View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Nov 27, 2008 9:11 pm Post subject: |
|
|
Μην γίνει κάποιο ατύχημα μόνάχα και φύγει κανα κοματι απο καμια γέφυρα ή τουνελ αφού δεν τα ααφήνουν να "ξεκουραστουν" τα τσιμεντα! |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Thu Nov 27, 2008 9:20 pm Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | Μόλις μίλησα με εργαζόμενο στη γέφυρα Αράχθου και ο άνθρωπος ταχε παίξει από την κούραση!Τρέχουν αφάνταστα...Επιτάχυναν τους ρύθμους τόσο που δεν ξέρει αν προλαβαίνουν τα μπετά να πάρουν τις τάσεις που πρέπει... |
Η όλη ιστορία μου θυμίζει λίγο τους ολυμπιακούς αγώνες...που όλοι λέγανε ότι δεν προλαβαίνουν να είναι όλα στην ώρα τους έτοιμα..αλλα τελικά τα κατάφεραν!!!!
Όπως είπε και ένας γνωστός μου ξένος, οι Έλληνες σε πολλά θέματα είναι όπως το....συρτάκι.
Ξεκινάμε αργά αλλα στο τέλος επιταχύνουμε μέχρι τελικής πτώσης και (σχεδόν) πάντοτε τα καταφέρνουμε, αν θέλουμε.
Με αλλα λόγια είμαστε της τελευταίας στιγμής...έστω!!!  |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Thu Nov 27, 2008 10:00 pm Post subject: |
|
|
παιδιά τα νέα που μαθαίνω όπως το έχετε καταλαβει εδώ και καιρό είναι απο άτομο μέσα απο την εργολαβία την δεύτερη της αττικατ και κάθε μέρα παρουσιάζονται καινούργια στοιχεία.Όσο για τον καιρό που είπε ο φίλος beethoven δεν νομίζω πως τους έχει πάει άσχημα μέχρι στιγμής πρίν δυο εβδομάδεσ ήταν να πάω μια βόλτα από το έργο αλλα δεν με αφήσανε να πάω θέλω να πιστεύω ότι το επόμενο διάστημα θα βρω τρόπο να πάω καιρού και δουλειάς επιτρέποντος και να βγάλω και καμία φώτο.Φίλε corfu μάλλον τελος 2008 δεν θα προλάβουν αλλά το παλεύουν για μέσα Γενάρη όσο για τις εργολαβίες που έγρααψες είναι σίγουρα πολύ πιο μπροστά απο της αττικατ.Μόμο ρε παιδία να δας πώ την αμαρτία μου φοβάμαι πολύ μην γίνει καμία εικονική παράδοση και τον ξανακλέισουν τον δρόμο και τον ανοίξουν μία και καλή κατα τον Μάρτιο Είδωμεν |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 9:21 pm Post subject: |
|
|
Προβλήματα κατά μήκος της Εγνατίας. Έδειξαν οι βροχοπτώσεις που έπληξαν την Τρίτη (25.11.08 ) τον νομό Θεσπρωτία
"(...)Ο Νομάρχης Θεσπωτίας (...) παραδέχθηκε πως μεγάλο μέρος της ευθύνης βαραίνει και την εταιρεία (Εγνατία Οδός Α.Ε.), αλλά υπενθύμισε πως έχει γίνει προ ημερών σύσκεψη στην Ν.Α Θεσπρωτίας, με σκοπό να προετοιμαστούν κάποια αναγκαία έργα με τα οποία θα διαφυλάξουν κάποια πράγματα και κάποιες καταστάσεις(...)"
Τα ίδια προβλήματα δεν είχαν δημιουργηθεί στο τμήμα της Εγνατίας Οδού στις ανατολικές περιοχές του Νομού Θεσσαλονίκης (Ασπροβάλτα κτλ);
Πηγή 'Νέοι Αγώνες' Ηπείρου 27.11.08: http://www.neoiagones.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=6027&Itemid=
Last edited by Squirrel on Fri Nov 28, 2008 10:17 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 10:07 pm Post subject: |
|
|
superas wrote: | Ξέρουμε ότι είναι στις προθέσεις της εταιρίας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (που διαχειρίζεται το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί) να βάλει αλλά αντιδρούν οι φορείς του Νομού Πιερίας δυναμικά, αφού θεωρούν τόι δεν πρέπει να πληρώνουν 2 διόδια για να έρχονται στη Θεσσαλονίκη από Πιερία. (υπάρχουν και τα διόδια των Μαλγάρων που τα διαχειρίζεται το ΤΕΟ) |
"Και παράπλευρα διόδια σε κόμβους της εθνικής οδού στήνει η εταιρεία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.” για να… πιάσει όσους οδηγούς παρακάμπτουν μέσω των οικισμών, για να αποφύγουν την πληρωμή του τέλους."
Φαίνεται ότι κλιμακώνεται ο πόλεμος στην Πιερία...Πάντως για βα πούμε την 'καλή πλευρά'...η ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. θέλει να βοηθήσει τα τοπικά μαγαζιά στα χωριά ώστε να μην πηγαίνουν οι κάτοικοι και οι τουρίστες στην Κατερίνη και στην Θεσσαλονίκη και να αφήνουν τα χρήματά τους εκεί...και να μένουν έτσι τα χρήματα στην τοπική οικονομία...
Αυτό με τα διόδια στις παράπλευρες οδούς δεν το έχω ακούσει πουθενά...Βρέ τι μηχανεύονται οι αφιλότιμοι...Τι άλλο θα δούμε...
Πηγή εφημ. Μακεδονία 28.11.08: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=29140 |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 10:39 pm Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: |
Αυτό με τα διόδια στις παράπλευρες οδούς δεν το έχω ακούσει πουθενά...Βρέ τι μηχανεύονται οι αφιλότιμοι...Τι άλλο θα δούμε...
|
Όταν λέει παράπλευρα δίοδια δεν εννοεί στις παράπλευρες οδούς παράλληλα στον δρόμο (που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να μπουν) αλλά στις πλευρικές εισόδους του αυτοκινητόδρομου σε κόμβους προφανώς λίγο μετά από τα διόδια ώστε να πιάνουν και αυτούς που μπαίνουν στον παράδρομο λίγο πριν τα δίοδια και ξαναμπαίνουν στον επόμενο κόμβο.
Και αυτή η τεχνική με τα πλευρικά διόδια είναι πολύ συνηθισμένη. π.χ. στην Αθηνών-λαμίας στους κόμβους μετά τα διόδια των Αφιδνών και μέχρι τη Μαλακάσα, στην Κορίνθου -Αθηνών στους Αγ.Θεοδώρους |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Nov 28, 2008 10:59 pm Post subject: |
|
|
Πχ αν βγεις στην Λεπτοκαρυά μετά από κανένα χιλιόμετρο ξαναμπαίνεις στην εθνική οδό χωρίς να πληρώσεις διόδια.
Πάντως για να πας Λάρισα θεωρητικά θα πληρώνεις 4 διόδια; Δηλαδή Μάλγαρα, Αιγίνιο, Λεπτοκαρυά, Τέμπη; Δεν είναι γελοίο; Από την άλλη αν υποθέσουμε οτι τα Μάλγαρα ανήκουν στην Εγνατία, δεν είναι λογικό για το Αιγαίο τα πρώτα τους διόδια να είναι 100 χλμ από την Θεσσαλονίκη, χάνοντας όλους αυτούς που έχουν προορισμό την Κατερίνη. |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 1:21 am Post subject: |
|
|
καλησπέρα στην παρέα.Σήμερα παιδιά έκανα αναλυτικό ρεπορτάζ για την καφε αρκούδα και μάλλον τα πράγματα δεν έιναι και τόσο καλά λοιπόν παίρνω τα πράγματα από την αρχή του δρόμου:
Η Γ3 είναι ετοιμη στον ένα κλάδο και ετοιμάζονται να ρίξουν ασφαλτικά
Πρίν την Αγία Τριάδα υπάρχρι ένα κομμάτι οδοποιίας έιναι στο τελικό 3 άλφα και ετοιμάζονται και εκεί για ασφαλτικά.Η Αγία Τρίαδα είναι ετοιμη και πέφτουν ασφαλτικά.Μετά την Αγία Τριάδα τελειώσανε την πρώτη στρώση ασφαλτο στον δεξιό κλάδο.
Στην Αγία Παρασκευή πέσανε ασφαλτικά, ενώ μετά που ακολουθει ένα κομμάτι οδοποιίας περίπου 1,5χλμ έχουν πέσει ασφαλτικά και στους δύο κλάδους.
Στη σύραγγα του Αγναντερού έχουν πέσει ασφαλτικά και στους δύο κλάδους μετά ακολουθεί ένα κομμάτι 2χλμ που κοντευουν να τελειώσουν τα ασφαλτικά.
Στα Πριόνια ο δεξιός κλάδος έχει τελειώσει όσον αφορά την άσφαλτο ενώ μετά τα Πριόνια κάνουνε το new jersey και είναι έτοιμη και εκέι για άσφαλτο.Η πράσινη γέφυρα(άνω διάβαση της αρκούδας) έτοιμη σήμερα ρίχνανε άσφαλτο.
Στα Βελανίδια Δευτέρα πέφτει άσφαλτος.
Η Γ4 έτοιμη και οι δύο κλάδοι και ξεκινάνε και εκεί ασφαλτικά.
Τώρα όσον αφορά την σ'υραγγα της Παναγίας κάνουνε τις αποχετεύσεις΄
Στην σύραγγα του Συρτού ρίχνουνε τελικη επένδυση και παραλληλα αποχετεύσεις.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Οπου αναφέρω ασφαλτικα τελειωμένα εννοώ την πρώτη από της τρείς στρώσεις.
Τα Η/μ θέλουν ακόμα δουλειά στα πιο πολλά κομμάτια του δρόμου με αλλα λόγια φίλοι ξεχάστε τέλος του 2008 και πάμε για Μάρτη του 2009 και καλό Πάσχα εκτός έαν ο Αί Βασίλης μας κάνει κανένα δώρο γιατί ήμασταν καλα παιδιά φέτος και γιατί αγαπάει την Ελλάδα Αυτά μπορεσα να μάθω σήμερα και ελπίζω να ξεμπέρδεψα λίγο την κατάσταση. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 2:35 am Post subject: |
|
|
Εντάξει μπορεί να μην προλαβαίνομε τη πρωτοχρονιά αλλά το γεγονός ότι στο μεγαλύτερο κομμάτι του δρομου πέφτει ή είναι έτοιμο να πέσει άσφαλτος πιστεύω είναι πάρα πολύ θετικό στοιχείο. Με το κομμάτι Μέτσοβο - Παναγιά τι γίνεται? |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 12:43 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδη υπαρχει η πιθανοτητα να τελειωσει μονο ο ενας κλαδος μεχρι το τελος του ετους και να δωθει στην κυκλοφορια οπως ειχε γινει με ενα κομματι στην καστανια? |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 3:47 pm Post subject: |
|
|
Εννωείτε πως αυτό παλεύουν να δώσουν τον δεξιό κλάδο.Εαν τελικά προλάβουν θα υπαρξουν αρκετές παρακαμψεις πάντως υπάρχει και η σκεψη να το παραδώσουν για τα μάτια του κόσμου και μετά να το ξανακλείσουν για να συνεχίσουν τις εργασίες μέχρι να είναι έτοιμη και με τους δύο κλάδους. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 6:21 pm Post subject: |
|
|
Tηλεγραφική ανταπόκριση εκ τoυ Koρίνθoυ- Tριπόλεως.
Έργα διαπλάτυνσης ή υπoστήριξης-ενίσχυσης και στα δύo ρεύματα κυκλoφoρίας σε μήκoς πoλλών χιλιoμέτρων μετά τη διασταύρωση-διχάλα πoυ oδηγεί είτε στη Tρίπoλη , είτε στη Πάτρα.
Eργασίες γίνoνταν και σήμερα Kυριακή στη πρώτη νέα μακριά σήραγγα πρι τις παλαιές υπάρχoυσες τoυ Aρτεμησίoυ. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Nov 30, 2008 6:37 pm Post subject: |
|
|
losada7 πρόκειται για έργα δημιουργίας λωρίδας έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ).
Αυτό που παρατήρησα σε πρόσφατο ταξίδι μου είναι πως σε άλλα σημεία η ΛΕΑ που δημιουργήθηκε το πλάτος της είναι κανονικό, ενώ σε άλλα σημεία είναι πολύ μικρό με αποτέλεσμα να κάνει περισσότερο για έρεισμα παρά για ΛΕΑ.
Υποθέτω πως με την αλλαγή του μεσαίου διαζώματος σε new jersey θα εξοικονομηθεί κάποιος χώρος ειδικά αν γίνει μονό new jersey, κάτι που δεν θα το προτιμούσα για να πω αλήθεια. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 3:23 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα της Καστανιάς που πάει κι έρχεται συνέχεια τελευταία, ήταν ένα τμήμα ούτε δύο χλμ στο οποίο δεν είχαν κατασκευαστεί δύο γέφυρες και δύο σήραγγες στον έναν κλάδο, αλλά αυτό μόνο. Κατά τ'άλλα όλη η υπόλοιπη Καστανιά 24 χλμ ήταν έτοιμη. Και έτσι δεν ήταν λογικό να μην παραδώσουν το τμήμα κι ας ήταν στο τέλος μόνο για δυο χλμ ο ένας κλάδος. Ούτε παράκαμψη σε άλλη οδό ή τέτοια. Με την αρκούδα δεν είναι καθόλου έτσι. Το τμήμα απλά δεν είναι έτοιμο σε όλο το μήκος του και πλάτος του δηλ και στους δυο κλάδους. Θα ταν τουλάχιστον ανόητο να δώσουν ένα κλάδο και μάλιστα κι αυτός με καμιά παράκαμψη τη στιγμή που ο άλλος κατασκευάζεται σχεδόν παράλληλα με το δεξιό και άντε να απέχουν κανα δίμηνο μεταξύ τους σύμφωνα μ'αυτά που βλέπουμε και διαβάζουμε. Ενώ στην Καστανιά ο άλλος κλάδος των δύο χλμ ολοκληρώθηκε απ'ό,τι θυμόμαστε μετά από 3 και κάτι χρόνια.
Πάντως Αχιλλέα και ο αριστερός βρίσκεται κατά τμήματα ας πούμε όπου και ο δεξιός αφού πέφτει κι εκεί άσφαλτος και φαίνεται να αγνοούν λίγο ότι πρέπει μέχρι το τέλος του έτους να είναι έτοιμος μόνο ο δεξιός. Δηλ στο πρώτο τμήμα της ΑΤΤΙΚΑΤ δεν έχει πέσει ακόμα άσφαλτος. Κουλό λίγο ότι τώρα γίνονται οι αποχετεύσεις στην Παναγιάς και στη Συρτού ταυτόχρονα με τη μόνιμη επένδυση, φανταζόμασταν ότι η Παναγιάς είναι από καιρό έτοιμη.
Σχετικά με τα τμήματα οδοποιίας 1,5 και 2 χλμ μάλλον τα μετατόπισες κατά μία σήραγγα πιο πίσω δηλ το πρώτο μεγάλο τμήμα 1,5 χλμ έρχεται μετά την Αγναντερού και όχι της Αγ. Παρασκευής αλλά αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το new jersey το κάνουν μετά την Πριονιών και πιο πριν δεν έχει γίνει? Τα πράγματα δεν είναι άσχημα αλλά δεν περιμέναμε να είναι καλύτερα. Η Γ3 στον άλλο κλάδο τι έχει γίνει? Και με τα ΗΜ το ξανάπες πιο πίσω, στην αρχή είπες ότι έχουν τελειώσει εκτός από τις δυο υπό κατασκευή σήραγγες Συρτού και Αγ. Τριάδος, τελικά ισχύει αυτό που έγραψες τώρα? ΗΜ στην ανοιχτή οδοποιία είναι δηλ φωτεινοί σηματοδότες, ταμπέλες, φωτισμός?
Εννοείται και ξεχνάμε το 2008 αν έχουν να πέσουν μεσ΄το καταχείμωνο άλλες δύο στρώσεις. Στα 11 χλμ περίπου απ'τα 16 της ΑΤΤΙΚΑΤ έχει πέσει μέσα σε δύο βδομάδες που άρχισε η ασφαλτόστρωση η πρώτη στρώση ούτε στο μισό τμήμα, δηλ γύρω στα 6-7 χλμ αλλά και στους δυο κλάδους. Μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα.
Επ'ευκαιρίας καλό χειμώνα. Το Μέτσοβο-Παναγιά ήταν εδώ και δυο μήνες πιο μπροστά απ'την αρκούδα, αυτό θα έπρεπε να το προλάβουν μέχρι το τέλος του έτους. Τι να πει μετά και το Τ8-Περιστέρι, το οποίο βέβαια είναι πολύυυ μικρότερο σε μήκος απ'την αρκούδα και που θα εξαιρεθεί το πρώτο μισό χλμ τουλάχιστον στις Τ9-Τ11. Μένουν 3,5 απ'τα οποία το 1,5 αφορά την Τ10 και τις προσβάσεις δηλ απ'το σημείο που θα τελειώνει η παράκαμψη Των Τ9-Τ11 στο επίχωμα πριν το cut and cover και γύρω στα 400μ μετά την Τ10 μέχρι εκείνη τη χαμηλή γέφυρα που φτιάχνουν πιο πέρα, φαινόταν στις τελευταίες φωτό του corfu. Το 1,5 χλμ αυτό είναι πολύ πίσω ακόμη, δεν έχει σχηματιστεί ο δρόμος, στα 400μ δε πριν την Τ10 που θα μετατοπιστεί η εο, δεν έχει γίνει καν η μετατόπιση, τι να δώσουν. Μόνο τα 2 τελευταία χλμ είναι σχεδόν έτοιμα, κοντά να πέσει η άσφαλτος αλλά δε μας χρησιμεύουν από μόνα τους.
Αν θέλατε να παραδώσετε εγνατία τέλος του έτους έστω και με δυο τρία ψεγάδια έπρεπε να δουλεύατε φουλ απ'την αρχή του έτους κάτι που δε γινόταν εκτός απ'τη μεσόγεια όπου δείτε, είναι σχεδόν έτοιμη και κανείς δεν το περίμενε. Και το Νέστο μην ξεχάσετε παιδιά να τελειώσετε γιατί κάπου ξέμεινε αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 8:18 am Post subject: |
|
|
Θα πρέπει να ρωτήσουμε τον Σουφλιά τι εννοούσε ότι η Εγνατία θα είναι έτοιμη το 2008. |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
|
Καλό μήνα!
Έπεσε το πρώτο στρώμα ασφάλτου στη γέφυρα του Νέστου στο δεξιό κλάδο (προς Ξάνθη) ενώ στον αριστερό έχουν ασφαλτοστρωθεί οι προσβάσεις της γέφυρας μέχρι τη συμβολή με την ΠΕΟ Καβάλας-Ξάνθης. Χθες το απόγευμα τα μηχανήματα εργάζονταν στην παράκαμψη της ΠΕΟ Καβάλας-Ξάνθης. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 2:02 pm Post subject: |
|
|
Αντε να τελειωνουν με τη μεσόγεια και με το Νεστο να μπορώ να κινούμαι εύκολα και γρήγορα!  |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 2:17 pm Post subject: |
|
|
Εδώ είναι η ανακοίνωση της ΕΟΑΕ για τις εργασίες σύνδεσης της γέφυρας Νέστου.
Ουσιαστικά σημαίνει ότι αυτό τουλάχιστον παραδίδεται φέτος. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 2:41 pm Post subject: |
|
|
Οι εργασίες θα διαρκέσουν ένα μήνα?
Να υποθέσουμε ότι η κάτω διάβαση για την εθνική οδό στον προσωρινό Ι/Κ Παραδεισου δεν ειχε κατασκευαστει μεχρι σήμερα? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 2:54 pm Post subject: |
|
|
Όχι δε νομίζω πως δεν έχει τελειώσει η κάτω διάβαση. Οι μηχανικοί λένε πως όλος αυτός ο χρόνος χρειάζεται για την ασφαλτόστρωση. Πολύ μου φαίνεται κι εμένα. Τι να πουν τότε και στη αρκούδα που τα χιλιόμετρα είναι σχεδόν τα τετραπλάσια. |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 4:13 pm Post subject: |
|
|
ρε παιδιά γιατι μπερδευίμαστε τόσο πολύ εγω δεν μίλησα και για τα δεκαέξι χλμ της αττικατ μιλάω για το τμήμα απο το 6.300 μέχρι το 16.300 μόμο απο εκει έχω πληροφόρηση δεν έιμαι μέσα στο έργο απλά μεταφέρω αυτά που μου λένε.Οταν λέω για τα Η/Μ εννοείτε ότι αναφέρομαι σε φώτα ταμπέλες σπίτια ελέγχου έω απο σύραγγες και τα σχετικά.Η Γ3 ο άλλος κλάδος δεν είναι έτοιμος.Οταν έχουν για παράδειγμα το finisher να κάθεται γιατι να μην ρίξουν άσφαλτο και δτο άλλο κομμάτι?Επι ευκαιρίας σήμερα έμαθα πώς απο εδώ και πέρα δεν θα κάτσουν ούτε ένα σ/κ ενώ τα Χριστόυγεννα θα σταματήσουν μόνο για 2 μέρες.Φίλε corfu μάθε και εσυ καμία πληροφορία τουλάχιστον να τα διασταυρώσουμε πάντως τον δικό μου τον έχω ζαλίσει όποτε βγάινουμε για καφέ συνέχεια ρωτάω πως πήγαμε σήμερα θα με βρίσει καμια φορά και θα έχει και δίκαιο. |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 6:49 pm Post subject: |
|
|
1 μηνας εμεινε...θα παραδοθουν τα υπολοιπα 108 χλμ? |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 6:57 pm Post subject: |
|
|
Η απάντηση, tolis7, είναι όχι. Απλώς δεν ξέρουμε πόσο όχι. Κατά τη γνώμη μου στα δυτικά δεν υπάρχουν άλλα χιλιόμετρα μέσα στη χρονιά, αλλά τον Ιανουάριο (που υπονόησε ο Σουφλιάς) κάτι θα γίνει.
Άρα η απάντησή μου είναι 48 για φέτος και να είμαστε ευχαριστημένοι. |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:14 pm Post subject: |
|
|
Γεια σε όλους. Μια μικρή ενημέρωση και από εμένα για το μέτωπο της Ιονίας.
Το Σ/Κ που μας πέρασε και συγκεκριμένα την Παρασκευή είδα στην νότια είσοδο της παράκαμψης Αγρινίου στο Κεφαλόβρυσο συνεργείο της ΤΕΡΝΑ να τοποθετεί τσιμεντένια διαχωριστικά (jersey) στη μέση του δρόμου. Θυμίζω ότι το κομμάτι αυτό είναι το σχεδόν έτοιμο μισό της παράκαμψης, το οποίο θα ολοκληρώσει η κοινοπραξία που θα κατασκευάσει την Ιονία.
Από την άλλη μεριά, στον Κουβαρά, πλέον έχει φύγει μια μικρή παράκαμψη που υπήρχε και ο δρόμος Αγρίνιο-Άρτα περνάει από πάνω από την παράκαμψη Αγρινίου που κατασκευάζεται (εργολαβία δημοσίου). Αυτό το κομμάτι (της παράκαμψης) βρίσκεται σε χωματουργικά.
Τέλος, παλιότερα είχα λανθασμένα μιλήσει για αρχή των έργων της Ιονίας στο κομμάτι μετά τη γέφυρα. Τελικά τα έργα που έβλεπα ήταν οι προσβάσεις για ένα καινούργιο βενζινάδικο. Το ερώτημα είναι πώς θα συνδεθεί η Ιονία με τη Γέφυρα; Θα γίνει πάνω στον υπάρχων δρόμο μετά τα φανάρια της Γέφυρας που οδηγεί στην Παλαιοβούνα ή θα ακολουθήσει άλλη χάραξη;
Α, και κάτι τελευταίο. Σε όλη τη διαδρομή από Πάτρα μέχρι Άρτα έχουν τοποθετηθεί πάρα πολλές κάμερες. Δεν βρίσκονται ακόμα σε λειτουργία γιατί είναι καλυμμένες με σακούλες. Μάλλον της τροχαίας είναι, πάντως μου έκανε εντύπωση ο αριθμός τους. |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Mon Dec 01, 2008 10:50 pm Post subject: |
|
|
Κάμερες το τελευταίο δίμηνο έχουν τοποθετηθεί σχεδόν παντού στην Ελλάδα .
Είναι η ειρωνεία της τύχης πως αρχίζουμε να έχουμε δρόμους ασφαλείς και δεν θα μπορούμε να πάμε γρηγορότερα από το παρελθόν στους προορισμούς μας.
Αν δουλεύουν όλες οι κάμερες στους δρόμους θα αναγκαζόμαστε να κόβουμε ταχύτητα κάθε λίγο και λιγάκι.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή.
Φίλος που ταξίδεψε πρόσφατα στην Ολλανδία έκπληκτος παρατήρησε πως κανένας δεν έτρεχε, αν και δεν υπήρχαν κάμερες.
Ο λόγος απλός , υπήρχε χρονομέτρηση από διόδια σε διόδια και αν πήγαινες γρήγορα έπαιρνες κλήση αυτόματα στον επόμενο σταθμό.
Βοήθεια μας παιδιά... |
|
Back to top |
|
 |
|