View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Feb 17, 2009 2:57 am Post subject: |
|
|
Φυσικά και θα πρέπει να γίνει εκστρατεία ενημέρωσης.
Μόνο σους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους συναντάς μέχρι και ποδηλάτες.  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Feb 17, 2009 4:47 pm Post subject: |
|
|
Φρέσκο νέο! Αντιγράφω από τη Ναυτεμπορική:
"17/2 15:32
Το τελικό σχέδιο των νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής, συνολικού μήκους 62,5 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 1,658 δισ. ευρώ παρουσίασε σήμερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί τον Μάιο και εάν δεν υπάρξουν σοβαρά προβλήματα με ενστάσεις, τα έργα θα ξεκινήσουν στο τέλος του έτους με την ανακήρυξη του αναδόχου. Υπολογίζεται ότι το σύνολο του έργου θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2014."
Στο σύνδεσμο υπάρχει και φωτογραφία με τον υπουργό και με χάρτες.
http://www.naftemporiki.gr/photos/photo.asp?id=18840&s=0
Αργότερα και αύριο θα έχουμε σίγουρα περισσότερα επί του θέματος. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Tue Feb 17, 2009 6:58 pm Post subject: |
|
|
Μου αρέσει που συζητούσαμε από την προ ολυμπιακή περίοδο ακόμα, ότι η υπόλοιπη Ελλάδα πρέπει να κάνει λίγη υπομονή γιατί κάποια έργα πρέπει να γίνουν στην Αθήνα, επειδή είναι ζωτικής σημασίας κλπ κλπ...
Τώρα βλέπουμε να "τρέχουν" οι επεκτάσεις όλων αυτών των έργων και η υπόλοιπη Ελλάδα να βιώνει για τα καλά τι σημαίνει ανάπτυξη δύο ταχυτήτων..
Απολαύστε ένα video που είδα στο troktiko.blogspot.com και δείχνει σε fast forward τον διεθνή αυτοκινητόδρομο Ε-75 από τον Άγιο Νικόλα στη Σητεία, στην Κρήτη.
http://www.youtube.com/watch?v=KVsXS_6sVg4
Δεν είμαι από αυτούς που μιλάνε για ανεξαρτησία της Κρήτης και άλλες μπούρδες, αλλά δε μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι αυτό το νησί αξίζει ένα αρτιότερο δίκτυο μεταφορών. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Tue Feb 17, 2009 9:52 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ...Με όλα αυτά τα έργα και τους νέους αυτοκινητοδρόμους συνόλου 90,85 χιλιομέτρων σχεδόν ολοκληρώνονται και ουσιαστικά εξαντλούνται οι ανάγκες για την κατασκευή σημαντικών οδικών αξόνων στην Αττική.
Από εκεί και πέρα, είπε ο κ. Σουφλιάς, «θα πρέπει να ρίχνουμε τα χρήματά μας όσο αφορά την Αττική σε έργα για το ΜΕΤΡΟ»... |
Καλά και χρήσιμα όλα τα έργα απο τα ανατολικά που αναφέρονται πιο πάνω, αλλά από τα δυτικά ρε παιδία τι θα γίνει; Πάλι τελευταίοι; Έχει ακούσει κανείς εαν θα γίνει τίποτα στην λεωφόρο Αθηνών-Κορίνθου με τα χρήματα του ΕΣΠΑ; Παλιότερα δεν είχαν ανακοινώσει ότι θα γίνουν παρεμβολές διορθώσεις απο Ελευσίνα μέχρι το Δαφνί στο Χαϊδάρι;
Ο περιφερειακός Αιγαλεω και ο Σχιστος θα ολοκληρωθουν ποτέ σαν αξιοπρεπεις σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι;
Το χάος που επικρατεί στο σκαραμαγκά κάθε πρωί δεν το υπολογίζουν  |
|
Back to top |
|
 |
niknak74 Visitor

Joined: 14 Jan 2009 Posts: 1
|
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 8:55 am Post subject: |
|
|
niknak74 καλώς όρισες στη δικτυακή μας παρέα.
Σε παρακαλώ διάβασε τo κανoνισμό λειτoυργίας τoυ φόρoυμ πoυ βρίσκεται στην κατηγoρία ''Σχετικά με τo stadia.gr''.
Kαλή συνέχεια. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 11:44 am Post subject: |
|
|
Τι γίνεται ρε παιδιά στα εργοτάξια της εγνατίας? Σε λίγο θα μιλάμε για τον ''τάφο'' της εγνατίας οδού.
Μετά από τον νεκρό εργάτη στο Δροσοχώρι της ΑΕΓΕΚ που μας έγραψε ο Τάσος,
http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,84/task,videodirectlink/id,3709/
έρχεται να προστεθεί και άλλος και μάλιστα σύντομα, από το εργοτάξιο στην αρκούδα της ΑΤΙΚΑΤ. από ΕΡΤ
Ένας ακόμη νεκρός στα έργα της Εγνατίας Οδού
(18/02/2009)
Ένας 23χρονος, από την εταιρεία ΑΤΙΚΑΤ, που κατασκευάζει το τμήμα της Εγνατίας Οδού Γρεβενών-Παναγιάς Τρικάλων, έχασε χθες (17/2/2009) τη ζωή του στην περιοχή των Τρικάλων. Με ανακοίνωση του το Σωματείο Οικοδόμων του νομού Γρεβενών, αφού επισημαίνει ότι είναι το δεύτερο εργατικό ατύχημα στην ίδια εταιρία μέσα σε ένα μήνα, κάνει λόγο για έλλειψη προσωπικού των ελεγκτικών μηχανισμών και για αδιαφορία της Κυβέρνησης να τα αναπληρώσει, καθώς όπως τονίζει οι εργαζόμενοι αναγκάζονται από τον εργοδότη να εργάζονται σε εξαντλητικά ωράρια, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα, με ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας.
Επίσης το Σωματείο Οικοδόμων του νομού Γρεβενών καταγγέλλει την εταιρεία ΑΤΙΚΑΤ, γιατί όπως αναφέρει έχει απλήρωτους τρεις μήνες τους εργαζόμενους, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε δύο επισχέσεις εργασίας.
Δηλαδή έλεος τι θα γίνει μ'αυτό το πράγμα. Είπαμε να τελειώσει γρήγορα, αλλά όχι και να ξεκλειριστή το εργατικό δυναμικό της Ελλάδας.
Εδώ σχετικό λινκ από τον ''Ριζοσπάστη''.
http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=18/2/2009&id=10665&pageNo=17&direction=1
Επίσης η Νομαρχία Γρεβενών ζητά να γίνει η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία οδό, στο Κηπουρειό και όχι στην Καλιθέα. Το γιατί δεν το κατάλαβα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 12:17 pm Post subject: |
|
|
Καλά οι νέοι αυτοκινητοδρομοι δεν ειναι ακριβως νέοι αλλά χρονολογούνται από πριν το 2004. Ετσι και αλλιώς θα πρεπει να γινουν ωστε να δώσουν νεες δυνατότητες μετακίνησης στο λεκανοπεδιο και να αποσυμφορήσουν κάτα κύριο λόγο τον άξονα από την αρχή της Λ Κηφισού στη θάλασσα (σύνορα Μοσχάτου - Ν. Φαλήρου) μέχρι τον κόμβο της Αττικής οδού και από εκεί προς τα μεσσόγεια που κάθε πρωί πλέον είναι πιγμένος. Αλλά αυτά έπρεπε να είχαν γίνει. Τέλος πάντων. Με τις σύραγγες του Υμητού θα γίνει το έλα να δεις με τους καταπατητές, συγνώμη κατοίκους ήθελα να πω, που δεν θέλουν να γίνει ο δρόμος κλπ κλπ.
Οσο αφορά την ανακατασκευή της Αθηνών Κορίνθου από τα φανάρια του Δαφνιου μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας, αυτό προχωράει κανονικά ως δημόσιο έργο. Αυτή τη στιγμή έχει δημοπρατηθεί η μελέτη την οποία έχει έχει αναλάβει κοινοπραξία μεγάλων μελετητικών γραφείων. Σε αυτό το έργο περιλαμβάνεται και η σύνδεση της Λ. Σχιστού με την περιφερειακή του Αιγάλεω.
Παράλληλα θα προωθηθεί και η σύραγγα κάτω από την Πέυκη για να συνεχίσει η Λ. Κύμης και να βγει στην Αθηνών Λαμίας. (Και αυτό έπρεπε να είναι έτοιμο το 2004 αλλά κόλωσε ο Λαλιώτης και το ακύρωσε). Και αυτό το έργο είναι σε φάση μελέτης. |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 12:45 pm Post subject: |
|
|
Το σινικό τείχος τόσα θύματα δεν είχε,έλεος ποιά, καλύτερα να τελριώσει σε δέκα χρόνια! |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 2:27 pm Post subject: |
|
|
Κίνα θα γινουμε ρε παιδια?
είπαμε να μην αργουν τα έργα αλλα όχι και να σκοτωθουμε κιόλας!
Έλεος! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 3:39 pm Post subject: |
|
|
ειπαμε πρεπει να στηθεί μνημείο για τους πεσόντες σε εμφανές σημείο της εγνατίας και δεν κανω πλάκα...
για να παει ο Ε-65 στο κηπουρειο πρεπει να περάσει από αρκούδα...δεν πάει στο αιώνα τον άπαντα εκτός αν θελουν να τρεχουν αλλα 10 χρονια στο ΣΤΕ |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 8:20 pm Post subject: |
|
|
Η εικόνα που σχηματίζεται από την Εγνατία για μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές κατασκευαστικές είναι, το λιγότερο, θλιβερή και αυξάνει τον προβληματισμό και για τα υπόλοιπα έργα που έχει αναλάβει. Μου κάνει εντύπωση η απουσία επίσημων ανακοινώσεων τόσο για τους τρεις θανάτους, όσο και για την αδυναμία της να εκπληρώσει τρέχουσες οικονομικές υποχρεώσεις. Και καλά εμάς, αλλά δεν οφείλει να ενημερώσει τους μετόχους της;
Επιτέλους και κάτι από Ε65, αν και στην έκθεση που υπάρχει εκεί οι μισές σελίδες αναφέρονται σε προκαταρκτικές εργασίες υπό σχεδιασμό. Έτρεξε τίποτα από το Σεπτέμβριο άραγε;
Βλέπω επίσης αναφορά σε 7 σταθμούς διοδίων! Παραβλέπω το οικονομικό αλλά σταμάτα ξεκίνα κάθε 25χλμ.; Προφανώς περιλαμβάνονται και αυτοί στο τμήμα της ΠΑΘΕ, όμως και 5 (όπως ακούστηκε) πολλοί δεν είναι;
Για την αρκούδα που λέει ο kostis, πέρα από το μπλέξιμο με το ΣΤΕ, νομίζω πως μας νοιάζει και μας εδώ λίγο παραπάνω η αποφυγή της πλήρους κατάτμησης του τελευταίο βιότοπου που έχει απομείνει. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 8:46 pm Post subject: |
|
|
Η νομαρχία Γρεβενών να πάει να μαζέψει ραδίκια. Όχι ρε να μην περάσει η εγνατία απ'το Κηπουριό να περάσει απ'την Καλλιθέα.
Το δυστύχημα δηλ συνέβη Σάββατο? Και επειδή δηλ το Σάββατο απαγορεύεται η εργασία, δεν θα μπορούσε να συμβεί άλλη μέρα? Εκεί κολλήσανε?
Δεν θα εννοούν μάλλον ότι η αττική μετά τη νέα αττική οδό δεν χρειάζεται άλλους δρόμους, γιατί ναι πχ δεν υπολόγισαν το τμήμα Ελευσίνα-Αθήνα. Επίσης όπως έχει συζητηθεί και στα έργα Αθηνών καλό θα ταν όπως θα αναβαθμίσουν τμήμα της Ποσειδώνος, να την αναβαθμίσουν όλη μέχρι την Κηφισού. Αλλά φυσικά να επενδύσουν κυρίως στα ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 9:21 pm Post subject: |
|
|
Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να ανοίξω πόλεμο Αθήνας Θεσσαλονίκης (άλλωστε όλοι θέλουμε να γίνονται έργα) αλλά η Ανατολική Εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης έχει τουλάχιστον 3 χρόνια που την συζητάνε αλλά φως δεν είδαμε ακόμα. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 18, 2009 11:57 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να ανοίξω πόλεμο Αθήνας Θεσσαλονίκης (άλλωστε όλοι θέλουμε να γίνονται έργα) αλλά η Ανατολική Εξωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης έχει τουλάχιστον 3 χρόνια που την συζητάνε αλλά φως δεν είδαμε ακόμα. |
Κι εγώ δε θέλω να ανοίξω κανέναν πόλεμο - άλλωστε Αθηναίος είμαι, αλλά διαφωνώ με όλους αυτούς τους δρόμους στα Μεσόγεια. Εντάξει το κομμάτι του Υμηττού και μέχρι την Αττική Οδό, αλλά όλες οι άλλες συνδέσεις είναι υπερβολή και συμβάλλουν στην περεταίρω τσιμεντοποίηση των Μεσογείων.
Δηλαδή πού ακριβώς στηρίζεται ότι πρέπει από τη σήραγγα να συνδέεται με τη Μεσογείων και μετά με τη Ραφήνα; Άλλες περιοχές είναι πραγματικά κορεσμένες, αλλά στη Ραφήνα θα μπορούμε να φτάνουμε από παντού. Και πόσο νόημα έχει η προέκταση προς Αγία Μαρίνα; με τη σημερινή κατάσταση χρειαζόταν μία ήπια αναβάθμιση του δρόμου Κορωπί - Αγία Μαρίνα, Καλύβια - Λαγονήσι και Κερατέα - Ανάβυσσος και ο δρόμος θα ήταν εντάξει για 20 χρόνια. Αλλά φτιάχνουμε δρόμους, ώστε να φτιάξουμε εξοχικά, ώστε να φτιάξουμε μετά κι άλλους δρόμους.
Και όπως είπε ο Beethoven, περισσότερα ΜΜΜ θέλουμε, όχι να μας γίνεται ευκολότερη η ζωή όταν δε θέλουμε να τα πάρουμε.
Κρατήστε Κυψέλη για εξοχικό - σε 20 χρόνια θα είναι άδεια.
 |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 1:23 am Post subject: |
|
|
SP 73 στην άποψη σου έχεισ ένα δίκιο και ένα άδικο. Το δίκιο έιναι ότι η επέκταση για Αγ.Μαρίνα δεν είναι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή Το άδικο έναι ότι η επέκταση για Ραφήνα είναι απαραίτητη γιατί μετά ο δρόμος πρέπει να συνεχίσει για Αφίδνες. Ίσως τα λεφτά για Αγ. Μαρίνα να έπρεπε να δοθούν στην ολοκλήρωση του τμήματος για Αφίδνες. Με αυτό τον τρόπο θα υπήρχε ενιαίο κομμάτι που θα αποσυμφορούσε την Αττική Οδό Πλακεντία-Κόμβο ΕΟ Λαμίας και την Εθνική οδό από Μεταμόρφωση μέχρι Βαρυμπόπη όπου πήζει φοβερά. Ολα τα Μεσόγεια τα Νότια Ανατολικά τμήμα των Βορείων και Κεντρικά Ζωγράφου-Ιλίσια-Παγκράτι θα έχαν καρφί δρόμο από και προς ΕΟ Λαμίας. Ακόμη και όσοι από επαρχιακές πόλεις χρησιμοποιύν το αεροδρόμιο και το Λαύριο νταλίκες τη βιομηχανική ζώνη Κορψπίου θα είχαν ένα παρακαμτήριο περιφερειακό που θα ανακούφιζε την Αττική Οδό και την ΕΟ. Το σχέδιο αργότερα σύνδεση με Αγίδνες μου ακούγεται πολύ μακρινό .
Ενα ακόμη λάθος προτεραιότητας είναι η υπογειοποίηση της Κύμης στην Πεύκη που μένω και σύνδεση της με Κηφησιά. Νομίζω ότι η επέκταση της σχεδιαζόμενης γραμμής μετρό U από το Γαλάτσι με σταθμούς Ν.Ιωνία (Γραμμή 1) Ηράλλειο(Προαστικός) , Πεύκη , Λυκόβρυση, Κάτω Κηφησιά θα εθυπηρετούσε καλύτερα σε πρώτη φάση καθημερινά δεκάδες χιλιάδες κόσμο. Η επέκταση Κύμης που συζητιέται 30 χρόνια είναι και ακριβή αφού είναι υπόγεια και δεν προσθέτει και πολλά. Να γίνει αλλά προέχει το Μετρό. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 8:47 am Post subject: Νέοι ΑΥτοκινητόδρομοι Αττικής |
|
|
Καλημέρα,
PEFKI απόλυτα σεβαστή η γνώμη σου, αλλά θα επιμείνω σε αυτό που λέω. Κατ' αρχήν η επέκταση προς Αφίδνες δεν είναι προγραμματισμένη και δεν είναι μέσα στα έργα που ο Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι θα ακολουθήσουν. Στη συνέχεια ακόμη και να γίνει, είναι τεράστιος κύκλος για κάποιον που ξεκινάει από την Αθήνα και τα προάστειά της. Το μόνο στο οποίο αποσκοπεί είναι η αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού. Δυστυχώς και πάλι δε βλέπω κανένα έργο που να αποσυμφορεί την Αττική Οδό στο πιο κορεσμένο της τμήμα (Μεσογείων - Εθνική), πλην ίσως της επέκτασης της Κύμης, με την οποία εσύ είσαι αντίθετος, αλλά και εγώ δεν έχω πειστεί ότι χρειάζεται.
Τέλος πάντων, εγώ θα ήθελα να ακούσω επιτέλους λίγα πραγματικά δεδομένα όταν ανακοινώνονται τέτοια έργα. Θα ήθελα να ξέρω ποια είναι η κίνηση στους δρόμους σήμερα, ποια προβλέπεται το 2014, πώς θα διαφοροποιηθεί με το έργο που ανακοινώνεται, πόση βενζίνη και πόσο χρόνο περιμένουμε να εξοικονομήσουμε τοποθετώντας ορισμένα δισεκατομμύρια. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να συζητούμε επ' άπειρον τις επιλογές των κυβερνήσεων, αλλά λίγη περισσότερη αιτιολόγηση θα τους έκανε καλό. |
|
Back to top |
|
 |
Go Europe Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 208 Location: London, UK
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 3:48 pm Post subject: |
|
|
Eίναι διαφορετικά έργα δεν είναι το ίδιο!! Κοίταξε τους χάρτες! |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 4:44 pm Post subject: |
|
|
Μερικές φωτογραφίες από τη σύνδεση της Ιονιας Οδού με το λιμάνι του Πλατυγιαλίου στον Αστακό.
http://www.agrinio-news.blogspot.com/
Η σύνδεση θα γίνεται στον Α/Κ Αγίου Ηλία, ανάμεσα στους Α/Κ Χαλικίου ( Απ'όπου θα εξέρχεται κανείς για να πάει Αγρίνιο διαμέσω καρόδρομου, δυστυχώς για 100000 κόσμο--απόσταση 20 χιλιόμετρα-- ) και Αγγελοκάστρου.
Η σήραγγα Αγίου Ηλία είχε διανοιχθεί εδώ 8 χρόνια περίπου και παρέμενε τυφλή,στη μέση του πουθενά. Μονή είναι,δε νομίζω να κατασκευάσουν 2η, ενώ όσο για τις προδιαγραφές αυτής,αλλά και του δρόμου για Πλατυγιάλι δε γνωρίζω περισσότερα. |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 5:00 pm Post subject: |
|
|
Φίλε SP η επέκταση προς αφίδνες είναι προγραμματισμένη αλλά για αργότερα. Αν αυτή η επέκταση η επέκταση δεν αποσυμφορεί την Αττική Οδό τότε ποιά έναι. Δες λίγο το χάρτη προσεκτικά και θα καταλάβεις. Ποιος είναι ο τεράστιος κύκλος ? Αν εννοείς για κατέθυνση Ελευσίνα η από Ανατολικά, Βόρεια και Κέντρο η Αττική οδός είναι μονόδρομος. Το θέμα είναι να μην τη διασχίζουν τα αυτοκίνητα που έρχονται από και προς Λαμία. Η επέκταση της Κύμης έχει σκοπό να αποσυμφορήσει τον κόμβο Μεταμόρφωσης προς την κατεύθυνση Κηφησιά. Είναι αναγκαίος αλλά ακριβός και επειδή δεν υπάρχουν πολλά χρήματα πρέπει να δοθούν κατά προτεραιότητα στην επέκατση της U γραμμής. Υπάρχουν προμελέτες στην Αττικό Μετρό , αρθογραφία στον Τύπο (σχόλια αναγνωστών) και παρεμβάσεις στο ΥΠΕΧΩΔΕ . Αν μπορούν να γίνουν και τα δύο ευχής έργον αλλά πολύ χλωμό έως σκοτεινό μαύρο. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 7:11 pm Post subject: Νέοι ΑΥτοκινητόδρομοι Αττικής |
|
|
PEFKI θα αναγνωρίσω ότι έχεις δίκιο, ως προς την κατεύθυνση Μεσόγεια - Αθηνών-Λαμίας, αλλά θα διαφωνήσω για τις περιοχές του κέντρου και Ζωγράφου, Παπάγου κλπ. Έφτιαξα και ένα χάρτη στο google maps, και μπορείς να δεις τις αντίστοιχες αποστάσεις, ή να τον αλλάξεις, ώστε να καταλάβω ό,τι δεν έχω καταλάβει ότι εννοείς:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=112502109844077796709.000463473e58d7fc7016b.
Άσε που, αν είναι να τρυπάμε βουνά κατά το δοκούν, όπως φαίνεται από την Κοκκινη γραμμή, ίσως μία επέκταση Γέρακας-Άγιος Στέφανος να ήταν πιο συμφέρουσα από κάθε άποψη.
Θέλω να προσθέσω και κάτι άλλο άσχετο. Το κόστος του δρόμου είναι τεράστιο και αυτό εν πολλοίς οφείλεται στη χάραξή του.
Για του λόγου το αληθές, από την ανακοίνωση φαίνεται ότι οι υπόλοιποι δρόμοι είναι 1417 χλμ και θα στοιχίσουν 8,6 δις. Οι προκηρυσσόμενοι Α/Κ είναι 62 χλμ και θα στοιχίσουν 1,6 δις. Με τη διαίρεση προκύπτει κόστος ανα χιλιόμετρο 6 εκατομμύρια για τους άλλους και 26 για τους Α/Κ Αττικής. Το ξέρω ότι θα είναι 3+ΛΕΑ και όχι 2+ΛΕΑ όπως οι υπόλοιποι, αλλά και πάλι...
Η άποψή μου είναι πως θα έπρεπε να ψάχνουμε τρόπους να μειώσουμε το κόστος με χάραξη σε ευκολότερα ανάγλυφα, όχι να έχουμε τους πιο σύγχρονους αυτοκινητόδρομους. Αλλά και πάλι θα μπορούσαμε να τοποθετηθούμε όλοι καλύτερα, αν μας δίνονταν πληρέστερα δεδομένα. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Feb 19, 2009 7:23 pm Post subject: |
|
|
Go Europe wrote: |
Eίναι διαφορετικά έργα δεν είναι το ίδιο!! Κοίταξε τους χάρτες! |
Βασικά ξέρω οτι είναι διαφορετικα έργα...!
Το σχόλιο είχε να κάνει με το γεγονός ότι αν παρατηρήσεις τα δύο site διπλα δίπλα είναι ακριβώς ίδια μεταξύ τους. Λες και τα έχει φτιάξει ο ίδιος άνθρωπος, ή λες και το ένα έχει φτιαχτεί με copy - paste από το άλλο.
Λίγη παραπάνω προσπάθεια από τις εταιρείες να πληροφορήσουν τον κόσμο δε βλάπτει. |
|
Back to top |
|
 |
|