View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 6:36 pm Post subject: |
|
|
Γιατι δεν έχουν όλα τα τούνελ λωρίδα ΛΕΑ?
Τα τουνελ στη παράκαμψη της καβάλας έχουν. Στο σύμβολο της μεσόγειας και της ασπροβάλτας δεν έχουν. Αλλού δεν έχω εικόνα.
Επίσης στο τουνελ της μεσόγειας, στο όρος Σύμβολο ( στην εξοχή) σε κάθε ρευμα στη μέση περίπου του οδοστρώματοςε υπάρχουν καπάκια απο φρεατια σχεδόν ανα 200 μέτρα. Αυτό δεν το έχω δει και αναρωτιέμαι τη χρησιμότητα τους εκτός του να αποφεύγεις να τα πατήσεις!!! |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 7:39 pm Post subject: |
|
|
@ Πρεβεζάνε,
Σύμφωνα με το χθεσινό (Παρασκευή) δελτίο ειδήσεων του ραδιοσταθμού Αντέννα Σταρ του Αγρινίου αυτή τη Δευτέρα ή Τρίτη θα γίνει σύσκεψη υπό τον Σουφλιά στο ΥΠΕΧΩΔΕ για να ληφθεί απόφαση για το πώς θα γίνει ο δρόμος στην Παλιοβούνα ( σήραγγα, ή πλευρικός δρόμος ή άλλο). Ίδωμεν! |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 8:52 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι υπάρχει μια κινητικότητα για την Ιόνια, αλλά όπως λέει και ο TasoGr, όχι από τους υπευθύνους της παρακολούθησης και κατασκευής, κάποια μπερδεμένα περί εμπλοκής/τεχνογωσίας της Εγνατίας που μάλλον θολώνουν το τοπίο παρά το ξεδιαλύνουν.
Πιο έγκυρες πληροφορίες μετά το ραντεβού της Τρίτης: http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6727&Itemid=41
Στα περί Εγνατίας και συμπληρωματικών σκοντάφτω λίγο στον ανισόπεδο Κερδυλίων. Τον βλέπω στο χάρτη, http://www.egnatia.eu/files/images/POLIMILOS_STRIMONAS.jpg αλλά όχι και στην αρίθμηση των κόμβων, http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=269 πράγμα που με κάνει να υποθέτω ότι δεν ήταν στον αρχικό σχεδιασμό. Η κίνηση από Νιγρίτα, Ευκαρπία δεν εξυπηρετείται επαρκώς από τον κόμβο Στρυμόνα; Είναι τόσο επείγουσα η κατασκευή του αντί να ρίξουμε τα χρήματα στα κομμάτια του κύριου άξονα ή των καθέτων που έχουν μείνει πίσω; Ρητορικές ερωτήσεις βέβαια.
Εκεί που φτάσαμε κλείνουμε τα μάτια, κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε και ευχόμαστε να τελειώνουμε (σπεύδω να δω τι μας μεταφέρει ο corfu) μήπως κι αρχίσουν να ρολάρουν και τα πράγματα που επισημαίνει ο Squirell |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 10:01 pm Post subject: |
|
|
corfu,ωραιες φωτογραφιες,για ακομη μια φορα.
Αν θεωρησουμε πως το Μετσοβο-Παναγια ειναι σχεδον ετοιμο,υπαρχει περιπτωση να δωθει το Παναγια-Γρεβενα μεχρι το καλοκαιρι;
Οι φωτογραφιες απο την ΑΤΤΙΚΑΤ μαλλον απαισιοδοξες φαινονται,στην Παναγια τουλαχιστον αν και αυτο ηταν μαλλον αναμενομενο μιας και η συγκεκριμενη περιοχη ηταν παρατημενη τοσο καιρο.
Απο εκει και περα,εχουμε πολλες ελλειψεις;Και μιλαω και για τα 31 χμ που εχουν απομεινει και οχι για εναν κλαδο.
Οπως και να εχει,ελπιζω να "περπαταμε" το κομματι αυτο ως το τελος του Αυγουστου! |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 1:09 am Post subject: |
|
|
Έγώ χθες γύρισα από Θεσ/νίκη και στον Α/Κ Βενέτικου συνέχισα από εγνατία για να δω σε τι κατάσταση είναι ο δρόμος αλλά και μέχρι που μπορώ να φτάσω.
Από τον Α/Κ Βενέτικου μέχρι και τη γέφυρα Βενέτικου που την εργολαβία την έχει η Ιόνιος, είναι όλα έτοιμα μέχρι και η διαγράμμιση, αλλά και η σήμανση. Η διαγράμμιση τελειώνει στην έξοδο της σήραγγας Βενέτικου.
Στον αριστερό κλάδο εκεί που υπήρχε η κατολίσθηση, έχει αποκατασταθεί πλήρως το πρανές και το μόνο που λείπει είναι η άσφαλτος για περίπου 40-50 μέτρα.
Η γέφυρα δεν είναι διαγραμισμένη γιατί σαν εργολαβία ανήκει στην Παντεχνική. Απ' εδώ συνέχισα και κατάφερα να φτάσω μέχρι τα όρια της άλλης εργολαβίας με την ΑΤΤΙΚΑΤ και συγκεκριμένα μέχρι τη γέφυρα Γ2 μεταξύ των σηραγγών Νίκα και Βελανιδιών.
Ο δρόμος εδώ ήταν κλεισμένος με πλαστικό δίχτυ το οποίο δεν μπορούσα να μετακινήσω.
Οι γέφυρες Γ3, Γ4 και Γ5 είναι όλες τελειωμένες. Στη Γ4 μάλιστα τοποθετούσαν τα κηκλειδώματα. Στις σήραγγες έχει τοποθετηθεί φωτισμός και ανεμιστήρες και σε κάποιες υπάρχει και σήμανση. Το τμήμα είναι όλο ασφαλτοστρωμένο και σε κάποια μικρά τμήματα από τον άλλο κλάδο έλειπε η τελευταία στρώση.
Γενικότερα το τμήμα της Παντεχνικής έχει τελειώσει και δουλεύουν μερεμέτια. Και από θέμα εργατών και μηχανημάτων δεν είδα ιδιαίτερη κινητικότητα.
Τώρα στο τι γίνεται παραπάνω με την ΑΤΤΙΚΑΤ δεν έχω εικόνα, άρα και ιδέα για να σας μεταφέρω. Φωτογραφική μηχανή δηστυχώς δεν είχα μαζί μου για να αποθανατίσω τη στιγμή.
Αυτό που όμως θέλω να μεταφέρω με μεγάλη μου λύπη, είναι πως το τμήμα Άραχθος - Περιστέρι που παραδώθηκε προσφατα είναι ήδη στα χάλια του.
Έχει ήδη αρχίσει να φθείρεται και να ξηλώνεται η άσφαλτος. Ήδη στην άνοδο προς Μέτσοβο η μία λωρίδα (αριστερή) έχει κλείσει για να την επισκευάσουν.
Η ασφαλτόστρωση που έγινε το Δεκέμβριο με τη βροχή άρχισε να βγάζει τα κουσούρια της. Και όχι μόνο αυτό. Το φίνισερ που χρησιμοποιήθηκε για την ασφαλτόστρωση, δεν είχε όλο το πλάτος του κλάδου. Δηλαδή δεν ήταν ανοιγμένο σε όλο το εύρος του δρόμου, αλλά στο ένα τρίτο. Για να καλυφθεί όλο το εύρος χρειάστηκε να περάσει το μηχάνημα τρεις φορές. Αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αυλάκι στο σημείο που ενώνονται οι ασφαλτοστρώσεις και να είναι επικίνδυνο για τους μοτοσυκλετιστές. Άσε που όσο περπατιέται ο δρόμος, αυτό θα βαθαίνει.
Ήδη 12 μέρες μετά την παράδοση, το τμήμα είναι απαράδεκτο.
Όποιος περάσει θα με θυμηθεί. Τουλάχιστον την τελευταία στρώση της ασφάλτου έπρεπε να την κάνουν με το φίνισερ ανεπτυγμένο σε όλο το εύρος.
Επίσης και στην κάθοδο τα σαμαράκια που έχουν δημιουργηθεί, αφήνουν άσχημη εντύπωση στον οδηγό από τις αναπηδήσεις.
Κρίμα και για τη φήμη του Άκτωρα, δεν περίμενα τέτοια χάλια από αυτή την εταιρεία. Τελικά η πίεση του ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά και της ΕΟΑΕ, μάλλον τα αντίθετα αποτελέσματα έφερε. |
|
Back to top |
|
 |
passat New Member

Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 2:00 am Post subject: |
|
|
Φίλε corfu ακριβώς αυτό είδα κι εγώ, με πολύ λύπη φυσικά, το οδόστρωμα έχει φοβερές κακοτεχνίες στο Άραχθος-Περιστέρι, και πιο συγκεκριμένα
αμέσως μετά τον Α/Κ Περιστερίου η άσφαλτος είναι ανώμαλη και θυμίζει
παλιά επαρχιακή οδό, παρά σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
κρίμα, καλύτερα να καθυστερήσουν λίγο παρά να δώσουν το δρόμο σε
τέτοια χάλια.. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 10:12 pm Post subject: |
|
|
Ωραίες οι φωτό Corfu!
Εγώ το βλέπω να δίνεται πακέτο το Μέτσοβο-Βενέτικο κατά τον Μάη...
Και τώρα ένα νέο από την Ολύμπια Οδό, το μεταφέρω με πάσα επιφύλαξη... Χτες που έκανα ένα ταξίδι στην Αθήνα παρατήρησα ότι κοντά στο Δερβένι υπάρχει δίπλα στον δρόνο ένα κομμάτι σκαμμένο που μπορεί να είναι και υποψία διαπλάτυνσης, μήπως μπορούμε να μιλάμε για το πρώτο εργοτάξιο? Δεν νομίζω ότι είναι εργοτάξιο για τη νεα σιδηροδρομική γραμμή γιατί είναι κολλητα στον δρόμο. Για να δούμε....  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 10:49 pm Post subject: |
|
|
@chrisskg
Δεν υπάρχει λογική να γίνει κόμβος στα Κερδύλια. Ζήτημα να είναι 2-3 χιλιόμετρα από τον Στρυμόνα! |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 11:53 pm Post subject: |
|
|
AUGalos wrote: | ...κοντά στο Δερβένι υπάρχει δίπλα στον δρόνο ένα κομμάτι σκαμμένο που μπορεί να είναι και υποψία διαπλάτυνσης, μήπως μπορούμε να μιλάμε για το πρώτο εργοτάξιο? ....  |
Αν καταλαβαίνω καλά ποιο σημείο ακριβώς λες, (είναι τόσα χωριά ανάμεσα σε Πάτρα Κόρινθο, και δεν είμαι σίγουρος για το Δερβένι...) φοβάμαι θα σε απογοητεύσω...
Πρόκειται για ασφαλτόστρωση που είχε χρησιμοποιηθεί σαν παράκαμψη του κανονικού δρόμου (εκτροπή περίπου 50μ προς τα πάνω για περίπου 1-2 χλμ) και είχε γίνει πριν περίπου ένα χρόνο.
Νομίζω ότι ήταν έργο βελτίωσης - διόρθωσης στον δρόμο ( από κάτω περνάει τοπικός δρόμος ο οποιος έπρεπε να διαπλατυνθεί ή κάτι τέτοιο...). Δυστυχώς και εγώ όταν το πρωτοείχα δεί ... χάρηκα τζάμπα. Πάντως στο σημείο υπάρχουν οι γνωστές διθυραμβικές ταμπέλες << ΥΠΕΧΩΔΕ, Ολυμπία Οδός κτλ>>, ΄προσοχή με μπλε - πορτοκαλί (Σουφλιάς και νέα διακυβέρνηση) για να ξεχωρίζουν απο τις παλιές μονότονες μπλε (είχαν ξεκινήσει επί Λαλιώτη και εκσυγχρονισμού).
Έχουμε φτάσει να βλέπουμε μπουλντόζα και να χαιρόμαστε σαν να ήρθε ο Θείος από την Αμερική. Και τρέχουμε να διασταυρώσουμε ποιό έργο ξεκιναει. Και λογικό γιατί όπως αποδεικνύεται, όλα τα έργα μαζί και με ποιότητα 'άριστη' δεν είναι δυνατόν να γίνουν. Τα λέγατε πριν για την Εγνατία... και τη "θάλασσα" στο Περιστέρι.
Και για να κλείσω με μια πρόβλεψη...
Όταν ολοκληρωθεί ο Ε-65, ο Μωρέας θα χει από καιρό τελειώσει, η Ολυμπία θα ναι ημιτελής και η Ιονία θα χει φτάσει στον ... Κουβαρά ... |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 11:53 pm Post subject: |
|
|
Σωστά chr.04. Μου φάνηκε ως πολυτέλεια τη στιγμή που έχουμε εκκρεμότητες σε τόσα κομμάτια του κύριου και των καθέτων, προβλήματα σαν αυτά που μόλις διαβάσαμε στα πιο πάνω post, όπως επίσης κι όταν έγινε τέτοια αναταραχή για τον κόμβο Ελευθεροχωρίου. Ας πούμε, για να μη γινόμαστε κακοί, ότι είναι ένα δείγμα εσφαλμένης ιεράρχησης προτεραιοτήτων.
Πίσω στο "κουβάρι" της Ιόνιας. Στην πιο πρόσφατη και ελπίζουμε έγκυρη πληροφόρηση, από τον ίδιο τον κατασκευαστή, βλέπω να γίνεται λόγος για δύο σήραγγες στο τμήμα Αντίρριο-Κεφαλύβρυσο, μια στην περιοχή Μακύνεια (παράγραφος δ10.4 και δ17 στη σελ.3) και μία στην Καλυδώνα (παράγραφος δ19, σελ. 4): http://www.neaodos.gr/1st1.pdf Δε γνωρίζω την περιοχή, γι αυτό αν θέλουν τα παιδιά από κει ή όποιος γνωρίζει, ας διαφωτίσει και μας τους υπολοίπους.
Εκεί γίνεται λόγος, επίσης, και για προγενέστερες μελέτες που όμως απορρίφτηκαν λόγω αρχαιολογικών ζητημάτων (άραγε μόνο για αυτό; ). Μάλλον είναι οι μελέτες που είχε παρουσιάσει εδώ ο cofru παλαιότερα http://www.npapaso.gr/support/projects/structural/NAMA/Ionia_Klokova_1_gr.pdf και συζητήθηκαν στις σελίδες 143-144 του κλειδωμένου πια thread.
Να δούμε αν τα πράγματα ξεκαθαρίσουν με την σύσκεψη της Τρίτης. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 12:27 am Post subject: |
|
|
Για ολυμπια οδο έχουν πει ότι φεβρουαριο μαρτιο θα μπουν τα εργοταξια....άντε να δουμε...
Πιο δυσκοιλιο έργο δεν έχω ξαναδει..Κόκκαλα έχει???????? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 2:15 am Post subject: |
|
|
Άγγελε νόμιζα ότι έγραψες δύσκολο έργο στην αρχή αλλά ναι όντως, δυσκοίλιο αλλά και η εγνατία που ήταν ευκοίλιο τι καταλάβαμε σκατά τα κανε λίγο είναι η αλήθεια. Για τα εργοτάξια άστο πολλά έχουμε ακούσει αλλά η τελευταία προσφορά ήταν μάλλον η ερχόμενη άνοιξη.
Ρε παιδιά δηλ έλεος εδώ και πολλούς μήνες τώρα είχαν πει ότι θα άρχιζαν εργασίες άρσης της επικινδυνότητας απ'το Αίγιο προς Κόρινθο ή προς Πάτρα δεν θυμάμαι αλλά ένα και το αυτό, δεν έγινε τίποτα απολύτως, και μην ακούσω ότι έφτιαξαν ένα ρείθρο και ένα κιγκλίδωμα αυτά είναι στάχτη. Την ασφαλτόστρωση κτλ τα κάνει και το υπουργείο (που δεν τα 'κανε).
Σχετικά με τις σήραγγες στην ιονία μέχρι το Κεφαλόβρυσο στη Μακύνεια, λίγο πριν την Κλόκοβα, υπάρχουν αρχαία (όπως παντού) και το έδαφος είναι λοφώδες οπότε και σε διασταύρωση με άλλες πηγές προβλέπεται σήραγγα γύρω στα 500μ για προστασία του αρχαιολογικού χώρου. Στην Καλυδώνα εκτός απ'την αρχαία Καλυδώνα υπάρχει και το χωριό Ευηνοχώρι καθώς και μια οροσειρά (μη φανταστείτε καμιά Πίνδο) που σα χερσόνησος κόβει τον κάμπο εκεί γύρω στον Ευήνο ποταμό και κόβει κάθετα το ποτάμι, εκεί στη μύτη εντωμεταξύ είναι το χωριό οπότε δεν υπάρχει γενικά χώρος. Η εο περνάει σχεδόν μέσα απ'το χωριό και κάνει και μια στροφή γύρω απ' τη μύτη του βουνού. Η ιονία μάλλον θα περάσει πιο πάνω ακόμα και επομένως είναι υποχρεωτική η σήραγγα γιατί βγαίνει πάνω στο βουνό. Οπότε αυτές οι δύο σήραγγες δεν έχουν σχέση με την Κλόκοβα.
Ερώτηση. Αν η Αττικάτ τα πάει γενικά τόσο χάλια, και στις κατασκευές αλλά και στα οικονομικά τότε τι θα γίνει με την ιονία και τον Ε65? Να μου πεις αν ξεκινήσουν ποτέ τα έργα τότε η Αττικάτ θα ξεπεράσει και τη Vinci . Σχετικά με τον Ε65 έχουμε καμιά πληροφορία για εκείνη την τρύπα που άρχισαν να ανοίγουν στο Δομοκό εκτός απ'το ότι είναι μια μεγάλη τρύπα? Ξέρουμε ακριβές μήκος? Καμιά άλλη τρύπα ρε παιδιά υπάρχει? Αλλή μία είναι εκεί πριν τα Γιάννενα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα γιατί αλλιώς το έργο δε βγαίνει. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 4:20 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | AUGalos wrote: | ...κοντά στο Δερβένι υπάρχει δίπλα στον δρόνο ένα κομμάτι σκαμμένο που μπορεί να είναι και υποψία διαπλάτυνσης, μήπως μπορούμε να μιλάμε για το πρώτο εργοτάξιο? ....  |
Αν καταλαβαίνω καλά ποιο σημείο ακριβώς λες, (είναι τόσα χωριά ανάμεσα σε Πάτρα Κόρινθο, και δεν είμαι σίγουρος για το Δερβένι...) φοβάμαι θα σε απογοητεύσω...
Πρόκειται για ασφαλτόστρωση που είχε χρησιμοποιηθεί σαν παράκαμψη του κανονικού δρόμου (εκτροπή περίπου 50μ προς τα πάνω για περίπου 1-2 χλμ) και είχε γίνει πριν περίπου ένα χρόνο.
Νομίζω ότι ήταν έργο βελτίωσης - διόρθωσης στον δρόμο ( από κάτω περνάει τοπικός δρόμος ο οποιος έπρεπε να διαπλατυνθεί ή κάτι τέτοιο...). |
Ακριβώς, ο δρόμος είχε μετακινηθεί σε αυτό το σημείο για κάποια μέτρα για τα έργα την ΣΓΥΤ Κόρινθος-Πάτρα. Η νέα σιδηροδρομική γραμμή περναέι υποβαθμισμένη κάθετα κάτω από την εθνική σε ένα cut&cover και καπάκι μπαίνει σε τούνελ. Οπότε είχαν κάνει μια παραλλαγή για λίγα μέτρα για να κατασκευάσουν την υπόγεια διάβαση του τρένου. Αν κοιτάξεις προσεκτικά στο αριστερό σου χέρι (κινούμενος προς Πάτρα) θα δεις ότι στο επίπεδο του οδοστρώματος και σε μικρή απόσταση από το δρόμο φαίνεται η κορυφή από το στόμιο του τούνελ. Επειδή η γραμμή κινείται σε χαμηλότερο υψομετρικό επίπεδο δεν είναι ιδιαίτερα ορατή από το δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 1:31 pm Post subject: |
|
|
από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ:
YΠΕΧΩΔΕ: Εως το Μάρτιο η ολοκλήρωση της Εγνατίας
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/25/1620998.htm
Αναφέρει:
"Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ διαβεβαιώνει ότι μέχρι το τέλος του μηνός Φεβρουαρίου, αν το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες, διαφορετικά το Μάρτιο θα έχουν ολοκληρωθεί τα τρία τμήματα τα οποία με την παράδοσή τους στην κυκλοφορία θα εξασφαλίσουν την ασφαλή, γρήγορη και άνετη διέλευση των οδηγών σε όλο το μήκος του βασικού άξονα, ενώ το τέταρτο που αφορά στην επισκευή της Σήραγγας ΣΤ υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του προσεχούς Μαΐου."
Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι!!! Τι μας έλεγε ο υπουργός για τέλος 2008; |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 2:51 pm Post subject: |
|
|
Την παρασκευή που επέστρεφα από Ηγουμενίτσα στη Σ2 δούλευαν φορτηγά και μπουλντόζες στις 11 το βράδυ!
Και σύμφωνα με πληροφορίες πάνω από το πρώτο βάθρο της Αράχθου,ο πρώτος κλάδος ενώνεται αυτή τη βδομάδα!
Αντε να δούμε... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 2:56 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά ξέρω για πιο σημείο μιλάτε, δεν εννοώ αυτό... Αυτό που σας λέω είναι πιο πριν όπως πάμε από Πάτρα προς Αθήνα. (Η αλήθεια είναι ότι είχα μπερδευτεί και γω με αυτό που λέτε πιο παλιά). Τεσπα ίσως και να είναι άσχετο με τον νέο αυτοκινητόδρομο δεν μου φαίνεται όμως για έργο του σιδηροδρόμου.
Bethooven, έχει αντικατασταθεί η άσφαλτος σε αρκετά σημεία (δεν μιλάω για μπαλώματα), προχτές που πέρασα πρόσεξα ένα κομμάτι με στροφές λίγο έξω από την Πάτρα περίπου 400-500 μέτρα που ήταν τελείως φρέσκο δεν είχε καν διαγράμμιση |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 3:05 pm Post subject: |
|
|
Πάντως στο Δερβένι βρίσκεται η μεγαλύτερη σήραγγα της πρώτης φάσης (αυτά που είναι για παράδοση Απρίλιο-Ιούνιο του 2011) και δεν είναι καθόλου περίεργο να ξεκινάνε από εκεί - άλλωστε οι σήραγγες, παρά τα πολλά τεχνικά θέματα που έχουν, έχουν ένα καλό - δε χρειάζονται πολλές απαλλοτριώσεις.
Για του λόγου το αληθές:
http://www.olympiaodos.gr/uploads/files/47.pdf |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 5:38 pm Post subject: Αυτ/μος Τρίπολης Καλαμάτας |
|
|
Μαλλον καλά προχωρούν οι εργασίες στον δρόμο Τρίπολης Καλαμάτας, σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Καλαμάτας, φύλλο 26/1/2009 σελίδα 38.
http://www.eleftherianews.gr
"Επειγόντως από το ΚΑΣ τα αρχαία του δρόμου"
Ελπίζω τα αρχαία που βρέθηκαν να μη δημιουργήσουν σημαντικά προβλήματα. Στο δημοσίευμα υπάρχει και μια ωραία φώτο από τα έργα της κοιλαδογέφυρας στο Παραδείσια Τσακώνα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 6:56 pm Post subject: |
|
|
Άμα ξεκινα να ασχολειται το Κεντρικο Αρχαιολογικο Συμβουλιο με τα αρχαια που έχουν βρεθει στο Τρίπολη - Καλαματα, την πατησαμε! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 7:35 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω ο Σαμαράς - νέος ΥΠΠΟ και Μεσσήνιος - να "καθαρίσει" την υπόθεση γρήγορα. Αλλιώς μας βλέπω μόνο με Τσακώνα έτοιμη την άνοιξη του 2010. Την πρώτη φορά που θα κατέβω και δε θα περάσω από στροφές Μεγαλόπολης θα πάω να ανάψω λαμπάδα!!! - όσοι γνωρίζουν θα με καταλάβουν. Ισως το κομμάτι αυτό να είναι το χειρότερο σε εθνικό δρόμο στην Ελλάδα που δημιουργεί τεράστεια προβλήματα με τις νταλίκες και τα τσιμεντάδικα που κουβαλούν σταχτη από το εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 8:51 pm Post subject: |
|
|
ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ... ΞΑΝΑΡΧΙΖΕΙ
http://www.patranews.gr/news.asp?ID=11304
Ντάξει η κατάσταση με το συγκεκριμένο έργο και την συγκεκριμένη εταιρία (Μηχανική) έχει καταντήσει αηδία.....  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 9:15 pm Post subject: |
|
|
Στο link που ακολουθεί έχω κρεμάσει την απεικόνιση περιοχής Ευηνου (Ευηνοχώρι, Καλυδώνα) στο σημείο που μάλλον θα περνάει η Ιονία, για όσους δεν ξέρουν την περιοχή.
http://i319.photobucket.com/albums/mm467/prevezanos1979/kalidona.jpg?t=1232992693
Στα δεξια και σε μικρή απόσταση ξεκινά η παλαιοβούνα ή Κλόκοβα.
Με κόκκινο σημειώνω επίσης την χάραξη που θα έκανα εγώ, (με τις μηδεν γνώσεις μου περί οδοποιίας). Το μόνο που με ανυσηχησε βέβαια κατά την "χάραξη" είναι οτι από το Περιθώρι όπου τρυπάω το βουνό μέχρι να βγω στην άλλη άκρη πρέπει είτε να κάνω τούνελ, το οποίο δεν αναφέρεται πουθενά στο αρχείο προόδου της μελέτης που δημοσίευσε η εταιρεία) είτει να ανέβω 150 μέτρα σε ένα χιλιόμετρο. Πάνως ελπίζω να μην κάνουν τον κύκλο όπως κάνει ο υπάρχων δρόμος.....
Το τούνελ της Καλυδόνας μάλλον θα είναι μικρό καθώς οπως φαίνεται και στο χάρτη δεν πρόκειται και για κανένα ορεινό "όγκο".
Τέλος να σημειώσω ότι η Μακύνεια είναι ακριβώς στους πρόποδες της Κλόκοβας (νότια πλευρά, εκεί που τελειώνει η μεγάλη ευθεία που ξεκινά με την έξοδο από τη γέφυρα Χ. Τρικούπη). Μήπως λοιπόν όταν λένε σήραγγα Μακύνειας εννοούν τη σήραγγα της Κλόκοβας... |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 10:14 pm Post subject: |
|
|
Κάτι που θα χαροποιήσει το φίλο Beethoven
Quote: | Και για να θυμηθούμε. Υπάρχει ένα τελείως ξεχασμένο τμήμα που αν περνάει κανείς από κει να φέρει καμιά πληροφορία και καμιά φωτό, το τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα που κατασκευάζεται ως 3+3 αν όχι 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και έπρεπε να παραδοθεί το 2008 αλλά πού. Έχει μήκος 11 χλμ.
|
Η ΝΕΤ ανακοίνωσε σήμερα, με το σχετικό επιτόπιο ρεπορτάζ, ότι ολοκληρώθηκε η διάνοιξη του παραπάνω άξονα. Οι υπεύθυνοι του έργου διαβεβαιώνουν ότι ο δρόμος (2+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, διαχωρισμός κλάδων) θα είναι έτοιμος μέχρι το καλοκαίρι.
Λίγη υπομονή μέχρι να "ξεκολλήσουν" και τα υπόλοιπα αφού, όπως φαίνεται κι από τα παραπάνω, παρουσιάζουν κάποια κινητικότητα. Το χρονικό όριο, μιας και μπήκαμε σ' αυτό το παιχνίδι, θα έλεγα πως είναι η 7η Ιουνίου, τόσο για την Εγνατία (Τύρια, Άραχθος), όσο και για μια ικανή ανάπτυξη εργοταξίων στα υπόλοιπα.
Άλλο ένα ξεχασμένο, ίσως, έργο, όχι μικρής σημασίας, είναι και το Λάρισα - Τρίκαλα. Ελπίζω ότι ο ικανότατος ανταποκριτής μας στην περιοχή των Τρικάλων θα μπορέσει να μας μεταφέρει σχετικά νέα, ελπίζω θετικά. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 10:20 pm Post subject: |
|
|
Chriskg, νομίζω αυτό το έργο είναι ενταγμένο στην σύμβαση της Ιονίας Οδού. Οπότε εκτός από τον Beethoven χαίρομαι και γω να τελειώσε με το καλό (και όσο το δυνατόν πιο γρήγορα ) για να μεταφέρουν και προς τα δυτικά κανένα μηχάνημα... |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:17 pm Post subject: |
|
|
chrisskg wrote: | Άλλο ένα ξεχασμένο, ίσως, έργο, όχι μικρής σημασίας, είναι και το Λάρισα - Τρίκαλα. Ελπίζω ότι ο ικανότατος ανταποκριτής μας στην περιοχή των Τρικάλων θα μπορέσει να μας μεταφέρει σχετικά νέα, ελπίζω θετικά. |
Απο ότι ξέρω(απο ντόπιους) τα έργα θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Μπορούμε κάπου να βρούμε στοιχεία για αυτό έργο. |
|
Back to top |
|
 |
|