View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PEFKI Junior Member
Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Fri Mar 27, 2009 7:00 pm Post subject: |
|
|
Mετά τα ευχάριστα νέα για τη δημοπράτηση του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου γνωρίζει κανένας κάτι για νέο αεροδρόμιο Κέρκυρας ή για εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος μια και το παρόν δεν μπορεί να στηρίξει το νησί. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Mar 27, 2009 7:21 pm Post subject: |
|
|
Ρίξε μια ματιά στη συζήτηση που γίνεται εδώ. Στα τελευταία posts αναφέρεται και πληροφορία για νέο αεροδρόμιο στη νότια Κέρκυρα. |
|
Back to top |
|
|
Ypsilon Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri Mar 27, 2009 8:27 pm Post subject: |
|
|
SOUL_13 wrote: |
Περίεργο οποτε έχω πετάξει με από το Βενιζέλος όλο μισό-άδειο μου φαινότανε. Δεν έχω πειστεί καθόλου ότι χρειάζεται η επέκταση. Πεταμένα χρήματα μου φαίνονται. Το αεροδρόμιο του Birmingham έχει περίπου 10m επιβάτες τον χρόνο και είναι το 1/3 του Βενιζέλος. |
Athens International Airport is also among the busiest 25 European airports and is predicted to climb into the top 15 before 2016.
Από τη Wikipedia
Το 2016 έίναι περίπου...αύριο. Μέχρι να αποφασιστεί ένα έργο στην Ελλάδα, να εγκριθεί, να γίνουν οι διαγωνισμοί (και οι ενστάσεις), να χρηματοδοτηθεί, να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει, περνάνε χρόνια. Στο μεταξύ η κίνηση θα αυξάνεται, οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες θα πληθαίνουν και όλο αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί κάπως πριν καταντήσει πρόβλημα.
Τα 16 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο είναι περίπου η οροφή των δυνατοτήτων του αεροδρομίου.
Συμφωνώ πως στην παρούσα συγκυρία η επέκταση δεν μπορεί να είναι προτεραιότητα, απλώς κρατώντας τη συζήτηση σε θεωρητικό επίπεδο, καλό είναι να θυμόμαστε ότι η παθογένεια του ελληνικού κράτους είναι ότι ποτέ δεν προέβλεπε, απλώς παρακολουθούσε. Και επενέβαινε όταν ήταν ήδη πολύ αργά, με αποτέλεσμα να ξοδεύει ακόμα περισσότερο χρήμα.
Τώρα, σχετικά με το "μισοάδειο", απλά να υπενθυμίσω ότι στους καλοκαιρινούς μήνες το αεροδρόμιο κάθεται από την κίνηση. Και καλοκαιρινοί μήνες στην Ελλάδα δεν είναι οι γνωστοί τρεις!
Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει ότι χτίζουμε μια επέκταση για να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα, και τους υπόλοιπους 6 μήνες του χρόνου θα έχουμε δυο (αντί για ένα) μισοάδεια terminals. Είπαμε ότι στο μεταξύ προβλέπεται αύξηση της κίνησης ούτως ή άλλως.
Αν επαληθευθούν οι προβλέψεις για άνοδο δέκα θέσεων, αυτό θα σημαίνει 23 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο (όσους έχουν τώρα το Shannon του Δουβλίνου και της Μαγιόρκα που μοιράζονται την 15η θέση).
Ε, μετά από αυτό δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για λευκούς ελέφαντες. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Mar 27, 2009 8:40 pm Post subject: |
|
|
Αλήθεια ποιος είναι υποχρεωμένος να κατασκευάσει την επέκταση; το κράτος ή ο διαχειριστής του αεροδρομίου;
Εδώ, να πω την αμαρτία μου, αν είναι να γίνει η επέκταση, καλό θα ήταν στα αρχικά στάδια να ήταν κανένας Σουφλιάς. Σε κάτι τέτοια, η brutalite του "σαρακατσάνου" πιθανόν να είναι και χρήσιμη. Γιατί δε βλέπω κανέναν άλλο, οι πολιτικοί μας είναι από ανθέλληνες έως αδιάφοροι.
Δεν γνωρίζω τι γίνεται και με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Θα γίνει τελικά νέος αεροσταθμός; τι γίνεται με τα έργα επέκτασης του κάθετου διαδρόμου προς τη θάλασσα; |
|
Back to top |
|
|
ariskop Senior Member
Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Mar 28, 2009 2:53 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι η ανάγκη για τη δημιουργία Terminal 2 στο Ελ.βενιζέλος έχει πολύ μέλλον ακόμα. Το πρώτο πράγμα που προβλέπεται να γίνει είναι η πλήρης λειτουργία του κτιρίου δορυφόρου. Υπάρχουν ακόμα περιθώρια για συστηματικότερη αξιοποίηση αυτού του κτιρίου. Νομίζω η πρώτη κατασκευαστική επέκταση όταν και αν γίνει θα είναι η κατασκευή του αντίστοιχου κτιρίου δορυφόρου από την άλλη πλευρά του αεροσταθμού (προς Ραφήνα).
Στα αρχικά σχέδια του αεροδρομίου προβλέπονται ακριβώς οι θέσεις όλων αυτών των επεκτάσεων. Έτσι και αλλιώς η μακέτα που κυκλοφορούσε για το αεροδρόμιο και οι φώτο στις πληροφοριακές πινακίδες την περίοδο κατασκευής του το έδειχναν σε πλήρη ανάπτυξη με 2 terminal κτλ. Τουλάχιστον φαντάζομαι ότι θα είναι εφικτή η αλλαγή στο αρχιτεκτονικό ύφος...όχι ότι με χαλάει το υπάρχον. |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Mar 28, 2009 11:32 am Post subject: |
|
|
gm2263 wrote: | Δεν γνωρίζω τι γίνεται και με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Θα γίνει τελικά νέος αεροσταθμός; τι γίνεται με τα έργα επέκτασης του κάθετου διαδρόμου προς τη θάλασσα; |
Σχετικά με το νέο αεροσταθμό, το θέμα έχει παραπεμφθεί στις γνωστές Ελληνικές καλένδες. Ευτυχώς που την τελευταία στιγμή πριν παρέλθει η προθεσμία, ο τότε πολιτικός προϊστάμενος της ΥΠΑ Δ. Σταμάτης πλήρωσε την αποζημίωση (20.000.000 Ευρώ) για την απαλλοτρίωση της έκτασης στην οποία προβλέπεται να κατασκευαστεί...κάποτε (ή ποτέ). Όσον αφορά την επέκταση του διαδρόμου 10/28, το έργο κατασκευάζεται με ρυθμούς χελώνας. Υποτίθεται οτι πρέπει να είναι έτοιμο το 2012. |
|
Back to top |
|
|
vag3721 Stadium Expert
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Mar 30, 2009 1:30 am Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει με τις χρεώσεις τις Aegean?
Έχει +14 eurw χρέωση(σε σχέση με τις κρατήσεις μέσω site) για τηλεφωνικές κρατήσεις και ταξιδιωτικά γραφεία? Κατάλαβα καλά? |
|
Back to top |
|
|
gmmour Junior Member
Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Mon Mar 30, 2009 5:15 pm Post subject: Delta sucks! |
|
|
Λοιπόν,
Πέταξα τελικά με Delta από Αθήνα για JFK και μπορώ να πω ότι ήταν μία από τις χειρότερες long-haul πτήσεις μου ever! Το αεροπλάνο ήταν ένα Boeing 767. Τα καθίσματα είχαν πολύ μικρό χώρο για τα πόδια, δεν είχαν προσωπική οθόνη, οι μερίδες του φαγητού ήταν baby size (ακόμα και μια φίλη μας που δεν φημίζεται ότι τρώει πολύ δεν χόρτασε) και στο ενδιάμεσο έχουν μόνο αναψυκτικά και ό,τι άλλο θέλεις το αγοράζεις (εκτός από δωρεάν φυστίκια που δίνουν και στην απογείωση)!
Για σύγκριση αναφέρω ότι στην ΟΑ, στο ενδιάμεσο έχουν σαντουιτσάκια δωρεάν στο galley, σε άλλες αεροπορικές έχουν μόνο αναψυκτικά (όπως και η Delta)... Οι αεροσυνοδοί παρόλα αυτά, απίστευτα ευγενικές όπως πάντα στην Delta. Μάλιστα για μία από αυτές ήταν η τελευταία πτήση της πριν την σύνταξη και στο τέλος μας χόρεψε κιόλας!
Όλο αυτό μου έκανε εντύπωση γιατί σε εσωτερικά δρομολόγια εντός των ΗΠΑ, η Delta μου είχε φανεί η καλύτερη, με προσωπικό εξελιγμένο interactive σύστημα ψυχαγωγίας και καλύτερα αεροπλάνα από τους άλλους, ενώ στο ATH-CDG το αεροπλάνο ήταν βλακεία!
Επιστροφή μέσω CDG με Air France και τα πράγματα όπως τα θυμόμουν και παλιότερα, πολύ καλό in-flight entertainment με προσωπική touch-screen, καλό φαγητό και λίγο αεροσυνοδούς εξυπηρετικότατες αλλά με λίγο attitude (οι οποίες βέβαια πέρναγαν πάνω κάτω την καμπίνα κάθε 5 λεπτά, όχι σαν της ΟΑ που περνάνε δυο φορές σε όλη την πτήση πέραν του service! Να σημειώσω ότι το ΔΙΚΟ μου φαΐ ήταν πλουσιοπάροχο σε σύγκριση με το φαΐ των δύο φίλων μου, διότι σε μία αναλαμπή έμπνευσης, αποφάσισα να διαλέξω ένα special γεύμα και διάλεξα kosher για το κομμάτι της πτήσης JFK-CDG. Ε λοιπόν, το δικό μου γεύμα είχε στο μεσημεριανό, ένα πιάτο παραπάνω (προσιούτο με πεπόνι) και πολύ καλύτερο επιδόρπιο, ενώ στο πρωινό όταν φτάναμε στο CDG εμένα είχε πάλι ένα παραπάνω πιάτο, φρέσκα φρούτα που είναι από τα πιο ακριβά γεύματα στις αεροπορικές! Γι'αυτό λοιπόν, όταν πετάτε από την δεύτερη μεγαλύτερη εβραϊκή πόλη του κόσμου, να παραγγέλνετε εβραϊκό γεύμα καθώς αυτό προφανώς είναι στάνταρ και δεν παίζουν περικοπές (ίσως επειδή οι αεροπορικές το παραγγέλνουν σε μικρές ποσότητες και δεν συμφέρει να ζητούν συγκεκριμένες περικοπές), έχει πολύ καλύτερο (παχυντικό) επιδόρπιο, φρέσκα φρούτα και πιο πολλή ποσότητα!
Στην πτήση CDG-ATH όπου έφαγα το normal γεύμα, μπορώ να πω ότι το μεσημεριανό ήταν πολύ καλύτερο από το δεύτερο γεύμα της υπερατλαντικής, είχε κρύο πιάτο κοτόπουλο σουβλάκι με ταμπουλέ και μια υπέροχη τάρτα!
Το ηθικό δίδαγμα λοιπόν, η Delta την πτήση προς Αθήνα, επειδή συναγωνίζεται με την ΟΑ, την έχει σε δεύτερη μοίρα και βάζει τα λιγότερο μουράτα αεροπλάνα της με αποτέλεσμα να είσαι 10 ώρες χωρίς in-flight entertainment (και καλά εγώ που κοιμάμαι, η φίλη μας που έχει το μάτι γαρίδα τι να κάνει; Στην Air France έπαιζε μετά μανίας παιχνίδια στην οθόνη της)! Το δεύτερο ηθικό δίδαγμα, οι αεροπορικές κάνουν ως γνωστόν περικοπές στα γεύματα, όπως φαίνεται όμως στα special meals δεν κάνουν τόσες πολλές περικοπές, οπότε παραγγείλτε κανένα εβραϊκό, μουσουλμανικό ή low-fat αν κάνετε δίαιτα και αυξάνετε τις πιθανότητές σας να φάτε κάτι περισσότερο φρέσκο (π.χ. φρούτα) και λιγότερο πλαστικό και γενικότερα σε μεγαλύτερη ποσότητα! |
|
Back to top |
|
|
SOUL_13 Stadium Expert
Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 2:30 pm Post subject: Re: Delta sucks! |
|
|
gmmour wrote: | Το ηθικό δίδαγμα λοιπόν, η Delta την πτήση προς Αθήνα, επειδή συναγωνίζεται με την ΟΑ, την έχει σε δεύτερη μοίρα και βάζει τα λιγότερο μουράτα αεροπλάνα της με αποτέλεσμα να είσαι 10 ώρες χωρίς in-flight entertainment ! |
ηθικό δίδαγμα, κρίνετε της εταιρίες από το δρομολόγιο |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 9:23 pm Post subject: |
|
|
Το καινουριο κτηριο του αεροδρομιου στην Νεα Αγχιαλο ολοκληρωνεται τελη καλοκαιριου , και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι δεν ξερουν καν πως μοιαζει... ουτε να το κρυβανε... Χρειαστηκε να κανω μια εφοδο να δω αν οντως γινεται κατι ! Μαζι με τα σχεδια σας εχω και τις πραγματικες!
Y.Γ. Το νεο σαιτ του αεροδρομιου ειναι ετοιμο απο τωρα
www.volosairport.gr
O###########################O
Τελευταία επεξεργασία από Losada |
|
Back to top |
|
|
Draminos Junior Member
Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 1:53 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Orlando, ευχάριστο παρα πολύ για τις Φωτογραφίες του Αερολιμένα (και για τις Φωτογραφίες στο Topic Οδικά Έργα της Περιμετρικής Βόλου)
Το αεροδρόμιο είναι αυτό τις πολεμικής Αεροπορίας 5km βορειανατολικά από Αλμυρό?
γιατί στο Google Earth βλέπω και κάτι 2km ανατολικά τις Νεα Αγχιαλο αλλα δεν μου φαίνεται για αεροδρόμιο μια και είναι αυτά που μοιάζουν σαν διαδρομή μόλις 700m. |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 10:46 pm Post subject: |
|
|
Ναι αυτο ειναι διπλα στον αλμυρο. η χωροθετιση του αερολιμενα ειναι στο πλαισιο(διακρινεται ενα ορθογωνιο σκαμα) πανω αριστερα οπως το βλεπεις στο google maps. η φωτο ηταν οταν κατασκευαζαν την νεα πιστα. |
|
Back to top |
|
|
PEFKI Junior Member
Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Tue Apr 28, 2009 11:49 pm Post subject: |
|
|
Ηταν να γίνει μία παρουσίση απο το ΕΜΠ για το αεροδρόμιο της Κέρκυρας στη ΛΕΥΚΊΜΗ. Γνωρίζει κάποιος αν έγινε και τελικά τι αποσασίσανε. Στη Λευκίμη δεν ήτανε που πλακωνόνουσαν με τα Ματ για ΧΥΤΑ? |
|
Back to top |
|
|
Squirrel Junior Member
Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
|
Back to top |
|
|
billy8181 Stadium Expert
Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 6:07 pm Post subject: |
|
|
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=57492
πως σας φαίνονται τα 3 λογότυπα της ολυμπιακής? και τα 3 για μένα το ίδιο είναι, λίγο ξαναζεσταμένη σούπα(zzzz )....το τρίτο είναι πιο κοντά στο παλιό.Αν θέλουμε πάλι το παλιό τότε αυτό μάλλον θα επιλέξουμε.
Καλή ιδέα όπως και να έχει. |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 8:33 pm Post subject: |
|
|
Το αεροδρόμιο στον Αγχίαλο Βόλου θα μετατραπεί από στρατιωτικό σε πολιτικό ή θα υπάρχει διττή λειτουργία?? |
|
Back to top |
|
|
jortheo Full Member
Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 9:51 pm Post subject: |
|
|
Ήμουνα Νέα Υόρκη τον Μάιο. Πέρασα από Newark Liberty και απο JFK. Ζητησα απο τον οδηγο να με περασει απο http://en.wikipedia.org/wiki/TWA_Flight_Center. Δεος.
Εχω δηλωσει συμμετοχη στις δοκιμες του νεου Αεροδρομιου Λαρνακας. Ειναι ετοιμο και τωρα κανουν εγκαταστασεις, δοκιμες κ.α. |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Thu Jun 25, 2009 11:30 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Το αεροδρόμιο στον Αγχίαλο Βόλου θα μετατραπεί από στρατιωτικό σε πολιτικό ή θα υπάρχει διττή λειτουργία?? |
θα ειναι και στρατιωτικο και πολιτικο , ανεξαρτητο το ενα με το αλλο , μονο ο διαδρομος θα ειναι κοινος με λιγα λογια.
οσο για τα λογοτυπα της ολυμπιακης , τα οποια τα βγαλανε σε ανοιχτο διαγωνισμο σχεδιασης και υπηρχαν πολυ πετυχημενα σχεδια απο σχεδιαστες και διαφορα γραφεια , βγαλανε να διαλεξουμε ενα απο αυτα τα τρια τα οποια ειναι σχεδον ιδια με το αρχικο(και στην ουσια ηταν προμελετημενο απο πριν γινει ο διαγωνισμος). και εκει που λες οτι θα ανανεωθει το σημα αντε παλι στα ιδια... Για ποσο βλακες μας περνανε θα ηθελα να ηξερα?? με λιγα λογια ειναι απογοητευση για να μην πω τιποτα πιο χοντρο |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 11:18 am Post subject: |
|
|
Για το λογότυπο της Ολυμπιακής, θέλω να πω πως είναι δικαίωμα τους να βάλουν όποιο θέλουν και δε μας πέφτει λόγος. Ιδιωτική εταιρεία είναι. Άρα δεν έχουμε λόγο να αισθανόμαστε βλάκες. Αντίθετα δείχνουν οτι μας υπολογίζουν και ζητούν τη γνώμη μας. |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια του προηγούμενου, καθένας πρέπει να ξέρει ότι οι πέντε κύκλοι είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε αρκετούς πελάτες ξένης ιθαγέννειας.
Πως είναι λοιπόν δυνατόν να αλλάξει σημαντικά το λογότυπο της Ολυμπιακής ;
Με αφορμή το κλείσιμο μεγάλης εφημερίδας, έγινε τηλεοπτικά μεγάλη συζήτηση για τα αίτια. Βετεράνοι δημοσιογράφοι της εν λόγω εφημερίδας ανέφεραν ότι μία από τις βασικές αιτίες της κακής πορείας της εφημερίδας, ήταν η έμπνευση κάποιου στελέχους της να αλλάξει ένα λογότυπο με το οποίο είχαν ταυτιστεί χιλιάδες αναγνώστες στο παρελθόν ...
Στο πρώτο ο "καταναλωτής-πολίτης" εμπιστευόταν το σώμα του και στο δεύτερο, εφόσον άνηκε ιδεολογικά σε αυτή την πολιτική παράταξη, το νου του. Ούτε το πρώτο ούτε το δεύτερο προϊόν είναι στο ίδιο επίπεδο με ένα αναλώσιμο καταναλωτικό προϊόν(τοστιέρα τηλεόραση κτλ) ή τουλάχιστον έτσι νομίζω. |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 12:48 pm Post subject: |
|
|
damianos wrote: | Για το λογότυπο της Ολυμπιακής, θέλω να πω πως είναι δικαίωμα τους να βάλουν όποιο θέλουν και δε μας πέφτει λόγος. Ιδιωτική εταιρεία είναι. Άρα δεν έχουμε λόγο να αισθανόμαστε βλάκες. Αντίθετα δείχνουν οτι μας υπολογίζουν και ζητούν τη γνώμη μας. |
βλεπω οτι εχεις χασει μερικα επισοδια. http://www.capital.gr/news.asp?Details=739804 Αν θες να αλλαξεις το λογοτυπο αλλαξε το. δε μας πεφτει λογος. αλλα να κανεις μουφα ανοιχτους διαγωνισμους που απευθυνονται σε γραφτες και σχεδιαστικα γραφεια και μου βαζεις το ιδιο σε τρεις εκδοχες και καλα για να διαλεξουμε και να λενε οτι ο κοσμος μπορει να εχει συμμετοχη?? αυτα ειναι καραγκιοζιλικια.... |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 1:20 pm Post subject: |
|
|
Όχι φίλε μου. Δεν έχω χάσει επεισόδια. Δικαίωμα τους είναι να κάνουν το διαγωνισμό όπως θέλουν, όπως δικαίωμα δικό σου είναι να τους αγνοήσεις. |
|
Back to top |
|
|
Orlando Junior Member
Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Fri Jun 26, 2009 1:52 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω απολυτα μαζι σου στο τελευταιο! |
|
Back to top |
|
|
|