View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Jan 13, 2009 11:29 pm Post subject: |
|
|
Έχουν προκυρηχθεί οι 3 (διπλοί) ΣΕΑ στη Θράκη στις 17/12.
Θα γίνουν στο Αρδάνιο,
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=68&pl=797&pk=216&ap=362
στη Μάκρη,
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=68&pl=797&pk=215&ap=362
και στο Σώστη
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=68&pl=797&pk=214&ap=362
Όπως όμως έλεγα και χτες οι όροι δεν είναι πολύ συμφέροντες για την εταιρεία πετρελαιοειδών, οπότε μπορεί και να καθυστερήσουν αρκετά. Πάντως ειλικρινά, αν ξέρεις κάπου να σταματήσεις εκτός δρόμου, είναι σαφώς προτιμότερα από οποιονδήποτε ΣΕΑ. Και εφόσον δεν έχει και διοδια στις εισόδους, δεν είναι και φοβερό το θέμα. Βέβαια για αυτόν ακριβώς το λόγο δε συμφέρουν οι ΣΕΑ τις εταιρείες, αφού δεν έχουν διασφαλισμένη κίνηση.
edit - Ψάχνοντας το λίγο περισσότερο, οι ΣΕΑ Μάκρης και Αρδανίου είχαν ξαναπροκυρηχθεί τον Ιούνιο,
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=68&pl=797&pk=162&ap=362
το ίδιο και ο Σώστης
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=68&pl=797&pk=161&ap=362,
αλλά και ο Πλάτανος (έξω από τη Βέροια αν κατάλαβα καλά)
http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=68&pl=797&pk=160&ap=362
Για να μη βλέπω να ξαναπροκυρήσσεται ο Πλάτανος, μάλλον οι άλλοι βγήκαν άγονοι. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 11:59 am Post subject: Ηπειρος στο κέντρο... |
|
|
Πολύ χαρούμενος με αυτά που βλέπω... Επιτέλους... Μόνο που μπερδεύτηκα σχετικά με το αν το Μέτσοβο Παναγιά παραδόθηκε τελικά ή αν θα πραδοθεί αργότερ αόλο μαζί με το υπόλοιπο κομμάτι ως τα Γρεβενα...
Επίσης πολύ χαρούμενος που βλέπω posts σχετικά με Ιονία Οδό, αλλά και για το Ηγουμενίτσα Πρέβεζα. |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 12:39 pm Post subject: |
|
|
για το φιλο prevezano
μετα τις σημερινες παραδοσεις τα υπολοιπομενα τμηματα της εγνατιας ειναι:
Τύρια - Ιωάννινα 3 χλμ.
Γέφυρα Αράχθου 1 χλμ.
Μέτσοβο - Παναγιά 15 χλμ.
Παναγιά - Ανατ. Α/Κ Γρεβενών 31 χλμ.
ΣΥΝΟΛΟ 50 χλμ. ακομα! |
|
Back to top |
|
 |
Johnaraz Visitor


Joined: 03 Dec 2008 Posts: 3 Location: London
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 1:21 pm Post subject: |
|
|
Αισιόδοξα νέα επιτέλους απο το μέτωπο της Εγνατίας με τις παραδόσεις...
Οι παρακάτω φωτογραφίες ειναι τραβηγμένες απο την γέφυρα όπου ο παρών δρόμος περνάει πάνω απο την εγνατία, πριν το Κηπουριό.
20 Δεκεμβριου 2008
http://i555.photobucket.com/albums/jj454/sirjohnaraz/DSC06906.jpg
http://i555.photobucket.com/albums/jj454/sirjohnaraz/DSC06910.jpg
4 Ιανουαριου 2009 (ντυμενη στα καταλευκα)
http://i555.photobucket.com/albums/jj454/sirjohnaraz/DSC07018.jpg
Οφείλω να πω οτι και τις 2 φορές που έκανα την διαδρομή Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη, μεταξύ 20 Δεκέμβρη και 4 Ιανουαρίου, το κομμάτι Α/Κ Αράχθου - Α/Κ Περιστερίου ήταν πανέτοιμο (διαγραμήσεις, φωτισμός κλπ).
Το ίδιο ισχύει και για την σύραγγα Ανηλίου, πλήρως φωτιζόμενη, ασφαλτόστρωση με διαγραμήσεις κλπ.
Τον Δεκέμβριο, στο κομμάτι μετά το Μέτσοβο τα κόκκινα φορτηγά της αττικατ απλά υπήρχαν παντού εκείνο το πρωινό. Υποθέτω ασφαλτοστρώσεις στην αρκουδα?
Ελπίζω προς τον Μαρτιο που θα ξαναπεράσω να χαρώ πλήρη εγνατία μέχρι την Θεσσαλονίκη. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 1:40 pm Post subject: |
|
|
τι ειναι αυτό? πλάκα μας κάνουν? Ετσι πάει ο δρόμος?? |
|
Back to top |
|
 |
Johnaraz Visitor


Joined: 03 Dec 2008 Posts: 3 Location: London
|
|
Back to top |
|
 |
kostakakis New Member

Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 2:31 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά.
Στο πολύ καλό ρεπορτάζ του Engineer, 4 σελίδες πίσω ήθελα να προσθέσω από εδώ το παρακάτω:
Aρχαία σε δυο σημεία συνάντησε ο νέος αυτοκινητόδρομος
Τα αρχαία που βρέθηκαν σε δύο σημεία στο τμήμα από το Καλογερικό έως τη Μεγαλόπολη και η χρηματοδότηση στο κομμάτι Παραδείσια - Τσακώνα που χορηγείται με αργούς ρυθμούς, αποτελούν τα δύο νέα και κρίσιμα στοιχεία στο έργο της κατασκευής του εθνικού δρόμου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας. Αρχαία βρέθηκαν στο Καλογερικό, στην έξοδο της υπό διάνοιξη σήραγγας και στο σημείο της κατολίσθησης στο τμήμα Μαλλωτά - Λεύκτρο, που αποκαθίσταται. Το Παραδείσια - Τσακώνα για την ώρα αντέχει, αλλά το επόμενο διάστημα θα απαιτήσει πιο γρήγορους ρυθμούς χρηματοδότησης για να συνεχιστεί απρόσκοπτα.
Αρχαία βρέθηκαν στην υπό διάνοιξη σήραγγα στο Καλογερικό και στο σημείο της κατολίσθησης μετά τη σήραγγα Ραψομμάτη, στο ύψος της Μεγαλόπολης. Στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα που ανακατασκευάζεται, η χρηματοδότηση του έργου που προέρχεται από εθνικούς πόρους, δεν είναι η ενδεδειγμένη και απειλεί με καθυστέρηση την υλοποίηση και την ολοκλήρωσή του.
Αυτά είναι τα νέα στοιχεία από την πορεία των έργων στον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας. Όπως φαίνεται, το καλοκαίρι του 2010 είναι κρίσιμο χρονικό σημείο για την υλοποίηση του έργου, η περίοδος που οι στροφές του Καλογερικού, της Μεγαλόπολης και της Τσακώνας θα αποτελέσουν παρελθόν.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από υπευθύνους των ομίλων - κοινοπραξιών που εκτελούν τα έργα:
- Από τον όμιλο “Μορέας“ που υλοποιεί το έργο με τη σύμβαση παραχώρησης, όσον αφορά τις σήραγγες:
Στο Αρτεμίσιο η δεύτερη σήραγγα που έχει διανοιχθεί και γίνονται εργασίες στα μπετά, θα είναι έτοιμη το φθινόπωρο του 2009. Μόλις παραδοθεί αυτή, θα κλείσει η υφιστάμενη για ένα δίμηνο - τρίμηνο για να εκσυγχρονιστεί. Τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμες και οι δύο.
Στο Νεοχώρι οι σήραγγες θα είναι έτοιμες τέλος του 2009, αλλά θα δοθούν στην κυκλοφορία μαζί με τις γειτονικές σήραγγες στις κεραίες το καλοκαίρι του 2010.
Στο Καλογερικό η διάνοιξη της σήραγγας προχωράει από τη βόρεια πλευρά, από τη νότια, όμως, βρέθηκαν αρχαία. Και για την ώρα σ’ αυτό το σημείο υπάρχει εκκρεμότητα και αναμένεται η παρέμβαση αρχαιολόγων, για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Εκτιμάται πως το καλοκαίρι του 2010 η διάβαση Καλογερικού θα είναι έτοιμη.
Στο Ραψομμάτη η δεύτερη σήραγγα προχωράει και θα είναι έτοιμη το καλοκαίρι του 2010.
- Για τις προσβάσεις στη σήραγγα Ραψομμάτη (Αθήναιο - είσοδος σήραγγας, έξοδος σήραγγας - Μαλλωτά και γέφυρα Αλφειού), εκτιμάται πως μπορεί να επιτευχθεί το χρονοδιάγραμμα και τέλος του 2009 να δοθεί όλο το τμήμα με τη σήραγγα. Εμπλοκές καταγράφηκαν, όμως, με πρόσθετες απαλλοτριώσεις, λόγω αστάθειας πρανών και αρχαίων. Ειδικότερα, βρέθηκε αρχαίο νεκροταφείο στην κορυφή του λόφου που κατολισθαίνει και ο οποίος αποκαθίστατο.
- Για το Παραδείσια - Τσακώνα: Η ανάδοχος κοινοπραξία περιμένει χρήματα, για να προχωρήσουν οι εργασίες σύμφωνα με το σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα. Για την ώρα υπάρχουν καθυστερήσεις και η κοινοπραξία συνεχίζει να προχωράει με δανεισμό, όσο μπορεί. «Από κει και πέρα έχει ο Θεός», μας επισημάνθηκε σχετικά.
Στην κοιλαδογέφυρα των 470 μέτρων τέλος Ιανουαρίου τελειώνει η θεμελίωση.
Τώρα δουλεύονται τα βάθρα. Τα βάθρα δουλεύονται και στην πρώτη 160άρα γέφυρα. Στην τοξωτή, στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, γίνονται εργασίες στο μεσόβαθρο. Στο ακρόβαθρο προς Καλαμάτα έχει φθάσει το 70% η ανωδομή.
Το πάνω ακρόβαθρο είναι έτοιμο. Στη δεύτερη 160άρα συνεχίζονται τα βάθρα, ενώ το ένα μεσόβαθρο έχει κατολισθήσεις και αντιμετωπίζεται με προεντεταμένα αγκύρια. Εκτιμάται πως το καλοκαίρι θα πέσει ο φορέας της κοιλαδογέφυρας και την ίδια περίοδο θα δουλεύεται και η τοξωτή.
Οπως τονίζεται, το κρίσιμο ζήτημα είναι η χρηματοδότηση του έργου, ώστε καλοκαίρι του 2010 να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην κυκλοφορία. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 2:40 pm Post subject: |
|
|
SP73 wrote: | Εννοεί την υποθαλάσσια Ακτίου-Πρεβέζης, που όντως ήδη υπάρχει. Το άρθρο έχει ένα πρόβλημα με τις ορολογίες, αφού λέει πως ο αυτοκινητόδρομος (!) Πρεβεζας-Ηγουμενίτσας είναι σε κακή κατάσταση.
|
Και επειδή το θέμα με ενδιαφέρει να συμπληρώσω τα εξής:
Ο δρόμος Πρέβεζα Ηγουμενίτσα δεν είναι σε κακή κατάσταση, απλά είναι ένας δρόμος ο οποίος σύντομα θα ξεπεραστεί ... γιατί δεν είναι αυτοκινητόδρομος αλλά μια Ε.Ο. με ευρύ πλάτος σε πολλά σημεία (για πολλά χιλιόμετρα έχει δύο λωρίδες στη μια κατεύθυνση και μια στην άλλη και μετά ανάποδα) ενώ δεν έχει Jersey ή μπάρες ανάμεσα στα δύο ρεύματα.
Το πρόβλημα είναι ότι σε πολλά σημεία είναι παραλιακός και ειδικά το καλοκαίρι εξυπηρετεί πολλά τουριστικά μέρη. Όλοι οι Πρεβεζάνοι έχουν κάποιο γνωστό με σημαντικό ατύχημα ( πολλές φορές θανατήφόρο) σε εντοπισμένα σημεία του. (βλ Νikopolis Club)
Εδώ θα συμφωνήσω λοιπόν με προηγούμενα post, ότι δεν θα πρέπει κατ' ανάγκην όλοι οι δρόμοι να είναι σαν την Εγνατία.
Το σίγουρο όμως είναι ότι ο Δρόμος αυτός θέλει τοπικά βελτιώσεις ειδικά στο ύψος παραλιακής ζώνης Πρέβεζας (ακτή Νικοπόλεως, Μονολίθι Μέχρι και Καστροσυκία) με δημιουργία παράλληλης οδού τοπικού χαρακτήρα χωρίς όμως να καταστραφούν τα παραθαλάσσια δάση μας....
Είναι μεγάλη κουβέντα για το πως μπορεί να γίνει αυτό.
Επίσης ήδη από ότι διαβασα και στο φόρουμ δημοπρατείται το κομμάτι που είναι κοντά στην Ηγουμενίτσα που έχει χειρότερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ...
Τέλος να θυμίσω ότι ο δρόμος αυτός εξυπηρετεί εκτός από Θεσπρωτία και την Κέρκυρα και αν γίνει με το καλό ο Αμβρακία Άκτιο πραγματικά δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να ταξιδέψει κανείς μέσω Ιωαννίνων για Αθήνα.
Για το θέμα περι ανταγωνιστικών προς την Ιονία Οδό δρόμων να πω ότι έτσι δεν αντιμετωπίζεται τόσο ο δρόμος αυτός (Ηγουμ. Πρέβεζα) από μόνος του, αλλά η προοπτική δημιουργίας παραλιακόύ δρόμου Ηγουμενίτσα Πρέβεζα Αστακός Μεσολόγγι Αντίριο, όπως ήταν και΄ο αρχικός προγραμματι΄σμός του έργου πριν 20 χρόνια (Δυστυχώς μας κέρδισαν οι μεγάλλοι Γιάννενα Άρτα Αγρίνιο, και ο δρόμος των τεσσάρων λιμανιών δεν θα γίνει ποτέ.... τουλάχιστον όχι σαν αυτοκινητόδρομος).
Όσο για την Εγνατία κρίμα να μην είμαι εκεί να βολτάρω και εγώ....
Τα συνορά΄πέφτουν, ήρθε η ώρα της Ηπείρου....  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 4:03 pm Post subject: |
|
|
Στις φωτό από την Εγνατία στο Κηπουριό φαίνεται να υπάρχει σημαντική κλίση αλλά σίγουρα φταίει και η οπτική απάτη λόγω του ότι είναι στο βάθος της φωτό.
Αυτό που παρατηρώ επίσης είναι η απουσία τσιμεντενιου στηθαιου εσωτερικά (new jersey) υποθέτω για καλύτερη απορροή ομβρίων υδάτων. Οπως και να έχει παντως είναι ένα (σχετικό) μείον στην κατασκευή. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 5:11 pm Post subject: |
|
|
Στις φωτογραφίες του Corfu από τον Οκτώβριο, φαίνεται καθαρά ότι οι κλίσεις είναι εντάξει, όμως με λίγη περισσότερη προσοχή βλέπει κανείς ότι και στις φωτογραφίες του Johnaraz παραμένει το χώμα στο τέλος πριν από τη σήραγγα Βενέτικου και αυτό είναι το πιο ανησυχητικό. Εγώ πάντως σε αυτό το τμήμα βάζω τα λεφτά μου για τελευταίο του έργου.
|
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Wed Jan 14, 2009 7:29 pm Post subject: |
|
|
Το κλίμα μετά τις γιορτές έχει σίγουρα αλλάξει. Καλωσορίσματα στους νέους φίλους και ένα μεγάλο μπράβο στον corsakia για το πληρέστατο ρεπορτάζ.
Οι κλίσεις όπως φαίνονται από τις φώτο του Corfu αλλά και από τις πιο "πρόχειρες" του Johnaraz είναι μάλλον πιο "ήσυχες".
@greekbiz, έχει καιρό που το διάβασα και δυστυχώς δε θυμάμαι πού ότι ο κάθετος της Κομοτηνής θα είναι 1+1 με ΛΕΑ χωρίς διαχωρισμό των κλάδων. 20χλμ. δρόμος είναι, με νέα χάραξη και τα ανάλογα τεχνικά, μάλλον κρίνεται επαρκής. Ούτε άλλωστε, απ' ότι ξέρω υπάρχει ή σχεδιάζεται, για το ορατό μέλλον, κάτι καλύτερο και από βουλγαρικής πλευράς. Τα έργα έχουν ξεκινήσει αλλά δεν έχουμε δει ή διαβάσει κάτι για την εξέλιξή τους. Μάλλον από εδώ θα πάρουμε τα πρώτα στοιχεία!
@SP73 πράγματι σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Γούλα σε ραδ/σταθμό της Θεσ/νίκης, κατά τα μέσα Οκτωβρίου, οι διαγωνισμοί που αναφέρεις κρίθηκαν άγονοι. Είπε ότι θα επαναπροκηρυχτούν με νέους όρους και για υποδομές μικρότερης κλίμακας. Ένας δισταγμός εκ μέρους των ενδιαφερομένων ίσως δικαιολογείται επίσης από το γεγονός ότι προς το παρόν θα στερούνται, σε μεγάλα τμήματα του δρόμου, τους τακτικότερους και μεγαλύτερους πελάτες τους (Νταλίκες, Βυτία, κτλ). Προκύπτει πάντως ένα θέμα, όταν με το καλό Φλεβάρη ανοίξει όλος ο δρόμος, όχι τόσο για μας που γνωρίζουμε το πρόβλημα, όσο για τους ταξιδιώτες που κατεβαίνουν στην Ηγουμενίτσα χωρίς γεμάτα ρεζερβουάρ αφού εδώ περιμένουν να βρουν φθηνότερο καύσιμο. Εξαιρετικά διαφωτιστικός ο τρόπος που συνδυάζεις ΣΕΑ και "μετωπικά" ή "πλαϊνά" διόδια και τα θέματα που εγείρονται. Brilliant!!
@ariskop θα είχε αξία να κάνεις τον κόπο να μας πληροφορήσεις και για τις ανάλογες συμβάσεις του Ε65 και του Morea για να δούμε αν και τι γράφεται εκεί και για άλλους κρίσιμους περιφερειακούς άξονες, όπως ο Κοζάνη-Λάρισα και Τρίπολη-Άργος-Ναύπλιο αντίστοιχα. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 9:55 am Post subject: |
|
|
η περιγραφη του καθετου Κομοτηνής αναφέρει επακριβώς:
τυπική διατομή 7.50/10.50 με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση 3.75μ και έρεισμα 1.5μ εκατέρωθεν
επίσης δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να είναι ασύμφορος ένας ΣΕΑ...το παρατηρητήριο της Εγνατίας δίνει κυκλοφορία στην περιοχή Αλεξανδρούπολης-Κομοτηνής 7000 αυτοκίνητα ημερησίως(περσινή τιμή) |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 2:43 pm Post subject: |
|
|
Tην ημέρα που δώθηκε η εγνατία είμουν Αθήνα και επέστρεψα από Λαμία - Δομοκό - Τρίκαλα για να περάσω από Μέτσοβο και να κάνω το νέο τμήμα.
Από Α/Κ Μετσόβου έως Α/Κ Ιωαννίνων, έκανα 26 λεπτά με ταχύτητες όχι πάνω από 130 - 140 χιλ/ώρα. Δηλαδή αν δωθεί και η γέφυρα Αράχθου τι θα γίνει? Θα το κάνουμε 16 λεπτά? Φοβερό.
Τώρα στο σημείο που θα κατασκευαστεί η γέφυρα Τ9/Τ11 και συγκεκριμένα στο σημείο που εφάπτεται ο μονός κλάδος της εγνατίας με την ΕΟ, υπάρχει καθύζηση στο οδόστρωμα, κάτι σαν ''γλυκό'' σκαλάκι.
Τεχνικός μου είπε πως μέχρι να κατασκευαστούν οι γέφυρες Τ9/Τ11, δε θα κάνουν τίποτα άλλο από το να μπαζώνουν το συγκεκριμένο σημείο με άσφαλτο.
Το τμήμα Μέτσοβο - Παναγιά θα δωθεί τον Φεβρουάριο όπως το αναμένουμε αλλά όχι και το Παναγιά - Βενέτικος. Το θεωρούν πολύ δύσκολο για μέχρι τέλος Φλεβάρη.
Όσο για τη γέφυρα Αράχθου τον Μάρτη θα περπατιέται ο ένας κλάδος (εργοταξιακά) και στο σύνολο της η γέφυρα με τις προσβάσεις της θα δωθεί το αργότερο έως το τέλος Ιουλίου.
Τα παραπάνω τα έμαθα από άτομα που δουλεύουν στο εργοτάξιο της γέφυρας αλλά και από άτομα της ΕΟΑΕ.
Το λέω αυτό για να θεωρηθούν οι πληροφορίες πιο ασφαλείς από αυτά που λέει ο υπουργός στα ΜΜΕ για παράδοση των 50 χιλ. της κύριας χάραξης για τέλος Φλεβάρη.
Πάντως ακόμη δεν μάθαμε και δεν καταλάβαμε πως ενώ τα τμήματα που ήταν έτοιμα από τις 23 Δεκεμβρίου, παραδώθηκαν μόλις προχθές.
Ας το παραβλέψουμε όμως κι αυτό και ας χαρούμε τα νέα τμήματα μέχρι την παράδοση των νεοτέρων που έρχεται στο εγγυς μέλλον. |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 5:20 pm Post subject: |
|
|
26 λεπτά!!!!
too good to be true!!!
Μπράβο...και μπράβο για την ενημέρωση μας γιατί με τους πολιτικούς εκατέρωθεν δεν βγάζεις άκρη...
...καλός και ο Ιούλιος για τον Αραχθο... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 5:45 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω θα είμαι ο πρώτος του forum που θα έχω την τιμή να περάσω ολοκληρωμένο το τμήμα Θεσσαλονίκη-Κήποι Έβρου αύριο το απόγευμα! Θα ενημερώσω για χρόνους... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 5:55 pm Post subject: |
|
|
Άντε το καλοκαίρι πάμε για χρονομέτρηση Ηγουμενίτσα - Κήποι
26 λεπτά χωρίς τη γέφυρα Αράχθου και με τις παρακάμψεις στο Περιστέρι - Άραχθος είναι πάρα πολύ καλός χρόνος. Ένα τεταρτάκι θα κάνεις όταν τελειώσουν όλα... Προάστιο των Ιωαννίνων θα γίνει το Μέτσοβο  |
|
Back to top |
|
 |
passat New Member

Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 11:21 pm Post subject: |
|
|
Φίλε corfu ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Μήπως ξέρεις ποιο
είναι το χρονοδιάγραμμα για Τ9/Τ11 και επίσης για Τύρια; |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 11:26 pm Post subject: |
|
|
Ασύλληπτοι χρόνοι για όσους πανηγυρίζαμε αν βγάζαμε το Θεσ/νίκη-Γιάννενα σε λιγότερο από 4μιση ώρες. Σα να μ' έπιασε μια νοσταλγία πάντως για του Μουργκάνι. Aν ανοίξει η Παναγιά λέω να το κάνω μια τελευταία φορά, τιμής ένεκεν, για τις απόκριες!
Κατά σύμπτωση χθεσινή επιβεβαίωση, από τα πιο επίσημα χείλη, ότι όλα βαίνουν καλώς για τη Νυμφαία: http://tvradio.ert.gr/radio/local_details.asp?id=2186&newsid=437464
Σκαλίζοντας βρήκα και αυτόν τον χάρτη, πιο λεπτομερή (με όλα τα τεχνικά) από τον αντίστοιχο του site της Εγνατίας: http://info.greekembassy-sofia.org/images/XANTHI_B.jpg
Και αυτό για τις σήραγγές του (σελ. 4, σήραγγες 23-27): http://www.eesye.gr/uploads/5/81/0711_Deltio.pdf
Και στους δύο χάρτες, όμως, δε μπορώ να διακρίνω πώς θα "κουμπώσει" στον κύριο άξονα.
corfu έτυχε να μάθεις πότε προγραμματίζουν να πιάσουν τις Τ9-11; Είχαμε καμιά μετακίνηση προσωπικού/μηχανημάτων προς τα εκεί και τα Τύρια; |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 11:41 pm Post subject: |
|
|
26 λεπτά δεν ειναι άσχημα δηλαδη αν ολοκληρωθεί η Ε-65 θα κάνω το Τρίκαλα-Γιάννενα 1 ώρα και το Τρίκαλα-Ηγουμνίτσα 1,30ώρα?μου φαίνεται πώς θα βγάινω για καφέ συνέχεια Γίαννενα αντι για Τρίκαλα Τώρα για τον κόμβο στη Παναγία έμαθα πως κατέβεικε όλοι η αττικατ για νατον τελείωσει και αυτη τη στιγμη κάνουν μπαζώματα. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 1:31 am Post subject: |
|
|
chrisskg wrote: |
Και στους δύο χάρτες, όμως, δε μπορώ να διακρίνω πώς θα "κουμπώσει" στον κύριο άξονα.
|
Δε θα κουμπώσει ακριβώς στον κύριο άξονα. Θα υπάρχει ισόπεδος κόμβος με την ΕΟ Κομοτηνής-Σαπών, σχεδόν στο ύψος του Ανατολικού Α/Κ Κομοτηνής της Εγνατίας. Στο http://maps.google.com η φωτογραφία πρέπει να είναι σχετικά πρόσφατη και φαίνεται η διασταυρωση αρκετά καθαρά.
@kostis. Για τους ΣΕΑ είναι αρκετά ξεκάθαρα τα πράγματα. Υπάρχει μία επένδυση, την οποία ουσιαστικά ορίζει το κράτος, που ορίζει και τις προδιαγραφές κατασκευής. Επίσης θα υπάρχει ένα μίσθωμα, που είναι και το αντικείμενο του πλειοδοτικού διαγωνισμού.
Αυτό το πρατήριο, αν είναι ιδιόκτητο της εταιρείας, θα πρέπει να κερδίζει τόσο, ώστε να υπερκαλύπτει το μίσθωμα, να αποσβένει την επένδυση και να αφήνει και κέρδος. Και φυσικά έχει και την υποχρέωση 24ωρης λειτουργίας, η οποία σαφώς δε συμφέρει τον επιχειρηματία. Τα 7000 οχήματα που αναφέρεις δεν τα βρήκα, εγώ βρήκα 5500 για το Αρδάνιο στο http://observatory.egnatia.gr/factsheets/fs_2008/TRA01_factsheet_2008.pdf . Σε κάθε περίπτωση είναι λιγότερα ημερήσια οχήματα από την ωριαία δυνατότητα του δρόμου (8000)!
Με αυτόν τον αριθμό οχημάτων δύο πρατήρια (γιατί είναι ζεύγη) εμένα μου φαίνονται πολλά. Και μου φαίνεται σαφώς πιο συμφέρον άν έχει κάποιος ένα πρατήριο βγαίνοντας από την Αλεξανδρούπολη, ή την Κομοτηνή και πριν μπει στην Εγνατία, για να πιάσει τους εισερχόμενους. Οι εταιρείες δεν κάθονται, έχουν ήδη τοποθετηθεί κατάλληλα και δεν τους αρέσει να ανταγωνίζονται τους εαυτούς τους.
Και όπως πιθανότατα πολλοί εδώ μέσα ξέρουν, αλλά εγώ αγνοούσα, τα φορτηγά από Τουρκία γεμίζουν καύσιμο χωρίς δασμούς στο τελωνείο των Κήπων (από την Τουρκική πλευρά), άρα ούτε αυτοί θα γεμίσουν στους ΣΕΑ. Αυτό που λέω είναι πως μου φαίνεται λογικό να το σκέφτονται, ειδικά σε αυτούς τους καιρούς... |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 12:11 pm Post subject: |
|
|
Εμένα 3 ΣΕΑ στην Θράκη μου φαίνονται υπερβολικά.
Αν σκεφτείτε οτι Καβάλα Ξάνθη 30 λεπτά, Ξάνθη Κομοτηνή άλλα 30 και Κομοτηνή Αλεξανδρούπολη 20 λεπτά, νομίζω 1 κάπου στην Κομοτηνή θα ήταν υπεραρκετό. |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 1:05 pm Post subject: |
|
|
Ναι αλλα ετσι, χωρις ανταγωνισμο, θα ειχαμε γλεντια με τις τιμες των καυσιμων. Ενταξει, προφανως θα γινουν ΣΕΑ καποια στιγμη απλα φαινεται οτι πρεπει πιο πριν και να εχει ολοκληρωθει τελειως ο δρομος για να παρει τα πανω της για τα καλα η κινηση και να εχουν μπει διοδια για να μη συμφερει το μπες - βγες ισως και να αλλαξουν προς το πιο ευνοικο οι οροι των διαγωνισμων. |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 8:48 pm Post subject: |
|
|
εγινε ανανεωση στους χαρτες στο www.egnatia.gr
καλα μιλαμε πορωση να βλεπεις σχεδον ολη την εγνατια με μαυρο χρωμα αντι για πρασινο  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jan 16, 2009 9:54 pm Post subject: |
|
|
Ναι το είδα το update και έφτιαξα μια διαδρομή που ίσως θα συμφέρει να κάνουμε όταν σε λίγες ημέρες θα παραδωθεί το τμήμα Μέτσοβο - Παναγιά, για όσους θα θέλουν να πάνε προς Γρεβενά και όχι προς Τρίκαλα.
Δηλαδή να χρησιμοποιείσουν το πιο πάνω τμήμα χωρίς να βγουν στο Μέτσοβο και να πάνε από Μηλιά.
Όταν βγείτε από την εγνατία στην ΕΟ στο ύψος της Παναγιάς συνεχίζεται προς Τρίκαλα και μετά από λίγα μέτρα αριστερά υπάρχει διασταύρωση προς Πλατανιστό (Κουτσούφλιανη). Συνεχίζετε και μετά τον Πλατανιστό ο δρόμος βγαίνει στην επαρχιακή οδό Κρανιάς - Καλιθέας. Στρίβετε αριστερά προς Κρανιά απ' όπου θα βγείτε στην λειτουργική εγνατία προς Κηπουρειό, Γρεβενά.
Τώρα βέβαια δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι αυτός ο δρόμος, πάντως είμαι σίγουρος πως είναι ασφαλτοστρωμένος γιατί πριν ένα χρόνο όταν κάναμε το οδειπορικό για την αρκούδα, ο δρόμος αυτός περνά κάτω από την γέφυρα Γ2 μεταξύ των σηραγγών Παναγιάς και Συρτού.
Παραθέτω τον χάρτη που έχω σημειώσει τη διαδρομή. Πρέπει να είναι σύνολο περίπου 20 χιλ.
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/PANAGIA_POLIMILOS.jpg
Εκτός βέβαια και αν παραδωθεί και η αρκούδα μαζί με το Παναγιά - Μέτσοβο, οπότε τσάμπα μιλάμε.  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 12:38 am Post subject: |
|
|
Αυτό το ρημαδιασμένο κομμάτι Σουφλί Διδυμότειχο ακόμα να τελειώσει; |
|
Back to top |
|
 |
|