου λιμανιού δεν το γνωρίζει κανένας, γιατί δεν έχουν παρθεί οριστικές αποφάσεις. Έχουν γίνει διάφορες προτάσεις, ημερίδες, προμελέτες κλπ. από διάφορους φορείς, και με αφορμή την ερώτησή σου έψαξα και βρήκα μερικά links, νομίζω ότι θα είναι χρήσιμο να τα έχουμε συγκεντρωμένα εδώ. Φαίνεται πολύ πιθανό, ευτυχώς, ότι σε ένα τουλάχιστον τμήμα του παλιού λιμανιού (Παπαφλέσσα ως Ερμού ή Κολοκοτρώνη) θα πέσουν οι φράκτες. Από την άλλη, έρχονται και εκλογές και κανένας δεν ξέρει τι έμπνευση θα έχει ο νέος υπουργός ή η νέα κυβέρνηση...
4/09 Συνέντευξη τύπου υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας (...με την απόδοση του νέου λιμανιού, θα αποδεσμευθεί προς όφελος της πόλης τμήμα 3.500 μέτρων, προκειμένου να έχουν ελεύθερη πρόσβαση οι πολίτες...)
2/09 Οικολογική Κίνηση Πάτρας (ΟΙΚΙΠΑ) - συναντήσεις με ΟΛΠΑ-Δήμο
1/09 Εκδήλωση Δικηγορικού Συλλόγου - δηλώσεις υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας
12/08 Μελέτη για νέα μαρίνα - κόντρα Δήμου-ΟΛΠΑ
23/1/09 Ημερίδα ΤΕΕ
26/1/08 Ημερίδα ΤΕΕ |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 5:39 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για την απάντηση.
ΝΑ προσθέσω κάτι.
Τον περασμένο φεβρουάριο, συμμετείχα σε workshop που έλαβε χώρα στην σχολή μου (Αρχιτεκτονική Σχολή, Πανεπιστήμιο Πατρών) στο οποίο μελετήσαμε όλους τους φορείς που εμπλέκονται στην απελευθέρωση του μετώπου.
Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν επικρατεί ΤΟ χάος. Ο καθένας προτείνει το δικό του. Αυτό που σωστά πρότεινε ο Δήμος είναι η κύρηξη διεθνούς Αρχιτεκτονικού διαγωνισμού που θα αντιμετωπίζει ολοκληρωτικά την έκταση που θα απελευθερωθεί από τον Φάρο μέχρι και την υπάρχουσα μαρίνα. Υπάρχουν φωνές που λένε ότι τα κρουαζιερόπλοια και τα μεγάλα σκάφη αναψυχής πρέπει να συνεχίσουν να δένουν στο παλιό λιμάνι λόγω κύρους. Υπάρχουν και οι ακριβώς αντίθετες φωνές. Υπάρχουν αυτοί που λένε ότι πρέπε να γίνει μαρίνα στον μώλο της Αγ. Νικολάου. Γενικά πολλή διχογνωμία. Αυτά τα ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν από έναν ενιαίο φορέα και όχι με συνεχείς ημερίδες των επιμέρους μικροφορέων γιατί όπως φαίνεται είμαστε σε έναν φαύλο κύκλο και απόφαση δεν παίρνεται από κανέναν.
Τα λέω εγώ βέβαια, ένα φοιτητής Αρχιτεκτονικής που έχω κάνει τόσες πολλές προτάσεις όλα αυτά τα χρόνα που σπουδάζω για το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας. Αν δείτε πόσες προτάσεις υπάρχουν και έχουν περάσει από τη σχολή μας, θα εκπλαγείτε. Προτάσεις οι οποίες θάβονται ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να σταθούν σε έναν μεγάλο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό.
Αλλά δυστυχως αυτό που βλέπω είναι να γίνεται το εξής (που ειναι και το χειρότερο)
Απλά να γκρεμίζονται τα τείχη, κααααααποια στιγμή να υπογειοποιείται η σιδηροδρομική γραμμή και τόοοτε να επεκτεινεται η πόλη προς τη θάλασσα με τον ίδιο άναρχο και ανοργάνωτο τρόπο που κάνει συνήθως.
Απεύχομαι. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 6:53 pm Post subject: |
|
|
Παρακαλώ λίγο προσοχή με την χωροθέτηση των post σας. Υπάρχει ξεχωριστό topic για λιμάνια και εκεί θα πρέπει σε άλλη περίπτωση να γράφετε για αυτό το θέμα. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:27 pm Post subject: |
|
|
PAVEL συμμερίζομαι τις ανησυχίες σου, άλλωστε αυτό γίνεται συνήθως, οι αλλαγές προχωράνε με ρυθμούς χελώνας και χωρίς συνολικό σχεδιασμό. Βέβαια το να έχει ο κάθε φορέας τις απόψεις του δεν είναι κακό, ο καθένας μπορεί να συμβάλλει με τις προτάσεις του, αλλά αυτός ο κύκλος έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί, να είχε γίνει και ένας διεθνής Αρχιτεκτονικός διαγωνισμός όπως λες, και τώρα να προχωρούσαν οι τελικές μελέτες.
Εδώ όμως δεν έχει λυθεί ακόμα το πιο σοβαρό ζήτημα, το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Όχι μόνο το σημερινό λιμάνι αλλά όλο το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας, 7 km, ανήκει στον ΟΛΠΑ (σε αντίθεση με τις άλλες πόλεις). Αυτό μέχρι σήμερα είχε και τα καλά του, γιατί ο ΟΛΠΑ έχει την οικονομική δυνατότητα να διαμορφώσει κάποιους ωραίους χώρους (φάρος, θεατράκι) και να τους ανοίξει στο κοινό. Ο ΟΛΠΑ όμως είναι ΑΕ που ανήκει στο κράτος και δεν αποκλείεται (μάλλον είναι το πιθανότερο) αύριο να ιδιωτικοποιηθεί. Πριν γίνει κάτι τέτοιο πρέπει οπωσδήποτε οι χώροι που δεν αποτελούν μέρος του λιμανιού να μεταβιβαστούν σε ένα καθαρά δημόσιο φορέα (Δήμο, κράτος, ότι θέλουν αρκεί να μην το ξεπουλήσουν, γιατί μετά μπορεί να ξαναδούμε όχι μόνο κάγκελα αλλά και πολυκατοικίες γύρω από το Φάρο...).
Το θέμα των χρήσεων του σημερινού λιμανιού είναι πολύ σοβαρό. Μπορεί να ομορφύνει πραγματικά την εικόνα της Πάτρας και να προσφέρει ανάσες στο πυκνοχτισμένο κέντρο. Πρέπει ο κάθε πολίτης αυτής της πόλης να παρακολουθήσει τις εξελίξεις και να παράμβει όπως νομίζει, μέσα από φορείς, συλλόγους, συζητώντας με τους φίλους του, κι αν ανήκει σε κόμματα να πιέσει όσους έχουν πολιτική επιρροή.
Εγώ παιδιά ελπίζω σε μια παραλιακή ζώνη ανοιχτή, με πράσινο, παιδικές χαρές (είμαι και μπαμπάς ), με ποδηλατόδρομο και τραμ, που θα μπορεί να είναι και οικονομικά αποδοτική με μια μαρίνα (χωρίς κάγκελα!) και χώρους για φαγητό και καφέ.
EDIT: Losada απάντησα στον PAVEL πριν δω το δικό σου post. Νομίζω ότι η αξιοποίηση του παλιού λιμανιού αφορά πλέον την πόλη, αφού δεν μιλάμε για λιμενικές χρήσεις, αλλά αν θες μετάφερε το post μου στα λιμάνια. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 11:22 pm Post subject: |
|
|
Αν οι τοπικοί άρχοντες της Πάτρας (και όχι μόνο) θέλουν να δουν πως θα έπρεπε να είναι η παραλιακή ζώνη της πόλης τους ας κάνουν ένα ταξίδι στην γειτονική Σμύρνη.
Πέρασα το καλοκαίρι απέναντι από τη Χίο και πράγματι μου έπεσαν τα μούτρα από την παραλιακή ζώνη της πόλης. Γενικά η Σμύρνη δεν είναι και καμιά πανέμορφη πολή, πυκνοκατοικημένη με τεράστιες άθλιες πολυκατοικίες μέχρι τη θάλασσα (όπως δηλαδή και η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη) αλλά η ύπαρξη αυτού του παραλιακού μετώπου της δίνει έναν άλλο αέρα. Θα τολμήσω να πω ότι η διαμόρφωση του παραλιακού μετώπου είναι καλύτερη ακόμα και από τη Νίκαια και τις Κάννες. Το πρόβλημα είναι τα γύρω κτίρια.
Και δεν μιλάμε για 1-2 km αλλά για διαμορφωμένο παραλιακό μέτωπο, απόλυτα ελέυθερο στους πολίτες κοντά στα 10 km μέσα στην Σμύρνη και άλλα τόσα απέναντι στο Κορδελιό!!! Εκτός από την τεράστια παραλιακή λεωφόρο με 3 ή 4 λωρίδες ανά κατεύθυνση έχουν τεράστια πάρκα και προς τα σπίτια και προς τη θάλασσα με ποδηλατόδρομους, παιδικές χαρές, μνημεία, μαρίνες, ναυτικό μουσείο, εμπορικό κέντρο (σε παλιό επιβατικό σταθμό) κτλ. Και όπου υπάρχει στενότητα χώρου προς τη θάλασσα το πεζοδρομούσαν. Μάλιστα ακριβώς στο κέντρο της παραλίας που υπήρχε το παλιό ρολόι (Konak) υπογειοποιήσαν για καποια μέτρα τον δρόμο και ενοποίησαν το χώρο (πληροφοριακά η ανάπλαση της συγκεκριμένης περιοχής πήρε το 2008 βραβείο από την Ε.Ε. και την UNESCO ως η καλύτερη αστική ανάπλαση).
Δείτε κάποιες φώτο (όχι και πολύ ενδεικτικές η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ωραία) και σκεφτέιτε έτσι την Πάτρα ή τη Θεσσαλονίκη!!!
http://www.panoramio.com/photo/5278968
http://www.panoramio.com/photo/6646366
http://www.panoramio.com/photo/894606
http://www.panoramio.com/photo/450712
http://www.panoramio.com/photo/3414089
http://www.panoramio.com/photo/177039
http://www.panoramio.com/photo/1687461 |
|
Back to top |
|
 |
pat-ioa90min New Member

Joined: 23 Jun 2009 Posts: 10
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 9:12 am Post subject: |
|
|
Έγινε μέσα στο Σ/Κ, και συνεχίζεται, ασφαλτόστρωση στον κόμβο στα Μποζαϊτικα (Τόφαλος). Φαίνεται πως (επιτέλους) ολοκληρώνεται. Γνωρίζει κανείς αν προβλέπονται και σηματοδότες; |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 9:57 am Post subject: |
|
|
ναι,θα μπουν φαναρια αφου ειναι ισοπεδη διαβαση..ετσι ξερω εγω...
επιτελους τελειωνει..  |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 10:59 am Post subject: |
|
|
Eίδα κι εγώ με πολύ χαρά την ασφαλτόστρωση να προχωράει, ελπίζω να τελειώσει γρήγορα γιατί άνοιξαν και τα σχολεία και οι ουρές, από ένα χιλιόμετρο που ήταν πριν, σήμερα ήταν δύο!
Πίστευα ότι θα έφτιαχναν κυκλικό κόμβο, αλλά δεν φαίνεται καμμιά τέτοια διαμόρφωση, μάλλον θα μπουν φανάρια όπως λες Άγγελε. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 11:23 am Post subject: |
|
|
Εκπίζω μετά από αυτό να καταργηθεί το φανάρι στην toyota και να μην μπορείς να διασχίσεις κάθετα την εθνική μέσω της Διγενή Ακρίτα... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 11:55 am Post subject: |
|
|
Quote: | Πίστευα ότι θα έφτιαχναν κυκλικό κόμβο, αλλά δεν φαίνεται καμμιά τέτοια διαμόρφωση, μάλλον θα μπουν φανάρια όπως λες Άγγελε. |
με την φτιαξιμο της ολυμπιας οδου απο Αραχωβιτικα μεχρι Πατρα ,και των ολοκληρωμενων κομβων Ριου Αραχωβιτικων και ψαθοπυργου κλπ θα λυθει κανονικα διαπαντος το προβλημα..σε κανα 3 χρονια βεβαια...ο κυριος δρομος τοτε θα ειναι η εθνικη και ετσι πολλοι λιγοτεροι θα πανε απο παλια εθνικη και μπζαιτικα..
τωρα αν θελεις να ανεβεις στην νεα εθνικη απο την παλαια,πρεπει να πας καατω στη γεφυρα...και απο το λογγο μεχρι την Πατρα ουσιατικα εγκλωβιζεσαι στην παλαια..γιαυτο και τα προβληματα.. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Sep 14, 2009 5:07 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Αν οι τοπικοί άρχοντες της Πάτρας (και όχι μόνο) θέλουν να δουν πως θα έπρεπε να είναι η παραλιακή ζώνη της πόλης τους ας κάνουν ένα ταξίδι στην γειτονική Σμύρνη. Πέρασα το καλοκαίρι απέναντι από τη Χίο και πράγματι μου έπεσαν τα μούτρα από την παραλιακή ζώνη της πόλης. Γενικά η Σμύρνη δεν είναι και καμιά πανέμορφη πολή, πυκνοκατοικημένη με τεράστιες άθλιες πολυκατοικίες μέχρι τη θάλασσα (όπως δηλαδή και η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη) αλλά η ύπαρξη αυτού του παραλιακού μετώπου της δίνει έναν άλλο αέρα. |
ariskop, είχα πάει πριν πολλά χρόνια (πάνω από 10) στη Σμύρνη, και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Από τότε μου είχε κάνει εντύπωση το παραλιακό της μέτωπο, ένας τεράστιος ανοιχτός χώρος με πολύ πράσινο!
Σχετικά με τον άλλο... καημό μου, τη μικρή περιμετρική, ανακάλυψα ότι το site της Περιφέρειας Δ.Ε. έχει έναν καλό χάρτη του έργου. Φαίνεται η θέση των δύο cut & cover για τα οποία συζητάγαμε παλιότερα. Το ρωμαϊκό υδραγωγείο δεν φαίνεται, είναι λίγο μετά το πρώτο (πάνω δεξιά) cut & cover:
http://www.ditikiellada.gov.gr/contents.asp?id=289 |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 10:22 pm Post subject: |
|
|
Εγινε ο αγωνας καρτ στην Πατρα. Βιντεακι με την διαδρομη.
http://www.pickpatras.gr/news.php?article_id=95.
Οι φιλοι απο την Πατρα ,που παραβρεθηκαν ας μας δωσουν εντυπωσεις και αν εχουν και φωτο. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
|
Back to top |
|
 |
abaleo New Member

Joined: 03 Jun 2007 Posts: 20 Location: Patra
|
Posted: Mon Sep 21, 2009 7:46 pm Post subject: |
|
|
Τέλειο το τελευταίο Σ/Κ για την Πάτρα, πολύ θέαμα, πολύς κόσμος και όλα κύλησαν ομαλά. Τα μικροπροβλήματα δεν εμπόδισαν καθόλου και ήταν δικαιολογημένα για πρώτη φορά. Πιστεύω ότι για όλους ήταν κάτι το ξεχωριστό.
Να ευχηθούμε και του χρόνου! και επίσης να ευχηθούμε και άλλες εκδηλώσεις για την Πάτρα! |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Sep 22, 2009 1:05 pm Post subject: |
|
|
bravo πάτρα!
το μουσείο πως πάει? έχει κίνηση? τελειωσε?
με τι σελίδα internet τι θα κάνουν? |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 10:26 pm Post subject: |
|
|
PAVEL_13 πλουσιοτατο φωτορεπορταζ. Χορταστικο. Μεχρι και ιπταμενα καρτ εχεις συλλαβει. Παντως τα αυτοκινητα τυπου formula κατι υποδηλωνουν... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 10:29 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Pavel έχεις ταλέντο (και καλή SLR)...
Τόσα videakia από το ίδιο γεγονός κανένα τόσο ζωντανό όσο οι καθαρέσ φώτο σου...  |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 1:12 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Ήταν πολύ εντυπωσιακό το θέαμα! Άντε και με φόρμουλα 1 οι επόμενες που θα ποστάρω!  |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 12:03 pm Post subject: |
|
|
Φόρμουλα 1-πίστα αλα Μονακό μπορεί να διεξαχθεί μόνο στη Ναύπακτο. Λιμανάκι,κάστρο από πάνω, μεγάλος δρόμος στην παραλία Ψανής-ευθεία και αντίστοιχη ευθεία η από πάνω κεντρική οδός, στενοί δρόμοι, ξενοδοχεία που απαιτούνται σε όλο το μήκος της διαδρομής, είτε παραλιακά είτε στον πάνω δρόμο, κοντά και η Πάτρα με υποδομές-ξενοδοχεία, καζίνο στο Ρίο, αεροδρόμια είτε στον Άραξο είτε του Αγρινίου ( αφού θα έχει κατασκευαστείκαι η Ιόνια ) που παραμένει καθηλωμένο.
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να κατασκευάσουμε μια πιστα εξ'αρχής ενώ μπορούμε άνετα να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Μονακό. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 1:03 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει εδώ είναι που λέμε τι Κοζάνη τι Λωζάνη... Δε νομίζω ότι είναι πιθανόν να υπάρξει άλλο circuit αλά Μονακό στη F1... |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 1:30 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω ποια ψυχή έχει καταφέρει να κάνει πολλούς Έλληνες να υποτιμούν είτε τον εαυτό τους είτε τα ίδια τους τα μέρη, αλλά αυτό πρέπει να σταματήσει. Η ευρυτανία έχει τρομερή ομορφιά, η ελληνική ελβετία λένε. Το ίδιο μπορούν να πουν για τη Ναύπακτο,αλά Μονακό.
Αυτό που έχω να πω είναι ότι κάθε μέρος έχει τη μοναδικότητά του με τα συν και τα πλην. Απλά στην Ελλάδα είμαστε λίγο έως πολύ χύμα να το πω, ανοργάνωτοι, ακατάστατοι, όπως θέλετε πείτε το. Χωρίς πρόγραμμα ίσως. |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 2:48 pm Post subject: |
|
|
AUGalos wrote: | Εντάξει εδώ είναι που λέμε τι Κοζάνη τι Λωζάνη... Δε νομίζω ότι είναι πιθανόν να υπάρξει άλλο circuit αλά Μονακό στη F1... |
Για την ακριβεια υπαρχουν αλλα 3: η Βαλενθια, η Σινγκαπουρη (ειναι και νυχτερινος ο αγωνας) και το νεο φετος Αμπου Νταμπι. Η Σινγκαπουρη εγινε πρωτη φορα περσι, ενω ο φετινος αγωνας ειναι αυτο το ΣΚ. Οσοι πιστοι στον Αντ1. |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 2:52 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Παντως τα αυτοκινητα τυπου formula κατι υποδηλωνουν... |
Αν καταλαβα καλα τι εννοεις δεν υποδηλωνουν αυτο γιατι ο αγωνας θα παραμεινει για καρτ. Αγωνες με μονοθεσια απαιτουν πολυ μεγαλυτερες υποδομες και εκθετικα μεγαλυτερο κοστος το οποιο προς το παρον εμπορικα δεν προκειται να βγει αρα θα απαιτουσε μεγαλη επιχορηγηση απο την τοπικη αυτοδιοικηση. Θα ηταν κριμα λοιπον απο το θετικο κλιμα που δημιουργησε η φετινη διοργανωση να περασουμε σε μια αντιδικια με αντικειμενο αν οφελει ή δεν οφελει το εξοδο. Προς το παρον υπαρχει θετικο προσημο και σιγουρα του χρονου αν βελτιωθει εκει που χρειαζεται ο αγωνας τα οφελη θα ειναι για ολους ακομη πιο μεγαλα. Φυσικα το επομενο βημα - αν οι οργανωτες αισθανονται ετοιμοι - ειναι να μετραει σε καποιο πρωτθλημα ή να γινει πραγματικα διεθνης. Αλλα χρειαζεται υπομονη και πορεια βημα - βημα.
Επισης, μερικα απο τα φορμουλακια που ειδατε τα οδηγουσαν πιτσιρικαδες που εκπροσωπησαν την χωρα μας σε αγωνες του εξωτερικου, το λευκο (Formula BMW) ο Γιωργος Κατσινης και το μπλε ο Στεφανος Καμιτσακης (βεβαια αυτο δεν ηταν το κανονικο αυτοκινητο του Στεφανου, η Formula 3 του δεν ηταν διαθεσιμη). |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 3:16 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να κατασκευάσουμε μια πιστα εξ'αρχής ενώ μπορούμε άνετα να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του Μονακό. |
Μια προσωρινη πιστα δειχνει να ειναι πιο φτηνη λυση, ομως στην πραγματικοτητα δεν ειναι ακριβως ετσι γιατι η προσωρινη πιστα απαιτει:
- μεγαλο αρχικο κοστος για να αγοραστει ο απαραιτητος εξοπλισμος (μπαριερες κτλ)
- ετησιο κοστος για να φυλαχθει αυτος ο εξοπλισμος (και πιστεψτε με, θελει αρκετο χωρο)
- ετησιο κοστος για τη διατηρηση του ταπητα σε αγωνιστικες προδιαγραφες μετα απο 12 μηνες δημοσιας χρησης
- ετησιο κοστος για να στηθει/ξεστηθει η πιστα στο συνολο της (οχι μονο μπαριερες αλλα πχ κερκιδες που προφανως ειναι επισης προσωρινες)
- ετησιο (και μαλιστα πολυ μεγαλο) κοστος οριοθετησης των σημειων περα απο τα οποια ο θεατης χρειαζεται εισητηριο
Πρακτικα υπολογιζεται οτι η μονιμη πιστα κανει σε επιπεδου καθαρα κοστους break even σε περιπου μια 5ετια σε σχεση με μια προσωρινη και το κυριοτερο η μονιμη ειναι διαθεσιμη να παραγει εισοδημα απο δοκιμες, events, παρουσιασεις και αλλους αγωνες 300 ημερες το χρονο. |
|
Back to top |
|
 |
|