View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 2:35 am Post subject: |
|
|
chr.04
Σουφλί-Μάνδρα 7 Εκπονείται μελέτη για αναβάθμιση–4o ΚΠΣ
Μάνδρα-Ψαθάδες (Διδυμότειχο) 14 Υπό κατασκευή
απο τα 21 χλμ. τα 14 φτιαχνονται και τα αλλα 7 πανε για το 4ο ΚΠΣ... |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 11:50 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με την παράκαμψη που αναφέρει ο corfu : έχουμε κάποιες πληροφορίες για το πόσες στροφές έχει η διαδρομή αυτή?
Δείχνει πως μετά την ολοκλήρωση του Μέτσοβο Παναγιά θα μπορούσε να είναι πιο κοντά η απόσταση προς Γρεβενά , αλλά με την προυπόθεση πως δεν θα αργεί κανείς στον δρόμο που ανέφερε ο corfu. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 1:27 pm Post subject: |
|
|
Τις έχει τις στροφούλες του , αλλά δεν μου μοιάζει τουλάχιστον στον χάρτη και ο χειρότερος δρόμος. Τώρα αυτό που λές για το χειμώνα όντως είναι θέμα με τα χιόνια ...
Πάντως σίγουρα είναι πιο κοντά.
Αν έχει γίνει άσφαλτος θα είναι πολύ τωρινή , γιατί στο google earth η φωτογραφία που βλέπω τώρα που άνοιξα το πρόγραμμα μου είναι χωματόδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 1:41 pm Post subject: |
|
|
την διαδρομή που αναφέρει ο corfu είχα αναγκαστεί να την κάνω πριν 3-4 χρόνια όταν είχε κλίσει για αναβάθμιση η κρανιά-μηλιά απροειδοπείητα αλλά θυμάμαι ότι ήταν χαλικόδρομος. Αν ξέρετε για άσφαλτο έχει καλώς. Σίγουρα από πλευράς στροφών ήταν πολύ καλός. Και πάλι όμως το δίλημμα παραμένει α) 30 χιλ. ΕΟ κρανιά-κόμβος Ανηλίου ή β) 15 χιλ εγνατία και 20 χιλ. επαρχιακός. Νομίζω σε χρόνο είναι το ίδιο, ένα μισάωρο |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 4:57 pm Post subject: |
|
|
Mίλησα με το αστυνομικό κλιμάκιο Κρανιάς και μου είπαν πως ο δρόμος είναι άσφαλτος εκτός από περίπου 3 χιλ. από τον Πλατάνιστο έως τη σύνδεση του με τον επαρχιακό δρόμο Κρανιάς - Καλιθέας. Εδώ είναι το μη ασφαλτοστωμένο τμήμα.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/platanistos3.jpg
Ο ίδιος μου πρότεινε τον δρόμο από Κορυδαλλό προς Καλιθέα Κρανιά, αλλά είναι μακρύτερος κατά 4 χιλ. Πάντως είτε ο ένας, είτε ο άλλος, καθαρίζονται κανονικά από τα μηχανήματα εκχιονισμού κατά τη διάρκεια της χιονόπτωσης. |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 5:13 pm Post subject: |
|
|
Χαιρετώ άπαντας.
Σχετικά με τη συζήτηση για τον αυτοκινητόδρομο ‘Αμβρακία-Άκτιο’ θεωρώ ότι αξίζει να γίνει παρά το υψηλό κόστος (προσωπικά εμένα με συμφέρει απόλυτα διότι ως Αγρινιώτης θα μπορώ ειδικά το καλοκαίρι να εκδράμω σε ημερήσια βάση μέχρι την ωραία Πρέβεζα για καφέ και για μπανάκι στις υπέροχες παραλίες ).
Παρόλα αυτά θα ήθελα ΠΡΩΤΑ να γίνει ο αυτοκινητόδρομος Αντίρριο- Λαμία. Γιατί στον βορρά με την Εγνατία, πάει, την καβαλήσαμε την άτιμη την Πίνδο, αλλά στο νότο για να πας από Αντίρριο ανατολικά …βράσε όρυζα στη Γκιώνα! Τουλάχιστον ας κάνουν σύντομα δύο σήραγγες, μία στο ‘51’ και άλλη μία στο Μπράλλο!
Αν δεν γίνει αυτοκινητόδρομος ΚΑΙ ΑΥΤΟ το τμήμα θεωρώ πως θα είναι κουτσό το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ακόμη και μετά την ολοκλήρωση όλων όσων είναι τώρα δρομολογημένοι (Ιόνια, Ε65 κλπ). |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 5:34 pm Post subject: |
|
|
Ο άξονας "Αμβρακία-Άκτιο" πρέπεινα γίνει τουλάχιστον οδός ταχείας κυκλοφορίας--ήτοι 2+2 λωρίδες με διαχωριστικό,αλλά ποιοτικός ( ανοιχτές καμπύλες,οδόστρωμα,στηθαία,οριζόντια και κάθετη σήμανση πλήρης,ανίσοπεδοι Κόμβοι -- ΟΧΙ ισόπεδοι φυσικά) κι όχι προχειροδουλειά. Το καλοκαίρι,δηλαδή μιλάμε για τουλάχιστον 3 μήνες που η κυκλοφορία είναι ιδιαιτέρως αυξημένη. Κάθε μήνα γίνονται θανατηφόρα τροχαία δυστυχώς ( ρωτήστε τις τοπικές αστυνομικές διευθύνσεις να μάθετε πόσοι ήταν οι νεκροί πέρυσι ). Η αναφορά στους νεκρούς μας,στους συμπολίτες μας πρέπει να γίνεται ωμά,διότι πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι ότι το να δώσεις 5-6-7 ευρώ σε διόδια είναι ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ από το να χαθεί μια ολόκληρη ζωή,ή ακόμα και μια οικογένεια σε ένα ατύχημα,καθώς επίσης να συνηδητοποίησουν και οι πολιτικοί ταγοί τη σπουδαιότητα τέτοιων έργων (τα οποία έπρεπε να έχουν ήδη κατασκευαστεί ).
Σε ορισμένα,δε,σημεία,αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες,ενώ δίπλα υπάρχουν αγροτικοί δρόμοι που βγαίνουν κάθετα στο δρόμο,ισόπεδες διαβάσεις κι ότι άλλο κακό μπορεί να φανταστεί κάποιος για να γίνει μια σφοδρή σύγκρουση. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 8:04 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Παρόλα αυτά θα ήθελα ΠΡΩΤΑ να γίνει ο αυτοκινητόδρομος Αντίρριο- Λαμία. Γιατί στον βορρά με την Εγνατία, πάει, την καβαλήσαμε την άτιμη την Πίνδο, αλλά στο νότο για να πας από Αντίρριο ανατολικά …βράσε όρυζα στη Γκιώνα! Τουλάχιστον ας κάνουν σύντομα δύο σήραγγες, μία στο ‘51’ και άλλη μία στο Μπράλλο! |
συμφωνω απολύτως!ας τρυπηθει ο μπραλος τουλαχιστον!
Το "51" ποιο είναι?
τωρα ,όπως έγινε η περιμετρικη ναυπακτου,θα ήταν τοσο δύσκολο να γινει -μερικα τουνελ- και ο υπόλοιπος δρομος μεχρι ιτέα? |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 9:53 pm Post subject: |
|
|
@άγγελε,
το "51" είναι η "καμπούρα" στο μέσον της διαδρομής (πανω) από την Άμφισσα και πρίν από Γραβιά, (όπου και οι βωξίτες). |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 10:02 pm Post subject: |
|
|
agriniotis wrote: | Σχετικά με τη συζήτηση για τον αυτοκινητόδρομο ‘Αμβρακία-Άκτιο’ θεωρώ ότι αξίζει να γίνει παρά το υψηλό κόστος ...
...Αν δεν γίνει αυτοκινητόδρομος ΚΑΙ ΑΥΤΟ το τμήμα θεωρώ πως θα είναι κουτσό το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων ακόμη και μετά την ολοκλήρωση όλων όσων είναι τώρα δρομολογημένοι (Ιόνια, Ε65 κλπ). |
Αγρινιώτη και Agr(inio)engineer
Εγκρίνω και επαυξάνω για εμφανείς λόγους....
Όμως για τους μη γνώστες της περιοχής θα ήθελα να πω τα παρακάτω, για να γίνει κατανοητό ότι δεν πρόκειται για ένα δρόμο τοπικής σημασίας.
-Επειδή η Ελλάδα είναι 'κτισμένη γύρω από την Αθήνα', ένα από τα πιο σημαντικά για τη χώρα ετούτη είναι κατά πόσο είναι εύκολη η πρόσβαση στο αστικό κέντρο που συγκεντρώνει την μισή αγοραστική και καταναλωτική δύναμη της χώρας. Ο δρόμος λοιπόν αυτός ΄΄οσον αφορά το παραπανω κριτήριο εξυπηρετεί όχι μόνο το νομο Πρέβεζας αλλά και το νομό Λευκάδας, Θεσπρωτίας και Κέρκυρας. Σκεφτείτε... 4 νομοί δεν είναι καθόλου λίγο...
-Στο Άκτιο υπάρχει αεροδρόμιο με πολύ καλή υποδομή. Το καλοκαίρι δέχεται πτήσεις τσάρτερ από όλη την Ευρώπη, και αυτό γιατί έχει πολύ μεγάλο αεροδιάδρομο. Συνδέεται ήδη με τακτικές πτήσεις με Αθήνα Θεσσαλονίκη και Κρήτη δυστυχώς όχι και τόσο πυκνές). Επίσης σε σχέση με άλλα αεροδρόμια της περιοχής, εκτός του μεγάλου αεροδιαδρόμου έχει το πλεονέκτημα ότι δεν κλείνει λόγω κακοκαιρίας. Ο δρόμος για τον οποίο μιλάμε καταλήγει στο αεροδρόμιο.
-Ο δρόμος αυτός θα φέρει πιο κοντά περιφέρειες που γειτνιάζουν μεν, απέχουν σε χρόνο όμως, με το υπάρχον οδικό δίκτυο, με αποτέλεσμα τοπική ανάπτυξη. Κωμοπόλεις όπως η Πάλαιρος, και η Βόνιτσα θα βγουν από την απομόνωση. ΄(Είναι πραγματικά άξιο θαυμασμού να δει κανείς πόσο χρόνο χρειάζεται κανείς για να πάει από την Βόνιτσα ως την πρωτεύουσα του νομού - Μεσολόγγι. Μιλάμε για 120 χλμ και περίπου μιάμιση ώρα δρόμο).
-Και τέλος ο φόρος αίματος στην άσφαλτο που δεν μετριέται σε νούμερα, και έχει ήδη αναφερθεί...
Η σύνδεση του Αστακού με την Ιονία και το Αμβρακία Άκτιο είναι δύο τμήματα που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι μέσα στη σύμβαση κατασκευής, ενός έργου που το περιμέναμε πολύ (και δυστυχώς δεν έχει αρχίσει). Τουλάχιστον να ολοκληρωθούν οι οριστικές μελέτες και ας ελπίσουμε να δούμε κάποια στιγμή να ξεκινούν τα έργα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 11:53 am Post subject: |
|
|
Για εσάς που αναρωτιέσται σχετικά με τα ΣΕΑ σε εγνατία αλλά και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, βλέπω πως η Olympus Plaza να σαρώνει τους διαγωνισμούς.
http://www.olympusplaza.gr/site/images/kerdos.pdf
Στο Κλειδί θα είναι μάλλον το πρώτο που θα λειτουργήσει.  |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 12:23 pm Post subject: |
|
|
παιδιά καλημέρα σας μεταφέρω κάτι που έγινε πρίν απο λίγο δυστηχώς ένας συνάνθρωπος μας έχασε την ζωή του στη γέφυρα Γ2.Ανάψανε ένα βαρέλι για να ζεσταθούνε πήρε φωτιά και έπεσε απο την Γ2 Το παλικάρι ήταν 28 χρόνων και ελπίζω να είναι το τελευταίο ατύχημα στην εγνατία συλληπυτήρια στη οικογένειά του.sorry αν βγήκα off topic. |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 12:38 am Post subject: |
|
|
Bokomolech,
Ευχαριστούμε για τις φώτο...
Κατατοπιστικές πολύ για την πρόοδο του έργου, που προσωπικά είχα πολύ καιρό να ακούσω οτιδήποτε πέρα από τη γνωστή διένεξη για τον κόμβο του Πέτα...
Καλό να προχωρήσει και άυτό, γιατί η κίνηση του δρόμου στα όρια του δήμου Άρτας δεν παλεύεται καποιες φορές.
Πόσα χλμ είναι ο δρόμος που διήνυσες συνολικά?
Και μιας και βλέπω ότι το Ford αντέχει το ... χωματόδρομο... να ζητήσω να έχω φωτογραφίες κάποια στιγμή και από παράκαμψη Αγρινίου... Στο δρόμο σου είναι και αυτή
Μήπωσ ξέρει κανείς ποια θα είναι η χάραξη της Ιονίας μετά την Άρτα προς Γιάννενα? Από ότι ξέρω στο ύψος της Φιλιπιάδας ο δρόμος θα φύγει βορεια χωρίς να περνάει από Αγιο Γεώργιο!?! Ισχύει? Δηλαδή από Φιλιπιάδα μέχρι Αυγό ακολουθεί τελείως καινούρια χάραξη... |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 1:23 am Post subject: |
|
|
Πραγματικά πολύ καλές οι φώτο από Άρτα,ευχαριστούμε bokomolech. Περπατάει κι αυτό το τμήμα αν και νόμιζα πως το ΥΠΕΧΩΔΕ δούλευε μόνο την παράκαμψη Αγρινίου.
Λυπάμαι πολύ για τον εργάτη στη Γ2. Τελικά στο τμήμα της αρκούδας έχουν γίνει αρκετά θανατηφόρα ατυχήματα.
Prvezanos απ' ότι φαίνεται καθαρά στους χάρτες, η νέα χάραξη της Ιονίας βόρεια της Φιλιππιάδας κινείται ανατολικά της ΕΟ Ιωαννίνων - Άρτας.
Για το Αμβρακία - Άκτιο, έχει ειπωθεί από τον ίδιο τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ πως το τμήμα αυτό θα γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος και όχι οδός ταχείας κυκλοφορίας 2+2 λωρίδων. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 2:10 am Post subject: |
|
|
Chris ευχαριστώ, αλλά δεν φαίνεται τόσο καλά... Το ερώτημά μου είναι αν ο δρόμος θα συνεχίσει να ανεβαίνει στην κοιλάδα του Λούρου ή αν θα πάει ανατολικότερα (ένα βουνό δεξιά...) στην κοιλάδα του Αράχθου. Thnx anyway. Αν ξέρει κανείς....
Τώρα, σχετικά με το Αμβρακία-Άκτιο από δήλωση του Τρυφωνίδη (Πρεβεζάνος πολιτευτής της Ν.Δ, πρωην ΓΓ Δημοσίων έργων και κουμπάρος του Σουφλιά) πριν ένα μήνα, ο δρόμος θα έχει ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με την Εγνατία!
".....για τις εξαγγελίες του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά με τις οποίες ανήγγειλε την άμεση δημοπράτηση του Αυτοκινητοδρόμου Αμβρακία-Ακτιο μήκους 50χλμ με προδιαγραφές Εγνατίας Οδού και κόστους 300 εκ. ΕΥΡΩ....."
Πάντως οι δύο μήνες που είχε πει ο Σουφλιάς όταν παρέδιδε το Νοέμβρη κομμάτι της Εγνατίας πέρασαν, οπότε περιένουμε τις επόμενες μέρες την δημοπράτηση του έργου...(και μετά διαγωνισμό, ανάθεση, προσφυγές, καθυστέρηση και κατασκευή...)
Για αυτό λέω, ότι έπρεπε να είναι τμήμα της Ιονίας εξ'αρχής... |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 2:24 am Post subject: |
|
|
Για να απογοητεύσω λίγο, το κομμάτι Κομπότι-Άρτα είναι περίπου 7 km (το αντίστοιχο σημερινό είναι 7,3 μετρημένο στο maps.google.com), αν κρίνω από το χάρτη της παράκαμψης Άρτας στο http://greek-motorway.net/html/a5.html . Επίσης μου φαίνεται και πολύ εύκολο κομμάτι, όχι ότι κάτι τέτοιο είναι κακό, με μόνο τον κόμβο στο τελείωμα ως τεχνικό, χωρίς ποτάμια και βουνά.Φυσιολογικά δεν πρέπει να θέλει πάνω από χρόνο για να τελειώσει, αν δουλευεται πραγματικά.
Ο πιο λεπτομερής χάρτης για το τμήμα μέχρι το Αβγό που έχω βρει είναι στο http://greek-motorway.net/html/a5_particular_north.html . Και όντως κινείται ανατολικά του παρόντος δρόμου, όχι όμως τόσο ώστε να βρεθεί στην κοιλάδα του Αράχθου, διασχίζει στο Αβγο και πέφτει στην Εγνατία δυτικότερα από τη σημερινή ΕΟ στην Πεδινή. Η λογική θα έλεγε ότι θα έπρεπε να φτάνει τουλάχιστον μέχρι τον Περιφερειακό των Ιωαννίνων, αλλά δε νομίχω ότι προβλέπεται κάτι τέτοιο, οπότε ο οδηγός θα μπαίνει για 3-4 χλμ στην Εγνατία, για να πάρει τη σημερινή ΕΟ για άλλα τόσα, πριν στρίψει για τον περιφερειακό. Μου μυρίζει συμπληρωματικό έργο - ένα από τα πολλά. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 2:45 am Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίες οι φωτό bokomolech και κατατοπιστικές. Το τμήμα είναι μήκους 8,5 χλμ και όπως φαίνεται (εξάλλου η εταιρεία είναι 6ης τάξης αν δεν απατώμαι) δε βιαζόμαστε καθόλου έχουμε τα χρόνια μπροστά μας μη σκοτωθούμε κιόλας. 8,5 χλμ με ζήτημα αν περιλαμβάνει κάτι παραπάνω από δυο τρεις άνω-κάτω διαβάσεις. Προυπολογισμός 48 εκατ. ευρώ. Αλλά απ'ότι φαίνεται είναι σχεδόν έτοιμο και από 2008 θα πρέπει να το δώσουν μέσα στο 2009. Ο ΑΚ στην Άρτα δεν γίνεται? Εκεί καθυστερούν τα έργα?
Που σημαίνει μετά τα 70 συν 50 της εγνατίας συν άντε καμιά 30 χλμ απ'τους κάθετους, 8,5 της Άρτας και 35 της παράκ. Αγρινίου (του πούστη δε μπορούν να τελείωσουν τα πρώτα 13 χλμ) θα χουμε πανηγύρι παράδοσης χιλιομέτρων αυτοκ/μου για το 2009. Καμιά 200 χλμ. δηλ. Μια χαρά.
Και για να θυμηθούμε. Υπάρχει ένα τελείως ξεχασμένο τμήμα που αν περνάει κανείς από κει να φέρει καμιά πληροφορία και καμιά φωτό, το τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα που κατασκευάζεται ως 3+3 αν όχι 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και έπρεπε να παραδοθεί το 2008 αλλά πού. Έχει μήκος 11 χλμ.
Σχετικά με το Κόρινθος-Τρίπολη Engineer και άλλοι που περνάτε από κει όταν λέτε πέφτει η άσφαλτος εννοείτε έχει τελείωσει η διαπλάτυνση, έχει μπει το new jersey και τελειώνει ως σύγχρονος αυτοκ/μος?
Πρεβεζάνε η ιονία πριν τα τελευταία 5 χλμ εκεί που τελειώνει η τετράιχνη διατομή δηλ πριν το Λούρο θα κινηθεί στο ύψος των χωριών Καμπή, Γυμνότοπος, Γοργόμυλος, Γραβιά, Βαρλαάμ, Αγ. Τριάδα και πριν το Αβγό θα διασταυρωθεί με την εο και μετά ανατολικά μέχρι την Πεδινή. Η κοιλάδα του Αράχθου πέφτει πολύ ανατολικά, βρες αυτά τα χωριά στο χάρτη, υπάρχει και ένας επαρχιακός δρόμος- χωματόδρομος που ακολουθεί αυτή τη χάραξη και θα καταλάβεις. Όταν λέμε προδιαγραφές εγνατίας για το Αμβρακία-Άκτιο εννοείται φυσικά και διαχωριστική νησίδα και όχι...λωρίδα ασφαλείας, έτσι? |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 3:23 am Post subject: |
|
|
Προς επιβεβαίωση όσων αναφέρει ο SP73 και ο Beethoven σημειώνω και αυτό: "Το πρώτο αφορά στο Νομό Ιωαννίνων και συγκεκριμένα από τον Κόμβο της Εγνατίας, στην Πεδινή, μέχρι το Αβγό και το δεύτερο στο Νομό της Άρτας, από την έξοδο της παράκαμψης στην Φιλιππιάδα και προς τον Γοργόμυλο."
http://www.epiruspost.gr/ipiros/115-2008-12-02-02-21-45.html
Για το Αμβρακία-Άκτιο μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις, κυρίως για τη χρηματοδότηση (μάλλον από δημόσιες επενδύσεις). Σίγουρα, σε ό,τι αφορά την παραχώρηση της Ιονίας, χάθηκε μια ευκαίρια, λόγω των γνωστών διαφωνιών, για το Ιωάννινα-Κακαβιά: http://www.epirotikosagon.gr/service.asp?ArticleId=1575
Το ότι οι μελέτες προχωρούν είναι θετικό: http://www.super-fm.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=219&Itemid=57 αλλά το ότι δεν αναφέρεται ρητά σε όσα μεχρί σήμερα, έχουν δει το φως της δημοσιότητας για το ΕΣΠΑ: www.minpress.gr/minpress/scriptpage-bultn.html?id=125796582 (σελ. 3) μας βάζει σε σκέψεις. Πρεπεί και εδω να περιμένουμε τις πρώτες προκηρύξεις, τα περιφερειακά προγράμματα κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 4:21 am Post subject: |
|
|
Καλά μας δουλεύουν τελείως? Για την ιόνια οδό όχι μόνο είναι μες τα χρονοδιαγράμματα αλλά έχουν πιο εντατικούς ρυθμούς για να κερδίσουν χρόνο να δουλέψουν? Δηλ τώρα είναι φυσιολογικό μετά από σχεδόν δύο χρόνια μετά την κύρωση της σύμβασης να μην έχει ξεκινήσει ούτε χαλίκι, να μην ανησυχούμε δηλ? Θα μας κουφάνουν, φανταστείτε να είχαν και καθυστερήσεις τι θα γινόταν. Όλο από μήνα σε μήνα ακούμε για έναρξη αλλά όλα αυτά είναι παπαριές, και για την Ολύμπια οδό, έριξαν 100μ άσφαλτο, και ξεκίνησαν ήδη οι προκαταρκτικές εργασίες. Τι άλλες βλακείες θα ακούσουμε. Προκαταρκτικές εργασίες είδαμε στην καφέ αρκούδα, δηλ διάνοιξη εργοταξιακών οδών και θεμελίωση γεφυρών, και μόλις υπογράφηκαν οι 4 εργολαβίες σε μερικούς μήνες είδαμε να ξεφυτρώνουν γέφυρες. Τουλάχιστον να τελειώσουν μέσα στο έτος την παράκαμψη Αγρινίου για να χουν να δείξουν κάτι το ελάχιστο. Αν μάλιστα είχε συμπεριληφθεί στη σύμβαση και το Ιωάννινα-Κακκαβιά εκεί μπορεί το έργο να μην είχε υπογραφεί ακόμα αν τους είναι τόσο ασύμφορο.
Πριν που πα για Κόρινθο-Τρίπολη εκεί που έπαιζα με το google map ζωγράφισα και λίγο (ευχάριστη ενασχόληση ) και βάζω μια φωτό με το τμήμα Στέρνα-Αρτεμήσιο και την πιθανή νέα βελτιωμένη χάραξη με δεδομένα ότι υπάρχει μια σήραγγα Νεοχωρίου (στη μεγάλη στροφή κάτω αριστερά με μπλε χρώμα) και μια σήραγγα Στέρνας κοντά στις κεραίες που δεν ξέρω που πέφτει αλλά από δω κι εκεί υποθέτω ότι πέφτει εκεί που την έβαλα λίγο πιο πέρα δηλ μετά της Νεοχωρίου. Πλάκα πλάκα απ'ότι φαίνεται στο σχέδιο ( ) με δυο τρεις παρεμβάσεις και δυο σήραγγες (παίζει μάλλον και μια γέφυρα που θέλουν να την κάνουν σήραγγα κοντά στο Νεοχώρι) η χάραξη βελτιώνεται πολύ και οι καμπύλες ανοίγουν πολύ. Για να δούμε τι θα κάνουν.
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/Clipboard011.jpg
Τελικά η σήραγγα Στέρνας πού πέφτει εκεί που την έβαλα? |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 2:10 pm Post subject: |
|
|
Beethoven
Για το ερώτημα που έθεσες πιο πάνω η απάντηση είναι όχι προς το παρόν δηλαδή όπου έχει τελειώσει η διαπλάτυνση και έχει τοποθετηθεί άσφαλτος αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γίνει και η αντικατάσταση των εσωτερικών μπαριέρων σε τσιμεντένιο στηθαίο τύπου new jersey. Υποτίθεται ότι αυτό πρέπει να γίνει.
Για τη φωτό που έφτιαξες από το google map πρεπει να σου πω ότι περίπου σωστά έβαλες τις σήργγες μετά την Στερνα πλην ομως η κίτρινη γραμμή που έχει βάλεις δεν ισχύει αφού ο αυτοκινητόδρομος δεν αλλάζει κατά τα λοιπά χάραξη. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 7:32 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Πόσα χλμ είναι ο δρόμος που διήνυσες συνολικά?
Και μιας και βλέπω ότι το Ford αντέχει το ... χωματόδρομο... να ζητήσω να έχω φωτογραφίες κάποια στιγμή και από παράκαμψη Αγρινίου... Στο δρόμο σου είναι και αυτή
|
Γύρω στα 7,5 χιλιόμετρα όσο είναι και το μήκος του τμήματος, όπως ειπώθηκε και από άλλους συμφορουμίτες.
Δυστυχώς το Ford δεν είναι δικό μου. Εγώ ένα ταπεινό Polo έχω... δεν είναι και το κατάλληλο όχημα για off road διαδρομές.
Beethoven wrote: |
Ο ΑΚ στην Άρτα δεν γίνεται? Εκεί καθυστερούν τα έργα?
|
Ο Α/Κ Άρτας της Ιονίας θα γίνει στο σημείο που τελειώνει το κομμάτι της παράκαμψης που κατασκευάζεται και αρχίζει το κατασκευασμένο τμήμα. Αυτό το σημείο είναι ο οικισμός Αγ. Δημητρίου Πέτα. Από αυτό το σημείο, η είσοδος της Άρτας απέχει λιγότερο από χιλιόμετρο. Υπάρχει μια μεγάλη ιστορία με προσφυγές σε αυτό το σημείο σχετικά με την κατασκευή του κόμβου. Αυτή τη στιγμή δε μπορώ να πω με σιγουριά που ακριβώς βρίσκεται το θέμα, έχω την εντύπωση πάντως ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει πάρει την απόφαση να γίνει ο κόμβος όπως είπα νωρίτερα (Ιονιά πανω, Τρικάλων-Άρτας από κάτω) κάτι που ικανοποιεί τους κατοίκους του οικισμού. Αν έχω νεότερα για αυτό το θέμα θα ενημερώσω, καθώς πολλές φορές υπάρχουν άρθρα στον τοπικό τύπο της Άρτας.
corfu wrote: |
Για εσάς που αναρωτιέσται σχετικά με τα ΣΕΑ σε εγνατία αλλά και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, βλέπω πως η Olympus Plaza να σαρώνει τους διαγωνισμούς. |
Μιας και το θυμήθηκα, χτες που πέρασα από το Αντίρριο, είδα ότι δίπλα στο καινούργιο βενζινάδικο ανοίγει προσεχώς νέο Olympus Plaza. (Απέναντι από το υπάρχον).
Τέλος περνώντας από Κουβαρά πάνω από την παράκαμψη Αγρινίου, είδα ότι άρχισαν να βάζουν τσιμεντένια αυλάκια στις άκρες του δρόμου (δεν ξέρω τον ακριβή ορισμό). Μάλλον ετοιμάζονται για ασφαλτόστρωση. Εύχομαι τον Αύγουστο το αργότερο να δοθεί στην κυκλοφορία αυτό το τμήμα. |
|
Back to top |
|
 |
|