View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 9:05 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αυτοκινητόδρομοι χωρίς βοηθητικές λωρίδες
Κουτσουρεμένοι εθνικοί δρόμοι υλοποιούνται για τη Μεσσηνία και τη Λακωνία, από τις συμβάσεις παραχώρησης και πόρους του ελληνικού κράτους. Και μιλάμε για τους βασικούς οδικούς άξονες των δύο νομών, τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη και το τμήμα του δυτικού άξονα Πύργος - Τσακώνα, για τους οποίους δεν προβλέπεται ΛΕΑ (λωρίδα έκτακτης ανάγκης), με το αιτιολογικό ότι είναι μικροί οι κυκλοφοριακοί φόρτοι.
Οπως ανακαλύψαμε, το χειρότερο σ’ αυτή την πραγματικότητα υποβάθμισης της Νότιας Πελοποννήσου είναι ότι χωρίς ΛΕΑ ανακατασκευάζεται το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, για το οποίο δεν υπάρχει η δικαιoλογία του μικρού κυκλοφοριακού φόρτου. Μάλιστα, το τμήμα αυτό θα είναι το μοναδικό χωρίς ΛΕΑ στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, καθώς μέχρι τα Παραδείσια και μετά την Τσακώνα έως την Καλαμάτα προβλέπεται κανονικά ΛΕΑ. |
Να τα κακά τα νεα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της 26-7-09. Ειδικά για το Παραδείσια Τσακώνα με μεγάλες ανηφόρες, θα έπρεπε οπωσδήποτε στην άνοδο να υπάρχει φαρδιά ΛΕΑ για τα βαρέα οχήματα που θα πηγαίνουν σαν κότες.
www.elefterianews.gr (αρχείο 16/7/09) |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 9:21 pm Post subject: |
|
|
Το τμημα Παραδεισια - Τσακωνα ειναι αυτο που ειχαν δωσει στην κυκλοφορια πριν πεντε χρονια και εκλεισε λογω κατεδαφισεων προκειμενου να το ανακατασκευασουν. Αυτο το τμημα δεν ειχε ΛΕΑ και για να μην βαλουν το χερι στην τσεπη σκεφτηκαν να το αφησουν ετσι.
Τι δικαιολογιες ειναι αυτες?
Ο κυκλοφοριακος φορτος στο τμημα Παραδεισια Τσακωνα ειναι ο ιδιος με το τμημα Παραδεισια Μεγαλοπολη. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 5:30 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | θα έπρεπε οπωσδήποτε στην άνοδο να υπάρχει φαρδιά ΛΕΑ για τα βαρέα οχήματα που θα πηγαίνουν σαν κότες. |
H ΛΕΑ δεν είναι για χρήση παρά μόνον από αστυνομία, ασθενοφόρα και πυροσβεστική όπως επίσης σε έκτακτη ανάγκη πχ αν "μείνει" ένα αυτοκίνητο κτλ.
Πάντως αυτη η ιστορία είναι απαράδεκτη και το κακό είναι ότι όλοι σχεδόν οι δρόμοι εκτος Α1 και Α2 είναι έτσι... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 7:16 am Post subject: |
|
|
Πάντως και το τμήμα του Α5 (Ιόνια Οδός) που έχει παραδοθεί (παράκαμψη Αγρινίου) έχει κανονικά ΛΕΑ. Και νομίζω και το υπόλοιπο τμήμα που θα κατασκευαστεί θα έχει και αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 9:13 am Post subject: |
|
|
Αργά ξυπνησανε οι συμπατριώτες μου στην Καλαμάτα για τις ΛΕΑ στο Πύργος Τσακώνα και στο Παραδείσια Τσακώνα. Τρια χρόνια τώρα τους απασχολεί, ουσιαστικά είναι το μόνο που τους νοιαζει, τι θα γίνει με την κατάλληξη του αυτοκινητοδρομου στην Καλαμάτα, αν θα έχει ισοπεδους κόμβους, να μην είναι βυθισμένος σε όρυγμα ή σε επίχωμα για να παρουν αξία τα χτήματα με τις ελιες και όλες αυτες οι μαλακιες που τελικά καταδικάζουν την Ελλάδα που θα αφήσουμε στα παιδια μας. Πάντως η ΛΕΑ δεν είναι ιδιαιτερο πρόβλημα όπως αποδυκνείεται στο Κόρινθος Τρίπολη, αφού όταν παραστεί ανάγκη θα κατασκευαστεί (Με το σχετικό κόστος και τα σχετικά προβλήματα στην κυκλοφορία κατα την διαρκεια των εργασιων βέβαια). Στο Παραδείσια Τσακώνα έχω την εντύπωση ότι υπάρχει παραπληροφόρηση αφού ΛΕΑ δεν θα έχουν οι δύο γέφυρες και τα δυο Cut and Cover. Για παράδειγμα η ευθεία στην αρχή του τμήματος από τα Παραδείσια προς την Τσακώνα, έχει μεγάλο πλάτος και σίγουρα μεγαλύτερο από 24.5 μετρα οπότε μου φαίνεται απίθανο να μην έχει ΛΕΑ.
Σχετικά με τον δρομο Καλαματα Σπαρτη, η συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε να αποτελέσει την πρώτη εφαρμογή σήραγγας βάσης στην Ελλάδα. Βεβαια τα κόστη είναι τεράστια και ο κυκλοφοριακός φόρτος μικρός οπότε δεν είναι για το άμεσο μέλλον. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 10:16 am Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | H ΛΕΑ δεν είναι για χρήση παρά μόνον από αστυνομία, ασθενοφόρα και πυροσβεστική όπως επίσης σε έκτακτη ανάγκη πχ αν "μείνει" ένα αυτοκίνητο κτλ.
Πάντως αυτη η ιστορία είναι απαράδεκτη και το κακό είναι ότι όλοι σχεδόν οι δρόμοι εκτος Α1 και Α2 είναι έτσι... |
Συμφωνώ ότι η κανονική ΛΕΑ είναι μόνο για χρήση από οχήματα έκτατης ανάγκης. Ομως στο τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη (το οποίο δεν είχε ΛΕΑ)μερικά χλμ πριν το Αρτεμήσιο στις μεγάλες ανηφόρες με τις στροφές υπήρχε φαρδιά ΛΑ (2.5 μ τουλάχιστον) με σήμανση που προς τα φορτηγά να πηγαίνουν από εκεί. Αυτό είχε αποδειχθεί πολύ χρήσιμο σε ημέρες με αυξημένη κίνηση και όντως τα φορτηγά πήγαιναν από εκεί. Τώρα εάν αυτή τη λωρίδα αργοπορείας δε θέλετε να την ονομάζουμε ΛΕΑ ας την ονομάζουμε ΛΑ=λωρίδα αργοπορείας. Πρέπει στη κατεύθυνση Τσακώνα-Παραδείσια στο ρεύμα ανόδου να μπει ΛΑ. Αλλά είναι μάλλον πλέον αργά για κατι τετοιο. Και το τμήμα αυτό έχει πολλά τεχνικά, οπότε ουτε στο μέλλον βλεπω φως. Ισως σε 30-40 χρόνια. |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 1:24 pm Post subject: |
|
|
Ενας δρομος χωρις ΛΕΑ, χωρις νησιδα τυπου jersey ή νησιδα μεγαλου πλατους οπως στον Ε75 στο τμημα Κατερινη - Θεσσαλονικη δεν ονομαζεται αυτοκινητοδρομος αλλα οδος ταχειας κυκλοφοριας οπως ο Τρικαλα - Λαρισα.
Στα κομματια αυτα τι διαχωριστικη νησιδα θα τοποθετησουν, διπλη προστατευτικη μπαρα?  |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 1:29 pm Post subject: |
|
|
Engineer, προτεινω να αρχισουμε να φωναζουμε για σηραγγα στον Ταυγετο, προκειμενου να ξεπαγωσει το θεμα και σε καμια δεκαετια να ειναι ετοιμο για ψησιμο. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 2:18 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | Να τα κακά τα νεα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της 26-7-09. Ειδικά για το Παραδείσια Τσακώνα με μεγάλες ανηφόρες, θα έπρεπε οπωσδήποτε στην άνοδο να υπάρχει φαρδιά ΛΕΑ για τα βαρέα οχήματα που θα πηγαίνουν σαν κότες.
www.elefterianews.gr (αρχείο 16/7/09) |
Ανεπίτρεπτο!
Άκου χωρίς ΛΕΑ...
Ειδικά για το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα είναι τουλάχιστον γελοίο!
Τι σόι αυτοκινητόδρομος είναι αυτός, χωρίς ΛΕΑ.
Όσο για το Λευκτρο-Σπάρτη, εξ αρχής είχα πει πως αυτοκινητόδρομος είναι too much πιστεύω.
Μια οδός ταχείας κυκλοφορίας με καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά, jersey και δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση είναι okay, αλλά μη μου το ονομάζουν αυτοκινητόδρομο μόνο και μόνο για πολιτικούς λόγους.
Engineer wrote: | Αργά ξυπνησανε οι συμπατριώτες μου στην Καλαμάτα για τις ΛΕΑ στο Πύργος Τσακώνα και στο Παραδείσια Τσακώνα. Τρια χρόνια τώρα τους απασχολεί, ουσιαστικά είναι το μόνο που τους νοιαζει, τι θα γίνει με την κατάλληξη του αυτοκινητοδρομου στην Καλαμάτα, αν θα έχει ισοπεδους κόμβους, να μην είναι βυθισμένος σε όρυγμα ή σε επίχωμα για να παρουν αξία τα χτήματα με τις ελιες και όλες αυτες οι μαλακιες που τελικά καταδικάζουν την Ελλάδα που θα αφήσουμε στα παιδια μας. |
Πόσο νευριάζω με αυτές τις μακακίες δεν λέγεται.
Μα να μην μπορεί να σταυρώσει ένα σωστό έργο αυτή η χώρα πια... ΕΛΕΟΣ!
Engineer wrote: | Πάντως η ΛΕΑ δεν είναι ιδιαιτερο πρόβλημα όπως αποδυκνείεται στο Κόρινθος Τρίπολη, αφού όταν παραστεί ανάγκη θα κατασκευαστεί (Με το σχετικό κόστος και τα σχετικά προβλήματα στην κυκλοφορία κατα την διαρκεια των εργασιων βέβαια). Στο Παραδείσια Τσακώνα έχω την εντύπωση ότι υπάρχει παραπληροφόρηση αφού ΛΕΑ δεν θα έχουν οι δύο γέφυρες και τα δυο Cut and Cover. Για παράδειγμα η ευθεία στην αρχή του τμήματος από τα Παραδείσια προς την Τσακώνα, έχει μεγάλο πλάτος και σίγουρα μεγαλύτερο από 24.5 μετρα οπότε μου φαίνεται απίθανο να μην έχει ΛΕΑ. |
Ελπίζω και εγώ να πρόκειται για παραπληροφόρηση. Δεν μπορεί να το αφήσουν χωρίς ΛΕΑ αυτό το κομμάτι.
Σαν καραγκιοζιλίκι θα είναι!
Και κάτι άλλο, στην ανωφέρεια μέχρι τη σήραγγα Ραψομάτη μέσω του Google Maps φαίνεται πως ο κλάδος κυκλοφορίας προς Τρίπολη θα έχει 3 λωρίδες ( +ΛΕΑ..,; ).
Σχετική εικόνα.
Engineer wrote: | Σχετικά με τον δρομο Καλαματα Σπαρτη, η συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε να αποτελέσει την πρώτη εφαρμογή σήραγγας βάσης στην Ελλάδα. Βεβαια τα κόστη είναι τεράστια και ο κυκλοφοριακός φόρτος μικρός οπότε δεν είναι για το άμεσο μέλλον. |
Ώσπου να δούμε κάτι τέτοιο ειδικά στο συγκεκριμένο τμήμα θα περάσουν αρκετά χρόνια.
Ούτε τα κόκαλά μας δεν θα υπάρχουν μέχρι τότε.
-------------------------------------------------------------------------------------
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ένα πολύ ωραίο post σε σχέση με τα χάλια μας.
Το post θα το βρείτε εδώ. Συντάκτης του είναι ο ea1969 |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 3:43 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω σχεδον σε οτι γραφει ο ea1969.
Πληρωνουμε διοδια για δρομους του 60 και 70? ΝΑΙ
Κανει ενας αυτοκινητοδρομος να ολοκληρωθει δεκαετιες? ΝΑΙ
Η Εγνατια Οδος ξεκινησε να κατασκευαζεται τελη του 70 και ολοκληρωθηκε 'χθες'. Ο ΠΑΘΕ το 80 και ακομα κατασκευαζεται.
Για να δημοπρατηθει ενα εργο κανει 20 χρονια.
Τρωγομαστε μεταξυ μας? τρωγομαστε
Φωναζουμε να κατασκευαστει ενας δρομος και μετα διαδηλωνουμε εναντιον του γιατι η ταβερνα του 'μπαρμπα - Γιαννη' δεν αξιοποιηθηκε σε ΣΕΑ. Το κανουμε.
Παντως ειμαι αισιοδοξος οτι ο αυτοκινητοδρομος Κορινθος - Πατρα, η Ιονια Οδος και ο 'Αυτοκινητοδρομος' του Μορεα θα ολοκληρωθουν σχεδον στην ωρα τους. Επισης και για τους καθετους της Εγνατιας οτι θα ολοκληρωθουν συντομα.
Για το Νοτιο τμημα της Ολυμπιας Οδου και για τον αυτοκινητοδρομο Κεντρικης Ελλαδος δεν ειμαι τοσο αισιοδοξος.
Συγκριτικα με το οδικο δικτυο της Πορτογαλιας και της Ισπανιας σιγουρα υστερουμε κατα πολυ. Ενδεικτικα η Πορτογαλια το 2000 ειχε 700 χιλ αυτοκινητοδρομους και τωρα εχει πανω απο 3000.
Διαφωνω ομως στο οτι το οδικο δικτυο της Τουρκιας και της Ιρλανδιας ειναι καλυτερο απο το ελληνικο. Η Ιρλανδια εχει εναν αυτοκινητοδρομο μισο που ενωνει το Δουβλινο με το Κορκ. Η Κωνσταντινουπολη εχει καλυτερο οδικο δικτυο απο την Αθηνα σιγουρα, αλλα σε εθνικο επιπεδο υστερουν κατα πολυ.
Οσο για την Ουγγαρια, Τσεχια και Σλοβακια ειμαστε σχεδον στο ιδιο επιπεδο.
Φοβερο δικτυο εχει η Κροατια η οποια κατασκευαζει δρομους ταχυτητα.
Αν κοιταξατε στο Google Earth θα παθετε πλακα.
Τελος δεν συφωνω με ολα αυτα που τυπωνονται περι ελλαδιτσας και αυτο το εργο δεν γινεται στην Ελλαδα.
Η Κροατια εχει δυο τουνελ πανω απο 5 χιλ ενω η Αλβανια κατασκευαζει σηραγγα στον αυτοκινητοδρομο Durres - Kukes 5.5 χιλ.
Αν αυτες οι χωρες μπορουν να υλοποιησουν τετοιες σηραγγες 5 χιλ τοτε η Ελλαδα με θεληση, συνεργασια και σωστους απο 'πανω' μπορει να κατασκευασει 10.
Υ.Γ. Δεν θεωρω την Ελλαδα τουαλετα της Ευρωπης. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jul 27, 2009 6:34 pm Post subject: |
|
|
Εσύ δεν τη θεωρεις τουαλέτα της ευρώπης, τους υπόλοιπους τους ρώτησες?
πάμε καλα πάντως και εχουμε αρκετους καλους δρόμους που πριν μια δεκαετία ουτε που τους φανταζόμαστε! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 1:04 am Post subject: |
|
|
Παιδιά το ενδεχόμενο να γίνει τούνελ στον Ταϋγετο μεταξύ Καλαμάτας και Σπάρτης είναι μάλλον εξωπραγματικό με τα σημερινά δεδομένα.
Στην καλυτερη περίπτωση μιλάμε για τούνελ πάνω από 6 χλμ, στη βάση του χωριού της Αλαγονίας, κοντά από τις πηγές του Νέδοντα (κάτω από το χωριό Πηγές), που θα βγαίνει πάνω στο βουνό πριν τη Σπάρτη, δείτε την επόμενη εικόνα:
Ένα τούνελ βάσης στον Ταϋγετο θα πρέπει να έχει μήκος 17 χλμ!!! δηλαδή κάτι σαν το Gotthard της Ελβετίας που είναι μονό και εξυπηρετεί την κίνηση από την Ιταλία προς Ελβετία, Αυστρία και Γερμανία. Ε, μην τρελαθούμε τώρα. Τί σχέση έχει ολόκληρη η Ιταλία με την κίνηση από Καλαμάτα για Σπάρτη. Δείτε εικόνα για το τούνελ βάσης:
Ας μην ξεχνάμε ότι μόλις ολοκληρωθούν τα έργα του Μορέα, η διαδρομή Καλαμάτα-Σπάρτη θα γίνεται μέσω Λεύκτρου σε 45-50 λεπτά (90 χλμ απόσταση)
Last edited by vas8 on Tue Jul 28, 2009 8:47 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 1:23 am Post subject: |
|
|
Διαλεγω την εικονα α) με το μικρουλι τουνελ των 6 χιλιομετρων... και παω για υπνο... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 11:23 am Post subject: |
|
|
Την Πέμπτη το απόγευμα ή την Παρασκευή 31/7 το πρωί δίνεται στην κυκλοφορία ο δεύτερος κλάδος της γέφυρας Αράχθου.
Ωραία γιατί το απόγευμα της Παρασκευής ανεβαίνω για Δράμα.  |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
η γεφυρα αραχθου ειναι στη παρακαμψη αρτας? και μιασ και μιλαω για το κομματι αυτο να επισημανω οτι ενα μεγαλο κομματι του δρομου της παρακαμψης αρτας-φιλιππιαδας δεν εχει διαχωριστικη νησιδα στη μεση και δεν ξερω αν προβλεπεται να γινει παροτι ειναι τμημα της ιονιας οδου. ξερει κανεις τιποτα για αυτο? |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 12:52 pm Post subject: |
|
|
Γεφυρα Αραχθου στην Εγνατια.
Η σηραγγα στον Ταυγετο πρεπει να γινει μετα τις ταβερνες της Αλαγονιας για να τρωμε κανα κοψιδι πριν μπουμε στο ελληνικο Σαν Γκοταρντ.
Υ.Γ. Αληθεια υπαρχουν η καηκαν στις φωτιες του 2007? |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 1:13 pm Post subject: |
|
|
Ο Μορεας θα κανει στηθαιο ασφαλειας τελικα στο δρομο κορινθος τριπολη ή οχι;;; Όσο για το κομματι Λεύκτρο Σπαρτη πραγματι η κίνηση που έχει ο δρομος θα ήταν υπερβολη η ΛΕΑ. Τωρα εαν μελλοντικα, δημιουργηθει καποιο προβλημα, ειδαμε οτι διορθωνεται γρηγορα μια τετοια κατασταση και ίσως καλύτερα για να γίνει και κάποιο λίφτινγκ στο δρομο... Αυτα υποθετικα να τα περιμένουμε προς τα τέλη της συμβασης του Μορεα... να εχουν και μια δικαιολογία παραπάνω βρε αδερφε για την ανανεωση της συμβασης.
Τες πα επειδη ειμαι απο λακωνια το τουνελ στο Ταυγετο το ακουω πανω απο δεκαετια... Δεν προκειται να γινει ποτε κάτι τετοιο, το πολυ πολυ να διορθωσουν τον δρομο απο Μάνη (που ηδη κατι κανουν) και καπου ειδα ότι συζητάνε να βελτιωσουν το δρομο μεχρι το γυθειο. Οποτε όποιος αναφερει ποτε τουνελ θα του πει ο άλλος εαν θες πας απο την μανη που θα ειναι πιο στρωτος ο δρομος συγκριτικα με το σημερινο δρομο απο ταυγετο ή μετα αφου θα υπαρχει και ο αυτοκινητοδρομος ή δρομος ταχειας όπως και να τον ονομασουν θα του πει να παει απο εκει για πιο ασφαλεια. Οποτε το ξεχναμε το τουνελ και κοιταμε να ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ το δρομο της Μακρυναρας
Να παρει σειρα και τιποτε αλλο δηλαδη γιατι οι δρομοι αυτοι δεν φτανουν. Μια οδο ταχειας κυκλοφοριας απο Ναυπλιο μεχρι Μονεμβασια θα ηταν σουπερ γιατι κι εκει απο δρομους εχουν μεινει στο Κολοσουρτη ακομα! |
|
Back to top |
|
 |
barabakos New Member

Joined: 30 May 2009 Posts: 11
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 1:16 pm Post subject: |
|
|
Siakabetis το τμημα της παράκαμψης Άρτας που δεν έχει στηθαίο δεν είναι μέρος της Ιονίας. Είναι προσωρινό για να συνδέει την παράκαμψη με την παλιά εθνική οδό. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 1:39 pm Post subject: |
|
|
@ vas8
Ούτε το ένα, ούτε το άλλο πρόκειται να γίνει ποτέ...
@ siakabetis
Δεν νομίζω πως αποτελεί το τμήμα στο οποίο αναφέρεσαι κομμάτι της Ιόνιας Οδού.
Μάλλον για συνδετήριο τμήμα με την υπάρχουσα εθνική οδό το εκλαμβάνω βλέποντας το από το Google Earth.
@ pindos10
Φίλε pindos, πολύ ενημερωμένο σε βρίσκω περί ορεινών διαδρομών και κοψιδιών. Όλα τα κορφοβούνια έχεις γυρίσει...;
@ Greekbiz
Το τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη έχει ήδη διαχωριστικό ασφαλείας.
Τώρα αν εννοείς αν θα το αντικαταστήσει με τύπου jersey, δεν το γνωρίζω. Αλλά απ ότι φαίνεται μάλλον όχι. Τουλάχιστον σύντομα.
Αν και δεν βλέπω το λόγο να το κάνει. Μια χαρά είναι και οι μεταλλικές μπάρες.
Σε μερικά σημεία όπου έχει φροντίσει και τη βλάστηση (δάφνες) ώστε να μην ξεφεύγουν κλαδιά προς δρόμο μειώνοντας το ωφέλιμο πλάτος του οδοστρώματος είναι μια χαρά.
Όσο αφορά τη παράκαμψη Μακρυνάρας, ουδέν σχόλιο.
Ναύπλιο-Μονεμβάσια οδό ταχείας κυκλοφορίας...;
Ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα.
Εδώ η παράκαμψη Σπάρτης δεν έχει χαρακτηριστικά Οδού Ταχείας Κυκλοφορίας.
Πραγματικά γελοίες καταστάσεις. Κατασκευάζουν ένα δρόμο ακριβώς όπως ο υπάρχον (κατηγορία Β2 των ΟΜΟΕ-Δ με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75 μέτρα και διαγράμμιση 0,25 μέτρα και ασφαλτοστρωμένα ερείσματα 0,50 μέτρα) με κλειστές στροφές.
Απαράδεκτα πράγματα δηλαδή.
Είχα την ελπίδα πως θα πλήρη προϋποθέσεις Οδού Ταχείας Κυκλοφορίας, όπως ακριβώς και η παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων, αλλά έμεινα με την ελπίδα.  |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 1:46 pm Post subject: |
|
|
Η παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας είναι κομμάτι της Ιονίας απλά θα γίνουν εργασίες για να μπεί στηθαίο κάποια στιγμή... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 2:02 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Το τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη έχει ήδη διαχωριστικό ασφαλείας.
Τώρα αν εννοείς αν θα το αντικαταστήσει με τύπου jersey, δεν το γνωρίζω. Αλλά απ ότι φαίνεται μάλλον όχι. Τουλάχιστον σύντομα.
Αν και δεν βλέπω το λόγο να το κάνει. Μια χαρά είναι και οι μεταλλικές μπάρες.
Σε μερικά σημεία όπου έχει φροντίσει και τη βλάστηση (δάφνες) ώστε να μην ξεφεύγουν κλαδιά προς δρόμο μειώνοντας το ωφέλιμο πλάτος του οδοστρώματος είναι μια χαρά. |
στη συμβαση επισημως λεει οτι θα βαλουν τσιμεντενια(όπως και σε ολους του καινουριους αυτοκινητοδρομους ,ειναι αυτονοητο πια..)...δεν γινεται αλλιως..απλα ισως να γινει πιο μετα..
και εχει μεγαλη διαφορα..ιδιως εδω στην ελλαδα με τους παλαβους που τρεχουν...τα σιδερενια ειναι ψευτικα συγκριτικα με τα τσιμεντενια..ενα τσιμεντενιο διαχωριστικο μπορει να γλιτωσει μια θανασιμη μετωπικη(ταχυτητας τουλαχιστον 240-280χιλ την ωρα)...δεν παιζουμε...
εχετε δει αυτοκινητα και ανθρωπους σε κομματακια στην πατρων κορινθου πχ εκει που δεν εχει διαζωμα..ασε που η χτυπημνεη σιδερενια μπαρα σκοτωνει και σφαζει..ενω η τσιμεντενια και να μην επισκευαστει δεν σκοτωνει.. |
|
Back to top |
|
 |
rush Junior Member

Joined: 23 Jul 2009 Posts: 72
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 2:45 pm Post subject: |
|
|
Οταν αναφερομαστε σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας δεν εννοουμε δρομο με ανισοπεδους κομβους διαχωριστικα στηθαια και τετοια.(Οπως πραγματικα ειναι ενας τετοιος δρομος- Εδω ο πρωθυπουργος χαρακτηριζει τον δρομο Ναυπλιο - Λυγουριο αυτοκινητοδρομο )
Προφανως ο φιλος Greekdiz λεει ταχειας κυκλοφοριας για να δωσει εμφαση.
Ενας προσεγμενος και ανετος δρομος στην ανατολικη πελοποννηση (Μονεμβασια - Αστρος - Ναυπλιο) χρειαζεται, οπως χρειαζεται και μια οδος ταχειας κυκλοφοριας που να ενωνει τον αυτοκινητοδρομο 'Μορεας' στο υψος της Νεμεας με το Αργος και το Ναυπλιο. (Για να μην πω αυτοκινητοδρομο)
Εσεις που ειστε απο Λακωνια εχετε δει διπλα σας στην Μεσσηνια τι δρομο εχουν κατασκευασει για Φοινικουντα - Μεθωνη??? |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 3:07 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά η παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας είναι ασφαλώς μέρος της Ιόνιας Οδού και ήδη έχει αρχίσει η μικρή διαπλάτυνση καθώς και η κατασκευή jersey. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 4:05 pm Post subject: |
|
|
Πριν 20 μέρες είχα τροχαίο ατύχημα στην Εγνατία οδό, στο τούνελ της Λυδίας στην Ασπροβάλτα με κατεύθυνση προς Καβάλα.
Ηταν μια μηχανή, ένα ΙΧ και τρίτος στην σειρά εγώ. Η μηχανή μπαίνοντας στο τούνελ από ότι μας είπε ο οδηγός θόλωσαν τα μάτια του από την διαφορά στο φως, δεν είχε κλίση και άρχισε σιγά σιγά η ταχύτητα να τον πετάει έξω με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο πεζοδρόμιο, να χάσει τον έλεγχο και να συρθεί στην άσφαλτο.
Το μπροστινό ΙΧ που ήταν ακριβώς πίσω του είδε τι έγινε και σταμάτησε απότομα για να τον αποφύγει. Εγώ ερχόμουν από πίσω σε σχετική απόσταση, στην δεξιά λωρίδα. Στην στροφή (ελπίζω να μην είναι ελληνική πρωτοτυπια να κατασκευάζονται τουνελ με στροφή), βλέπω ένα σταματημένο ΙΧ, κόβω αλλά σίγουρα δεν μπορώ να τον αποφύγω, πάω να στρίψω αριστερά αλλά βλέπω χώμα σηκωμένο, δεν κατάλαβα τι γίνεται οπότε πέφτω πάνω στο μπροστινό ΙΧ.
Το αποτέλεσμα εγώ με σπασμένη παλάμη (πιθανόν από το τράνταγμα και τον αερόσακο που άνοιξε). Ο πατέρας μου δίπλα τίποτα. Οι 2 μπροστινοί τίποτα, ο οδηγός της μηχανής μόνο με εκδορές.
Λειτουργούν οι κάμερες που επιβλέπουν τα τούνελ; Υπάρχει ένδειξη για το πια λωρίδα είναι ελεύθεση μέσα; Σε περίπτωση που αποκλειστεί τελείως πως ειδοποιούνται οι οδηγοί που έρχονται;
Πολύ απλά τρέχεις με σπασμένο χέρι στην αρχή του και κάνεις νόημα σε αυτούς που έρχονται να κόψουν ταχύτητα, και κάνεις και τον σταυρό σου να μην πέσουν πάνω στο αυτοκίνητο που ήταν ανάποδα μέσα στο τουνελ.
Γιατί στα τούνελ δεν υπάρχει κλίση στο οδόστρωμα; Με το θέμα του φωτισμού τι γίνεται;
Μέσα στο 20 λέπτο περίπου ήρθε η αστυνομία, στο 40 λεπτο ασθενοφόρο. Αυτοκίνητο της Εγνατίας δεν εμφανίστηκε ποτέ. |
|
Back to top |
|
 |
barabakos New Member

Joined: 30 May 2009 Posts: 11
|
Posted: Tue Jul 28, 2009 6:58 pm Post subject: |
|
|
Η παράκαμψη Άρτας είναι μέρος της Ιονίας οδού. Όχι όμως και το κομμάτι από τον κόμβο Φιλιππιάδας μέχρι την παλιά εθν. οδό Άρτας-Ιωαννίνων το οποίο δεν έχει jersey. Εκεί η χάραξη της Ιονίας είναι διαφορετική.
http://greek-motorway.net/html/a5_particular_north.html |
|
Back to top |
|
 |
|