View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Mar 13, 2009 12:17 am Post subject: |
|
|
Για να εξηγούμαι εκ των προτέρων:
Καμία ΄διάθεση να δώσω πολιτικές προεκτάσεις
Καμία διάθεση να υπερασπιστώ κανένα κόμμα
Καμία διάθεση να υπερασπιστώ κανένα συνδικαλιστή.
Αλλά όταν ο δημόσιος υπάλληλος (ο όποιος, είτε του ΟΣΕ είτε της Ολυμπιακής είτε της εφορίας) ασελγεί πάνω στην υπηρεσία του, και ασελγεί κετ επέκταση και εναντίον μου, δεν φταίει αυτός. Φταίει η διοίκησή του και εγώ που του το επιτρέπω.
Όταν για να βρω θέση στο Intercity θέλω μέσο πολιτικό ή συνδικαλιστικό φταίει πάλι η διοίκηση για διαφυγόντα κέρδη.
Και ποιός ορίζει τις διοικήσεις? Σήμερα ο Καραμανλής... Και για τη λογική αυτή που ανέπτυξα δεν φταίω εγώ. Έτσι στοχοποίησε ο ίδιος ο Καραμανλής τον Σιμίτη πριν 5 χρόνια. ΄΄Οτι λέω τώρα έλεγε ο ίδιος παλιότερα.
Nozomi, σέβομαι τις γνώσεις σου και την ενασχόλησή σου με το σιδηρόδρομο, που φαίνεται εύκολα. Δεν έχω διάθεση να αντιπαρατεθώ μαζίσου, απλά έθεσες το θέμα κάπως σαν... " τι να κάνει και ο καυμένος ο πρωθυπουργός, έχει τόσα να αντιμετωπίσει' και αυτό ξεκάθαρα δεν το δέχομαι. Αν δεν ξέρει τι να κάνει να του πω εγώ που ξέρω ή να παει σπιτι του να παίξει play station.
Losada sorry αλλά ήθελα να κανω clear τι εννοώ. Αν θελεις σβήσε και τελείως το post moy αν δημιουργεί πρόβλημα. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Mar 13, 2009 12:49 am Post subject: |
|
|
Να ξεκαθαρίσω τι εννοούσα (ίσως δικό μου το φταίξιμο!):
prevezanos wrote: | απλά έθεσες το θέμα κάπως σαν... " τι να κάνει και ο καυμένος ο πρωθυπουργός, έχει τόσα να αντιμετωπίσει' και αυτό ξεκάθαρα δεν το δέχομαι. Αν δεν ξέρει τι να κάνει να του πω εγώ που ξέρω ή να παει σπιτι του να παίξει play station. |
Πιστεύω ότι για να καταπολεμηθεί η γάγγραινα του κρατισμού και του δημοσιοϋπαλληλισμού στην Ελλάδα χρειάζονται ευρύτερες συναινέσεις.
Πολύ απλά, αν πας να κτυπήσεις την δείνα συντεχνία, αυτή απλούστατα θα στραφεί στην αντιπολίτευση προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της (τα οποία συχνά συγκρούονται με το δημόσιο συμφέρον).
Αυτό έχω παρατηρήσει στην Ελλάδα.
Τα παραμυθάκια περί "εξαπατημένου λαού" (ο οποίος εξαπατάται εδώ και 30 χρόνια!) ας τα πουλήσουν κάποιοι αλλού.
Γνωρίζει πολύ καλά ο Έλληνας τι ψηφίζει, και το πράττει προκειμένου να εξυπρετήσει τα στενά ατομικά του συμφέροντα.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα.
Όλα αυτά άπτοται και του θέματος του τόπικ.
Ο ΟΣΕ, δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ λόγο να γίνει παραγωγικός όταν οι διοίκηση και οι εργαζόμενοί του θα πληρωθούν ούτως ή άλλως απ' τον κρατικό κορβανά.
Τα ίδια χρήματα θα πάρουν δουλέψουν-δεν δουλέψουν, γιατί να κάνουν το πρώτο ?
Αυτό αντανακλάται και στις αποφάσεις τους.
Θα αυξηθούν -λέει- τα εισητήρια ώστε να προσεγγίσουν αυτά του ΚΤΕΛ.
Εξηγήσαμε ότι αυτό αφορά λίγες αμαξοστοιχίες, και δεν θα έχει ΟΥΔΕΜΜΙΑ σοβαρή επίπτωση στα έσοδα του Οργανισμού όταν υπάρχει τόσο υψηλό λειτουργικό κόστος ...
Απλά θα σταματήσει να προσφέρει κοινωνική υπηρεσία (γιατί αυτό κάνει όταν σε πηγαίνει με 10-15 ευρώ Θεσσαλονίκη), και θα χάσει ένα ισχυρό έρεισμα που έχει στον πληθυσμό.
Η λύση είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ των υπηρεσιών και οι ριζικές μεταρρυθμίσεις στον τρόπο λειτουργίας, τα όποια όμως απλούστατα δεν μπορούν να γίνουν όταν οι εργαζόμενοι έχουν νοοτροπία συνδιοίκησης, και οι εκάστοτε κυβερνήσεις μπαίνουν σε διαδικασία συνδιαλλαγής μαζί τους.
Ελπίζω να είναι σαφές. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 9:09 pm Post subject: |
|
|
Οι "μαθητευόμενοι μάγοι", επί τω έργω:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=41&nid=996006
Περιμένω εναγωνίως να δω τις τιμές ποιών εισητηρίων θα αυξήσουν !
Αυξάνοντας τα απλά, αυτομάτως αυξάνονται και τα IC/ICE, γιατί το εισητήριό τους βγαίνει απ' τον συνδυασμό Εισητήριο απλού + Συμπλήρωμα Ποιότητας.
Αν αυξήσουν τα εισητήρια των απλών κατά π.χ 10 ευρώ (όπως ακούγεται), τότε τα ICE θα προσεγγίσουν τα 60 ευρώ (one way) !
Πέρα από μια πρόσκαιρη αύξηση των εσόδων, αμφιβάλλω αν θα έχει σοβαρή επίπτωση στο έλλειμα του Οργανισμού (που είναι υψηλό εξαιτίας δομικών προβλημάτων).
Φυσικά, ούτε κουβέντα για τον μετασχηματισμό του ΓΚΚ (να "θυμώσουν" οι συνδικαλιστές?), την μείωση του λειτουργικού κόστους διά μέσου της μείωσης του προσωπικού σε δρομολόγια που αυτό πλεονάζει, και άλλα ...
Για άλλη μια φορά, μια απ' τα ίδια.
Last edited by Nozomi on Tue Mar 17, 2009 10:25 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 10:24 pm Post subject: |
|
|
Κατανοώ τη δυσπιστία σου, αλλά ας περιμένουμε τις εξαγγελίες και θα έχουμε όλο το χρόνο να τους "κράξουμε". |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Mar 19, 2009 1:41 pm Post subject: |
|
|
ακουσατε τις προτασεις Σουφλια?ενοποιηση Υπουργειου μεταφορων και δημοσιων εργων και ξεχωρο υπυργειο περιβαλλοντος(σε 1,5 χρονο)
η ενοποιηση θα επιταχυνει τα σιδηροδρομικα εργα νομιζω....τι λετε? |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Mar 19, 2009 1:57 pm Post subject: |
|
|
Να δούμε φίλε Aggelos! Αν και με την πίεση που ασκείται είναι σχεδόν σίγουρη η δημιουργία υπουργείου περιβάλλοντος μετά τις προσεχείς εθνικές εκλογές, οπότε μία γενικότερη αναδιοργάνωση αρμοδιοτήτων είναι πολύ πιθανή. Πάντως, οι τομείς μεταφορών και δημοσίων έργων είναι πραγματικά παραπληρωματικοί και καλό θα είναι να ενταχθούν στο ίδιο υπουργείο. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Mar 19, 2009 2:58 pm Post subject: |
|
|
το περιβαλλοντος θα παρει και τη χωροταξια και την ενεργεια μαζι,συν περιβαλλον ,δαση κλπ..
και το υπεχωδε θα γινει το απολυτο Υπουργειο Χτιστης!
Υπουργειο Δημοσιων Εργων!  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 1:34 pm Post subject: |
|
|
Προς τι ο ενθουσιασμός Agg3los ?
Ποιά τα έργα και ημέραι του κ.Σουφλιά για να δικαιολογείται τέτοιος ?
Το πιθανότερο είναι να θέλει να βάλει "χέρι" στους προϋπολογισμούς των σιδηροδρομικών έργων για να προωθήσει τα οδικά και το Μετρό. Δυστυχώς ο Σιδηρόδρομος (εκτός Μετρό) δεν συμπεριλαμβάνεται στις προτεραιότητες του.
Να μην θυμηθούμε το προκλητικό σαμποτάρισμα του Τραμ ...  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 1:58 pm Post subject: |
|
|
α,ξεχασα εσυ όποιον δεν προτιμα α το τραμ και τον σπαπ δεν τον θελεις...  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Mar 21, 2009 2:15 pm Post subject: |
|
|
Το θέμα δεν είναι προσωπικής προτίμησης σε πρόσωπα.
ΔΕΝ νοείται να υπάρχει υπουργός που να δηλώνει fan ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς έναντι ενός άλλου.
Τα πράγματα όμως είναι απλά:
στα υπόγεια έργα τα μπικικίνια είναι περισσότερα, και τα "δικά μας παιδιά" βγάζουν περισσότερα.
Όπου "δικά μας παιδιά" οι Έλληνες εργολάβοι.
Αντίθετα στα επιφανειακά Μέσα Σταθερής Τροχιάς, τα ευρά πηγαίνουν έξω, στους ξένους κατασκευαστές Ηλεκτρομηχανολογικού Εξοπλισμού.
Δείτε π.χ το παράδειγμα της υπόγειας κατασκευής της επέκτασης του Μετρό στο Ελληνικό, ενώ προβλέπονταν υπέργεια...
Μιλάμε για σκάνδαλο πρώτου μεγέθους, αλλά και πάλι ουδείς διαμαρτυρήθηκε για την κατασπατάληση των χρημάτων του ελλ.λαού !
Εξ' ού και η προτίμηση στο υπόγειο Μετρό, αντί της ανάπτυξης δικτύων Τραμ σε πόλεις που το έχουν πραγματικά ανάγκη ... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
 |
PredyGr New Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 2:09 pm Post subject: |
|
|
Η σχεδίαση τόσο η εξωτερική όσο και η εσωτερική, παραμένει Γαλλική.
http://www.mbd-design.fr/lg_gb/transport/T101_00.php?cat=2
Η αρχιτεκτονική του τρένου (power heads με αρθρωτά βαγόνια ανάμεσα)είναι αυτήν των Γάλλων οποτε δεν μπορούσανε να κάνουνε και πολλά για να μην φέρνει στο γαλλικό TGV. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 2:26 pm Post subject: |
|
|
Ίσως είναι άδικο να λέμε ότι "η σχεδίαση είναι Γαλλική" όταν το τραίνο σχεδιάστηκε στην Κορέα και απλώς ακολουθεί την αρχιτεκτονική του TGV με τα δύο κινητήρια στα άκρα και την αρθρωτή σχεδίαση.
Κατά την γνώμη μου είναι γνήσιο Κορεάτικο προϊόν, με εμφανείς τις γαλλικές επιρροές ... |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 22, 2009 8:55 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | ΔΕΝ νοείται να υπάρχει υπουργός που να δηλώνει fan ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς έναντι ενός άλλου |
Γιατί όχι;
Αυτό έχει ξανασυζητηθεί και, χωρίς να είμαι ιδιαίτερος φίλος του Σουφλιά, νομίζω ότι αυτή η κριτική είναι υπερβολική και άδικη.
Είναι απόλυτως λογικό ένας πολιτικός ή τεχνοκράτης να έχει ιδέες για ποιο ΜΜΕ είναι προτιμότερο σε κάποια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σε κάποια περιοχή. Και να πω το κρίμα μου, συμφωνώ με τον Σουφλιά ότι το Μετρό είναι καταλληλότερο για την Αθήνα σε αυτό το στάδιο.
Μπορεί να διαφωνείς με αυτό, και ίσως να έχεις και δίκιο, αλλά ΔΕΝ έχεις δίκιο να λειδωρείς τον Σουφλιά για το ότι έχει άποψη επι του θέματος.
Για το θέμα της υπογειοποίησης της γραμμής προς Ελληνικό, ίσως να έχεις δίκιο και να είναι όλο ένα conspiracy υπέρ των ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών αν και νομίζω ότι εν μέρη τουλάχιστον η αλλαγή έγινε για να αποφευκτούν διαμαρτηρίες και μηνύσεις. Το ίδιο έκανε ο Σουφλιάς όταν - δυστηχώς- αφαίρεσε ένα σταθμο μετρό στον Πειραιά όταν - χωρίς λογική - διαμαρτηρηθηκε ένας μητροπολίτης. Και δεν τον κατανοώ τον Σουφλιά - σε αυτή την χώρα εάν σε αρχίσουν στις προσφυγές και τα ΣτΕ, δεν θα γίνει τελικά τίποτα... |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 12:15 pm Post subject: |
|
|
Καιρό έχουν να γραφτούν νέα εδώ, αν και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ενημερώνεται για τα σιδηροδρομικά τεκταινόμενα και στο πιο εξειδικευμένο φόρουμ amnizia. Ορισμένα νέα που αλίευσα και από εκεί αλλά και από άλλες πηγές μου:
Σήραγγα Καλλιδρόμου: Η διάνοιξη έχει ξεπεράσει τα 3 χλμ από κάθε μέτωπο. Απομένουν περίπου 2800 μ για συνάντηση των μετώπων που εκτιμάται ότι θα γίνει τέλος του 2010 στην καλύτερη περίπτωση ή τέλος του 2011 στη χειρότερη. Ως γνωστόν πρόκειται για τη μεγαλύτερη συγκοινωνιακή σήραγγα της Ελλάδας και μάλλον και των Βαλκανίων. Η διάνοιξή της έχει ιδιαίτερη δυσκολία και δεν πρέπει να συγκρίνεται π.χ. με την οδική των Τεμπών, η οποία μπορεί να έχει και ενδιάμεσα μέτωπα προσβολής από τα πάρκιν της υφιστάμενης Ε.Ο. Λόγω του μεγάλου βάθους δεν υπάρχουν στο Καλλίδρομο εργοταξιακές σήραγγες για την προσβολή ενδιάμεσων μετώπων διάνοιξης (θα μπορούσαν να υπάρχουν αλλά θα είχαν ασύμφορα μεγάλο μήκος). Ένα άλλο πρόβλημα της διάνοιξης είναι το μικρό πλάτος της κάθε σήραγγας (μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για δύο παράλληλες σήραγγες για μονή γραμμή με τελικό καθαρό πλάτος 5-6 μ μόνο) που δεν επιτρέπει μετά την κατασκευή της τελικής επένδυσης τη διαστάυρωση δυο φορτηγών (πριν την τελική επένδυση πάχους 1μ το πλάτος είναι επαρκές). Στο Καλλίδρομο η διάνοιξη της πλήρους διατομής ακολουθεί άμεσα τη διάνοιξη του θόλου και σε λίγο ακολουθεί και η τελική επένδυση λόγω των υψηλών πιέσεων και της σύστασης των πετρωμάτων. Επομένως όταν γίνει η συνάντηση των μετώπων σε λίγο θα είναι πλήρως έτοιμη η σήραγγα. Σε άλλες σήραγγες συνήθως γίνεται γρήγορη διάνοιξη μόνο του θόλου μέχρι συνάντηση των μετώπων, ώστε να μη χρειάζεται πλέον ο αερισμός που οι σωλήνες του εμποδίζουν αρκετά τις εργασίες σταγάνωσης, οπλισμού και σκυροδέτησης της τελικής επένδυσης
Νέος ΣΣ Αθήνας: Οι εργασίες στις νέες αποβάθρες προχωράνε τόσο στο βόρειο όσο και στο νότιο άκρο τους, ενώ στα μεσαία τμήματα έχει γίνει και η επίστρωση των δαπέδων με πλακίδια. Η νέα οδική διάβαση στη νότια είσοδο του σταθμού σκυροδετήθηκε και ήδη διαμορφώνεται η έξοδος των νέων γραμμών κάτω από αυτήν προς νότο. Υπολογίζω ότι πριν το καλοκαίρι θα δοθούν σε χρήση οι νέες δυτικές αποβάθρες για να ανακατασκευαστούν οι υφιστάμενες ανατολικές και να ολοκληρωθεί η νέα μεγάλη υπόγεια διάβαση πεζών με καταστήματα μέχρι το σταθμό του μετρό.
Πειραιάς - Αθήνα - Αχαρνές ("ΣΚΑ"): Οι στύλοι ηλεκτροκίνησης από τον Πειραιά έχουν φτάσει στην είσοδο του Ρουφ. Στη στάση Ταύρου ολοκληρώνεται η αποβάθρα και έχει τοποθετηθεί και το στέγαστρο. Από 3 γέφυρες μέχρι Αχαρνές ολοκληρώνεται η στρώση και των τελευταίων αλλαγών στη Λυκότρυπα, η ηλεκτροκίνηση της γραμμής καθόδου και η κατασκευή τοίχου στην έξοδο της σήραγγας Αγ. Αναργύρων που θα χωρίζει τις υπεραστικές από τις προαστιακές γραμμές λόγω ανισοσταθμίας και σύντομα θα αρθεί η μονογράμμιση και κατάργηση κάποιων δρομολογίων μεταξύ Λιοσίων - Αθήνας που επιβλήθηκε προ μηνός. Ακούγεται ότι θα γίνει και προσωρινή ηλκετροκίνηση των υφιστάμενων γραμμών από τις 3 γέφυρες μέχρι το Ρούφ, ωστε ηλεκτροκίνητα τρένα να φτάνουν πλέον στην Αθήνα και Πειραιά, ενώ θα γίνονται και τα έργα υπογειοποίησης που συμφωνήθηκαν με το Δήμο Αθηναίων.
Οινόη - Χαλκίδα: Η ανακαίνιση μέχρι την Αυλίδα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, από εκεί μέχρι τη Χαλκίδα έχει στρωθεί η γραμμή αλλά θέλει ακόμα δουλειά. Οι αποβάθρες στην Αυλίδα είναι έτοιμες για στρώση δαπέδων και στις στάσεις υπάρχει ανάλογη πρόοδος. Έχουν μπεί όλοι οι στύλοι ηλεκτροκίνησης μέχρι την είσοδο της Χαλκίδας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα παραδοθεί σε χρήση η γραμμή μέχρι την Αυλίδα πριν το καλοκαίρι και σε επόμενη φάση θα φτάσει μέχρι το Ναυτικό Όμιλο Χαλκίδας λόγω των ασφαλιστικών μέτρων που έχουν κατατεθεί κατά των έργων στον περιβάλλοντα χώρο του διατηρητέου ΣΣ Χαλκίδας. Η ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.
Ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ - Κιάτο: Οι περισσότεροι απλοί στύλοι τοποθετήθηκαν, ενώ ετοιμάζονται και οι ειδικοί στύλοι και πλαίσια για τις περιοχές των σταθμών. Ήδη τοποθετούνται οι κονσόλες (τα μπράτσα που κρέμονται τα καλώδια) κατά τμήματα και έχει αρχίσει και η ανάρτηση καλωδίων. Κονσόλες έχουν μπεί και σε όλες τις σήραγγες. Στον υποσταθμό Κορίνθου έφτασαν οι μετασχηματιστές. Ο στόχος για ολοκλήρωση τέλος του 2009 - αρχές 2010 δεν φαίνεται ανέφικτος.
Κιάτο - Αίγιο: Μαύρα τα μαντάτα από τη Σερενάτα. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 1:40 pm Post subject: |
|
|
Ωραία τα νέα σου mike . Έχουμε καμία μακέτα ή κανένα rendering αυτού του πολύπαθου νέου ΣΣ της Αθήνας; Θυμάμαι κάποια στιγμή παλιά είχε κυκλοφορήσει ένα concept που έδειχνε μια ελαφριά κατασκευή που σκέπαζε τις αποβάθρες αλλά δεν έχω δει κάτι άλλο έκτοτε.
Όσο για την υπογειοποίηση του τμήματος στο Δήμο Αθηναίων, αυτή θα γίνεται παράλληλα με τη λειτουργία της γραμμής; Έτσι προκύπτει από τα γραφόμενά σου. |
|
Back to top |
|
 |
Κωνσταντινούπολις Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 108 Location: Αθήνα-Ελλάς-
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 2:17 pm Post subject: |
|
|
Σε ευχαριστούμε mike, και εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για τον ΣΣ Αθηνών, θα γίνει τελικά το στέγαστρο του Τομπάζη, αν ναι σε ποια φάση βρίσκεται; |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 5:06 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω παλιά είχαν βάλει φωτορεαλιστικά στο φόρουμ skyscrapercity ο Konstantinoupolis ? Δεν ανοίγει πια το λινκ. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι από το γραφείο Τομπάζη. Νομίζω πάντως ότι η εργολαβία που τρέχει δεν περιλαμβάνει το στέγαστρο Τομπάζη, μπορεί όμως να έχουν γίνει οι σχετικές θεμελιώσεις, γιατί θα ήταν σχεδόν αδύνατο να γίνουν μελλοντικά. Θα μου πείτε τι υπόστεγα θα έχει στις αποβάθρες; Δ.Ξ. - Δ.Α. λένε στα γκάλοπ. |
|
Back to top |
|
 |
Κωνσταντινούπολις Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 108 Location: Αθήνα-Ελλάς-
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 7:38 pm Post subject: |
|
|
Ναι εγώ τα είχα βάλει, τα σχέδια του Τομπάζη ήταν, μπορείς να τα βρεις στον ιστότοπο του:
http://www.meletitiki.gr
'Οχι οτι πρόκειται για κάτι τρομερό, αλλά άμα δεν κάνουν και αυτο το στέγαστρο ε τότε θα μιλάμε για 1 κεντρίκο σταθμό, που απο κάτω του μετρίου που ήταν, κατάφερε να γίνει σχεδιαστικά μέτριος και αρχιτεκτονικά της πλάκας. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 8:24 pm Post subject: |
|
|
Φρέσκο-φρέσκο !
Οι πηγές μου (από Ιαπωνία μεριά) λένε ότι ο ΟΣΕ ζήτησε πληροφορίες για νέο τροχαίο υλικό για την μετρική γραμμή:
Μιλάμε για tilting συρμούς που θα αυξήσουν την ταχύτητα στην γραμμή της Τριπόλεως ... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 9:21 pm Post subject: |
|
|
Είπαμε πρωταπριλια αλλα όχι και έτσι!  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 9:24 pm Post subject: |
|
|
Κάνουμε τον καημό μας είδηση !
Νομίζω ότι δικαιούμαστε ελέω ημέρας ...  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 3:00 am Post subject: |
|
|
Γιατί μαύρα τα μαντάτα στο Κιάτο - Αίγιο Mike? Εγώ όσες φορές πέρασα είδα κινητικότητα στα περισσότερα εργοτάξια... Ξέρεις κάτι που δε ξέρουμε? |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 7:06 pm Post subject: |
|
|
Επίσκεψη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΜΕ στη Σιδηροδρομική Σήραγγα Αιγίου.
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης και ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Μπεκίρης,
στο πλαίσιο της ενημέρωσης για την πρόοδο των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Κιάτο-Πάτρα, θα επισκεφθούν την Παρασκευή, 3 Απριλίου και ώρα 12.30, τη Σιδηροδρομική Σήραγγα του Αιγίου προκειμένου να παρακολουθήσουν το τελικό στάδιο διάνοιξης της.
Η σήραγγα του Αιγίου, έργο που κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ, βρίσκεται μετά το Σιδηροδρομικό Σταθμό του Αιγίου. Έχει μήκος 3.252 μέτρα, είναι διπλής κατεύθυνσης, ενός κλάδου και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε τα τρένα να κινούνται με ταχύτητα 160 χλμ/ώρα. Έχει τρεις σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 800 μ. οι οποίες έχουν διανοιχθεί πλήρως. Η διάνοιξη της σήραγγας Αιγίου γίνεται συνολικά από πέντε μέτωπα (εισόδου, εξόδου και από τρία ενδιάμεσα).
Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί το 60% του συνολικού έργου, το οποίο αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί στο 2010.
-Σημείο συνάντησης ορίζεται η έξοδος διαφυγής της σήραγγας (ΣΔ3), στη χιλιομετρική θέση 93,5 της Παλαιάς Εθνικής Οδού Κορίνθου-Πατρών.
http://www.yme.gr/?aid=1830&tid=26 |
|
Back to top |
|
 |
|