View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 2:25 pm Post subject: |
|
|
Αν γίνει κάτι τέτοιο (με την Ιονία Οδό) τότε δυστυχώς θα έχεις και διόδια. Και ένας τέτοιος άξονας δεν δικαιολογεί διόδια, και δεν θέλουμε παντού διόδια.... Άσε που δεν θα θέλει και ο ιδιώτης να εμπλακεί σε ένα τέτοιο έργο. Θα έχει μεγάλο κόστος για αυτόν ενώ θα έχει και μικρά έσοδα καθώς δεν έχει και την τρελή κίνηση αυτός ο άξονας. Ο σκοπός της κοινοπραξίας είναι το κέρδος και όχι η κοινωφελής πολιτική.
Μόνο με δημόσιες επενδύσεις (και ορθά) γίνονται τέτοιοι δρόμοι. Για αυτό πιστεύω ότι μία αναβαθμισμένη εθνική όδο σε νέα χάραξη είναι υπεραρκετή και αναγκαία για τη κίνηση του άξονα. Ο αυτοκινητόδρομος είναι απλώς η χαρά των εργολάβων  |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 2:43 pm Post subject: |
|
|
" Τέλος του 2008 είναι η υπόσχεση της κυβέρνησης. Εγώ δουλεύω στα έργα στην περιοχή του Μετσόβου. Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος για παράδοση φέτος τα Χριστούγεννα. Δηλαδή θα είναι έτοιμο σχεδόν όλο το κομμάτι από τη σήραγγα του Δρίσκου εώς και 20 χλμ μετά τον κόμβο Μετσόβου.
Από εκεί και πίσω (στην Παναγιά), οι εργασίες του εκεί εργολάβου έχουν μείνει πίσω. "
Αυτα εγραψε-αγνωστος προς εμενα-σε αλλο forum.Ο καθενας βλεπει το ποτηρι μισογεματο η μισοαδειο.Απο νεες μου πληροφοριες,χωρις να θελω να απογοητευσω,πριν το 2010 δε θα δουμε ευκολα ολοκληρωμενη εγνατια.Μετα,μπορει.. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 4:32 pm Post subject: |
|
|
Εγώ χθες μίλησα με ανώτερο στέλεχος της ΕΟΑΕ που δεν λέει λαλακίες και μου είπε τα εξής:
Μέρα με τη μέρα τα πράγματα αλάζουν θεαματικά εικόνα. Τα πράγματα εξαρτόνται από τον καιρό. Και συγκεκριμένα αν όλα πάνε καλά η αρκούδα μπορεί να δωθεί ολόκληρη μετά από 3-4 μήνες. (Ενοεί μετά την 31/12/2008).
Καταφέραμε να ''στριμώξουμε'' τις κατασκευαστικές εταιρείες και να δουλεύουν αυτή τη στιγμή σε φουλ ρυθμούς κάτι που όπως όλοι ξέρουμε δε γινόταν έως τα τέλη του Αυγούστου που πέρασε. Γι' αυτό το λόγο και οι δηλώσεις του υπουργού, του προέδρου αλλά και όλων των στελεχών που μιλάνε για παράδοση σε δύο μήνες. Αν πούμε τώρα πως η εγνατία θα τελειώσει το Πάσχα ή στα μέσα του 2009, οι εταιρείες θα χαλαρώσουν ξανά και οι ρυθμοί θα πέσουν. Τους κρατάμε με νύχια και δόντια.
Τώρα για το Μέτσοβο - Παναγιά μου είπε πως η δεξιά (νέα) σήραγγα Μετσόβου έχει ασφαλτοστρωθεί πλήρως και με την αντιολησθητική στρώση. Η δε αριστερή (παλιά) ξεκίνησε να ξηλώνεται και να ανοίγονται τα υδραυλικά φρεάτια αλλά και να αλάζεται ο φωτισμός με καινούρεια φωτιστικά. Η γέφυρα Γ1 στην Μαλακασίου Α' τελειώνει πλήρως στις 15/12/08 και γενικότερα το τμήμα αυτό ολόκληρο το έχουν για να το δώσουν μέχρι τις 20/12/08. Τώρα αν αύριο ξεκινάει να χιονίζει σαφώς όλα πάνε για το ανάθεμα. Γι' αυτό δεν μπορώ να σου κάνω προβλέψεις του τύπου ένας κλάδος μέχρι την Καλιθέα ή μέχρι τα Πριόνια. Εμείς προσπαθούμε να δώσουμε όλο το έργο ολόκληρο και αυτούσιο. Τώρα όπως σου είπα αν αυτό γίνει μετά από 3-4 μήνες, ε δε νομίζω να βγει κανείς να μας κακολογήσει.
Τη στιγμή που μιλούσαμε ο ίδιος κατέβαινε με το ΙΧ του την Κρανιά και πήγαινε προς Θεσ/νίκη και μου είπε, ''αυτή τη στιγμή δεν μπορείς να φανταστείς τί κυκλοφορία και τι χαμός γίνεται από τα εργοταξιακά φορτηγά που κινούνται στην ΕΟ, τέτοιο πράγμα δεν γινόταν εδώ και 3 μήνες''.
Χώρια που έχουν τάξει ζεστά μπικικίνια σε Κούτρα (Ακτωρα), Πανούση (Αττικάτ) και σία.
Τα δε ξενοδοχεία, δωμάτια και στούντιο στο Μέτσοβο, είναι υπερπλήρεις από εργάτες που δουλεύουν σε 3 βάρδιες.
Συμπέρασμα. Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια και έχουν επιταχυνθεί τα έργα στο 130%. Οι ρυθμοί είναι μεγάλοι και θέλουν να μείνουν σε αυτό το επίπεδο μέχρι τέλους. |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 5:21 pm Post subject: |
|
|
Αυτό το πιστευω. Το να λέει ο Σουφλιάς οτι θα ειναι ετοιμη η Εγνατια το 2008 ως μεσο πίεσης και νοημα εχει και θεμιτό ειναι.
Αλλά ειναι στη διακριτική ευχέρεια μας να το πιστεψουμε... και ειναι δύσκολο.
Για τον Αραχθο βεβαια δεν ειναι ευκολα τα θαύματα, αλλα το ενα ρεύμα, όπως ειπώθηκε ειναι ευλογο οτι θα γινει...
Η Παραμυθιά ειναι τρομερή πρόοδος. Εμεις που εχουμε φάει την Βροσίνα με το κουτάλι...ειδαμε ασπρη μέρα....μπράβο. |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 5:46 pm Post subject: |
|
|
Αδερφε corfu,γιατι εγω δε μπορω να δεχθω με τιποτα αυτα που λεει το στελεχος της εταιρειας;
Επρεπε να φτασει Νοεμβρης του 2008 για να αρχισουν να δουλευουν εντατικα τα συνεργεια σε αυτα τα μερη;Τοσα χρονια δηλαδη,τι κανουν;Αν σε καποιο τμημα επρεπε οντως να εντεινουν τις προσπαθειες,αυτο ειναι το συγκεκριμενο τμημα που ειναι και δυσκολο.Τωρα τους θυμηθηκε;
Και το-για εμενα τουλαχιστον-εξοργιστικο.Ειλικρινα τωρα,ο καιρος θα τους φταιει;Καταρχην,ως και αυτος,το χατηρι τους κανει φετος.Φτασαμε 15 Νοεμβριου και δεν εχει βρεξει.Τι αλλο θελουν;Οσο για τα χιονια..Ε,ημαρτον!Μιλαμε για χειμωνα που ερχεται.Και μιλαμε και για μια απο τις περιοχες της Ελλαδας,με τις περισσοτερες χιονοπτωσεις.Μαντικες ικανοτητες θελει για να καταλαβουν πως θα χιονισει;Ε,ναι λοιπον,θα χιονισει!Μπορουν οποτε,απο τωρα να αρχισουν τις δικαιολογιες για τη μη παραδοση τμηματος ως το καλοκαιρι.Ναι,το ΠΡΟΕΞΟΦΛΩ,επειδη εχω και εγω τις πληροφοριες μου,πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (και λιγο που λεω).
Περαστικα τους  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 8:18 pm Post subject: |
|
|
'Εχω γράψει και παλιότερα για το αίσχος της ματαίωσης κατασκευής αυτού του πολύ σημαντικού έργου, εξ' αιτίας των αντιδράσεων των... διακομματιικών κομματαρχών της περιοχής Φθιώτιδας. Η αναγκαιότητα όμως της υλοποίησης του, είναι σίγουρο ότι θα υποχρεώσει τους πολιτικούς μας να "βάλουν την ουρά στα σκέλια" και να προχωρήσουν στις δέουσες ενέργειες. Είναι σίγουρο κατά τη γνώμη μου, οτι θα προκύψει απο τη μελέτη σκοπιμότητας πως και μόνη της η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να στηρίξει την κατασκευή αυτού του έργου. Αλήθεια ποιός είναι αυτός που δε θα δεχτεί να πληρώσει διόδια για να γλυτώσει 80 χιλιόμετρα δρόμου στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 6:42 am Post subject: |
|
|
Ariskop ο δρόμος Αμβρακία-Άκτιο είναι πολύ ακριβός, 50 χλμ 300 εκατ. ευρώ. Οπότε μάλλον προβλέπεται να φτιαχτεί ένας σύγχρονος αυτοκ/μος. Πχ δρόμος μεγαλύτερης σπουδαιότητας ή βεληνεκούς να πούμε, ο κάθετος της εγνατίας Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας που για 96 χλμ κοστίζει 200 εκατ. ευρώ.
Νιοράντες τώρα καταλάβαμε ότι είσαι μεσ'τις πηγές . Τώρα βέβαια δεν θα πρεπε να ρωτήσω εσένα αλλά μπορούν να το σχολιάσουν κι οι άλλοι. Ο Άκτωρας που δουλεύεις εσύ (έτσι δεν είναι?) θα έχει όλα τα έργα του όχι απ'το Δρίσκο μη λέμε ότι θέλουμε, απ'τον ΑΚ Ζαγορίου μέχρι Παναγιά έτοιμα μέχρι το τέλος του έτους. Και μετά ο εργολάβος, δηλ η Αττικάτ προφανώς είναι πίσω. Αν και δεν φαίνεται ιδιαίτερα αυτό, ξέρουμε ποια έργα ακριβώς είναι πίσω, και δε νομίζω να φαίνεται ότι τα τμήματα στην αρκούδα είναι πολύ πιο πίσω απ'τα τμήματα πριν το Μέτσοβο (δες πχ Τ8-Περιστέρι). Μήπως λέω μήπως υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών, και επίσης κάποια...ευγενής άμιλλα και κοιτάζει η μία να βγάλει λίγο το μάτι της άλλης??
Επίσης δεν μας υποστηρίζεις ιδιαίτερα ότι η εγνατία δεν θα είναι έτοιμη μέχρι και 2010. Βασικά το μόνο έργο που σχεδόν σίγουρα θα τραβήξει τόσο πολύ είναι η Τ9-Τ11 στο Τ8-Περιστέρι. Ο καιρός δεν μπορεί να καθυστερήσει τόσο πολύ το έργο. Θα περάσουν 4 εποχές, εκτός πια και γίνει καμιά κοσμογονία και βρέχει και το καλοκαίρι. Μπορείς να αναφερθείς σε πιο συγκεκριμένα έργα που θα καθυστερήσουν τόσο? |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 7:58 am Post subject: |
|
|
Ηρθε επιτέλους το Flinisher Από Δευτέρα αν είναι καλός ο καιρός ξεκινάνε να ρίχνουνε άσφαλτο.Για το κομμάτι στην Αρκούδα έχω γράψει και παλιότερα πως οΣουφλίας εχει υποσχεθει ειδικο πριμ στον Πανούση να τελειώσει τον ένα κλάδο μέχρι το τέλος του 2008 και τον άλλο μέχρι το καλοκαίρι του 2009 επίσης του έχει υποσχεθει μεγάλο έργο (μάλλον κομμάτι του Ε-65)εάν τηρήσει της προθεσμίες.Για μπήτε λίγο στην τσεπη του Πανούση θα τον τελειώνατε τον δρόμο ναι η όχι?Για αυτό και η τόσο θεαματική πρόοδος στη αρκούδα.  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 11:11 am Post subject: |
|
|
Ο πανούσης έχει καμιά σχέση με το γνωστό...πανούση?  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 2:44 pm Post subject: |
|
|
Καλά με τον Πανούση μπορεί να ναι τρίτα ξαδέρφια, με τον Ε65 τι σχέση έχει? Η Αττικάτ δε συμμετέχει στην Hellenic Autopistas έτσι δεν είναι? Αν και βολικό θα ήταν μια κι έχει τα εργοτάξιά της εκεί να κάνει πχ τον κόμβο με την εγνατία. |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 3:04 pm Post subject: |
|
|
Beethoven,φοιτητης πληροφορικης ειμαι,δεν εχω καμια σχεση με τις εργολαβειες τις εγνατιας,ουτε με απασχολουν τεχνικα ζητηματα.Εγω απλα να τη δωσουν θελω!Το quote που εκανα απο αλλο forum,δεν ξερω καν ποιος το εγραψε και απλα το μετεφερα εδω. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 8:17 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδια μας εχετε ταραξει στις κοτσανες!
Συγνώμη δηλαδη αλλά οι ερμηνειες που δίνονται ενθεν και ενθεν μονο με αυτο τον χαρακτηρισμό ταιριάζουν.
Σοβαρα τωρα. Η ΑΤΤΙΚΑΤ θα κατασκευασει τον Ε-65 και τη Βορεια Ιονια ετσι και αλλιως αφου πλεον ο ομιλος της ΓΕΚ που ανηκει στην κοινοπραξια με τους Ισπανους εχει ποσοστα σε αυτη.
Ο Σουφλιας δεν ειναι μαλακας να ταζει πριμ σε κανενα και ειδικα σε υποδικους. Τα πριμ για επιταχυνση εργασιων προβλεπονται στις συμβασεις και ειναι δεδομενα. Αληθεια εχει αναλογιστει κανεις σας η γνωριζει μηπως τι συνεπαγεται η ξαφνικη και ως δια μαγειας αποφαση να επιταχυνεις ενα εργο που μεχρι τωρα πηγαινε με εναν συγκεκριμενο ρυθμο (όχι αργο αλλά συγκεκριμενο) για να ειναι μεσα στα χρονοδιαγραμματα.
Και για να σας δωσω να το καταλαβετε. Τι συμφερει περισσοτερο τον Λεωνιδα? Τα λεφτα και η προοπτικη απο τους σεηχιδες στο Καταρ ή εαν θα κανει τη χαρη στον Σουφλια και στην κυβερνηση του που ειναι 4 μοναδες πισω στις δημοσκοπησεις?
Κακοκαιρια και ισως χιονια αναμενονται αυτη την εβδομαδα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 9:11 pm Post subject: |
|
|
Θεσσαλονίκη - Κιλκίς
Φώτο από κόμβο Νέας Σάντας μέχρι και είσοδο Κιλκίς (το κομμάτι από ΕΟ Θεσσαλονίκης Σερρών -κάθετος Εγνατίας- μέχρι Νέα Σάντα το αναμένουμε)
Είσοδος από Νέα Σάντα
 
Γέφυρα Γαλλικού
  
Κόμβος Πεδινού
    |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 10:29 am Post subject: |
|
|
Είναι τόσο η επιθυμία όλων για τα νέα κομμάτια που έχουμε πάει στην παραφιλολογία γιατί απλούστατα ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν για τα χροναδιαγράμματα....Εκτός απο το φωτεινό παράδειγμα της μεσόγειας την οποία περπάτησα χθες απο το τέλος της ευθείας χ.θ. 3 έως την είσοδο του Συμβόλου χ.θ. 36+500.
Λοιπόν η ευθεία είναι στις ασφαλτοστρώσεις ..έχουν κάνει 1-2 στρώματα ενώ το jersey είναι έτοιμο.
Απ εκεί και πέρα όλα είναι έτοιμα εκτός 1-2 στρώσεις σε απόσταση 1 χιλ μεταξύ ΑΚ ΟΡΦΑΝΙΟΥ προς Οφρύνιο και το κομμάτι που σας έλεγα μεταξύ ΚΔ Ακροποτάμου και ΑΚ Ορφανίου μήκου 500 μόλις μέτρων και μόνο στον ένα κλάδο..
Αρα ούτε δέκα μέρες δεν μένουν για τα ασφαλτικά
Το μόνο που μένει είναι οι ΑΚ(είσοδοι έξοδοι) Ορφανίου και Μουσθένης που και αυτοί έχουν ασφαλτοστρωθεί σε μεγάλο τμήμα ...Στην Μουσθένη μάλιστα μπήκε και ο φωτισμός ενώ τώρα μπαίνει στο Ορφάνι
Τέλος στο ΑΚ Ελευθερούπολης τώρα γίνεται η διαμόρφωση ενώ και εδώ ξεκίνησαν οι ασφαλτοστρώσεις
Επίσης περιφράξεις και μπαριέρες κατά 60-80% έχουν τελειώσει...
Ήδη η εταιρεία αρχισε να απολύει κόσμο ...να πέρνει ψιλοεργολαβίες στους παρακέιμενους Δήμους και να ρίχνει το βάρος στο παράπλευρο οδικό που είναι κι αυτό στην σύμβαση..
Με λίγα λόγια αν δεν τηρήσουν τα χρονοδιαγράμμα είναι για πολλές μπάτσες.. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 12:52 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου.
Εγώ δεν είπα πως ο Σουφλιάς θα δώσει έξτρα πριμ αν οι εταιρείες τελειώσουν πιο γρήγορα τα έργα.
Αυτό που είπα είναι πως η ΕΟΑΕ χρωστάει λεφτά που πρέπει να δωθούν στις εταιρείες μέχρι τέλος του έτους και αυτό το χρησιμοποιεί ως μέσο πίεσης. Όσο πιο γρήγορα τελειώσετε τα τμήματα τόσο πιο γρήγορα θα πάρετε τα λεφτά σας που σας οφείλουμε. Και όλοι γνωρίζουμε πόσο ανάγκη οι εταιρείες έχουν από λεφτά. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 1:12 pm Post subject: |
|
|
Corfu
Sory φιλε αλλά και παλι διαφωνω με αυτο που λες. Για να πληρωθει μια εταιρεια πρεπει να καταθεσει τιμολογια. Υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια για να ελεχθει εαν τα τιμολογια που κατατιθενται ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ή οχι. Εάν μια εταιρεια δεν πληρωνεται στην ωρα της κατι συμβαινει...
Χωρια οι τελευταιες συμβασεις ολοκληρωσεις που ανατεθηκαν στις εταιρειες που ήδη κατασκευαζουν τα τμήματα της Εγνατιας στην Ηπειρο...
Σε καθε περιπτωση ολοι θελουμε το έργο να ολοκληρωθει. Και όχι προσωρινα και με λυσεις επικυνδινες για να κοψουμε κορδελες αλλά μονιμα και ασφαλες προς χρήση στους οδηγους και στους επαγγελματιες. Το εαν αυτο θα γινει στις 31/12/2008 ή στις 31/03/2009 ή στις 30/06/2009 δεν με απασχολει. Οπως επισης και το ποιος θα κοψει την κορδελα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 1:35 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως δε διαφωνώ μαζί σου. Ακριβώς σ' αυτή τη διαδικασία που εσύ επικαλείσαι ''πατάει'' η ΕΟΑΕ ώστε να πιέσει. Σωστά είπες: ''Εάν μια εταιρεια δεν πληρωνεται στην ωρα της κατι συμβαινει... '', το ίδιο λοιπόν όταν μια κατασκευαστική εταιρεία δεν παραδίδει το έργο στην ώρα της κάτι επίσης συμβαίνει...
Κατά τα άλλα ταυτίζωμαι πλήρως μαζί σου. Κανείς μας μα κανείς πραγματικά δε θέλει τσαπατσούλικες ολοκληρώσεις έργων για να κόψουν κάποιοι κορδέλες στην ώρα τους. Νομίζω πως ούτε ο Σουφλιάς λέει τελειώστε αρπα κόλα για να παραδώσω στο τέλος του έτους.
Αλλά επιτέλους έφτασε και το πλήρωμα του χρόνου και κάπως και η προιστάμενη αρχή (βλέπε ΥΠΕΧΩΔΕ) έπρεπε κάπως να κινηθεί έτσι ώστε να επιταχύνουν τα έργα. Τώρα θα μου πεις πως τώρα τους θυμήθηκε και τι κάναν στα 4 χρόνια που πέρασαν, ε αυτό είναι ένα θέμα που δε θα το εξαντλείσουμε αυτή τη στιγμή εδώ μέσα.
Πάντως το θέμα είναι όπως και να το δεις πως οι ρυθμοί έχουν επιταχυνθεί.
Ο δε πρώην κατάδικος ξέρω από ατομο που δουλεύει στην ΑΤΤΙΚΑΤ, κοιμάται από τον Σεπτέμβριο σε κοντέινερ όπως οι εργάτες πάνω στο εργοτάξιο στην Αρκούδα, για να τους γαβγίζει ο ίδιος από κοντά. Βέβαια απ' τη φυλακή στο κοντέινερ δεν έχει και πολύ διαφορά θα μου πεις. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 4:32 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Θεσσαλονίκη - Κιλκίς
Φώτο από κόμβο Νέας Σάντας μέχρι και είσοδο Κιλκίς (το κομμάτι από ΕΟ Θεσσαλονίκης Σερρών -κάθετος Εγνατίας- μέχρι Νέα Σάντα το αναμένουμε) |
Μπράβο chr.04, ωραίες φωτογραφίες.
Αν είχες και τη καλοσύνη να μας έκανες ένα σχεδιάγραμμα αυτής της νέας Οδού Ταχείας Κυκλοφορίας θα το εκτιμούσα.
Και κάτι άλλο εντελώς πληροφοριακό. Το όριο ταχύτητας στο κομμάτι που οδήγησες ποιο είναι; |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 7:20 pm Post subject: |
|
|
μια ματια που εριξα στο σαιτ της εγνατιας ειδα οτι απο τα 670 χιλιομετρα που ειναι συνολικα ο κεντρικος αξονας εχουν δωθει στη κυκλοφορια τα 562 οποτε μας εχουν μεινει αλλα 108 χιλιομετρα για να ολοκληρωθει η εγνατια.
πιστευετε οτι σε 43 μερες θα προλαβουν να δωσουν τα υπολοιπα 108 χιλιομετρα? αν δωσουν τα 60 εγω θα ειμαι ευχαριστημενος παντως!
η αντιστροφη μετριση αρχισε η 31/12/2008 πλησιαζει...για να δουμε! |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 7:43 pm Post subject: |
|
|
Από τα 108 χιλιόμετρα τα 48 χιλιόμετρα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα δωθούν ολόκληρα λογικά (Νέστος και Μεσόγεια χάραξη). Τώρα αν βάλουμε καμιά 10αριά χιλιόμετρα στο τμήμα Άραχθος-Παναγιά φτάνουμε στα 58. Ε τι στο καλό δε θα δώσουν και 2 χιλιόμετρα στο Παναγία-Γρεβενά  |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 8:14 pm Post subject: |
|
|
Ναι άλλα τη μεσόγεια χάραξη την υπολογίζουν στα χλμ? |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 8:31 pm Post subject: |
|
|
Kerkyra_thessaloniki wrote: | Ναι άλλα τη μεσόγεια χάραξη την υπολογίζουν στα χλμ? |
ναι εννοειτε τα υπολογιζουν τα 41 χλμ. της μεσογειας.
αμα μπεις στο www.egnatia.gr και πας προοδο εργου τα εχει αναλυτικα. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Nov 17, 2008 8:39 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως εν έτοι 2003 δεν πίστευα ποτέ ότι θα βλέπαμε και τα 670 χλμ. Τουλάχιστον μες την επόμενη δεκαετία. Υπήρχαν αρκετά και μεγάλα τμήματα που ήταν από προβληματικά έως μη προβλέψιμα. Πχ το προβληματικό τμήμα της καφέ αρκούδας. Και μετά το τμήμα που δεν θα προβλέπονταν, δηλ η μεσόγεια χάραξη. Αυτή τη στιγμή μετά από 4-5 μόλις χρόνια, λες και πέρασαν 20, η μεσόγεια θα είναι σε λίγο παρελθόν αφού είναι ένας έτοιμος αυτοκ/μος όπως όλη η εγνατία, και η καφέ αρκούδα είναι στα ασφαλτικά. Εκτός αυτών όλα τα τμήμα είναι προς ολοκλήρωση. Χωρίς ούτε μέτρο εξαίρεση. Αυτοί είναι πραγματικά μεγάλοι ρυθμοί και αριθμοί.
Και μια και διάβαζα χτες και μου βγήκαν τα μάτια, όχι απ'το διάβασμα αλλά απ'την έκπληξη, διάβαζα για τους αυστριακούς αυτοκ/μους, τι κατασκευάζεται, τι μελετάται κλπ. αν ενδιαφέρεται κανείς και διαβάζει γερμανικά η σελίδα είναι www.asfinag.at η εταιρεία δηλ που έχει αναλάβει εδώ και χρόνια το εθνικό δίκτυο της Αυστρίας. Λοιπόν με δύο λέξεις τα εξής μου καναν εντύπωση και βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα. Τα έργα τους ακόμα και σε απλή πεδιάδα και για έργα που θεωρούνται ταχείας κυκλοφορίας και όχι αυτοκ/μοι, αν και εδώ δεν έχει μεγάλη διαφορά, είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ!!!! αλλά πανάκριβα έπαθα πλάκα, και καθαρό ποσό τώρα τι δεν περιλαμβάνεται δεν ξέρω, το ΦΠΑ, δεν γνωρίζω, τμήματα της τάξης των 7 και 10 χλμ κοστίζουν από 200 έως πχ 600 εκατ. ευρώ!! χωρίς να περιλαμβάνουν συνήθως ιδιαίτερα τεχνικά, και μιλάμε για 2+ΛΕΑ δρόμους, το πλέον ανήκουστο είναι τμήμα του περιφερειακού της Βιέννης (η Βιέννη δεν διαθέτει ακόμα δακτύλιο, τώρα γίνονται κάποια τμήματα αλλιώς περνάς απ'τους αστικούς αυτοκ/μους), τμήμα 19 χλμ με 8 χλμ σήραγγα κάτω απ'το Δούναβη, σε προστατευόμενη περιοχή, εντάξει, μία σήραγγα με χωρισμένους κλάδους κα, 1,6 δισ ευρώ!!! Ο Χριστός! δηλ ούτε το μετρό Θεσ/νίκης 9,6 χλμ διπλή σήραγγα το πλέον σύγχρονο της Ευρώπης δεν κοστίζει τόσο.
Το άλλο, διάφορα τέτοια τμήματα, έστω και των 10-15 χλμ θα ξεκινήσουν πχ το 2010-11 και θα τελειώσουν μετά από 7-8 ή και 10 χρόνια!!! Ρε παιδιά σοβαρολογούν?? Εντωμεταξύ μελετώνται από 10ετία πριν. Για ένα τμήμα πάλι, στο δακτύλιο της Βιέννης, σε πεδινό ανάγλυφο με δυο τρία cut and cover σε μήκος γύρω στα 7-10 χλμ δεν θυμάμαι ακριβώς, εξετάστηκαν 48 διαφορετικές χαράξεις.!!! Πού τις βρήκανε απορία θα μου μείνει, δεν είναι το αντικείμενό μου το ξέρω, αλλά ώρες ώρες εδώ μου φαίνεται κάθονται και αυγά γεννάνε. Τι να πω ας με διορθώσει κάποιος αν τα βλέπω υπερβολικά.
Μετά, θα γνωρίζετε και μερικοί ότι πολλά τούνελ ακόμα και των 2 χλμ είναι μονά. Προβλέπεται η διάνοιξη του δεύτερου κλάδου, με το ανάλογο μεγάλο κόστος, και παράδοση από 4-5 χρόνια και άνω. Δηλ η Ελλαδίτσα, το Ελλαδιστάν το 2013-14 θα διαθέτει αν όλα πάνε καλά ένα πλήρες και σχεδόν τέλειο θα λέγαμε δίκτυο αυτοκ/μων και θα κατασκευάζονται και άλλοι επιπλέον, τελειώνει τμήματα απ'τα δυσκολότερα πλέον σε 4-5 χρόνια όπως η αρκούδα, ή και λιγότερο όπως η μεσόγεια και η Αυστρία θα ανοίγει ακόμα τους δεύτερους κλάδους στα τούνελ της. Και μιλάμε για το κέντρο της Ευρώπης. Γερμανία-Ιταλία, Μόναχο-Μιλάνο και βόρειες ακτές της Ιταλίας από Αυστρία θα περάσεις, απ'τα μονά τα τούνελ. Οι ουρές και μποτιλιαρίσματα εντωμεταξύ είναι συχνό φαινόμενο ειδικά σε αργίες κλπ. Όπως και κάμποσα ατυχήματα. Δεν θα σχολιάσω άλλα, που έχω ήδη σχολιάσει σε άλλα ποστ σχετικά με χαράξεις, κλίσεις ανύπαρκτες ή αντίθετες κλπ. Δηλ εμείς θα χαλάσουμε τον κόσμο αν η καφέ αρκούδα αντί για 2008 τελειώσει άνοιξη ή και καλοκαίρι 2009. Για να βλέπουμε και λίγο πιο έξω τι γίνεται. Στην ανεπτυγμένη Ευρώπη.
Και το άλλο που αν το χει δει κανας άλλος πουθενά αλλού ας το πει, οι δικοί μας αυτοκ/μοι διαθέτουν παράλληλο δίκτυο, δηλ απλά δίπλα στον αυτοκ/μο υπάρχει ένας ή και δύο παράλληλοι δρόμοι στις πλευρές του αυτοκ/μου. Δείτε ΠΑΘΕ και αλλού. Αυτό απλά σαν παρατήρηση. Το θέμα μου δεν είναι να μιλήσω για τους δρόμους της Αυστρίας αλλά να δούμε και λίγο παραπέρα να έχουμε μια ιδέα παραπάνω εκτός της κατάστασης στην Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
|