View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alek2002 New Member

Joined: 13 Nov 2008 Posts: 10 Location: CHRISOUPOLI
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 3:03 pm Post subject: |
|
|
chr.04 Πολύ σωστός! Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου. |
|
Back to top |
|
 |
spartakos New Member

Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 3:15 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς λοιπόν επειδή δεν είμαστε κομματικοί εγκάθετοι κι επίσης λόγω του ότι τα έργα αυτά έχουνε πληρωθεί από τον εργαζόμενο λαό ας σταματήσουνε ορισμένοι να λιβανίζουνε τον "παραγωγικό και με πλούσιο έργο" υπουργό θάβοντας ταυτόχρονα τους πολιτικούς του αντιπάλους.
Έχουμε δημοκρατία και φυσικά και το δικαίωμα της κριτικής, χωρίς αυτό να συνεπάγεται κομματική πόρωση. |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 4:03 pm Post subject: |
|
|
καλησπέρα στην παρέα.Γιατι να μπαίνουμε στο τρυπάκι ποιος έφτιαξε τα περισσότερα χιλ. το Πασόκ ή η Ν.Δ εμένα σαν έλληνα πολίτη με ενδιαφέρει η ανάπτυξη της χώρας μου είτε είναι η μεν κυβέρνηση είτε ειναι οι δεν.Γιατι να μην κοιτάμε το ποτήρι μισογεμάτο και να λέμε ότι ευτυχώς που σιγα σιγά ολοκληρώνεται αυτό το τεράστιο έργο απο πλευράς ανάπτυξης νομών.Πρέπει να πιέζουμε με τον τρόπο μας για συνεχή εγρήγορση και για ταχύτερη υλοποίηση των άλλων έργων ανάπτυξης γιατι εμένα εν τέλει με ενδιαφέρει να πηγαίνω απο τα τρικαλα στα γίαννενα γρήγορα και με ασφάλεια απο τα γιάννενα στη αλεξανδρουπολη χωρις να σκέφτομαι θα χιονίσει στην καταρα θα μπορέσω να περάσω την καστανια και παει λέγωντας.Σκεφτέιτε οτι πλέον αυτη η δυναμικη που έχει αναπτύξη το φόρουμ δεν περνάει απαρατείρητη απο τους πολιτικους οπότε δεν θα ήταν σωστό να μπάινουμε σε παιχνίδια μικροπολιτικής.
Σε ένα άλλο θεμα όσον αφορά τα ατυχήματα έχει και να κάνει με τη μέτρα προστασίας παίρνει ο κάθε υπεύθυνος μηχανικός και δεν λέω ορισμένα απο αυτά που έχουν γίνει ητανε θέμα συγκιριών αλλά λίγη προσοχή δεν θα έβλαπτε. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 4:48 pm Post subject: |
|
|
Το forum είναι πεδίο άντλησης πληροφοριών για τις κατασκευές αυτοκινητοδρόμων και κατάθεσης απόψεων για θέματα οδικής ασφάλειας, κατασκευών κ.α. Παρακαλώ ας το κρατήσουμε έτσι... |
|
Back to top |
|
 |
spartakos New Member

Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 5:29 pm Post subject: |
|
|
Κάτι προχωράει σχετικά με τον άξονα Σέρρες-Καβάλα. Στις σημερινές εφημερίδες ( στο site της Εγνατίας δεν έχει κάτι σχετικό) δημοσιεύεται η προκήρυξη μελέτης για το τμήμα Σέρρες- Ν. Ζίχνη - Μεσορράχη του κάθετου άξονα 61.
Άρα κάτι καλό έκανε ο Μαγκριώτης με την γκρίνια του.  |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 6:37 pm Post subject: |
|
|
κανείς δεν τον λιβάνισε, ίσα ίσα που γελιοποιείται όταν δεν παραδίδονται τελειωμένα κομμάτια για χάρη της φιέστας ενώ δεν υπάρχουν και καθόλου ΣΕΑ αυτή την στιγμή. Και ενώ υπάρχουν 10 πράγματα που μπορεί κάποιος να τον στριμώξει και ασφαλώς χρειάζονται οι γκρίνιες, πέφτει στην παγίδα ο μαγκριώτης και κάποιοι δημοσιογράφοι να συγκρίνει εκεί που δεν τον παίρνει καθόλου και μάλιστα μιλώντας με απίστευτα χρονοδιαγράμματα περί 2010 και την επόμενη να παραδίδονται |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 7:32 pm Post subject: |
|
|
Οι οξείς χαρακτηρισμοί για θύτες και θύματα των τροχαίων ή για τους πολιτικούς δεν προάγουν την συζήτηση ούτε τους σκοπούς του φόρουμ μας. Ο ρυθμός εκτέλεσης των δημοσίων έργων μπορεί να είναι ένας παράγοντας, σημαντικός για πολλούς, που διαμορφώνει την στάση μας απέναντι σε κάποιον πολιτικό χώρο αλλά δεν είναι ο μοναδικός που κρίνει τα γενικότερα πολιτικά και ιδεολογικά πιστεύω μας. Έχουμε φυσικά κάθε δικαίωμα να τους κρίνουμε, να επισημαίνουμε λάθη και παραλείψεις και, αν το θέλουμε, να τους αλλάξουμε. Προσοχή! γράφω να τους αλλάξουμε όχι να τους καταργήσουμε...
Πιάνω το νήμα από την πολύ εύστοχη επισήμανση του corfou, ενδεικτική των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κίνησης και των ατυχημάτων στον Α/δρομο. Κάποια συμπληρωματικά για την πληρότητα της κουβέντας.
Τα ατυχήματα μπορεί να είναι λιγότερα αλλά είναι κατά κανόνα σοβαρά και συχνά θανατηφόρα, οπότε προσοχή και πάλι προσοχή.
Όρια: μπορεί όλοι να έχουμε συναντήσει αστείες πινακίδες με ανεδαφικά όρια ταχύτητας στους υπόλοιπους δρόμους, αλλά θα ήταν παράλογο να πιστεύουμε ότι ένας δρόμος που μελετήθηκε εξονυχιστικά σε κάθε σημείο του δεν όρισε, με την αντίστοιχη επιμέλεια, τα όρια που θέτει. Φτιάχτηκε για να εξασφαλίσει την ταχύτητα αλλά πρωτίστως την ασφάλεια των μετακινήσεών μας. Ταχύτητα δε σημαίνει ότι εμείς μπορούμε να κινούμαστε πιο γρήγορα πάνω σ' αυτόν, αλλά προκύπτει από την ίδια τη χάραξη και τα τεχνικά του.
Αποστάσεις: δε θυμάμαι τον τύπο που βγάζει την απόσταση από τον μπροστινό μας ανάλογα με την ταχύτητα, αλλά ένας πρακτικός κανόνας που έχω διαβάσει λέει 4-5 διαγραμμίσεις μεταξύ μας και με ταχύτητες 100-120 χλμ.
Στον Α/δρομο κινούμαστε πάντα στα δεξιά. Έξω (Ιταλία π.χ.) υπάρχουν πινακίδες και τακτικά μηνύματα στα matrix, που φροντίζουν να το υπενθυμίζουν αυτό και θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και για εδώ, με το κακό που βλέπουμε. Οι αριστερή ή αριστερές λωρίδες είναι εκεί για να διευκολύνουν την προσπέραση.
Μεγάλη προσοχή κατά την αλλαγή λωρίδας: πολλά ατυχήματα προκαλούνται από την ελλιπή προσοχή και έλεγχο του τί και με ποια ταχύτητα έρχεται από πίσω μας όταν βγαίνουμε να προσπεράσουμε.
ΛΕΑ: η κίνηση και η στάση στις ΛΕΑ απαγορεύεται αυστηρά επί ποινή τσουχτερότατου προστίμου. Σταθμεύουμε εκεί μόνο για σοβαρό λόγο και βγαίνουμε α) μόνο όταν έχει έρθει το βαν της εταιρίας ή η τροχαία και δημιουργήσουν τις ασφαλείς συνθήκες για μας και τους διερχόμενους, β) πάνω στο γερανό της οδικής βοήθειας ή γ) μόνο με ασθενοφόρο (χτύπα ξύλο!).
Ασφάλεια: δε στέκομαι στην τεχνολογία του τομέα της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που σιγά σιγά μπαίνει και στα νέα αυτοκίνητα. Ούτε για την εκπαίδευση, γενικότερη αγωγή και συγκρότηση του χαρακτήρα μας ως οδηγοί γιατί νομίζω ότι είναι περιττό να συζητάμε μεταξύ μας τα αυτονόητα.
Επειδή μιλάμε όμως για τους δρόμους, αναφέρω δύο παραδείγματα από το εξωτερικό που δείχνουν πως μπορεί, αυτός καθ' αυτός, να συμβάλει στη μεγαλύτερη ασφάλεια.
Στην Ιταλία σε κομμάτια που έχουν πρόβλημα λόγω χαμηλής ορατότητας σχεδιάζουν τους λεγόμενους "κύκλους" καλύτερα, "ημικύκλια ομίχλης", στα δεξιά της ΛΕΑ και σε επαφή μαζί της. Δύο παραδείγματα δυστυχώς όχι και πολύ καλά αλλά διακρίνονται πιστεύω. http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=cerchinebbia.jpg http://s399.photobucket.com/albums/pp71/chrisskg_photos/?action=view¤t=cerchinebbia2.jpg
Οι σχετικές πινακίδες λένε: "Αν βλέπετε ένα κύκλο πηγαίνετε με 50, δύο με 70, τρεις με 90". Υπάρχει μάλιστα και το σχετικό ανεκδοτάκι: αν βλέπεις έναν πάνε με 50, δύο με τόσα, τρεις με τόσα, αν βλέπεις τέσσερις χώθηκες στον κ..ο ενός Audi.
Στην Ισπανία και την Πορτογαλία σε νέους Α/δρόμους έχουν τις λεγόμενες "bandas rugosas (ζαγρέ) ή sonoras (ηχητικές) laterales"
Η γραμμή δλδ. της ΛΕΑ είναι ανάγλυφη ώστε με το θόρυβο που προκαλεί να ξυπνά τους οδηγούς που κινδυνεύουν λόγω ύπνου να βγουν από το δρόμο. Σε μας βέβαια θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως αποτρεπτικό της εισόδου και κίνησης στη ΛΕΑ είτε από "εξυπνάδα" είτε από άγνοια.
http://4.bp.blogspot.com/_BYCg8OzuM08/SWoI08TcZrI/AAAAAAAAATI/_Z1scnUCq34/s1600-h/2009+arcen+007.jpg (διακρίνεται καθαρά στο κάτω δεξιό της φώτο). |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:26 pm Post subject: |
|
|
spartakos wrote: | Κάτι προχωράει σχετικά με τον άξονα Σέρρες-Καβάλα. Στις σημερινές εφημερίδες ( στο site της Εγνατίας δεν έχει κάτι σχετικό) δημοσιεύεται η προκήρυξη μελέτης για το τμήμα Σέρρες- Ν. Ζίχνη - Μεσορράχη του κάθετου άξονα 61.
Άρα κάτι καλό έκανε ο Μαγκριώτης με την γκρίνια του.  |
Τους χαιρετισμούς μου στην παρέα...
Φιλε "σπαρτακε" μπορείς να μας πεις σε πια εφημερίδα το διάβασες η αν είναι δυνατόν να ποστάρεις εδώ την σχετική ιστοσελίδα, γιατί εγώ έψαξα αλλα δεν βρήκα τίποτα..... |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:29 pm Post subject: |
|
|
Τέτοια ανάγλυφα στις ΛΕΑ είδα σε όλου τους Α/δρόμους της Κύπρου και μπορώ να πώ ότι είναι πάρα πολύ χρήσιμες.Ειδικά στην Κύπρο όπου οδηγούσα ανάποδα και μπορούσα να έφευγα αριστερά .
Επίσης ανάγλυφα που έκαναν θόρυβο,κάθετα όμως στον δρόμο, υπήρχαν πρίν απο όλες στις επικύνδινες στροφές,και μιλάω για επαρχιακό οδικό δίκτυο. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 3:37 am Post subject: |
|
|
Και νέος φόρος αίματος με τρεις νεκρούς στην Εγνατία Οδό στο Ωραιόκαστρο...
http://www.madata.gr/index.php/24/26/30204.html και http://taxalia.blogspot.com/2009/01/3_22.html Είναι δύσκολο έως αδύνατο να αλλάξεις την νοοτροπία του Έλληνα, αλλά τέτοιες ειδήσεις πρέπει να δημοσιοποιούνται και να ενημερώνεται ο κόσμος για το τι πρέπει να κάνει σε αντίστοιχη περίπτωση, να μην σταματά ως τουρίστας και να μην εμποδίζει έτσι το ασθενοφόρο και την αστυνομία με αυτόν τον τρόπο...Στις θεωρητικές εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης που έδωσα πριν από ένα χρόνο, δεν υπήρχε καμία ερώτηση για αντίστοιχες έκτακτες περιπτώσεις (εκτός από την θέση του 'τριγώνου'), ούτε είδα κάποια άλλη αναφορά (πληροφόρηση/διαφήμιση) και καλό θα ήταν να υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση.
Σε αντίστοιχη περίπτωση στην παράκαμψη της Καστανιάς, όταν κατέβηκα τις γιορτές στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο είχε πάθει βλάβη και ένα όχημα διαχείρισης της κυκλοφορίας της Εγνατίας με φωτεινό βέλος, με κώνους και με σήμανση στις ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωνε τα διερχόμενα αυτοκίνητα.
Το ζήτημα είναι ότι έγινε ένα έργο ημιτελές ως προς την λειτουργία του, με μη επαρκή σήμανση, απούσα ή πλημμελής διαχείριση της κυκλοφορίας με ηλεκτρονικά μέσα, σταθμούς ανάπαυσης και στάθμευσης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ κ.ά.), απουσία σταθμών εκχιονισμού σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου, τον καλλωπισμό και την δενδροφυτεύση των σκαμένων τμημάτων με ταυτόχρονη αποκατάσταση του τοπίου και πολιτικές πρόβλεψης ατυχημάτων και εκτίμησης κινδύνων και πολλά άλλα που συνθέτουν ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Όπως είναι αρκετά γνωστό, οι συστάδες δέντρων εκατέρωθεν του δρόμου κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη και ασφαλή, ενώ βοηθούν ώστε ο οδηγός του αυτοκινήτου να έχει πλήρη αίσθηση του αυτοκινήτου και του δρόμου. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 12:35 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχουν σίγουρα πράγματα που μπορούν να γίνουν, για να κάνουν οποιοδήποτε δρόμο καλύτερο. Αλλά από εκεί και πέρα, πάντοτε θα υπάρχουν θύματα, είτε από ατυχία, είτε από άγνοια, είτε από κακή συμπεριφορά, δική τους ή τρίτων, είτε από συνδυασμούς αυτών. Το γεγονός παραμένει όμως ότι σε αυτοκινητόδρομους τα θύματα είναι πολύ λιγότερα, από ό,τι σε δρόμους χωρίς διαχωρισμό ρευμάτων.
Το δεύτερο γεγονός είναι ότι τα 5 από τα 6 θύματα μέχρι στιγμής φέτος σε αυτοκινητόδρομους προέκυψαν με τον ίδιο τρόπο - σταμάτημα στη βοηθητική και παράσυρση (2 στην Υλίκη στις 7/1 και 3 χθες). Πιστεύω πάντως πως, ανεξάρτητα από την υποδομή των αυτοκινητοδρόμων, είναι πρωτίστως θέματα κουλτούρας δικής μας.
Συμπτωματικά υπάρχει ένας χάρτης στο Google, που σημειώνει τα θανατηφόρα ατυχήματα του 2009 πάνω στο χάρτη - δεν έχει απόλυτη ακρίβεια στα σημεία και δεν είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να ενημερώνεται, όμως μπορεί να βοηθήσει σε κάποια συμπεράσματα.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&oe=UTF8&msa=0&msid=103968233599486561735.00045f983dea3eae10fae |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 2:16 pm Post subject: |
|
|
Μα κανείς δεν γνωρίζει τι είναι η Λωρίδα Εκτατης Ανάγκης, και ποια η χρησιμοτητά της.
Οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι 2-3 για να έχει 'αέρα' ο δρόμος, και κινούνται σε αυτή κανονικότατα.
Δεν υπάρχει παιδεία και σωστή οδηγική συμπεριφορά. Χθες περίμενα περίπου 4 φανάρια για να στρίψω, έρχεται ένας ταξιτζής φορτσάτος από τα δεξιά μου να περάσει κι αυτός παράνομα γιατί δεν περίμενε στην ουρά αλλά χώθηκε, και πάνω στην στροφή πέφτει πάνω μου. Βιαζόταν!
-----------------------------------------------------------------------
Πόσο πιθανό είναι να δημιουργηθεί ανισόπεδος κόμβος χωρίς φανάρια στην έξοδο της Εγνατία για Σίνδο και Ιωνία (δηλ, Εγνατία με ΕΟ Θεσσαλονίκης-Έδεσσας);
Η κατάσταση είναι γελοία καθημερινά με τεράστιες ουρές. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 7:32 pm Post subject: |
|
|
Όντως τί να πει κανείς!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Thu Jan 22, 2009 7:49 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ατυχής συγκυρία δυστυχώς την ώρα που κουβεντιάζαμε ακριβώς αυτά τα θέματα.
Στη ΛΕΑ, εφόσον ακινητοποιούμαστε λόγω βλάβης, κυριολεκτικά δεν κάνουμε απολύτως τίποτα μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο του Α/δρόμου ή η τροχαία. Ανάβουμε αλάρμ, φοράμε το φωσφορίζον γιλέκο που οφείλουμε να έχουμε όλοι μας ΜΕΣΑ στο αμάξι, τοποθετούμε γρήγορα γρήγορα το τρίγωνο, αποβιβάζουμε τους επιβάτες ΜΟΝΟ από τα δεξιά και τους πηγαίνουμε ΠΙΣΩ από το μεταλλικό στηθαίο, και μαζί τους και μεις και απλά περιμένουμε.
Δεν καθόμαστε μέσα στο αυτοκίνητο και με τίποτα μα τίποτα δεν ανοίγουμε καπώ ή ό,τι άλλο (δεν κάνουμε ούτε αλλαγή ελαστικού αν δεν έρθουν πρώτα οι παραπάνω) προσπαθώντας να δούμε ή να επιδιορθώσουμε μόνοι μας τη βλάβη. |
|
Back to top |
|
 |
spartakos New Member

Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Fri Jan 23, 2009 12:17 am Post subject: |
|
|
Οι προκηρύξεις με το stadard ποσό των 5,95 εκ προφανώς είναι ενα είδος bonus στον εργολάβο για την γρήγορη κατασκευή ή εργολαβίες τύπου σκούπα (υπολειπόμενες εργασίες) με τον ίδιο χαρακτήρα ( γιαυτό και γινεται αναφορά για διαπραγμάτευση μεταξύ περιορισμένου αριθμού καλούμενων Εργοληπτικών Επιχειρήσεων). Εννοείται ότι η ανάθεση γίνεται πάντα στον ήδη εγκατεστημένο εργολάβο που κατασκεύασε και το κυρίως έργο. |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 5:37 am Post subject: |
|
|
Ναι καλά σιγά το νέο, στο δρόμο είναι οι επιτάξεις το ξέρουμε εδώ και δύο χρόνια και σύμφωνα με τα δεδομένα θα έρχονται για πολύ καιρό ακόμα. Τα δύο βασικότερα και σημαντικότερα έργα έχουν μείνει και δεν έχουν ξεκινήσει. Το μόνο που έχει ξεκινήσει, και όχι βλακείες του τύπου ξεκίνησαν τα έργα στις δύο παρακάμψεις, αυτά είναι βλακείες, είναι μόνο τα έργα στο ημιτελές τμήμα των 13 χλμ στην παράκαμψη Αγρινίου που τουλάχιστον δεν θα πρέπει να χρειαστούν 32 μήνες για να το τελειώσουν. Δώστε εσείς όλη την παράκαμψη Αγρινίου το καλοκαίρι και μετά πείτε ότι όχι μόνο άρχισαν αλλά μόλις τέλειωσαν τα πρώτα χλμ της ιονίας οδού δεν έχουμε πρόβλημα.
Σχετικά με την εγνατία με τις κατολισθήσεις μετά το Σύμβολο παίζει να έχει γίνει ελλιπής μελέτη και το λάθος να ξεκινάει από κει? |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 12:20 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε και εσένα corfu που έκανες τον κόπο να τις ανεβάσεις! Οπότε βλέπουμε σύντομα να δίνεται το κομμάτι Α/Κ Μετσόβου-Α/Κ Παναγίας φαντάζομαι?
Αρκετά πίσω στα χωματουργικά απο εκεί και ύστερα, οπότε έχουμε μέλλον! |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 1:38 pm Post subject: |
|
|
Taso,
αυτά που λες ισχύουν και τα δύο. Αφ'ενός η σιδηροδρομική Εγνατία έχει σβηστεί από το χάρτη, και αφετέρου τα έργα στην Ιονία δεν έχουν ξεκινήσει. Η παρέμβαση Καχριμάνη δεν θα έπρεπε να εντυπωσιάζει κανέναν. Όλοι θυμούνται ότι τα Χριστούγεννα είχε έρθει σε "διένεξη" με το ΠΕΧΩΔΕ με αιτία την παράδοση του Άραχθος Περιστέρι. Και τότε αυτό που λέγαμε ήταν: <<Ο Καχριμάνης είναι "σοβαρός" πολιτικός, και για να μιλαει για παράδοση, θα γίνει>> μέχρι που τον διέψευσε ο Σουφλιάς
Μην ξεχνάμε επίσης ότι ως τοπικός άρχοντας πρέπει να δείξει και αυτός ότι "πιέζει" τα πράγματα, ότι ασχολείται και ότι τελικά έχει και αυτός μια ενασχόληση στο έργο...
Πάντως επί της ουσίας το να ξεκινήσει η Ιονία από το τούνελ λίγο πριν τη σύνδεση με Εγνατία... δεν είναι και η πρώτη προτεραιότητα, και να εξηγήσω τι εννοώ: Μιας και ο δρόμος αυτός δεν θα συνεχίζει προς το βορά, και η περιφερειακή δεν είναι φτιαγμένη, η μόνη διέξοδος είναι είσοδος στην Εγνατία και επιστροφή στην Παλιά Ε.Ο. για να μπεις στα Γιάννενα. Δεν το καταλαβαίνω... Εκτός αν το τούνελ αυτό είναι τόσο μεγάλο που παρακάμπτει όλες τις στροφές της Κατούνας, οπότε, ναι θα είχε νόημα.
Όσον αφορά στην Παλαιοβούνα, μπορεί κάποιος να μου πει αν η τελική χάραξη είναι σήραγγα ή δρόμος στην πλαγιά? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Jan 24, 2009 3:22 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον εννοεις τις στροφές της Κανέτας.
Ομως ο δρόμος δεν θα περνάει πλέον από την Κανέτα ,αλλά θα συναντά την ΕΟ στο Αυγο.(κάπου κοντά στο στρατόπεδο).Το τούνελ Αμπελιάς πρέπει να είναι κοντά στο ενα χιλιόμετρο μήκος.
Οποιος ανακαλύψει πρώτος ακριβή χάραξη και τεχνικά ας τα ποστάρει να'χουμε να ασχολούμαστε! |
|
Back to top |
|
 |
|