View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 7:51 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας!
Θεωρείτε οτι είναι υπερβολική ταχύτητα τα 160 στην Εγνατία Οδό; |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 8:27 pm Post subject: |
|
|
Είναι υπερβολική για καθε δρομο αυτή η ταχύτητα. Φαντάσου το κάθε "καγκουράκι" με το σάπιο του αμάξι που το μόνο που έχει πάνω είναι ένα μπουρί, να μπορεί να τρέχει με αυτή την ταχύτητα χωρίς κανείς να μπορεί να του πει κατι. Μία τέτοια ταχυτητα θα ηταν λογική άμα είχαμε τα αυτοκίνητα που έχουν οι Ολλανδοί ή οι Γερμανοί. |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Thu Jan 01, 2009 9:52 pm Post subject: |
|
|
χρόνια πολλα και απο εμενα το 2009 να φέρει ότιδεν έφερε το 2008 δηλ περισσότερα χλμ κλειστών αυτοκινητοδρόμων. Οσο για την ταχύτητα πιστεύω ότι το καλύτερο όριο θα ήταν 140 πασ νορμαλ και χαλασρά και δεν έιναι και τεράστια ταχύτητα για ΄δρόμους τέτοιων προδιαγραφών όπως η εγνατία. |
|
Back to top |
|
 |
Giorgos Kollias New Member


Joined: 04 Jun 2007 Posts: 14
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 12:02 am Post subject: Ν.Ε.Ο. ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ |
|
|
Χρόνια πολλά σε όλους! Δημιουργικό το 2009 (σε όλους τους τομείς).
Να πληροφορήσω ότι έχω φωτογραφίες (περισσότερες από 100) από τη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών. Τις είχα βγάλει Ιούνιο 2007. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, να τις ανεβάσω κάπου. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 11:39 am Post subject: |
|
|
Διαλεξε τις καλύτερες 30 και κάνε μια μικρή παρουσίαση!
Πάντα υπάρχει το ενδιαφέρον για φωτογραφιες απο αυτοκινητόδρομους κ όχι μόνο!! |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 3:05 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια Πολλά και απο μένα.....
Τα πράγματα είναι απλά οι δρόμοι και στην Μεσόγεια και στο Νέστο είναι απόλυτα έτοιμοι (αυτό επιβεβαιώνεται και απο το γεγονός ότι τίποτα απο πλευράς εργασιών δεν κινείται) αλλά αυτοι έχουν τον νταλκά της κορδέλας ...
Δυστηχώς ο Σουφλιάς έχει βυθιστεί στην μετριότητα της κυβέρνησης.
Ντροπή τους... |
|
Back to top |
|
 |
alek2002 New Member

Joined: 13 Nov 2008 Posts: 10 Location: CHRISOUPOLI
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 4:18 pm Post subject: |
|
|
Καλή Χρονιά σε όλους.
Jimmaras τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα λές.
Χτες το βράδυ δοκίμασα να μπω από τον κόμβο του Βανιάνου στη Γέφυρα του Νέστου αλλα ευτυχώς τελευταία στιγμή είδα το μπατσικό (χωρίς φάρους) να περιπολεί στον κλειστό δρόμο.
Φαίνεται έχουν καταλάβει οτι κάποιοι μπαίνουν μέσα και προσπαθούν να τσιμπήσουν κανέναν....
Η αναλγησία τους δεν έχει όριο. Να μας ταλαιπωρούν κρατώντας τους δρόμους κλειστούς ενώ είναι έτοιμοι για να κάνουν φιέστες. Αλλά φταίμε κι εμείς που δεν τους παίρνουμε με τις πέτρες.  |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
medphys Visitor

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 6
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 5:34 pm Post subject: απιστευτες καθυστερήσεις |
|
|
καλη χρονιά
κανω πολύ συχνά το δρομολόγιο Κοζάνη- Καστορια. Απο τις 23 Δεκεμβρίου είναι ετοιμο το τμήμα 10 χλμ του καθέτου αξονα (Μικροκαστρο-Νεάπολη) και κάθε φορά είχα την ελπίδα οτι θα το παραδώσουν (είχαν πει 15 δεκεμβριου).Παρόλα αυτα μεχρι σήμερα το κομμάτι δε δοθηκε στην κυκλοφορία,αν και έτοιμο. Απο τις 23 Δεκεμβριου επίσης παρατηρώ οτι δεν υπ΄ρχει κινητικοτητα σε κανένα εργοτάξιο, στο τμήμα που απομένει για κατασκευη. Δεν ξέρω τι στμβαίνει στα υπόλοιπα της εγνατίας.
Κρίμα πάντως ,καμια σοβαρότητα,κανένα αισθημα ευθύνης λογω γιορτών και αυξημένης κινησης. Εργα του 2000 ,παραδιδονται ισως το 2009 και πρέπει να χειροκροτήσουμε κιόλας? τα πρωτα τμήματα στην Κοζάνη παραδοθηκαν καπου το 1998-99..... μετά απο 10 χρόνια ακομη ελλιπής δρόμος. Έχετε παρατηρησει οτι στην Ελλάδα δεν υπαρχει κανένας ολοκληρωμενος αυτοκινητοδρομος???? (πλην του Κορίνθου-Τριπόλης και αυτός με σηραγγα μονου κλαδου στο Αρτεμισιο). Σε όλους κατι λείπει.. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jan 02, 2009 6:40 pm Post subject: Re: απιστευτες καθυστερήσεις |
|
|
medphys wrote: | Έχετε παρατηρησει οτι στην Ελλάδα δεν υπαρχει κανένας ολοκληρωμενος αυτοκινητοδρομος???? (πλην του Κορίνθου-Τριπόλης και αυτός με σηραγγα μονου κλαδου στο Αρτεμισιο). Σε όλους κατι λείπει.. |
Καλη Χρονιά σε όλους....
Φίλε medphys ούτε ο Κορίνθου-Τρίπολης είναι αυτοκινητρόδρομος σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, γιατί στο μεγαλύτερο μέρος του δεν είχε ΛΕΑ. Πάρε έναν οδικό διεθνή χάρτη, (από Γερμανία ή Αγγλία) όπου θα το διαπιστώσεις. Εκεί τον παρουσιάζουν ως δρόμο 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση (dual carriegeway) και όχι ως motorway. Τώρα διαπλατύνουν την ΛΕΑ - μετά από 18 χρόνια!!!!! - και ανοίγουν και τη δεύτερη τρύπα στο Αρτεμήσιο.
Θεωρώ ότι ο μοναδικός ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα είναι η Αττική Οδός. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 2:21 am Post subject: |
|
|
Agrinioti, μην ξεχνάμε ότι το άνω κομμάτι της παράκαμψης θα πρέπει να τελειώσει ως 10/3. Είναι το κομμάτι από οπου είχα ανεβάσει τις φώτο πριν περίπου ένα μήνα.
http://www.terna.gr/dyn.php?main_cell=article&sid=648
Θεωρώ ότι την προθεσμία την έχουν έστω και οριακά. (όπως πάντα σε αυτή τη χώρα...!). Πιο ανησυχητικά είναι τα πράγματα στο νότιο κομμάτι, όπου είχαν προβλήματα με καθιζήσεις... αλλά και εκεί ευελπιστώ να το έχουμε το καλοκαίρι όπως είπες και εσύ! |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 5:55 am Post subject: Re: απιστευτες καθυστερήσεις |
|
|
vas8 wrote: |
Καλη Χρονιά σε όλους....
Φίλε medphys ούτε ο Κορίνθου-Τρίπολης είναι αυτοκινητρόδρομος σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, γιατί στο μεγαλύτερο μέρος του δεν είχε ΛΕΑ. Πάρε έναν οδικό διεθνή χάρτη, (από Γερμανία ή Αγγλία) όπου θα το διαπιστώσεις. Εκεί τον παρουσιάζουν ως δρόμο 2 λωρίδων ανά κατεύθυνση (dual carriegeway) και όχι ως motorway. Τώρα διαπλατύνουν την ΛΕΑ - μετά από 18 χρόνια!!!!! - και ανοίγουν και τη δεύτερη τρύπα στο Αρτεμήσιο.
Θεωρώ ότι ο μοναδικός ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα είναι η Αττική Οδός. |
για σε όλους και καλή χρονια με αγάπη και υγεία,
δεν είναι έτσι vag8, θα σου το είπαν λάθος η θα έχεις παλιούς χάρτες, όλη η επίσημη χάρτες προπαντός η γερμανική και η αγγλική παρουσιάζουν την A7 όπως και βεβαια ήταν και πριν την επέκταση σαν αυτοκινητόδρομο, για παράδειγμα η δυο μεγαλύτερη χαρτογραφική όμιλοι τις γερμανίας η Meyers-Geographischer-Verlag που κάνει τους χάρτες για την FALK και η Main-Taunus-Verlag που κάνει τους χάρτες για την ADAC.
www.NIBA.de
η μονη που δεν το κάνουν είναι η michelin με την κυρια Goudie σαν υπεύθηνοι η οποια θεωρεί ότι μονο η Γάλη έχουν το δικαίωμα να έχουν Autoroute άνευ λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
η ευρωπαϊκή ένωση απαιτεί όριο ταχύτητας σε αναλογια του δρόμου , δηλαδή φάρδος λουρίδων , κλήσης στροφών, ηχορύπανση και αλλα. Κοινή απόφαση τι είναι αυτοκινητόδρομος και τι δεν είναι δεν υπάρχει ακόμα και θα καθυστέρηση , η γερμανία εδώ και δυο χρονια μείωσε στις λεγόμενες BAB (Bundesautobahn) το φάρδος τον λουρίδων στις νέες κατασκευές από 3,75m στα 3,25m.
έκτους αυτού, η ευρώπη είναι γεμάτοι με αυτοκινητοδρομους που λείπουν η λωρίδες έκτακτης ανάγκης, κάντε μια βόλτα στο google γύρο από το METZ, η στην αδριατική, η στην valencia η στο Aarhus και πολλά αλλα μέρη, εκτος αυτού η δρόμοι τους είναι παράδοξη, μόλις δουν ένα βουνό κάνουν έναν γύρο από τον λόφο παρα να ανοίξουνε τούνελ.
και πάλι υπενθυμίζω, σε όλους που κάνουν ταχτικά παράπονα να είμαστε υπερευτιχισμενι με αυτά που έχουμε και που κατασκευάζονται, η περισσότερη ευρωπαίοι κάνουν για 100km πολύ περισσότερο χρόνο από ότι ο έλληνας.
πάντα σε αναλογια με την κυκλοφορία και η επέκταση ενός δρόμου
χαίρομαι , όχι ότι δεν χαίρομαι, για αυτό και το www.Greek-Motorway.Net,
η υποδομή της πατρίδας άλλαξε ραγδαία τα τα τελευταία 15 χρονια, η εγνατία δεν ξαναχτίστηκε στην ευρώπη αλλα και η γέφυρα χαριλαου τρικούπη δεν υπάρχει σε άλλη χωρα με 12 εκτομμύρια πληθυσμό και προπαντός όταν είναι διευρωπαϊκά τόσο απόκεντρα,
η Belt και η Oerezund είναι τελείως διαφορετικά έργα, ενώνουν νορβηγία, σουηδία και φινλανδία μέσο δανίας με την υπόλοιπη ευρώπη
ΕΓΩ ΑΠΑΙΤΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΚΑΜΠΟ |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 10:58 am Post subject: |
|
|
Μαθαίνω οτι θέλουν να παραδώσουν όλα τα τμήματα της εγνατιας ταυτόχρονα με φιέστα...
...εκτος και αν ειναι ραδιο αρβίλα...παντως η απόφαση θα λήφθεί πολύ ψηλά...
(Dramine αδερφέ συγνώμη για το σχόλιο αλλα μας πεθανες με την ορθογραφία ολα τα η ειναι οι και ολα τα οι ειναι η...) |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 3:44 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ σε πολλά με τις απόψεις του ΔΡΑΜΙΝΟΥ (όχι και με την ορθογραφία...).
Και εγώ πριν ταξιδέψω στην Ιταλία πριν από δύο χρόνια είχα ακούσει διθυραμβικά σχόλια για τους ιταλικούς αυτοκινητοδρόμους αλλά όταν διέσχισα μέρες Πάσχα το δρόμο Ρώμη - Φλωρεντία μου φάνηκε πολύ λίγος...
Πιστεύω ότι υπάρχει προκατάληψη από μέρους μας να θεωρούμε όλους τους ευρωπαικούς αυτοκινητοδρόμους ως ανώτερους των ελληνικών ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν θα έπρεπε....
Και βεβαίως πολύ κόμπλεξ πολλών ευρωπαίων έναντι της Ελλάδος...
Πάντως δρόμο τόσο όμορφο σαν την Εγνατία δύσκολα θα φτιάξουν. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 4:16 pm Post subject: |
|
|
Μήπως κατά σύμπτωση γνωρίζει κανεις αν άλλαξε η ονομασία του αυτοκινητοδρομου Θεσσαλονίκη Κασσάνδρας ?
Τον Σεπτέμβριο ακόμα είχε τις πινακίδες τον E.Ο. (E.O 16 + E.O. 67)
mitsaras wrote: | Μαθαίνω οτι θέλουν να παραδώσουν όλα τα τμήματα της εγνατιας ταυτόχρονα με φιέστα...
...εκτος και αν ειναι ραδιο αρβίλα...παντως η απόφαση θα λήφθεί πολύ ψηλά...
(Dramine αδερφέ συγνώμη για το σχόλιο αλλα μας πεθανες με την ορθογραφία ολα τα η ειναι οι και ολα τα οι ειναι η...) |
συγγνώμη για την ορθογραφία, μαθαίνω, σιγά σιγά,
δυστυχώς εκτος μια χρονια που πήγα πρώτη γυμνασίου στην drama (και βεβαια χωρίς να "προβαστο") δεν έχω πάει άλλο ελληνικό σχόλιο και έτσι έμεινα καθυστερημένος ότι αφορά την ορθογραφία μου.
Για αυτό και κολωνό να συμμετέχω ποιο ταχτικά στο FORUM (ρεζίλι γίνομαι)  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 4:43 pm Post subject: |
|
|
Dramine μη μασάς, δοκίμασε να γράφεις το Post σου στο word πρώτα που έχει αυτόματο ορθογραφικό έλεγχο και μετά copy paste στο forum αν αισθάνεσαι ανασφάλεια
Μερικά σχόλια για την Κορίνθου - Πατρών μιας και έκανα ένα ταξιδάκι στην Αθήνα λόγω εορτών.
1. Η Ολύμπια οδός δεν έχει εγκαταστήσει κάποιο εργοτάξιο ακόμα αλλά σίγουρα έχει πάρει στα σοβαρά την υπόθεση "αναβάθμιση" του υπάρχοντος δρόμου. Σε πάρα πολλά σημέια του δρόμου αλλάχθηκαν μπαριέρες, μπαλώθηκαν λακούβες, κόπηκαν φυτά εκατέρωθεν του δρόμου που έμπαιναν μέσα στο δρόμο και έγινε καινούργια διαγράμμιση. Είδα μπαλωμένες λακούβες που έχασκαν εδώ και χρόνια χωρίς κανείς να ενδιαφερθεί.... Πόσο δύσκολο ήταν να γίνουν νωρίτερα όλα αυτά? Επίσης κατά την διάρκεια των εργασιών η σήμανση είναι βοηθητικότατη προς τους οδηγούς και σε αυτό μεγάλο ρόλο παίζουν τα φορτηγάκια της εταιρίας με τις φωτινές επιγραφές στο πίσω μέρος (βλέπε αντίστοιχα της αττικής οδού)
2. Σε όλα τα διόδια του δρόμου υπάρχουν λωρίδες για το e-pass της αττικής οδού το οποίο λειτουργεί κανονικά.
3. Επιτέλους μπήκε μια τάξη στο χάος των διαγραμμήσεων στα διόδια της Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο.... Όσοι έχουν περάσει από κει καταλαβαίνουν τι εννοώ και όσο επικίνδυνο ήταν αυτό για τους οδηγούς.
4. Στις εξόδους των ανισόπεδων κόμβων έχουν τοποθετηθεί μπλε πλαστικά βέλη (βλέπε σαν τα πράσινα της αττικής οδού), δεν ξέρω πως αλλιώς να τα περιγράψω
Αναμένω με αγωνία την έναρξη των εργασιών.... Η ταλαιπωρία θα είναι πολύ μεγάλη αλλά τουλάχιστον μετά θα κάνουμε ταξίδι σαν άνθρωποι και όχι με την ψυχή στο στόμα... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 5:47 pm Post subject: |
|
|
Πάρτε μια γεύση από τα χάλια της Λακωνίας.
Στο κρανίο τα έχει πάρει όλη η Λακωνία με τον νέο διαλυμένο δρόμο της Μακρυνάρας
http://www.apela.gr/22-33.html |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 1:25 am Post subject: Re: απιστευτες καθυστερήσεις |
|
|
medphys wrote: | Εργα του 2000 ,παραδιδονται ισως το 2009 και πρέπει να χειροκροτήσουμε κιόλας? τα πρωτα τμήματα στην Κοζάνη παραδοθηκαν καπου το 1998-99... |
Μην απατάσαι. Η εγνατία άρχισε να παραδίδεται (στην Κοζάνη και τη Θράκη) μετά το πρώτο επίσημο χρονοδιάγραμμα του τότε υπουργού δηλ 2000. Συγκεκριμένα ξεκίνησαν με τα πρώτα 54 χλμ το Φεβρουάριο του 2000. Δεν ξέρω κατά πόσο παρακολουθούσες τότε το σχετικό τύπο αλλά αυτό που κυκλοφορούσε ότι μέχρι το 2000 είχαν κατασκευαστεί 120,5 χλμ! της εγνατίας ήταν μαλακίες της εκάστοτε κυβέρνησης. Απ'αυτά ως αυτοκ/μος (έτσι για να κάνουμε μια μικρή υπενθύμιση για τους καινούριους) ήταν μόνο τα 25 χλμ Κλειδί-Κ1 στη Θεσνίκη τα οποία κι αυτά χρειάζονται ακόμη και τώρα βελτίωση γιατί είναι πολύ παλιό τμήμα. (Το παλαιότερο). Τα άλλα τμήματα απ'τα 120χλμ ήταν:
Το Μέστη-Μάκρη 17 χλμ παρακαλώ που ήταν όπως ξέρουμε πλέον όλοι με 2+2 χωρίς νησίδα και το χάλι του το μαύρο που ως ένα βαθμό διατηρήθηκε και μετά την ανακατασκευή. Το τρίτο τμήμα ήταν το Στρυμώνας-Νέα Πέραμος. Δεν το σχολιάζουμε μέρες που είναι και παραδίδεται η μεσόγεια. Ένα άλλο σημαντικό τμήμα ήταν...η σήραγγα του Μετσόβου. Μονή βέβαια. Και στον αέρα δεν το συζητάμε. Αλλά ήταν ένα σημαντικό τμήμα της εγνατίας που ήταν έτοιμο. Και τα υπόλοιπα χλμ νομίζω ήταν το Κουλούρα-Κλειδί επίσης 1,5 λωρίδα ανά κατεύθυνση και αργότερα κατασκευάστηκε και ο δεύτερος κλάδος, δεν είμαι σίγουρος για το τελευταίο γιατί πάνε και πολλά χρόνια αλλά τη λογική την καταλαβαίνετε.
Η αλήθεια με λίγα λόγια είναι ότι μέχρι το 2000 ουσιαστικά δεν υπήρχε εγνατία. Κατασκευάζονταν βέβαια αρκετά τμήματα γύρω στα 420 χλμ στο σύνολο, στα πεδινά κυρίως τμήματα.
Άντε με το δεξί το 2009 με την έναρξη της ιονίας, επιτέλους, και αν είναι δυνατόν και της Ολύμπιας οδού. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 10:32 am Post subject: |
|
|
Τελικά αυτό που φοβόμουν μάλλον θα γίνει πραγματικότητα.
Το μεγαλύτερο μέρος της εγνατίας οδού αναμένεται να δοθεί επίσημα στην κυκλοφορία στα μέσα Φεβρουαρίου.
Περιμένουν την ΑΤΤΙΚΑΤ να τελειώσει στην αρκούδα για να τα δώσουν όλα μαζί.
Τελικά όλα για χάρη της φιέστας... γίνονται.
Εγώ πάντως προτείνω να κλείσει όλη η εγνατία από τους Κήπους μέχρι την Ηγουμενίτσα και η κυκλοφορία να γίνεται από τις παρ/λες ΕΟ για δύο μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο και να τα δώσουν όλα μαζί.
Ε ρε ξύλο που θέλουν οι πολιτικάντηδες και τα φοβερά μυαλά του ΥΠΕΧΩΔΕ.  |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 2:34 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή όσο σκέφτομαι ότι δούλευαν διπλές και τριπλές βάρδιες για να επιταχύνουν τους ρυθμούς (βεβαια γι αυτούς οι ημερομηνίες για τα bonus επιτεύχθηκαν) και αυτοί οι καραγκιόζηδες δεν τα παραδίδουν είναι να τρελένεσαι...Μα το θεό αν γίνει κανένα δυστύχημα πρεπει να μηνύσουν κατευθείαν τον Σουφλιά...Ξεφτύλες... |
|
Back to top |
|
 |
alek2002 New Member

Joined: 13 Nov 2008 Posts: 10 Location: CHRISOUPOLI
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 2:56 pm Post subject: |
|
|
Προτείνω να τους βομβαρδίσουμε με mail και τηλεφωνήματα στα γραφεία της Εγνατίας για να τους σπάσουμε τα νεύρα όπως σπανε κι αυτοί τα δικά μας! |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 6:46 pm Post subject: |
|
|
Καλή χρονιά σε όλους!
Για να είμαστε λίγο υπερήφανοι για τους δρόμους μας σας επισυνάπτω πολύ πρόσφατες (29-12-2008) φωτογραφίες που τράβηξα στον αυτοκινητόδρομο Α8 που συνδέει τη Γερμανία (Μόναχο) με την Αυστρία και κατ’ επέκτασιν με τη ΝΑ Ευρώπη:
Ωραίο τοπίο, αλλά πού είναι η ΛΕΑ; Οέο; Μόνο κατά αραιά διαστήματα υπήρχαν τμήματα ΛΕΑ μικρού μήκους για στάση ανάγκης. Η νησίδα στενή με αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο.
Αυτά στο τμήμα Rosenheim – σύνορα, όπου ο αυτοκινητόδρομος έχει μείνει στη διατομή που έφτιαξε ο Χίτλερ πριν 60+ χρόνια (προσέξτε την άνω διάβαση με πέτρινα βάθρα και μεταλλικό φορέα)
Αυτό που μετράει για τον χαρακτηρισμό είναι οι αραιοί κόμβοι, η τεταμένη χάραξη, η υποστήριξη με πινακίδες, τηλεματική και άλλα τέτοια καλούδια |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 6:59 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Τελικά αυτό που φοβόμουν μάλλον θα γίνει πραγματικότητα.
Το μεγαλύτερο μέρος της εγνατίας οδού αναμένεται να δοθεί επίσημα στην κυκλοφορία στα μέσα Φεβρουαρίου.
Περιμένουν την ΑΤΤΙΚΑΤ να τελειώσει στην αρκούδα για να τα δώσουν όλα μαζί.
Τελικά όλα για χάρη της φιέστας... γίνονται.
Εγώ πάντως προτείνω να κλείσει όλη η εγνατία από τους Κήπους μέχρι την Ηγουμενίτσα και η κυκλοφορία να γίνεται από τις παρ/λες ΕΟ για δύο μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο και να τα δώσουν όλα μαζί.
Ε ρε ξύλο που θέλουν οι πολιτικάντηδες και τα φοβερά μυαλά του ΥΠΕΧΩΔΕ.  |
Καλά μιλάμε για προχωρημένα μυαλά, θα φύγει mail τώρα προς την εγνατία, αν και σκοτίστηκαν! |
|
Back to top |
|
 |
chrisskg New Member

Joined: 22 Oct 2008 Posts: 40
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 1:33 am Post subject: Θάρρος Πατριώτες |
|
|
Είναι φανερό ότι από τον Σεπτέμβριο και μετά, με τα φωτορεπορτάζ του corfu, τα εγκαίνια της Παραμυθιάς, τις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων και το άναμμα της κουβέντας μας εδώ, ότι είτε η ανυπομονησία μας έπιασε ταβάνι ή η υπομονή μας έχει πια εξαντληθεί. Μέρες που είναι όμως ας δούμε το ποτήρι μισογεμάτο:
Φαντάζομαι ότι ο corfu πληροφορήθηκε τα περί Φλεβάρη από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C5%E3%ED%E1%F4%DF%E1&a=&id=43897276 και τα γραφόμενα της γνωστής δημοσιογράφου, η αξιόπιστία της οποίας συζητήθηκε στο φόρουμ μας πολύ πρόσφατα.
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να παραμείνουμε σε αυτά που γνωρίζαμε μέχρι πριν τις γιορτές και ότι μάλλον η συγκεκριμένη γράφει Φλεβάρη μόνο για το Μέτσοβο-Γρεβενά. Τίποτα νεότερο δηλαδή απ' όσα ξέραμε ή εκτιμούσαμε και μεις.
Από την άλλη, και για να μη θεωρούμαστε προκατειλημμένοι εναντίον της, νομίζω ότι η φύση και η περιπλοκότητα του έργου είναι τέτοια που επιτρέπει στον οποινδήποτε να κάνει παιχνίδι εντυπώσεων με τις ημερομηνίες.
Αν δοθούνε τα τμήματα που αναμένουμε στις αρχές του Γενάρη και τα υπόλοιπα το Φλεβάρη κανείς δε θα διορθώνει τον ΥΠΕΧΩΔΕ όταν θα ισχυρίζεται μελλοντικά ότι παρέδωσε την Εγνατία στα τελη του 2008, άλλος, που θα υπολογίζει την Σ2, τον Άραχθο και τις Τ9-11 θα μπορεί να λέει μέσα ή τέλη του 2009, κι άλλος συνπολογίζοντας και τις καθέτους (Ιεροπηγή, Κομοτηνή κτλ) θα μπορεί, εκ του ασφαλούς, να μιλάει για 2010 χωρίς να μπορεί να τον διαψεύσει κανείς παρά μόνο η ουσιασιστική πρόοδος των έργων που, έλεος, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνουν.
Αυτά μήπως βλέποντάς τα γραμμένα τα πιστέψω και γω και προς ανύψωση του ηθικού  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jan 06, 2009 3:24 am Post subject: |
|
|
Απ'τη μαύρη εεε...απ'την καφέ αρκούδα έχουμε κανα νέο? Προχωρούν τα έργα ή λόγω καιρού ή εορτών έχουν σταματήσει? Αχιλλέα έχεις κανα νεότερο? Το μόνο που μας καίει πλέον γιατί όλα τ'άλλα έχουν τελειώσει. Πάντως ειδικά για το Μέτσοβο-Παναγιά δεν μπορώ να το φανταστώ ότι είναι έτοιμο. Πριν τρεις μήνες ήταν ακόμα γιαπί σε αρκετά σημεία, σύμφωνα και με τις τελευταίες φωτογραφίες, το αμφισβητήσαμε όλοι ότι θα τελείωνε μεσ΄το 2009 και τελείωσε πραγματικά στην ώρα του. ΄Οπως και τα άλλα που τελείωσαν κι αυτά. Η καφέ αρκούδα τώρα τι να κάνουμε θα καθυστερήσει κανα τρίμηνο τετράμηνο (κανείς δεν θέλει παραπάνω) αλλά κι αυτό δύσκολη υπόθεση. Βασικά απ'την αρκούδα απ'τα 37 χλμ ουσιαστικά τα 16 της Αττικάτ δεν έχουν τελειώσει, η επόμενη εργολαβία της Παντεχνικής-Άκτωρ αν δεν έχει τελειώσει θα μπορούσε να τελειώσει τέλος του 2008, μην ξεχνάμε ότι μέχρι και τη γέφυρα Βενέτικου είχε ασφαλτοστωθεί πριν τρεις μήνες που σημαίνει μπορούσε να τελειώσει και πιο πριν απ'το Μέτσοβο-Παναγιά αλλά αφού δεν μπορούσαν να δοθούν της Αττικάτ δεν μπορούσαν να δοθούν και τ'άλλα. Ο Άραχθος εντάξει θέλει λίγο χρόνο ακόμα αν και οι ρυθμοί είναι πολύ εντατικοί και η Σ2 σχεδόν δε μας ενδιαφέρει .
Σχετικά με το δρόμο της Γερμανίας τον οποίο πήγα κι εγώ, μιλάμε τώρα από κει περνάει η μισή Ευρώπη από Βενετία και πάνω, και σχεδόν όλη η Αυστρία και ανατολική-νότια Ευρώπη με κατεύθυνση το Μόναχο είτε από κει πάνε είτε απ'την άλλη διαδρομή δηλ από Passau όπου κι αυτός ο δρόμος είναι έτσι! χωρίς ΛΕΑ και στην ίδια ποιοτική κατάσταση, ούτε στηθαία σε αρκετά σημεία, μόνο περίφραξη υπήρχε σε όλο το μήκος απ΄όσο είδα.
Τόσο φτηνός αυτοκ/μος στην Ελλάδα με όλο το συμπάθειο είναι το τμήμα Κοζάνη-Πτολεμαίδα. Το Κόρινθος-Τρίπολη που δεν έχει ΛΕΑ δεν τον μετράω γιατί σε μερικούς μήνες θα είναι έτοιμος σπέσιαλ. Γενικά αυτό με τα πλαινά στηθαία είναι εκνευριστικό εδώ τουλάχιστον που ξέρω καλύτερα. Η περίφραξη εντάξει υπάρχει, αλλά υπάρχουν πολλά τμήματα ανοιχτά σε αγρούς που δεν έχουν στηθαίο, εννοώ δεν υπάρχει καν κάποιο πρανές για να πεις θα πέσεις πάνω, που και στην αττική οδό βλέπεις και πρανές και στηθαίο! σε κάποια σημεία ξεφυτρώνει ένα κομμάτι στηθαίου μήκους μερικών μέτρων για να προστατέψει πχ ένα τηλ θάλαμο. Όχι τίποτα άλλο όπως είναι και ξεφτέρια και τσακάλια όλοι τους εδώ ανεξενεραίτως θα πέσουν πάνω το βράδυ και θα σκοτωθούν απ'το ίδιο το στηθαίο. Να μου πεις απ'το να πέσουν πάνω στον τηλ. θάλαμο. Και πέρα απ'αυτό τα τερατώδη ηχοπετάσματα που περικυκλώνουν καμιά φορά ακόμα και τις συνδετήριες των κόμβων.
Καλά τώρα που το βλέπω η ΛΕΑ είναι το λιγότερο. Λίγο πιο πίσω στις συνδετήριες μες την Αυστρία λείπουν οι δεύτεροι κλάδοι των σηράγγων όπως έχω ξαναπεί. Οι γερμανικοί αυτοκ/μοι είναι γνωστοί σε πρώτη φάση γιατί η Γερμανία ήταν απ'τα πρώτα και ελάχιστα κράτη που διέθεταν αυτοκ/μο. Έπειτα από ποιότητα κλπ δεν έχω κάνει διαδρομές πέρα από μερικές στα νότια οπότε δεν λέω περισσότερα.
Αλλάζω θέμα, στο Μαλλιακός-Κλειδί έχουν εγκατασταθεί 8 εργοτάξια. Δουλεύει κανένα άλλο εκτός απ'αυτό στα Τέμπη? Τα υπόλοιπα τμήματα βελτιώνονται? Μια ερώτηση γιατί τα βλέπω στους χάρτες αλλά δεν το χω δει ποτέ, μέρα τουλάχιστον. Μετά τις Ράχες για μερικά χλμ καθώς και στο ύψος του Βόλου (Αερινό κλπ) υπάρχουν αλλεπάλληλες στροφές που φαίνονται αρκετά κλειστές. Είναι έτσι? Ξέρει κανείς που ναι πιο χωμένος αν προβλέπεται βελτίωση στη χάραξη σε τέτοια σημεία όπως θα γίνει και στην Υλίκη? |
|
Back to top |
|
 |
|