View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Mon Nov 24, 2008 5:08 pm Post subject: |
|
|
οχι δεν εννοω τιποτα περισσοτερο απο οσα λεω
ριξτε μια ματια στο λινκ παραπανω, ειναι ακριβως διπλα στο νεο πολιτιστικο
θα δειτε την μακετα της κατασκευης και το τεραστιο ορυγμα που εχει ανοιχτει |
|
Back to top |
|
 |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Mon Nov 24, 2008 5:10 pm Post subject: |
|
|
Η εταιρία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. άρχισε την κατασκευή Αυτόματου Μηχανικού Συστήματος Στάθμευσης στο δημόσιας χρήσης Υπόγειο Σταθμό Αυτοκινήτων (Υ.Σ.Α.) δυναμικότητας 671 θέσεων στο Ηράκλειο Κρήτης.
Ο Υπόγειος Σταθμός Αυτοκινήτων θα αποτελείται από δέκα (10) υπόγεια συνολικής επιφάνειας 17.030,00 m2. Το πρώτο υπόγειο 1.703 m2 θα περιλαμβάνει την εισόδο - εξόδο του Σταθμού, τους χώρους αναμονής, χώρους παράδοσης - παραλαβής οχημάτων, Η/Μ εγκαταστάσεων, W.C., και αποδυτήρια προσωπικού.
Τα υπόλοιπα 9 υπόγεια επίπεδα εμβαδού 1.703,00 m2 το καθένα θα είναι αποκλειστικά χώρος στάθμευσης ( αποθήκευσης) οχημάτων.
Η δυναμικότητα του σταθμού θα ανέρχεται σε 671 μηχανικές θέσεις στάθμευσης και θα λειτουργεί με μηχανικό σύστημα στάθμευσης το οποίο θα παραλαμβάνει, μεταφέρει, αποθηκεύει και παραδίδει τα οχήματα δίχως την παρέμβαση ανθρώπων μέσω έξι ανελκυστήρων μεταφοράς οχημάτων στα 9 υπόλοιπα επίπεδα αποθήκευσης οχημάτων του σταθμού. Η διαχείριση του σταθμού θα πραγματοποιείται μέσω υπερσύγχρονου Συστήματος Διαχειρίσεως το οποίο έχει αναπτυχθεί ειδικά για να καλύπτει όλες τις ανάγκες του Μηχανικού Συστήματος Στάθμευσης και είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων της Ελλάδος αποτελούμενο από την είσοδο και έξοδο των οχημάτων με αυτόματη αναγνώριση πινακίδας, μηχανήματα διαχείρισης μονίμων πελατών, χειροκίνητο ταμείο το όποιο παρέχει και τη δυνατότητα έκδοσης στατιστικών στοιχείων για την πλήρη παρακολούθηση του Σταθμού, ένα αυτόματο ταμείο καθώς και κεντρικό server για την διασύνδεση όλων των παραπάνω. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Mon Nov 24, 2008 7:39 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον τα έχεις μπερδέψει..Καταρχήν δε μπορώ να δω καμιά μακέτα ή φωτογραφία του έργου στο link που έδωσες και κατά δεύτερον νομίζω ότι στο πολιτιστικό προβλέπεται parking 220 θέσεων.
http://www.heraklion-city.gr/municipality/press-releases-2007/1668.html
Quote: | Ολοκλήρωση του υπογείου γκαράζ του Πολιτιστικού Κέντρου, χωρητικότητας 220 θέσεων στάθμευσης |
|
|
Back to top |
|
 |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Tue Nov 25, 2008 12:31 am Post subject: |
|
|
δεν μπερδεψα τιποτα, η μακετα βρισκεται στο εργοταξιο, στην περιοχη που προανεφερα, το εργο ειναι ιδιωτικο, και ειναι γνωστο περιπου ενα χρονο τωρα, οχι λεπτομερειες βεβαια, ειναι κολητα σχεδον στο πολιτιστικο, στο λινκ ακολουθησε τη διαδρομη, εργα->ηρακλειο και θα διαβασεις την παραπανω περιγραφη,
καλο βραδυ |
|
Back to top |
|
 |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Tue Nov 25, 2008 12:55 am Post subject: |
|
|
http://www.ecocrete.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1229&Itemid=0
το παραπανω λινκ περιγραφει την κατασταση που επικρατει στην περιοχη, ισως ειναι ενδεικτικο του γεγονοτος οτι δεν ακουστηκε τιποτα σχετικο,
το κτιριο θα ειναι πολυωροφο και προσεξτε τη φραση
"κατασκευή γκαράζ εμπορικών εγκαταστάσεων σε σύνδεση με το Πολιτιστικό Κέντρο" μια ματια στο www.maps.live.com θα σας πεισει, απλα το μπερδευετε
με το εργοταξιο του πολιτιστικου με το οποιο και γειτνειαζει αμεσα. αν ο δρομος σας φερει απο τον περιβοητο 'λακκο' ριξτε μια ματια και θα δειτε του λογου το αληθες, γνωριζω καλα το σχεδιο για το παρκινγκ ελευθεριας, το οποιο ωχρια μπροστα σε αυτο. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Nov 25, 2008 12:23 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ φίλε plankton έχεις δίκιο εγώ τα μπέρδεψα. Και για να τιμωρήσω τον εαυτό μου πήγα στο πολιτιστικό σήμερα το πρωί για αυτοψία. Πρέπει να δουλεύουν πάνω από 50 άτομα στο εργοτάξιο αυτή τη στιγμή και όλα δείχνουν να πηγαίνουν καλά.
Το Parking που είναι δίπλα στο πολιτιστικό είναι όντως αυτό που έλεγε ο φίλος plankton και η κατασκευή του προχωράει κανονικά.
Φωτογραφίες |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 1:59 pm Post subject: |
|
|
Ο αγώνας ξεκίνησε ...
Για δείτε τα σημερινά ΝΕΑ:
Χτυπήσαμε πρωτοσέλιδο !
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4490739
Το ρεπορτάζ του κ.Ντελέζου, είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας που κάνουμε για τον Κρητικό Σιδηρόδρομο.
Έως τώρα χλευαστήκαμε, μας χαρακτήρισαν "γραφικούς" και άλλα όμορφα όταν προτείναμε τραίνο στην Κρήτη ...
Το ρεπορτάζ των ΝΕΩΝ όμως είναι η αρχή !
Υ.Γ
Καλά δεν μπορούσε να βάλει μια σύγχρονη EMU (κατά προτίμηση Made in Japan ) αντί της MLW ? |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 5:39 pm Post subject: |
|
|
Εύγε! πολύ ωραία.
Οι τοποθεσίες των σταθμών τί λένε; Οι χρόνοι μου φαίνονται υπερβολικά σύντομοι...πόσην ώρα κάνει πχ το αυτοκίνητο; |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 6:54 pm Post subject: |
|
|
Οι χρόνοι, 50 λεπτά για ηράκλειο είναι ρεαλιστικότατοι για τα σημερινά δεδομένα ταχυτήτων των τρένων. Όλα τα υπόλοιπα όμως ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας δυστυχώς...Το 2100 μου φαίνεται πως θα κλείνουμε τα 200 χρόνια από την πρώτη συζήτηση για το σιδηρόδρομο στην Κρήτη..
Ειδικά οι επεκτάσεις είναι για γελια..!!!! Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δε θα φανταζόμουν την Παλιόχωρα στα Χανιά με τρένο ή τον κεντρικό σταθμό των Χανίων να συνδέεται με τραμ (!) με το κέντρο της πόλης. Σε κάποιο άλλο πλανήτη ίσως ναι. |
|
Back to top |
|
 |
manosbar New Member


Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 7:39 pm Post subject: |
|
|
Ένα πρωτοσέλιδο σίγουρα είναι ένα μεγάλο βήμα, όμως σίγουρα δεν είναι καθοριστικό. Ας μη ξεχνάμε τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν στις προηγούμενες συζητήσεις μας, μιας και ήταν πολύ σοβαρότερα για να ληφθούν υπόψη από ένα χάρτη με θεωρητική χάραξη, που ήδη έχει τις επεκτάσεις! Ακόμα δεν το βγάλαμε... Τρένο το βαφτίσαμε! |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 11:52 pm Post subject: |
|
|
Οι χρόνοι είναι απόλυτα ρεαλιστικοί για ένα μετρικό 160άρι ή κανονικό 200άρι αν είναι πραγματική Α/Α (αυτοκινητάμαξα), με τα κατάλληλα τεχνικά έργα.
Και δεν κατάλαβα από πότε το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο απ' το τραίνο για να το λαμβάνουμε υπόψιν ως πρότυπο.
Αυτά τα στερεότυπα μόνο σε κάτι τριτοκοσμικές χώρες σαν την δική μας εξακολουθούν να ισχύουν ακόμα.
Κοιτάξτε την διαδρομή Λάρισα-Θεσσαλονίκη που το αυτοκίνητο τρώει την σκόνη του τραίνου.
Εγώ πιστεύω ότι πέρα απ' τις εμφανείς δυσκολίες του έργου (πιστώσεις-χρηματοδότηση, απαλλοτριώσεις) το τραίνο εξασφαλίζει αφάνταστα περισσότερα πλεονεκτήματα απ' τον ΒΟΑΚ, και πρέπει να έχει προτεραιότητα.
Δεν ξέρει από που ν' αρχίσει και που να τελειώσει κανείς.
Ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα, σεβασμός στο περιβάλλον, στους περισσότερους τομείς το τραίνο υπερέχει συντριπτικά ...
Υ.Γ
Φανταστείτε να κάνετε το ταξίδι Χανιά-Άγιος Νικόλαος σε ένα private compartment, διασχίζοντας την βόρεια παραλιακή γραμμή με θέα στο Κρητικό Πέλαγος ... |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 3:55 pm Post subject: |
|
|
Καταρχήν θα ήθελα να πω στα μέλη του forum που σταμάτησαν να συμμετέχουν στο topic αυτό με μόνη αφορμή την αλλαγή του τίτλου, πως αισθάνονται τώρα που έχει μείνει ένας χανιώτης να δίνει πληροφορίες για τα έργα και τα νέα του τόπου τους..
Συνεχίζουμε!
1.Καταρχήν δόθηκαν στην κυκλοφορία οι ράμπες στο γιόφυρο, αλλά το τραγελαφικό που συμβαίνει είναι ότι πολλοί οδηγοί παρά τις πινακίδες που έχουν μπει συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τις παλιές εισόδους/εξόδους !!!! Εντάξει τις πινακίδες δεν τις είδαν το δέχομαι, τις ράμπες που φτιάχνονται επί ένα χρόνο δεν τις έχουν προσέξει; Παρόλα αυτά υπάρχει αισθητή βελτίωση της κυκλοφορίας στο σημείο αυτό. Αν αυξήσουν και το χρόνο που κρατάει το πράσινο φανάρι στη διασταύρωση με 62 μαρτύρων θα γίνει ακόμα καλύτερη η κατάσταση.
2.Μιας και μιλάμε για την διασταύρωση αυτή, εδώ υπάρχει το εξής παράλογο. Ενώ υπάρχει αερογέφυρα για αυτούς που έρχονται από την 62 μαρτύρων με κατεύθυνση το Γάζι με σκοπό να αποφεύγουν τη διασταύρωση και τα φανάρια κάποιοι (αρκετοί) προτιμούν να μη χρησιμοποιούν την αερογέφυρα και να πηγαίνουν από τα φανάρια.. Μήπως φοβούνται τα ύψη; Μήπως νομίζουν ότι είναι διακοσμητική; Δε μπορώ να το εξηγήσω αυτό.
Ακολουθεί φωτογραφία για την καλύτερη κατανόηση του προβλήματος.
3. Το parking της παλιάς λαχαναγοράς στην παραλιακή έχει την χειρότερη πρόσβαση που έχω δει ποτέ! Πρέπει να βγεις από την παραλιακή από τον κυκλικό κόμβο, να συνεχίσεις ευθεία, να κάνεις δεξιά, να στρίψεις δε δεύτερο κυκλικό κόμβο να περάσεις από κάτι στενούς δρόμους και ως εκ θαύματος να βρεθείς στην είσοδο του parking! Το οποίο όμως κατά τ' άλλα είναι ακριβώς δίπλα στην παραλιακή!! Και ερωτώ, δόθηκαν τόσα πολλά χρήματα για την μελέτη και την κατασκευή των δύο αυτών έργων(παραλιακή, παλιά λαχαναγορά) εκπονήθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα, και δεν σκέφτηκε κανένα μεγάλο μυαλό η είσοδος του parking να γίνεται απευθείας από την παραλιακή;
Ακολουθεί δεύτερη φωτογραφία για την κατανόηση του προβλήματος!
Η ανάπλαση παρόλα αυτά της πέριξ του οικοδομήματος περιοχής είναι αρκετά όμορφη, έχουν γίνει πεζόδρομοι και πλακόστρωτα, έχουν μπει φωτιστικά κλπ..
4. Πολιτιστικό κέντρο ηρακλείου, όπως είχα υποσχεθεί. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο της Κρήτης κατά την άποψη μου αυτή τη στιγμή και θεωρώ ότι είναι από τα σημαντικότερα σύγχρονα μνημεία που έχει να επιδείξει το νησί. Εργάτες είδα πολλούς στο χώρο και γενικά υπάρχει μεγάλη πρόοδος εργασιών αλλά έχουν ακόμα πολλά να γίνουν. Επίσης από την απέναντι μεριά του πολιτιστικού γίνεται ανάπλαση με πέτρινα πεζούλια και σκαλοπάτια, καθώς επίσης ξεκίνησε και η κατασκευή της γέφυρας που θα ενώνει τους τάφους με το πολιτιστικό.
Ανέβασα αρκετές φωτογραφίες απ' όλο το κτήριο περιμετρικά και από ψηλά για όσους θέλουν να τις μελετήσουν αναλυτικά.
Επίσης έχω ανεβάσει και φωτογραφίες από το υπόγειο parking Που κατασκευάζεται δίπλα από το πολιτιστικό.
Μερικές ενδεικτικές φωτογραφίες:
Όλες οι φωτογραφίες εδώ |
|
Back to top |
|
 |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 3:47 pm Post subject: |
|
|
πολυ καλες φωτογραφιες φιλε mfotinakis, ενοιωσα την αναγκη να στο πω για το χρονο που αφιερωσες για την ενημερωση (και επειδη ειναι καλες οι φωτογραφιες), οι δοκοι μαλλον ειναι ο σκελετος της πεζογεφυρας που θα συνδεει το πολιτιστικο με τα τειχη, (το μεγαλυτερο οχυρωματικο εργο της μεσογειο, και η μεγαλυτερη πολιορκια σε διαρκεια παγκοσμιως, 21 χρονια αν θυμαμαι καλα, καποιοι γεννηθηκαν εν μεσω της πολιορκιας-μεγαλωσανε και πολεμησανε σε αυτην!!!) παραμενω ενεργο μελος . |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Feb 25, 2009 10:41 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλές φωτογραφίες .
Χαίρομαι ιδιαίτερα που χρησιμοποιούν την πέτρα ως εξωτερική επένδυση των τοίχων, καθώς αυτό εξασφαλίζει ότι ποτέ δεν θα υπάρχει αισθητική υποβάθμιση των συγκεκριμένων τμημάτων όσα χρόνια και αν περάσουν, δεδομένης μάλιστα της ιδιότητας του κτηρίου.
Ελπίζω κάποια στιγμή να βρω χρόνο να ανεβάσω -στο θέμα της Αρχιτεκτονικής - κάποιες φωτογραφίες από την αναστήλωση-συντήρηση τμημάτων πετρόχτιστων κτηρίων. Στη προηγούμενη περίπτωση έχουμε απλά λίθινη επένδυση σε σκελετό σκυροδέρματος και όχι λίθινο σκελετό αλλά όπως και να είναι, έχει ενδιαφέρον η κατασκευή/συντήρηση σπιτιών-γεφυρών από πέτρα. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 12:19 am Post subject: |
|
|
Είχαμε τις όμορφες εξαγγελίες του κ.Σουφλιά περί του νέου διεθνούς αεροδρομίου στην Κρήτη, αλλά ουδέν περί του Κρητικού Σιδηροδρόμου.
Αναρωτιέμαι από που τεκμαίρεται ότι ΕΝΑΣ άνθρωπος (κ.Σουφλιάς) αποφασίζει για το που θα πάνε οι πόροι για τα δημόσια έργα του ελλ.κράτους ... |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 12:31 am Post subject: |
|
|
Όπου ακούς πολλές εξαγγελίες κράτα μικρό καλάθι! Μου αρέσει που λέει ότι θα είναι και έτοιμο το 2014.. Ούτε ο δρόμος που θα το συνδέει με το ηράκλειο δε θα είναι έτοιμος μέχρι τότε όχι όλο το αεροδρόμιο.. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Feb 26, 2009 11:41 am Post subject: |
|
|
η κατασκευη των σιδηροδρομων κακως δεν ανηκει στον υπεχωδε,οποτε ο μεταφορων πρεπει να μιλησει.. |
|
Back to top |
|
 |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 12:55 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο θέμα των αεροδρομίων.
Παρακαλώ προσοχή, πριν κάνουμε ένα post φροντίζουμε το περιεχόμενο του να ταιριάζει στο τίτλο του topic(θέμα συζήτησης).
Losada |
|
Back to top |
|
 |
plankton New Member

Joined: 13 Oct 2007 Posts: 30 Location: Heraklion
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 2:00 am Post subject: |
|
|
ο τιτλος του τοπικ ειναι κρητη ΕΡΓΑ και οραματα, και μιλαω για το σχεδιαζομενο αεροδρομιο της κρητης, ενα οραμα προς το παρον και μελοντικα εργο στην κρητη. Αρα εφ οσον ο τοπος που λαμβανειν χωραν ειναι η κρητη και επροκειτο περι εργου οραματικου μαλιστα τοτε κατα την ταπεινη μου γνωμη καλως βρισκεται στο τοπικ με τιτλο κρητη εργα και οραματα εκτος αν δεν περιλαμβανει τα αεροδρομια οποτε και προτεινω να μετονομαστει σε κρητη εργα και οραματα πλην αεροδρομιων και ελικοδρομιων. Σαν μοδερατορ μηπως θα μπορουσατε να μας πειτε αν επιτρεπεται να γραφομεν για αυτοκινητοδρομους η αλλα επιγεια μεσα μεταφορας μαζικης η μη μεταφορικης ικανοτητος? Γιατι σκοπευω στο κοντινο μελλον να θιξω ενα τετοιο θεμα και δεν θα ηθελα να βρεθω προ εκπληξεων. Απ οσο ισως δεν γνωριζεις αυτο ειναι το μονο μεγαλο και ταυτοχρονα οραματικο εργο που ανακοινωνεται για την περιφερεια κρητης, απο το 1971 που ξεκινησε η νεα εθνικη οδος ηρακλειου χανιων. Οπως καταλαβαινεις παυουμε να υπαρχουμε πλεον σαν τοπικ (και να σκεφτεις οτι ηθελα να γραψω για τα τραινα με αφορμη το αεροδρομιο) ευχαριστω που διορθωσατε το σφαλμα μου. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Feb 27, 2009 2:36 pm Post subject: |
|
|
Άν τo περιεχόμενo ενός post σoυ αναφέρεται σε κάπoια από τις υπoδoμές λ.χ αερoδρόμια ή Σιδηρόδρoμoι ή MMM (της Kρήτης ) KAI HΔH υπάρχει topic με τίτλo πoυ αφoρά σε αυτή την υπoδoμή, τότε τo post να εντάσεται στoν εξειδικευμένo αυτό τίτλo.
Άν τo περιεχόμενo αφoρά σε κάπoιo έργo στη Kρήτη πoυ δεν μπoρεί να ενταχθεί σε κάπoιo εξειδικευμένo τίτλo τότε θα εντάσεται στo γενικότερo topic για τα έργα στην Kρήτη με τίτλo...''Κρήτη - Έργα & Οράματα''
Σε κάθε περίπτωση θα γίνoνται oι απαραίτητες μεταφoρές post για την ευταξία τoυ φόρoυμ.
Tέλoς, υπενθυμίζω ότι δεν ανoίγoυμε νέα topics αν η θεματoλoγία κάπoιoυ post μπoρεί να ενταχθεί σε ήδη υπάρχoν topic. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Apr 04, 2009 3:36 pm Post subject: |
|
|
mfotinakis wrote: | Με αφορμή τις φωτογραφίες του Nozomi, διάβασα μερικά πράγματα για την Μαγιόρκα....και ομολογώ πω έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό...Είναι σε έκταση το μισό της Κρήτης και έχει αυτοκινητόδρομους προς όλες τις πόλεις με διαχωριστικά κλπ κλπ, έχει πληθυσμό περίπου ίδιο με της Κρήτης και έχει τρένο, τραμ, μετρό, αεροδρόμιο που το 2008 πέρασαν 23 εκ. επιβάτες!!! και πολλά άλλα..
Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους εδώ μέσα πάντως εγώ δεν ήξερα ότι έχει τόσο τρελή ανάπτυξη...Έχω πάθει ένα μικρό πολιτισμικό σοκ μπορώ να πω...! |
Έτσι είναι.
Το θέμα είναι ότι πολλοί συμπολίτες μας ΑΓΝΟΟΥΝ ...
Αν δείτε την τουριστική κατάταξη των χωρών δεν είμαστε ούτε καν στις 10 πρώτες χώρες. Οι Ισπανοί είναι πολύ δυνατοί, και ειδικά οι Βαλεαρίδες νήσοι (Μαγιόρκα κ.α) αποτελούν προορισμό Βορειοευρωπαίων τουριστών και ειδικά Γερμανών.
Δυστυχώς πολλοί στην Ελλάδα αγνοούν ότι ο Βορειοευρωπαίος ΑΠΑΙΤΕΙ υποδομές οι οποίες δεν μεταφράζονται μόνο σε αεροδρόμια + δρόμους (car to rent), αλλά ΚΑΙ σε Σιδηρόδρομο (υπεραστικό και τουριστικό) και αστικά Μέσα Σταθερής Τροχιάς ...
Είναι απίστευτο, αλλά ΝΑΙ, ένα νησί με πληθυσμό 600,000 κατοίκους, κατασκευάζει Μετρό !
Στην Ελλάδα, όταν θίξαμε το θέμα κατασκευής μιας γρήγορης προαστιακής σύνδεσης Ηράκλειο-Χανιά, μας αντιμετώπισαν σαν γραφικούς (ποιός θα σπάσει το μονοπώλιο των κρητικών ΚΤΕΛ ?).
Το δε Τραμ του Ηρακλείου, μετά την μελέτη, έχει μείνει στα χαρτιά. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 3:27 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο topic των σιδηροδρόμων -- Losada |
|
Back to top |
|
 |
manosbar New Member


Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 10:38 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Είχαμε τις όμορφες εξαγγελίες του κ.Σουφλιά περί του νέου διεθνούς αεροδρομίου στην Κρήτη, αλλά ουδέν περί του Κρητικού Σιδηροδρόμου.
Αναρωτιέμαι από που τεκμαίρεται ότι ΕΝΑΣ άνθρωπος (κ.Σουφλιάς) αποφασίζει για το που θα πάνε οι πόροι για τα δημόσια έργα του ελλ.κράτους ... |
Επειδή τυχαίνει ο καθηγητής του ΕΜΠ που έκανε τη μελέτη για το σιδηρόδρομο στην Κρήτη να μου κάνει μάθημα συζητήσαμε μια φορά για το συγκεκριμένο θέμα και εν ολίγοις αυτό που μπορώ να σ πω είναι ότι δεν πρόκειται να γίνει σιδηρόδρομος γιατί πολύ απλά το έργο δεν θα μπορέσει να έχει απόσβεση. Πρόκειται για ένα πανάκριβο έργο, το οποίο ειδικά από κατασκευαστικής πλευράς κρίνεται πάρα πολύ δύσκολο και ακριβό.
Εντάξει, καταλαβαίνω έχει ο καθένας μας τις δικές του τρέλες όμως δεν μπορούμε να παίζουμε με το δημόσιο χρήμα για να τις πραγματοποιήσουμε. Και εμένα μου αρέσουν οι γέφυρες, αλλά δεν λέω να φτιάξουμε γέφυρα Ηράκλειο-Πειραιάς...
ΥΓ:Συγνώμη για το offtopic απλά επειδή υπήρξε εδώ το post που ήθελα να απαντήσω, είπα να υπάρχει εδώ και η απάντηση. |
|
Back to top |
|
 |
|