View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 5:56 pm Post subject: |
|
|
Τελικά, μετά απο όλα αυτά, τα τρένα του ΟΣΕ θα φτάνουν μέχρι τον Σταθμό Λαρίσης ενώ ο Προαστιακός μέχρι τον Πειραιά?? |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 3:25 am Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω τουλάχιστον για τα υπεραστικά τρένα του ΟΣΕ. Αυτά λογικά θα ξεκινάνε από τον Πειραιά όπως γίνεται τόσα χρόνια. Τώρα από ποιον σταθμό του Πειραιά (Αγ.Διονύσιο ή Πρώην ΣΠΑΠ δίπλα στον ΗΣΑΠ) ούτε που έχω ιδέα. Απλώς στο σταθμό Λαρίσης θα φορτώνουν τον πολύ κόσμο.
Από την άλλη για τον Προαστιακό ίσως να μην κατεβαίνουν όλες οι γραμμές μέχρι Πειραιά αλλά κάποιες να έχουν αφετηρία Σταθμό Λαρίσης. Με τον Προαστιακό σε πλήρη ανάπτυξη θα υπάρχουν γραμμές προς Κόρινθο, Χαλκίδα-Θήβα, Αεροδρόμιο(Λαύριο) και τοπικά μεχρι ΣΚΑ οπότε σίγουρα κάποιες θα έχουν αφετηρία Στ.Λαρίσης(ίσως και οι περισσότερες γραμμές). |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Jan 25, 2009 7:59 pm Post subject: |
|
|
Οι άνθρωποι "ζωγράφισαν" για μια ακόμη φορά ...
Απολαύστε τους !
Σχολιασμός της ανακοίνωσης:
- Ο ΟΣΕ δεν πηγαίνει επισήμως με 200.
Εντάξει, μπορεί να το γνωρίζαμε οι ασχολούμενοι με το "άθλημα", αλλά το να το δηλώνει το Γραφείο Τύπου σημαίνει ότι κάποιοι θα βρούν τον μπελά τους (βλ.φυλακή) αν γίνει καμμία στραβή (ζήτημα χρόνου στον ΟΣΕ).
- Αυτό "Οποιαδήποτε απλή προσέγγιση στα ηλεκτροφόρα καλώδια υψηλής τάσης 25.000 KW ανθρώπων ή αγροτικών μηχανημάτων μπορεί να προκαλέσει ηλεκτρική εκκένωση και επομένως θανατηφόρο ατύχημα" πέρα του ότι είναι ανακριβές, είναι επίσης επικίνδυνο, γιατί ανοίγει τον δρόμο για διεκδικήσεις από κατοίκους που συνορεύουν σε αστικές περιοχές με τα καλώδια της Η/Κ.
Ασχετοσύνη ή ο "σκοπός (ανοιχτή σιδ.γραμμή) αγιάζει τα μέσα" ? ...
Τα συμπεράσματα δικά σας. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 12:23 am Post subject: |
|
|
Quote: | Οποιαδήποτε απλή προσέγγιση στα ηλεκτροφόρα καλώδια υψηλής τάσης 25.000 KW ανθρώπων ή αγροτικών μηχανημάτων μπορεί να προκαλέσει ηλεκτρική εκκένωση και επομένως θανατηφόρο ατύχημα |
Ισχυει αυτο?Δεν νομιζω..απλα θα το είπαν για τους τρομάξουν -αποτρεψουν απο την καταληψη της γραμμης.. |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 10:31 am Post subject: |
|
|
Πέρα απ' όλα αυτά που πολύ σωστά επεσήμανε ο Nozomi, οι άνθρωποι που έγραψαν την ανακοίνωση είναι και άσχετοι απ' οτι φαίνεται με τα τεχνικά θέματα. Αναφέρουν τάση 25.000 KW. Προφανώς θέλουν να πούν 25.000 V ή 25 KV. Για φανταστείτε ισχύ ρεύματος 25.000 KW δηλαδή 25 MW! Θα μας τρελλάνουν αυτοί! 
Last edited by damianos on Tue Jan 27, 2009 10:20 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
 |
Κωνσταντινούπολις Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 108 Location: Αθήνα-Ελλάς-
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 9:22 pm Post subject: |
|
|
Πάνε όλα δηλαδή; Κρίμα, πήγανε και βγάλανε τα ομορφότερα βαγόνια τού ελληνικού σιδηρόδρομου Στην θέση τους τη βάλανε; |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 10:49 pm Post subject: |
|
|
Από ότι ξέρω στον άξονα Αθηνών Θεσσαλονίκης η ηλεκτροκίνηση εκκρεμμεί ακόμη μόνο στο Τιθορέα-Δομοκός. Ισχύει?
Δεύτερον: Έχει κανείς στοιχεία για το πόσα άτομα ανεβοκατεβαίνουν καθημερινά στα Οινόφυτα για Δουλειά. Κάθε εργάσιμη σε στάνταρ ώρες.
Αυτό από μόνο του δε θα πρεπε να δημιουργεί μια προτεραιότητα για ολοκλήρωση της γραμμής του προαστιακού ... χτες.
Ξέρω εταιρείες της περιοχής που βάζουν καθημερινά λεωφορείο για Αθήνα. Ανταυτού θα αφήναν τον ΟΣΕ να κάνει τη δουλειά, και αν χρειαζόταν θα έκαναν τη μεταφορά από το σταθμό στό εργοστάσιο.
Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.
Το ίδιο για τη γραμμή για Χαλκίδα. Μόνο από την καλοκαιρινή κίνηση η γραμμή θα έβγαζε τα λεφτά της. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 10:54 pm Post subject: |
|
|
Αυτά τα σούπερ-ντούπερ τραίνα:
http://www.railfaneurope.net/pix/gr/diesel/dmu/621/00_621_at.jpg
Μιλάμε για DMU τεχνολογίας '80, που δεν διαφέρουν απ' τα παλιά ΜΑΝ που είχαμε (με μικροβελτιώσεις όπως Air Condition).
Έχουν δε και τα φοβερά "αναπαυτικά" καθίσματα της Ίντερκάτ. Πως είναι των Desiro ? Ε, ΚΑΜΜΙΑ σχέση...
Μια δoκιμή θα σε πείσει φίλε μου !
-edit-
prevezanos wrote: | Από ότι ξέρω στον άξονα Αθηνών Θεσσαλονίκης η ηλεκτροκίνηση εκκρεμμεί ακόμη μόνο στο Τιθορέα-Δομοκός. Ισχύει? |
Ναι prevezanos, ισχύει. Την τελευταία φορά που κατέβηκα (18 Δεκέμβρη) δούλευαν στην γραμμή επαφής.
Όσον αφορά τα Οινόφυτα, στοιχεία για την επιβατική κίνηση δεν έχω γιατί δεν εργάζομαι στον ΟΣΕ, αλλά υποθέτω ότι είναι μεγάλη.
Το πρόβλημα είναι πως η εργολαβία της Χαλκίδας έχει πάει πίσω, με ευθύνη ποιού δεν γνωρίζω.
Έπρεπε να είχε ήδη παραδοθεί, τώρα λένε για καλοκαίρι, αλλά με τι τροχαίο υλικό όταν το καλώδιο αργεί να κατέβει ακόμα Αθήνα ?
Ένα μπάχαλο ... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 11:20 pm Post subject: |
|
|
Ωπ, για λίγο, δεν το πιασα... Η ηλεκτροκίνηση δεν έχει κατέβει Αθήνα? τι εννοείς?αφού υπάρχει ηλεκτρόκίνηση. ο προαστιακός προς αεροδρόμιο Η/Κ δεν είναι? |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 5:36 am Post subject: |
|
|
Ο Προαστιακός στο αεροδρόμιο είναι ηλεκτροκινούμενος αλλά μέχρι τα Λιόσια.
Εσύ ρώτησες για τα Οινόφυτα, την γραμμή της Χαλκίδας.
Εκεί σε νοιάζει να έχεις το καλώδιο να φτάνει μέχρι Σταθμό Αθηνών, για να βάλεις στο παιχνίδι και τα Desiro EMU με την μεγάλη χωρητικότητα (άνω των 300 θέσεων).
Ε, λοιπόν δεν γνωρίζω (ούτε ο ΟΣΕ μπορεί να μας πεί με σιγουριά) για το πότε θα θα έχουμε τελειωμένη την Η/Κ μέχρι Αθήνα γιατί τώρα κατασκευάζουν την υποδομή στο κρίσιμο κομμάτι ΣΚΑ-Αθήνα. |
|
Back to top |
|
 |
andreaskm New Member

Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 4:48 pm Post subject: |
|
|
Ο Η/Κ προαστιακός δεν τερματίζει στη Νερατζιώτισσα; |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 5:16 pm Post subject: |
|
|
Στις γιορτές (που ήμουν κάτω) πληροφορήθηκα η Η/Κ είχε τελειώσει μέχρι Λιόσια, και αναμένονταν να παραδοθεί από μέρα σε μέρα. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 3:55 am Post subject: |
|
|
Επειδή πολλά έχουν γραφτεί εδω μέσα και προφανώς κάποιοι (όπως και γω) δεν παρακολουθούν τα γεγονότα με μεγάλη αφοσίωση (συγχωρέστε με) θα μπορούσε κάποιος να κάνει ένα μικρό review στο τι έχει γίνει μέχρι τώρα στο τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Δηλαδή σε ποια τμήματα υπήρξε νέα χάραξη, τι κομμάτια απομένουν και πόσα από όσα έχουν παραδωθεί είναι έτοιμα να υποστηρίξουν ηλεκτροκινούμενες αμαξοστοιχίες...
Thanxxx |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 5:55 am Post subject: |
|
|
Μπορείς να μας πεις πότε ταξίδεψες τελευταία φορά με τραίνο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη για να ξέρουμε ποιά έργα σε ενδιαφέρουν? |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 1:20 pm Post subject: |
|
|
Προϊστορικά. Πρέπει να έχουν περάσει και 8 χρόνια....χαχα. Νομίζω ότι τότε ούτε καν σχεδιάζανε τα έργα... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 3:06 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει τα παραλές ...Κάτι σχεδίαζε η "ικανότατη" ΕΡΓΟΣΕ !
Είχαν βάλει τους στύλους της Ηλεκτροκίνησης σε Λάρισα και Λεβαδειά να λιάζονται απ' το '98 !
Λοιπόν τα έργα που έχουν παραδοθεί από τότε ειναι:
- Ευαγγελισμός-Λεπτοκαρυά.
Είναι το σημαντικότερο, και αυτό που μας πήγε από μιά μονή γραμμή και ταχύτητες 80 kmph σε διπλή και στα 160 (ανεπίσημα και 200 αλλά μην το πείς πουθενά )
- ανακαίνιση γραμμής προ Θεσσαλονίκης (Πέριξ του Πλατέως).
Αύξηση και εκεί της ταχύτητας.
- Ηλεκτροκίνηση στο κομμάτι Λάρισα-Θεσσαλονίκη.
Η γραμμή είναι υπό τάση μέχρι και Δομοκό, αλλά όπως όλα τα πράγματα στον ΟΣΕ, απαιτούνται κάποιες υπογραφές για να κατεβαίνουν οι Η/Α μέχρις εκεί.
Οι τύποι είναι για γέλια, μιλάνε με αφίσες για "Νέα Εποχή των Τραίνων στην Ελλάδα", όταν η Γιουγκοσλαβία έχει Ηλεκτροκίνηση απ' την δεκαετία του '60 ...
Ο χρόνος διαδρομής είναι 4:15 με το ICE, αλλά αυτό ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.
Εξαιτίας έργων που γίνονται, και των συνακόλουθων μονογραμμίσεων, o χρόνος διαδρομής είναι 20'-30' παραπάνω.
Αν ξέχασα κάτι, όποιος θέλει ας συμπληρώσει. |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 3:50 am Post subject: |
|
|
Απολαύστε τους (Μέρος 2ο)
ΟΣΕ: Το 2015 η ολοκλήρωση της γραμμής Κιάτο-Πάτρα
http://www.capital.gr/news.asp?Details=656531
Τα παραπάνω τα γνωρίζαμε οι ασχολούμενοι με το "άθλημα".
Απλά ήρθε η επίσημη ανακοίνωση για να επιβεβαιωθούμε και τυπικώς.
Για το 2015 λοιπόν αναβάλλεται η ολοκλήρωση του κομματιού Κιάτο-Πάτρα.
Θέλω τώρα να δω που θα κρυφτούν κάποιοι υπαλλήλοι της ΕΡΓΟΣΕ που αρθογραφούσαν στον Τύπο υπέρ της επιλογής της εταιρείας τους για κανονικοποίηση στην Πελλοπόνησο.
Υπόψιν ότι οι προβλεπόμενες ταχύτητες στο εν λόγω κομμάτι απέχουν πολύ απ' το να χαρακτηριστεί η γραμμή ΣΓΥΤ (μιλάμε για ταχύτητες 140 και 120 kmph).
ΑΥΤΟΙ είναι κύριοι, τα τρωκτικά του δημοσίου χρήματος.
Αφού πετσόκοψαν το μετρικό δίκτυο, έρχονται τώρα να ομολογήσουν την αποτυχία τους (Για το τμήμα αυτό, αρκετά στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ εγείρουν αμφιβολίες κατά πόσο θα μπορέσει να υλοποιηθεί, καθώς στο «κόκκινο» βρίσκονται οι αντοχές του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων για τα σιδηροδρομικά έργα).
Φυσικά η πρακτική ήταν απλή:
Άφησαν το μετρικό χωρίς ΟΥΔΕΜΜΙΑ επένδυση για ολόκληρες δεκαετίες προκειμένου να απαξιωθεί ΠΛΗΡΩΣ, να καταστεί συνώνυμο του "Μουτζούρη" (Alco) στα μάτια του κόσμου, ώστε να μπορούν τώρα προκηρρύσουν πανάκριβες εργολαβίες, και αυτές μάλιστα σπαστές (όχι με το "κλειδί στο χέρι" δηλαδή).
Η γραμμή Αθηνών-Πατρών που θα μας προκύψει (αν προκύψει) μετά από 15 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
- ΔΕΝ θα είναι ΣΓΥΤ, καθώς μόνο σε κομμάτι του έργου θα έχουμε Vmax=200.
- ΔΕΝ θα εξυπηρετεί σαν πραγματικός Προαστιακός (που διεισδύει δηλαδή στο κέντρο των οικισμών).
- ΔΕΝ βοηθά το υπόλοιπο δικτύο καθώς δημιουργεί δύο εύρη ουσιαστικά στην Πελλοπόνησο, επιβάλλοντας έτσι επαχθείς μετεπιβιβάσεις.
Αυτό είναι κάτι που νοιώθουν ήδη οι κάτοικοι άλλων πόλεων της Πελλοπονήσου (Τρίπολη, Πύργος, Καλαμάτα, Ναύπλιο, Λουτράκι κ.α).
Αναγκαστικά λοιπόν θα πρέπει να στρώσουμε κανονική και στο υπόλοιπο δίκτυο, αν επιθυμούμε να επιβιώσει (αλλιώς ας το παραδώσουμε στα ΚΤΕΛ...), κάτι που θα μας κοστίσει πολλαπλάσια απ' ότι να βελτιώναμε το υπάρχον μετρικό δίκτυο.
Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω μπορούμε να ισχυριστούμε βασίμως το κάτωθι:
Η απόφαση για την κανονικοποίηση τμήματος (Αθηνών-Πατρών) του Πελλοπονησιακού Δικτύου, αποτελεί μια απ' τις μεγαλύτερες κομπίνες στην ιστορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, και σε άλλες συνθήκες (διαφάνειας), θα έπρεπε να απασχολήσει τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 1:34 pm Post subject: |
|
|
αμάν πια με τα graffiti ακόμα και στον προαστιακό....
κρίμα. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 6:45 pm Post subject: |
|
|
Nozomi και billy8181
Παραβιάστηκε το άρθρο 5 του κανονισμού λειτουργίας του φόρουμ περί αποφυγής ανάρτησης εικόνας που ξεπερνά τα 640 εικονοστοιχεία, καθ' οποιαδήποτε διάσταση της.
Δεν επιτρέπεται λοιπόν η χρήση του
tag στην σύνταξη κειμένου ενός post ώστε να δημοσιοποιηθεί εικόνα που ξεπερνά την προβλεπόμενη ανάλυση. Όταν οι εικόνες σας είναι μεγαλύτερες υποχρεούστε να αναγράφετε μόνο το σύνδεσμο(link) τους.
Επεξεργάστηκα το κείμενο δύο προηγούμενων post ώστε να εφαρμοστεί ο κανονισμός. |
|
Back to top |
|
 |
vag_ermioni Visitor

Joined: 31 Jan 2009 Posts: 4
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 4:06 am Post subject: |
|
|
Συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ στον ΣΚΑΙ 100,3.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=109320 (κάνοντας κλικ στο πλαίσιο "ΑΚΟΥΣΤΕ", μπορείτε να ακούσετε ολόκληρη τη συνέντευξη)
Με λίγα λόγια, γενικόλογα πράγματα μας είπε. Ενδιαφέρον έχουν τα όσα λέει για το έργο "3 Γέφυρες-Πειραιάς". Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, στο 40% της διαδρομής οι γραμμές θα είναι υπόγειες, ενώ στην υπόλοιπη διαδρομή θα υπάρχουν αποκλειστικά ανισόπεδες διασταυρώσεις. Θα φυτευτούν 20.000 δέντρα, θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση (άγνωστο το πότε), ενώ όλες οι εμπορευματικές μεταφορές θα εκτρέπονται στο Θριάσειο. Επίσης, ενδιαφέρον έχει η έκβαση της υπόθεσης προσφυγής στο ΣΤΕ όσον αφορά στο έργο της αναβάθμισης του Σταθμού Λαρίσης. Αν η απόφαση είναι αρνητική για τον ΟΣΕ, τότε όσα έχουν ήδη χτιστεί θα πρέπει να κατεδαφιστούν και να ξεκινήσουν νέες μελέτες για την υπογειοποίηση του σταθμού... Διαφορετικά, το μεγαλύτερο μέρος του έργου θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του 2009. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Feb 02, 2009 7:56 am Post subject: |
|
|
Καλά τι λέει το άτομο περί "διχοτόμησης" της πόλης ?
Είναι ηλίθιος (αποκλείεται) ή το παίζει τρελίτσα ?
Αν είναι κάθε επιφανειακή χάραξη σιδηροδρομικής γραμμής σε μεγάλη ελληνική πόλη να θεωρείται "διχοτόμηση", ας ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ τις γραμμές ΠΑΝΤΟΥ ...
Δεν καταλαβαίνει ότι έτσι παίζει το παιχνίδι των κάθε λογής δημαρχίσκων ?
Ή μήπως παίζει το παιχνιδάκι των εργολάβων ο κ.Γιαννούσης ?
Στις περισσότερες πολιτισμένες πόλεις στον κόσμο ο Σιδηρόδρομος διασχίζει επιφανειακά τον αστικό ιστό.
Δείτε μάνατζερ που πληρώνει ο ελλ.λαός ...  |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Tue Feb 03, 2009 2:05 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: |
Η γραμμή Αθηνών-Πατρών που θα μας προκύψει (αν προκύψει) μετά από 15 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
- ΔΕΝ θα είναι ΣΓΥΤ, καθώς μόνο σε κομμάτι του έργου θα έχουμε Vmax=200.
- ΔΕΝ θα εξυπηρετεί σαν πραγματικός Προαστιακός (που διεισδύει δηλαδή στο κέντρο των οικισμών).
- ΔΕΝ βοηθά το υπόλοιπο δικτύο καθώς δημιουργεί δύο εύρη ουσιαστικά στην Πελλοπόνησο, επιβάλλοντας έτσι επαχθείς μετεπιβιβάσεις.
Αυτό είναι κάτι που νοιώθουν ήδη οι κάτοικοι άλλων πόλεων της Πελλοπονήσου (Τρίπολη, Πύργος, Καλαμάτα, Ναύπλιο, Λουτράκι κ.α).
Αναγκαστικά λοιπόν θα πρέπει να στρώσουμε κανονική και στο υπόλοιπο δίκτυο, αν επιθυμούμε να επιβιώσει (αλλιώς ας το παραδώσουμε στα ΚΤΕΛ...), κάτι που θα μας κοστίσει πολλαπλάσια απ' ότι να βελτιώναμε το υπάρχον μετρικό δίκτυο.
Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω μπορούμε να ισχυριστούμε βασίμως το κάτωθι:
Η απόφαση για την κανονικοποίηση τμήματος (Αθηνών-Πατρών) του Πελλοπονησιακού Δικτύου, αποτελεί μια απ' τις μεγαλύτερες κομπίνες στην ιστορία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, και σε άλλες συνθήκες (διαφάνειας), θα έπρεπε να απασχολήσει τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές. |
Nozomi αν και διαφωνώ για το θέμα του Αθήνα-Πάτρα κατανοώ την επιχειρηματολογία σου την οποία έχεις αναπτύξει και σε προηγούμενες σελίδες.
Γιατί όμως να μη γίνει κάτι πιο απλό και ωραίο, δηλαδή να γίνει η υπόλοιπη γραμμή τηε πελοποννήσου κανονική (και ας μείνει μονή) διατηρώντας την υπάρχουσα χάραξη (με βελτιώσεις) και έτσι να υπάρχει συμβατότητα και με τη γραμμή Πάτρα-Αθήνα αλλά και με την υπόλοιπη ελλάδα και ευρώπη?
Και αν σκεφτούμε πόσα λεφτά χαλάσαμε για δήθεν αναβαθμίσεις της υπάρχουσας μετρικής γραμμής ίσως με ένα καλύτερο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό να ήταν κάτι εφικτό.
Ίσως είναι η μόνη λογική και συμφέρουσα λύση αυτή τη στιγμή η οποία συνδυάζει το χαμηλότερο δυνατό κόστος και την εξάλειψη των φαινομένων απομόνωσης της υπόλοιπης πελοποννήσου που ανέφερες πριν.  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Feb 03, 2009 2:33 am Post subject: |
|
|
συμφωνω με pelops απολυτα!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
|