 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Feb 23, 2009 12:44 pm Post subject: |
|
|
Δεν τo μετακινώ αλλά μην τα ανακατεύoυμε όλα σε ένα post.
Nα μείνoυμε στo θέμα μας περί oδικών έργων. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Feb 23, 2009 2:45 pm Post subject: |
|
|
Αρκετά ευχάριστα τα νέα από την πορεία των έργων στον «ΜΩΡΕΑ». Το Σάββατο έκανα το ταξιδάκι Αθήνα – Καλαμάτα και τράβηξα κάποιες φωτό.
Καταρχάς στο τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη, οι εργασίες που αφορούν τη διαπλάτυνση για την κατασκευή της ΛΕΑ όπου αυτή δεν υπήρχε προχωρούν ταχύτατα. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι ξεκίνησε και η ασφαλτόστρωση σε ολόκληρο το πλάτος του αριστερού κλάδου (προς Τρίπολη) στο αρχή της οδού στο ύψος της Αρχαίας Κορίνθου. Η τοποθέτηση του νέου ασφαλτοτάπητα γίνεται με αποξήλωση του παλιού ώστε ο καινούργιος να πατήσει σε υγειές υπόβαθρο. Όμως δεν φαίνεται να αλλάζουν το στηθαίο από μεταλλικό που είναι τώρα, σε τσιμεντένιο τύπου New Jersey. Είχα την εντύπωση ότι υπήρχε τέτοια αναφορά στις παρουσιάσεις που είχε κάνει το ΥΠΕΧΩΔΕ για την ανακατασκευή της οδού, με την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης από το κοινοβούλιο. Θα το ξαναδώ.
Αλλαγή του ασφαλτοτάπητα στην ανηφόρα μετά τον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AnchientKorinthos01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AnchientKorinthos02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AnchientKorinthos03.jpg
Στην κατηφόρα πριν τα διόδια, στο Σπαθοβούνη. Ξεκίνησε και εδώ η διαπλάτυνση. Το φορτηγό που είναι γεμάτο 3 Α, το οποίο πέφτει για να γίνει το υπόστρωμα στη μικρή διαπλάτυνση ήτανε μπροστά μου και κάνει δεξιά για να ξεφορτώσει.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni01.jpg
Συνεχίζουμε και φτάνουμε στον καινούργιο κόμβο του Αγ Βασιλείου. Εδώ υπήρχε η άνω διάβαση και απλώς κατασκευάζονται οι λωρίδες εισόδου και εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AgVasileiosInterchange01.jpg
Συνεχίζουμε στην ανηφόρα και αμέσως μετά το ανενεργό λατομείο των Αρχαίων Κλεονών, έχουμε τους εκβραχισμούς σε μεγάλη έκταση καθότι με την προηγούμενη κατασκευή οι βράχοι ήταν πολύ κοντά στο οδόστρωμα και δεν χώραγε να γίνει διαπλάτυνση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AnchientKleones01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AnchientKleones02.jpg
Εδώ είμαστε κοντά στον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας με καινούργιους προστατευτικούς τοίχους.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AnchientNemea01.jpg
Φτάνουμε στον κόμβο της Στέρνας όπου τα πράγματα ήταν αρκετά στριμωγμένα. Απόξηλώνονται οι παλιές κατασκευές για να γίνουν σωστές λωρίδες εισόδου και εξόδου από τον κόμβο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaInterchange01.jpg
Συνεχίζουμε στην ανηφόρα από τη Στέρνα για τη σήραγγα στο Αρτεμίσιο. Στο δεξί ρεύμα (προς Τρίπολη) δεν έχουμε εργασίες διαπλάτυνση αφού είχε κατασκευαστεί από παλιά η λωρίδα βραδυπορίας για τα φορτηγά. Στο αριστερό (προς Κόρινθο) έχουν προχωρήσει αρκετά. Φτάνουμε στις καινούργιες σήραγγες μετά τη Στέρνα οι οποίες κατασκευάζονται με σημαντική υψομετρική διαφορά από τη στάθμη του σημερινού οδοστρώματος. Δίπλα από το υπάρχοντα δρόμο κατασκευάζεται σχετική προσωρινή διαπλάτυνση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunells01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunells02.jpg
Τα συνεργεία κάτω από τα εισόδους των σηράγγων μαζεύουν την βραχόμαζα που προκύπτει από τη διάνοιξη των σηράγγων.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunells03.jpg
Και από την άλλη μεριά. Έχει τελειώσει η επένδυση των μετώπων και ξεκινά και η διάνοιξη από την άλλη πλευρά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunells04.jpg
Συνεχίζουμε στις σήραγγες του Νεοχωρίου όπου στη δεξιά έχει τοποθετηθεί και η αποστραγγιστική μεμβράνη, δηλαδή είμαστε έτοιμοι για την μόνιμη επένδυση!
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/NeohoriTunells01.jpg
Μετά το Αρτεμίσιο στην κατηφόρα προς την Τρίπολη οι εργασίες διαπλάτυνσης και στα δύο ρεύματα έχουν φτάσει περίπου στο 90 %. Μένει να γίνει η αντικατάσταση του τραγικού ασφαλτοτάπητα και (?) η αλλαγή του στηθαίου από μεταλλικό σε τσιμεντένιο τύπου New Jersey.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ClosetoTripoli01.jpg
Πάμε παρακάτω στο σημείο που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος, στο Καλογερικό της Τρίπολης. Κύριος στόχος να ανακαλύψουμε τα στόμια της σήραγγας του Καλογερικού. Σε σχέση με το προηγούμενο μου πέρασμα από το σημείο,(πριν από 6 εβδομάδες) οι εξελίξεις είναι ταχύτατες. Ακριβώς εκεί που τελειώνει ο αυτοκινητόδρομος στα αριστερά όπως κατευθυνόμαστε προς Καλαμάτα έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής από το μηδέν του νέου αυτοκινητοδρόμου. Για όσους γνωρίζουν το σημείο είμαστε στο δρομάκο ο οποίος ξεκινά 100 μέτρα μετά το τέλος του αυτοκινητοδρόμου και κατευθύνεται προς Παλάντιο στο παλιό λατομείο που είναι ορατό από το δρόμο. Οι εργασίες έχουν μόλις ξεκινήσει και περιλαμβάνουν κοπή δέντρων, αρχαιολογικές τομές και την κατασκευή ενός μεγάλου αποστραγγιστικού καναλιού όπου και δουλεύουν τα συνεργεία που φαίνονται στις δύο φωτό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko02.jpg
Λίγα μέτρα παρακάτω βλέπουμε και τα περίφημα αρχαιολογικά ευρήματα του Καλογερικού. Δύο παρατηρήσεις εδώ. Καταρχάς ο δρόμος δεν θα περάσει πάνω από αυτά αλλά στο πλάι τους και δεύτερον η αξία τους είναι πασιφανής (δεν θέλω σχόλια).
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko03.jpg
Συνεχίζουμε το δρομάκο και αφήνουμε το αμάξι σε σχετικό πλάτωμα. Ο λόγος είναι ότι διέρχονται συνεχώς φορτηγά από τον στενό δρομάκο και τα οποία μεταφέρουν τα μπάζα από τους εκβραχισμούς της σήραγγας στο Καλογερικό, στο παλιό νταμάρι όπου λειτουργεί σπαστήρας για τη παρασκευή αδρανών υλικών. Για όποιον θελήσει να περάσει από το συγκεκριμένο σημείο καλό είναι να σκεφτεί να αφήσει το αμάξι και να περπατήσει το 20 λεπτο μέχρι τη σήραγγα διότι οι οδηγοί των φορτηγών εργάζονται και πρέπει να κάνουν ένα συγκεκριμένο αριθμό κύκλων αποκομιδής μέσα στην ώρα και το να βρεθούν να κάνουν μανούβρες στο στενό εργοταξιακό δρόμο επειδή κάποιος περίεργος θέλει να ικανοποιήσει την περιέργεια του είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό χώρια τις νομικές προεκτάσεις του ζητήματος. Προχωράμε ποδαράτο μέσα στο δάσος και ανηφορίζοντας φτάνουμε σε αυτή την κάτω διάβαση που έχει ήδη κατασκευαστεί.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko04.jpg
Συνεχίζουμε δεξιά της φωτό ανηφορίζοντας άλλα 50 μέτρα για να δούμε αρχικά τους το τρυπάνι που ανοίγει τρύπες για τα φουρνέλα στο βράχο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko05.jpg
Αριστερά της προηγούμενης φωτό και λίγο χαμηλότερα, τα στόμια της σήραγγας Καλογερικού με τους φυσητήρες να δουλεύουν στέλνοντας καθαρό αέρα στα συνέργεια που εργάζονται στο εσωτερικό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko06.jpg
Γυρνώντας προς τα πίσω (αντίθετα της σήραγγας) βλέπουμε την κάτω διάβαση και το βουνό το οποίο έχει καθαριστεί από τη βλάστηση. Το βουνό στο οποίο πατάμε θα ταπεινωθεί αρκετά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko07.jpg
Συνεχίζουμε ευθεία μπροστά (επιστρέφουμε δηλαδή προς το πεδινό μέρος όπου σταματά σήμερα ο δρόμος) περνάμε τη κάτω διάβαση και ανηφορίζουμε εκ νέου για να φτάσουμε στο γκρεμό που μας χωρίζει από την απέναντι πλαγιά. Εδώ θα γίνει κοιλαδογέφυρα. Η τρύπα είναι πιθανότατα πρόδρομη εργασία για την κατασκευή της θεμελίωσης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko08.jpg
Φτάνοντας άκρη άκρη στο γκρεμό βλέπουμε και το σημείο που θα γίνει το κεντρικό βάθρο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko09.jpg
Ο δρόμος θα έρθει από το άνοιγμα της απέναντι πλαγιάς. Επιστρέφουμε για να φύγουμε και τραβάμε μια φωτό από την πίσω πλευρά του βουνού από όπου θα περάσει ο δρόμος.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko10.jpg
Το απόγευμα κατά την επιστροφή στη Αθήνα τράβηξα και δύο φωτό από την άλλη μεριά της σήραγγας. Είμαστε στη κορυφή από όπου περνάει η τωρινή εθνική οδός και έχει γίνει η παράκαμψη της. Γίνεται εκσκαφή ώστε να έρθουμε στη στάθμη που θα εκβάλει η σήραγγα και να δημιουργηθούν τα στόμια εξόδου. Για όσους γνωρίζουν το σημείο δεξιά φαίνεται και η σιδηροδρομική γραμμή.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko11.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko12.jpg
Στη συνέχεια και μέχρι το Αθήναιο έχουν ξεκινήσει σποραδικές εργασίες που αφορούν κατασκευή οχετών για την πανίδα και γεωτρήσεις σε κάποια σημεία. Στο ύψος της διασταύρωσης για το Αθήναιο ξεκίνησε η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου που προβλέπετε εκεί και ο οποίος θα λειτουργήσει και ως προσωρινή είσοδο στο τμήμα Αθήναιο Λεύκτρο που θα παρακάμψει τις στροφές τι Μεγαλόπολης και έχει ημερομηνία παράδοσης, τις 30 Σεπτεμβρίου του 2009, δηλαδή 7 μήνες από σήμερα, το οποίο μου φαίνεται ιδιαίτερα πιθανό όπως θα δούμε στις επόμενες φωτό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio01.jpg
Και φτάνουμε στη δίδυμη σήραγγα του Ραψωμάτη. Η πανοραμική φωτό έχει τραβηχτεί από τη Μαρμαριά. Για να πάμε εκεί αφήνουμε την εθνική οδό και μπαίνουμε αριστερά προς Ανεμοδούρι / Εργοτάξιο Μωρέα σήραγγας Ραψωμάτη, Αμέσως μετά την ήδη κατασκευασμένη κάτω διάβαση αφήνουμε στο δεξί μας χέρι το απαγορευτικό σήμα εισόδου στο εργοτάξιο και συνεχίζουμε αριστερά, περνάμε την σιδηροδρομική γραμμή και φτάνουμε ανηφορίζοντας στον οικισμό της Μαρμαριάς. Περνάμε το χωριό και στην έξοδο σταματάμε και έχουμε την περιοχή στο πιάτο.
Ο δρόμος έρχεται από τον κόμβο του Αθήναιου και πλέον κατασκευάζεται με μεγάλη ταχύτητα. Βέβαια αμέσως μετά την κάτω διάβαση οι εργασίες δεν φαίνεται να προχωρούν .Αυτό το βουναλάκι πρέπει να φύγει. Δεν είναι μεγάλη δουλειά οπότε η ημερομηνία 30/9/2009 φαίνεται λογική.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Rapsomati01.jpg
Το εργοτάξιο του Μωρέα
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Rapsomati02.jpg
Και τα στόμια της σήραγγας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Rapsomati03.jpg
Επιστέφουμε στην εθνική οδό (εναλλακτικά μπορούμε να συνεχίσουμε στο ίδιο δρόμο και να αποφύγουμε τις στροφές της Μεγαλόπολης, όχι ότι εδώ δεν έχει στροφές, έχει και πάρα πολλές, απλά δεν έχει καθόλου κίνηση. Θα βγούμε όμως στο Λεοντάρι και θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο Λεύκτρο). Περνώντας από τη παρακαμπτήρια οδό της Μεγαλόπολης για να φτάσουμε στη γέφυρα του Αλφειού στο Λεύκτρο, φαίνεται ότι εκτελούνται νέες εργασίες ψηλά στην πλαγιά του βουνού εκεί που η σήραγγα βγαίνει πάνω από το χωριό του Ραψωμάτη. Φαίνεται να κόβουν εκ νέου το βουνό ενώ (Καλά τόσα χρόνια έτοιμο δεν ήταν αυτό το τμήμα?). Τέλος πάντων, φτάνουμε στη γέφυρα του Αλφειού εκεί που τελειώνει το τυφλό τμήμα του αυτοκινητοδρόμου. Γίνεται χαμός με πολλά συνεργεία να δουλεύουν στο σημείο. Οι καινούργιοι πυλώνες που φαίνονται αριστερά και δεξιά των πυλώνων που θα κρατήσουν τη γέφυρα της κύριας οδού, είναι λογικά οι κλάδοι εξόδου στο σχετικό κόμβο που θα δημιουργηθεί.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AlfeiosBrdidge01.jpg
Γυρνώντας την κάμερα λίγο δεξιότερα βλέπουμε και τους πασσάλους που έχουν πέσει για την θεμελίωση της κάτω διάβασης του τρένου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/AlfeiosBridge02.jpg
Στη συνέχεια από το Λεύκτρο μέχρι τα Παραδείσια έχουν ξεκινήσει εργασίες κατασκευής οχετών σε διάφορα σημεία. Το κομμάτι δεν είναι δύσκολο αλλά σίγουρα θα χρειαστεί τουλάχιστον 12 μήνες.
Και φτάνουμε στο τμήμα Παραδείσια Τσακώνα που ανακατασκευάζεται ως δημόσιο έργο από την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ALPINE BAU. Στο ύψος της πρώτης κατολίσθησης κατασκευάζονται τα βάθρα της πρώτης γέφυρας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia01.jpg
Και από την άλλη πλευρά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia02.jpg
Και μια κοντινή. Προσέξτε το πλήθος των πασσάλων που πέφτουνε για να κρατήσουν τα βάθρα στη θέση τους.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia03.jpg
Στη δεύτερη κατολίσθηση έχουν ολοκληρωθεί (?) οι σκυροδετήσεις και απομένει η ανέγερση του φορέα της κάθε γέφυρας ο οποίος θα είναι μεταλλικός.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia04.jpg
Να σημειώσω ότι εδώ δεν είδα να έχει ξεκινήσει η διαπλάτυνση στο οδόστρωμα στα σημεία που αυτό θα διατηρηθεί. Θυμίζω ότι το τμήμα αυτό είχε κατασκευαστεί με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και τσιμεντένιο διαχωριστικό στηθαίο αλλά χωρίς ΛΕΑ.
Τέλος μια φωτό από το νομό Μεσσηνίας. Πρόκειται για ιδιοκτησία η οποία απαλλοτριώθηκε για να περάσει ο αυτοκινητόδρομος. Έχουν κοπεί τα δέντρα έγινε και εκσκαφή προσωρινής τάφρου που θα μαζεύει τα νερά. Στη μέση της φωτό διακρίνεται αμυδρά και ο πλαστικός σωλήνας που έμεινε στο έδαφος μετά τη γεώτρηση. Το σημείο είναι στη περιοχή της Ασπροπουλιάς λίγο πριν την Θουρία εκεί όπου ο αυτοκινητόδρομος θα περάσει πάνω από την υπάρχουσα Εθνική οδό και θα συνεχίσει για την Καλαμάτα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Aspropoulia01.jpg
Συνοψίζοντας μπορώ να πω ότι όλα πλέον τρέχουν στο Κόρινθος – Τρίπολη και λογικά η διαπλάτυνση θα έχει τελειώσει στο επόμενο τετράμηνο. Βάζω και 3 μήνες για τον ασφαλτοτάπητα. Με το στηθαίο να δούμε τι θα γίνει.
Στο Τρίπολη – Καλαμάτα έχουν ξεκινήσει οι εργασίες σχεδόν παντού (στο πεδινό τμήμα της Μεσσηνίας ξεκινάνε τώρα)
Δυστυχώς δεν έχω εικόνα για το Λεύκτρο – Σπάρτη δεδομένου ότι δεν τα ξέρω τα μέρη και χρειάζεται ψάξιμο για να αποτυπώσεις την πραγματικότητα σωστά. |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 2:46 am Post subject: |
|
|
ΦΙΛΕ PREVEZANO . Στα Οινόφυτα εργάζονται πάνω από 15.000 άτομα μια και εκεί εδρεύει το μεγαλύτερο κομμάτι της βιομηχανίας, βιοτεχνίας και μεταποίησης. Επίσης καθημερινά εκτελούνται χιλιάδες αποστολές εμπορευμάτων προς την Αθήνα. Η Αθήνα-Αττική επεκτείνεται επίσης ραγδαία προς Αγ. Στέφανο. Ιπποκράτειο Πολιτεία, Καπανδρίτι, Μαραθώνα, Ραφήνα, Γραμματικό.
Στην καθημερινή κίνηση πρέπει να προσθέσεις και το μετακινούμενο πληθυσμό που έρχεται σε κάθε πρωτεύουσα γαι δουλειές, ψώνια, υπηρεσιακά, τουρισμό κλπ. Υπολογίζονται 80000-100000 άτομα άρα σε 40000 τοθλάχιστον επιπλέον αυτοκίνητα καθημερινά .
Τι νόημα έχει να επενδύσεις 300. εκ (ΚΥΜΗ) για να πας την κίνηση 4 χλμ πιο μακριά από τη Μεταμόρφωση. Με βάση τα οικονομοτεχνικά μοντέλα τέτοιες δαπάνες σχεδιάζονται για κύκλο ζωής 15-20 χρόνια. Για μία ακόμη φορά θα πω ότι το θέμα είναι να τραβήξεις αυτοκίνητα από την Αττική Οδό και από το Μεταμόρφωση-Κηφησιά. Στο τελευταίο κομμάτι η κίνηση οφείλεται και σε λάθος κατασκευή του κόμβου και του δρόμου με κατεύθυνση προς Πειραιά. Εχουν προγραμματίσει επέκταση της Αθηνών-Λαμίας από 3 Γέφυρες-Μεταμόρφωση. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως γιατί δεν έχω δει τις μελέτες που ακόμα γίνονται. Επιφυλλάσομαι για νεότερα στο μέλλον.
Και κάτι πάρα πολύ σημαντικό για όσους δεν το ξέρουν. Η Αττική Οδός σχεδιάστηκε για ημερήσια κίνηση 180.000 οχήματα σε βάθος 15ετίας. Σήμερα διακινούνται 300.000 μέσα σε 6 χρόνια εξού και η γρηγορότερη επιστροφή στο Δημόσιο μια και η απόδοση κεφαλαίων της Κ/Ξ έπιασε αρκετά νωρίτερα το 11 %. Ούτε στα πιο τρελά όνειρα τους δεν το περίμεναν. Για αυτό πρέπει να γίνει άμεσα ενναλακτικός δρόμος. Δεν μπορεί όλη η Αττική να περνά την Αττική Οδό |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 5:59 pm Post subject: |
|
|
Πολύ κατατοπιστικές φωτογραφίες και η περιγραφή φιλε Engineer
 |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 9:14 pm Post subject: |
|
|
Engineer μπράβο, υποδειγματική δουλειά σε φώτο και κυρίως επεξήγηση. Πιστεύω ότι θα βοηθηθούν πολλά μέλη, νέα και παλιότερα, να διαβάζουν καλύτερα στο μέλλον τις φώτο που δημοσιεύονται εδώ γενικώς.
Κάτι θετικό από τα Νότια γιατί στα Βόρεια-ΒΔ, ο φετινός βαρύς (από πολλές απόψεις) χειμώνας μας έριξε σε τέλμα απ' όπου δε μας βγάζουν ούτε οι πρώτες προκηρύξεις για την Εξωτερ. Περιφ. Θεσ/νίκης: http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=2313
Μπράβο και στο Μορέα βέβαια ο οποίος, όπως αποδεικνύεται είναι ο μόνος που προχωρά απρόσκοπτα απ' όλους τους παραχωρησιούχους. Μακάρι να λειτουργήσει η άμιλλα μπας και πάρουν και οι υπόλοιποι μπροστά. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 1:02 am Post subject: |
|
|
Μαζι με τον Μωρεα εγω θα εκθειασω και τον Αυτοκινητοδρομο Αιγαιου. Καθε φορα που τον διασχιζω παντα παρχουν συνεργεια και κατι κανουν. Την Κυριακη που γυριζα απο Αθηνα και μονο στο γεγονος οτι θα ερχοταν ο χιονιας ολες οι αλατιερες και τα εκχιονιστικα ηταν σε "θεσεις μαχης" σε ολο το δρομο, και ειναι κατι που μου εκανε εντυπωση! Ξερουμε τιποτα για το τουνελ αν προχωραει κανονικα? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 6:36 am Post subject: |
|
|
Μπράβο Engineer πολύ ωραίο το ρεπορτάζ σου, γιατί σου φάνηκε ότι τα έργα προχωρούν σε όλο το μήκος του δρόμου αφού στο Τσακώνα-Καλαμάτα δεν έχει αρχίσει κάτι ιδιαίτερο? Βέβαια ας είναι έστω και ένας οχετός ας είναι και μια τομή οτιδήποτε τέλος πάντων για να μας δείξουν στο ελάχιστο ότι σήκωσαν μέχρι στιγμής το ποδαράκι τους κάτι που δεν έκαναν άλλοι μέχρι στιγμής και είχαν χρονικό προβάδισμα και φυσικά προτεραιότητα έργου (για ποιον χτυπά η κουδούνα...).
Στο τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη που διαπλατύνεται όπως φαίνεται πχ στο ήδη έτοιμο τμήμα μετά την αρχαία Κόρινθο πέρα απ' τ' ότι το οδόστρωμα φαίνεται ωραίο και καινούριο, το στηθαίο μεν δεν έχει αλλαχτεί όπως είπαμε αλλά έστω ότι δεν αλλαχτεί, δεν υπάρχει λωρίδα καθοδήγησης (αν τη λένε έτσι) δηλ αυτή η μικρή λωρίδα που διαχωρίζει τη νησίδα απ'την αριστερή λωρίδα. Στην ιονία τουλάχιστον θα υπάρχει. Δηλ αυτή είναι η τελευταία στρώση? Είναι αντιολισθηρή?
Στη Στέρνα εντύπωση κάνει η υψομετρική διαφορά των σηραγγών στη μια πλευρά, γιατί στην άλλη πλευρά βγαίνουν στο ύψος του υπάρχοντος οδοστρώματος, εντωμεταξύ με τη διαπλάτυνση που έκαναν και με τις στροφές που υπάρχουν πριν απ'τις σήραγγες υποθέτω ότι θα εκτρέψουν την κυκλοφορία στην προσωρινή παράκαμψη στα αριστερά του υπάρχοντος δρόμου και θα χώσουν τον παλιό μέχρι το ύψος των σηραγγών, δε θα χρειαστεί έτσι να σκάψουν το βουνό στα πλάγια δεξιά, θα απαλύνουν καμιά στροφή επιπλέον και προφανώς θα θέλουν να εξυγιάνουν κάποια μεγάλη υψομετρική διαφορά. Πάντως μου φαίνεται ότι προβλέπουν περεταίρω βελτίωση των καμπυλών πέρα απ'τη βελτίωση με τις σήραγγες. Το χαμε σχολιάσει και λίγο παλαιότερα Engineer το συγκεκριμένο σημείο που είχα φτιάξει και ένα χάρτη της περιοχής και είπες πέρα απ'τη βελτίωση με τη σήραγγα Στέρνας δεν προβλέπεται άλλη βελτίωση στις καμπύλες και θα παραμείνει όπως έχει με απλή διαπλάτυνση του οδοστρώματος, αλλά πολλά και διάφορα κάνουν εκεί συν το μεγάλο υψόμετρο των σηραγγών, μάλλον κάτι άλλο σχεδιάζουν.
Στο Αθήναιο-Λεύκτρο λείπει ουσιαστικά η ανατολική πρόσβαση της σήραγγας Ραψωμμάτη μήκους κανά 4 χλμ όπως το μέτρησα στο google map και από κει απ'τη σήραγγα λείπει η γέφυρα Αλφειού. Και βέβαια ο άλλος κλάδος της σήραγγας. Έτσι είναι? αν είναι έτσι τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι το Σεπτέμβρη μπορεί και να δοθεί το τμήμα αν και πολλά ακούμε και στο τέλος αποδεικνύονται μεγάλα λόγια. Η γέφυρα Αλφειού ανήκει στο Μωρέα ή στο δημόσιο έργο? Μετά τη σήραγγα προς Αλφειό και να φάνε το βουνό εκ νέου μετά την έξοδο της σήραγγας ακριβώς δεν έχει κάποιο νόημα γιατί η μεγάλη στροφή λίγο μετά που έπεται μιας γέφυρας 400 και κάτι μέτρων δεν μπορεί να επηρρεαστεί. Αυτό το σημείο δεν μπορώ να το καταλάβω, με μία μεγάλη σήραγγα και μία μεγάλη γέφυρα είναι ότι καλύτερο μπορούσε να τους βγει σε χάραξη? Και μετά ισάδι 4-5 χλμ. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 11:06 am Post subject: |
|
|
Βασικά το Τσακωνα - Καλαμάτα λεω οτι προχωράει επειδή είδα την ιδιοκτησια που απαλοτριώθηκε και έγινε η γεώτρηση! Είναι η τελευταία φωτό που έβαλα. Προφανώς είμαστε ακόμα στο 0,00000% του έργου στο σημείο αυτό αλλά δεδομένου ότι πρόκειται για το δυσκολότερο τμήμα από πλευράς απαλοτριώσεων, φαίνεται ότι ξεκινάνε σιγά σιγά. Επισημα το πρωτο εργοταξιο αναμενεται στη Μεσσηνια την Ανοιξη.
Στη φωτό με τη νέα άσφαλτο στο Κόρινθος Τρίπολη, σίγουρα δεν είναι αντιλολισθηρή στρώση. Θα πρέπει να περιμένουν κανένα εξάμηνο να βεβαιωθούν ότι δεν εμφανίζονται προβλήματα στον τάπητα και μετα να ρίξουν την τελική στρώση. Για την λωρίδα καθοδήγησης έχεις δίκιο. Λογικά θα έπρεπε να φαίνεται στη νέα διαγράμμιση. Όμως παρολο που άλλαξαν τον τάπητα δεν άλλαξαν τα πλάτη των λωρίδεων. Θα έπρεπε να είναι 3.75 και 3.5 αλλά είναι μάλλον το ανάποδο.
Για τις σήραγγες στη Στέρνα θα δούμε. Υπομονή.
Το Αθήναιο Λεύκτρο ήταν δημόσιο έργο από την "ΤΟΜΗ" θυγατρική του "ΑΚΤΩΡ "και το τώρα εκεί έχει εγκατασταθεί εργοτάξιο του "ΜΩΡΕΑ". Πάντως το τελευταίο εξάμηνο το δουλεύουν ταχύτατα. Για την έξοδο της σήραγγας του Ραψωμάτη πληροφορήθηκα ότι έγινε ενίσχυση των πρανών για να μην εμφανιστούν κατολισθήσεις αργότερα. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 12:27 pm Post subject: |
|
|
Πριν από 40 μέρες είχα στείλει email στο δήμο Αλίμου (όπου και κατοικώ) προκειμένου να αιτηθώ την τοποθέτηση φαναριών σε ένα από τα πιο κεντρικά σταυροδρόμια της περιοχής μας (Θεομήτορος και Υψηλάντου για όσους ξέρουν) όπου πραγματικά γίνεται χαμός, ιδιαίτερα τα Σάββατα που έχει λαϊκή.
Μετά από 3 αναπάντητα email που έστειλα έκτοτε, με πήρε τηλέφωνο η υπεύθυνη τεχνικών έργων η οποία ευγενέστατα μου εξήγησε ότι ο δήμος συμφωνεί ότι τα φανάρια είναι απαραίτητα στην περιοχή και ότι έχει στείλει την ανάλογη αίτηση στο ΥΠΕΧΩΔΕ. Ωστόσο φρόντισε να με ενημερώσει ότι η διαδικασία μπορεί να πάρει και ένα χρόνο!!!! Αν είναι δυνατόν! Ένα ολόκληρο χρόνο για να τοποθετηθούν μερικά φανάρια!! Μα τόσο αργόσχολοι είναι εκεί στο ΥΠΕΧΩΔΕ; Πότε επιτέλους θα περιορισθεί η γραφειοκρατία σε αυτό τον τόπο; Ημαρτον πια. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 6:45 pm Post subject: |
|
|
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ πΑΤΡΑ θα κανει τιποτα η Μηχανικη ή θα τους παρει ο $$%#@?????????  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 10:05 pm Post subject: |
|
|
Γιατί δε δίνει η Αττικατ το κομμάτι στον Ακτωρα να τελειώνουμε.
Ο μαθηματικός τύπος τους χάλαγε όλους αυτούς. Για να σας δω τώρα.
2 χλμ είναι ο συνδετήριος του κομματιού που έχει από τα χριστούγεννα έτοιμο ο Άκτωρας μέχρι την Παναγιά από ότι θυμάμαι αλλά από ότι καταλαβαίνω η Αττικάτ δεν μπόρεσε. Και μη μου πείτε για ΄χιόνια... απλά δεν μπόρεσε!!!
Όσο για τα λοιπά έργα χαίρομαι που προκηρύσσονται, αλλά όταν ακούω ένα μεγάλο έργο τη βδομάδα (Αμβρακία-άκτιο, αεροδρόμιο Κρήτης, Νέοι αυτ/μοι Αττικής) βαρυστομαχιάζω... μου μυρίζουν εκλογές και σκέφτομαι ότι πάλι κολλημένος στα διόδια της Κορίνθου θα μαι βγαίνοντας να πάω στο χωριο μου να ψηφίσω.
Κανείς από Αγρίνιο τουλάχιστον να μας πει τι γίνεται με την παράκαμψη, ή αν εγκαταστάθηκε κανένα εργοτάξιο (Εύηνο ή όπου αλλού). Ή και στην Ολυμπία Οδό.
Και μιας και είπα Ολυμπία Οδό, ας μου εξηγήσει κάποιος τη λογική διαφήμισής της στο τοπικό καρναβάλι. Έχουμε λεφτά από τα διόδια...??? Αν περισσεύουν δώσε και σε μας... Τα έργα με το πάσο σας. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 10:15 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Engineer, οραίο το φωτορεπορτάζ σου.
Βλέπω πως έχουν αλλάξει άρδην τα πράγματα από το πέρας του αυτοκινητόδρομου, στο Καλογερικό, αλλά και στην είσοδο του Ραψωμάτη.
Ειδικά από τη πανοραμική φώτο βλέπω εν συγκρίσει με το καλοκαίρι που είχα επισκεφτεί εγώ το σημείο μεγάλες διαφορές. Το βουναλάκι πριν από τα στόμια έχει ταπεινωθεί, οι βάσεις για τα τοιχία αντιστήριξης έχουν ολοκληρωθεί.
Επίσης και η γέφυρα του Αλφειού προχωράει γρήγορα.
Πιστεύω πως θα προλάβουν το χρονοδιάγραμμα για το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο.
Τέλος θέλω να δω πως θα διαμορφωθεί ο μεγάλος κόμβος εκεί στον Αλφειό, όπου θα ξεκινά ο κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 11:55 pm Post subject: |
|
|
Με την ολοκλήρωση των έργων του Μωρέα θα συμφέρει από Καλαμάτα για Σπάρτη να πηγαίνουμε από Τσακώνα και Λεύκτρο και όχι από Ταϋγετο. Ναι μεν υπολογίζω να είναι 20 με 25 χλμ πιο πολύ (γύρω στα 85 χλμ) αλλά θα το κάνουμε σε 45 με 50 λεπτά. Από τον Ταϋγετο θέλουμε πάνω από 1 ώρα και 15 λεπτά και το κεφάλι βουίζει απο το στροφιλίκι και το ανέβα κατέβα το βουνό. Κρίμα βέβαια γιατί η διαδρομή στο βουνό είναι υπέροχη. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 1:02 am Post subject: |
|
|
Prevezane, για την παράκαμψη Αγρινίου κάπου είχα διαβάσει ότι στέλεχος της εταιρείας δήλωσε για παράδοση της παράκαμψης περί τον Αύγουστο του 2009 ( παρ'όλο που η συμβατική ημερομηνία παράδοσής του είναι Απρίλιο ή Αύγουστο του 2010 ). Οπότε θα διευκολύνονται όλοι οι Ηπειρώτες ,και οι Λευκαδίτες και ταυτόχρονα θα αποσυμφορηθεί κι ο δρόμος στο Αγρίνιο ,όπου γίνεται ο κακός χαμός ).
Άντε να κατασκευαστεί κι ένας συνδετήριος δρόμος Ιονίας Οδου - Αγρίνιο, γιατί δεν παλεύεται με τον κατσικόδρομο για να βγεις Χαλίκι. Κύκλος θα γίνεται βέβαια ( πχ αν γίνει σύνδεση με Α/Κ Αγγελοκάστρου ),τουλάχιστον θα είναι αυτοκινητόδρομος με ασφάλεια. Επίσης δε θα βολεύει με κατεύθυνση τα Γιάννενα,καλύτερα να πηγαίνεις από Στράτο.
Γι'αυτό η παράκαμψη έπρεπε να διέρχεται από το ύψος των Καλυβίων που βρίσκονται στα 10-12 χιλιόμετρα από Αγρίνιο,προς το τέλος του κάμπου κοντά στον Αχελώο, κι όχι να στρίβει από Αγγελόκαστρο και περνάει απέναντι προς Παλαιομάνινα-Ρίγανη.
Μέγα λάθος, καθώς είναι η μόνη παράκαμψη πόλης σε καινούριο αυτοκινητόδρομο που δεν εξυπηρετεί επ'ουδενί την πόλη που παρακάμπτει,σε αντίθεση με όλες τις άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις. Μια ματιά σε Εγνατία,Ιόνια οδό,Ε-65 κλπ θα σας πείσει. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 2:19 am Post subject: |
|
|
Κατ' αρχήν πάρα πολλά ευχαριστώ στον Engineer, ο οποίος μας εξήγησε πράγματα που μόνο ο ειδικός μπορεί να διακρίνει - τώρα θα του ζητάμε να σχολιάσει όλες τις φωτογραφίες...
Δεύτερον συμμερίζομαι την ανησυχία του Prevezanou για τις πολλές εξαγγελίες. Αν δεν πρόκειται για σχεδιο τόνωσης της οικονομίας για την ύφεση, τότε είναι όντως προεκλογικό τέχνασμα, οπότε ας κρατήσουμε μικρό καλάθι.
Και τέλος, agr-engineer, είναι σαφές ότι η παράκαμψη Αγρινίου φτιάχνεται για πολύ κόσμο, όχι όμως και για το Αγρίνιο. Από την άλλη πρόκειται για μία λύση που είναι συντομότερη σε μήκος και αποφεύγει την Κλεισούρα, χωρίς τρομερά τεχνικά έργα. Προφανώς χρειάζεται αναβάθμιση του συνδετήριου δρόμου, εκτός αν πρόκειται να "αναβαθμίσουν" την τρέχουσα ΕΟ. Και μετρώντας τις αποστάσεις, νομίζω ότι δε θα είναι καν περισσότερα χιλιόμετρα, με ένα συνδετήριο δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:57 am Post subject: |
|
|
Αν διαβάσεις το παραπάνω post , θα δεις που γράφω όχι πέρασμα από Κλεισούρα, αλλά ο δρόμος στο ύψος του Αγγελοκάστρου να έστριβε προς Καλύβια που απέχουν 10-12 χιλιόμετρα από Αγρίνιο και θα γινόταν εκεί μια ωραία σύνδεση με ανισόπεδο κόμβο για να βολεύει είτε προς Αθήνα είτε προς Γιάννενα, αντί να στρίβει προς Παλαιομάνινα - Ρίγανη και να μη μπορεί να γίνει ανισόπεδος κόμβος στο ύψος του Αγρινίου,αφού εκεί βρίσκεται ήδη απέναντι από το ποτάμι,προς Οζερό μεριά. Ενώ τώρα και συνδετήρια οδό να κατασκευάσουν στον Α/Κ Αγγελοκάστρου θα βολεύει μόνο για Αθήνα ( κι από κει σίγουρα είναι 5-6 χιλιόμετρα παραπάνω, αλλά όπως τόνισα σε ασφαλή αυτοκινητόδρομο ), ενώ για Γιάννενα σε καμιά περίπτωση, αφού θα κάνεις το γύρο του "θανάτου". Θα βολεύει δηλαδή να πας μέσα από ένα σωρό κατοικημένες περιοχές ( Νεάπολη, Στράτο, Κυψέλη, Αγιο Στέφανο ) για να βγεις στον Α/Κ Κουβαρά ( απόσταση = 21 χιλιόμετρα περίπου μετρημένα ) με όριο ταχύτητας 50 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χιλιόμετρα με τρακτέρ να κυκλοφορούν και κόσμο από τα χωριά να πετάγεται να περάει απέναντι.
Εξάλλου κι από ύψος Καλυβίων να διερχόταν και να έστριβε μετά για Οζερό και Κουβαρά, τα ίδια χιλιόμετρα έβγαινε,αθ'ως είτε στη μια περίπτωση είτε στην άλλη οι δρόμοι θα κινούνται παράλληλα ( άρα ίδια χιλιόμετρα και το μήκος για να φτάσει από τη μια μεριά στην άλλη περίπου ίδιο ( άντε να υπήρχε καμιά μηδαμινή, ουσιστικά, διαφορά 2 χιλιομέτρων )
Και κάτι άλλο που ίσως λύνει κάποιες απορίες. Πρόσφατα έγινε μια πρόταση από το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας για άμεση σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια μέσω κάθετου άξονα ( πχ μέσω Α/Κ Αγγελοκάστρου ), ενώ ο τωρινός δήμαρχος Αγρινίου κι ο προηγούμενος ( νυν Νομάρχης και δήμαρχος επί 3 συνεχείς τετραετίες ) διαφωνούν
με τον κάθετο άξονα και θέλουν ανακατασκευή της υφιστάμενης εθνικής--τραγικής οδού, που ούτως ή άλλως θα διέρχεται από χωριά κι από τις 2 πλευρές. Επίσης, σύμφωνα με το Νέο Πολεοδομικό και Χωροταξικό Σχέδιο της πόλης που πρόκειται να εφαρμοστεί τα επόμενα χρόνια, έχει σχεδιαστεί να κατασκευαστεί Επιχειρηματικό Πάρκο Μέσης όχλησης στο ύψος Δοκιμίου - Καλυβίων. Αυτό ίσως λέει πολλά και προφανώς σημαίνει ότι από τότε ( μιλάμε για πριν 10 χρόνια ) είχαν κατά νου τη χωροθέτηση αυτού του πάρκου σε εκείνη την περιοχή ( κάμπος Αγρινίου ) και προφανώς η μη διέλευση της παράκαμψης από εκεί έγινε για να μην κόψει ούτε στρέμμα από τον κάμπο . Παρ'όλα αυτά ζημιώνονται όλοι οι υπόλοιποι κάτοικοι ( φυσικά κανείς δε θέλει έναν αυτοκινητόδρομο έξω από το σπίτι - πόλη του με τόση φασαρία και καυσαέρια από τη διέλευση χιλιάδων αυτοκινήτων και φορτηγών καθημερινά ). |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 4:04 pm Post subject: |
|
|
Agr-engineer, για τη χάραξη του δρόμου αυτού έχω ακούσει τόσα πολλά που αυτό με το πάρκο μου φαίνεται σαν αλλη μια "δαιμονοποίηση" (Τα άλλα σενάρια μιλάν για το μεσολογγίτη Βερελή που μισεί το Αγρίνιο, Τον Λαλιώτη που αγόρασε χωράφια στην περιοχή, τον Μακρυπίδη που η ΄γυναίκα του κληρονόμησε όλη την έκταση κτλ και μιας και όλοι αυτοί προέρχονται από τον ίδιο χώρο μου φαίνεται σαν φτηνή πολιτικαντζούρα καφενείου από ντόπιους "δαιμόνιους").
Εγώ στέκομαι σε αυτά που μπορώ να καταλάβω ο ίδιος. Και είναι τα ακόλουθα
1 Η χάραξη ακολουθεί ευθεία γραμμή, αυτή που θα σχεδίαζα στο χάρτη και εγώ αν μου είχε ζητηθεί. (12 χλμ συντομότερη διαδρομή δεν είναι λίγο) Ο παλιός ο δρόμος ήταν εκτρωματικός κα΄θώς έκανε μια τεράστια παραβολή για να συμπεριλάβει το Αγρίνιο. Αλλά τότε αυτή ηταν η λογική - Έναν δρόμο φτιάχνουμε να τους βολέψει όλους.
2 Ο δρόμος δεν γίνεται για να εξυπηρετήσει τους Αγρινιώτες άμεσα (εννοώντας να τους διευκολύνει στο ταξίδι προς Γιάννενα ή Αθήνα), αλλά για όλους τους άλλους που περνάν αναγκαστικά από εκεί και δεν οφείλουν κατ' ανάγκη να περνάν μέσα από το Αγρίνιο. Και μιλάμε για 6 νομούς βοριότερα και δύο πύλες εισόδου για Αλβανία και Ιταλία).
3 ο παλιός ο δρόμος προς βόρεια ή νότια μπορεί να εξυπηρετήσει άνετα τον σκοπό της σύνδεσης με τις πόλεις που προανέφερες. Και ένας δρόμος που σήμερα εξυπηρετεί όλη την παραπάνω κίνηση, σίγουρα θα μπορέσει να εξυπηρετήσει την πόλη του Αγρινίου.Βελτιώσεις είναι ευπρόσδεκτες.
4. Το Αγρίνιο δεν είναι η μόνη πόλη που βρέθηκε μακριά από τον αυτοκινητόδρομο. Αν δεις την Ξάνθη σε σχέση με την Εγνατία θα καταλάβεις τι εννοώ.
Αυτές οι λίγες σκέψεις, προσπαθώντας να δω το ζήτημα όσο αντικιμενικά μπορώ. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 6:59 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν,χωρίς να θέλω να πολιτικοποιηθεί η κουβέντα,απλά με τοπικά κριτήρια,δε σου φαίνεται περίεργο που η παράκαμψη ξεκινά μετά το Μεσολόγγι-Αιτωλικό ( Βερελής ) και τελειώνει κάτω από Φυτείες ακριβώς ( απ'όπου κατάγεται ο Μακρυπίδης ) στον Α/Κ Κουβαρά? Αυτά. Η ουσία είναι τώρα τί γίνεται. Η κόντρα Μεσολογγίου - Αγρινίου ( όπως και Λάρισας -Βόλου, Ηρακλείου - Χανίων ) είναι γνωστή, ιδιαίτερα μεταξύ κάποιων κύκλων ( δες τί γίνεται με το Εφετείο πχ και πολλά άλλα ). Τα παραπάνω έχουν δόση αλήθειας ( και φυσικά όχι με αγορές εκτάσεων εκεί από άλλους πολιτικούς,αυτά είναι γελοία ), καθώς είχαν κατασκευαστεί επί Βερελή 13 τυφλά χιλιόμετρα ( κι αυτά χωρίς τίποτα, ούτε στηθαία,ούτε φωτισμός,ούτε τελευταία στρώση ασφαλτοτάπητα ) και παρέμεναν έτσι μέχρι τώρα,άχρηστα,ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να είχε κατασκευαστεί η παράκαμψη Αμφιλοχίας και προς Γιάννενα και προς Λευκάδα-Πρέβεζα που δεινοπαθείς ( καταλαβαίνεις τί εννοώ μιας και περνάς συνέχεια από εκεί ).
Και μόνο το γεγονός ότι ήταν Αιτωλοακαρνάνας Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ τότε,θα μπορούσε πολύ εύκολα να πει ( όπως κάνουν άλλοι υπουργοί για τους νομούς τους ) ότι κοίτα,θα κατασκευάσω δρόμο,μέρος της Ιονίας Οδού που θα συνδέει ταχύτατα Αγρίνιο - Μεσολόγγι, το μεν πρώτο ως η μεγαλύτερη πόλη της Αιτωλοακαρνανίας με συγκεντρωμένο τουλάχιστον το μισό πληθυσμό στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή,οικονομικό κι εμπορικό κέντρο του νομού, το μεν δεύτερο ως διοικητικό κέντρο ( ως πρωτεύουσα για ιστορικούς λόγους ). Όλοι θα έμεναν ευχαριστημένοι. Και θα υπήρχε κι από τότε η παράκαμψη ( με άλλη χάραξη βέβαια ) και για τους Ηπειρώτες,Λευκαδίτες,Αλβανούς ). Δε νομίζω ότι λέω κάτι παράλογο. Κοινή λογική. Όταν είσαι υπουργός σε τέτοιο υπουργείο και δεν καταφέρνεις να κάνεις ένα τέτοιας ζωτικής σημασίας έργο υποδομής που θα εξυπηρετούσε χιλιάδες ανθρώπους,αλλά το μόνο που κάνεις μόνο ψηφοθηρικά είναι να διορίσεις ένα σωρό ανεπάγγελτους σε Μετρό,Προαστιακό και δε συμμαζεύεται,ε,τότε κάτι δεν πάει καλά.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο νομός,που εκλέγει τόσους βουλευτές ( 8!!! ) βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις ανάπτυξης στην Ελλάδα,μαζί με Ηλεία και Ήπειρο ( μέχρι πρότινος κι εσείς ).Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Λοιπόν αυτά ,να μην ξεφεύγουμε.
Αυτό που μας ενδιαφέρει πλέον είναι να προχωρήσει κανένα έργο με ταχύτατα, γιατί πολύ αίμα χύνεται καθημερινά στους ελληνικούς κατσικόδρομους.
Α,κι offtopic, τρένο ρε παιδιά,τρένο,κι εμείς πολίτες είμαστε. Και Φυσικό Αέριο.
Last edited by agr-engineer on Mon Dec 12, 2016 4:09 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 7:17 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν θα συμφωνήσω και γω με τον Πρεβεζάνο(λόγω γειτονιάς!).Οποιον κι αν έβαζες να σχεδιάσει την παράκαμψη έτσι θα την έκανε.
Ομως έχω ένα καλό νέο.Σχεδιάζεται παράδοση του ενός κλάδου της γέφυρας Αράχθου τον Απρίλιο!Μέχρι τότε θα έχει τελειώσει η σκυροδέτηση και στον άλλο εκτός ίσως από το πρώτο βάθρο.Ο ένας κλάδος έχει συνδεθεί, τα πεζοδρόμια έχουν τελειώσει κατά τα 3\5,και το Τ8 πηγαίνει σφαίρα!
Τα παραπάνω επιβεβαίωσε το πρωί και ο corfu....
agr-engineer
Δεν παίρνεις την φωτογραφική μηχανή αν είσαι από την περιοχή να πάρουμε κι εμείς λίγο μάτι? |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 8:22 pm Post subject: |
|
|
Ηρεμείστε λίγο με τα τοπικιστικά, μη βλέπετε μηχανορραφίες. Δηλαδή ο Βόλος δεν εξυπηρετείται καλά από τον ΠΑΘΕ; Πόσα χλμ. απέχει; Η Λάρισα πόσο απέχει από τη νέα παράκαμψη; Υπάρχει πρόβλημα; Εμένα μου φαίνεται μια χαρά. Οι συνδετήριοι δρόμοι προς Αθήνα και προς Θεσσαλονίκη έχουν πια πολύ μικρή κίνηση. Ξέρετε πόσο απέχει η Αγκώνα από την autostrada; 3/4 της ώρας, 20 χλμ δεν εξυπηρετείται;
Όσο για το Μεσολόγγι τυχαίνει να είναι κοντά στη λογική ευθεία χάραξη, ενώ όσο απομακρυνόμαστε πιάνουμε βουνό (και κάτι αρχαία Πλευρώνα, Καλυδώνα δεν θυμάμαι ακριβώς). |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 9:14 pm Post subject: |
|
|
Φώτο από μένα δε γίνεται να δείτε σύντομα. Σε 3 εβδομάδες το λιγότερο ίσως ( με την παρέλαση θα παρελάσουν και οι φώτο!! ) . Αλλά θα χρειαστεί να τις στείλω σε κάποιον, γιατί δεν ασχολούμαι με photobucket και συναφή προγράμματα ανεβάσματος φώτο και βίντεο στο ίντερνετ.
Όταν βγάλω καμιά θα ενημερώσω κι ας μου κάποιος που ασχολείται να του τις στείλω. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 1:21 am Post subject: |
|
|
Στείλε τις σε αυτή τη διεύθυνση
losanda7@gmail.com
αλλά στείλε μου παράλληλα ένα κείμενο που αναφέρεται στις φωτογραφίες που θα μου στείλεις . Αν μπορείς ονόμασε τις πριν μου τις στείλεις με αριθμούς αντί για ονόματα
λ.χ μετονόμασε την DSC2345677.jpg ---->1.jpg
Μετά γράψε ένα κείμενο που να λέει
1.jpg
Βλέπουμε τον δρόμο Α14
2.jpg
Bλέπουμε τον αυτοκινητόδρομο Γ23
κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 9:25 am Post subject: |
|
|
δεν εχω ξαναδει να παραδιδεται μονο ο ενας κλαδος γέφυρας...συνήθως ο έτοιμος κλάδος χρησιμοποιειται απο τα μηχανηματα του εργοταξίου για να τελειωσει ο άλλος...δεν θα υπαρχει προβλημα με την κίνηση?
και ποσο απεχουν χρονικα πια οι κλαδοι? ένα μήνα? τόσο δεν κρατιουνται?
αυτό που έχει προτεραιοτητα είναι η αρκούδα...σήμερα ολοκληρωνεται τι χρονοδιάγραμμα Σουφλιά οπότε υποθετω από εδω και πέρα τρέχει η "καθυστέρηση λογω καιρού"  |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 11:13 am Post subject: |
|
|
Στην Καστανιά ειχαν παραδόσει τον ένα κλάδο σε δύο γέφυρες και δύο σήραγγες για τρία χρόνια.Ο ένας κλάδος ειναι τρεις μήνες τουλάχιστον πιο πισω χρονικά.
Οπότε και τρεις μήνες να κερδίσουμε καλά είναι...Ασε που θα μπορουν να ανακοινώσουν οτι τέλειωσε η γέφυρα!Ποιος να ξέρει τώρα για κλάδους και ιστορίες για αρκούδες...Αν το δείξει η τηλεόραση σημαίνει οτι τελείωσε! |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|