View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Tue Jan 13, 2009 12:43 pm Post subject: |
|
|
Δεν διευκρινίζουν ακριβώς τι σημαίνει μειωμένα δρομολόγια... Κάθε 5', κάθε 10' ή κάθε τέταρτο στις ώρες αιχμής;;;
Επίσης, τις μέρες που θα είναι κλειστοί οι 3 σταθμοί, οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς στάση ή θα διακοπέι και η κυκλοφορία σε αυτό το τμήμα; |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 4:01 pm Post subject: |
|
|
Alius wrote: | Γνωρίζει κανείς κάτι για τα έργα που θα κάνει ο ΗΣΑΠ; Σχετίζονται με τους νέους σταθμούς που θα κατασκευαστούν ή αφορούν αντικατάσταση των ραγών; Η διαφήμιση που άκουσα στο ραδιόφωνο ήταν σχετικά ασαφής... |
Η ανακαίνιση αφορά την αντικατάσταση ολόκληρης της επιδομής με νέα τύπου Rheda-2000, η οποία είναι ένας τύπος σταθερής επιδομής (δεν θα βλέπεις το κλασσικό έρμα με τους στρωτήρες αλλά οι στρωτήρες θα είναι εγκιβωτισμένοι σε τσιμέντο...)
Θυμηθείτε στην τελευταία φορά που πήρατε το τραίνο στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάποια σημεία στα Τέμπη στα οποία δεν νοιώσατε καθόλου κραδασμούς και δεν αισθανόσασταν καθόλου την γραμμή !
Ο συγκεκριμένος τύπος γραμμής είναι μεν ο ενδεικνυόμενος για Υψηλές Ταχύτητες (κοστίζει κάπου 40% περισσότερο αλλά μηδενίζονται οι ανάγκες συντήρησης) αλλά η χρήση του σε Αστικό Σιδηρόδρομο προκαλεί προβληματισμό από πλευράς ΘΟΡΥΒΟΥ. Τα συστήματα Σταθερής Επιδομής υστερούν σε αυτόν ακριβώς τον τομέα, τον θόρυβο.
ΝΑΙ μεν θα μηδενιστεί ο θόρυβος απ' τους συνδέσμους που ακούτε τώρα αλλά θα προκύψει θόρυβος απ' την κύλιση.
Η ΑΜΕΛ (Μετρό) που επίσης χρησιμοποιεί Σταθερή Επιδομή δεν έχει τέτοιο πρόβλημα γιατί απλούστατα οι γραμμές της είναι σε σήραγγα.
Μια άλλη (προτιμητέα κατ' εμέ) λύση θα ήταν να ξηλώσουν την γραμμή και να στρώσουν νέα με μπετόν στρωτήρες (B70) .
Είναι παγκοίνως γνωστό ότι η κλασσική γραμμή απορροφά καλύτερα τους κραδασμούς απ' την κύλιση των συρμών.
Το μόνο αρνητικό σ' αυτή την περίπτωση είναι η ανάγκη συντήρησης, που παραμένει, κάτι που (σχεδόν) δεν θα ισχύει στην γραμμή που θα στρώσει τώρα ο ΗΣΑΠ.
Απόλυτη απάντηση δεν υπάρχει, κάθε τεχνική λύση έχει τα υπέρ και τα κατά της ... |
|
Back to top |
|
 |
andreaskm New Member

Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 7:31 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σας!
Έκανα περίπατο το Σάββατο 17/1/2009 από το σταθμό Ομόνοια μέχρι Ταύρο και είδα έργα στο τμήμα Μοναστηράκι-Θησείο στην είσοδο του τούνελ ακριβώς πριν το Θησείο. Σήμερα, διερχόμενος σιδηροδρομικώς από αυτό το σημείο είδα πως εκεί εγκαταστάθηκε ένα ζεύγος διακλαδώσεων το οποίο μεταθέτει τους συρμούς από τη γραμμή καθόδου προς τη γραμμή ανόδου όταν τα τρένα θέλουν να επιστρέψουν από το Θησείο προς Κηφισιά.
Ήθελα να ρωτήσω: Αφού υπάρχει ήδη ένα ζεύγος διακλαδώσεων με την ίδια ακριβώς φορά αμέσως μετά τις αποβάθρες του σταθμού "Θησείο" όπως πας για Πειραιά, τι βάλαν και το δεύτερο; Σχετίζεται με το σημείο από το οποίο θα μονογραμμηθεί η γραμμή; Πού θα γίνει μονή η γραμμή το προσεχές διάστημα; και Γιατί τα λεωφορεία από δευτέρα καλύπτουν μόνο το τμήμα Ομόνοια Πειραιάς και όχι όλο το μήκος της γραμμής του ΗΣΑΠ; Η μειωμένη συχνότητα των δρομολογίων δεν θα αφορά σε όλο το δίκτυο;
Τέλος, ήθελα να αναφερθώ στην επέκταση του Προαστιακού προς Χαλκίδα:
Αναφέρομαι σε ανακοίνωση της ιστοσελίδας ypodomes.blogspot.com της Κυριακής 18.1.2009, κατά το οποίο λέγεται ότι η γραμμή προς Χαλκίδα θα είναι διπλή και ηλεκτροκινούμενη. Εγώ γνωρίζω ότι δυστυχώς (ή ευτυχώς;) η γραμμή από την Οινόη μέχρι τη Χαλκίδα θα είναι μονή με απλή αλλαγή της υποδομής και επιδομής και βελτίωση της χάραξης σε κάποια σημεία. Επίσης θα ήθελα να εκφράσω την αμφιβολία μου για το γεγονός ότι το καλοκαίρι θα φθάσει ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ τρένο στη Χαλκίδα. Εδώ δεν μπορεί να φθάσει μέχρι τα Λιόσια (και τι, με έτοιμη την επιδομή) και θα φθάσει μέχρι Χαλκίδα. Στατιστικά στην Ελλάδα για να γίνει μία γραμμή η/κ περνούν χρόνια, με μοναδική εξαίρεση το Μετρό. Ακόμα και ο σημερινός ΗΣΑΠ δεν ήταν η/κ στην αρχή (προ του 1904). Ξέρει κανείς τι πραγματικά ισχύει; |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 11:47 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή Οινόη-Χαλκίδα δεν είναι διπλή. Μονή είναι με νέα επιδομή και βελτιωμένη χάραξη σε κάποια σημεία. Επίσης είναι η μόνη γραμμή μέχρι τώρα που φτιάχνεται πακέτο με την Η/Κ. Τα χρονοδιαγράμματα είναι έτσι και αλλιώς πίσω αλλά δεν ξέρω πότε πάει η παράδοση |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 12:01 am Post subject: |
|
|
Η γραμμή Οινόη-Χαλκίδα εδόθη ως κομπλέ εργολαβία με επιδομή-Η/Κ-Σ/Δ.
Το έργο έχει πάει πολύ πίσω. Τις γιορτές που έκανα μια επιτόπια αυτοψία, είδα τους εγκατεστημένους πυλώνες αλλά από γραμμή τίποτα.
Ούτε στρωτήρες-ούτε τίποτα.
Μπορεί το μήκος της γραμμής να είναι μικρό, αλλά αν υπολογίσετε το στρώσιμο της γραμμής, τις απαραίτητες δοκιμές στην επιδομή και στην γραμμή επαφής μπορείτε να έχετε πολύ σαφή εικόνα το πότε μπορεί να παραδοθεί.
Προσωπικά δεν το βλέπω σ' αυτό το έτος, εκτός αν προκύψουν τίποτα έκτακτα γεγονότα (εκλογές). |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 4:29 pm Post subject: |
|
|
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ:
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/28/1622384.htm
Σημερινά νέα για το Μετρό, από επίσκεψη Σουφλιά. Παραθέτω κάποια σημεία του δημοσιεύματος:
"Στις 14 Φεβρουαρίου θα διακοπεί η λειτουργία της γραμμής του Μετρό από την Εθνική Αμυνα προς τη Δουκίσσης Πλακεντίας και το Αεροδρόμιο, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού της Αγίας Παρασκευής."
...
"O υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν δοθεί σε λειτουργία οι δύο νέοι σταθμοί της επέκτασης του Περιστερίου στο Δημαρχείο και την Ανθούπολη. Επίσης, όπως είπε, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της επέκτασης προς Ελληνικό, μήκους 5,5 χιλιομέτρων, οι σταθμοί στο Ελληνικό και την Αργυρούπολη βρίσκονται στη φάση των αρχιτεκτονικών τελειωμάτων, ενώ συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς η κατασκευή των σταθμών στην Ηλιούπολη και στον Άλιμο. Μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του σταθμού του ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι."
....
"Παράλληλα, προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι μελέτες για τη γραμμή 4 (γραμμή U) που θα έχει τη μορφή πετάλου, θα ξεκινά απο το Γαλάτσι θα φθάνει στο Πανεπιστήμιο και απο εκεί μέσω Παγκρατίου θα καταλήγει στο Μαρούσι. Η γραμμή αυτή θα έχει 20 σταθμούς και όπως είπε ο υπουργός, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις όσο αφορά τον τρόπο χρηματοδότησης της κατασκευής της και γενικότερα για το σχετικό διαγωνισμό.
Τέλος, ο κ. Σουφλιάς δήλωσε ότι έχουν ξεκινήσει προμελέτες και για άλλες επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ, όπως για παράδειγμα απο το Περιστέρι στην Πετρούπολη και απο τον Πειραιά στον Αγ. Δημήτριο." !!!! τι είναι πάλι τούτο το τελευταίο;;; |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 6:43 pm Post subject: |
|
|
Και οι Δηλώσεις Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και απο την ιστοσελίδα της αττικο μετρο.
Εχει και φωτογραφίες απο το αμαξοστασιο στο τέλος της σελιδας και δείχνει ότι προχωράει αρκετά καλά!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 2:37 pm Post subject: |
|
|
Σε ευχαριστώ Tanash....αλλά και εκει δε βλέπω καμία επέκταση από Πειραιά έως Αγιο Δημήτριο !!!! όπως γράφει η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ. Μάλλον λάθος έκαναν. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 2:47 am Post subject: |
|
|
παιδιά μήπως υπάρχει κανένα νέο για της επεκτάσεις του προαστιακού προς λαύριο?
έχω ακούσει διαφορες ημερομηνίες (γενικά προς 2011-12) αλλα δε βλέπω έργα να ξεκινάνε....ειπώθηκε τίποτα? |
|
Back to top |
|
 |
giatsiap Visitor

Joined: 19 Nov 2008 Posts: 7
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 4:56 am Post subject: |
|
|
Το έργο είναι ακόμα σε φάση μελέτης και υπολογίζεται να ολοκληρωθεί το 2014 αν δεν κάνω λάθος.... |
|
Back to top |
|
 |
Lalas Junior Member


Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 2:42 pm Post subject: |
|
|
Η Αττικό Μετρό ανανέωσε το site της σχετικά με την πρόοδο των εργασιών για τον μήνα Ιανουάριο.
Για την γραμμή επέκτασης προς Ελληνικό αναφέρει ότι ο Μετροπόντικας απομακρύνθηκε πλήρως. Αλήθεια τι τον κάνουν μετά; Έχει διάρκεια ζωής μόνο για τα 5,5χλμ που διάνειξε ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλη διάνειξη σήραγγας αν μεταφερθεί; |
|
Back to top |
|
 |
giatsiap Visitor

Joined: 19 Nov 2008 Posts: 7
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 7:19 pm Post subject: |
|
|
Ο ίδιος μετροπόντικας είχε χρησιμοποιήθει και στην κατασκευή της σήραγγας Εθνική Άμυνα - Δουκίσσης Πλακεντίας. Λογικά, με αυτόν θα κατασκευαστεί και η επέκταση προς Πειραιά. |
|
Back to top |
|
 |
saturn Junior Member

Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 3:41 pm Post subject: |
|
|
Η γραμμή 4 είναι ακόμα στη φάση των μελετών οπότε δεν έχει οριστικοποιηθεί η χάραξη. Στα αρχικά σχέδια έιναι από ευαγγελισμό η γραμμή να έχει σταθμό στα σύνορα Παγκρατίου/Καισαριανής και μετά να ανεβαίνει προς Ιλίσια και Ζωγράφου. Μπορεί αν πιέσει και ο Δήμος Βύρωνα (ίσως ο πιο δραστήριος δήμος της Αττικής) ο κύκλος να γίνει λίγο πιο μεγάλος για να καλύπτει και την περιοχή του Βύρωνα και μετά να πάει προς Καιασαριανή. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 8:14 pm Post subject: |
|
|
http://i9.photobucket.com/albums/a63/vag3721/diafora/big_downgr.jpg
[Το σχέδιο της κίτρινης-κυκλικής ειναι δικό μου,και οι στάσεις είναι:
Αιγάλεω-ΤΕΙ Πειραια(Village)-Προαστιακός Ρέντη-ΗΣΑΠ Καλλιθέας-Πλατεία Δαβάκη-Πλατεία Νέας Σμύρνης-Μετρό Δάφνη-Βύρωνας-Μετρό Παγκράτι-Μέχρι τον Φάρο είναι οι ίδιες στάσεις με την Πορτοκαλί-Μετρό Γαλάτσι-Νέα Φιλαδέλφια-ΗΣΑΠ Άγιος Ελευθέριος-Προαστιακός ?-Περιστέρι-ΤΕΙ Αθηνών]Σκεφτείτε μόνο πόσες περιοχές εξυπηρετούνται.
Πιστεύω ότι η πορτοκαλί γραμμή δεν είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει ημικυκλική στο κέντρο.Μπορεί βέβαια να γίνει ημικυκλική στα βόρεια.
Αλλά μια μεγάλη νέα περιφεριακή(όπως την σκέφτονται)είναι επιτακτικό να είναι κυκλική.
Και αυτή η κυκλική πιστεύω ότι είναι, ο μόνος τρόπος να αποκτήσει ο Βύρωνας στάση Μετρό.
ΥΓ.
Δεν ξέρω αν τα έχει ποστάρει κάποιος,εγώ πάντως τα βλέπω πρώτη φορά:
http://www.tramsa.gr/index.cfm?page_id=311
http://www.tramsa.gr/images/epektaseis/argiroupoli.jpg
Δείτε τις εικόνες. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 8:09 am Post subject: |
|
|
Μέσα σ' όλα τ 'άλλα, ήρθε και ο ΟΣΕ να "επεκτείνει" τον Προαστιακό (επέκτεινεται η Η/Κ μέχρι Λιόσια) !
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&tag=9360&pubid=5425260
Εγώ δεν κατάλαβα από πότε θεωρείται επέκταση ενός Δικτύου η ηλεκτροκίνησή του ...
Ε, ρε τι άλλο θ' ακούσουμε !
Μετρό και Γραμμή 4
Χθες είχε στο κρατικό κανάλι εκτεταμένο αφιέρωμα στην Γραμμή 4 παρότι δεν γνωρίζουμε ακόμα την ακριβή χάραξη, όπως και το που θα βρεθεί η χρηματοδότηση.
Απ' την μιά ο ΗΣΑΠ (του οποίου η επιδομή αναβαθμίζεται με καθυστέρηση 5 ετών), απ' την άλλη οι νέοι Σταθμοί του Μετρό (ειδικά ο ανεπιθύμητος Αγ.Παρασκευής), η επίσπευση της Ηλεκτροκίνησης του Προαστιακού, ΟΛΑ δείχνουν ότι πρέπει να ετοιμάζουμε τα εκλογικά μας βιβλιάρια ...
Εγώ απλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να χρησιμοποιεί ο κ.Σουφλιάς το Μετρό για την πολιτική του προώθηση.
Αλλά τι λέμε τώρα?
Πρώτος διδάξας ο κ.Λαλιώτης ... |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 10:27 am Post subject: |
|
|
Επίσης υπάρχουν σκέψεις και πολύ αρχικές μελέτες κόστους-ωφέλειας για γραμμή κατά μήκος της παραλιακής (Πειραιάς - Άγιος Δημήτριος). |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 11:35 am Post subject: |
|
|
Να υπενθυμίσω τα του μετρό και του σταθμού Αγίας Παρασκευής τα οποία έχουν αναγραφεί εδώ πέρα πολλές φορές και τα οποία ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ αναφέρονται στο περιοδικό του Μετρό το οποίο αναφέρει σαν αιτία των καθυστερήσεων το ότι δεν έγινε εγκαίρως το κέλυφος του σταθμού Αγίας Παρασκευής (υπονοώντας προφανώς και -άδικα στην προκείμενη περίπτωση- ευθύνη της προηγούμενης κυβερνητικής κατάστασης) αποκρύπτοντας επιμελώς το γεγονός ότι γι' αυτό φταίνε (και εδώ ) καμιά εκατοστή κάτοικοι Αγιοπαρασκευιώτες συμπολίτες (ναι!!! ναι!!!) του κου Σουφλιά οι οποίοι δεν ήθελαν την κατασκευή Μετρό πάνω στην πλατεία Αγ. Παρασκευής.
Τάχουμε πει, τα ξαναλέμε να μη μας περνάνε για ηλίθιους!!!
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=31540346&postcount=512
Συμφωνώ με το φίλτατο Nozomi βέβαια ότι τόση κινητικότητα ("πιλάλα" στην χυδαϊστί καθομιλουμένη) φέρνει και άρωμα εκλογών... Δεν πειράζει, τουλάχιστον ας δούμε και λίγες επεκτάσεις ως τότε. |
|
Back to top |
|
 |
vag_ermioni Visitor

Joined: 31 Jan 2009 Posts: 4
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 3:58 pm Post subject: |
|
|
Άρχισε η παραλαβή των νέων, "οικολογικών" λεωφορείων από την ΕΘΕΛ. Τα πρώτα λεωφορεία δρομολογήθηκαν χθες, 14 Φεβρουαρίου, στη γραμμή EXPRESS Εθνική Άμυνα - Δουκίσσης Πλακεντίας με τον αριθμό Χ6. Παραλήφθηκαν 47 λεωφορεία, σε σύνολο 320. Τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του έτους.
Τα νέα λεωφορεία είναι της πολωνικής εταιρίας Solaris. Η εν λόγω εταιρία, απ' ότι βλέπω, φαίνεται να διαθέτει ιδιαίτερα αξιόλογα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ τα λεωφορεία της καλύπτουν συγκοινωνιακές ανάγκες σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις (Wikipedia).
Διαβάζω ότι τα λεωφορεία μήκους 18 μέτρων πληρούν το πρότυπο EURO-V, οπότε υποθέτω ότι θα είναι τα Urbino 18 Hybrid (αρθρωτά). Αν είναι έτσι, τότε πρόκειται για μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη. Αν γνωρίζει κάποιος περισσότερα, ας μας ενημερώσει. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια το προηγούμενου,
ελπίζω αυτά τα νέα που ακούω σε ραδιοφωνικές εκπομπές, περί μη εκπαιδεύσεως των οδηγών στον ιδιαίτερο χειρισμό που απαιτούν τα συγκεκριμένα οχήματα, να μην ευσταθούν.
Καλό είναι για τους εκάστοτε κυβερνόντες να αναδεικνύουν τα ισχυρά χαρτιά τους κατά την άσκηση της εξουσίας, αρκεί η σκοπιμότητα τους αυτή να μην να μην είναι επιπόλαιη και να μην αποδεικνύεται τραγική για την ασφάλεια ανυποψίαστων πεζών σε στάσεις καθώς και να μην αποδεικνύεται τραγική για την υπόλοιπη ζωή των χειριστών των νέων οχημάτων. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 4:56 pm Post subject: |
|
|
Η πολωνική Solaris έχει κατορθώσει να έχει εμπορική επιτυχία ακόμα και στην Γερμανία.
Ελπίζω να μην θεωρηθεί διαφήμιση (άλλωστε δεν υπάρχει εμπορικό όφελος παρά μόνο αυτό της πληροφόρησης), αλλά το μοναδικό ελληνικό φόρουμ που υπάρχει για τα λεωφορεία είναι το http://www.leoforeia.gr/forum/
Υπάρχει τόπικ για τα νέα λεωφορεία εδώ: http://www.leoforeia.gr/forum/index.php?showtopic=293&st=570 (τελευταία σελίδα).
Γκάλερυ με τα νέα λεωφορεία Solaris εδώ: http://www.leoforeia.gr/photos2/index.php?cat=29
Γράφουν και οδηγοί της ΕΘΕΛ, μάλιστα ένας επιβεβαιώνει αυτό που λέει ο losada7 περί ελλειπού εκπαίδευσης, καθώς το ταχύρρυθμο σεμινάριο το έκανε γυναίκα ... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 5:36 pm Post subject: |
|
|
Γιατί δεν υπάρχουν γυναίκες οδηγοί λεωφορείων ; Εγώ έχω δει τουλάχιστον δύο. Το πρόβλημα δεν είναι εκεί , το πρόβλημα είναι το αν δώσανε τα ανάλογα κονδύλια για εκπαίδευση με αυτά που δίνουν επισήμως - ανεπισήμως για την αγορά και προβολή της απόκτησης. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Feb 15, 2009 5:55 pm Post subject: |
|
|
Το ζήτημα δεν έγκειται στο φύλο.
Ο οδηγός που το έθεσε μάλλον δεν θα ήταν ικανοποιημένος απ' την ποιότητα του σεμιναρίου για να το λέει !
Περισσότερα δεν γνωρίζω, δεν εργάζομαι στην ΕΘΕΛ.
Όπως όλα τα πράγματα στο Δημόσιο και εκεί προβλέπεται τσαπατσουλιά, προχειρότητα και ωχαδερφιασμός.
Πάντως το θέμα δεν είναι τόσο η εξοικείωση για μένα, όσο ο μη-σεβασμός που δείχνουν στα οχήματα οι ίδιοι οι οδηγοί.
Ευτυχώς η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να προσφέρει διάφορα "καλούδια" ώστε να επιβλέπει την συμπεριφορά των οδηγών η Διοίκηση της εταιρείας.
Π.χ μαθαίνω ότι υπάρχει το CanBUS, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα (προφανώς ελεγχόμενο από υπολογιστή) που μαζεύει όλες τις πληροφορίες απ' τους διάφορους αισθητήρες του οχήματος.
Προφανώς υπάρχει δυνατότητα να ελεγχθούν τα οχήματα με ένα download απ' την τεχνική βάση, αλλά το ζήτημα είναι ΑΝ ΥΠΆΡΧΕΙ η βούληση απ' την Διοίκηση να επιβληθούν οι ανάλογες ποινές σε αδιαφορούντες οδηγούς ... |
|
Back to top |
|
 |
Lalas Junior Member


Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Mon Feb 16, 2009 7:36 pm Post subject: |
|
|
Το Can-Bus ας πούμε ότι είναι πρωτόκολλο επικοινωνίας PLC με περιφερειακές μονάδες τοπικού ελέγχου. Μάλλον χρησιμοποιείται για real-time visualization στην θέση του οδηγού, για διάφορες ενδεικτικές τιμές από διάφορες συσκευές μέσα στο λεωφορείο. Για παράδειγμα ότι άνοιξε μία πόρτα, στροφές κινητήρα, θερμοκρασίες. Απλά αντί να τραβάνε πολλά καλώδια προς την θέση του οδηγού, ρίχνουμε μόνο ένα καλώδιο επικοινωνίας. Επίσης και όποιες εντολές θέλει μπορεί να τις δώσει μέσω δικτύο.
Έτσι για ενημέρωση!!! |
|
Back to top |
|
 |
|