View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 9:08 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά δεν ανέφερα ότι θεωρώ το προβλεπόμενο στέγαστρο του Τομπάζη την βέλτιστη λύση και αυτό που θα επιθυμούσα. Συγκεκριμένα ανέφερα ότι θα πρέπει να εξεταστεί και η λύση νέου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού. Απλώς και αυτό το βιο-κλιματικό στέγαστρο(και αποκλειστικά αυτό και όχι τα κτίρια που ανέφερα την άποψη μου) το βρίσκω πολύ ωραίο αν και όχι τρελά εντυπωσιακό.
Στα τελευταία μου post αυτό που κυρίως ήθελα να αναδείξω είναι ότι ο σταθμός στη μορφή που θα έχει περίπου σε 1 χρόνο, μόλις τελειώσουν τα έργα, μπορεί αισθητικά να μην είναι κάτι (μιας και μιλάμε για την α' φάση) αλλά τουλάχιστον λειτουργικά θα είναι πλήρες. Και θεωρώ σημαντικότερο να τελειώσουν τα έργα για να μπορεί επιτέλους να λειτουργήσει κανονικά το πολύπαθο προαστιακό δίκτυο της Αθήνας παρά το στέγαστρο..
Τέλος απλώς να αναφέρω για τη δυσκολία υλοποίησης ενός ενιαίου στεγάστρου όπως φανταζόσαστε (βλέποντας σταθμούς του εξωτερικού) για τους εξής λόγους:
1. Λόγω απουσία χώρου δεν μπορεί να κατασκευαστεί μεγάλο κτίριο εκατέρωθεν των γραμμών με αποτέλεσμα πάνω από το μεγαλύτερο μέρος των γραμμών και των αποβαθρών να πρέπει να υπάρχει όροφος. Επίσης η απουσία ενός μεγάλου κτιρίου κάνει δύσκολο την στήριξη του στεγάστρου.
2. Έχουμε 11 γραμμές με τις αντίστοιχες αποβάθρες κολλημένες δίπλα δίπλα και το ενιαίο στέγαστρο είναι δύσκολο. Δείτε στους μεγάλους σταθμούς της Ευρώπης πόσες αποβάθρες υπάρχουν κάτω από ένα ενιαίο στέγαστρο χωρίς την ύπαρξη κτιρίων εκατέρωθεν (δεν αναφέρομαι στις συνολικές αποβάθρες αλλά για αυτές κάτω από το στέγαστρο)
edit: Σορρυ , τώρα πρόσεξα ότι η κουβέντα έχει συνεχιστεί στο τόπικ της αρχιτεκτονικής!!! |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Sep 16, 2009 10:05 pm Post subject: |
|
|
Το στεγαστρο σημερα παιζει σε διπλο ταμπλο και δικαιολογημενα ,αφου αφορα την αρχιτεκτονικη του Σ/Σ Αθηνων. Προσωπικη εμπειρια απο τον Gare de l'Est(Ανατολικος) του Παρισιου(έμενα διπλα) εμοιαζε με το στεγαστρο του σταθμου Πειραιως του ΗΣΑΠ σε μεγαλυτερο μεγεθος βεβαια και χαρακτηριζε την περιοχη σαν κεντρο αναφορας. Τωρα θα μου πεις ,συγκρινεις τις βουρτσες με τις π@##$%ς .Μια πολη με 4 Σ/Σ σταθμους και μια χωρα που μαζι με τους Japs κινουνται στις ραγες τουλαχιστον κανα αιωνα πιο μπροστα. Εδω ,ευκαιριας δοθεισης , θελω να παρατηρησω οτι ο φιλος Nozomi ποτε σχεδον(σπανια) ,δεν αναφερεται στους γαλλικους σιδηροδρομους και αντλει απο το οπλοστασιο του μονο Ιαπωνια και γενικως Ασια. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 4:49 am Post subject: ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟ |
|
|
Μετά από πολλά "ποσταριζματα" σημαντικών και ασήμαντων έργον που έκανα θέλω να παρουσιάσω
την ποιο εντυπωσιακή μου εμπειρία του φετινού καλοκαιριού μου τον ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟ.
Με 1000 παρακάλια και πολλές αίτησις μου δόθηκε η άδεια να μπορέσω να επισκέπτο το Έργο στα βάθη του.
Η Πινακίδα στην εθνική Οδός No.3 Θήβα Λιβάδια
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000001
Η Νέα χάραξη τις γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Αμφίκλεια και Ξυλίκοι, περίπου 2 χιλιόμετρα πριν την σήραγγα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000002
Χωματουργικές εργασίες για την πρόσβαση
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000003
στο ίδιο σημείο κοιτώντας Νότια
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000004
συνεχίζοντας βορειοανατολικά
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000005
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000006
Εργοτάξιο περίπου 1 χιλιόμετρο πριν την σήραγγα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000007
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000008
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000009
Η Εισόδους τον σηράγγων
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000010
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000011
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000012
δυτική σήραγγα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000013
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000014
ανατολική σήραγγα,
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000015
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000016
μου έκανε εντύπωση ότι είναι δυο σήραγγες και όχι μια μεγάλη, με συνεχές πρόσβασης αναμεταξύ τους, στις οποιες χωράει και φορτηγό να τις διασχίζει, αυτό βεβαια αυξάνει πολύ την ασφάλεια σε ώρα ανάγκης.
αυτό για οποιους ασχολούνται: από εδώ και πέρα η φωτογραφίες είναι βγαλμένες με μια Canon 1D Mark III (η μικρή δεν μου έβγαζε τίποτα)
σε βάθος περίπου 500 μετρα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000017
σε βάθος περίπου 1200 μετρα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000019
το μέτωπο στα 2960 μετρα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000022
και η δυτική σήραγγα
http://en.fotoalbum.eu/Draminos/a347945/00000020
Είναι εντυπωσιακό έργο, και για εμενα μια από τις σπάνιες εμπειρίες η να το ονομάσω περιπέτεια?
Τα Τούνελ θα είναι τρυπημένα το 2012, με όλες τις υπόλοιπες εργασίες υπάρχει πιθανότητα να παραδοθεί στα μέσα του 2014,
από την πλευρά του μαλιακού έχουν φτάσει επίσης αρκετά ώστε το υπολείποντο να είναι 1700 μετρα
το σύνολο είναι 18070 μετρα, 9035 μετρα ανά κατεύθυνση και Σήραγγα.
Μου είπανε ότι συναντήσανε μεγάλες δυσκολίες λόγου του χαρακτήρα του βουνό είναι χωματένιο και τους δυσκολεύει να το σταθεροποιούν αλλα παρόλα ταύτα προχωράν καλά και λυσσάν ως τώρα τα προβλήματα έξυπνα και βεβαια με την μεγάλη τεχνογνωσία που έχουν απόκτηση.
Χαιρόμουν σαν μικρό παιδί όταν ήμουν μέσα στα Τούνελ και ένοιωθα περήφανα για την ΕΛΛΑΔΑ μας |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 5:59 am Post subject: |
|
|
To ότι οι τοπογράφοι έχουν καταφέρει απόκλιση 1,5 μέτρου δεν είναι για να το λέμε δυνατά....σσσσσ...  |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 6:09 am Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες φωτογραφίες και σπάνιες. Ευτυχώς τα έργα σε όλο το κομμάτι Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός πάνε πολύ καλά (φτου φτου να μην το ματιάσουμε).
Απλώς για να προλάβω σχόλια πέρι καθυστερήσεων του στυλ "Μέχρι το 2012 για 1700m ακόμα?" να υπενθυμίσω τα τεράστια γεωλογικά προβλήματα του έργου καθώς και το βάθος από την επιφάνεια του βουνού που γίνονται αυτές οι εργασίες. Μιλάμε για το πρώτο και μοναδικό πραγματικό base tunnel της Ελλάδας (οι δίδυμες στον 'Οθρυ δεν είναι πραγματικό base tunnel).
OK το έργο ξεκίνησε πριν από τόσα χρόνια (με αστείες γεωλογικές μελέτες και αστείο προυπολογισμό) αλλά φάγανε τα μούτρα τους (που λέει ο λόγος 10m σκαβανε τα 9m πνίξονταν στο νερό και κατέρρεαν) με αποτέλεσμα να σταματήσει το έργο.
Ευτυχώς από το 2000-1 και μετά ασχολήθηκαν σοβαρά με το έργο, εγιναν σοβαρές μελέτες και το έργο δημοπρατήθηκε με σωστούς όρους και το πήρε σοβαρή εταιρεία. |
|
Back to top |
|
 |
Alexandros Junior Member

Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 1:21 pm Post subject: |
|
|
Πω πω ,Dramine, συγχαρητηρια. Αυτη ειναι φωτογραφηση σε "βαθος". Στα εγκατα της "κολασης" κατεβηκες ,αν κρινω απο την τελευταια φωτογραφια. Τρια χιλιομετρα βαθος , η σηραγγα χωρις επενδυση και τα νερα κατω, δεν νιωθεις και πολυ ανετα. Γιατι γινονται μονες σηραγγες? Για τον θορυβο? Για την ταχυτητα? Η Μαγχη μία διπλης κατευθυνσης δεν εχει? (Μετρο Αθηνων μια σηραγγα , μετρο Θεσσαλονικης δυο μονες). |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 5:30 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Γιατι γινονται μονες σηραγγες? Για τον θορυβο? Για την ταχυτητα? Η Μαγχη μία διπλης κατευθυνσης δεν εχει? (Μετρο Αθηνων μια σηραγγα , μετρο Θεσσαλονικης δυο μονες). |
Βασικά όλες οι μεγάλες (>5-6km) σιδηροδρομικές σήραγγες που κατασκευάζονται παγκοσμίως τις τελευταίες δεκαετίες είναι δίδυμες (2 μονές). Τον λόγο δεν τον γνωρίζω αλλά φαντάζομαι ίσως για λόγους ασφαλείας, η ιδέα 2 τρένων μέσα σε μία σήραγγα να συναντιούνται με 200km/h το καθένα μου προκαλεί τρόμο λόγω των πιέσεων και των δυνάμεων που θα δημιουργούνται. Εδώ 2 μετρό συναντιούνται με 50-60 km/h και κουνιέται όλο το τρένο!!
Η Μάγχη αποτελείται συνολικά όχι από 1 ούτε από 2 αλλά από 3 παράλληλες μονές σήραγγες, από μία για κάθε κατεύθυνση και ένα μικρότερο κεντρικό service tunnel, στο οποίο κινούνται οχήματα της εταιρείας για λόγους συντήρησης, και σε περίπτωση ανάγκης (π.χ. η φωτιά του 2008) για την κίνηση των πυροσβεστικών οχημάτων και ασθενοφόρων και την άμεση εκκένωση των τούνελ!!!
Περισσότερες Πληροφορίες Quote: | http://www.eurotunnel.com/ET_P3UI/Corporate/Templates/xxtCorporate2Column.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID={4FA00A1B-D3D0-4FAC-A421-5209BC796449}&NRORIGINALURL=/ukcP3Main/ukcCorporate/ukcTunnelInfrastructure/ukcInfrastructure/ukpChannelTunnelInfrastructure&NRCACHEHINT=Guest#TheTunnels] | Κάντε το copy - paste όλο γιατί επειδή είναι μεγάλο δεν το εμφανίζει ενιαίο το link.
Beethoven πολύ ωραίες και οι δικές σου φώτο. Τελικά τα έργα πάνε καλύτερα από ότι πίστευα!!! |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Sep 20, 2009 5:45 pm Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Εδω ,ευκαιριας δοθεισης , θελω να παρατηρησω οτι ο φιλος Nozomi ποτε σχεδον(σπανια) ,δεν αναφερεται στους γαλλικους σιδηροδρομους και αντλει απο το οπλοστασιο του μονο Ιαπωνια και γενικως Ασια. |
Θέμα συγκυρίας αγαπητέ.
Συνήθως αναφέρομαι στο μετρικό δίκτυο ελέω εγκατάλειψης, και οι Γάλλοι δεν έχουν πολλά να επιδείξουν στον τομέα (πάντως το ένα δίκτυο είναι ηλεκτροκινούμενο και αυτό στην Κορσική σηματοδοτούμενο, όταν του ΟΣΕ δεν είναι τίποτα απ' τα δύο!).
Φυσικά και θαυμάζουμε τους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους, αλλά προσωπικά με εκνευρίζει αφάνταστα ο ιδιότυπος "σιδηροδρομικός εθνικισμός" που τους διακατέχει και έχουμε φτάσει στο σημείο όταν σκέφτονται πολλοί τραίνο υψηλής ταχύτητας να πηγαίνει το μυαλό τους στο TGV...
Οι δε ΟΣΕτζήδες και ΟΣΕ-fans έχουν άλλο νταλκά, αυτοί θωρούν ότι το 'Άγιο Δισκοπότηρο" στην Σιδηροδρομική είναι οι DB !
Έτσι, άλλος χρησιμοποιεί γερμανικό όνομα Σταθμού για να περιγράψει το που μένει, άλλος δηλώνει (με καμάρι) Eisenbahner και όπως καταλαβαίνεις υπάρχουμε και εμείς οι δηλωμένοι Ιαπωνόπληκτοι που δηλώνουμε tetsudou-maniacs (σιδηροδομόφιλοι στα Ιαπωνικά).
Ευτυχώς δεν είμαστε και τόσο λίγοι όπως θα δείτε σε άλλο φόρουμ, παρότι ήμουν ο πρώτος που άρχισα να γράφω στο ελληνικό ίντερνετ για τους Ιαπωνικούς Σιδηροδρόμους και αντιμετώπισα την δυσπιστία ("γιατί ν' ασχοληθούμε με Σιδηρόδρομο που ίσως να μην δούμε ποτέ στην ζωή μας"?) και ειρωνία (σε κάποιους αρέσουν οι κουβάδες του ΟΣΕ).
Πάντως, για να σοβαρευτούμε, παρότι ο καθείς δικαιούται να γουστάρει ό,τι θέλει (περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε), προσωπικά θα χοροπηδούσα απ' την χαρά μου αν ο ΟΣΕ κατάφερνε να γίνει ένα στοιχειωδώς σοβαρό ευρωπαϊκό δίκτυο (δεν φανταζόμαστε φυσικά SNCF-DB).
Ακόμα και βαλκανικά δίκτυα προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση (ως τέτοια νοείται πυκνό πλέγμα δρομολογίων και όχι μόνο ΕΝΑ δρομολόγιο με ικανοποιητική ταχύτητα ΣΕ έναν μόνο άξονα). |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 1:47 pm Post subject: |
|
|
Καταπληκτικό βίντεο !
Γιαπωνέζα μηχανοδηγός σε Ν700 στο Tokkaido Shinkansen !
http://www.youtube.com/watch?v=ztjrS0mHkBY&feature=player_embedded
Το βίντεο είναι όλα τα λεφτά !
Όποιος έχει βρεθεί σε θάλαμο μηχανοδήγησης τραίνου του ΟΣΕ, μπορεί να γελάσει (ή να στεναχωρεθεί) με το θέαμα... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
παντως ανδρες και στην Ιαπωνια πρεπει να ειναι οι περισσοτεροι μηχανοδηγοι...
και η εικονα της γιαπωνεζας δεν μου αρεσε τοσο..απιστευτα στημενη και "παγωμενη πώς να το πω(αν στκοταν ακινητη θα την περναγες για κερινο αγαλμα-..οι γιαπωνεζοι-και ειδικα οι δημοσιοι υπαλληλοι των τρενων πχ που εχω δει και σε αλλα βιντεο- μου βγαζουν μια απιστευτη παγωμενη σκληροτητα-και ακομα και το χαμογελο τους φαινεται στημενο-..σαν ρομποτ ενα πραγμα-γιαυτο τα αγαπουν και τοσο πολυ..-..προτιμω τη ζεστη και πιο ανθρωπινη μεσογειο..
κοινως ειμαι ευτυχισμενος που ειμαι ελληνας -με ολα τα ελαττωματα μου ,που μπορουν να διορθωθουν βεβαια.- παρα ρομποτ Γιαπωνεζος..  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 2:41 pm Post subject: |
|
|
για το ζεστη δε ξέρω , ούτε τι σημαίνει ανθρώπινη.....ότι δεν είναι στημένα θα πω σίγουρα, αλλα ότι είναι ευχάριστα δεν είμαι σίγουρος....
προσωπικά προτιμώ διπλωματική,ευγενική εξυπηρέτηση και ας μην είναι από τι καρδια παρα να μου πετάνε το εισιτήριο χωρίς κουβέντα η με γκριμάτσες....αλλα όμως να ξέρω ότι είναι γνήσια!
δεν είναι εύκολο να χαμογελάς όλη μέρα στη δουλειά (βλέπε αεροσυνοδός), και εγώ το εκτιμώ....εύκολο είναι όμως να βαριέσαι η να αγκομαχάς.
κάθε χωρα έχει δικό της τρόπο, δεν συμπίπτει πάντα με όλες της νοοτροπίες.  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 5:51 pm Post subject: |
|
|
Παντως ,παιδια αν δεν κανω λαθος κι αν μετρησα σωστα πρεπει να περασε δίπλα δεκαεξαδυμος συρμος!!! Θα μου πεις τετοια πολυπληθης χωρα που ειναι η Ιαπωνια τι θα βαζουν? 4-5 βαγονια? Παντως η τυπισσα εκπεμπει επαγγελματισμο,πειθαρχια και καθαριοτητα(αποστειρωση). Τα δε γαντια ειναι ολα τα λεφτα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Sep 23, 2009 11:36 pm Post subject: |
|
|
για να μη γκρινάζουμε μόνο για τα χαλια μας, ο σταθμός που ξεκίνησε η γιαπωνέζα είναι σαν τους δικούς μας του προαστιακού. Χάλια λαμαρίνες και στέγαστρο τσίγκος. Ε και ο δικός μας ο σταθμός Λαρίσης κάπως έτσι θα γίνει - με τα τσίγκινα στέγαστρα.
Αρε ρε ΟΣΕ μέχρι και οι Ιάπωνες μας αντιγράφουν!!!!!
 |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 1:21 am Post subject: |
|
|
Ε ναι, η γη στο Τόκιο κοστίζει πανάκριβα και γι' αυτό δεν φτιάχνουν φαραωνικούς Σταθμούς !
Όπου όμως έχουν τον απαραίτητο χώρο φτιάχνουν αυτά:
Kyoto Railway Station
Βαριέμαι να σας γράφω τι έχει αυτή η Σταθμάρα (εν ολίγοις τα πάντα-όλα), αλλά η μέγιστη ηδονή είναι ότι ο Σταθμός έχει τρελή γραμμολογία !
Από Shinkansen, προαστιακά, τοπικά, τα ιαπωνικά αντίστοιχα των ευρωπαϊκών Interegio και προπάντων ΜΕΤΡΙΚΑ ! Αυτά είναι...
Έτσι ονειρευτήκαμε κάποιοι και τον Athens Central, αλλά "άλλαι αι βουλαί της Μίζενς και των ΟΣΕτζήδων..."
Στο βιντεάκι με την Ιάπωνα μηχανοδηγό, αναρωτιέται κανείς τι είδους εμπιστοσύνη έχει ο Ιάπωνας στα συστήματα ασφαλείας του και μια μικροκαμωμένη νεαρή κοπέλα πιλοτάρει στα 270 kmph έναν συρμό μήκους εκατοντάδων μέτρων, αντίστοιχου βάρους και αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολλαρίων !
Στον ΟΣΕ αντίστοιχα, την τελευταία φορά που είδα γυναίκα μηχανοδηγό (Προαστιακάρια) ήταν σε ΜΑΝ2000 (Χαλκιδαίικο) και της έκαναν παρέα στον θάλαμο 2 ΟΣΕτζήδες...
Από εμφάνιση-αμφίεση δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε την Προαστιακάρια, πέρα απ' το ότι η απόσταση που την χωρίζει απ' την Γιαπωνεζούλα είναι αυτή που χωρίζει και τις δύο χώρες σε όλα τα επίπεδα !  |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 2:02 pm Post subject: |
|
|
Τώρα βέβαια, γιατί θεωρείς ότι μία μικροκαμωμένη γυναίκα ασιάτισσα είναι λιγότερο ικανή να ελέγξει ένα τρένο από έναν σωματαρά/κοιλαρά ελληνάρα μηχανοδηγό, δεν μπορώ να καταλάβω. Χρειάζεται μυική δύναμη το άθλημα ή το λες για πλάκα; |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Sep 24, 2009 3:49 pm Post subject: |
|
|
Απλά μια σκέψη μου βλέποντάς την και αναλογιζόμενος τα 16 οχήματα !
Φυσικά παρά το μέγεθος, ουδεμμία σχέση με τον "παλιό" (σε μερικές περιπτώσεις ισχύει και σήμερα) ΟΣΕ, όταν είχες αναβάσεις Μπράλου με MLW να έλκει εμπορικό και να κάνει ολισθήσεις, να πρέπει να ρίξει (και να ξέρει που να το κάνει) άμμο, απουσία ακόμα και απλής πλευρικής Σηματοδότησης (το ΑΤΡ ανέκδοτο!)
Τα ίδια με το μετρικό και τις Alco.
Είχε κάτι απίθανα μέρη που μπορούσε ν' αρχίσει να ολισθαίνει το τραίνο, και να πρέπει να ρίχνεις άμμο κτλ.
Κακά τα ψέμματα ένα τραίνο υψηλής ταχύτητας με την τεχνολογία που κουβαλάει ένα Shinkansen, δεν θέλει ούτε πολλή μυική δύναμη, ούτε έχει "περίεργα" σημεία για να ρίξεις άμμο, να μην μπορείς να το ελέγξεις κτλ.
Στο Μετρό της Αθήνας πάντως, σε πολλές περιπτώσεις θα δούμε γυναίκες-ηλεκτροδηγούς να τα πηγαίνουν μιά χαρά...  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Sep 25, 2009 12:41 pm Post subject: |
|
|
Δείτε αυτό:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8268003.stm
Το φαιδρό είναι ότι έχουν βάλει στόχο να ξεπεράσουν Γαλλία-Ιαπωνία !
Αγνοούν οι Σπανιόλοι ότι οι Ιάπωνες έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό απ' αυτούς και την ίδια γεωγραφική έκταση και εκ τούτου οι περιορισμοί όσον αφορά τον θόρυβο στην Ιαπωνία περιορίζουν την μέγιστη ταχύτητα των Σινκανσέν ?
ΑΥΤΗ είναι η κύρια αιτία που οι Ιάπωνες δεν πήγαν στα 405kmph όπως ήλπιζαν με το 360Ζ.
Ο "κλασσικός" σιδηρόδρομος έχει φτάσει στα όριά του σε αυτό τον τομέα.
Αλλά και πάλι, το 2020 που οι αλαζόνες Ισπανοί υπολογίζουν να ξεπεράσουν ( ) τους Ιάπωνες, θα μας χωρίζουν μόλις 5 χρόνια απ' την δρομολόγηση του Chuo Shinkansen (Maglev) των 500 kmph, οπότε η τάξη στο ποιός είναι ταχύτερος θα επανέλθει...
Άιντε, γιατί το να κομπάζεις με ξένη τεχνολογία (Velaro-Siemens) ξεπερνά κάθε όριο !
Κατά τα άλλα, είναι αξιοσέβαστη η πρόοδος που έχουν σημειώσει. |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 12:47 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Απλά μια σκέψη μου βλέποντάς την και αναλογιζόμενος τα 16 οχήματα !
Φυσικά παρά το μέγεθος, ουδεμμία σχέση με τον "παλιό" (σε μερικές περιπτώσεις ισχύει και σήμερα) ΟΣΕ, όταν είχες αναβάσεις Μπράλου με MLW να έλκει εμπορικό και να κάνει ολισθήσεις, να πρέπει να ρίξει (και να ξέρει που να το κάνει) άμμο, απουσία ακόμα και απλής πλευρικής Σηματοδότησης (το ΑΤΡ ανέκδοτο!)
Τα ίδια με το μετρικό και τις Alco.
Είχε κάτι απίθανα μέρη που μπορούσε ν' αρχίσει να ολισθαίνει το τραίνο, και να πρέπει να ρίχνεις άμμο κτλ.
Κακά τα ψέμματα ένα τραίνο υψηλής ταχύτητας με την τεχνολογία που κουβαλάει ένα Shinkansen, δεν θέλει ούτε πολλή μυική δύναμη, ούτε έχει "περίεργα" σημεία για να ρίξεις άμμο, να μην μπορείς να το ελέγξεις κτλ.
Στο Μετρό της Αθήνας πάντως, σε πολλές περιπτώσεις θα δούμε γυναίκες-ηλεκτροδηγούς να τα πηγαίνουν μιά χαρά...  |
Το πρόβλημα της γυναίκας να ρίξει άμμο λοιπόν πιο είναι; Να ξέρει πού θα την ρίξει ή το πώς θα την ρίξει; Δεν νομίζω ότι κατεβαίνει με κανένα φτυάρι και την ρίχνει την άμμο, εκεί που χρειάζεται υπάρχει τρόπος, έτσι; Άρα αμφισβητείς την ικανότητά της να αποφασίσει πού θα ρίξει άμμο;
Και αυτή η απλή σκέψη ότι μια γυναίκα δεν μπορεί να χειρίζεται 16 υπερσύγχρονα οχήματα ή ένα παμπάλαιο τρένο του ΟΣΕ σε μια δύσκολη διαδρομή όπως στον Μπράλο, συγγνώμη αλλά συνεχίζω να θεωρώ ότι είναι τίγκα προκατηλλειμένη και σεξιστική, ευτυχώς που οι Ιάπωνες δεν έχουν τέτοια θέματα!
Αν εκπαιδεύσεις σωστά τον μηχανοδηγό και εφαρμόζεις αυστηρά τους εσωτερικούς κανονισμούς, ο οποιοσδήποτε ανεξαρτήτως φύλου μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά... Άσχετα αν ο ΟΣΕ δεν είναι τόσο οργανωμένος, δεν νομίζω ότι ένας άντρας έχει περισσότερη ευστροφία από μια γυναίκα, απλά ο ΟΣΕ είναι αντροκρατούμενος.
Παλιότερα, θεωρούσαν μάλιστα τις γυναίκες ανίκανες να ψηφίζουν γιατί δεν είχαν το μυαλό να σκεφτούν πολιτικά. Ας ξεπεράσουμε όλοι λοιπόν τις προκαταλήψεις μας... |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 1:46 am Post subject: |
|
|
Quote: | ....ευτυχώς που οι Ιάπωνες δεν έχουν τέτοια θέματα! |
Φιλε gmmour μαλλον δεν σε εχουν πληροφορησει καλα για την κατασταση και την σταση τους απεναντι στις γυναικες, και σε αυτες τις λιγες που δουλευουν. Η κατασταση στην Ιαπωνια ειναι δραματικη για τα ελληνικα δεδομενα, μην την συγκρινεις με την Ελλαδα γιατι το ιδιο και χειροτερα μπορω να σου πω και για την Ιταλια που βρισκομαι αλλα και για Γαλλια Ισπανια και όπου βρεχει η μεσόγειος γενικοτερα. Ζητω συγγνωμη για το εκτος θεματος ποσταρισμα.
Φιλικα, greek-biz. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 3:40 am Post subject: |
|
|
Τι έγινε ρε παιδιά??? Τι είναι αυτό το κόλπο με την άμμο?? Πού τη βάζουν?? Με το συμπάθιο πάντα. |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 1:27 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Quote: | ....ευτυχώς που οι Ιάπωνες δεν έχουν τέτοια θέματα! |
Φιλε gmmour μαλλον δεν σε εχουν πληροφορησει καλα για την κατασταση και την σταση τους απεναντι στις γυναικες, και σε αυτες τις λιγες που δουλευουν. Η κατασταση στην Ιαπωνια ειναι δραματικη για τα ελληνικα δεδομενα, μην την συγκρινεις με την Ελλαδα γιατι το ιδιο και χειροτερα μπορω να σου πω και για την Ιταλια που βρισκομαι αλλα και για Γαλλια Ισπανια και όπου βρεχει η μεσόγειος γενικοτερα. Ζητω συγγνωμη για το εκτος θεματος ποσταρισμα.
Φιλικα, greek-biz. |
φίλε greekbiz, επέτρεψέ μου να γνωρίζω πόσο καλά ξέρω την ιαπωνική γλώσσα και κουλτούρα. Η παραδοσιακή και σύγχρονη στάση τους απέναντι στις γυναίκες είναι πολύπλοκη! Όπως βλέπεις όμως εδώ, σε ένα επάγγελμα που δεν θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό στον ιαπωνικό τρόπο σκέψης, απασχολούνται γυναίκες χωρίς να τους απασχολεί η (ευρωπαϊκή προέλευσης) προκατάληψη ότι οι γυναίκες δεν είναι κατάλληλες σε χειρονακτικές δουλειές ή θέσεις ευθύνης όπως είναι η δουλειά του μηχανοδηγού! |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Sep 26, 2009 1:42 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αν εκπαιδεύσεις σωστά τον μηχανοδηγό και εφαρμόζεις αυστηρά τους εσωτερικούς κανονισμούς, ο οποιοσδήποτε ανεξαρτήτως φύλου μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά... |
ομως παλι μηχανοδηγοι περισσοτεροι και καλυτεροι ανδρες θα ειναι..και στην Ιαπωνια και παγκοσμιως..οι εξαιρεσεις επιβεβαιωνουν τον κανονα.. |
|
Back to top |
|
 |
|