View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue May 05, 2009 2:18 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει και αφορά τη βελτίωση / αναβαθμιση του δρόμου από τον κόμβο της Στέρνας στον αυτοκινητοδρομο Κοριθνου Τριπολης προς Αργος - Ναύπλιο - Αστρος - Λεωνιδιο - Γερακα - Σπαρτη. Προσφατα (πριν από κανενα τριμηνο) δημοπρατηθηκε από τη ΥΠΕΧΩΔΕ η προμελέτη της οδού από την οποία καταρχας θα αποφασιστεί εάν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι στο μέλλον. Σε καμιά 20 αρια χρονια το ξανακουβεντιαζουμε... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue May 05, 2009 4:08 pm Post subject: |
|
|
Καλά ρε παιδιά είπαμε, εδώ ακομά δεν έχουμε αυτοκινητόδρομους στο βασικό οδικό δίκτυο για το Ναύπλιο μας μάρανε?  |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue May 05, 2009 5:19 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Υπαρχει κανα σχεδιο για αυτοκινητοδρομο απο την κορινθου Τριπολεως προς Ναυπλιο?Δεν θα ήταν χρησιμο? |
Νομίζω ότι ένας κλάδος, 30 χιλιομέτρων, που 8α εξυπηρετεί τις 2 μεγάλες πολεις ενός νομού είναι επιβεβλημενος.
Είναι πολύ κακή η υπάρχουσα σύνδεση,και επειδή το Ναύπλιο είναι ο καλύτερος ημερήσιος προοροσμός απο την Αθήνα, τις αργίες γίνεται ο κακός χαμός στην είσοδο γα Ναύπλιο. |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Wed May 06, 2009 6:23 pm Post subject: |
|
|
Η ΑΕΓΕΚ ανακηρύχθηκε μειοδότης για το έργο της συντήρησης και λειτουργίας των δύο ακόλουθων τμημάτων της Εγνατίας οδού:
Ηγουμενίτσα - Α/Κ Παναγιάς
Α/Κ Παναγιάς - Α/Κ Κλειδίου
Το χρονικό διάστημα το οποίο αφορά το έργο είναι 5 χρόνια (2009-2014).
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/05/06/1660612.htm |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 07, 2009 10:42 am Post subject: |
|
|
Διακοπή της κυκλοφορίας στην Εγνατία Οδό από Τελωνείο Κήπων έως Α/Κ Αρδανίου
Διακοπή της κυκλοφορίας στην Εγνατία Οδό, στο ρεύμα από το τελωνείο των Κήπων προς Α/Κ Αρδανίου ισχύει από τη Δευτέρα 4 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουνίου, λόγω ολοκλήρωσης ασφαλτικών εργασιών ανακατασκευής αντιολισθηρού τάπητα.
Η κυκλοφορία στην περιοχή θα γίνεται μέσω της Περιφερειακής Εθνικής Οδού Αρδανίου – Κήπων.
...
http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1241678638.php |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu May 07, 2009 11:00 am Post subject: |
|
|
Το "καταστροφικό" έργο του δρόμου της Μακρινάρας, στον Εισαγγελέα
Την παρέμβαση του Εισαγγελέα προκάλεσε για το θέμα της κατασκευής Παράκαμψης Μακρυνάρας ο Νομάρχης Λακωνίας κ. Κωνσταντίνος Φούρκας. Η ενέργεια αυτή ήταν αποτέλεσμα της προκλητικής αδιαφορίας που έχει επιδείξει ο ανάδοχος του έργου στη σειρά καταγγελιών ιδιωτών και φορέων της περιοχής καθώς και στις επανειλημμένες διαμαρτυρίες της Ν.Α. Λακωνίας για αποκατάσταση των βαρυτάτων κακοτεχνιών.
Περισσότερα: http://www.apela.gr/22-42.html
Επίσης τα έργα στη παράκαμψη Σελλασίας-Βουτιάνων έχουν πάρει φωτιά.
Ήδη από επίσκεψη μου εχθές διαπίστωσα πως τελειώνει η κάλυψη "σκεπή" του 4oυ cut & cover.
Μένουν τα άλλα δύο, 2ο και 3ο.
------------------------------------------------------------------------------------
Πληρωμές επιτάξεων για αυτοκινητόδρομο
Επιτάξεις πρόκειται να πληρώσει και πάλι το ΥΠΕΧΩΔΕ, την επόμενη εβδομάδα, σε ιδιοκτήτες γης των Δήμων Μελιγαλά και Αρφαρών για το νέο εθνικό δρόμο Τρίπολης - Καλαμάτας. Συγκεκριμένα τη Δευτέρα 11 Μαΐου από τις 10 πρωί και την Τρίτη 12 του μήνα από τις 9 το πρωί, στα γραφεία του Δή-
μου Μελιγαλά, η επιτροπή επίταξης θα πληρώσει ιδιοκτήτες που βρίσκονται σε εκκρεμότητα και δεν πληρώθηκαν την πρώτη φορά, πριν από το Πάσχα, για διάφορους λόγους (δεν είχαν συμβόλαια, ΑΦΜ
κ.λπ.). Η ειδοποίηση αφορά ιδιοκτήτες ακινήτων, όπως ενημερώνει ο Δήμος Αρφαρών, μέχρι τον ποταμό Πάμισο στον Αγιο Φλώρο. Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να προσκομίσουν: α) Φωτοτυπία συμβολαίου του ακινήτου μαζί με πρόσφατο πιστοποιητικό τελευταίας μεταγραφής της ιδιοκτησίας
από το αρμόδιο υποθηκοφυλακείο. Αν δεν υπάρχει συμβόλαιο, φωτοαντίγραφο του εντύπου Ε9, από το
οποίο να προκύπτει ότι έχει δηλωθεί το υπό απαλλοτρίωση ακίνητο. β) Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας. γ) Φορολογική ενημερότητα (με τη σημείωση για είσπραξη χρημάτων από το Δημόσιο) όταν το ποσό υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ. δ) Εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής, θεωρημένο από την Αστυνομία ή το ΚΕΠ, στην περίπτωση που η είσπραξη γίνει από άλλο άτομο.
Πηγή: Εφημερίδα Ελευθερία φύλλο 6/5/2009 σελ. 40
ΥΓ: vag1 ευχαριστούμε για τις φωτο από τον κάθετο.
Last edited by Stavros86 on Fri May 08, 2009 6:41 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Fri May 08, 2009 12:42 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Σταύρο πολύ ευχάριστα τα νέα που μας φέρνεις απο κάτω και το φωτο/βιντεο ρεπορταζ σου πραγματικά απίστευτο (δεν γνωριζα για το τέταρτο cut&cover ). Επιτελους προχωραει η παρακαμψη στους βουτιανους, βαρεθηκαμε να ακουμε για αυτην και να μην την βλέπουμε ποτέ, το κομματι των βουτιάνων ειναι τραγικό εως άκρα επικίνδυνο για όποιον δεν ξέρει τον δρόμο, κατσικόδρομοι εν έτη 2009 μόνο στην Λακωνια κύριοι ! Δυστυχως αυτος ο τόπος υστερεί τραγικά απο δρόμους, μια βόλτα με το αμάξι μέχρι την μάνη θα σας πεισει, μην πω τι γίνεται απο την άλλη πλευρά, (βλεπε Μακρυνάρα).
Όσο για την ευρεία παράκαμψη Σπάρτης μήπως ξέρεις που ακριβως θα καταλήγει, που θα ενωθει βασικά με την υφισταμενη ΕΟ, και να υποθεσω ότι θα παρακάμπτει όλα τα χωριά της περιοχής σωστά ή θα περνάμε και πάλι μέσα απο τα χωριά με 50 Km/h;
Ποστάρω κι ένα παλιο κείμενο απο την περιφέρεια Πελοποννησου στο οποίο αναφέρεται η μελέτη για κάποια σημεία στο ΕΟ Λακωνίας απο το σημείο μετά την παράκαμψη Γυθείου εως Γερολιμένα.
Quote: | ΜΕΛΕΤΗ ΔΡΟΜΟΥ ΓΥΘΕΙΟ- ΑΡΕΟΠΟΛΗ- ΓΕΡΟΛΙΜΕΝΑ
Η Λακωνία τα τελευταία χρόνια έχει διαβεί την τάφρο της οδικής απομόνωσης.
Τα οδικά έργα που ολοκληρώθηκαν μαζί με όσα υλοποιούνται και όσα έχουν δημοπρατηθεί καταστούν τη Λακωνία προσβάσιμη πλέον στις υποδομές της οικονομικής ανάπτυξης.
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λακωνίας όμως συνεχίζει τις προσπάθειές της ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που υπάρχουν , αφού στόχος της είναι η μέγιστη βελτιοποίηση του επαρχιακού οδικού δικτύου.
Μετά από αίτημα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Λακωνίας εντάχθηκε με απόφαση της Γενικής Γραμματέως της Περιφέρειας Πελοποννήσου κας Αγγέλας Αβούρη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Πελοποννήσου 2000- 2006 το έργο «Μελέτη δρόμου Γύθειο- Αρεόπολη- Γερολιμένα.
Το έργο στο οποίο τελικός δικαιούχος είναι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λακωνίας περιλαμβάνει παρεμβάσεις σε τέσσερα τμήματα.
Συγκεκριμένα:
Α) Τμήμα 1ο : Περιοχή κόμβος Μαραθέας έως διασταύρωση προς Βαθύ.
Το μήκος της κύριας οδού είναι 2,25 χλμ
Το μήκος των δευτερευουσών οδών: 0,25 χλμ.
Ισόπεδοι κόμβοι: 2
Τεχνικά έργα : άνω διάβαση οδού τεμάχιο 1
Β) Τμήμα 2ο : Τέρμα οικισμού Χωσιάριο έως περιοχή διασταύρωσης προς Βαχό
Μήκος κύριας οδού : 4 χλμ.
Μήκος δευτερευουσών οδών : 0.5 χλμ.
Ισόπεδοι κόμβοι: 3
Τεχνικά έργα :Άνω διάβαση οδού τεμάχιο 1
Γ) Τμήμα 3ο: Διασταύρωση Κότρωνα μέχρι είσοδο οικισμού Καλού
Μήκος κύριας οδού : 1,5 χλμ.
Δ) Τμήμα 4ο: Περιοχή οικισμού Τριανταφυλιά
Μήκος κύριας οδού: 1,5 χλμ.
Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου είναι έως τις 30-06-2008, o προϋπολογισμός , δε, ανέρχεται σε 620.000€. Πρόκειται για ένα έργο πνοής για τη Μάνη, ένα έργο που θα βοηθήσει κυρίως στην τουριστική ανάπτυξη, ένα έργο χρόνιο αίτημα των κατοίκων και των φορέων της περιοχής. |
Και κλασσικα εχουμε μείνει στη μελέτη, γιατί δεν έχει ακουστεί τίποτα άλλο πέρα απο το συγκεκριμένο άρθρο. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri May 08, 2009 1:40 pm Post subject: |
|
|
9,5 εκατ.€ για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/05/08/1661591.htm
από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ.
Απόσπασμα από το δημισίευμα:
"....το υπουργείο γνωστοποίησε την έγκριση διάθεσης συνολικών πιστώσεων 9,5 εκατ. ευρώ για την εκπόνηση μελέτης σε τμήματα του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη."
Μάλλον στις μελέτες θα μείνουμε για αρκετά χρόνια. Αυτός ο δρόμος σημαίνει λιγότερα έσοδα για την Αττική Οδό, οπότε ο νοών νοείτω. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri May 08, 2009 6:05 pm Post subject: |
|
|
Πάντως το κόστος μελέτης παραπέμπει σε μελέτη αυτοκινητοδρόμου με τις σωστές προδιαγραφές.
Επειδή ο δρόμος είναι απαραίτητος αφού θα αποσυμφορήσει την υπάρχουσα Εθνική οδό και την Λ. Κηφισού, ισως προχωρήσει γρήγορα. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri May 08, 2009 6:51 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | Μάλλον στις μελέτες θα μείνουμε για αρκετά χρόνια. Αυτός ο δρόμος σημαίνει λιγότερα έσοδα για την Αττική Οδό, οπότε ο νοών νοείτω. |
Χμμ... δεν θα ήμουν και τόσο απόλυτος. Έχω την εντύπωση ότι η κίνηση από τον Α1 στον Α8 (και τούμπαλιν) μέσω Αττικής Οδού δεν αποτελεί σημαντικό μέγεθος αναφορικά με τα έσοδα της εταιρείας παραχώρησης. Ο μεγάλος φόρτος του αυτοκινητόδρομου είναι στο αστικό κομμάτι μεταξύ Μεταμόρφωσης και Πλακεντίας, εκεί υποπτεύομαι ότι "γεννάται" και το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του εσόδου από τα διόδια.
Το ξαναγράφω πάντως, προσωπική άποψη εκφράζω, δεν έχω στοιχεία για τα παραπάνω.
Επιπροσθέτως, οι ρυθμοί απόσβεσης του κόστους της επένδυσης των κατασκευαστικών της ΑΟ είναι απίστευτοι, όπως όλοι γνωρίζουμε. Δεν πιστεύω να τις "χάλαγε" να συμμετείχαν σε κάποιο σχήμα που θα ανακατασκευάσει την παλιά εθνική οδό προς Θήβα. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri May 08, 2009 6:52 pm Post subject: |
|
|
Σας ευχαριστώ Dramine και Greekbiz.
Greekbiz wrote: | Όσο για την ευρεία παράκαμψη Σπάρτης μήπως ξέρεις που ακριβως θα καταλήγει, που θα ενωθει βασικά με την υφισταμενη ΕΟ, και να υποθεσω ότι θα παρακάμπτει όλα τα χωριά της περιοχής σωστά ή θα περνάμε και πάλι μέσα απο τα χωριά με 50 Km/; |
Θα καταλήγει παρακάμπτοντας χωριά και οικισμούς λίγο πιο κάτω από το στρατόπεδο του ΚΕΕΜ και συγκεκριμένα στη πρώτη δεξιά στροφή μετά την ευθεία του KEEM αν γνωρίζεις.
Κάποτε είχα ανεβάσει σχετικό χάρτη στο forum, αν κάνεις μια αναζήτηση των ποστ μου θα τον βρεις.
Greekbiz wrote: | Ποστάρω κι ένα παλιο κείμενο απο την περιφέρεια Πελοποννησου στο οποίο αναφέρεται η μελέτη για κάποια σημεία στο ΕΟ Λακωνίας απο το σημείο μετά την παράκαμψη Γυθείου εως Γερολιμένα.
Και κλασσικα εχουμε μείνει στη μελέτη, γιατί δεν έχει ακουστεί τίποτα άλλο πέρα απο το συγκεκριμένο άρθρο. | Και εγώ απλά ακούσει έχω για κάποιες βελτιώσεις σε αυτό το δρόμο.
Πιστεύω πως δεν πρόκειται να δούμε τίποτα το τρομερό, εφόσον δεν είναι καν εθνική οδός, -επαρχιακή οδός είναι- απλά μερικές τοπικές αλλαγές της χάραξης, ευθυγράμμιση/βελτίωση καμπυλών και βελτίωση των ισόπεδων κόμβων με λωρίδες επιτάχυνσης/επιβράδυνσης.
Απλά αλλά σημαντικά πραγματάκια. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri May 08, 2009 10:57 pm Post subject: |
|
|
Πρόοδος στην παράκαμψη Αγρινίου...
Δουλεύουν μέχρι τις 7 το απόγευμα για να προλάβουν τις προθεσμίες....
Έχει αρχδίσει η ασφαλτόστρωση στο κάτω τμήμα (κεφαλόβρυσο Αγγελόκαστρο). Σήμερα σε πολλά σημεία πάταγα σε φρέσκεια άσφαλτο.
Από Αγγελόκαστρο και πάνω η άσφαλτος είναι παντού ολοκληρωμένη και σε σημεία βάζαν και φωτιστικά σώματα...
Ένας μήνας μένει, να δούμε αν θα προλάβουν. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat May 09, 2009 12:19 am Post subject: |
|
|
Πολύ σημαντικό έργο για την Αττική,μια ακόμα έξοδος απο την πόλη 8α είναι μεγάλη υπόθεση.για να είναι όμως ολοκληρωμένο έργο πρέπει (επιτέλους) να κατασκευαστεί και ο Περιφεριακός του Αιγάλεω και εν συνεχεία και η Λεωφόρος Σχιστού.Ώστε να αποσυμφωρηθεί ο Κηφισός.Όσα φορτηγά ,κυρίως, μπαίνουν για λιμάνι 8α πηγαίνουν απο εκεί. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat May 09, 2009 1:00 am Post subject: |
|
|
Αλοίμονο να μην προλάβουν να βάλουν...φώτα στην παράκαμψη σε ένα μήνα, εδώ στην εγνατία τελείωναν επιχώματα μέσα σε 5 μέρες. Έστω με μικροπροβλήματα. Το κρίμα είναι ότι βάζουν μεταλλικό στηθαίο και μετά θα το ξηλώσουν για να βάλουν τσιμεντένιο. Είναι σίγουρο αυτό? Και ποιος θα το κάνει, η νέα οδός?
Η ιόνια οδός ας πιστέψουμε ότι κάποια στιγμή θ'αρχίσει αφού λένε ότι εγκαθίστανται εργοτάξια. Όσο για το δρόμο Αμβρακία-Άκτιο το έχουμε ξανασυζητήσει εδώ μέσα και αποφασίσαμε ομόφωνα (κι ο Σουφλιάς ας χτυπιέται) ότι το έργο θα καθυστερήσει για οποιοδήποτε λόγο και για ακαθόριστο χρόνο.
Επίσης κάτι που ήθελα να γράψω από μέρες αλλά με πέταγε συνέχεια έξω, στο Mike αν θυμάμαι καλά, δεν είναι όλα τα έργα που βλέπεις στην Πατρών-Κορίνθου της ολύμπιας οδού αλλά και του σιδηροδρόμου, δηλ οι μονές σήραγγες που βλέπεις μακρυά απ'το δρόμο είναι απλά για το σιδηρόδρομο και όχι για το δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat May 09, 2009 2:02 am Post subject: |
|
|
Αυτό με το Αμβρακία Άκτιο πάντως εμένα μου φαίνεται από περίεργο μέχρι ύποπτο.
Απέίργησαν διαδοχικά τρεις υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕγιανα μην γίνει η δημοπράτηση...
Τώρα γιατί πρέπει να επαναδημοπρατηθεί το έργο δεν το πιάνω. Οι λόγοι αναβολής δεν είχαν να κάνουν σε καμίαπερίπτωση μετους όρους δημοπράτησης.
Μία εξήγηση που άκουσα και απλά μεταφέρω είναι ότι οι τρεις μεγάλοι πίεσαν να μηγίνει, ώστενα δυσχεράνει επιπλέον η θέση τωνμικρών. Το ανεκτέλεστο όλων των εταιρειών είναι ένα τίποτα, τη στιγμή πουοκαθένααπό τους μεγάλους έχει υπόλοιπο(εντός Ελλάδας) από 1-2.5 δισ. Έτσι οι μικροί θα αναγκάζονται να σέρνονται γιακαιρό ακόμασευπεργολαβίες των τριών μεεξευτελιστικούς όρους, ή στα χρόνια της κρίσηςπου διερχόμαστεθα οδηγηθούν σε εξαγορά τους...
Τώρα σχετικά με την παράκαμψη, ένας μήνας είναι πολύς καιρός αλλά οι ελλείψεις και τα μερεμέτια που απομένουν πολλά. Δεν ξέρω αν θα τα προλάβουν όλα, αν και το ελπίζω.
Τα σενάρια λένε ότι σύντομα αρχίζουν ναμεταφέρονται προς τα νότιατα μηχανήματαγια ναξεκινήσουν τοτμήμα προς Μεσολόγγι. Αυτά όλα χωρίς να έχει οριστικοποιηθείτι θα γίνει με την Κλόκοβα... Το πιο πιθανό να ξεκινήσουν, και εν μέσω εργασιών να μάθουν την τελική απόφαση.
Φαίνεται όμως να ξεκολάει και το μέτωπο των Ιωαννίνων καθώς στον τοπικό τύπο άκουσα για γραφεία της κοινοπραξίαςστην Πεδινή και έναρξη εργασιών ( δε θυμάμαι ποιά εφημερίδα). |
|
Back to top |
|
 |
nikolasarta New Member

Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Sat May 09, 2009 11:08 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα και από εμένα στην παρέα του forum..
Είναι κρίμα που θέλουν να παραδώσουν την παράκαμψη Αγρινίου με ατέλειες. Θα προτιμούσα να ολοκληρωθεί όπως πρέπει (με jersey) και ας την παραδίδαν 2 μήνες αργότερα...Μου θυμίζει την παράκαμψη της Άρτας που την παραδώσαν μισό αυτοκινητόδρομο με ισόπεδους κόμβους και μεταλλικό στηθαίο και τώρα τοποθετούν jersey και δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τον Α/Κ Άρτας και ας τελειώνει και το καινούργιο κομμάτι Αγ. Δημήτριος-Κομπότι... |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sat May 09, 2009 12:08 pm Post subject: |
|
|
Επιβεβαιώνω και εγώ την πρόοδο των εργασιών στην παράκαμψη Αγρινίου.
Χτες ερχόμενος προς Άρτα, παρατήρησα ότι μετά την Παλιοβούνα πίσω από το εργοστάσιο της Θερμοζέλ έχουν αποψιλώσει τα δέντρα στο λόφο κατά μήκος ενός μεγάλου διαστήματος. Υπάρχει μάλιστα και μια μπουλντόζα στην περιοχή. Υπάρχει ενδεχόμενο να περάσει από εκεί ο δρόμος και να γίνονται προκαταρτικές εργασίες;
Πρεβεζάνε, αν περάσεις από εκεί ρίξε μια ματιά και εσύ. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat May 09, 2009 1:31 pm Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση πως από κει περνά η χάραξη του δρόμου. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat May 09, 2009 1:31 pm Post subject: |
|
|
bokomolech, αριστερά η δεξιά της ανόδου? θυμάσαι χιλιομετρο? Δεν θυμάμαιπου ακριβώς είναι η θερμοζελ... πριν το Ευηνοχώρι?
Και κάτι που ξέχασα να πω.
Λίγο πριν τα διόδια Κορίνθου στο ρεύμα εξόδου από αθήνα είχαν κάνει αποψίλωση του εδάφους. Λέτε να ξεκινάν και εκεί τα έργα
Αυτό θα είναι η μεγαλύτερη ανακούφιση στην έξοδο από Αθήνα με κίνηση, καθώς η κίνηση στα διόδια φτάνει και τα 10 χλμ ... |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sat May 09, 2009 2:18 pm Post subject: |
|
|
prevezane τι εννοεις πριν τα διοδια της κορινθου???στο ζευγολατιο καμια 10km απο τα εξαμιλια??? παντως η ολυμπια οδος εχει ανακοινωσει προσφατα πως τα εργα στο τμημα κορινθος-κιατο εχουν προτεραιοτητα(δεσμευονται απο τη συμβαση σε 32 μηνες,αν θυμαμαι καλα (δλδ τον απριλιο 2011) |
|
Back to top |
|
 |
engineer86 New Member

Joined: 05 Feb 2009 Posts: 10
|
Posted: Sat May 09, 2009 3:17 pm Post subject: |
|
|
Μετά την Ροδινή και για 2-3Km γίνονταν επίσης αποψίλωση του τμήματος μεταξύ της παλαιάς και της νέας εθνικής οδού (Πάτρα-Αθήνα)...μάλιστα υπάρχει ενας μικρός λόφος και είδα μπουλντόζες πάνω σε αυτόν..Αντιπυρικά έργα μάλλον δεν είναι αφού οι εργάτες πρώτα έκοβαν την βλάστηση και εν συνεχεία οι μπουλντόζες ξύλωναν τα πάντα σαν να δημιουργούν έναν χωματόδρομο..
Agg3le αν ξέρεις κάτι παραπάνω πες μας! |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat May 09, 2009 3:52 pm Post subject: |
|
|
μπορει να ειναι για την εθνικη...το ρευμα προς Πατρα θα εχει μοναδικο τουνελ στην εξοδο στο Δρεπανο καπου 3 χιλ...άρα όλο το άλλο θα ειναι ο υπαρχων δρομος.... |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sat May 09, 2009 4:44 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | bokomolech, αριστερά η δεξιά της ανόδου? θυμάσαι χιλιομετρο? Δεν θυμάμαιπου ακριβώς είναι η θερμοζελ... πριν το Ευηνοχώρι?
|
Πηγαίνοντας προς Πάτρα, μετά το Ευηνοχώρι και το τελευταίο χωριό πριν την Παλιοβούνα είναι το εργοστάσιο που λέω (με τζάκια) και απέναντι από το εργοστάσιο είναι ένας ξενώνας-ξενοδοχείο. Το εργοστάσιο είναι από τη δεξιά μεριά του δρόμου. Πίσω από το εργοστάσιο στους λόφους γίνεται η αποψίλωση. Στον υπάρχον δρόμο, αφού περάσεις το εργοστάσιο έχει μια αριστερή στροφή και μετά αμέσως αρχίζει η ανάβαση της Παλιοβούνας. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sun May 10, 2009 1:09 pm Post subject: |
|
|
bokomolech wrote: | Επιβεβαιώνω και εγώ την πρόοδο των εργασιών στην παράκαμψη Αγρινίου.
Χτες ερχόμενος προς Άρτα, παρατήρησα ότι μετά την Παλιοβούνα πίσω από το εργοστάσιο της Θερμοζέλ έχουν αποψιλώσει τα δέντρα στο λόφο κατά μήκος ενός μεγάλου διαστήματος. Υπάρχει μάλιστα και μια μπουλντόζα στην περιοχή. Υπάρχει ενδεχόμενο να περάσει από εκεί ο δρόμος και να γίνονται προκαταρτικές εργασίες;
Πρεβεζάνε, αν περάσεις από εκεί ρίξε μια ματιά και εσύ. |
Για τη Θερμοζέλ δεν είμαι σίγουρος ( πιθανότατα κάπου εκεί θα περάσει ), αλλά όσον αφορά το Αντίρριο, όπως βγαίνεις από τη γέφυρα,πιο πριν από τα φανάρια της διασταύρωσης ( με κατελύθυνση προς Αγρίνιο ), κοιτάξτε δεξιά και θα προσέξετε στο βάθος ότι καθαρίζουν το χώρο από δέντρακαι χόρτα. Εκεί θα περάσει ο δρόμος ( δηλαδή όπως θα τελειώνουν τα όρια της γέφυρας ο δρόμος θα "φεύγει" ευθεία και κάπου εκεί θα γίνει και ο Α/Κ Αντιρρίου. Είναι τσεκαρισμένο αυτό από κάποιον Ναυπακτιώτη που γνωρίζει τον εργολάβο.
Κοινώς,έχουν αρχίσει κάποιες ελάχιστες πρόδρομες εργασίες. |
|
Back to top |
|
 |
|