View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:18 am Post subject: |
|
|
νομιζω ότι ασφαλτοστρωνουνε στο λογγο πχ και αλλου(έχουν ισιωσει αρκετα αγρια σημεια του δρομου)
αλλα έργα για τη νεα εθνικη επισημα λενε για αρχη μαρτιου |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 1:21 am Post subject: |
|
|
Προφανώς και αναφέρομαι μόνο στα έργα για τον νέο αυτοκινητοδρόμο. Οι επεμβάσεις της κοινοπραξίας σχετικά με τη συντήρηση του δρόμου είναι αρκετές και σε όλο το μήκος της οδού. |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 9:56 am Post subject: |
|
|
Εγώ απο την πλευρα μου θα επιβεβαιώσω αυτό που είπα και πριν λίγες μέρες, ότι γίνονται έργα πριν τον ψαθόπυργο τα οποία μάλλον είναι για την σήραγγα της παναγοπούλας.
Έχει ήδη διαμορφωθεί ένα κομμάτι σαν δρόμος (με χώμα βέβαια) το οποιο καταλήγει στο βουνό όπου από ότι φαίνεται σύντομα θα ξεκινήσει η διάνοιξη του τούνελ.
Σε όλη την περιοχή βρίκονται μπουλντόζες και φορτηγά της ολυμπιας οδού και συχνά βλέπει κανείς πάνω στις πλαγιές του βουνού τεχνικούς της εταιρείας με τις κίτρινες στολές να κάνουν κάποιου είδους μετρήσεις.
Επίσης σε 2-3 σημεία στην παναγοπούλα (κυρίως εκεί όπου υπάρχουν χαράδρες) ανοίγονται δρόμοι.
Σε ότι αφορά άλλα έργα όπως είπαν και τα άλλα παιδιά γίνονται μόνο έργα βελτίωσης της υφιστάμενης οδού, ασφαλτοστρώσεις σε πολλά σημεία και αντικατάσταση κατεστραμενων μπαρων. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 2:14 pm Post subject: |
|
|
Στον πολύ καλό ιστοχώρο airphotos.gr αναρτήθηκαν αεροφωτογραφίες από την κατασκευή της Ιόνιας Οδού (τμήμα Αγγελόκαστρο - Κουβαράς) όπου φαίνεται η γέφυρα Αχελώου ολοκληρωμένη (χωρίς ασφαλτικό). Οι φωτο έχουν ημερομηνία 7 / 2007, αλλά μπορεί να είναι και πιο πρόσφατες, ενώ σίγουρα αποκτά κανείς και μια άλλη, αφ' υψηλού άποψη για τη χάραξη.
http://www.airphotos.gr/etoloakarnaniadromoi.htm
Καλή πτήση! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 3:21 pm Post subject: |
|
|
έχουμε 2 δημοσιεύσεις στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας (φύλλα Κυριακής 8/2/09 και Δευτέρας 9/2/09) για την πρόοδο των έργων του δρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας:
Δημ. Κυριακής, σελ. 40:
Τέλος οι στροφές της Μεγαλόπολης μέσα στο 2009
ΑΝΟΙΞΗ ΤΟY 2010 ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ
"...To KAΣ γνωμάτευσε και το έργο της διάβασης Καλογερικού μπορεί να συνεχίσει χωρίς προβλήματα. Η προτεραιότητα του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι να παραδοθεί μέσα στο 2009 η σήραγγα Ραψομμάτη και όλο το τμήμα από το Αθήναιο έως το Λεύκτρο, προκειμένου να αποτελέσουν παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης.....
Για το άλλο σημείο όπου βρέθηκαν αρχαία, στην κατολίσθηση μετά τα Μαλλωτά στο ύψος της Μεγαλόπολης, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα και το ΚΑΣ αναμένεται να δώσει και γι‘ αυτό τη δυνατότητα συνέχισης των εργασιών....
Ο κ. Καρνέσης επιβεβαίωσε ότι φέτος την άνοιξη, πριν το Πάσχα, θα ξεκινήσουν οι εργασίες του νέου αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Τσακώνα - Καλαμάτα. Και εκτίμησε πως θα γίνουν με γρήγορους ρυθμούς, καθώς προωθούνται επιτάξεις και θα έχουν συντελεστεί απολλοτριώσεις με την παρακατάθεση χρημάτων για τους ιδιοκτήτες."
Δημοσίευμα Δευτέρας, σελ. 3:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Εργα μέσα στο 2009 αλλά ...αγνοείται η μελέτη
Οπου αναφέρεται ότι ακόμα δεν έχει γίνουν γνωστές οι αλλαγές της αρχικής μελέτης που έχει αποδεχθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ μετά από προτάσεις του Δήμου Καλαμάτας.
www.eleftherianews.gr
Είδατε που σας είχα πει ότι ο νέος ΥΠΠΟ Α. Σαμαράς (Μεσσήνιος) θα "καθαρίσει" με το ΚΑΣ και τα αρχαία στο Καλογερικό και τη Μεγαλόπολη!
Αντε και βέπω τη λαμπάδα που έταξα να έρχεται!!!!
(έταξα να την ανάψω την ευλογημένη στιγμή που δε θα ξαναπεράσω τις στροφές της Μεγαλόπολης ) |
|
Back to top |
|
 |
engineer86 New Member

Joined: 05 Feb 2009 Posts: 10
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 4:46 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς τι περιλαμβάνει η χάραξη της ιονίας οδού στα βουνά πριν απο το Μενίδι? (απο αντίρριο προς Γιάννενα). Εκεί όπου είναι και το καφέ-εστιατόριο Ζέρβα. Επίσης από που θα περάσει η ιόνια και στην περιοχή λίγο πριν τα Γίαννενα όπου ο τωρινός δρόμος περνάει δίπλα από ένα ποτάμι με πλατάνια κτλ. (δεν είμαι πολυ καλός με τα ονόματα ποταμών και βουνων )
Ευχαριστώ προκαταβολικά |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 5:05 pm Post subject: |
|
|
Το Σάββατο που ανέβηκα Καβάλα, είχα την ευκαιρία να κάνω και ένα update για το τι γίνεται στον ΠΑΘΕ.
Στο στον Μαλιακό τα έργα στο ύψος της Λαμίας προχωράνε ικανοποιητικά, ενώ είναι ήδη εμφανή (αν και μακριά πάνω στο βουνό) τα τεχνικά και οι σήραγγες της παράκαμψης Στυλίδας.
Στο ύψος του κόμβου του Βόλου/Βελεστίνου είχαν κλείσει την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και κλάδευαν τα φυτά στο jersey.
Στα Τέμπη φαίνονται καθαρά τα μέτωπα των σηράγγων Τ1 και Τ2. Φαίνεται πως έχουν προχωρήσει, αλλά αν ξέρει κανείς πόσα μέτρα έχουν σκάψει ας το αναφέρει.
Επίσης στο τμήμα Λεπτοκαρυάς - Κατερίνης λίγο πριν τον νέο κόμβο Κατερίνης έχουν κλείσει τελείως τον κλάδο του αυτοκινητόδρομου προς Κατερίνη και η κίνηση διεξάγεται από τον αριστερό κλάδο επειδή έχουν γκρεμίσει ολοκληρωτικά τη γέφυρα όπου πέρναγε ο κλάδος αυτός. Γνωρίζει κανείς γιατί; |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 8:47 pm Post subject: |
|
|
Χθες πήγα από Θεσσαλονίκη μέχρι Ελευθερούπολη.
Σχολιάζω το κομμάτι Στρυμόνας - Ελευθερούπολη.
Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να παραδίδονται δρόμοι χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί. Το μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου (σχεδόν ως την Ελευθερούπολη) δεν έχει περίφραξη και στους δύο κλάδους. Πολυτέλεια; Ίσως, αν μπει κάποιο ζώο στον δρόμο ή ακόμα χειρότερα αρχίσουν να περνάνε πεζοί, τότε ποιος είναι υπεύθυνος για το ατύχημα;
Το παρέδωσε ο Σουφλιάς το έργο, αλλά ημιτελές. |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 11:25 pm Post subject: Χάραξη Ιόνιας |
|
|
engineer86 wrote: | Ξέρει κανείς τι περιλαμβάνει η χάραξη της ιονίας οδού στα βουνά πριν απο το Μενίδι? (απο αντίρριο προς Γιάννενα). Εκεί όπου είναι και το καφέ-εστιατόριο Ζέρβα. Επίσης από που θα περάσει η ιόνια και στην περιοχή λίγο πριν τα Γίαννενα όπου ο τωρινός δρόμος περνάει δίπλα από ένα ποτάμι με πλατάνια κτλ. (δεν είμαι πολυ καλός με τα ονόματα ποταμών και βουνων )
Ευχαριστώ προκαταβολικά |
Από όσο ξέρω φίλε engineer86 η Ιόνια δεν θα φτάσει καν στο εστιατόριο "Ζέρβας" αλλά πριν τις στροφές του Μενιδίου, κάπου στο Αμφιλοχικό Άργος, θα κόψει δεξιά μέσα. Θα περάσει έτσι από το πίσω μέρος του βουνού που είναι πάνω από το Μενίδι...Δηλαδή, όπως κατευθύνεται κανείς προς Μενίδι, στο δεξί του χέρι και πίσω από το βουνό. Και από ότι κατάλαβα αυτή η διαδρομή πρέπει να είναι ομαλή και επίπεδη αφού δεν θυμάμαι να είχα διαβάσει κάπου για κάποια τεχνικά σε αυτό το κομμάτι.
Μια από τα ίδια και για το τμήμα μετά την Άρτα: λίγο πριν την Φιλιππιάδα, ανεβαίνει δεξιά επάνω ο νέος δρόμος προς Αμμότοπο (τελείως νέα χάραξη) , και δεν ακολουθεί την πορεία του τωρινού δρόμου μέσα από τη χαράδρα του ποταμού Λούρου με τα όμορφα πλατάνια. Οι δύο δρόμοι, παλιός και νέος, θα "συναντηθούνε" ξανά στον κάμπο, λίγο πριν από τα Γιάννινα. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 9:43 am Post subject: |
|
|
Η περίφραξη στην μεσόγεια είναι τελειωμένη στο 90% εχω περάσει πάνω απο 30 φορές ...και όπου δεν υπάρχει είναι γιατί γίνονται τα έργα στο παράπλευρο δίκτυο ..μήπως θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι που θα τελειώσει αυτό.
έλεος μ'αυτή την γκρίνια |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 12:07 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Χθες πήγα από Θεσσαλονίκη μέχρι Ελευθερούπολη.
Σχολιάζω το κομμάτι Στρυμόνας - Ελευθερούπολη.
Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να παραδίδονται δρόμοι χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί. Το μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου (σχεδόν ως την Ελευθερούπολη) δεν έχει περίφραξη και στους δύο κλάδους. Πολυτέλεια; |
Φίλε chr.04, μεγαλύτερο έγκλημα είναι να υπάρχουν δρόμοι 100% έτοιμοι, αλλά με υπολοιπόμενες εργασίες σε παράπλευρα έργα (π.χ. περίφραξη, αποκατάσταση πρανών, πράσινο κτλ.) και να μη παραδίδονται αναγκάζοντας τους οδηγούς να πηγαίνουν από το πολυ πιο επικίνδυνο παλαιό δίκτυο. Δηλαδή έχει περισσότερη αξία ένας σκύλος ή μια αλεπού που θα σκοτωθεί λόγω περίφραξης από μια τετραμελή οικογένεια που κινδυνεύει με μετωπική σύγκρουση στην παλαιά εθνική; Γιατί η παλαιά εθνική είχε περίφραξη; Στην παλαιά εθνική δεν οδηγουμε με 100-120 χλμ, σε ευθείες. Την ίδια ζημιά δε θα έκανε και το ζώο στην παλαιά εθνική με 100 χλμ.; Ας αφήσουμε τις άσκοπες γκρίνιες και ας χαιρόμαστε τους νέους δρόμους. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 2:55 pm Post subject: |
|
|
Χθες ξεναγήθηκε ο υπεύθυνος δημ. έργων του ΠΑΣΟΚ κ. Μαγκριώτης στα έργα της Εγνατίας οδού στα Ιωάννινα και έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις. (από ΕΡΤ)
Γ. Μαγκριώτης:Να μην εντάξει την παράδοση νέων τμημάτων της Εγνατίας Οδού σε προεκλογικά παιχνίδια η Κυβέρνηση.
(10/02/2009)
Έργο με ιδιαίτερη Εθνική και γεωστρατηγική σημασία και ταυτόχρονα αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό, χαρακτήρισε την Εγνατία Οδό ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης και Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα Γ. Μαγκριώτης ο οποίος επισκέφθηκε χθες τα εργοτάξια της Εγνατίας Οδού στα σημεία Παναγιά- Μπαλντούμα -Άραχθο μαζί με τους βουλευτές Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Μ. Παντούλα και Β. Αργύρη, τον επικεφαλής της παράταξης ΄΄Άπειρος Τόπος΄΄ Μ. Χατζηεφραιμίδη, το Δήμαρχο Περάματος Μ. Κασσή, τον Γραμματέα της Ν.Ε. Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Χ. Βούζα και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ο κ. Μαγκριώτης ενημερώθηκε για την εξέλιξη των έργων από τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Εγνατίας Οδού Α. Γούλα, ενώ σε δηλώσεις του τόνισε πως δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας της Εγνατίας πριν το 2010 αν συνεχιστεί η κατασκευή του έργου με το σημερινό ρυθμό χρηματοδότησης, ενώ επεσήμανε ότι στα πέντε χρόνια της Ν.Δ. παρ΄ ότι η Κυβέρνηση διατήρησε σε προτεραιότητα την κατασκευή της Εγνατίας, σχεδόν υποδιπλασιάστηκε ο ρυθμός κατασκευής της. ΄΄Καλούμε την Κυβέρνηση να ενισχύσει την χρηματοδότηση και να μην εντάξει τις παραδόσεις νέων τμημάτων σε πιθανά προεκλογικά παιχνίδια τους προσεχείς μήνες΄΄ υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο κ. Μαγκριώτης.
Στο άρθρο των ''Νέων Αγώνων'' υπάρχει αναλυτικότερα η συνέντευξη.
http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6920&Itemid=41
Στη συνέχεια ο πρόεδρος της ΕΟΑΕ έκανε δηλώσεις πάνω στη γέφυρα Αράχθου και δήλωσε παράδοση στο τμήμα Ιωαννίνων εντός δύο μηνών.
Προσέξτε τις εικόνες και από το τμήμα που παρουσίασε το πρόβλημα καθίζησης. Παρών και ο πρόεδρος του Άκτωρα κ. Κούτρας.
link
Πάντως σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες και από φίλο του ΤasosGR που δουλεύει στο εργοτάξιο της γέφυρας Αράχθου μας είπε πως αυτή τη στιγμή ο ένας κλάδος τελείωσε και ενώνεται αυτήν την εβδομάδα με το ακρόβαθρο από την πλευρά των Ιωαννίνων. Και άμεσα επιταχύνονται οι ρυθμοί σκυροδέτησης στον άλλο κλάδο γιατί όπως καταλαβαίνετε πλέον το μπετό θα πέφτει από μπετονιέρες που θα ανεβαίνουν στον ήδη έτοιμο δεξιό κλάδο.
Στην γέφυρα Τ8 που βρίσκεται πριν τη γέφυρα Αράχθου, έχουν μπει όλοι οι δοκοί και στους δύο κλάδους και ήδη ξεκίνησε η σκυροδέτηση στον δεξιό κλάδο. Εικόνες και από τα δύο τεχνικά είναι στο τέλος από το παραπάνω βίντεο.
Πάντως η παράδοση του πιο πάνω τμήματος, θα πρέπει να την αναμένουμε τον Αύγουστο του 2009.
Last edited by corfu on Tue Feb 10, 2009 3:21 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 3:10 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, από άρθρο του patranews.gr για άσχετο θέμα, προκύπτει ότι η Ολυμπία Οδός κατασκευάζει (επιτέλους) εργοτάξιο στο Δρέπανο. Ίσως είναι τα έργα που αναφέρει και ο Pelops πιο πάνω ότι είδε κοντά στον Ψαθόπυργο, αφού το Δρέπανο είναι μετά τον Ψαθόπυργο προς Πάτρα. Το άρθρο λέει: "Σε κοντινή απόσταση από τον χώρο που το Υπουργείο θέλει να κατασκευάσει το Κέντρο Φιλοξενίας (μεταναστών), εκτελούνται εργασίες κατασκευής εργοταξίου, για τη νέα Εθνική Οδό Πατρών Κορίνθου".
Άντε με το καλό!  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 6:25 pm Post subject: |
|
|
μπραβο!αρα δεν ήταν θεωρητικα λογια αυτα που λεγανε για φεβρουαριο μαρτη για εναρξη έργων!ξεκινησανε!
το νερο μπηκε στο αυλακι...
θελουν να ξεκινησουν απο τα πιο δυσκολα απο ότι φαινεται...σηραγγα παναγοπουλας...πουθενα αλλου δεν έχω δει εργοταξιο,....
καλα νεα... |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:31 pm Post subject: |
|
|
ΤοοTall,
Το χαμόγελο έφτασε στα αυτιά
Πραγματικά αυτό περίμενα να συμβεί με ανυπομονησία μεγάλη. Μακάρι να ακολουθηθούν τα χρονοδιαγράμματα που αναφέρονται...
Τώρα στα πιο τεχνικά του έργου: Βλέπω κοιλαδογέφυρες αλλά καμία σήραγγα. Ξέρει κανείς περισσότερα για την ακριβή χάραξη? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 10:46 pm Post subject: |
|
|
Kαι στα δικά μου αυτιά επίσης...
Και μένα μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις. Ίσως με τις κοιλαδογέφυρες ανεβούν κατ' ευθείαν στο οροπέδιο της Κατούνας.
Καλά το λέω...  |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 11:48 pm Post subject: |
|
|
Παραθέτω, ένα άρθρο από την εφημερίδα ΗΧΩ της Αρτας σχετικά με τα έργα για την Ιόνια Οδό στο νομό Αρτας.
Σύμφωνα με το άρθρο, τα έργα δεν έχουν αρχίσει ακόμα λόγω της μη ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων από το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Όσον αφορά το τμήμα της παράκαμψης Αρτας τα έργα προχωράνε αλλά το πρόβλημα με τον κόμβο στο Πέτα παραμένει.
http://www.arta-news.gr/v2/index.php?option=com_content&task=view&id=3639&Itemid=57 |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 1:43 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Τώρα στα πιο τεχνικά του έργου: Βλέπω κοιλαδογέφυρες αλλά καμία σήραγγα. Ξέρει κανείς περισσότερα για την ακριβή χάραξη? |
Σήραγγα θα χρειαζόταν, αν ο αυτοκινητόδρομος ξεκινούσε από την Αμφιλοχία. Από ό,τι καταλαβαίνω θα ξεκινά από τον κόμβο Φυτειών της Ιονίας και θα περνάει δυτικά της Αμβρακίας λίμνης, θα πέφτει σχεδόν στο Λουτράκι, (από εδώ και μπρος δεν έχω κανένα στοιχείο και υποθέτω) θα συνεχίζει δυτικά προς Ανακτόριο, θα περνά χαμηλά πάνω από τη λίμνη Βουλκαριά (μπορεί να μην τη λέω καλά) και θα καταλήγει μάλλον στη νότια πλευρά του αεροδρομίου του Ακτίου.
Λίγη γκρίνια τώρα:
- 7 κόμβοι σε 49 χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγο πολλοί.
- Ένα cut and cover στο αεροδρόμιο, ώστε να φτάνει μέχρι την υποθαλάσσια ζεύξη δε χρειαζόταν; αυτή τη στιγμή πάντως ο δρόμος δε χωράει να πάει γύρω από το αεροδρόμιο.
- Αν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα αυτό, τότε ο Σουφλιάς θα αρχίσει να περπατάει στο νερό. Αυτό το δοκιμαστικό σύστημα, μάλλον μου λέει ότι το έργο προορίζεται για πολλές δοκιμές με τα νεύρα μας και μακάρι να έχω άδικο. Και να βγαίνει τώρα ο διαγωνισμός, προσφορές τον Απρίλιο και έναρξη τον Ιούλιο, μου φαίνεται σαν όνειρο.
- Αφήστε που αν γίνει στην ώρα του, ακόμη θα συζητάμε για σήραγγα ή μπαλκόνι στην Παλιοβούνα... συμπτωματικά(;) στο link του bokomolech από το Arta news, υπάρχουν κι άλλες δικαιολογίες εκ μέρους της κοινοπραξίας (της Νέας Οδού) για καθυστέρηση που δεν οφείλεται στην ίδια. Μού φαίνεται πως έχουν συνειδητοποιήσει πως δεν τους συμφέρει το έργο και θέλουν να ξεμπλέξουν από τις ρήτρες. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 3:51 am Post subject: |
|
|
Πολύ ευχάριστο το νέο, σημειωτέον, είναι ο πρώτος καινούριος αυτοκ/μος που θα κατασκευαστεί, εννοώντας ότι όλοι οι άλλοι είναι όνειρα δεκαετιών. Ακόμα και ο Ε65 συζητήθηκε για κάποια λίγα χρόνια αλλά ο Αμβρακία-Άκτιο ουδέποτε συζητήθηκε, παρά μόνο σε τοπικό επίπεδο και μέσα, και τη σήμερον ημέρα προκύπτει ένας νέος αυτοκ/μος 50χλμ σε μια περιοχή που δεν πήρε τ'αυτί μου κατά τ'άλλα να περιμένει αυτοκ/μο. Ένα επόμενο τέτοιο έργο θα ναι η σύνδεση του Ακτίου απ'την άλλη πλευρά, δηλ της Φιλιππιάδας. Πολύ ωραία. Κάτι τέτοιο πρώτη φορά βλέπω να γίνεται, εννοώ με τέτοια ταχύτητα. Ήμασταν συνηθισμένοι βλέπετε σε άλλους ρυθμούς. Πρώτα το βλέπουμε στον ύπνο μας. Μετά το οραματιζόμαστε. Μετά θα το υλοποιήσουμε. Και μετά ξυπνήσαμε. Κι αν δούμε ποτέ έργο γράφτε με.
Και παρεπιπτώντως ας μετριάσουμε τις τυχόν γκρίνιες τύπου μεσόγειας χάραξης, γιατί όντως στην προκειμένη περίπτωση οι εργολαβίες δεν τελείωσαν ακόμα, λείπει το παράπλευρο δίκτυο και περιφράξεις. Όποιος το θεωρεί επικίνδυνο μπορεί να πάει απ'την παραλιακή που 'ναι καλύτερη.
Όσο για τα χρονοδιαγράμματα του νέου δρόμου ξεχάστε τα. Οι προσφορές μπορεί να κατατεθούν τον Απρίλιο αλλά τα έργα αποκλείεται να αρχίσουν τον Ιούλιο. Δεν είναι μεν του μεγέθους της ιονίας αλλά βλέπουμε και στην ιονία τα ευτράπελα. Ακόμα κι η ίδια η εταιρεία παρακαλάει τους ιδιοκτήτες να συνενέσουν για να αρχίσουν τουλάχιστον μία γέφυρα. (ή έναν οχετό στην περίπτωση του Τρίπολης-Καλαμάτας). Δηλ δεν έχει απαλλοτριωθεί ούτε μέτρο. Να βάλουμε κανα στοιχηματάκι έτσι για να περνάει η ώρα μας μέχρι να αρχίσουν τα έργα ποιο έργο θα αρχίσει πρώτα, η ιονία ή το Αμβρακία-Άκτιο.
Σχετικά με το εργοτάξιο στον Ψαθόπυργο ας μην εμπιστευόμαστε με τη μία τις εφημερίδες τι γράφουν, η σήραγγα της Παναγοπούλας εντωμεταξύ ακολουθεί αργότερα, εκτός και άρχισαν την ανοιχτή οδοποιία γιατί το τμήμα αυτό εκεί θα ναι απ'τα πρώτα που θα δοθούν. (Τελικά μπορεί να μη θέλω να το πιστέψω ότι άρχισαν τα έργα και βρίσκω δικαιολογίες, μακάρι ). Μπορεί επίσης να φτιάχουν νέα Mac Donalds.
http://www.nafpaktia.com/localnews/2242/dimoprateitai-to-ergo-aktio-ambrakia
κι εδώ ένας σχετικά αναλυτικός χάρτης του Αμβρακία-Άκτιο. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 11:49 am Post subject: |
|
|
Πολύ σωστή κίνηση να προχωρήσει η κατασκευή ενός συνδετήριου άξονα Ακτιο Αμβρακία με την Ιονία οδό. Συνήθως αυτό που γινότανε ήταν να κατασκευαστεί πρώτα ο κύριος δρόμος και για τις συνδέσεις έχει ο Θεός...Οσο αφορά τον ίδιο το δρόμο και από τις πληροφορίες που δίνονται στο δυαδίκτιο προς το παρόν, μιλάμε για δύο κλάδους κυκλοφορίας με αμφίπλευρο New Jersey στη μέση. Δεν μας λένε όμως το πλάτος καταστρώματος και αν θα έχει ΛΕΑ..... (Ελπίζω ότι θα έχει). |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 5:27 pm Post subject: |
|
|
Εφόσον θα κατασκευαστεί με προδιαγραφές εγνατίας, κατά Σουφλιά, θα διαθέτει ΛΕΑ, εδώ θα διαθέτει και αμφίπλευρο στηθαίο new jersey και όχι...λωρίδα ασφαλείας. Το πλάτος θα είναι το ανάλογο των 24,5μ ή κάτι παρόμοιο. Όπου να ναι θα δημοπρατηθούν και οι συνδέσεις της Λευκάδας με το Άκτιο και τη Βόνιτσα. Μήπως μπορείτε να φτιάξετε και το τμήμα Λευκάδα-Καλαμίτσι να μη χρειάζεται να βγαίνω καθόλου από αυτοκ/μο όταν πάω διακοπές το καλοκαίρι? |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 9:09 pm Post subject: |
|
|
Beethoven,
νομίζω δε θα θέλεις πραγματικά να γίνει αυτοκινητόδρομος μες τη Λευκάδα... Όμορφο το νησί, μη το χαλάσουμε. Ίσως αυτό που θέλει η Λευκάδα είναι μια κρεμαστή γέφυρα νοτιότερα της υπάρχουσας. Αλλά μην μας ανοίγει η όρεξη για έργα τόσο πολύ... Φοβάμαι μη μείνω εντελώς νηστικός στο τέλος..
Anyway, ας μείνουμε σε αυτά που έχουν ανακοινωθεί, και σε αυτά που αναμένονται (Λευκάδα - Άκτιο, Πρέβεζα - Φιλιπιάδα), και ας πιέσει όποιος μπορεί να ξεκινήσουν τα υπόλοιπα έργα ή να ολοκληρωθούν τα υπό κατασκευή (Παράκαμψη Αγρινίου).
Όσον αφορά την χάραξη, χαίρομαι που βλέπω ότι ξεκινά από Κουβαρά, κινείται νοτίως και δυτικά της λίμνης Αμβρακίας, μετά μέσα από τα "χωράφια' της Κατούνας για να βγεί στον Αμβρακικό στο Λουτράκι κοντά. Μετά κινείται κοντά στον υπάρχοντα δρόμο (Ε.Ο δεν τη λες!!!) και πλησιάζοντας προς Βόνιτσα περνάει κάτω από τον παραθαλάσσιο ορεινό όγκο για να βγεί νότια της Βόνιτσας, και μετά ακολουθεί την πορεία του παλιού δρόμου.
Στο Αεροδρόμιο είμαι περίεργος να δω από που θα περάσει... Εκεί περίμενα μια υπόγεια σήραγγα τουλάχιστον...
Τέλος όσον αφορά τους κόμβους, και εγώ πολλούς τους κόβω... |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Feb 11, 2009 10:51 pm Post subject: |
|
|
mitsaras wrote: | και ότι το τμήμα (ακουσον-ακουσον) δοθηκε μεν στην κυκλοφορία αλλα δεν εχει παραδωθεί επίσημα... |
Κοίτα να σου πω το γεγονός πως παραδόθηκε στη κυκλοφορία δεν σημαίνει πως έχει γίνει και παράδοση του δρόμου επίσημα στο ΥΠΕΧΩΔΕ.
Και για να σου φέρω ένα παράδειγμα, ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Τριπόλεως ενώ είχε ήδη παραδοθεί στη κυκλοφορία από το 90-91 η επίσημη παράδοση στο ΥΠΕΧΩΔΕ έγινε το 97. |
|
Back to top |
|
 |
|