View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 1:08 pm Post subject: |
|
|
Ο εκπρόσωπος της Νέας Οδού σίγουρα δεν έχει κανένα πρόβλημα να κάνει σήραγγα αντί για μπαλκόνι.
Θα πάρει περισσότερα χρήματα με πρόσθετη σύμβαση, ή θα το πάρει προίκα ως δημόσιο έργο, και αφού όπως είπε "η σπουδαιότητα του έργου θα είναι τόσο μεγάλη, που δεν έχει σημασία εάν θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση", θα γλιτώσει και από την πιο πιεστική προθεσμία που έχει από το κράτος και είναι αυτή για το Αντίρριο - Αγρίνιο (Απρίλιος 2011).
Και αυτό το λέει τη στιγμή που δεν έχει εγκατεστημένα εργοτάξια. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 4:38 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ωστόσο, κάτι τέτοιο κάθε άλλο παρά λειτουργικό θα είναι, όπως επεσήμανε ο εκπρόσωπος της παραχωρησιούχου εταιρίας. Και αυτό γιατί πολύ απλά με τη γέφυρα θα καταργηθεί το σημερινό κομμάτι του εθνικού δρόμου, με αποτέλεσμα να κατασκευαστεί ένας δρόμος που θα παίζει διπλό ρόλο. Αυτόν του αυτοκινητόδρομου και αυτόν του εθνικού δρόμου. Κάτι τέτοιο λοιπόν συνεπάγεται όχληση των οχημάτων και καθυστέρηση στην κυκλοφορία, ενδεχομένως ακόμη και σοβαρό κίνδυνο για ατυχήματα. |
δεν το είχα σκεφτει αυτο...με το μπαλκονι καταργειται η παλια εθνικη,κατι σιγουρα κακο...
αφου όλοι το θελουν ας το κανουν να τελειωνουμε,,και ας αργησει..τοσο κακο είναι να πηγαινεις στην ΠΕΟ στην παλιοβουνα μεχρι να πιασεις ιονια οδο?για καποιο καιρο βεβαια αν χρειαστει...νομιζω αξιζει ο κοπος γιατι θα είναι μια και έξω...και με την πειρα που έχουν οι ελληνικες εταιριες στα τουνελ πια..-τη μεγαλυτερη ίσως στην ευρωπη διαβασα καπου... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 5:31 pm Post subject: |
|
|
Ναι και στο τμήμα αυτό των 5 χλμ στην Παλιοβούνα που θα ναι και εο και ιόνια δεν θα υπάρχουν διόδια, αφού θα κατασκευαστούν μετά την Παλιοβούνα καθώς επίσης (μάλλον το χειρότερο) προκειμένου να εξυπηρετηθεί και η εο θα υπάρχει κόμβος πριν την Παλιοβούνα για είσοδο όλων των οχημάτων και κόμβος αμέσως μετά για έξοδο για όσους θέλουν να βγουν στην εο. Σκεφτείτε δηλ τώρα θα ναι που θα ναι ότι να ναι αυτό το τμήμα, να μπαίνουν ότι θες μέσα στον αυτοκ/μο και μετά πάλι όλα καλά.
Κάποιος είχε πει ότι ουσιαστικά η Αττικάτ θα κατασκευάσει την ιονία και τον Ε65, Enginner εσύ το πες? Μήπως γι'αυτό δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα τα έργα? Και αν όντως έτσι είναι δεν πρόκειται να αρχίσουν ποτέ. Αν περιμένουμε απ'την Αττικάτ ζήτω που καήκαμε. Καλά δεν μπορεί να τη σχολάσει κανείς αυτήν την εταιρεία? Αλλά όπως είδαμε τελευταία τα κομμάτια μέχρι την Άρτα ή την Αμφιλοχία τα μοιράστηκαν οι Ferrovial Dragados και Τέρνα μεταξύ τους. οπότε για να δούμε. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 6:02 pm Post subject: |
|
|
O ομιλος της ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ που είναι ένας από τους τρεις μετόχους της Ιονιας και του Ε65 αγορασε πριν από καιρό μεγάλο κομάτι της ΑΤΤΙΚΑΤ. Πέρα από τα πολλά προβλήματα της η ATTIKAT διαθέτει και ισως τον καλυτερο στολο εξοπλισμου (φορτηγά κλπ). Τωρα βεβαια μπορει αυτα να τα παρουν οι τραπεζες και οι πιστωτες !!! Οπότε δεν θα τα ξαναδουμε στα εργοταξια με τα ιδια χρωματα (κοκκινα). |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 6:51 pm Post subject: |
|
|
Όπως, σωστά, γράφει ο Engineer, η ΓΕΚ συμμετέχει στην ΑΤΤΙ-ΚΑΤ με ποσοστό 22,1467%, http://www.sofokleousin.gr/archives/29177 οπότε είναι λογικό να προσδοκούμε κάποια λύση εκ των έσω χωρίς να ξαναπερνάμε τις περιπέτειες της ΑΕΓΕΚ.
Να κηρυχτεί έκπτωτη (εκεί που έχει φτάσει η αρκούδα θα τελειώσει εύκολα ή δύσκολα) ή να πάρουν ότι είναι να πάρουν οι τράπεζες και οι άλλοι πιστωτές δε συμφέρει σε κανέναν, ούτε και στους ίδιους. Στην παρούσα συγκυρία τι θα τα κάνουν; σε ποιούς θα τα πουλήσουν;
Το θέμα, βέβαια, είναι πώς και πότε θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση και τι γίνεται στο εντωμεταξύ με τα υπόλοιπα έργα της (π.χ. Προμαχώνας κά). |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Feb 04, 2009 11:47 pm Post subject: |
|
|
Είμαι έτοιμος να δεχθώ ότι είναι καλύτερη λύση η σήραγγα, αλλά είναι προκλητικό να αλλάξει η λύση, πριν καλά καλά αρχίσει το έργο.
Quote: | Όπως μας είπε, αρχικά το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε και εκείνο στο μυαλό του τη λύση του τούνελ. Στην πορεία όμως φοβούμενο ότι ενδεχομένως ένα τούνελ να προκαλέσει ρήγματα στην περιοχή, αλλά και επειδή ο χρόνος πίεζε, κατάφυγε στη λύση της γέφυρας. |
Αν καταλαβαίνω καλά λοιπόν, δεν υπάρχει γεωλογική μελέτη. Αυτό για μένα σημαίνει καμιά 5ετία καθυστέρηση, η οποία φυσικά θα επεκταθεί σε όλο το τμήμα μέχρι την παράκαμψη Αγρινίου, που είναι και το κομμάτι με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία στην Ιονία Οδό. Η άποψή μου είναι ότι χωρίς αυτό το κομμάτι, όλη η παραχώρηση γίνεται τζάμπα και ότι εν πάσει περιπτώσει είναι ύποπτη η αλλαγή αντικειμένου χωρίς νέα δεδομένα. |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Thu Feb 05, 2009 2:41 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι έχουμε μπει, κακώς, σε ένα φαύλο κύκλο με την Κλόκοβα.
Το υπουργείο τους έδωσε τα δεδομένα και αυτοί τα αποδέχτηκαν όταν υπέγραψαν την σύμβαση. Μέχρι τώρα μιλούσαν για προβλήματα σε σχέση με την ΕΟ και ίσως κλείσιμό της μόνο στην περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Οι ίδιοι άλλωστε έλεγαν για βελτιστοποίηση της χάραξης (αν εννοούσαν σήραγγα, φαντάζομαι ότι θα το γράφαν): http://www.neaodos.gr/1st1.pdf (σελ. 3, παραγρ. δ10/10.1-3). Τώρα οι ίδιοι, μετά και από το όψιμο ενδιαφέρον των τοπικών αρχόντων (ή κατόπιν συνεννοήσεως μαζί τους; ) μας μιλάνε για κατάργηση της ΕΟ, για σήραγγα κτλ. Τώρα, μετά από δύο χρόνια έντονων διαμαχών για το πώς θα μοιράσουν το έργο μεταξύ τους (δυστυχώς τους έδωσε λαβή και το υπουργείο με τις καθυστερήσεις των απαλλοτριώσεων) ανακαλύπτουν "αξεπέραστα"; προβλήματα και υιοθετούν ασμένως άλλη λύση.
Καιρός να ξεκινάνε, και ας αφήσουν στο ΥΠΕΧΩΔΕ να λύσει τα όποια προβλήματα με την ΕΟ. Έχουν να κατασκευάσουν 150-160χλμ και έχουν πάρει τη μεγαλύτερη προίκα: μισή Αθηνών Θεσ/νίκης, Σχηματάρι - Χαλκίδα (κι αυτό δημόσιο έργο είναι: http://www.eviaportal.gr/content.asp?ID=1497 Βλ. 1η φώτο), Αγρίνιο, Άρτα, τους απαλλάξαμε και εμείς, με τη "μεγαλοψυχία" μας, από το Γιάννενα-Κακαβιά, κι όλα αυτά μαζί με 30 χρόνια παραχώρηση. Δλδ. αν τους δίναμε την Εγνατία τι θα ζητούσαν, όλο το υπόλοιπο εθνικό οδικό δίκτυο; |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 1:30 am Post subject: |
|
|
Έτσι είναι με τον κ. Πρόεδρο, αλλά ας του το χαρίσουμε κι αυτό αφού ακόμη και με τις συνθήκες που περιγράφονται στο δημοσίευμα, τρέχει να προλάβει τα χειρότερα. Ας κρατήσουμε την ουσία, το πρόβλημα φαίνεται αντιμετωπίσιμο και ίσως δεν ξαναζήσουμε καταστάσεις Τύριας. Άλλο να σου "κάθεται" ένα επίχωμα κι άλλο να σου "κατεβαίνει" ένα βουνό.
Το Βορράς-Νότος ίσως οφείλεται στις τμηματικές προθεσμίες που έχουν τεθεί: νότια, όπως έχουμε δει, εντοπίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα και άρα πιθανές καθυστερήσεις. οπότε λογικό να θέλουν να ξεκινήσουν από κει. Το λογικό βέβαια με το συγκεκριμένο τρίο (ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, Dragados, Ferrovial-Cintra) παίζεται. Πρέπει να έχουν φάει τα μουστάκια τους μεταξύ τους. Από χθες τους παρακολουθούμε σε νέα επεισόδια: http://www.e-erevna.gr/story.aspx?ID=57037.0000
Θετικό μέσα σ' όλα αυτά το ότι εξοφλήθηκαν πλήρως οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΑΤ. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 1:58 am Post subject: |
|
|
Το "Νότος προς Βορρά" όπως λέει και ο chrisskg οφείλεται ακριβώς στις προθεσμίες. Το κομμάτι μέχρι Αγρίνιο είναι για 4/2011, ενώ μέχρι Γιάννινα είναι 12/2013. Άρα το πολύ να αρχίσουν να τρυπάνε το βουνό, αλλά σιγά σιγά, χρόνος υπάρχει.
http://www.epoxi.gr/News08/news81108.1.htm
Και στο μεταξύ προσπαθούν να απαλλαγούν από το 4/2011 που δεν τους βγαίνει και τα λεφτά της παραχώρησης είναι πολλά. Για αυτό το λόγο και προωθούν το τούνελ. |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 11:08 am Post subject: Νέες τιμές στο Ρίο-Αντίρριο |
|
|
Η «Γέφυρα ΑΕ» ανακοίνωσε τις νέες τιμές των διοδίων στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, οι οποίες θα ισχύουν από τη Δευτέρα.
[url]www.news247.gr/a/4!75768[/url] |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 2:49 pm Post subject: |
|
|
Και επειδή δεν προβλέπονται νέες παραδόσεις λίγες φωτό απο τον Νέστο...
corfu περιμένουμε την πτήση σου
 |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 3:45 pm Post subject: |
|
|
chrisskg wrote: | Ας κρατήσουμε την ουσία, το πρόβλημα φαίνεται αντιμετωπίσιμο και ίσως δεν ξαναζήσουμε καταστάσεις Τύριας. Άλλο να σου "κάθεται" ένα επίχωμα κι άλλο να σου "κατεβαίνει" ένα βουνό. |
Έχεις απόλυτο δίκιο με την ουσία του προβλήματος. Δεν μπορώ όμως να σηγχωρήσω πως το πρόβλημα παρουσιάζεται 10 μέρες μετά την παράδοσή του. Και μάλιστα χωρίς καλά καλά να περπατηθεί από βαρέα οχήματα.
Για την ΑΤΤΙΚΑΤ που διάβασες πως πλήρωσε τους εργάτες?
Jimmara το αεροπλάνο λείπει στα Μέγαρα και θα παραμείνει για περίπου 20 με 30 μέρες. Μου φαίνεται πως θα ανοίξω κάνα λογαριασμό σε τράπεζα για να μου βάζετε τα ναύλα (καύσιμα) γιατί δε με βλέπω καλά με την ύφεση που μαστίζει.
Πρόσεξες τα φώτα που έχουν βάλει πάνω στη γέφυρα Νέστου αλλά και πριν τη σήραγγα Θαλασσιάς. Εγώ όταν πέρασα το τμήμα πριν την παράδοσή του, δεν ήταν σωστά ρυθμισμένα, με αποτέλεσμα να με τυφλώνουν. Δεν ξέρω αν τα έφτιαξαν. Πρόσεξες τίποτα? |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 9:25 pm Post subject: |
|
|
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 2+ΛΕΑ ΜΕ ΝΗΣΙΔΑ JERSEY Ο ΛΑΡΙΣΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ. ΞΕΡΕΙ KANEIΣ ΤΙΠΟΤΑ  |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 11:42 pm Post subject: |
|
|
Έχεις και συ δίκιο corfu. Το "του το χαρίζουμε" πήγαινε στην ταχεία επέμβαση έστω και με τις συνθήκες που επικρατούσαν κι όχι βέβαια στην εμφάνιση προβλημάτων τόσο σύντομα μετά την παράδοση. Θυμήθηκα με αφορμή αυτό το επίχωμα ότι ανάλογα θέματα είχαμε και προς τα εδώ, στο Λαγκαδά και έχουμε ακόμη στον κάμπο των Σερρών. Αλλά εκεί δόθηκε πολύς χρόνος για να δουν που και πόσο θα "κάτσει" και φυσικά πριν την παράδοση των τμημάτων.
Παρεμφερές ερώτημά μου με την ευκαιρία: α) υπάρχει τρόπος να δοκιμαστούν οι ανοχές/αντοχές ενός επιχώματος πριν δωθεί στην κυκλοφορία β) δοκιμάζονται οι γέφυρες των δρόμων μας με τον τρόπο που βλέπουμε στην φώτο, από Ισπανία, που προσωπικά μου έκανε μεγάλη και θετική εντύπωση; http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=delosSantosAsturiasGalicia.png
Την είδηση για την ΑΤΤΙΚΑΤ την αλίευσα από δω: http://www.trikaland.gr/2009013114646/eidiseis/topika/plirothikan-oi-ergazomenoi-tis-attikat.html αλλά από κάποια ώρα χθές και σήμερα όλη μέρα δε μου ανοίγει, γι αυτό και δεν έδωσα παραπομπή. Έχουμε τώρα και το post του kostis
@pefki
περπάτησα το δρόμο τέλη Οκτωβρίου. Από τα λίγα τελειωμένα τμήματα μου δίνεται η εντύπωση ότι θα πρόκειται για οδό ταχείας κυκλοφορίας 2+2 (χωρίς ΛΕΑ) με μεταλλικό διαχωριστικό κλάδων (το είδος των δρόμων που προσπάθησα να παρουσιάσω σε προηγούμενα ποστ ως "επίπεδο ΙΙ").
Και να μη ξεχάσω και τα μπράβο στο jimmara για τις ωραίες φώτο και την ανόρθωση του ηθικού μας! |
|
Back to top |
|
 |
primus Visitor

Joined: 20 Jun 2007 Posts: 8 Location: Αθήνα, Τρίκαλα
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 11:51 pm Post subject: Ε.Ο. Λαρίσης - Τρικάλων |
|
|
Φίλε Pefki γεια σου
Η εθνική οδός Λαρίσης Τρικάλων αποτελείται στο μεγαλύτερο μήκος της από δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση χωρίς όμως να διαθέτει επίσημα ΛΕΑ κι αυτό γιατί κατά τμήματα μπορεί κάποιος να σταματήσει δεξιά του δρόμου όχι πάνω σε άσφαλτο όμως. Η οδός εμφανίζει επίσης διαφορετικά standards σχετικά με την κατασκευή του κι αυτό οφείλεται περισσότερο πιστεύω στην εκάστοτε κατασκευαστική (σε μερικά τμήματα έχει διαχωριστικές μπάρες, ενώ σ' άλλα όχι, όπως επίσης σε κάποια μήκη αντί για ανισόπεδες διαβάσεις έχει φανάρια....). Όσον αφορά το Jersey κάτι τέτοιο δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο μεταλλικό διαχωριστικό κλάδων. Ο δρόμος κατασκευάζεται με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση από τη δεκαετία του '80 και υπολείπονται κάποια χιλιόμετρα μόνο για να ολοκληρωθεί σ' όλο του το μήκος. Πάντως η διαδρομή των 60χμ. μεταξύ των δύο πόλεων είναι πλέον πάνω κάτω μισή ώρα. Γεγονός είναι πως το κύριο οδικό δίκτυο του όμορου νομού Καρδίτσας είναι παρασάγγας καλύτερο απ' αυτό του νομού Τρικάλων. Ας ελπίσουμε πως με τη διέλευση του Ε65 από το νομό Τρικάλων ο δρόμος προς Λάρισα θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο. Ίδωμεν... |
|
Back to top |
|
 |
engineer86 New Member

Joined: 05 Feb 2009 Posts: 10
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 12:55 am Post subject: |
|
|
Xairetai ..afto einai to proto mou post
Vasika gia to thema tis palaiovounas ..pistevo oti i lisi tis gefiras exoterika tou iparhontos diktiou tha edine ena poli entiposiako apotelesma.. i thea ston patraiko kai stin gefira rio antiriou einai monadiki kai pistevo oti den prepei na hathei afto to oraio tmima tis diadromis.. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 2:01 pm Post subject: |
|
|
@ engineer86: Καλωσήλθες και καλά posts. Θα σε παρακαλέσω όμως να αποφύγεις την χρήση greeklish.
Παρόμοια παράκληση και προς το νέο μέλος PEFKI, για αποφυγή χρήσης κεφαλαίων.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και τους δυο σας. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 4:06 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρω από την εφημερίδα ''Νέοι Αγώνες'' την ανακοίνωση τύπου του Άκτωρα σχετικά με την καθύζηση στο επίχωμα μεταξύ των σηραγγών Τ6-Τ8 στο Δεμάτι.
Ο ΑΚΤΩΡ μίλησε και τι είπε;
07.02.09
Ο ΑΚΤΩΡ, η κατασκευαστική εταιρεία του τμήματος της Εγνατίας από τον κόμβο Γέφυρας Αράχθου μέχρι τον κόμβο Περιστερίου, στο τμήμα του οποίου εμφανίστηκε η ρωγμή στην άσφαλτο, εξέδωσε ανακοίνωση για να πει μεταξύ άλλων ότι «η ρωγμή πλάτους και βάθους 2 εκατοστών που παρουσιάστηκε στα ασφαλτικά οφείλεται σε αναμενόμενες συνιζήσεις επιχωμάτων μεγάλου ύψους».
Για το λόγο αυτό, προσθέτει, η τελευταία στρώση ασφαλτικών ακολουθεί σε διάστημα 6 -12 μηνών προκειμένου να θεραπεύονται τέτοιου είδους φαινόμενα.
- Για τις νυχτερινές εργασίες ούτε κουβέντα. Αλλά και τι να πουν; Ότι ήταν… προγραμματισμένες; |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:11 am Post subject: |
|
|
Τελικά εγω αυτό που καταλαβαίνω είναι πώς κάθε ετερεία έχει τα δικά της και το μόνο που την ενδιαφέρει είναι πώς θα τελειώσει το έργο να σηκωθεί να φύγει ανεξάρτητα απο την ποιότητα του έργου.Αλλά εδώ φταίει και ο Σουφλιας που θέλει να τελειώσει το έργο όσο ποιο γρήγορα γίνεται για να κόψει κορδέλες αδιαφορώντας για την ποιότητα κατασκευής, αλλά στην Ελλάδα δεν είμαστε? |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 4:21 am Post subject: |
|
|
Admin ένα παράπονο. Και εμείς όταν πρωτο μπηκαμε στο forum κάναμε λάθος αλλά μας "έφαγε" ο losanda7! Ούτε ένα καλωσώρησμα απο πλευράς σου!
Γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά?  |
|
Back to top |
|
 |
PEFKI Junior Member

Joined: 28 Jan 2009 Posts: 74
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 12:38 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα παιδιά. Δε χρειάζεται γκρίνια. Τη μία φωνάζουμε γιατί δε παραδίδονται τα έργα πριν τα χριστρόυγεννα. Τώρα γιατί εμφανίζονται προβλήματα. Ο κάθε πολιτικός λόγω επαγγέλματος θέλει να κάνει τη δουλειά του. Δεν υπάρχει έργο σε όλο τον κόσμο που να μην έχει ατέλειες. Δε λέμε φυσικά να πέφτουν δρόμοι και γέφυρες. Ο Ακτωρ έιναι ότι πιο σοβαρό έχει να δείξει μέχρι στιγμής ο κατασκευαστικός κλάδος στη χώρα μας. Το σύστημα έργων στη χώρα μας εκτός από τον κλάδο της μελέτης πάσχει και στο θέμα της επίβλεψης. Και στην παράδοση της Αττκής οδού στο πρώτο κομμάτι ( Γέρακας-Αεροδρόμιο) υπήρχε πολύ μεγαλύτερη βιασύνη και τρομακτικές ποινικές ρήτρες από τη Ηoeftief σε περίπτωση μη εγκαιρης παράδοσης λόγω των εγκαινίων του αεροδρομίου αλλά μετά από 9 χρόνια η άσφαλτος είναι τζάμι χωρίς μπαλώματα και ας περνάει ο δρόμος πάνω από ρέματα και ρήγματα. Επιπρόσθετα αστράφτει από καθαριότητα και βγήκε ο ασφαλέστερος δρόμος στην Ευρώπη. Τελικά νομίζω ότι αμέσως μόλις η Εγνατία ολοκληρωθεί πρέπει η συντήρηση και λειτουργία της να περάσει στην εκμετάλλευση ιδιωτών και αν έναι εφικτό, να δοθεί ως αντιπαροχή για την κατσκευή άλλων αυτοκινητόδρομων όπου απαιτείτα στη χώρα. Δε μπορεί το κράτος μας δυστυχώς και για αυτό φέρουμε ευθύνη όλοι μας. ΠΑΘΕ 30 Χρόνια 1987-2014. Εγνατία 19 χρόνια 1990-2009 με το Κατερίνη-Θεσ/νίκη έτοιμο πριν την έναρξη κατασκευής τους. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 9:07 pm Post subject: |
|
|
jollyroger wrote: | ένα παράπονο... μας "έφαγε" ο losanda7! |
Μπορείς σε παρακαλώ να μου θυμίσεις, σε ένα pm, σε ποιό από τα μηνύματα μου που αντιστοιχούν στα8 αυτά post φάνηκε να αδικήθηκες από τη διαχείριση του φόρουμ ;
Σε παρακαλώ μην γράψεις εδώ, γιατί δεν αφορά στους υπόλοιπους το συγκεκριμένο ζήτημα. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 11:13 pm Post subject: |
|
|
Μόλις επέστρεψα από ταξίδι αστραπή σε Ναύπακτο- Μεσολόγγι. Δυστυχώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στην Ολυμπία Οδό δεν έχει ξεκινήσει κανένα έργο και δεν έχει εγκατασταθεί κανένα εργοτάξιο. Οι χωματουργικές εργασίες που αναφέρθηκαν λίγο καιρό νωρίτερα στο Δερβένι είναι για τη σιδηροδρομική γραμμή. Δεν αναφέρομαι στο σημείο που είχε γίνει η προσωρινή παραλλαγή πριν από κάποιους μήνες. Αλλά λίγα χιλιόμετρα πιο μετά( με κατεύθυνση προς Πάτρα) πάνω από το χωριό περίπου. Σε αυτό το σημείο η εθνική περνάει ελαφρώς υπερυψωμένη και έχει ένα τοιχείο προς την πλευρά της θάλασσας. Δίπλα στο τοιχέιο γίνονται τα χωματουργικά για τη σιδηροδρομική γραμμή που κινείται για λίγο παράλληλα με το δρόμο και "στρίβει" αριστερά σε τούνελ κάτω από δρόμο. Η σκηνή μοίαζει πάρα πολύ με αυτή πιο πριν στην προσωρινή παραλλαγή, χωρίς το cut&cover κάτω από το δρόμο.
Το μόνο νεότερο είναι ότι έχουν εγκατασταθεί τα γραφεία της κοινοπραξίας "ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ" (της κοινοπραξίας της Ολυμπίας Οδού) στο ΣΕΑ της Αττικής Οδού πριν την Ελευσίνα (δίπλα στην ΕΚΟ) ελέω ΑΚΤΩΡΑ να υποθέσω. Έχουν τοποθετηθεί οι ανίστοιχες πινακίδες επί της Αττικής Οδού. |
|
Back to top |
|
 |
|