View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 11:19 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστω πολύ για την ενημέρωση...
...και ο πρέβεζα-ηγουμενιτσα δεν ξέρω αν έχει επίσημα παραδοθεί γιατί για χρόνια κυλούσε στην πλαγιά και ακόμα έχει αδιόρθωτες κατολισθήσεις εδώ και >10 χρόνια...για τις οποίες πια εχει εγκαταληφθεί κάθε προσπάθεια επιδιόρθωσης...και παλία μάλιστα είχε και ταμπέλα οτι η διέλευση ειναι με ευθύνη των οδηγών... |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 12:34 am Post subject: |
|
|
Και να θέλαμε να ξεχάσουμε ότι διανύουμε εκλογική χρονιά τα όσα δημοσιεύονται στις δύο τελευταίες σελίδες του φόρουμ δε μας το επιτρέπουν. Ας είναι, αν και επιβεβαιώνουν την αρχή "να 'χαμε κάθε χρόνο εκλογές Ελβετία θα γινόμασταν" εμείς κρατάμε τα θετικά και αισιοδοξούμε. Θυμίζω ότι στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και ο άξονας Σέρρες - Καβάλα, όπου κάτι αρχίζει να κινείται: http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=2313
Το θέμα που θίγουν ο mitsaras και ο Stavros86 είναι τυπικό-νομικό αλλά και ουσιαστικό βέβαια γιατί το δημόσιό μας μάς έχει συνηθίσει να παραλαμβάνει έργα ημιτελή ή προβληματικά. Δε νομίζω πάντως αυτό να συμβεί και με την Εγνατία (ίσως λόγω και της περιόδου που είπαμε), γλιτώνοντάς μας και από κάποιες συμπληρωματικές συμβάσεις όπως βλέπουμε να γίνεται πολύ τακτικά τώρα τελευταία.
Πιάνομαι από την τελευταία φράση του SP73, για να αναφέρω ότι έχω λίγες μέρες, που με αφορμή και τα γραφόμενα για τους τρεις της Ιονίας/Ε65, ψάχνω το θέμα με τις δύο ισπανικές εταιρείες στις πηγές της χώρας τους. Τα νέα δεν είναι και πολύ ευχάριστα, φυσικά δεν τίθεται θέμα επιβίωσής τους, αλλά θα περιμένω λίγο ακόμα για να μην προτρέχω ή δημιουργώ εντυπώσεις.
Και κάτι πιο ευχάριστο, ίσως λίγο off topic, αλλά σχετικό με όσα γράφουν ο chr.04, Jimmaras και vas8. Για να μην νομίζουμε ότι είμαστε εμείς που εφηύραμε τις φιέστες και κορδέλες, καμαρώστε τον ίδιο τον Καβαλιέρε να εγκαινιάζει, μόλις προχθές, το νέο περιφερειακό του Μέστρε (πόλη απέναντι από τη Βενετία στον άξονα Τεργέστη - Μιλάνο), παραδίδοντας ένα σημαντικό μεν αλλά με εκκρεμότητες έργο (παράπλευρο δίκτυο 30χλμ. για καλοκαίρι, αποκατάσταση περιβάλλοντος κτλ). http://www.ilsole24ore.com/art/SoleOnLine4/Italia/2009/02/Passante-Mestre-aperto.shtml?uuid=31bbf33e-f5e3-11dd-b959-e2b750068d43&DocRulesView=Libero και δυο τρεις φώτο προς απόδειξη των εκκρεμοτήτων http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=passanteMestre1.jpg http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=passanteMestre3.jpg http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=passanteMestre2.jpg |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 12:48 am Post subject: Αμβρακία-¶κτιο. |
|
|
prevezanos wrote: |
Όσον αφορά την χάραξη, χαίρομαι που βλέπω ότι ξεκινά από Κουβαρά, κινείται νοτίως και δυτικά της λίμνης Αμβρακίας, μετά μέσα από τα "χωράφια' της Κατούνας για να βγεί στον Αμβρακικό στο Λουτράκι κοντά. |
Δυστυχώς σε παραπληροφόρησα και νομίζω πως γίνεται λίγο πιο αστείο αν δεις το χάρτη (εδώ σε μεγαλύτερη ανάλυση από το υπουργείο):
http://www.minenv.gr/download/2009/Amvrakia.zip
Αν λοιπόν πιστέψουμε το χάρτη, από την Ιονία, θα βγαίνουμε περνώντας την Αμβρακία, θα μπαίνουμε στην ΕΟ για κανένα χιλιόμετρο, ίσα ίσα πάνω από τη λίμνη, εκεί που χωρίζει από την προέκτασή της (αν και δεν ξέρω αν η προέκταση είναι πια λίμνη) και μετά πιάνουμε το νέο αυτοκινητόδρομο...
ο οποίος θα πηγαίνει από τη μία λωρίδα της ΕΟ Αντιρρίου-Ιωαννίνων στη μία λωρίδα του δρόμου γύρω από το αεροδρόμιο Ακτίου με 7 Ανισόπεδους κόμβους.
Αν πιστέψουμε και τα χρονοδιαγράμματα (αν είπαμε) το νέο τμήμα θα είναι έτοιμο πριν από το Φυτείες-Αμβρακία. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
ciao Visitor

Joined: 23 Dec 2008 Posts: 2 Location: Φλώρινα
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 3:54 am Post subject: |
|
|
καλησπερα...ειναι το πρωτο μου ποστ...πραγματικα ειστε απιστευτοι στις ενημερωσεις σας...πολυ ενδιαφεροντα τα οσα γραφετε..
να ρωτησω κατι?
κανενα νεο απο αρκουδα εχουμε? πριν 3 βδομαδες που περασα μετα τα γρεβενα στο βεννετικο δεν ειδα να κινειται κατι..τα παντα ηταν οπως την περιοδο των χριστουγεννων..θα παραδωθει τελικα οπως ελεγε ο Σουφλιας τελη Φεβρουαριου η μπα?
και κατι ασχετο που θα θελα να πω...τελικα στην ελλαδα οσους δρομους και να φτιαξουν η νοοτροπια παραμενει ιδια..θα γινω πιο συγκεκριμενος...τοσα χρονια φοιτητης στα Γιαννενα εκανα το δρομολογιο Κοζανη-γιαννενα με λεωφορειο των κτελ και τα δυο πρωτα χρονια ενω υπηρχε η δυνατοτητα να παει απο μηλια και να γλιτωνουμε μια ωρα(ασχετα αν ειχε παραδοθει η εγνατια η οχι) πηγαινε απο πενταλοφο και μας εβγαζε την ψυχη...χωρις λογο..χωρις καν να υπαρχουν πολλοι επιβατες για εκει..
τωρα που παει απο μηλια, διαπιστωσα πως επιστρεφοντας απο Γιαννενα προς κοζανη, αντι να μπει στην εγνατια και να γλιτωσουμε πια την ταλαιπωρια, μπαινει στα γρεβενα παλι χωρις λογο..να πω πως τα δρομολογια γιαννενα για γρεβενα και γρεβενα-κοζανη ειναι πολυ συχνα οποτε ποιος ο λογος να τρωμε ολη αυτην την ταλαιπωρια στο δρομολογιο γιαννενα κοζανη?...τοσα χρονια γκρινιαζαμε οτι δεν υπαρχουν δρομοι, το ιδιο και οι οδηγοι των λεωφορειων, και τωρα που κατι παει να γινει η νοοτροπια των κτελ ειναι απαραδεκτη..συγνωμη για το off topic απλα ηθελα να αναφερω και μια αλλη πλευρα της λογικης που κυβερνα τους εκαστοτε υπευθυνους..οσοι δρομοι και να γινουν πολλα ειναι αυτα που πρεπει να αλλαξουν στη χωρα για να παμε μπροστα γενικα... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 11:02 am Post subject: |
|
|
ciao
Καλώς ήρθες και καλά posts.
Μπορείς να διαβάσεις το κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ εδώ. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 6:43 pm Post subject: |
|
|
chrisskg wrote: | Και να θέλαμε να ξεχάσουμε ότι διανύουμε εκλογική χρονιά τα όσα δημοσιεύονται στις δύο τελευταίες σελίδες του φόρουμ δε μας το επιτρέπουν. Ας είναι, αν και επιβεβαιώνουν την αρχή "να 'χαμε κάθε χρόνο εκλογές Ελβετία θα γινόμασταν" εμείς κρατάμε τα θετικά και αισιοδοξούμε. Θυμίζω ότι στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και ο άξονας Σέρρες - Καβάλα, όπου κάτι αρχίζει να κινείται: http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=2313
... |
ποιος αξονας?
Στο σιτε της εγνατιας για ποιο τμημα εννοεί? |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 8:17 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: |
Φίλε chr.04, μεγαλύτερο έγκλημα είναι να υπάρχουν δρόμοι 100% έτοιμοι, αλλά με υπολοιπόμενες εργασίες σε παράπλευρα έργα (π.χ. περίφραξη, αποκατάσταση πρανών, πράσινο κτλ.) και να μη παραδίδονται αναγκάζοντας τους οδηγούς να πηγαίνουν από το πολυ πιο επικίνδυνο παλαιό δίκτυο. Δηλαδή έχει περισσότερη αξία ένας σκύλος ή μια αλεπού που θα σκοτωθεί λόγω περίφραξης από μια τετραμελή οικογένεια που κινδυνεύει με μετωπική σύγκρουση στην παλαιά εθνική; Γιατί η παλαιά εθνική είχε περίφραξη; Στην παλαιά εθνική δεν οδηγουμε με 100-120 χλμ, σε ευθείες. Την ίδια ζημιά δε θα έκανε και το ζώο στην παλαιά εθνική με 100 χλμ.; Ας αφήσουμε τις άσκοπες γκρίνιες και ας χαιρόμαστε τους νέους δρόμους. |
Σαφώς και δεν μιλάω για το ζώο που θα σκοτωθεί, αλλά για το ατύχημα που μπορεί να προκαλέσει ένα ζώο (ή ενας πεζός) διασχίζοντας τον δρόμο.
Γκρινιάζω γιατί η πράξη να παραδίδεις ένα έργο ημιτελές, μόνο και μόνο για να κορδωθείς και να πεις ότι το παρέδωσα, είναι γελοία και γελοιοπούν τον εαυτό τους. Αν μπόρεσαν να κατασκευάσουν τον δρόμο, σίγουρα θα μπορούσαν να κάνουν και την περίφραξη του.
(Το ίδιο έκαναν και στα τουνελ της Καστανιάς, και ευτυχώς ο Θεός βοήθησε και δεν έγινε κανένα σοβαρό ατύχημα χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί τα μέσα ασφαλείας μέσα στα τουνελ) |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Thu Feb 12, 2009 10:53 pm Post subject: |
|
|
@corsakias
Δυστυχώς δεν έχω κάποια άλλη πληροφόρηση εκτός των όσων αναφέρονται στις τρεις προκηρύξεις του site της Εγνατίας:
"Εκπόνηση τοπογραφικών μελετών αποτυπώσεων – κτηματολογίου και οριστικής μελέτης οδοποιίας στο τμήμα “Σέρρες- Ν. Ζίχνη-Μεσορράχη” του Κάθετου ¶ξονα 61 “Σέρρες- Καβάλα" (Από την πρώτη προκήρυξη)
"Εκπόνηση προωθημένης αναγνωριστικής μελέτης οδοποιίας, προμελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων και αναγνωριστικής γεωλογικής μελέτης του τμήματος "Μεσορράχη- Καβάλα" του Κάθετου ¶ξονα 61 "Σέρρες-
Καβάλα" (από την τρίτη)
Προφανώς βρισκόμαστε σε πολύ πρώιμο στάδιο για να ξέρουμε χάραξη, χαρακτηριστικά, χρονοδιαγράμματα κτλ. Πάντως μια εικόνα μπορεί να πάρει κανείς και από το χάρτη τον οποίο μας παρουσίασε ο mike πρόσφατα: http://www.et.gr/view_publication/2008/2/2631/svg/3?form.submitted=True
Και εδώ ό,τι καλύτερο μπόρεσα να κάνω με βάση το pdf του ίδιου ΦΕΚ:
http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=ChartFEK.jpg |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 13, 2009 12:41 am Post subject: Αμβρακία-¶κτιο |
|
|
prevezanos wrote: |
Στο Αεροδρόμιο είμαι περίεργος να δω από που θα περάσει... Εκεί περίμενα μια υπόγεια σήραγγα τουλάχιστον...
|
Λοιπόν στο χάρτη του υπουργείου φαίνεται καθαρά ότι ο δρόμος πράγματι περνά τελικά το αεροδρόμιο (mea culpa) από ανατολικά, όπως και ο σημερινός δρόμος. Οπότε μπορεί να συμβαίνουν τρία πράγματα:
- Ή θα κρατήσουν το δρόμο στενό σε εκείνο το σημείο, πράγmα απίθανο
- Ή θα φάνε μερικά μέτρα από το διάδρομο προσγείωσης. Και μάλλον αυτό συμβαίνει, γιατί θυμήθηκα πως το ¶κτιο ήταν βάση και είχε μακρύτερο διάδρομο - οπότε το μέτρησα και είναι 3 χιλιόμετρα, τη στιγμή που της Θεσσαλονίκης είναι 2700 και των Ιωαννίνων 2400, οπότε 12 μέτρα δε θα του λείψουν και πολύ.
- Ή θα μπαζώσουν την παραλία, κάτι που εμένα δε θα μου άρεσε καθόλου, αλλά ειλικρινά δεν προβλέπω.
Νομίζω πως για μια φορά θα γίνει το λογικότερο, που είναι το δεύτερο. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Feb 13, 2009 4:44 am Post subject: |
|
|
http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,84/task,videodirectlink/id,3682/
Ρε παιδιά τι γίνεται επιτέλους εκεί στο ΞεΠέτα? Ποιο είναι το πρόβλημά τους? Ποιο? Προτείνεται να κατασκευαστεί ισόπεδος κυκλικός κόμβος. Στην ιονία? Πάμε καλά δηλ? Οι τοπικοί φορείς ζήτησαν να περάσει η ιονία από πάνω. ¶λλοι θέλανε από κάτω. Ποιο είναι το πρόβλημά σας αν περάσει από πάνω ή από κάτω? Έχει μεγάλη διαφορά? Πάρτε τώρα ένα ισόπεδο κόμβο έτσι όπως κάνετε. Ποιος ξέρει τι τρελοί καναν ένσταση. Δεν τους αρέσει και ο ισόπεδος κόμβος. Ε στ'α.......δια μας. Δεν ξέρετε τι σας γίνετε δεν ξέρετε τι θέλετε, δε σας αρέσει τίποτα. Και συμβαίνει σε πολλά σημεία αυτό. Στην Αχαγιά ξυπνήσανε μετά από δυο-τρία χρόνια οι κοιμισμένοι και δεν τους αρέσει η χάραξη, τη θέλουν λίγο πιο ανατολικά. Κανένας συντονισμός. Καμία ενημέρωση? Οι απαλλοτριώσεις γιατί καθυστερούν τόσο? Κανένας δεν είχε ενημερωθεί από ποιας γιαγιάς χωράφι περνάει ο δρόμος και δεν κάνει κανείς τίποτα?
Κι ένα άλλο βιντεάκι απ'την εγνατία που προς τη μέση που δείχνει την ταμπέλα του υπουργείου Παναγιά-Γρεβενά και μετά μια ανισόπεδη διάβαση πρέπει να ναι η ΑΔ την την Γ1 στον ΑΚ Παναγιάς που ανήκει στην Αττικάτ.
http://www.enp.gr/component/option,com_seyret/Itemid,84/task,videodirectlink/id,3677/ |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 4:17 pm Post subject: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
Αγαπητέ Φίλε Vas8, αγαπητοί φίλοι του forum.
Όντως ευχάριστα τα νέα απο το δημοσίευμα της Καλαματιανής εφημερίδας αλλά επειδή το 2009 έχει ακόμη 10,5 μήνες να μας αποχαιρετήσει κράτα και ενα μικρό καλάθι (ή καλύτερα κράτα ακόμη γερά τη λαμπάδα σβηστή). Εξ' άλλου και εγώ εχω πει οτι οταν περάσω απο την παράκαμψη των στροφών της Μεγαλόπολης, στην επιστροφή θα επισκεφτω την Αγία Θεοδώρα για τον ίδιο σκοπό. Πάλι καλά που τουλάχιστον ο Αντώνης της άνοιξης δεν έφερε χειμώνα στα έργα. Γιατί μη μου πείτε οτι 5 χρόνια τώρα ο εκ Μεσσήνης κύριος Παυλόπουλος έχει κάνει κάτι γιατί αυτό θα είναι το ανέκδοτο του μήνα μεγαλύτερο και απο αυτό που κυκλοφορεί για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ (για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω τίποτε με τον Τσίπρα. Μόνο μια πολιτική και ιδεολογική διαφορά).
Αγαπητέ Vas8, έχουμε ξανα-επικοινωνήσει μέσω του συγκεκριμένου forum και απο όσο θυμάσαι οι απόψεις μας συμπίπτουν. Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά αυτό που πρεσβεύω και αυτό που η πείρα μου έχει δείξει οτι ειναι το πλέον λογικό (μέσα στον παραλογισμό που ζούμε καθημερινά): " Η παράδοση της σήραγγας στο Ραψωμάτη μαζί με τις προσβάσεις απο Αθήναιο και απο γέφυρα Αλφειού θα γίνουν μέσα στο 2009 ΜΟΝΟ εάν και εφόσον γίνουν Εθνικές Εκλογές".
Το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2010 (αυτό είναι έγκυρο και διασταυρωμένο) οπότε πιο μεγάλος ντόρος θα γίνει τότε που θα παραδοθεί όλο το τμήμα ενιαίο απο Τρίπολη μέχρι και Αλλαγή Μεσσηνίας. Τοτε να δεις γραβάτες και κουστούμια που θα παρελάσουν.
Εύχομαι να με διαψεύσουν τα γεγονότα. Θα είναι η πιο όμορφη διάψευση που θα έχω δεχτεί με μεγάλη χαρά.
Τέλος, θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συλληπητήρια στους εν Ελλάδι συγγενείς του ζευγαριού των Ελλήνων που έχασε τη ζωή του στις καταστροφικές πυρκαγιές της Αυστραλίας. Η καταγωγή τους απο ότι έμαθα απο πρώτο μου ξάδερφο που ζει στην Μελβούρνη ήταν απο το χωριό Μηλίτσα Μεσσηνίας (10 λεπτά δρόμος απο το δικό μου χωριό).
Είθε να είναι τα τελευταία θύματα ενός παραλογισμού που δυστυχώς δεν έχει τέλος.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και την υπομονή σας.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 6:01 pm Post subject: |
|
|
Βρισκεται σε τμημα του δρόμου Δράμας-Αμφίπολης.
Το δεξιό τμήμα μετά τη συνεχη γραμμη φτιάχτηκε πρόσφατα. Η διαγράμισση δεν αλλάχτηκε ούτε προστέθηκε κάποιου ειδους σηματοδοτηση.
Ετσι, αναρωτιεμαι, στη κατευθηνση που κινούμαι πια είναι η λωρίδα μου?
Δεξια της συνεχόμενης γραμμής ή αριστερά ( οπως ήταν παλιά?)
 |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 9:05 pm Post subject: |
|
|
Η κανονική λωρίδα κυκλοφορίας είναι αυτή που σηματοδοτείται και από την οριζόντια σήμανση.
Η δεξιά λωρίδα θεωρείται έρεισμα ή λωρίδα πολλαπλών χρήσεων.
Μπορείς να τη πατάς (δεν είναι σαν τη Λ.Ε.Α.).
Εξυπηρετεί τα αργοκίνητα οχήματα (πχ τρακτέρ) ώστε να μπορείς να προσπεράσεις με μεγαλύτερη ασφάλεια. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 9:44 pm Post subject: |
|
|
Από κάτω υπάρχει ο αγωγός φυσικού αερίου που τροφοδοτεί την Δράμα.
Δεν φτιάχτηκε για οδήγηση αλλά για προστασία του αγωγού. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 2:25 am Post subject: Re: ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
sxiza07 wrote: | " Η παράδοση της σήραγγας στο Ραψωμάτη μαζί με τις προσβάσεις απο Αθήναιο και απο γέφυρα Αλφειού θα γίνουν μέσα στο 2009 ΜΟΝΟ εάν και εφόσον γίνουν Εθνικές Εκλογές".
Το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2010 (αυτό είναι έγκυρο και διασταυρωμένο) οπότε πιο μεγάλος ντόρος θα γίνει τότε που θα παραδοθεί όλο το τμήμα ενιαίο απο Τρίπολη μέχρι και Αλλαγή Μεσσηνίας. Τοτε να δεις γραβάτες και κουστούμια που θα παρελάσουν.
|
Φίλε sxiza07, πιστεύω ότι το σήραγγα Ραψωμάτη με τις προσβάσεις είναι εφικτό να παραδοθεί φέτος. Αρκεί να υπάρχει θέληση (Αντωνάκη κάνε κάτι pls). Για την Τσακώνα σίγουρα πάμε για ανοιξη, καλοκαίρι 2010. Φαντάζομαι θα δοθεί μαζί με το καλογερικό, για να έχουμε εννιαίο κομμάτι Τρίπολη - Αλλαγή. Πάντως εγώ τη λαμπάδα θα την ανάψω....και ας είναι το 2010!  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 9:43 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Από κάτω υπάρχει ο αγωγός φυσικού αερίου που τροφοδοτεί την Δράμα.
Δεν φτιάχτηκε για οδήγηση αλλά για προστασία του αγωγού. |
Οδηγούσα στην λωριδα μου όταν απο απέντι ζώον βγήκε να προσπεράσει και μου έκανε νόημα να κάνω στην άκρη
Παντως αν φτιάχτηκε για να προστατέψει τον αγωγο όπως λές, τότε για είναι μόνο στο συγκεκριμένο σημείο ~3km? και όχι σε όλο τομήκος του αγωγού?
Παντως και γ@μW τους δρόμους!  |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 10:55 am Post subject: |
|
|
Τι γίνεται ρε παιδιά με αρκούδα? Πολύ ησυχία έχει πέσει και δεν έχουμε και καμία αεροπορικη εξόρμηση απο τον corfu!
Προχθές πέρασα και δεν κουνιόταν τίποτα! |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 12:23 pm Post subject: |
|
|
Και να πάει κανείς εκεί πάνω δεν νομίζω ότι θα δει και πολλά πράγματα με το χιόνι που έχει... |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 1:16 pm Post subject: |
|
|
με τετοιες θερμοκρασίες και χιόνια μη περιμένεις τίποτα. Μόνο εντός των σηράγγων για ηλεκτρομηχανολογικά αν κουνιέται κάτι |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 6:48 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | chr.04 wrote: | Από κάτω υπάρχει ο αγωγός φυσικού αερίου που τροφοδοτεί την Δράμα.
Δεν φτιάχτηκε για οδήγηση αλλά για προστασία του αγωγού. |
Οδηγούσα στην λωριδα μου όταν απο απέντι ζώον βγήκε να προσπεράσει και μου έκανε νόημα να κάνω στην άκρη
Παντως αν φτιάχτηκε για να προστατέψει τον αγωγο όπως λές, τότε για είναι μόνο στο συγκεκριμένο σημείο ~3km? και όχι σε όλο τομήκος του αγωγού?
Παντως και γ@μW τους δρόμους!  |
Μπάχαλο η ιστορία, άντε να βγάλεις άκρη ποιος οδηγούσε που. Πάντως εσύ καλά πήγαινες στην λωρίδα σου.
Κάπου μεταξύ λίγο πριν την Μαυρολεύκη περνάει ο αγωγός υψηλής πίεσης της ΔΕΣΦΑ. Κάπου πριν την Μαυρολέύκη έχουν κάνει σταθμό που μειώνει την πίεση στα 19 bar. Στο υπόλοιπο κομμάτι της διαδρομής προς Δράμα ο αγωγός τοποθετήθηκε στον δρόμο κάτω από την άσφαλτο επειδή διέρχεται από κατοικημένες περιοχές. Στις εκτός κατοικημένες συνηθίζεται να τοποθετήται στην άκρη του δρόμου με απαλλοτρίωση ή δουλεία των χωραφιών για να μην δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα κατά την κατασκευή του. Επίσης έχουν κατασκευαστεί και 2 βανοστάσια (πρόσεξε στην διαδρομή χονδρούς σωλήνες εξαερισμού πάνω από την γή). Αυτά είναι υπόγεια δωμάτια 3,5 Χ 3 που είναι αδύνατο να κατασκευαστούν μέσα στο δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 7:43 pm Post subject: |
|
|
Οταν έγινε τοο κομμάτι της οδού αυτό, είχε σκαφτεί σε αρκετό βάθος παραπλήσιον του δρόμου, ~2 μέτρα. Αρα ο αγωγος είναι ποιο βαθια
Όσο για τα βανοστάσια τα έχω δεί και ένα είναι δίπλα στις γραμμές.
Που αποσκοπούν αυτά-και τα υπογεια δωματια? |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Feb 17, 2009 2:08 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα,
Μετά τους 2 στην Υλίκη και τους 3 στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης, άλλος 1 νεκρός με τον ίδιο τρόπο. Ας είναι ο τελευταίος. Μήπως όμως είναι καιρός για μια εκστρατεία ενημέρωσης; είναι πολύ φτηνός τρόπος να χάσεις τη ζωή σου το να σε παρασύρουν σε Αυτοκινητόδρομο.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8470&pubid=2398751 |
|
Back to top |
|
 |
|