View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 3:17 pm Post subject: |
|
|
Αναφορικά με την ευκολία διάνοιξης νέων δρόμων, γνωρίζει κάποιος αν είναι ορθές οι πληροφορίες που υπάρχουν από διάφορες πηγές, ότι δηλαδή σε χώρες όπως το Βέλγιο είναι δυνατόν να ανοίξει κάποιος δρόμο ακόμη και με ένα φτυάρι(αμμώδους συμπεριφοράς έδαφος) ;
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι αφού γίνει η διάνοιξη και η περάτωση των χωματουργικών εργασιών, απλά εγκαθίστανται επί του εδάφους προ κατασκευασμένοι κυβόλιθοι σκυροδέματος, όπου "αλφαδιάζονται" και η διαδικασία ολοκληρώνεται με μία απλή λεπτή στρώση ασφάλτου επί των προηγουμένων.
Αυτό δηλαδή ίσως δικαιολογεί, εν μέρει, το πόσο ευκολότερη είναι η διάνοιξη δρόμων σε κάποιες ανεπτυσόμενες-γμένες χώρες.
Δεν αναφέρομαι στο γεγονός ότι ακόμη και η ποιότητα υλικών ασφαλτόστρωσης, υποστηρίζεται ότι είναι ανώτερη των υλικών που χρησιμοποιούνται στη πατρίδα μας. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 4:12 pm Post subject: |
|
|
μπραβο τους!
αξιζει οτι φασαρια και πιεσεις κανουν οι κατοικοι ......!
καλα ειναι τοσο δυσκολο να γινει η υπολοιπη ιονια και μεινει η κλοκοβα με τη σηραγγα τελευταια?γιατι βιαζονται?τα τουνελ ειναι ρουτινα πλεον..τα διπλα μπαλκονια οχι...  |
|
Back to top |
|
 |
ChristosP New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 12 Location: Vasteras/Sweden
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 9:09 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας από Σουηδία!
Σας παρακολουθώ από πολύ καιρό αλλα μόλις πριν λίγο έγινα μέλος. Η καταγωγή μου είναι από την Αμφιλοχία και κάθε χρόνο πάμε εκεί για διακοπές και για όσους έχουν την κακή εμπειρία να περάσουν από εκεί ξέρουν...
Όσον αφορά την Παληοβούνα, είναι τόσο δύσκολα το τούνελ να γίνει? Οι Αυστριακοί και οι Ελβετοί τρυπήσανε τις Άλπεις πριν αρκετές δεκαετίες και οι Νορβηγοί κάνανε τα fiord ευθείες, όπως τώρα από Oslo σε Bergen στην δυτική Νορβηγία όπου ζούσα πριν μερικά χρονια.
Άκουσα ότι και στην Αμφιλοχία σκέφτονται να μην κάνουν τούνελ. Ξέρει κάπoioς κάτι? Ποτε θα αρχίσουν τα έργα εκεί? |
|
Back to top |
|
 |
engineer86 New Member

Joined: 05 Feb 2009 Posts: 10
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 9:25 pm Post subject: |
|
|
Για την παλαιοβούνα..
Δέχομαι την συζήτηση για το κατά πόσον χρειάζεται και ένας δεύτερος δρόμος για τα αργά οχήματα και την εξυπηρέτηση των γύρω χωριών (αν και μιλάμε για το πολύ 6-7 χιλιόμετρα πάνω στο βουνό χωρίς κάποιους οικισμούς εκεί κοντά). Πολύ περισσότερο δέχομαι το επιχείρημα της όχλησης των αυτοκινητιστών κατά τη διάρκεια της κατασκευής (εάν γίνει το "μπαλκόνι")..
Αλλά επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την άποψη ότι το τούνελ είναι προτιμητέο και από άποψη αισθητικής! Πρέπει ίσως να μιλήσουμε κάποτε και για την αισθητική των γεφυρών στην ελλάδα. Σίγουρα οι περισσότερες που κατασκευάστηκαν πρόσφατα δεν είναι από αρχιτεκτονικής άποψης κάτι το ιδιαίτερο και πολλές από αυτές είναι μάλλον άσχημες (ακόμα και κάποιες της Εγνατίας κατά την ταπεινή μου γνώμη). Πάντως είμαι σίγουρος ότι εάν γίνει μία αρχιτεκτονική μελέτη για το τμήμα αυτό του μπαλκονιού, και δοθούν κάποια χρήματα παραπάνω, το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει εντυπωσιακό, σε συνδυασμό και με την γέφυρα Ρίου-αντιρίου (εγώ από το σπίτι μου στην Πάτρα εχω θέα στην παλαιοβούνα αλλά όχι και στην γέφυρα οπότε ίσως δεν είμαι αρκετά αμερόληπτος ! )
Απλώς να σας θυμίσω τα αρνητικά σχόλια για τα τούνελ στις Άλπεις όπου πραγματικά ο ταξιδιώτης δεν έχει θέα του υπέροχου τοπίου. Ενώ αντίθετα κάποια τμήματα της Ελβετίας διασχίζουν ορεινούς όγκους σε "μπαλκόνι" και ουσιαστικά ο δρόμος είναι στον αέρα πάνω από τα δάση και τα χωριά. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 11:40 pm Post subject: |
|
|
τα τουνελ ειναι πιο ασφαλη ,ευθεια και δεν φθιρονται στο χρονο συγκριτικα με τις γεφυρες πλαγιας..
η γεφυρα της κακιας σκαλας εγινε σηραγγα...αυτο και μονο τα λεει όλα... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 12:24 am Post subject: |
|
|
την τελευταια σελιδα της σημερνής "Ελευθεριας" 5/4/2009 υπάρχει ρεπορταζ με φωτο για τις εργασίες που ξεκινησε ο "Μωρεας" στο νομο Μεσσηνιας στο ύψος της Αλαγής.
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=40
Οσο αφορά την παλαιοβουνα σαφως η σήραγγα ειναι καλυτερη λύση αλλά δεδομένου ότι δεν υπάρχει μελέτη έτοιμη μιλαμε για κανα χρονο καθυστερηση σε σχεση με την λυση κατασκευης του μπαλκονιου. Μου αρεσε ο τροπος που η επιτροπη των κατοικων εθεσε το θεμα. Αυτο σε αντιδιαστολη με εκεινους που καταπατησανε το βουνο του Υμητου και τωρα τους χαλαει η σήραγγα της ανατολικής περιφερειακης που οπως παει δεν την βλεπω να ξεκιναει ποτε... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 12:40 am Post subject: |
|
|
ChristosP
Καλώς ήρθες στο, εικοσιτετράωρης βάσης, δικτυακό μας συμπόσιο .
Σου εύχομαι καλά posts και σε ενθαρρύνω σθεναρά, να διαβάσεις τον κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ, του stadia.gr .
Καλή συνέχεια ... |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 1:58 am Post subject: |
|
|
καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις
η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ανακοινωνει πως απο την προσεχη πεμπτη θα λειτουργησουν σε ολους τους σταθμους διοδιων οι λωριδες ΟΛΥΜΠΙΑ PASS .περιεργα πραγματα γινονται..σε λιγο θα κυκλοφορουμε με 4-5 διαφορετικες συσκευες τηλεδιοδιων πιστευω θα ηταν καλυτερα στους αυτοκινητοδρομους ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΜΟΡΕΑΣ,ΑΙΓΑΙΟ να χρησιμοποιουταν μονο το e-pass αφου ειναι κοινοπραξιες ιδιων συμφεροντων...δν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να εχω epass,ΟΛΥΜΠΙΑpass και ΜΟΡΕΑΣpass στο μελλον για να παω πχ στην τριπολη γιατι αν χρησιμοποιησω μονο το epass δεν θα υπαρχει εκπτωση α,ξεχασα και το teopass που χρησιμοποιουμε στα εναπομειναντα δημοσια διοδια και στην ΝΕΑ ΟΔΟ. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 9:45 am Post subject: |
|
|
Τα νέα από Αραχθο είναι πολύ καλά!Μεγάλη πρόοδος μέσα στη βδομάδα...
Απομένει η ασφαλτόστρωση από cut n cover μέχρι τ8.Λένε για παράδοση του ενός κλάδου ίσως και μέχρι την παρασκευή!Το σάββατο ανέβηκα μέτσοβο και είδα την τ9-11 έτοιμη για προβολοδόμηση στον ένα κλάδο(είναι πολύ χαμηλή).
Στην επιστροφή γύρισα από τον παλιό γιατί ήταν κλειστό το ρεύμα από κόμβο περιστερίου μέχρι κόμβο αράχθου.Αλλαζαν την άσφαλτο στις ανωμαλίες κοντά στην τ10(χωρις προειδοποίηση στη σελίδα όμως...)
(φωτό ισως σε λίγο...) |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 10:17 am Post subject: |
|
|
Quote: | καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις |
αυτο πες το στους οδηγους που περνανε ανετα και σε χρονο μηδεν..συγκριτικα με την παλια καθηστερηση...
εχω περασει πολλες φορες και ειναι τεραστια η διαφορα... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 10:52 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με τις σήραγγες στην Κακια Σκάλα. Το έργο δημοπρατήθηκε εξ αρχής με τον κλάδο προς Κόρινθο να διέρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό του μέσα από τις σήραγγες. Τα ρετιρε και τα μπαλκονια και για τους δυο κλαδους ειχαν αποκλειστει απο τη φαση προμελετης. Δεν άλλαξε κάτι στο περιεχόμνο του έργου μετά την δημοπράτηση του. Το ότι το έργο δεν οκλοκληρωθηκε με την πρώτη εργολαβια και απαιτηθηκε νεα αυτό είναι άλλο θέμα οπως επισης και το γεγονος οτι κατασκευαζοταν απο το 1998 μεχρι το 2004 (συνολικό μήκος 7 χλμ). |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 11:44 am Post subject: |
|
|
engineer86 wrote: | Για την παλαιοβούνα..
Δέχομαι την συζήτηση για το κατά πόσον χρειάζεται και ένας δεύτερος δρόμος για τα αργά οχήματα και την εξυπηρέτηση των γύρω χωριών (αν και μιλάμε για το πολύ 6-7 χιλιόμετρα πάνω στο βουνό χωρίς κάποιους οικισμούς εκεί κοντά). Πολύ περισσότερο δέχομαι το επιχείρημα της όχλησης των αυτοκινητιστών κατά τη διάρκεια της κατασκευής (εάν γίνει το "μπαλκόνι")..
Αλλά επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την άποψη ότι το τούνελ είναι προτιμητέο και από άποψη αισθητικής! Πρέπει ίσως να μιλήσουμε κάποτε και για την αισθητική των γεφυρών στην ελλάδα. Σίγουρα οι περισσότερες που κατασκευάστηκαν πρόσφατα δεν είναι από αρχιτεκτονικής άποψης κάτι το ιδιαίτερο και πολλές από αυτές είναι μάλλον άσχημες (ακόμα και κάποιες της Εγνατίας κατά την ταπεινή μου γνώμη). Πάντως είμαι σίγουρος ότι εάν γίνει μία αρχιτεκτονική μελέτη για το τμήμα αυτό του μπαλκονιού, και δοθούν κάποια χρήματα παραπάνω, το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει εντυπωσιακό, σε συνδυασμό και με την γέφυρα Ρίου-αντιρίου (εγώ από το σπίτι μου στην Πάτρα εχω θέα στην παλαιοβούνα αλλά όχι και στην γέφυρα οπότε ίσως δεν είμαι αρκετά αμερόληπτος ! )
Απλώς να σας θυμίσω τα αρνητικά σχόλια για τα τούνελ στις Άλπεις όπου πραγματικά ο ταξιδιώτης δεν έχει θέα του υπέροχου τοπίου. Ενώ αντίθετα κάποια τμήματα της Ελβετίας διασχίζουν ορεινούς όγκους σε "μπαλκόνι" και ουσιαστικά ο δρόμος είναι στον αέρα πάνω από τα δάση και τα χωριά. |
Εγω όταν θέλω να πάω απο το Α στο Β σημειο δεν με ενιδαφέρει η θέα που θα εχω στο δρόμο. Θελω να πάω γρήγορα και με ασφάλεια.
αλλιως θα ακολουθουσα τους ορεινους και επαρχιακους δρόμους-οπου προσφέονται- και με ταχύτητα κάτω του οριο ~70-80 θα ταξίδευα απολαυμβάνοντας τη θέα. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 11:45 am Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Quote: | καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις |
αυτο πες το στους οδηγους που περνανε ανετα και σε χρονο μηδεν..συγκριτικα με την παλια καθηστερηση...
εχω περασει πολλες φορες και ειναι τεραστια η διαφορα... |
αγγελε ελεος!!κοψε την ειρωνια!αμα δν μπορεις να καταλαβεις βασικα πραγματα δεν σου φταιω εγω..αυτο που λες εσυ δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το κοστος του εργου που εκτιναχθηκε στα υψη και εγω στον κλαδο προς αθηνα αναφερομαι
Υ.Γ και μην ανησυχεις..δεν θελησα να θιξω την κυβερνηση σου..αμα εσυ τα βλεπεις ολα μπλε τι να σου πω... αθανατη ελλαδα  |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 12:36 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Σχετικά με τις σήραγγες στην Κακια Σκάλα. Το έργο δημοπρατήθηκε εξ αρχής με τον κλάδο προς Κόρινθο να διέρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό του μέσα από τις σήραγγες. Τα ρετιρε και τα μπαλκονια και για τους δυο κλαδους ειχαν αποκλειστει απο τη φαση προμελετης. Δεν άλλαξε κάτι στο περιεχόμνο του έργου μετά την δημοπράτηση του. Το ότι το έργο δεν οκλοκληρωθηκε με την πρώτη εργολαβια και απαιτηθηκε νεα αυτό είναι άλλο θέμα οπως επισης και το γεγονος οτι κατασκευαζοταν απο το 1998 μεχρι το 2004 (συνολικό μήκος 7 χλμ). |
Λυπάμαι αλλά κάνεις λάθος! Δημοπρατήθηκαν γέφυρες και έγιναν σήραγγες. Προβλέπονταν μόνο δυο μικρές σηραγγούλες στον κλάδο προς Κόρινθο χωρίς ιδιαίτερα Η/Μ, πυρασφάλεια κλπ. Με αφορμή το σεισμό της Πάρνηθας 1999 "ανακαλύφθηκε" ρήγμα στην Κακιά Σκάλα και κατόπιν εισήγησης προτιμήθηκε η λύση με σήραγγες αντί γεφυρών που είναι ευάλωτες από πιθανό μεγάλο σεισμό. ΟΚ αλλά το σκάνδαλο έγκειται στο ότι το έργο έπρεπε να επαναδημοπρτηθεί και να μην αλλάξει το φυσικό αντικείμενο σε τρέχουσα εργολαβία. Μιλάμε για δημόσιο έργο βέβαια, σε ένα έργο ΣΔΙΤ δεν ξέρω τι ευελιξία υπάρχει. Πάντως με τη σήραγγα Κλόκοβας ακούω ότι η κοινοπραξία πιέζει υπογείως να της "επιβληθεί" η σήραγγα από το κράτος ώστε να την πληρωθεί εξ ολοκλήρου αντί να τη ζητήσει η ίδια, οπότε δεν θα έπαιρνε φράγκο παραπάνω |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 1:22 pm Post subject: |
|
|
O ΤάσοςGR ξαναέδρασε το Σάββατο και πραγματικά υπάρχει μεγάλη αλαγή στον Άραχθο. Οι πληροφορίες λένε πως αυτήν την Παρασκευή θα το περπατάμε.
Ξεκινάμε από γέφυρα Μετσοβίτικου μένει μόνο η διαγράμμιση. Σημειωτέο πως η άσφαλτος είχε ξηλωθεί και ξανα ασφαλτοστρώθηκε πρόσφατα.
Συνέχεια στους πυλώνες της γέφυρας Τ9-Τ11. Ο δεξιός είναι σχεδόν έτοιμος για να αρχίσει η προβολοδόμηση.
Επόμενη από Άραχθο και συγκεκριμένα το τμήμα ανάμεσα από γέφυρα Αράχθου και γέφυρα Τ8. Έχει τελειώσει και το new jersey.
Εδώ πριν το Τ8 το τειχίο αντιστείριξης που αν θυμάστε την προηγούμενη βδομάδα το σκυροδετούσαν.
Πάνω από το cut & cover. Η υπόστρωση έχει τελειώσει (θυμάστε υπήρχε βάθος σχεδόν μισό μέτρο) και ξεκίνησε και το new jersey.
Τέλος η γέφυρα Αράχθου. Προσέξτε στο βάθος έχουν ασφαλτοστρωθεί και οι δύο οι κλάδοι.
 |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 1:54 pm Post subject: |
|
|
corfu says Quote: | Σημειωτέο πως η άσφαλτος είχε ξηλωθεί και ξανα ασφαλτοστρώθηκε πρόσφατα. |
Γιατι εγινε αυτό? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 1:57 pm Post subject: |
|
|
Γιατί είχε γίνει ειδικά για τα αρνιά!!! |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 2:23 pm Post subject: |
|
|
Τι έχουν φαγωθεί με το μπαλκόνι...
Διπλή σήραγγα είναι προτιμότερη νομίζω.
Φθηνότερα θα τους έρθει, και η διαδικασία είναι τετριμμένη πλέον με τη τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια.
---------------------------------------------------------------
gouperman wrote: | καλα για τα τουνελ στην κακια σκαλα εγιναν μαλλον γιατι προσφερονται για..αναπροσαρμογες στις συμβασεις
η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ανακοινωνει πως απο την προσεχη πεμπτη θα λειτουργησουν σε ολους τους σταθμους διοδιων οι λωριδες ΟΛΥΜΠΙΑ PASS .περιεργα πραγματα γινονται..σε λιγο θα κυκλοφορουμε με 4-5 διαφορετικες συσκευες τηλεδιοδιων πιστευω θα ηταν καλυτερα στους αυτοκινητοδρομους ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ,ΜΟΡΕΑΣ,ΑΙΓΑΙΟ να χρησιμοποιουταν μονο το e-pass αφου ειναι κοινοπραξιες ιδιων συμφεροντων...δν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να εχω epass,ΟΛΥΜΠΙΑpass και ΜΟΡΕΑΣpass στο μελλον για να παω πχ στην τριπολη γιατι αν χρησιμοποιησω μονο το epass δεν θα υπαρχει εκπτωση α,ξεχασα και το teopass που χρησιμοποιουμε στα εναπομειναντα δημοσια διοδια και στην ΝΕΑ ΟΔΟ. |
Δεν γνωρίζω για τις υπόλοιπες κοινοπραξίες, αλλά στον Μορέα χρησιμοποιείται το e-pass όπως και στην Αττική Οδό. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 2:46 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ευάλωτες από πιθανό μεγάλο σεισμό |
αυτο δεν το ειχα σκεφτει!η γεφυρα στην πλαγια θα θελει συντηρηση και προσοχη για κατολισθησεις με σεισμους κλπ...
οι σηραγγες (ειδικα οι διδυμες καινουριες)τι μπορουν να παθουν απο το σεισμο?καποιος που ξερει ας μας πει απο τι μπορει να πεσει μια σηραγγα στην Ελλαδα.. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 2:52 pm Post subject: |
|
|
σταυρο και στη ολυμπια οδο χρησιμοποιειται το epass αλλα απο την πεμπτη θα λειτουργει και το ολυμπιαpass.. και οπως ξερεις το epass δεν εχει εκπτωτικα πακετα περα απο την αττικη οδο |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 5:38 pm Post subject: |
|
|
Tα υπόγεια έργα, οι σήραγγες σίγουρα ίσως και τα cut and cover αν είναι πολύ βαθειά - ας μας φωτίσει κάποιος ειδικότερος - δεν παθαίνουν τίποτε από σεισμό γιατί κινούνται μαζί με όλο το έδαφος. Η μόνη περίπτωση καταστροφής είναι να υπάρξει σχετική μετακίνηση τεμαχών ρήγματος που διασχίζει η σήραγγα. Αλλά οποιαδήποτε κατασκευή (κτίριο, φράγμα, γέφυρα) βρεθεί πάνω σε ρήγμα που μετακινείται σε σεισμό την έχει άσχημα. Αντίθετα οι υπέργειες κατασκευές μπορούν να ταλαντωθούν και εξ αιτίας αυτού να πάθουν σοβαρότετες ζημιές ακόμα και μακρυά από ένα ρήγμα - επίκεντρο σεισμού. Ίσως και οι κρεμαστές γέφυρες (π.χ. Ρίο) να αντέχουν και κάποια μετακίνηση από πυλώνα σε πυλώνα αν διασταυρώνουν ρήγμα. Η γέφυρα της Παλιοβούνας δεν θα είναι όμως κρεμαστή. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 9:48 pm Post subject: |
|
|
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ.GR ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΕΝΤΥΠΟ Η' ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.
Την Τετάρτη 8/4/09 και ώρα 10.30, παραδίδεται στην κυκλοφορία η γέφυρα Αράχθου με τις προσβάσεις της, καθώς και το τμήμα Α/Κ Μετσόβου - Α/Κ Παναγιάς της εγνατίας οδού. Έτσι πλέον θα έχουμε συνεχόμενη κίνηση από την έξοδο της σήραγγας Σ2 έως την Παναγιά.
Για την Σ2 αναμένεται παράδοση μέχρι τις 10 Ιουνίου. |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 11:43 pm Post subject: |
|
|
επιτέλους θα κάνουμε Ανάσταση με τα καινουργια τμήματα.Νομίζω πως απο εδω και πέρα το κυριοτέρο βάρος στις συζητησεις πέφτει στην Ε-65 και στην ΙΟΝΙΟ ΟΔΟΣ.  |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 8:28 am Post subject: |
|
|
καλα ρε corfu έξω από τις πόρτες των γραφείων κοιμάσαι? όποιος παραστει στα εγκαίνια ας ρωτήσει και για τον χρόνο παράδοσης της "αρκούδας" |
|
Back to top |
|
 |
|