View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 10:37 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν περασα και εγω χθες το βραδυ και διαβάστε χρόνους με γρήγορη οδήγηση.
Θεσσαλονίκη - Γιάννενα 2,05 λεπτά , Γρεβενά Μέτσοβο χωρίς υπερβάσεις στα όρια 23 λεπτά.
Πάντως το τμήμα μετά το παραδοθέν το Σάββατο (παναγιά-Μέτσοβο) ολοφάνερα σε "πνίγει" και το αισθάνεσαι πιο στενό και όχι τόσο άνετο. Και φυσικά δεν μπορείς να τρέξεις πάνω από 80-100 . Μάλιστα σε σημείο που χρειάστηκε να προσπεράσω φορτηγό το σκέφτηκα δυο και τρεις φορές να πάω δίπλα του.
Πάντως τώρα οι χρόνοι για τη Βασιλική της Λευκάδας που πηγαίνω συνέχεια λόγω δουλειάς έχουν κατέβει στις 4 και κάτι......από την Καρδία στη Θεσσαλονίκη που μένω που βρίσκεται στο δρόμο για Ν.Μουδανιά (20 χλμτρο)  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 1:19 pm Post subject: |
|
|
kosimo εσύ βρήκες κώνους μέσα στις σήραγγες για τα καπάκια ή το πρόβλημα επιτέλους αποκαταστάθηκε? |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 1:40 pm Post subject: |
|
|
Πρόβλημα υπήρχε μόνο σε μία σήραγγα και στην αριστερή μεριά , αλλά δεν θυμάμαι σε ποιά και για λίγα μόνο μέτρα. Στην υπόλοιπη διαδρομή ολα καθαρά. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 2:50 pm Post subject: |
|
|
Όντως το νέο τμήμα δεν είναι τόσο άνετο,δεν ξέρω αν είναι θέμα συνήθειας ή χάραξης, άλλα ας μην είμαστε αχάριστοι! αρκεί να διορθωθούν τα προβλήματα με τα φρεάτια και τους κώνους! |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 3:36 pm Post subject: |
|
|
kosimo wrote: | Λοιπόν περασα και εγω χθες το βραδυ και διαβάστε χρόνους με γρήγορη οδήγηση.
Θεσσαλονίκη - Γιάννενα 2,05 λεπτά , Γρεβενά Μέτσοβο χωρίς υπερβάσεις στα όρια 23 λεπτά.
Πάντως το τμήμα μετά το παραδοθέν το Σάββατο (παναγιά-Μέτσοβο) ολοφάνερα σε "πνίγει" και το αισθάνεσαι πιο στενό και όχι τόσο άνετο. Και φυσικά δεν μπορείς να τρέξεις πάνω από 80-100 . Μάλιστα σε σημείο που χρειάστηκε να προσπεράσω φορτηγό το σκέφτηκα δυο και τρεις φορές να πάω δίπλα του. |
Εννοείς πως στο τμήμα αυτό εκτός των κλειστών στροφών -λόγω όπως είναι φυσικό- του ανάγλυφου της περιοχής, είναι και πιο στενός ο δρόμος;
Δηλαδή η τυπική διατομή (3,50 - 3,70 - 2,50 [ΛΕΑ]) δεν ισχύει;
Φαντάζομαι πως είναι η πρώτη ομάδα πολιτών που θα αποκλείσουν την Εγνατία.
Άντε, καιρός ήταν να εγκαινιαστεί σε αυτό το επίπεδο.  |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 5:58 pm Post subject: |
|
|
Ναι μου φάνηκε πως μέσα στα τουνελ ιδιως το πλατος ήταν πιο μικρο απο το συνηθισμένο .... Τι να πω ισως ειναι ιδεα μου αλλα να γελιέμαι τόσο? |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 11:22 pm Post subject: |
|
|
Το φοβόμουν αυτό για το τμήμα Μέτσοβο-Παναγιά, ότι δηλαδή τα χαρακτηριστικά του δρόμου δεν επιτρέπουν υψηλές ταχύτητες διότι είναι σε χαμηλότερα στάνταρτς από τον υπόλοιπο δρόμο.
Αν και δεν το έχω περάσει το κομμάτι αυτό (ακόμη ) συμπεραίνω ότι βρίσκεται στα ίδια στάνταρντς με τα τμήματα:
-Παράκαμψης Καβάλας (κλειστές στροφές, μεγάλες κλίσεις και στενότερη διατομή). Υπάρχει βεβαίως η δικαιολογία ότι έχει παραδοθεί το τμήμα αυτό το 2000.
-Μέστη-Μάκρη όπου βέβαια εδώ δεν υπάρχει δικαιολογία παλαιότητας (παραδόθηκε πριν λίγους μήνες) αλλά επειδή είναι διαπλάτυνση της παλιάς εθνικής οδού, έχει επίσης κλειστές στροφές και κυρίως εμφανέστατα μικρότερη διατομή.
Στο Μέτσοβο-Παναγιά πιστεύω ότι είχαν τη δυνατότητα να βελτιώσουν την παλιά χάραξη (από την εποχή της δεκαετίας του 80) και να μην έχει τόσο μεγάλες κλίσεις. Το είχα διαπιστώσει και όταν είδα το δρόμο πριν δύο χρόνια όταν κατασκευαζόταν αλλά ήλπιζα ότι θα υπάρξουν παρεμβάσεις. Τελικά προτιμήθηκε να μην γίνουν... |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 12:05 am Post subject: |
|
|
Παιδια, το Μετσοβο-Παναγια να κανετε το σταυρο σας που κατασκευαστηκε και παραδοθηκε.Λογω εντοπιοτητας σας αναφερω,οτι συζητιοταν για πολλα χρονια ο δρομος να μην περασει καθολου απο Ανηλιο λογω σαθροτητας των εδαφων.Το κομματι μετα τη σηραγγα της Καταρας προς Μαλακασι εφαγε ενα καρο λεφτα οσον αφορα το υδραυλικο μερος του,χωρια τα τεχνικα(γεφυρες,σηραγγες κτλ.) Γιαυτο απολαυστε τη διαδρομη και αφηστε για λιγο την ταχυτητα.Απλα οδηγειστε συνετα. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 12:18 am Post subject: |
|
|
Δηλαδη απο που θελανε να τον περασουνε??πανω απο το μετσοβο????  |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 12:30 am Post subject: |
|
|
Τον Αρχοντοχωριάτη του Μολιέρου τον ξέρετε?
Μέχρι πριν απο 2 χρόνια κάναμε τόσες ωρες εκει πάνω στα βουνά της Ηπείρου και τώρα μας ενοχλούν τα ... 100 ασφαλή χλμ/ωρα.
Μην πάμε μακρια ρε παιδιά. Η Ολυμπία είναι ακόμα με εικονοστάσια γεμάτη! |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 3:28 am Post subject: |
|
|
Τι σας εχω εγω? FULL ACTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μου πηρε μια μερα να ανεβασω το video στο youtube αλλα χαλαλι.
Λοιπον στην επιστροφη απο Γρεβενα για Παναγια σας εχω σε video ολη την αρκουδα.Το video ειναι διαρκειας 15 λεπτων,οσο καναμε,δε λειπει ουτε μετρο, ξεκιναει απο τη γεφυρα του Βενετικου και καταληγει στην Παναγια.Ειναι χωρισμενο σε 2 μερη,το πρωτο 8 λεπτα και το δευτερο 7 λεπτα,για να μπορεσω να το ανεβασω.Καθομαι στη θεση του συνοδηγου και βιντεοσκοπω ,καθως το αυτοκινητο μου το οδηγει φιλος και συγχωριανος μου(και εκκολαπτομενο μελος του stadia.gr).Η φωνη που ακουγεται ειναι δικια μου,ο οδηγος αποκρινεται μερικες φορες.
ΚΑΛΑ ΓΚΑΖΙΑ!!!
http://www.youtube.com/watch?v=uY5J8PelhkQ
http://www.youtube.com/watch?v=pLSmz3Vp36U |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 4:28 am Post subject: |
|
|
πω πω απιστευτο βιντεο!!!! ενιωθα οτι ημουν στην εγνατια!!!!τελειος δρομος και πολλες σηραγγες,ειδικα η παναγιας τεραστια!!!!!!γυρω στα 3500m απο οτι θυμαμαι ειναι!!!η ΑΤΤΙΚΑΤ βεβαια πρεπει να αποκαταστησει το τοπιο αμεσα καθωςο δρομος περνα απο τον σημαντικοτερο βιοτοπο της ελλαδας...καλο θα ηταν να φτιαχτουν καλυτερης ποιοτητας φραχτες..
καλα για να πας προς τρικαλα χρειαζεται να κανεις αναστροφη?
τελος ανησυχω πολυ για τα δαση εκει οταν ενωθει ο Ε-65 με την εγνατια..ευχαριστουμε πολυ φιλε pindos10 !!! |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 4:58 am Post subject: |
|
|
α ρε Pindos10 ωραία διασκέδαση ξημερώματα, μπράβο το απόλαυσα όλο το video, τεληα τι να σου πω. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 8:40 am Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια φίλε pindos10, πολύ ωραία videos, και πολύ καλή ανάλυση! |
|
Back to top |
|
 |
alek2002 New Member

Joined: 13 Nov 2008 Posts: 10 Location: CHRISOUPOLI
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 9:04 am Post subject: |
|
|
pindos10 Συγχαρητήρια για το υλικό που ανέβασες τις τελευταίες μέρες, πολύ ενδιαφέρον.
Και τα βιντεάκια καταπληκτικά!!!  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 9:19 am Post subject: |
|
|
Αν και το ήξερα για το βίντεο, παρόλα αυτά έμεινα έκπληκτος για άλλη μια φορά.
Πανέμορφο το τοπίο καταπληκτική δουλειά pindos10 συγχαρητήρια. Πολύ σταθερό χέρι ο αυτόχειρας.
Δε βλέπω την ώρα να 'ρθει η επόμενη Παρασκευή που θα πάω Αλεξ/πολη για να το ξανακάνω.  |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 9:25 am Post subject: |
|
|
Καλά δεν είπαμε και πως μας πείραξε το ότι περνάμε τη διαδρομή με 100 χλμ την ώρα και θα είμασταν αχάριστοι να λέγαμε κάτι τέτοιο. Το τονίζουμε για να υπάρχει στο μυαλό του καθενός που θα περάσει από εκεί για να μην παρασυρθεί και υπάρχουν ατυχήματα. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 11:38 am Post subject: |
|
|
Bravo pindos10! Πολύ ζωντανό το ρεπορτάζ σου
Ερώτηση, το new jersey που είναι? οεο |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 11:39 am Post subject: |
|
|
Πλέον έχουμε αποκτήσει αξιοπρεπέστατο οδικό δίκτυο στην ελλάδα, μένει να αποκτήσουμε και οδική συμπεριφορά! λογικά μετά την παράδοση του κομματιού στην τύρια θα μειώνεται κάτα ένα δεκάλεπτο ακόμα η διαδρομή! πάντως δεν είδα σταθμούς αποχιονισμού στην 'αρκούδα' |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 5:34 pm Post subject: |
|
|
Ειναι τόσο μικρα τα κομμάτια που πρακτικά ειναι ακάλυπτα στο χιόνι , λόγω των πολλών σηραγγων που μαλλον θα ειναι ευκολη η διαδικασια αποχιονισμου . Και σημειώστε πως ο δρόμος δεν περναει τόσο ψηλα όσο ο προηγούμενος οπότε οι χιονοπτώσεις εκει δεν θα είναι λογικά τόσο μεγάλες . Εγώ θυμάμαι πάντα πως μετά το Μέτσοβο προς Θεσσαλονίκη και μετά την Παναγιά πρός Μέτσοβο βρίσκαμε τα πρώτα χιόνια και ειδικά στα οροπέδια τέρμα πάνω.
Last edited by kosimo on Thu Jun 04, 2009 6:05 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 5:49 pm Post subject: |
|
|
Ένα ενδιαφέρον pdf για τις κάμερες παρακολούθησης, στην περιοχή του Μετσόβου.
http://www.proxim.com/downloads/casestudies/proxim_cs_egnatia.pdf
Εκχιονιστικά εγώ είδα στο Ανήλειο (μεταξύ των δύο σηραγγών) και στον κόμβο Βενέτικου, στο βενζινάδικο της Shell.
Last edited by corfu on Thu Jun 04, 2009 9:20 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 8:32 pm Post subject: |
|
|
Μέσα σε διάστημα δέκα ημερών (τέλη Απριλίου - αρχές Μαΐου) τρεις αρκούδες παρασύρθηκαν από οχήματα στο τμήμα Παναγιάς - Γρεβενών (που παραδόθηκε πρόσφατα) και στον κάθετο άξονα Σιάτιστας - Κρυσταλλοπηγής.
Αυτό που γράφει είναι άτοπο πάντως! Το τμήμα παραδόθηκε τέλος Μαίου και οι αρκούδες στο σημείο αυτό χτυπήθηκαν τέλος Απριλίου?
Φυσικά και πρέπει να ληφθούν μέτρα για την προστασία της αρκούδας και όχι μόνο(Λύκοι, αλεπούδες, σκυλιά, κτλπ), και οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν, ειδικά στο συγκεκριμένο τμήμα να τηρούν τα όρια ταχύτητας, να άλλα το παραπάνω δεν στέκει! |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 5:23 am Post subject: |
|
|
Η διεύλεση των αρκούδων από το κάθετο Σιάτιστας-Ιεροπηγής-Κρυσταλλοπηγής δύσκολα μπορεί να ερμηνευτεί ειδικά στο τμήμα ανάμεσα στην Κορομηλιά και την Σιάτιστα. Επειδή κατάγομαι από αυτά τα μέρη, τα βουνά ανατολικά του άξονα όπως κοιτάζουμε τον χάρτη (όρη Κορησός, Κλεισούρας, Σινιάτσικο ή Ασκιό) είναι βουνά με χαμηλή βλάστηση με αραιά δένδρα, πετρώδη εδάφη και χορτολιβαδικές εκτάσεις. Είναι περιοχές που δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελούν βιότοπο της αρκούδας.
Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα πρέπει πρώτα να εντοπίσουμε τους λόγους αυτής της διεύλεσης. Η μετακίνηση των θηλαστικών από Δυτικά προς Ανατολικά κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στην αναζήτηση τροφής σε πιο πεδινές, καλλιεργίσιμες εκτάσεις ή σε βοσκότοπους με στάνες και μαντριά. Εφόσον αυτός είναι ο βασικότερος λόγος (κατά την γνώμη μου), τότε πρέπει να προστατευτεί ο βιότοπος της στα βουνά Δυτικά των Νομών Καστοριάς και Κοζάνης (Γράμμος, Βόιο, Βόρεια Πίνδος) και τελικά η κατασκευή διαβάσεων-σηράγγων να μην γίνει σε μεγάλη κλίμακα γιατί το κόστος κατασκευής αυτών των έργων είναι πολύ μεγάλο.
Το παραπάνω άρθρο το βρίσκω επιεικώς πρόχειρο και κακογραμμένο λες και το' γραψαν στα πόδια. Το παράδειγμα την επαναχάραξης του τμήματος της αρκούδας με περισσότερες διαβάσεις κατέδειξε ότι οι αλλαγές που έγιναν δεν είναι αρκετές ή καλά σχεδιασμένες ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Και δεν φταίει μόνο ο φράκτης. Δηλαδή δεν υπήρχε η πρόνοια να προστατέψουν τον βιότοπο της αρκούδας ώστε να μην αναγκάζεται να μετακινείται για μεγάλες αποστάσεις και σε περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο προς αναζήτηση τροφής.
-------------------------------
'Ενα ευχαριστώ σ' όλους αυτούς που με 'ρεπορτάζ' τους πριν και μετά την παράδοση του τμήματος μας έφεραν σε επαφή με αυτό το μεγαλόπνοο έργο σε εμάς που βρισκόμαστε μακριά. Ωραίες φωτογραφίες και πολύ καλό το βίντεο.
Τώρα ένα παράξενο άρθρο για το Σ.Ε.Α. στον Νομό Καβάλας. Στενόμυαλοι, μιλούσαν για 'καταπάτηση' δημοτικής έκτασης για κατασκευή Σ.Ε.Α. και γίνονται τραγελαφικά πράγματα...'Ενα πράγμα στον Έλληνα...Να έχει άποψη και να θέλει να ξέρει τα πάντα για πράγματα που δεν ξέρει...(Θυμηθείτε πως συμπεριφερόμαστε όλοι σαν γιατροί, συμβουλεύουμε και δίνουμε/παίρνουμε φάρμακα και το μικρό φαρμακείο που έχει ο καθένας στο σπίτι του) http://www.evdomi.gr/pub/starcms/repository/static/articles/ar_34172_1.asp
Ευχάριστα νέα σήμερα. Και νέος αυτοκινητόδρομος δημοπρατείται τον φθινόπωρο. Έτοιμος το 2012. Τμήμα Νέα Μουδανιά-Κασσανδρεία στην Χαλκιδική. http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=39689 Υποσχέσεις και για τον Ν. Κιλκίς http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=39646
Μετά την ολοκλήρωση της Εγνατίας, ο υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ δηλώνει ότι θέτει ως προτεραιότητα την παράκαμψη Στυλίδας http://www.capital.gr/news.asp?id=749600 Αυτό δεν είναι να παραδοθεί τον Σεπτέμβριο του 2010; |
|
Back to top |
|
 |
|