View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 6:42 pm Post subject: |
|
|
Eιναι τελείως νέα χάραξη. Οταν επιστρέψω θα κοιτάξω να τη στείλω. Νομίζω οτι αν ρωτήσεις κάποιον από Ευρυτανία ή Αγρίνιο θα σου πει ποιο αναλυτικά. Νομίζω ότι έχει κατατεθεί επίσημα από το Βερελή με επερώτηση και σίγουρα από Δ.Ευρυτανίας. Είναι απόλυτα βέβαιο ότι η νέα χάραξη μειώνει την απόσταση από 195 σε 115. Οταν λέμε για άξονα δε αναφερόμαστε μόνο σε αυτοκινητόδρομους γιατί 1Κm= 6.0. εκ min. Μη σκοτίζεσαι όμως για έργα που θα γίνουν κάποτε που είναι πολύ κοντά 2025 που είναι πολύ κοντά στο ποτέ. Αλλα βιάζουν τώρα. Ενα καλό θέμα να ανοίξει στη παρέα είναι ο ΒΟΑΚ. Σε αφήνω γιατί θα χάσω την πτήση μου. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 8:38 pm Post subject: |
|
|
Δεν αμφισβήτησα ότι το Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία με νέα χάραξη θα είναι 115km. Και χαίρομαι που αναφέρεις ότι δεν εννοούσες αυτοκινητόδρομο. Προφανώς και μια νέα εθνική οδό χρειάζεται και κάτι τέτοιο έχει αρχίσει να συζητείται εδώ και καιρό (έχω καταγωγή από την περιοχή και ξέρω από πρώτο χέρι για τι κ$#οδρομο μιλάμε, είναι ντροπή που χαρακτηρίζεται εθνική οδός ειδικά το Καρπενήσι- Αγρίνιο που σε μερικά σημεία 2 μεγάλα οχήματα δεν χωράνε αλλά και για το δύσκολο ανάγλυφο της περιοχής). Η αντιθεσή μου στα προηγούμενα post ήταν για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου και όχι για μία άνετη και ασφαλή εθνική οδός. Ακριβώς το ίδιο θεωρώ και για το Άρτα-Τρίκαλα που μπορεί να σταθεί ως ένας δευτερεύοντας άξονας Ανατολής Δύσης με προδιαγραφές εθνικής οδού (όχι αυτοκινητοδρόμου)
Απλώς συνεχίζω να διαφωνώ ότι μπορεί να εξυπηρετήσει την Πάτρα. Το Πάτρα - Αντίρριο - Άμφισσα- Λαμία είναι τώρα 196km με την τόσο δυσμενή χαραξή, οπότε σε περίπτωση βελτιώσεων - νέας χάραξης (ειδικά μετά την Άμφισσα και μέχρι να πέσει στην πεδιάδα της Λαμίας) σίγουρα θα πέσει κάτω από τα 150km. Και σε αυτόν τον άξονα προσωπικά θέλω έναν δρόμο με χαρακτηριστικά εθνικής οδού (όπως είναι ο δρόμος μέχρι το Γαλαξίδι) αλλά και ο αυτοκινητόδρομος ίσως χρειάζεται σε αρκετά χρόνια |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Mar 11, 2009 11:06 pm Post subject: |
|
|
Με αφορμή την αναφορά στην εθνική οδό Άρτας Τρικάλων έκανα μια μικρή έρευνα. Τον δρόμο αυτό τον είχα κάνει πριν από 10+ χρόνια ως μικρό παιδί με κάποιον ντόπιο μιας και ήταν χωματόδρομος στο μεγαλύτερο κομμάτι του. Από τότε είχαν αρχίσει κάποια έργα κυρίως από τον νομό Άρτας. Συγκεκριμένα ήταν ήδη έτοιμη μιά σήραγγα γύρω στο 1km μετά το χωρίο Αθαμάνιο ακριβώς διπλα στο χωριό Κάψαλα (με κατεύθυνση προς Τρίκαλα) και είχαν ξεκινήσει να σκάβουν 2-3 άλλα. Από τότε δεν έκανα ξανά την διαδρομή αλλά σχεδόν κάθε καλοκαίρι ανεβαίνω για μία επίσκεψη σε συγγενείς σε ένα χωριό κοντά στο Αθαμάνιο και βλέπω την είσοδο αυτής της σήραγγας. Από ότι μάθαινα από τους συγγενείς μου τα έργα είχαν κολλήσει για πολλά χρόνια. Τα τελευταία χρόνια έμαθα ότι τα έργα ξεκίνησαν πάλι.
Βασικά τα έργα στην περιοχή της Μεσοχώρας (δηλαδή στο κεντρικό κομμάτι του άξονα) κατασκευάζονται από τη ΔΕΗ ως ανταποδοτικά οφέλη στην περιοχή για την κατασκευή του φράγματος Μεσοχώρας και την εκτροπή του αχελώου οπότε μάλλον είχαν κολλήσει επειδή είχε κολλήσει και το υπόλοιπο έργο.
Θα αναφέρω με την σειρά που πιστεύω ότι τα συναντάς τα τούνελ που κατασκευάστηκαν με φορά από Τρίκαλα προς Άρτα
--- Σήραγγα Γκρόπας (1500m) (ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - έχει διανοιχτεί- Παράδοση καλοκαίρι 2009)
---Σήραγγα Μεσοράχης (1130m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ από Σεπτέμβρη2008 αλλά με προσωρινή σύνδεση από τη μία πλευρά- τα λεφτά πιστώθηκαν τον Σεπτέμβρη του 2008 για τη νέα σύνδεση αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με τα έργα, από την άλλη πλευρά ο δρόμος πρόσβασης 2,5km παραδώθηκε μαζί με το τούνελ)
---Σήραγγα εισόδου Μεσοράχης (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ δεν βρήκα τίποτα για αυτή μόνο ότι την παρέλαβε η νομαρχία το καλοκαίρι του 2008. πιθανόν να μην είναι καν πάνω στην εθνική αλλά στο δρόμο πρόσβασης προς το χωριό
---Σήραγγα Αετού (500m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ εδώ και κάποια χρόνια)
---Σήραγγα Παχτουρίου (450m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ από 2008)
---Σήραγγα Αγ.Κυριακής(1035m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ από 2008)
---Σήραγγα "δεν ξέρω όνομα" (~1200m) (ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ τουλάχιστον 10 χρόνια - αυτή που αναφέρω ότι βλέπω κάθε καλοκαίρι)
Πάντως χωρίς ιδιαιτερη δημοσιότητα κατασκευάζεται ένας πολύ ωραίος οδικός άξονας και σε απίστευτο φυσικό τοπίο (ο δρόμος σε μεγάλο μήκος κινείται παράλληλα με τη ροή του Αχελώου). Από αυτά που διαβάζω όλος ο οδικός άξονας στα διοικητικά όρια των Τρικάλων θα είναι έτοιμος μέχρι το καλοκαίρι (από που είναι ο Σουφλιάς είπαμε??). Ουσιαστικά όλα τα τούνελ είναι στο νομό Τρικάλων. Η αλλαγή γίνεται μεταξύ του τούνελ Αγ.Κυριακής και του ανώνυμου.
Πάντως η κατάσταση από την πλευρά του νομού Άρτας δεν είναι το ίδιο καλή. Δεν ξέρω αν έγινε τίποτα αυτό το χρόνο για δημοπράτηση κανενός έργου πάντως μέχρι πέρυσι το καλοκαιρί στον δρόμος Άρτα - Βουλγαρέλι - Αθαμάνιο δεν θυμάμαι τίποτα σοβαρά έργα. Ο δρόμος είναι ένας κλασικός επαρχιακός ελληνικός δρόμος με συνεχείς στροφές χωρίς όμως να τον χαρακτηρίσω και επικίνδυνο όπως άλλους. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 2:42 am Post subject: |
|
|
Μια μικρή αναφορά στο θέμα του Ε65 και από εμένα:
Σχετικά με το δρόμο προτίμησης, με βάση τη χάραξη όπως προβλέπεται σήμερα, αυτός πράγματι εξαρτάται από το σημείο της Αθήνας από το οποίο ξεκινά κανείς. Σε απόλυτους αριθμούς, όταν ολοκληρωθούν οι Αυτοκινητόδρομοι τα τμήματα θα είναι:
- Μεταμόρφωση-Λαμία 195
- Λαμία-Παναγιά 175
- Παναγιά-Γιάννινα (κόμβος ΕΟ της Εγνατίας) 55
Μεταμόρφωση-Γιάννινα μέσω Λαμίας 425 χλμ
- Ελευσίνα-Ρίο 180
- Ρίο-Γιάννινα (κόμβος Πεδινής της Εγνατίας) 220
Ελευσίνα-Γιάννινα μέσω Ρίου 400 χλμ.
Οι δύο αριθμοί σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου είναι σχεδόν ίδιοι και επαφίεται στην αισθητική του καθενός το τι θα προτιμήσει. Είναι βέβαιο πως αυτό που λέει ο engineer έχει σαφή βάση, ότι δηλαδή τα δυτικά και νότια προάστεια θα προτιμήσουν το Ρίο, ενώ τα Βόρεια τη Λαμία. Σαφώς και είναι ευκολότερη η επιλογή αν μένεις στην Ελευσίνα, παρά στη Μεταμόρφωση, όπου ακόμη είναι ανταγωνιστική και η λύση του Ρίου.
Δεύτερον προφανώς και δεν υπάρχει κανένας λόγος να φτάνουν όλοι οι δρόμοι στα Γιάννινα, αλλά δεν υπάρχει και κανένας λόγος να τα αποφεύγουν. Θα συμφωνήσω ότι είναι εξαιρετικά αμφίβολη η χρησιμότητα του "Ε65", γιατί σίγουρα δεν ενώνει τις περιοχές με τη μεγαλύτερη σημασία, ενώ επίσης προς Αλβανία, θα ήταν προτιμότερη η σύνδεση από Λάρισα-Κοζάνη-Καστοριά, που ταυτόχρονα θα εξυπηρετούσε και το Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη-Σκόπια. Γι' αυτό και έχω κατά καιρούς αναρωτηθεί ποιος είναι ο κεντρικός σχεδιασμός - το masterplan.
Τρίτον. Το Καλαμπάκα-Παναγιά-Γρεβενά είναι περίπου 20 χλμ περισσότερα από το Καλαμπάκα-Γρεβενά που θα ήθελαν ορισμένοι. Δεν είναι λίγο, αλλά δεν είναι και βουνό, αν ο στόχος σου είναι τελικά τα σύνορα, ή η προέλευσή σου η Αθήνα. Αντίθετα το Καλαμπάκα-Γρεβενά-Μέτσοβο είναι 50 χλμ περισσότερα από το Καλαμπάκα-Παναγιά-Μέτσοβο, τα οποία, όπως και να το δει κανείς είναι πολλά.
Συνολικά πάντως θα διαφωνήσω με τον ε65 ως χρησιμότητα. Αφ'ενός ούτε τα Σκόπια, ούτε η Αλβανία είναι καλοί εμπορικοί δρόμοι για την Ευρώπη. Είτε το θέλουμε είτε όχι ο σύντομος δρόμος είναι μέσω Βουλγαρίας, ώστε να μη φεύγουμε από την ΕΕ και σταματάμε σε 5 τελωνεία στο δρόμο. Αφ' ετέρου, ούτε η Ήπειρος είναι η περιφέρεια με τον τεράστιο πληθυσμό, ούτε η Δυτική Μακεδονία, όσο και να μας λυπεί αυτό, αφήστε που η πρόσβαση και στις δύο περιοχές από το Νότο είναι σχετικά εύκολη, με τους υπόλοιπους άξονες που σχεδιάζονται. Το μόνο αντεπιχείρημα που προσωπικά ακούω, είναι πως στην Ήπειρο δεν έχει πρόσβαση τρένο, οπότε όλες οι μετακινήσεις καλύπτονται με αυτοκίνητα. Αλλά και εκεί που υπάρχει τρένο, τι ποσοστό των μετακινήσεων μαζεύει;
Συμπερασματικά, ας βρεθεί κάποιος να μας εξηγήσει το σχέδιο. Όχι το εκατονταετές πλάνο, αλλά το πενταετές, δηλαδή τον τρόπο που θα συμπληρώνονται όλοι οι Αυτοκινητόδρομοι, όταν και εάν γίνουν. Τότε όλοι θα είμαστε πιο καλόπιστοι, γιατί θα βλέπουμε το σκεπτικό |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 10:55 am Post subject: |
|
|
Το θέμα δεν είναι αν οι δρόμοι θα εξυπηρετούν τα Γιάννενα(αλλιως δεν θα είχε γίνει ακόμη τίποτε),αλλά όπως είπε και ο πρεβεζάνος η καινούρια αγορά στα βόρεια,η Αλβανία.Ηδη η μία σύνδεση από καστορια είναι σχεδόν έτοιμη.
javascript:emoticon(' ')sp37
όλα καλά τα λες,μόνο που νομίζω οτι οι δρόμοι προς τα σύνορα δεν γίνονται από πλευράς ελλάδος για να βγούμε πιο γρήγορα προς την ευρώπη,αλλά για να κατέβουν οι πελάτες προς εμάς!!!
Προφανώς ο πιο σύντομος δρόμος για να κοπεί η ελλάδα στη μέση είναι ο ΛΑ.Κ.Αμφιλοχία.Αυτός συζητειται εδώ και 40 χρόνια (έγινε και η γέφυρα Τατάρνας για αυτό το σκοπό) |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 11:58 am Post subject: |
|
|
SP73 wrote: | Συνολικά πάντως θα διαφωνήσω με τον ε65 ως χρησιμότητα. Αφ'ενός ούτε τα Σκόπια, ούτε η Αλβανία είναι καλοί εμπορικοί δρόμοι για την Ευρώπη. Είτε το θέλουμε είτε όχι ο σύντομος δρόμος είναι μέσω Βουλγαρίας, ώστε να μη φεύγουμε από την ΕΕ και σταματάμε σε 5 τελωνεία στο δρόμο. Αφ' ετέρου, ούτε η Ήπειρος είναι η περιφέρεια με τον τεράστιο πληθυσμό, ούτε η Δυτική Μακεδονία, όσο και να μας λυπεί αυτό, αφήστε που η πρόσβαση και στις δύο περιοχές από το Νότο είναι σχετικά εύκολη, με τους υπόλοιπους άξονες που σχεδιάζονται. Το μόνο αντεπιχείρημα που προσωπικά ακούω, είναι πως στην Ήπειρο δεν έχει πρόσβαση τρένο, οπότε όλες οι μετακινήσεις καλύπτονται με αυτοκίνητα. Αλλά και εκεί που υπάρχει τρένο, τι ποσοστό των μετακινήσεων μαζεύει; |
@SP73
θα διαφωνήσω με τη σειρά μου μαζί σου διότι ο Ε65 (με σύνδεση Παναγιά), με την ολωκλήρωση ή έστω βελτίωση του δρόμου Καλαμπάκα - Βόλος, θα εξυπηρετεί και τον διευρωπαικό διάδρομο μεταφορών ' ΙΤΑΛΙΚΑ λιμάνια - ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ - ΒΟΛΟΣ - ΛΑΤΑΚΕΙΑ ΣΥΡΙΑΣ' |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Mar 12, 2009 12:04 pm Post subject: |
|
|
@agriniotis
Κάνε edit το μήνυμα σου για να δεις πως γίνεται ο επιμέρους σχολιασμός όπως αυτός απεικονίζεται στο προηγούμενο μήνυμα(κατόπιν δικής μου επεξεργασίας).
Code: | [quote="losada7"] mpla mpla mpla του losada7[/quote]
mpla mpla mpla αυτου του μέλους που σχολιάζει τα λόγια του losada7 |
|
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Sat Mar 14, 2009 11:16 pm Post subject: Από επίσκεψη Καραμανλή στο Αγρίνιο |
|
|
Από επίσκεψη Καραμανλή στο Αγρίνιο
"Προηγουμένως, ο Κώστας Καραμανλής επιθεώρησε τα έργα παράκαμψης του Αγρινίου, στον ανισόπεδο κόμβο Ρίγανης, που αποτελεί τμήμα της Ιόνιας Οδού. Σε δηλώσεις του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην επιτάχυνση των έργων και στη σημασία του συνολικού έργου της Ιονίας Οδού για την ευρύτερη περιοχή, ενώ γνωστοποίησε πως το έργο αναμένεται να παραδοθεί το ερχόμενο καλοκαίρι."
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/14/1641060.htm |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 12:02 pm Post subject: |
|
|
Φρέσκιες φώτο που μου έστειλε μόλις ο Τάσος από γέφυρα Αράχθου και τεχνικό Τ8. Κατά τη γνώμη μου θα το περπατάμε για την Κυριακή των Βα'ί'ων.
 |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 3:09 pm Post subject: |
|
|
Corfu πολύ χαίρομαι οταν βλέπω post σου!
Το τούνελ μετά τη σύραγγα του δρίσκου που οδηγεί στη γέφυρα θα είναι και αυτό έτοιμο η θα μπαίνουμε μέσω παράκαμψης?
Απο την αρκούδα κανένα νέο? |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 6:15 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Φρέσκιες φώτο που μου έστειλε μόλις ο Τάσος από γέφυρα Αράχθου και τεχνικό Τ8. Κατά τη γνώμη μου θα το περπατάμε για την Κυριακή των Βα'ί'ων. |
Μάλλον είσαι λίγο αισιόδοξος για την παράδοση στις 10 Απριλίου (μιλάμε για 25 μέρες απο τώρα) , αλλά ας ελπίσω μαζί σου γιατί θα ξαναπεράσω τότε για Λευκάδα.....
Το τούνελ της εξόδου δεν είναι ακριβώς τουνελ , αλλά ταυτόχρονα απο επάνω του περνάει η παλιά εθνική οδός , οπότε λογικά είναι έτοιμο.
O########################O
kosimo στο παρόν post έγραψες
αλλά στο τέλος του τμήματος του μηνύματος του corfu έπρεπε να βάλεις το tag τερματισμού, δηλαδή
Με αυτή τη γραφή επιτυγχάνεις να εμφανίζεις το υπο σχολιασμό μήνυμα σε κατάλληλο πλαίσιο.
losada
Κατάλαβα ότι έκανα πατάτα , αλλά φαινότανε ετσι και αλλιώς και γι'αυτό το άφησα . Ευχαριστώ για τη συμβουλή....
Last edited by kosimo on Sun Mar 15, 2009 10:10 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 9:14 pm Post subject: |
|
|
ακόμα ένα ρεπορτάζ στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Καλαματας για τα έργα του δρόμου Τρίπολης Καλαμάτας. Από ότι φαίνεται τα έργα πάνε καλά και εντός του 2009 να ρίξουμε μαύρη πέτρα στις στροφές της Μεγαλόπολης.
Για τα αρχαια στο Καλογερικό γράφει:
"Στο Καλογερικό το θέμα των αρχαίων που βρέθηκαν, αντιμετωπίστηκε και οι εργασίες της σήραγγας προχωρούν κανονικά. Το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η διαδικασία των επιτάξεων και το τμήμα Καλογερικό - Αθήναιο"....
Για το Τσακώνα - Παραδείσια: «Η Τσακώνα είναι δύσκολη. Πρόκειται για πολύ δύσκολο έργο σε κατολισθήσεις. Η προσπάθεια είναι να τελειώσει το 2010». Σύμφωνα με πληροφορίες μας, προχωρούν οι εργασίες στην κοιλαδογέφυρα των 470 μέτρων (δημιουργείται εκεί που υπήρχε επικίνδυνη στροφή σε τεράστια επιχωμάτωση) και στις δύο 160άρες γέφυρες, ενώ στην τοξωτή δουλεύεται η θεμελίωση του μεσόβαθρου. Παράλληλα, εξελίσσονται οι χωματουργικές εργασίες. Το φθινόπωρο εκτιμάται ότι θα περπατιέται η κοιλαδογέφυρα."
Μάλλον εννοεί το φθινόπωρο του 2010.
Υπάρχουν και νέα για άλλα τμήματα και φωτογραφίες.
Σελίδα 40, φύλο 15-3-2009.
www.eleftherianews.gr |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 11:44 pm Post subject: |
|
|
καλησπέρα στην παρέα για μεχρι το πάσχα θα δωθεί και ο κόμβος στην παναγία οπότε μιλάμε σχεδόν για ολοκλήρωσει του κοματιού Γιάννενα-Παναγία. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 3:36 pm Post subject: |
|
|
Γεια χαρά σε όλους. Υποσχέθηκα οδοιπορικό στην παράκαμψη Αγρινίου ( η οποία θα παραδοθεί τέλος καλοκαιριού περίπου ) και ξεκινώ σε ένα τέταρτο περίπου. Θα τις έχετε φρέσκες σε 2-3 μέρες ( αφού πρώτα τις στείλω σε κάποιον ).
Θα βγάλω και φωτό από τον υπό κατασκευή νέο σταθμό υπεραδτικών λεωφορείων ( τον οποίο είδα και βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο ).
Άντε,φεύγω. Η μέρα είναι ηλιόλουστη,καλή θερμοκρασία. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Mar 16, 2009 10:54 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer.
Μην ξεχάσεις να ανάφέρεις σημεία εισόδου εξόδου στον αυτοκινητόδρομο (σε λίγο καιρό θα περάσω και εγώ και να μην ψαχνόμαι πάλι)
Καλή επιτυχία και καλή φωτογράφηση.
(Ελπίζω το γεφυράκι πριν τη γέφυρα Αχελώου, στο σημείο που ενώνονται οι δύο εργολαβιες να είναι βατό και να μην ταλαιπωρηθείς. Αλλιώς θα βγεις στο Αγγελόκαστρο... ) |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 12:02 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν,έχω φρέσκο πράμα που σαλεύει παίδες. Οι φωτογραφίες βγήκαν όλες πολύ καλές. Οι μισές τουλάχιστον εν κινήσει,μέσα από το αυτοκίνητο,είτε βγάζοντας τη μηχανή από το παράθυρο είτε πίσω από το παρμπρίζ.
Μπήκα από Αγγελόκαστρο μέχρι Κουβαρά,γιατί από Κεφαλόβρυσο ή Α/Κ Χαλικίου θυμόμουν ότι είχαν κλείσει τις εισόδους,οπότε δε διακινδύνευσα να κάνω τζάμπα δρομολόγια,μιας και οι είσοδοι στην παράκαμψη του Αγρινίου απέχουν 20 χιλιόμετρα καθεμιά,οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν και πολύ εύκολο.
Να πω πάντως ότι σε αυτή την εργολαβία ( Αγγελόκαστρο-Κουβαράς ) οι ρυθμοί είναι εντατικοί. Σχεδόν σε όλο το μήκος των 21 χιλιομέτρων υπήρχαν μηχανήματα,είτε για την άσφαλτο,είτε για τα ρύθρα,είτε για τη νησίδα,είτε για την επίστρωση των σκύρων. Σίγουρα το καλοκαίρι οι Ηπειρώτες,οι Λευκαδίτες και οι Αλβανοί θα αποφεύγουν την όποια ταλαιπωρία,ενώ οι Αγρινιώτες θα κινούνται με περισσότερη άνεση στην ευρύτερη περιοχή,μιας και θα μειωθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος.
Εντός 2-3 ημερών,όποτε μπορέσω θα τις στείλω στο losada να τις ανεβάσει.
Έχω βγάλει και μερικές από το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων. Δεν πρόλαβα να βγάλω κι από τονεοανεγειρόμενο και πολύπαθο νέο νοσοκομείο Αγρινίου που βρίσκεται σε καλά επίπεδα.Κάποια άλλη φορά ίσως.
prevezane,ΌΠΩς ΑΝΈΦΕΡΑ μπήκα από Κόμβο Αγγελοκάστρου και βγήκα λίγο πριν από τη γέφυρα που υπάρχει στην ένωση με την υπάρχουσα κατσικίσια εθνική,τραγική οδό ( δεν είχα προσέξει την έξοδο που υπάρχει τώρα και ψάχτηκα για λίγο. Προς στιγμή σκέφτηκα ότι έπρεπε να περάσω πάλι ανάμεσα από φορτηγά και θα γυρίσω στο Αγγελόκαστρο ).
Όσον αφορά το τμήμα Αγγελόκαστρο-Κεφαλόβρυσο, δεν ξέρω τί γίνεται. Και δε μπορώ να πάω σύντομα,οπότε αν βρεις καμιά είσοδο μπες και βγάλε καμιά φωτό. Γενικά προσοχή στα φορτηγά και στα μηχαν΄ματα,γιατί υπάρχει συνεχής κίνηση.
Last edited by agr-engineer on Tue Mar 17, 2009 12:14 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 1:10 am Post subject: |
|
|
ευχαριστουμε πολυ για τις πληροφοριες για την παρακαμψη αγρινιου αναμενουμε τις φωτογραφιες ενα αρθρο για την ΙΟΝΙΑ απο την ελευθεροτυπια: σε καθυστερηση των απαλλοτριωσεων αποδιδεται η καθυστερηση καθως και το αιτημα της κοινοπραξιας για σηραγγα στην κλοκοβα..
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=60625172
ξερει κανεις να μου απαντησει γιατι δεν προχωρανε γρηγορα οι απαλλοτριωσεις??εγω νομιζα οτι ισχυουν οι διαδικασιες εξπρες της επιταξης οπως γινοταν και κατα την κατασκευη των ολυμπιακων εργων..
aggele αν μπορεις κανε μια ερευνα για την εγκατασταση εργοταξιων της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ..ακουσα πως αναπτυσσονται εργοταξια σε ακρατα,αιγιο και αμαλιαδα αλλα δεν εχω βρει κατι συγκεκριμενο...γνωριζετε μηπως τι εργασιες εκτελουνται απο την ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε μετα τα διοδια των αφιδνων και εχουν κλεισει την αριστερη λωριδα για αρκετα km?περναει συγγενικο μου προσωπο πολυ συχνα απο εκει αλλα δεν μπορει να καταλαβει τί κανουν...δεν ασχολειται και ιδιαιτερα με τα εργα..
ρεπορταζ στον "κιτρινο τυπο"για τις συμβασεις παραχωρησης..λεει οτι κλεβουν 22εκ το χιλιομετρο..
http://www.zougla.gr/news.php?id=29275
Last edited by gouperman on Tue Mar 17, 2009 3:05 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 1:18 am Post subject: |
|
|
Agr-engineer, καταλαβαίνεις ότι ανυπομονώ να δώ το υλικό σου...
Το κομμάτι που έκανες ( που είναι και τα 2/3 περίπου του έργου) είναι και το πιο προχωρημένο, οπότε ελπίζω να δω ότι έχει στρωθεί παντού με το πρώτο στρώμα ασφάλτου, jersey παντού κλπ (pls μη με διαψευσεις)
Όσο για το πρώτο κομμάτι (που ήταν για χρόνια ημιτελές) την προηγούμενη φορά που είχα περασει (Δεκέμβρη) ξανασκάβαν σε σημεία το δρόμο λόγω καθίζησής του σε σημεία (κυρίωσ στο ρεύμα προς Ρίο). Παρεπιπτόντως σε αυτό το κομμάτι είναι πιο εύκολο να μπεις
-Μετά το Κεφαλοβρυσο στην πρώτη διασταύρωση αριστερά, μετά σε ένα χωματόδρομο- άνοιγμα, πάνω από την γέφυρα και είσοδος από το "αντίθετο ρεύμα"
-Έξοδος λίγο πριν το Αγγελόκαστρο (από τη γέφυρα του δρόμου βγαίνεις δεξιά). Εκτός και αν έχουν ήδη ενώσει τα δύο κομμάτια, οπότε μπορείς να το κάνεις όλο συνεχόμενα... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 5:52 am Post subject: |
|
|
Ζούγκλα η εκπομπή ζούγκλα και χειρότερα. Ανέτρεξα σε επίσημες ιστοσελίδες για να επαληθεύσω τα κόστη των ευρωπαικών δρόμων που αναφέρει αλλά μετά μου πέρασε απ'το μυαλό να επαληθεύσω τα νούμερα για τους ελληνικούς δρόμους. Λοιπόν, η ιονία οδός θα κοστίσει 1,4 δισ ευρώ και έχει μήκος 200 χλμ περίπου. Αλλά ΜΟΝΟ η ιόνια οδός, δεν συμπεριλαμβάνω τις βελτιώσεις και νέες χαράξεις στο τμήμα μέχρι τη Σκάρφεια αν και θα πρεπε γιατί αυτό λέει η σύμβαση. Τέλος πάντων χοντρικά τώρα 1,4 δισ δια 200 χλμ κάνει 7 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο. Από πού κι ως πού 10-15 εκατ. δεν μας λένε. Μετά, βόρειοδυτ. άξονας 2,8 δισ δια 365 χλμ κάνει γύρω στα 8 εκατ. ανά χιλιόμετρο. Πού τα 25 εκατ.
Δεύτερον πώς σύγκριναν ελληνικό αυτοκ/μο με αυστριακό στις τιμές που δε συγκρίνονται με τίποτα. Απ'τον άξονα Brno-Βιέννη μήκους 109 χλμ, 5,8 εκατ. ανά χλμ δηλ όλος ο άξονας στοιχίζει 630 εκατ. ευρώ και ο μισός άξονας που είναι στο αυστριακό έδαφος κοστίζει ήδη τα 500 σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα κατασκευής αυτοκ/μων στην Αυστρία.
http://www.asfinag.at/index.php?module=Pagesetter&type=file&func=get&tid=287&fid=ddownload1&pid=9
Το χουμε ξανασυζητήσει το θέμα για την υπερβολική ακρίβεια των δρόμων εδώ.
Ο ρεπόρτερ προφανώς σύγκρινε με ότι του πεσε στα χέρια ή με ότι τον συνέφερε αλλά δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκρίνει τους νέους ελληνικούς δρόμους που θα ναι πιο σύχρονοι κι απ'την αττική οδό (λέμε τώρα) που είναι ο πιο σύγχρονος δρόμος της Ευρώπης με ένα αυτοκ/μο κατωτέρου επιπέδου όπως ο δρόμος Ντάντσιχ-Κατοβίτσε της Πολωνίας. Έχει δει έστω και μια φωτογραφία του δρόμου αυτού? Έχει δει σε τι ανάγλυφο κατασκευάζεται αυτός και οι άλλοι δρόμοι που αναφέρεται που διατρέχουν όλες τις πεδιάδες της Ευρώπης? Ρώτησε αν οι Πολωνοί έχουν άλλα λεφτά για να φτιάξουν έναν καλύτερο αυτοκ/μο? Αυτή η ασχετίλα που τους δέρνει και βγαίνουν να κάνουν εκπομπή.
Καλά, τα ποσά για τους ελληνικούς δρόμους πού τα βρήκε? Μήπως μου διαφεύγει κάτι ή έκανα λάθος υπολογισμούς?
Ο δρόμος Ιρλανδία-Η. Βασίλειο μήκους 1.000 και χιλιομέτρων πώς ακριβώς πάει? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 1:00 pm Post subject: |
|
|
Στην Παναγοπουλα εδω..δεν εχουν μπει εργοταξια ακομη για τα τουνελ,αλλα κατω απο την παλαια εθνικη στο Δρεπανο-εχει και πινακιδες-εγκαθιστανται τα γραφεια της vinci(εκει που λεγανε να φτιαξουν τον καταυλισμο Αφγανων που εχουν γεμισει την Πατρα )..το ποταμι εχει πολυ πολυ χωρο ..
Γραφεια,πολλα μηχανηματα,τσιμεντενιες πλατφορμες,και κατι ορθια σιδερενια παλουκια
αντε με το καλο... 
Last edited by Agg3los on Tue Mar 17, 2009 10:36 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 10:30 pm Post subject: |
|
|
Σιγά σιγά ετοιμάζονται για τα εγκαίνεια με παρουσία πρωθυπουργού.Αν και κατά τη γνώμη μου όταν θα 'ρθει ο Καραμανλής τέλη Μα'ί'ου ή αρχές Ιουνίου, θα εγκαινειάσει ολόκληρη την εγνατία με παράδοση και του τμήματος Παναγιά - Βενέτικο. Αυτά που γράφουν οι Νέοι Αγώνες για γέφυρα Αράχθου και Μέτσοβο - Παναγιά θα τα δώσουν μάλλον με Σουφλιά πριν το Πάσχα.
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7452&Itemid=46 |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Mar 17, 2009 11:46 pm Post subject: |
|
|
Έρχονται και οι εκλογές...
Εδώ και αρκετούς μήνες έχει σταματήσει ο η κατασκευή του Βέροια - Νάουσσα - Έδεσσα, ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω; |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:21 pm Post subject: |
|
|
Καλά νέα για την Ολυμπία Οδό, σε άρθρο της Σημερινής της Πάτρας. Αναφέρει ότι: "Πάνω από 3.500 εργαζόμενοι θα απασχοληθούν στα έργα κατασκευής της Νέας Εθνικής Οδού Πατρών - Κορίνθου. Οι εργαζόμενοι αυτοί θα έχουν προσληφθεί έως τα τέλη Μαΐου, οπότε και τα πέντε εργοτάξια της κατασκευαστικής κοινοπραξίας θα δουλεύουν σε πλήρεις ρυθμούς. Ήδη ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες κατασκευής τριών σηράγγων σε Πλάτανο, Δερβένι και Ακράτα. Εργάζονται 400 άτομα και ο αριθμός τους θα αυξάνεται καθημερινά. Μετά το Πάσχα το έργο θα είναι επισκέψιμο για τις Αρχές και εκπροσώπους του Τύπου".
http://www.simerini.gr/?section=32&category=1&newspage35=3&newsid35=14656
Κάλλιο αργά παρά ποτέ, λοιπόν... Εκτός από την προφανή αναγκαιότητα του έργου, είναι πολύ σημαντική και η δημιουργία τόσων θέσεων εργασίας, ειδικά αυτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Ελπίζω το έργο να πάρει μπροστά και να μην ξανακολλήσει σε άλλα προβλήματα. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 2:54 pm Post subject: |
|
|
ΟΟΟΛΕΕΕΕ!!!!!ΟΟΛΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Mar 18, 2009 3:26 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πέρασα το Σάββατο από Αθήνα έως την έξοδο για τα Καλάβρυτα και δε διαπίστωσα έργα. Μόνο πολλά μπαλώματα στην άσφαλτο και σε λίγα σημεία πλήρη ασφαλτόστρωση.
Γίνονταν πολλά έργα για το τραίνο, και ίσως αυτό να κρύβει και κάποιες εργασίες για το δρόμο.
Απογοητεύτηκα από την ποιότητα των μπαλωμάτων και γενικότερα την ποιότητα του οδοστρώματος σε παρα πολλά σημεία. Υπάρχουν ακόμα πολλά σαμαράκια να ανώμαλο οδόστρωμα, ιδίως στο τμήμα μετά την Ακράτα που είναι 2+2+ΛΕΑ με μπάρες.
Επρεπε να έχει γίνει ριζική αλλαγή οδοστρώματος σε μεγάλο μέρος του δρόμου, αλλά αντί γι αυτό έκαναν μπαλώματα, τα οποία έχουν κατασκευαστεί με κακό τρόπο με αποτέλεσμα να πηδάει το αυτοκίνητο.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ δρόμος, και είναι ανεπίτρεπτο μετά από ένα χρόνο να μην έχουν κάνει σωστή δουλειά, ενώ εισπράτουν ακριβά διόδια.
 |
|
Back to top |
|
 |
|