View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 7:39 pm Post subject: |
|
|
Για να λήξει και το θέμα με τα έργα στα διόδια, έργα γίνονται και στα διόδια της Ελευσίνας (αυτά μετά την Αττική Οδό). Έχουν σκάψει ένα κομμάτι από τις άκρες του βουνού ανάμεσα στα υπάρχοντα διόδια και το ανάχωμα της σιδηροδρομικής γραμμής. Προσωπικά δεν νομίζω ότι πρόκειται για κάποια διαπλάτυνση αλλά ίσως για εργασίες κατασκευής του κτιρίου εξυπηρέτησης και διαχείρισης των διοδίων.
Είναι τα πρώτα διόδια της κοινοπραξίας φεύγοντας από Αθήνα και είναι απαραιτητη η ύπαρξη κτιρίου για την εξυπηρέτηση π.χ. των συνδρομητών του olympia pass κτλ. Να θυμίσω ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα κτίριο προφανώς με γραφεία κατασκευασμένο στην απέναντι πλευρά το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όμως τους πελάτες παρά μόνο τους υπαλλήλους. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 7:50 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης για την Ιόνια Οδό, θα υπάρχουν 4 σταθμοί διοδίων κατά μήκος του οδικού άξονα, ένας εκ των οποίων ανάμεσα στυς Α/Κ Αγγελοκάστρου και Ρίγανης νομίζω.
prevezane, όσον αφορά τη χάραξη της παράκαμψης, αυτό που λες περί τοπικισμού και μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων είναι εκτός τόπου και χρόνου και θα στο εξηγλήσω. Οι παρακάμψεις των πόλεων στους καινούριους αυτοκινητοδρόμουςκατασκευάζονται όντως για την αποφυγή της ταλαιπωρίας μέσα από τον ιστό αυτής. Άλλο όμως αυτή η αποφυφγή κι άλλο η πλήρης εγκατάλειψη. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα η Άρτα της οποίας η παράκαμψη διέρχεται έξω από την πόλη ( στο οποίο δεν είμαι σύμφωνος , καθώς θεωρώ ότι οι παρακάμψεις πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 6-7 χιλιόμετρα ασπό την πόλη και το πολύ 10-12 ), αλλά το πιο καθοριστικό είναι οι Α/Κ που συνδέουν την πόλη με τ6ον εκάστοτε αυτοκινητίοδρομο. Στην Άρτα θα υπάρχουν Α/Κ πολύ κοντά και προς Αγρίνιο και προς Γιάννενα. Το ίδιο ισχύει και στα Γιάννενα όπου ο Α/Κ για Εγνατία και Ιόνια απέχει περίπου 8 χιλιόμετρα από την πόλη.
Αντιθέτως εμείς οι Αγρινιώτες πρέπει να διανύουμε 20 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ για όποιον δεν καταλαβαίνει το μέγεθος της διαδρομής και προς Αμφιλοχία και προς Αντίρριο, μέσα από χωριό, από αυτό το απαράδεκτο οδικό δίκτυο. Οπότε δε μπορεί κανείς ελαφρά τη καρδία να λέει ότι αυτά είναι τοπικιστικά. Ανέφερα 2 χαρακτηριστικά παραδείγματα στη Δυτική Ελλάδα ( Άρτα, Γιάννενα ). Και μιλάμε ότι το Αγρίνιοαποτελει το μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Αιτωλοακαρνανίας και με τη γύρω περιοχή συγκεντρώνει περίπου το μισό πληθυσμό του νομόυ, περί τις 120 χιλιάδες κόσμου.
Ακόμη και την κάθετη σύνδεση που μελετάται τώρα για Αγρίνιο - Α/Κ Αγγελοκάστρου, αυτή θα βοηθάει μόνο για κατεύθυνση προς Αθήνα, αφού προς Αμφιλοχία θα πρέπει κανείς να διανύσει 35 χιλιόμετρα, αντί 20 της παλιάς εθνικής ( λέμε τώρα ).
Έχω ξαναγράψει γι'αυτό το θέμα και μάλιστα παρατηρούσα ότι η χάραξη έπρεπε μόλις φτάνει στο Αγγελόκαστρο να στρίβει δεξιά προ Καλύβια και στο ύψος αυτό να στρίβει αριστερά προς Οζερ'ο ( δηλαδή να κατασκευαζόταν εκεί η νέα γέφυρα Αχελώου ) , οπότε θα συνδεόταν εκεί κάθετα το Αγρίνιο με τον αυτοκινητόδρομο και θα βόλευε και για τις κατευθύνσεις και τα χιλιόμετρα της παράκαμψης θα ήταν τα ίδια ( εγγυημένο αυτό, αφού τα τμήματα πολύ απλά θα ήταν παράλληλα και το έκανα και στο google.earth ).
Όσο για τα μικροπολιτικά, δε με απασχολο΄'υν αυτά, αλλά η ασφάλεια όλων των πολιτών, κάτι που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ελλήφθει καθόλου υπόψη, καθώς αγνοήθηκαν 120 χιλιάδες κόσμος.
Τώρα γιατί επιλέχθηκε αυτή η χάραξη κι όχι αυτή που σας περιγράφω πιο πάνω όπου θα ήταν ίδια σε μήκος, εκεί φίλε μου να αναζητήσει τα μικριπολιτικά στα οποία αναφέρεσαι. Ποιος ήταν τότε Υπουργός ή Υφυπουργός στο ΠΕΧΩΔΕ κι από πού καταγόταν... Κατά την ταπεινή μου άποψη εκεί βρίσκεται όλο το ζουμί. Καθώς απ'ότι γνωρίζω οι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάζονται για να εξυπηρετούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι κι όχι μόνο για αυτούς του τελικού προορισμού ή απλά του διερχόμενου.
Φιλικά πάντα έτσι?
Α, κι αφού καταφέρουμε να επιβιώσουμε σε αυτούς τους καρόδρομους, μετά λυπόμαστε και τα αυτοκίνητά μας που τα σπάμε στον καρόδρομο της κακοτεχνίας και του "τέλειου" ασφαλτικού τάπητα. Γνωρίζεις κι εσύ πρεβεζάνε τί εστί οδικό δίκτυο στην περιοχή μας άλλωστε. "ποιότητα"  |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 10:19 pm Post subject: |
|
|
Πάντως βλεποντάς το απο μια μακρινή ματιά σαν τη δική μου (που χρησιμοποιώ τον δρόμο δύο φορές το χρόνο) νομίζω πως θα έπρεπε να υπάρχει σε πρόβλεψη έστω σύνδεση του νέου δρόμου με το Αγρίνιο και θα συμφωνήσω απόλυτα πως και οι κάτοικοι του Αγρινιου δικαιούνται να μπουν και να βγουν γρήγορα και με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο ....Δεν είναι δα και κάτι πρωτόγνορο ή ανήκουστο!!!!
Και ο δρόμος δεν κατασκευάζεται μόνο για απλή διέλευση αλλά και για τις περιοχές που διατρέχει. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 11:34 pm Post subject: |
|
|
για στο forum καταρχάς,
τι γίνετε με την παράκαμψη τις Ναυπάκτου, κατασκευάζεται ακόμα η είναι κιόλας σε λειτουργία?
Κανεις από Κομοτηνή δεν υπάρχει ρε παιδιά, ο Άξονας Κομοτηνή Βουλγαρία πως πάει?
πρέπει να κάνουμε μεγαλύτερη διαφήμιση για το Forum,
Admin πρέπει να περάσουμε τα 2000 μελόι
Take a look under www.Greek-Motorway.Net !
Αγαπητέ AUGalos, θέλω πολύ να αλλάξω Φωτογραφίες στο
Greek-Motorway.Net αλλα περιμένω το Ο.K. από τον φίλο bokomolech έχει αρκετά καλές Φωτογραφίες. Αν βεβαια έβγαζε κανένας μια Φωτογραφία πάνω από μια γέφυρα θα ήτανε τέλεια. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 11:42 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως το Αγρίνιο δικαιούται κάτι καλύτερο ως πρόσβαση από την Κλεισούρα. Εγώ συμφωνώ με την εναλλακτική χάραξη του agr-engineer (αν δεν υπάρχουν άλλου είδους προβλήματα, γιατί μόνο ειδικός δεν είμαι στα εδάφη), όμως είναι πλέον πολύ αργά.
Οπότε το Αγρίνιο θα πρέπει να επιδιώξει και να ζήσει με την κάθετη σύνδεση (φαντάζομαι στο Αγγελόκαστρο) και τη βόρεια έξοδο ως έχει, που τουλάχιστον είναι πιο υποφερτή από την Κλεισούρα.
Ερώτηση για ντόπιους γνώστες:
στο http://greek-motorway.net/ αναφέρεται μία ΕΟ 40, ως αξονας Αεροδρομίου Αγρινίου.
Πού βρίσκεται αυτός ο δρόμος (αν υπάρχει) και θα ήταν αξιοποιήσιμος για την πρόσβαση στον κόμβο του Αγγελόκαστρου; |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Jun 09, 2009 11:55 pm Post subject: |
|
|
Agr-engineer τώρα που το θυμάμαι το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα, και είχαμε πει πάνω κάτω τα ίδια πράγματα.
καταρχήν για μένα η χάραξη ακολουθεί την βέλτιστη χάραξη, και αυτό δεν θέλει ιδιαίτερη ανάπτυξη κατά τη γνώμη μου, αρκεί να δει κανείς ένα χάρτη. Ίσα-ίσα που θα πρέπει να λέμε μπράβο όταν οι αποφασίζοντες ακολουθούν τεχνικά δεδομένα και όχι μικροπολιτικές επιταγές. και δυστυχώς για το Αγρίνιο (όπως το βλέπουν τουλάχιστον οι πιο πολλοι Αγρινιώτες και κακώς για μένα) δεν βρίσκεται πάνω σε αυτήν την ευθεία...
Βασικό τεχνικό δεδομένο λοιπόν είναι η συντομότερη διαδρομή, το γεγονός ότι δεν περνάει απο βουνά κτλ.
Μικροπολιτικό θα ήταν να σκεφτόμαστε ότι οι Αγρινιώτες θα φωνάξουν, και θα ζηλέψουν τους Μεσολογγίτες που περνάει κοντά από την πόλη τους κτλ.
Τώρα αυτό περί διέλευσης της Ιονίας από τα Καλύβια, να δούμε πόσο πιο καλό θα ήταν. Φαντάζομαι προφανώς ότι μιλάμε για διέλευση της Ιονίας πάλι δυτικά τόσο από το Αγγελόκαστρο όσο και από τα Καλύβια γιατί αλλιώς θα έπρεπε να κάνουμε σήραγγες στο βουνό πριν το Αγγελόκαστρο. Ο δρόμος λοιπόν θα έπρεπε να περνάει ανάμεσα από Καλύβια και Αχελώο. Το κέντρο των Καλυβίων από την παλιά Ε.Ο απέχει σε ευθεία γραμμή 9.5 χλμ. Βάλε και μίνιμουμ 1 χλμ 10.5. και αυτό σε ευθεία γραμμή. Αν το κάνεις σε δρόμο να μη βγει τουλάχιστον 11.5 χλμ (δεχόμενοι ότι θα απαλλοτριώσουμε οτιδήποτε βρεθεί στο δρόμο και θα γκρεμίσουμε και κτίρια παρακείμενα στην Ε.Ο. με το αντίστοιχο τίμημα). Και το τελικό κέρδος θα είναι 10 χλμ σε σχέση με τους δύο υπάρχοντες κλάδους.
Τώρα σε επίπεδο πληθυσμού που εξυπηρετείται στην μια ή την άλλη περίπτωση. Κοίτα τα κάτωθι στατιστικά. Υπερκείμενοι του Αγρινίου Νομοί πληθυσμός 470.000 τη στιγμή που το Αγρίνιο δίνεται σαν δήμος 57000, αλλα έστω 120000 όπως λες, και πάλι 4 φορές λιγότερο...
Τέλος περί πρακτικών που έχουν ακολουθηθεί σε άλλες περιοχές της χώρας.
Πρώτον στα Γιάννενα έγινε τόσο κοντά ώστε να εκμεταλευτούν όσο μπορούν περισσότερο τα λίγα πεδινά τμήματα του οροπεδίου των Ιωαννίνων. Η χάραξη που ακολουθεί η Εγνατία κατορθώνει να βρει σαν πρώτο βουνό το Δρίσκο.
Άρτα. Τελείως διαφορετική περίπτωση. Όλη η πόλη περιλαμβάνεται εντός ενός μαιάνδρου του Αράχθου. Το ότι φτιάχτηκε΄τόσο κοντά στην πόλη δεν επιβαρύνει τον δρόμο καθώς αυτόσ δεν αναγκάζεται σε κάποια καμπύλη ώστε να βρεθεί κοντά στην Άρτα. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 1:45 am Post subject: |
|
|
Draminos wrote: |
τι γίνετε με την παράκαμψη τις Ναυπάκτου, κατασκευάζεται ακόμα η είναι κιόλας σε λειτουργία?
|
Λειτουργεί ολοκληρωμένη εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια. Το τελευταίο κομμάτι που παραδόθηκε καθυστερημένα μετά το ρέμα του ΣΚΑ μέχρι την εθνική που φεύγει για Ιτέα περιλαμβάνει και ενα αρκετά μεγάλο κανονικό τούνελ και όχι cut &cover όπως αυτά στην αρχή της παράκαμψης.
Και ως εν δυνάμει κάτοικος της πόλης (έχω το εξοχικό μου εκεί) θα σημειώσω ότι απλώς αυτός ο δρόμος έχει σώσει κυριολεκτικά την πόλη και αντίθετα με τους φόβους που υπήρχαν κατά την κατασκευή (και οδήγησαν σε μεγάλες περιπέτειες τον δρόμο αυτό) ότι η πόλη θα καταστραφεί οικονομικά αν φύγει ο δρόμος από μέσα τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα αντίθετα.
Τα διερχόμενα αυτοκίνητα που κάνουν στάση στην πόλη όχι μόνο δεν μειώθηκαν αλλά έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Λογικό αν σκεφτείς ότι αν κάποιος οδηγός έτρωγε μισή και μία ώρα παλιότερα στην καλύτερη για να φτάσει μέχρι το λιμάνι σιγά μην είχε το κουράγιο να σταματήσει και για ένα καφέ ή φαγητό. Ενώ τώρα όσοι θέλουν να κάτσουν για μία στάση ή για προμήθειες προτιμούν να μπουν μέσα στην πόλη και χωρίς τις τρελές καθυστερήσεις (ΟΚ τις ώρες αιχμής υπάρχει κάποια κίνηση αλλά οφείλεται κυρίως στα μαγαζιά) θα αφήσουν τα λεφτά τους στις τοπικές επιχειρήσεις.
Επίσης μετά την απομάκρυνση των φορτηγών από το κέντρο της Ναυπάκτου, το τουριστικό προίον που "πλασάρει" η πόλη έχει αναβαθμιστεί αισθητά και τα τελευταία χρόνια η πόλη γνωρίζει μεγάλη τουριστική ανάπτυξη. Πως να διαφημίσεις στον επισκέπτη το γραφικό χαρακτήρα της πόλης όταν ήταν πνιγμένη μέσα στο θόρυβο και το καυσαέριο από τις νταλίκες???
Μπορώ να απαριθμήσω και άλλα θετικά με αυτή την εξέλιξη αλλά δεν έχω το χρόνο. Η περίπτωση της Ναυπάκτου είναι η καλύτερη απάντηση σε όλους όσους έχουν καθυστερήσει και καθυστερούν για χρόνια παρόμοια έργα σε άλλες περιοχές (Μαλιακός κτλ..) |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 2:11 am Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηλιθιότητα αυτήν την άποψη ότι οι παρακαμπτήριοι δρόμοι προκαλούν πρόβλημα στις τοπικές οικονομίες (κυρίως μαγαζιά) γιατί απομακρύνουν τους πιθανούς πελάτες.... Ίσα ίσα όσο ο άλλος ταλαιπωρείται για να περάσει μέσα από έναν οικισμό-χωριό-πόλη βλαστημάει χειρότερα και καταλήγει να την αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι. Την ίδια άποψη πιπίλιζαν οι έμποροι τις Πάτρας γι αυτό καθυστέρησε η κατασκευή της περιμετρικής 25 χρόνια....  |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 11:49 am Post subject: |
|
|
Εχεις απόλυτο δίκιο AUGalos. Tα ίδια τραβήξαμε και στο τόπο καταγωγής μου στη Βυτίνα όπου χρόνια η ΕΟ Τρίπολη-Πύργου διέρχονταν κυριολεκτικά μέσα από σούδα με στροφή. Οι κοτζαμπάσηδες του χωριού απαιτούσαν όρκο και προσκήνυμα από τους τοπικούς πολιτικούς να μη φύγει ο δρόμος εκτός χωριού. Μόνο όταν απέκτησαν εξοχικά μερικοί επώνυμοι έγειρε η πλάστιγγα να βγεί ο δρόμος έξω από τη Βυτίνα. Στα Λαγκάδια όμως για όσουν έχουν επισκεφτεί την περιοχή η κατάσταση είναι ιδια εδώ και 15 χρόνια λόγω ενός ταβερνιάρη !!!!!.
Τα ίδια δε γίνανε στην νέα γέφυρα του Ισθμού από τους σουβλατζήδες με αποκλεισμούς της εθνικής και μαύρες σημαίες, την παράκαμψη του Αγ Κων/νου όπου για χρόνια ο τελώνης της περιοχής Λεβέντης και η μαφία των ΚΤΕΛ μπλόκαραν το έργο. Και πόσα άλλα σε όλη την επικράτεια. Είναι θέμα παιδείας, αντίληψης και σοβαρού κράτους.
Στην Ελλάδα έχουμε δύο άκρα. Αυτούς που θέλουν οι δρόμοι να περνάνε μέσα από χωριά και πόλεις για την κονόμα και αυτούς που είναι η νέα μόδα που θέλουν σήραγγες και υπογειοποιήσεις για ψίλου πήδημα για την αισθητική, το πέρασμα κοπαδιών ώστε και ο δρόμος να περνά σύριζα κοντά τους αλλά να μην ενοχλούνυται και διχοτομούνται. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδια οι αποψεις σας ειναι ουσιωδεις και δειχνουν τις ριζωμενες αντιληψεις δεκαετιων στο dna του αναδελφου λαου μας αλλα μου ερχεται διαθεση για χιουμορ.Στο απομονωμενο χωριο μου περνουν αυτη την εποχη γυρω στα δεκα αυτοκινητα το μηνα.Να ζητησω κανα περιφερειακο δρομο να τα στειλω απεξω απτο χωριο?
Υ.Γ. Προχθες στις εκλογες μικρο ζαρκαδακι εφτασε πανω,στα τελευταια σπιτια του χωριου. |
|
Back to top |
|
 |
Alexandros Junior Member

Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 3:32 pm Post subject: |
|
|
Το θεμα ειναι να φτιαχνουμε δρομους για να εχουν πελατεια οι σουβλατζιδες του ισθμου της Κορινθου και οι ταβερνες των χωριων η για να εξυπηρετουμε τον πολυ κοσμο να παει στον προορισμο του?Ειναι σημαντικες οι τοπικες οικονομιες αλλα οσο αφορα τα λεφτα του ελληνικου λαου πιστευω οτι πρεπει να επενδυονται για το συμφερον των περισσοτερων.Μου φαινεται αστειο να μην φτιαχνονται δρομοι για να προστατευτουν τοπικα συμφεροντα. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 3:51 pm Post subject: |
|
|
Σίγουρα θα πρέπει το Αγρίνιο να ενωθεί με έναν Αυτοκινητόδρομο καλύτερο από τον Υπάρχον, λόγο τις ανοργάνωτης κατασκευής Οικοδομων στο μακρύ Παρελθόν η Βιομηχανικές και εμπορικές Περιοχές στην Ελλάδα ήτανε δυστυχώς η κεντρικές Αρτηρίες που ενώνανε τα αστικά Κέντρα οποτε δεν επιτρέπουν και άνετες Ταχύτητες Ταξιδιού.
Σήμερα κατασκευαζουντε η λεγόμενες BΙΠΕ. Αυτό σημαίνει συνήθως ότι πρέπει να παρακαμπτουντε σε μεγάλο μήκος ολόκληρες Εθνικές Οδούς και όχι μονο τα αστικά κέντρα. Στην Περίπτωση του Αγρινίου δεν θεωρώ ότι 20 Km είναι πολλά για πρόσβαση στην A5 αλλα προβληματικό είναι ότι σε όλο το μήκος ο Δρόμος από Αγρίνιο προς Κουβαρα και αντίθετος προς καμαρετσεικα είναι Αστικός διότι στέκονται ενσινεχομενα Οικοδομές στον Δρόμο.
Άλλο είναι να επιτρέπεται να ταξιδεύεις με 80 και άλλο με 50, άσχετα που κάθε φορα όταν ταξιδεύω από Τρικούπη προς Αμφιλοχία έχω την εντύπωση ότι όλη είναι ανυπομονεί διότι η συμπεριφορά Οδήγησης κύριος σε αυτόν τον Δρόμο είναι πολύ Νευρική. Σίγουρa δεν έπρεπε με τίποτα η A5 να παράκαμψη για να συνδεθεί το Αγρίνιο ποιο καλά, αλλα ότι θα πρέπει να βρεθεί μια λύση καλύτερη στο μέλλον για πρόσβαση τον Αγρινιωτών και τις Περιοχής είναι βέβαιο.
Αλλα δεν πιστεύω ότι θα καθυστέρηση και δεκαετίες, αντίθετος σε όλους τους επισημους χάρτες του ΥΠΕΧΩΔΕ πάντα παρουσιάζει μια οδός σαν κεντρική αρτηρία από Λαμία για Ιόνια A5, οποτε θα λήθη το πρόβλημα στα επόμενα 5-10 χρονια.
αν παρατηρήσετε την χαράξει τις Α3 (Κεντρικής Ελλάδος) η Καρδίτσα μένει αρκετά μακριά από τον δρόμο, το ίδιο και στην A252 με την Δράμα (Σέρρες - Καβαλα) και σε πολλά αλλα σημεία.
Αλλα δεν γίνετε αλλιώς, δεν μπορούμε να κατασκευάζουμε δρόμους ZikZak γιατί στο τέλος θα χάσει ένας Διαελλαδικος Δρόμος την Σημασία του.
Εκεί πρέπει όπως το ανάφερα πριν να κατασκευαστούν στο μέλλον Συνδετικές Οδούς με άλλες προδιαγραφές από τους υπάρχον. |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 3:55 pm Post subject: |
|
|
Pindos,
Στα πλαίσια του χιούμορ, αν το χωριό σου είναι κομόπολη με τουριστική ανάπτυξη μεγάλη, κάθεται πάνω σε ΕΟ και κόβει τη κυκλοφορία υποχρεώνοντας τα οχήματα, φορτηγά και λεοφωρεία να περνούν από γωνίες και σούδες με πλάτος 2 μ όπου δε μπορούν να διασταυρωθούν δύο αντίθετα οχήματα, σαφώς και να ζητήσεις περιφερειακό. |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 6:19 pm Post subject: |
|
|
Ήταν απο αυτά που ήθελα να σχολιάσω και εγώ agrinioti. Το ότι το έργο το πήρε η Μηχανική και η ΑΕΓΕΚ είναι σαν να μας λένε 2016 και βλέπουμε...
Δεν θυμάμαι τόσο καλά αλλά και για τις δύο αυτές εταιρείες σε αυτό το blog έχουμε διαβάσει τόσα και τόσα... Να θυμηθώ ότι οι σταθμοί του μετρό πήγαν πίσω κάτι μήνες λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Οι σήραγγες της Εγνατίας παρέμεναν ημιτελείς, μέχρι που έπρεπε να επέμβει ο "σωτήρας" Ακτωρ για να τις τελειώσει
Η ίδια η παράκαμψη Αγρινίου ως δημόσιο έργο δεν είχε ανατεθεί αρχικά στην Μηχανική?
Αυτά τα όμορφα που διαβάζουμε στο φόρουμ της Πάτρας κατά διαστήματα την ίδια εταιρεία δεν αφορούν?
Μήπως δεν μαθαίνουμε με τίποτα? Μήπως κατ' αναλογία το επόμενο περιβαλλοντικό έργο πρέπει να το πάρει η Αττικάτ (βλέπε παλιότερες αναφορές για την Εγνατία και τη σύγκριση - αναπόφευκτα- με την άλλη εταιρεία που δούλευε παραπέρα - σύμπτωση??- πάλι ο Άκτωρας).
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν δουλεύω σε καμία επιχείριση του επιχειρηματία αυτου, ούτε κανενός άλλου. Απλά απορώ πως είναι δυνατόν να μην λαμβάνεται υπόψη η αξιολόγηση απο προηγούμενα έργα, όταν ο εργοδότης είναι ο ίδιος... Αν πας διακοπές και φας σε δύο διαφορετικές ταβέρνες και η μία σε ικανοποιήσει ενώ η άλλη όχι, δε σε υποχρεώνει κανείς το 3 και 4ο γεύμα να τα ξανακάνεις και στις δύο ταβέρνες με τη σειρά.
Δεν με νοιάζει αν λέγεται μειοδότικό σύστημα ή μαθηματικός τύπος. Αν έχουμε τρεις εταιρείες οι οποίες μπορούν να δουλεψουν με αξιοπιστία ας υπάρχουν τελικά μόνο αυτές οι τρεις. Οι στρεβλώσεις που προκαλούνται από τα συστήματα που έχουμε είναι θελημένες και προμελετημένες. Και αυτό δεν είναι ελεύθερη αγορά γιατί δεν αυτορυθμίζεται, αλλά προστατεύει επιλεκτικά.
Έχω αρχίσει και τσαντίζομαι εύκολα τελευταία... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 6:38 pm Post subject: |
|
|
Να μην τσαντίζεσει καθόλου.
Η ΑΕΓΕΚ έχεις απόλυτο δίκιο πως ήταν από τις πιο προβληματικές εταιρείες.
Βλέπε γέφυρα Αράχθου που ακόμα φτιάχνεται στην εγνατία.
Η λεπτομέρεια όμως που σου διαφεύγει είναι το όνομα Μαρούλης, αφεντικό της Ιόνιος, που από τη στιγμή που πήρε την ΑΕΓΕΚ, πετάει πραγματικά.
Δες και τα έργα της γέφυρας Νέστου που το είχε η Ιόνιος από μόνη της πότε τελείωσε?
Πάντως η ανάθεση στον Μαρούλη του άξωνα Άκτιο - Αμβρακία από το ΥΠΕΧΩΔΕ, σαν μπόνους και μένα μου μοιάζει για την αποπεράτωση της εγνατίας στην... ''ώρα της''.  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 8:38 pm Post subject: |
|
|
H Μηχανική πάντως είναι σκέτος καρκίνος... δύο οδικά έργα στην Πάτρα (Διακονιάρης και παραγλαύκιες) συν το φράγμα πείρου παραπείρου έχουν φύγει εκτός χρονοδιαγραμμάτων και έχουν αφεθεί στην τύχη τους... Πραγματικά ώρες ώρες θα ήθελα να είχα μπροστά μου τον κύριο Μηχανική που δεν θυμάμαι και το όνομά του τώρα να του ψιθυρίσω δύο τρία ρομαντικά γαλλικά στο αυτί....  |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 9:11 pm Post subject: |
|
|
ολοι ελπιζουμε να παει αγυριστο μαζι με τους...υποστηριχτες του... κατα τον μαρτιο το βλεπω..οτι προλαβαινουν του δινουν κι αυτου..μετα εργα γιοκ.. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jun 10, 2009 9:30 pm Post subject: |
|
|
Eμφιετζογλου |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 2:00 pm Post subject: |
|
|
Augale,
Mην πυροβολείς τον πιανίστα ( Μηχανική) . Δε φταίει αυτή. Είναι σοβαρή και δυνατή εταιρεία όχι βέβαια βεληνεκούς ΑΚΤΩΡΑ ή ΤΕΡΝΑ αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο . Μη ξεχνάς ότι στη Μηχανική και στην ΑΕΓΕΚ γίνεται ανηλεής πόλεμος από το καρτέλ και την κουστωδία τους.
Τα έργα στην Πάτρα όπως και αλλού καθυστερούν γιατί το κράτος δε πληρώνει. Παντού σε όλη την επικράτεια μικρά μεσσαία μεγάλα έργα έχουν σταματήσει από τους εργολάβους γιατί δεν πληρώνονται για προγενέστερες πιστοποιημένες εργασίες μηνών. Πόσο να αντέξει ο Χ εργολάβος και πόσα ταμειακά διάθεσιμα να έχει για να χρηματοτοδοτήσει κάθε έργο.
Για τα έργα στη πόλη σου λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν έναι πρωτεραιότητα για την κυβέρνηση μιας και δεν είναι εφετζίδικα για κορδέλες και προβολή. Μην ξεχνάς ότι και η Πάτρα δεν είναι στις καλές εκλογικές περιφέρειες της παρύσας κυβέρνησης. Δυστυχώς έτσι λειτουργεί το κράτος ακόμα. Το πέταλο του μαλλιακού όμως χρηματοδοτείται σφαίρα γιατί πρέπει να παραδοθεί πάση θυσιία για ευνόητους λόγους. Άρα υπομονή.
Γιατί την Ιονιο ο Corfu έχει δίκο ότιι είναι πολύ σοβαρή εταιρεία και καλοπληρώτρια. Το θέμα είναι όμως μη μολυνθεί από την ΑΕΓΕΚ και κατά πόσο θα αντέξει στο πόλεμο που θα έχει από τα θηρία γιατί δε θα το αφήσουν να περάσει αναίμακτα το δυναμικό χώσιμο της στα χωράφια τους. Οσο υπολογίσιμη είναι στις τράπεζες και όσο πιο εύκολα βρίσκει εγγυητικές τόσο πιο ασφαλής θα είναι η ίδια και τα έργα που εκτελεί. Διαφορετικά δύο κουβεντες από τους ανταγωνιστές στις υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ για έγκριση πληρωμών και άλλες δύο στις τράπεζες για τη χρηματοδότηση και το καράβι βούλιαξε. Οι εκπτώσεις πάντως είναι κακός οιωνός και μάλλον ποντάρουν στη μελέτη που θα είναι διάτρητη σε άπροβλεπτα και έκτατα. Το γνωστό κολπάκι.
Η αττικάτ άρχισε να έχει προβλήματα όταν πούλησε τον ΆΚΤΩΡΑ με τη βοήθεια του οποίου πήρε τις εργολαβίες στα Γρεβενά και πήγε στην αγκαλιά της ΤΕΡΝΑ που μπήκε στην Αττική Οδό από το παράθυρο. Τώρα ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ κατεβαίνουν από κοινού στα μεγάλα έργα. Είναι κινούμενη άμμος το πεδίο και έχει πολά επεισόδια. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 2:17 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Μην ξεχνάς ότι και η Πάτρα δεν είναι στις καλές εκλογικές περιφέρειες της παρύσας κυβέρνησης. |
οι παραγλαυκιες εδω στην Πατρα ασφαλοστρωνονται..το λιμανι παει σφαιρα(μετα απο απραξια πολλων χρονων),και η μικρη περιμετρικη μετα τη μεταφορα του υδραγωγειου προχωραει στο τελος της.
και η Πατρων κορινθου τωρα ξεκινησε μετα απο απραξια 40 χρονων..και τα τουνελ πανε σφαιρα την τελευταια φορα που κοιταξα...
και δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιοι λενε οτι η Μηχανικη ειναι φιλη του πρωθυπουργου και της κυβερνησης ,όταν δεν εχει παρει κανενα μεγαλο εργο οδικου αξονα...λειπει -καλως κατα τη γνωμη μου-απο όλες τις συμπραξεις.
πηρε μονο τα μικροτερα σιδηροδρομικα εργα και δευτερευοντες αξονες...και ειναι η μονη εταιρια απο οτι εχω διαβασει που δεν τα εχει βρει με το σουφλια ενω όλες οι υπολοιπες δεν του κανανε τεοια προβληματα... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 2:46 pm Post subject: |
|
|
Ο κόμβος τις Εγλυκάδας είναι κλειστός 2 χρόνια τώρα... και στα μποζαίτικα αδυνατούν να ολοκληρώσουν 500 μέτρα δρόμο. Οκ συμφωνώ PEFKI ότι αν δεν πληρώνει το κράτος τι να κάνει και ο εργολάβος αλλά όλοι εδω μέσα ξέρουμε τι πρακτικές εφαρμόζει η συγκεκριμένη εταιρία για να πιέζει καταστάσεις... Τεσπα μακάρι να τελειώσουν όλα και να ησυχάσουμε.... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 2:46 pm Post subject: |
|
|
Ρε PEFKI άμα δεν γνωρίζουμε καλό είναι να μη λέμε πράγματα στον αέρα. Στις εργολαβίες του Δημοσίου πρώτα παίρνεις μια προκαταβολή του έργου για να ξεκινήσεις και μετά πληρώνεσαι για το μέρος του έργου που έχεις εκτελέσει με βάση τιμολόγια και απολογιστικά. Η "ΜΗΧΑΝΙΚΗ" και η κάθε ΜΗΧΑΝΙΚΗ δεν μπορεί να πάρει χρήματα άμα δεν προχωράει το έργο. Τώρα άμα δεν κάνει σωστή χρηματοοικονομικη διαχείριση δεν φταιει το (μπουρδελο) ελληνικό κράτος. Και όσο αφορά τον όρο σοβαρή η συγκεκριμένη εταιρεία και το αφεντικό της απέχουν μακράν από την ακριβή ετοιμολογία της λέξης.
Το γιατί δεν μπηκε στις κοινοπραξιες για τους δρομους η ΜΗΧΑΝΙΚΗ εχει να κανει με το γεγονος της γνωμης που εχουν οι υπολοιποι μεγαλοι εργολαβοι για το αφεντικο της εταιρειας.
Να δουμε ποτε θα τελειωσει το Ακτιο Αμβρακια με 50 % εκπτωση. Κοινώς θα το φτιαξω με τα μισα λεφτα απο οτι το προυπολογησαν οι υπηρεσιες του ΥΠΕΧΩΔΕ. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jun 11, 2009 4:20 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Το γιατί δεν μπηκε στις κοινοπραξιες για τους δρομους η ΜΗΧΑΝΙΚΗ εχει να κανει με το γεγονος της γνωμης που εχουν οι υπολοιποι μεγαλοι εργολαβοι για το αφεντικο της εταιρειας. |
τι εννοεις?ποια γνωμη εχουν?
παντως εγω εχω τη χειριστη...
γιατι δεν τη διωχνουν απο τα εργα στην Πατρα να βαλουν καμια άλλη εταιρια της προκοπης δεν μπορω να καταλαβω.. .σκετη καταρα ειναι η μηχανικη...  |
|
Back to top |
|
 |
|