View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Dec 02, 2008 10:33 pm Post subject: |
|
|
prevezaneαν μπεις στο google.earth θα σου ληθεί η απορία για τα 2 τούνελ στο τμήμα Αμβρακία-Βόνιτσα. Το πρώτο λογικά θα γίνει μετά τον Α/Κ Αμβρακίας,καθώς υπάρχει βουνό που τελειώνει στη λίμνη και το 2ο για να βγεις στην πλευρά του Αμβρακικού ( δηλαδή μόλις τελειώνει η πεδιάδα της Κατούνας ),καθώς κι εκεί δεν υπάρχει σημείο εξόδου--κι εκεί βουνό υπάρχει. Αυτά τα σημεία χρήζουν σήραγγας ( πού αλλού?? Αφού το υπόλοιπο τμήμα θα βρίσκεται στην πεδιάδα. )
bokomolech, πίστεύω κι εγώ ότι αν επιταχυνθούν οι εργασίες στην παράκαμψη,θα παραδοθεί και λίγο νωρίτερα. Θα δείξει. Ε,σε 1,5 χρόνο θα είναι έτοιμο. Υπομονή. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Dec 02, 2008 11:14 pm Post subject: |
|
|
λογικό αυτό που λες αλλά σύμφωνα με τον άνθρωπο που ρώτησα τα τούνελ θα είναι και τα δύο προς την πλευρά του Αμβρακικού ( η αξιοπιστία του πάντως δεν είναι για εμάνα δεδομένη γιατί μίλαγε πολύ στο "περίπου". όταν τον ρώτησα μου έδειξε προς τη θάλασσα).
Οπότε ενδεχομένως να κάνουν ένα τούνελ για να βγει ο δρόμος πιο κάτω από το Λουτράκι και ένα επόμενο κοντά στη Βόνιτσα όπου και εκεί έχει βουνό δίπλα στη θάλασσα. Τι να πω μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Dec 02, 2008 11:17 pm Post subject: |
|
|
Chr.04 wrote: | Τα σκαπτικά τα είδες περίπου στο ύψος του Αιγινίου, εκεί πρόκειται να κατασκευαστούν διόδια, και έχουν ήδη ξεσηκωθεί οι Κατερινιώτες. |
Προσπαθώντας...να κατευνάσει τις αντιδράσεις πολιτών και πολιτευτών της Πιερίας, σχετικά με τα διόδια που κατασκευάζονται κοντά στο Αιγίνιο Πιερίας(θέση Κλειδί), ο υφυπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ αναφερόμενος στην σύμβαση, με λίγα λόγια είπε ότι...
- Θα μειώσουμε τη διέλευση στα διόδια της Λεπτοκαρυάς, αλλά θα βάλουμε νέα διόδια στο Κλειδί...δηλαδή τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου...
- Θα επιτραπεί προσωρινά η διέλευση από τις παράπλευρες οδούς, μέχρι να βγεί η κυκλοφοριακή μελέτη των διοδιών (στη θέση Κλειδί και πλευρικών διοδίων)...δηλαδή πρώτα αποφασίζουμε, βλέπουμε αν θα υπάρξουν αντιδράσεις και μετά λέμε ότι θα κάνουμε μελέτη για τα μάτια του κόσμου...
- Έχουν διακοπεί οι εργασίες στα νέα διόδια...και μετά βλέπουμε αν θα συνεχιστούν οι αντιδράσεις ή να ξεχαστεί το θέμα...
Excusez-moi αλλά πολύ μπακαλίστικα τα βλέπει ο υφυπουργός...Δεν μας τα λέει καλά...Και δεύτερον, αναρωτιέμαι γιατί η τοπική κοινωνία δεν αντέδρασε πριν, κατά ή αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των εσόδων των διοδίων στην Αιγαίο Α.Ε. ... Πηγή εφημ. 'Ημερησία' Πιερίας 02.12.08: http://www.imerisiatispierias.gr/go.asp?do=news&id=3655
..........................................................................................
ΑΕΓΕΚ: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία με την Πρόμαχος
Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες που είχαν αποφασιστεί προκειμένου να εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο της ΑΕΓΕΚ η εταιρεία Πρόμαχος, συμφερόντων του επιχειρηματία κ. Γ. Μαρούλη. Υπενθυμίζουμε ότι η ΑΕΓΕΚ είναι η εταιρία που έχει αναλάβει έργα όπως στην Εγνατία Οδό, το Μετρό της Αθήνας (3 σταθμοί-Γραμμή 3), το μετρό Θεσσαλονίκης,και η ανάληψη των έργων από την εταιρία Ιόνιος Κατασκευαστική(τμήμα κάθετου άξονα Σιάτιστα-Ιεροπηγή) συμφερόντων του κ. Μαρούλη, δίνει ελπίδες για ταχύτερη εκτέλεση των έργων της ΑΕΓΕΚ που έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση.
Πηγή εφημ.'Ναυτεμπορική' 02.12.08 http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/12/02/1599732.htm |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 4:40 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα παιδια, αύριο θα ταξιδέψω οδικώς με το αυτοκίνητο μου για την Καστορια ξεκινωντας απο την Αθηνα.
Το Κτελ την ημερα ακολουθει την διαδρομη Αθήνα-Λαμια-Λαρισα-Ελασσονα-Σερβια-Κοζανη-Καστορια. (διαρκεια 8 ώρες)
και το βράδυ την διαδρομη Αθήνα-Λαμια-Καρδιτσα-Καλαμπακα-Γρεβενα-Καστορια ; (διαρκεια 7 ώρες)
Εχετε να μου προτεινε κάποια άλλη διαδρομή ; ή να επιλέξω μιας απο αυτες τις δυό ;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Last edited by plati on Wed Dec 03, 2008 6:05 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 5:16 pm Post subject: |
|
|
Να πάρεις το αεροπλάνο
Οκ χαβαλέ κάνω.
Εξαρτάται τι σου αρέσει. Να ταξιδεύεις νύχτα ή μέρα. Στη θέση σου θα προτιμούσα την ημέρα να βλέπω τα τοπία να περνάει η ώρα. Ειδικά η διαδρομή από την Ελλασώνα μέχρι τα Σερβια με το δρόμο να έχει φάρδος 6 μέτρα όπως έχει μείνει ο δρόμος από το 1912 που απελευθερώθηκαν τα μέρη αυτά (με προσθήκη ασφαλτοτάπητα) είναι εμπειρία. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Dec 03, 2008 5:55 pm Post subject: |
|
|
Ενημέρωση για πομποδέκτες Ε.Ο.
Μέχρι σημερα είχαμε 3 διαφορετικά συστήματα:
ένα για την Αττική Οδό (E-Pass)
ένα για τις Εθνικές Οδούς (Teo-Pass)
και ένα για την γέφυρα Ριόυ Αντιρρίου (με σήματα που θύμιζαν Αττική Οδό αλλά δεν ήταν)
Κάθε ένας έφτιαχνε τα δικά του οικονομικά προγράμματα.
Από 1η Δεκέμβρη όμως έχουμε μια αλλαγή στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα Ισθμός Κορινθος Ρίο). Αν και τα ΤΕΟPass ανοίγουν κανονικά την μπάρα, η χρέωση δεν είναι αυτή με την έκπτωση (δηλ αυτή που έχει συμφωνηθεί) αλλά ολόκληρη....
Επίσης πλέον μπορεί να περάσει κανείς και με τα Ε-Pass της Αττικής οδού, και σε αυτά όμως χωρίς έκπτωση... ενώ δεν μπορείς και να τα γεμίσεις στα ταμεία.
Νομίζω ότι αντίστοιχα είχε γίνει και το καλοκαίρι με το Μωρέα (Κόρινθος Τρίπολη)
Και ρωτάω: εμένα ποιός με ενημέρωσε... Το site της ΤΕΟ-Pass που γράφει με κόκκινα γράμματα την αλλαγή (ξέρει κανεις την επισκεψιμότητα του συγκεκριμένου ιστοχώρου?). πάντως ούτε η υπηρεσία τηλ εξυπηρέτησης του ΤΕΟ Pass δεν το ξέρει καλά καλά (στην υπάλληλο λίγο πριν της εξηγούσα τι ισχύει - δυστυχώς δεν έχει ιντερνετ όμως να το τσεκάρει και η ίδια)
Στην Millenium bank που ανοιγει λογαριασμούς TEO-Pass δεν ξέραν τίποτα...
Αν κάνεις μια μήνυση για παραπληροφόρηση καταναλωτή (κρίμα να μην είμαι δικηγόρος) ξέρει κανεις τι λεφτά μπορεί να πάρει? (λες να αξίζει, να βάλουν και μυαλό και οι άχρηστοι δημοσιουπαλληλίσκοι)
Για επιβεβαίωση ελέξτε τη διεύθυνση
http://www.teopass.gr/TeoPassgr.html
ενώ αν πιστέψω αυτά που λέει εδώ
http://www.teopass.gr/Announcementsgr.html
μάλλον αυτό ισχύει από το καλοκαίρι....
Σημείωση:
Η γέφυρα παραμένει ως είχε[/url] |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Dec 04, 2008 3:17 pm Post subject: |
|
|
Διαβάστε και κάποια "ευχάριστα" νεά για τα διόδια των επόμενων χρόνων. "Πολύ ωραία".
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=64082
Ε,βέβαια. Όταν τόσα χρόνια παίρναμε τα ευρωπαικά πακέτα των δεκάδων δις ευρώ και τα σκορπούσαμε αντί να κατασκευάσουμε όλους αυτούς τους οδικούς άξονες,λιμάνια,σιδηροδρόμους κλπ,χωρίς τέτοιες "εκπληκτικές" συμβάσεις παραχώρησης σε ιδιωτικές εταιρείες,εμείς κάναμε την κότα κι επικροτούσαμε. Το "έγκλημα" ήταν οργανωμένο κι εμείς κοιμόμασταν κυριολεκτικά. |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Thu Dec 04, 2008 7:02 pm Post subject: |
|
|
SP73 wrote: | Καταλαβαίνει κανείς πού θα είναι η ισόπεδη σύνδεση; φαντάζομαι ότι είναι ανάμεσα στον κάθετο άξονα και την Εθνική Οδό, όχι με την Εγνατία την ίδια. |
Υπολογίζοντας με την μπάρα της κλίμακας του χάρτη της καθέτου, μάλλον πρόκειται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων να εξέρχεται κοντά στην Άσσηρο,πριν το ύψος του χωριού όπως έρχεσαι από Θεσσαλονίκη...Αν κάποιος μένει στην περιοχή ή στις Σέρρες ας μας διαφωτίσει...
http://www.egnatia.eu/files/images/va_60_OnePage.jpg
Η ιστορία της Εγνατίας Οδού στην αρχαιότητα από τον τύπο...
04.12.08 http://tovima.dolnet.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artid=245208
Η εξωτερική περιφερειακή, την οποία μελέτη έχει αναλάβει η Έγνατία Οδό Α.Ε.', σύμφωνα με τον πρόεδρό της κ. Γουλά, η δημοπράτηση των κύριων εργασιών, αναμένεται να αρχίσει το συντομότερο στα τέλη του 2009. Δεν ξέρω αν είχε αναφερθεί παλιότερα από τους αρμοδίους, αλλά προβλέπεται ένας κλάδος να πηγαίνει από τον κόμβο για αεροδρόμιο, στο Σχολάρι, στην Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Ν.Μουδανιών, με προοπτική επέκτασης προς τον Θερμαϊκό Κόλπο (Επανομή; )....
05.12.08 http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=29557
........................
Πάντως, έτσι πως περιγράφει το ρεπορτάζ με τα διόδια, μάλλον θα έρχονται οι τουρίστες στην Ελλάδα, και θα λένε..."Πολύ ωραία η Ελλάδα, αλλά πολλά διόδια..." Στις χώρες που υπάρχουν διόδια, στην επαρχία που μένω δεν έχει, η κατάσκταση είναι παρόμοια;  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Dec 04, 2008 9:59 pm Post subject: |
|
|
Squirrel πολύ σωστά τα λες.
Η κυκλοφορία που έρχεται από Θεσ/νίκη βγαίνει στον Α/Κ Σερρών-Κιλκίς-Λεγκαδά της εγνατίας οδού και από 'κει με έναν παρακαμπτήριο βγαίνει στην ΕΟ στη διασταύρωση για Κιλκίς-Δο'ι'ράνη και συνεχίζει δεξιά για Σέρρες. Μέχρι εδώ δεν έχει αλάξει τίποτα, δηλαδή και από αύριο που δίνεται το νέο τμήμα αυτή τη διαδρομή θα την κάνεις.
Τώρα στος ύψος της Ασσήρου θα μπαίνεις δεξιά στο νέο τμήμα Α/Κ Λαγκαδά και θα συνεχίζεις πια σε αυτοκινητόδρομο πλέον έως τον Α/Κ Λαχανά-Θεοδοσίων. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 12:12 pm Post subject: |
|
|
σωστά τα λέει ο corfu παρόλο που δεν είναι της περιοχής. Επειδή τα πρώτα χιλιόμετρα του κάθετου άξονα(απο Εγνατία μέχρι Άσσηρο) δεν είναι έτοιμα (πρόσφατα ξεκίνησαν τα χωματουργικά) οι οδηγοί θα βγαίνουν από την εγνατία(κόμβο Λαγκαδά) ακολουθώντας το συνήθες δρομολόγιο από ΕΟ Θεσσαλονίκης-Σερρών και στο ύψος της Ασσήρου υπάρχει Παράκαμψη που τους φέρνει στο φτιαγμένο κομμάτι του κάθετου άξονα. Η συγκεκριμένη Παράκαμψη ουσιαστικά αποτελεί τμήμα του μελλοντικού δρόμου Κιλκίς-Θεσσαλονίκης (μέσω του κάθετου Σερρών-θεσσαλονίκης). Παραδόθηκε φέτος το τμήμα Κιλκίς-Σάντα και αναμένεται να δημοπρατηθεί το τμήμα Σάντα-Κόμβος Κιλκίς. |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:11 pm Post subject: |
|
|
Να προσθέσω ένα καινούργιο έργο τον γειτόνων μας των Τούρκων. Απο την εφημερίδα καθημερινή.
Νέα σήραγγα στον Βόσπορο
Θα συνδέσει με δύο αυτοκινητοδρόμους την ευρωπαϊκή με την ασιατική πλευρά του
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. Καθώς το φιλόδοξο σχέδιο της υποθαλάσσιας σιδηροδρομικής σύνδεσης των δύο ακτών του Βοσπόρου προχωρεί, το τουρκικό υπουργείο Μεταφορών εκπονεί και νέα σχέδια για κατασκευή δεύτερης σήραγγας, για την οδική σύνδεση της ευρωπαϊκής με την ασιατική πλευρά.
Η διάνοιξη της νέας σήραγγας, που θα περιλαμβάνει δύο επίπεδα αυτοκινητοδρόμου και θα έχει μήκος 5,4 χιλιομέτρων, ανατέθηκε χθες σε κοινοπραξία με επικεφαλής τη νοτιοκορεατική κατασκευαστική εταιρεία SK Engineering & Construction Co. Το προβλεπόμενο κόστος κατασκευής θα φθάσει το 1 δισ. δολάρια.
Περισσότερα: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_1_05/12/2008_294838
Φωτογραφίες στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας http://wwk.kathimerini.gr/kath/edition/2008/05-12-2008.pdf στην σελίδα 12. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:42 pm Post subject: |
|
|
Μόλις άκουσα στο δελτίο ειδήσεων της ΕΤ3 για παράδοση του Νέστου μέχρι τις 22 Δεκεμβρίου. Έδειχνε εικόνες ασφαλτόστρωσης του τμήματος.
Το άλλο που σήμερα μου είπε στο τηλέφωνο ο jimmaras (φίλε καιρό έχεις να γράψεις) από δικές του πληροφορίες είναι πως περιμένουν τον Καραμανλή στην Καβάλα γύρω στις 20 του μηνός. Άρα όλα δείχνουν πως θα γίνουν μεγαλοπρεπή τα εγκαίνεια μαζί με την μεσόγεια. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:45 pm Post subject: |
|
|
yupi!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 4:21 pm Post subject: |
|
|
Καλη εξελιξη εστω και στο υστερο.Ας δωθει τουλαχιστον η ανατολικη εγνατια μιας και δυτικα δε βλεπω ιδιαιτερο ζηλο.
Σε ανυποπτη στιγμη,πριν 1 μηνα σχεδον,ειχα πει πως "αντε να δωθει και η παραμυθια φετος και τπτ αλλο".Θα δειτε πως οσο περνουν οι μερες,θα επιβαιβεωνομαι.Οποτε σημερα ενα πραγμα απλως θα πω.Γενικα..δυστυχως μη βιαζεστε καθολου!Με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται..
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Χωρις να θελω να υποτιμησω την ανατολικη εγνατια,μιλαω για τη δυτικη.Θεωρω την ολοκληρωση της δυτικης,πρωτευον ζητημα μιας και το ηδη υπαρχον οδικο δικτυο στα ανατολικα ειναι,ας πουμε,αποδεκτο εν αντιθεση με το δυτικο.
Αλλα ειναι παντα σε καλο δρομο παραδωσεις τμηματων,οπου κι αν ειναι αυτες.
Υ.Γ.:Εκεινη η ερμη η γεφυρα στον Αραχθο καθως και το Τ8 που προηγειται,εμενα γιατι μου φαινονται καθε φορα τα ιδια,ρε γαμωτο???!  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 5:13 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | Corfu, πέρα από την είδηση ότι της κατασκευής του Κέντρου Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων της Εγνατίας Οδού, θεωρώ ότι είναι σημαντικό ότι το συγκεκριμένο κέντρο δημιουργείται στα Γρεβενά, και όχι αλλού, όπως στην Θεσσαλονίκη, όπως θα συνέφερε κάποιους...Το άκουσα σε άλλο τόπικ αυτού του φόρουμ, ότι η έδρα της οργανωτικής επιτροπής των Μεσογειακών Αγώνων δεν είναι κάπου στην Θεσσαλία, αλλά στην Αθήνα... |
Τελικά φίλε Squirrel δέκα σημεία από τα οποία θα “διοικείται” η Εγνατία οδός έχει χωροθετήσει η ομώνυμη εταιρεία. Πρόκειται για τα λεγόμενα κέντρα διοίκησης αυτοκινητόδρομου (ΚΔΑ), η κατασκευή των οποίων προχωρά. Τέτοια κέντρα κατασκευάζονται σε Κομοτηνή, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Γρεβενά και Ιωάννινα.
Νομίζω πως είναι και λογικό για 670 χιλ. είναι αδύνατο να διοικηθεί από ένα μόνο κέντρο.
Στο τέλος του άρθρου οι μηχανικοί της ΕΟΑΕ παραδέχονται παράδοση των δύσκολων τμημάτων το πρώτο εξάμηνο του 2009. Λες και δεν το ξέραμε.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=29651 |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 7:06 pm Post subject: |
|
|
Stavros86 wrote: | losada7 πρόκειται για έργα δημιουργίας .... (ΛΕΑ) |
Κατά την επιστροφή μου σήμερα από Πελλοπόνησο αυτό διαπίστωσα και εγώ. Μάλιστα αν δεν το ανέφερες στο post σου και δεν είχα περάσει από εκεί ώστε να δω ολοκληρωμένα νεοπαράδωτα τμήματα του δρόμου με ΛΕΑ, θα είχα την εντύπωση ότι η ΛΕΑ προυπήρχε. Δεν είχα δώσει βάση παρότι περνούσα μία τουλάχιστον φορά το χρόνο.
Επιπρόσθετα, εκεί που ενώνει η πρώτη με τη δεύτερη νέα σήραγγα(προ Αρτεμησίο) φαίνεται να δημιουργούνται χώροι εκτός οδοστρώματος άγνωστης - για εμένα - χρήσης και πιο συγκεκριμένα από τη πλευρά της ρεματιάς. Ίσως είναι χώροι που σχετίζονται με υπηρεσιακά οχήματα που θα σταθμεύουν εκεί ή εν γένει χώρος στάθμευσης ή κτηριακοί χώροι.  |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 4:15 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν μόλις ενημερώθηκα για ημερομηνία εγκαινίων στην αρκούδα έχουμε και λέμε 18 ΓΕΝΑΡΗ ή 23 του ίδιου μήνα ανάλογα τι θα αποφασίσει ο Υπουργός πως σας φαίνεται? |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 4:43 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή μιλάμε για παράδοση ολόκληρου του τμήματος από Α/Κ Παναγιάς μέχρι Α/Κ Βενέτικου έστω και μόνο του ενός κλάδου? |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 6:08 pm Post subject: |
|
|
Μόλις πέρασα απο την περιοχή του Νέστου ...τέσσερις απόγευμα σαββάτου κι γινόταν της πόπης ... μετρησα πάνω απο 15 φορτηγά στα 10-15 λεπτά που στάθηκα..παρότι ψιλόβρεχε ρίχναν άσφαλτο στην ΚΔ που δημιουργείται.
Η γέφυρα έχει ασφαλτοστρωθεί (δεν ξέρω ποιά στρώση)και στις δύο πλευρές...Σε τεχνικό δελτίο (ΤΕΕ Ανατ. Μακεδ. )που διάβασα η Ιονιος έχει και την ασφαλτόστωση απο βανιάνο έως Νέστο εκτός απο 1,5 χιλ πού έχει μόνο την τελευταία στρώση...Έτσι κι αλλιώς μόνο φορτηγά της Ιόνιος είδα και τα μισθωμένα...
Σ αυτό το δελτίο διάβασα ότι η γέφυρα είναι μόλις 456 μέτρα και 1,4 χιλ το επίχωμα.
Τα διόδια θα γίνουν στην χθ 22+850...η γέφυρα ξεκινά στην χθ 23+780
επίσης τα ασφαλτικά της γέφυρας είναι 4 χ 2,5 cm μια μία αντιολισθηρή μεταγενέστερη
Στο άλλο μέτωπο θα περάσω αύριο ...πριν 10 μέρες ο Αβαξ είχε τελειώσει παντού τα ασφαλτικά εκτός απο τον ΑΚ Ελευθερούπολη (τις προβάσεις )΄
Άρα μένει μόνο η διαγράμμιση που λογικά θα πάρει 10 μέρες...
Απο την μεριά του Αγ.Ανδρέα έπρεπε να έμεναν μία η δύο στρώσεις όλα τα jersey έιχαν τελειώσει εκτός απο 200 μέτρα πριν την σύραγγα που ήταν στο χαλίκι χωρίς το στηθαίο. Πάντως και εκεί δουλεύουν και τις Κυριακές ..
Χωρίς διασταύρωση (καρατσεκάρισμα)έμαθα ότι ο Καραμανλής μετά την Κοζάνη,Βόλο και Καλαμάτα θα έρθει και στην Καβάλα στις 20-12 αν συμβεί αυτό όλα έχουν τελειώσει... |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 7:25 pm Post subject: |
|
|
ρε τι πατ κιουτ δουλειες είναι αυτά!!
Ορμώμενος απο την ασφαλτόστρωση εν μέσω βροχοπτώσεως, ελπίζω οι γρήγορες παραδόσεις να μην "ωφελήσουν" σε σύντομες βλάβες και κακοτεχνίες της οδου!
Γιατι καλά είναι να γίνονται όλα γρήγορα, αλλά οι τελευταίες εργασίες έχουν "τη χάρη" στην Ελλάδα να είναι του ποδαριου.
ΥΣ. Στο τμήμα που παραδώθηκε πέρυσι στις λίμνες, ανάμεσα στη Νυμφόπετρα και Λαγκαδα υπάρχουν μερκά ψεγάδια! Εκτός του ότι ένα μήκος του δρόμου είναι σαν τα ruffles πατατακια (στην αίσθηση, οχι στην οπτικη) υπάρχει και μια ανεπαίσθητη καθίζηση. Στο σημείο που η εγνατία ειναι δίπλα στην επαρχιακη όδο και η οποια είναι δίπλα τη λίμνη δεν υπήρχε, φανταζομαι, άλλος τρόπος και για να καλύψουν την υψομετρική διαφορά φτιάξαν αυτά τα διαζώματα με τα κλουβιά και τις πέτρες. Σε εκείνο το σημείο, στο ρεύμα προς ανατολικά έχει γίνει μια μικρη καθίζηση στην αριστερή λωρίδα.
Επειδή έχω σπορ χαμηλομένο αυτοκίνητο καταλαβαίνω τη παραμικρή ανωμαλία του οδωστρώματος,  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 8:44 pm Post subject: |
|
|
Όλα φοβερά ακούγονται.
Εγώ μίλησα με τον δικό μου σήμερα στα Γιάννενα.
Το τμήμα Άραχθος - Περιστέρι παραδίδεται σίγουρα και 100% μέχρι της 22 Δεκεμβρίου. Ήδη και στη γέφυρα Τ10 έχουν τοποθετηθεί όλοι οι δοκοί και την εβδομάδα που έρχεται τελειώνει πλήρως και το κατάστρωμα.
Στο Μέτσοβο - Παναγιά έχουν τελειώσει επίσης όλο το τμήμα με ασφαλτόστρωση και την εβδομάδα που μπαίνει τελειώνουν πλήρως κάτι μερεμέτια στη γέφυρα Γ1 δίπλα στην Μαλακασίου Α'. Τελειωμένα πράγματα δηλαδή.
Προσέξτε τώρα. Συζητιέται να δωθεί αυτό το τμήμα ολοκληρωμένο δύο κλάδοι κλπ. μόνο για την κυκλοφορία που πάει για Τρίκαλα. Μένουν μόνο δύο χιλ. για ασφαλτόστρωση συνδετήριου δρόμου της εγνατίας με την ΕΟ Ιωαννίνων - Τρικάλων που είναι εργολαβία της Αττικατ.
Ο ίδιος μου είπε για τις ημερομηνίες που μας έδωσε ο Αχιλλέας παραπάνω πως δεν συμφωνεί και καλύτερα να δωθεί ολοκληρομένο το καλοκαίρι. Ήδη τα χιόνια έχουν ξεκινήσει εκεί πάνω και οι προβλέψεις για ημερομηνίες παράδοσης είναι παρακινδηνευμένες.
Τώρα αν ο υπουργός επιμένει τι να πούμε.
Τέλος για την γέφυρα Αράχθου κάνουν τον τετραήμερο κύκλο που είναι και ο πιο σύντομος. Εχει να κάνει με τη σκυροδέτηση. Τα μπετά δηλαδή για να πιάσουν τις τάσεις τους χρειάζονται τουλάχιστον μίνιμουμ 4 μέρες. (Έχουν ξεσκηστεί δηλαδή). Στο Τ8 πριν τη γέφυρα Αράχθου έχουν τοποθετηθεί ήδη και κάποιοι δοκοί.
Πάμε πολή καλά, το τελευταίο ''ντου'' που έγινε, έκανε πολύ καλό.  |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sat Dec 06, 2008 9:17 pm Post subject: |
|
|
φίλε corfu να σου πω τι σκέφτομαι?Αφου θα δώσουν το κομμάτι απο Μέτσοβο-Παναγιά λογικά θα κόψουν κορδέλα στο κομμάτι της αρκούδας για τα μάτια του δρόμου και μετάθα το κλείσουν και θα το ανοιξουν μία και καλή μετά το πάσχα.Πάντως ένα όνειρο των τρικάλων γίνεται πραγματηκότητα πιο κοντά στα τρικαλα τα γιάννενα και επιτέλους τέλος η κατάρα  |
|
Back to top |
|
 |
|