View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 11:41 am Post subject: Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (3) |
|
|
Την τελευταία προσβάσιμη σελίδα του, κλειδωμένου πλέον, topic με τίτλο "Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί (2)" μπορείτε να την δείτε εδώ.
Στο παρόν topic, με τον υποφαινόμενο τίτλο, θα συζητούμε για το ίδιο θέμα. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 1:09 pm Post subject: |
|
|
Πάντως το αρνητικό με το συγκεκριμένο τεχνικό πρόβλημα, είναι ότι χάνονται (ή εν πάσει περιπτώσει δεν γίνονται ορατά) τα τελευταία ποστ του κλειδωμένου τόπικ...
Έτσι παρακαλείται ο χρήστης GEO, αν μπορεί, να ξαναποστάρει το (ωραίο) φωτορεπορτάζ. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 1:24 pm Post subject: |
|
|
Από το προηγούμενο κλειδωμένο topic. Ευτυχώς είχα σώσει κάπου το post αυτό, ώστε να δω κάποια στιγμή τις φωτογραφίες με την ησυχία μου και έτσι υπάρχει η δυνατότητα να το αναρτήσω ξανά στο καινούργιο.
GEO wrote: | Σας χαιρετώ και τις ευχες μου σε όλους
Μιας και Πάσχα ξανα στα ιδια μέρη λιγες φωτο:
Η γεφυρα στα Στιρφακα οπως ηταν ενα χρόνο πριν
και όπως ειναι τωρα
Στην βόλτα μου πέτυχα και διελευση
Ελπίζω σύντομα η διέλευση απο την καινούρια.
Γενικά μια γρήγορη βόλτα χωρις φωτο έδειξε σεληνιακό τοπίο το χωριό Αγιο Στέφανο που ο περιγυρός του ειναι αγνώριστος απο τα έργα ενω
κινητικότητα είδα και κοντά στο χωριό Περιβόλι.
Εδω ειναι η γραμμή Λαμιας - Στυλίδας μετά τον δρόμο προς Δομοκό
Εδω ειναι στο πασαγιο της Αγιας Μαρίνας
Προβλέπω προσφυγή στο ΣΤΕ για το φυτό και να μην αρχίζουν τα δρομολόγια...
Ξεφεύγοντας λιγο απο το τοπικ 200 μετρα πιο πάνω φαίνονται οι καινούριες οδικες σήραγγες για την παράκαμψη της Στυλίδας .
Αυτές θα τελειώσουν γρηγορα -και μακάρι - άλλωστε είναι "μικρο " έργο μπροστά σε αυτό το τεράστιο της σιδηροδρομικής γραμμής Λαμίας Στυλίδος ..
Αντε και του χρόνου με ολοκληρωμένα έργα στην περιοχή .
|
|
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 11:55 am Post subject: |
|
|
Quote: | Λέτε το παρακάτω να είναι ένδειξη οτι κάτι αρχίζει να αλλάζει στον πολύπαθο ΟΣΕ? |
Εγω το πιστευω αυτο...ειμαστε σε θετικη τροχια.. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Apr 29, 2009 11:39 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Εγω το πιστευω αυτο...ειμαστε σε θετικη τροχια.. |
Μια αναφορά που δεν αναφέρθηκε στο τόπικ και που είχαμε καιρό να ακούσουμε...ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ..η χθεσινή εφημερίδα Μακεδονία (28.04.09) αναφέρει μεταξύ άλλων, εκτός από την γέφυρα του Αξιού και το εμπορικό στον Σ.Σ., δηλώνει: «Ο κ. Στυλιανίδης δεν παρέλειψε να επικρίνει τις προηγούμενες κυβερνήσεις για την ολιγωρία που επέδειξαν σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηρόδρομου, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν σημαντικά κεφάλαια και ο ΟΣΕ σήμερα να είναι ουραγός λόγω της κακής διαχείρισης παρελθουσών επιλογών. Τόνισε δε ότι “για τη δική μας κυβέρνηση το στοίχημα είναι η ολοκλήρωση έως το 2020 της γραμμής Θεσσαλονίκης-Κήπων Έβρου, δηλαδή της σιδηροδρομικής Εγνατίας ». http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=37637
Ομολογώ ότι πρώτη φορά το ακούω...Δεν έχω ακούσει επί αυτού για πολύ πολύ καιρό...Υπάρχει επίσημα στα μακροπρόθεσμα σχέδια του ΥΠ.ΜΕ. η κατασκευή της Σιδηροδρομικής Εγνατίας  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 12:30 pm Post subject: |
|
|
μετα το 2015 που θα εχουν τελειωσει και οι δρομοι και κεντρικοι σιδηροδρομοι,το πιστευω οτι θα δουμε σοβαρα Ιονια και Εγνατια σιδηροδρομικη γραμμη... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon May 04, 2009 5:13 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Τόνισε δε ότι “για τη δική μας κυβέρνηση το στοίχημα είναι η ολοκλήρωση έως το 2020 της γραμμής Θεσσαλονίκης-Κήπων Έβρου, δηλαδή της σιδηροδρομικής Εγνατίας ».
Ομολογώ ότι πρώτη φορά το ακούω...Δεν έχω ακούσει επί αυτού για πολύ πολύ καιρό...Υπάρχει επίσημα στα μακροπρόθεσμα σχέδια του ΥΠ.ΜΕ. η κατασκευή της Σιδηροδρομικής Εγνατίας  |
Τόσα χρόνια ο μεταφορικός διάδρομος της Εγνατίας είναι Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη - Κήποι και ειδικά όταν αναφερόμασταν σε σιδηροδρομική Εγνατία μιλάγαμε κυρίως για το τμήμα Καλαμπάκα -Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα. Τώρα πως μας προέκυψε σιδηροδρομική Εγνατία το Θεσσαλονίκη - Κήποι ένας υπουργός ξέρει??
Το ότι ο ΥΜΕ πολιτεύεται στην Ροδόπη είναι ένα τυχαίο γεγονός και δεν έχει καμία σχέση με αυτό... |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue May 05, 2009 9:50 am Post subject: |
|
|
Εμενα παντως καλαμου φαινονται.....Αντε να καθαρισει και ο οσε.... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 14, 2009 8:45 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι η Σιδηροδρομική Εγνατία και ιδιαίτερα η αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη σε γραμμή πρώτης ταχύτητας είναι αναγκαία. Αυτή τη στιγμή το τρένο που κάνει το δρομολόγιο κάνει περίπου 12 ώρες (αν πάνε όλα καλά στα σύνορα) ενώ με την ολοκλήρωση της Εγνατίας με το αυτοκίνητο δεν θέλεις πάνω από 6.
Φυσικά για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζονται πολλά έργα, κατ' ουσίαν καινούρια γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη και αναβάθμιση από την Ξάνθη μεχρι τα σύνορα. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu May 14, 2009 11:16 pm Post subject: Re: Εξυγίανση ΟΣΕ |
|
|
Ναι, οι Ισπανοί βιώνουν εδώ και καιρό μια σιδηροδρομική επανάσταση και μαγκιά τους γιατί τεχνογνωσία δεν είχαν.
Απλά υπήρξε πολιτική βούληση (που απουσιάζει αλλού...)
Τους πιστεύεις φίλε μου ? Εγώ όχι.
Απλά μου φαίνεται ότι θέλουν να ξεσκαρτάρουν τον ΟΣΕ αλλά δεν έχουν τα ευρά γι' αυτό (η εθελουσία κοστίζει βλέπεις !)
Δεν νομίζω ότι μπορεί να εμπιστευτεί κανείς πολιτικούς που άφησαν τα τραίνα της χώρας χωρίς τροχούς και εδώ και 5 χρόνια δεν έχουν υπογράψει ΟΥΤΕ μια σύμβαση για την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού ...
Εγνατία vs Σιδηρόδρομος
Όπως είναι τώρα η κατάσταση (χωρίς διόδια) δεν νομίζω πως ο Σιδηρόδρομος είναι ανταγωνιστικός στην Αν.Μακεδονία-Θράκη.
Το μοναδικό σημείο που μπορεί να κτυπήσει είναι οι τιμές (και αυτές θέλουν να τις αυξήσουν).
Κατά την γνώμη μου, προέχουν νέες γραμμές (Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα) και σταδιακή αναβάθμιση των υπαρχουσών.
Λογικές Μαυρογιαλούρου (Προαστιακός Στυλιανίδη) πρέπει να καταδικαστούν... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon May 18, 2009 8:30 pm Post subject: |
|
|
Ακούω ότι η κυβέρνηση (τον ΟΣΕ δεν τον ρωτά κανείς) θα ανοίξει την ανακαινισμένη γραμμή της Τρίπολης τον Ιούνη και δημιουργείται αυτομάτως η απορία, με ΠΟΙΟ τροχαίο υλικό θα το κάνει ?
Το ζητούμενο γι' αυτούς είναι να παρουσιάσουν το έργο στον κόσμο και να τους πουν μετά "ορίστε σας φτιάξαμε και τραίνο-ψηφίστε μας" και είναι λογικό να θέλουν τροχαίο υλικό που να "αστράφτει".
Που θα το βρούν όμως ?
Τα ΜΑΝ4 (που θα ήταν η λογική επιλογή) έχουν τα μαύρα τους τα χάλια.
Tαξίδεψα το περσυνό καλοκαίρι και οι συνθήκες ήταν τριτοκοσμικές (επιπέδου Ινδίας ίσως).
Ο κλιματισμός μόνο κατ' ευφημισμό δουλεύει, το εσωτερικό θορυβώδες, τα φορεία παίζουν τον ρόλο "καταγραφικού" (μεταφέρουν την κατάσταση της γραμμής στον επιβάτη) και τα καθίσματα είναι θεοβρώμικα. Παρολ' αυτά ο ΟΖΕ ζητά απ' τους επιβάτες να πληρώνουν συμπλήρωμα γι' αυτές τις υπηρεσίες-κοροϊδία (not the first time).
Τι μας απομένουν ? Τα RB.
Αυτά τα τραίνα είναι σχεδιασμένα για τους τοπικούς κλάδους ενός δικτύου και καταχραστικώς χρησιμοποιούνται σαν αρτηριακά.
Απουσιάζει η τουαλέτα, τα καθίσματα είναι άβολα, κυλικείο δεν υπάρχει και μηχανικά δεν έχουν την αξιοπιστία των ΜΑΝ4.
Παρολ' αυτά έχουν μοντέρνο σχεδιασμό, το A/C τους δουλεύει άψογα, έχουν όμορφη κύλιση και καλή ηχομόνωση.
Απ' ότι φαίνεται, τα εγκαίνια θα γίνουν με RB και θα απολαύσουμε (για άλλη μια φορά) νέα γραμμή με ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ τροχαίο υλικό.
Να τους χαιρόμαστε (αυτούς και τους προηγούμενους). |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue May 19, 2009 4:41 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα
Σχετικά με την επαναλειτουργια της γραμμής Κορινθου Αργους Τριπολης μεχρι και το Παραδείσια αφου παρακατω συνεχιζεται η ανακατασκευης της. Εάν ήταν να λειτουργησει σε ενα μηνα από σήμερα δεν θα επρεπε να την παταει κανενα συρμος έτσι ώστε να στρώσει η γραμμή και να δουμε τις τυχον ατελειες και να τις διορθωσουμε (λέω εγω σαν ανθρωπος που εβγαλα πολυτεχνειο)?
Το σκ που μας περασε ημουν στο εξοχικο στην Αργολιδα απο οπου διερχεται η γραμμή. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε οι αυτοματες διαβασεις εχουν μεινει χωρις ρευμα πανω απο 4 χρονια. Πιστευει κανεις οτι αμα τις ξαναθεσουμε υπο ταση υπαρχει περιπτωση να δουλεψει καμια σωστα?
Το δε τροχαιο υλικο δεν ειναι προβλημα. Καπου πρεπει να έχουν πεταχτει οι παλιοι συρμοι (ΜΑΝ) που εκαναν τα δρομολογια πριν ξεκινησει η ανακατασκευη της γραμμης. Μια χαρα θα δουμε και την βελτιωση που προκαλειται στην αισθηση των επιβατων αν αντικατασταθει μονο η γραμμη (!!! πλάκα κάνω)
Και επισης κατι πολυ σοβαρο. Τα δρομολογια θα σταματανε στην Τριπολη ή θα πηγαίνουν και πιο κάτω? Ρωτάω γιατι στη διαβαση του Καλογερικού διανείγεται η δύδυμη σύραγγα του αυτοκινητοδρομου με μεγιστο ύψος υπερκείμενων μεταξύ σύραγγας και γραμμής τραίνου 5 με 6 μέτρα με το ζορι. Αν δεν πεσει η τελική επενδυση της σύραγγας ειναι αρκετα παρακυνδυνευμενο να διερχεται τραινο απο πανω. Σχετική φωτό http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko11.jpg |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed May 20, 2009 11:53 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Εάν ήταν να λειτουργησει σε ενα μηνα από σήμερα δεν θα επρεπε να την παταει κανενα συρμος έτσι ώστε να στρώσει η γραμμή και να δουμε τις τυχον ατελειες και να τις διορθωσουμε (λέω εγω σαν ανθρωπος που εβγαλα πολυτεχνειο)? |
Ο ΟΣΕ (λέει) ότι την κυκλοφορεί περιοδικά.
Engineer wrote: |
Και επισης κατι πολυ σοβαρο. Τα δρομολογια θα σταματανε στην Τριπολη ή θα πηγαίνουν και πιο κάτω? |
Σε πρώτη φάση στην Τρίπολη.
Όσον αφορά το ειρωνικό σου σχόλιο για τα ΜΑΝ, προσυπογράφω, αλλά το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι απουσιάζει μια ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ανάπτυξης του μετρικού δικτύου.
ΤΙ θέλουν να κάνουν ? Θα βρουν τα δις ευρώ που χρειάζονται ώστε να φτιάξουν κανονική LGV γραμμή για Τρίπολη-Καλαμάτα όπως κατά καιρούς προπαγανδίζουν στις τοπικές κοινωνίες ?
Δείτε εδώ δημοσίευμα σε τοπική εφημερίδα που αναφέρει συγκριτικά (!) το παράδειγμα της νέας γραμμής υψηλών ταχυτήτων Μιλάνο-Ρώμη !
Ποιός ιδιώτης θα βάλει το χέρι στην τσέπη για τέτοια σενάρια επιστημονικής φαντασίας με προοπτική να "βγάλει τα λεφτά του" το έργο το 3000 μ.Χ ?
Ας γίνουν επιτέλους ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ, ας παραδεχθούν ότι ΔΕΝ πρόκειται (ακόμα και στο απώτερο μέλλον) να στρωθεί κανονική γραμμή, ας ψωνίσουν ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ τροχαίο υλικό και ας βελτιώνουν σταδιακά την χάραξη.
Αρκετά πιά αυτή η εμπάθεια των ΟΣΕτζήδων με το μετρικό δίκτυο. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed May 20, 2009 3:28 pm Post subject: |
|
|
Στη σημερινή "Ελευθερία" της Καλαμάτας 20-05-2009 έχει ενδιαφέρον ρεπορταζ για την επαναλειτουργια της γραμμής Κορινθου Καλαματας. Φαίνεται επίσης ότι η γραμμή έχει ανακατασκευαστει και στην Μεσσηνία οπότε είμαστε έτοιμοι. Αλλά δεν χωράει το rail bus να περάσει από τη σύρραγα στου Ισαρη!!!
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=40 |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu May 21, 2009 7:11 pm Post subject: |
|
|
Το τούνελ του Ισσάρη είναι προβληματικό.
Απαιτούνται αρκετά "μπικικίνια" για να ταπεινωθεί η γραμμή και να περάσουν τα RB.
Δυστυχώς τα δρομολόγια που σχεδιάζουν για Τρίπολη-Ναύπλιο (4 ζεύγη) είναι λίγα ... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 27, 2009 2:09 pm Post subject: ¨:: |
|
|
Σε 3 σημεία... σφηνώνουν τα τρένα στο Τρίπολη - Καλαμάτα
από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας, 27-05-2009, σελ 40:
Quote: | Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τρεις είναι οι περιπτώσεις που τα τρένα -όχι μόνο τα ρέιλμπας πλέον, αλλά και τα Ιντερσίτι και τα Μαν-«σφηνώνουν» στη διαδρομή τους από την Τρίπολη στην Καλαμάτα, όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες της «Ε».
Τα δύο νέα προβληματικά σημεία -αφού η σήραγγα στο Ισσαρη... πάλιωσε πια- εντοπίστηκαν στο Καλογερικό και στα Παραδείσια, εκεί που η σιδηροδρομική γραμμή υπογειώνεται για να περάσει κάτω από το νέο εθνικό δρόμο Τρίπολης-Καλαμάτας.
Η κατάσταση πλέον τείνει να γίνει εξωφρενική, καθώς στην πρώτη από τις δύο νέες περιπτώσεις, τα τρένα περνούν «στον πόντο» και μόνο με ελάχιστα χιλιόμετρα, ενώ στη δεύτερη «βρίσκουν» στο τσιμέντο της υπόβασης του δρομου. Αμεση -και σοβαρότατη- συνέπεια βέβαια των παραπάνω είναι ότι τα τρένα υποχρεώνονται να σταθμεύουν στην Τρίπολη, αφού αδυνατούν να προσεγγίσουν για συντήρηση στην Καλαμάτα, όπου λειτουργεί το μοναδικό μηχανοστάσιο του ΟΣΕ για μετρική γραμμή. |
ΟΣΕ έκανες πάλι το θαύμα σου! Αλλήθεια γιατί πληρώνουμε αυτά τα τζιμάνια με τα λευτάκια μας! ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΡΑΙΝΑ ΤΩΡΑ!!!!!
Last edited by vas8 on Wed May 27, 2009 2:14 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 27, 2009 2:12 pm Post subject: |
|
|
α βρε Engineer, ταυτόχρονα ποστάραμε το ίδιο πράγμα!!!
Εγώ εβαλα όλο το αρθρο γιατι οι σύνδεσμοι της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ισχύουν μόνο τη μέρα της δημοσίευσης. Την επόμενη πρέπει να πας στο ΑΡΧΕΙΟ, και σε παλαιότερα φύλλα. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu May 28, 2009 12:38 am Post subject: |
|
|
Πάντως αν το πρόβλημα είναι έτσι όπως περιγράφεται στο δημοσίευμα το πρόβλημα δεν είναι του ΟΣΕ αλλά των εταιρειών που κατασκευάζουν τον αυτοκινητόδρομο.
Όταν υπογράφουν τις συμβάσεις και κάνουν τις μελέτες είναι υποχρεωμένοι να προβλέψουν συγκεκριμένο ύψος στις διαβάσεις του προυπάρχοντος σιδηροδρόμου ώστε να διατηρείται το περιτύπωμα της γραμμής. Σε περίπτωση κακοτεχνίας (όπως φαίνεται σε αυτή τη περίπτωση) είναι υποχρεωμένοι να την αποκαταστήσουν με δικά τους έξοδα.
Την μόνη ευθύνη που μπορούμε να καταλογήσουμε στον ΟΣΕ είναι ότι δεν έκανε νωρίτερα τον έλεγχο για να εντοπίσει την κακοτεχνία κάποιου άλλου πάνω στο δικό του προυπάρχον δίκτυο.
Κρατάω επίσης μία επιφύλαξη μήπως λέω μπαρούφες γιατί στα σημεία γίνονταν και έργα ανακαίνισης της γραμμής από τον ΟΣΕ οπότε ίσως το πρόβλημα προέκυψε από τη νέα επιδομή της γραμμή(αν και μου φαίνεται απίθανο!!) και όχι από τον νεό αυτοκινητόδρομο |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu May 28, 2009 1:39 am Post subject: Re: ¨:: |
|
|
vas8 wrote: | ΟΣΕ έκανες πάλι το θαύμα σου! Αλλήθεια γιατί πληρώνουμε αυτά τα τζιμάνια με τα λευτάκια μας! ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΡΑΙΝΑ ΤΩΡΑ!!!!! |
Γιατί έχουμε μικρό capacity σαν σύνολο γενικότερα (και όχι σαν μονάδες που αλλού διαπρέπουμε) φίλε vas8 ...
No offence, αλλά εκεί έχω καταλήξει και μας παίρνει η μπάλα όλους.
Πες μου εσύ, πως αλλιώς εξηγείς το γεγονός ότι αδυνατούμε να στήσουμε μια ιδιωτική εταιρεία σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης π.χ του Προαστιακού Καλαμάτας ? ? ?
Οι γκιόζηδες του ΟΖΕ στο λένε ότι ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΟΥΝ απ' τα τοπικά δίκτυα και εναι αλήθεια ότι είναι κομμάτι παράλογο να επιζητούμε απ' τους διορισμένους παλληλίσκους της Καρόλου να γνωρίζουν τις σιδηροδρομικές ανάγκες της Πελλοπονήσου.
ΤΌΣΟ πια δύσκολο είναι να μαζευτούν σε ένα τραπέζι ο Δήμος της Καλαμάτας με ντόπιους επιχειρηματίες και να ζητήσουν απ' τον ΟΣΕ την παραχώρηση των γραμμών της Καλαμάτας και την ενοικίαση τροχαίου υλικού ?
Γνωρίζετε ότι αυτό ακριβώς συμβαίνει σε προηγμένες χώρες του κόσμου (όπως η Ελβετία), όπου η Τ.Α σε σύμπραξη με ιδιώτες λειτουργούν σιδηροδρομικές εταιρείες που είναι "συμμαζεμένες" και λειτουργούν ΑΨΟΓΑ ?
Εκτός αν δεν γουστάρουμε σαν λαός τον Σιδηρόδρομο, οπότε ασκόπως ασχολούμαστε και γράφουμε.
Πάντως οι πληρότητες στον Προαστιακό Καλαμάτας άλλα λένε ...  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu May 28, 2009 10:38 am Post subject: |
|
|
Ariskop
H κατω διαβαση του τραινου στον αυτοκινητοδρομο ειναι στο Τσακωνα Παραδεισια και έχει κατασκευαστει παλιότερα πριν τα έργα ανακαίνησης της γραμμής. Υποπτευομαι απροσεξια στον έλεγχο της σταθμης της ανακαινισμενης γραμμης απο τους επιβλεποντες του ΟΣΕ.... Ενω στο Καλογερικο της Τριπολης η σιδηροδρομικη γραμμη διερχεται επισης κατω απο την τωρινη Εθνικη οδο Τριπολης Καλαμάτας όπου επίσης έχει συμβει το ίδιο πραγμα. Ο αυτοκινητοδρομος που τωρα κατασκευαζεται στο σημειο αυτο περνα χαμηλότερα μέσα απο σήραγγα. Δες την φωτο που έχω βάλει στο link παραπάνω. |
|
Back to top |
|
 |
|