View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 3:43 pm Post subject: |
|
|
Βασικά η δικιά μου πρόταση είναι η γραμμή μετά από το Γαλάτσι να μην συνεχίσει προς Ηράκλειο Πεύκη και Μαρούσι που εξυπηρετούνται κάπως από το ΗΣΑΠ αλλά να στρίψει προς τα δυτικά να κόψει κάθετα τον ΗΣΑΠ π.χ. στον Περισσό, Πευκάκια, Ν.Ιωνία (οπότε με ανταπόκριση κλείνει και ο κύκλος) γιατί υπάρχει ένα κενό και να συνεχίσει προς Ν.φιλαδέλφεια και μετά Αγ.Αναργύρους-Ιλιον (προαστιακός) ... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 5:09 pm Post subject: |
|
|
Σε κάθε ακτινωτό σύστημα μετρό, πρέπει να κατασκευάζεται και μια κυκλική διαδρομή που συνδέει τις ακτινικές. Αυτό βοηθάει πάρα πολύ τις μεταβιβάσεις και αποσυμφορίζει τους κεντρικούς σταθμούς ανταπόκρισης.
Η προτασή μου να γίνει η γραμμή 4 κυκλική από U, βασίστηκε στο γεγονός ότι τα άκρα της είναι σχετικά κοντά και απαιτούνται 5 χλμ. νέας διανοιξης που θα γίνει με το ιδιο TBM. Αρα το κόστος μπορεί να περιοριστεί.
Η πρότασή σου worldofjustice είναι πολύ χρήσιμη και σίγουρα θα βοηθήσει, αλλά μιλά για καινούργια γραμμή 5. Εάν είναι να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να περάσει και από Ν. Φιλαδέλφεια, όπου υπάρχει κενό. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 5:58 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | αλλά να στρίψει προς τα δυτικά να κόψει κάθετα τον ΗΣΑΠ π.χ. στον Περισσό, Πευκάκια, Ν.Ιωνία (οπότε με ανταπόκριση κλείνει και ο κύκλος) γιατί υπάρχει ένα κενό και να συνεχίσει προς Ν.φιλαδέλφεια και μετά Αγ.Αναργύρους-Ιλιον (προαστιακός) ... |
Συμφωνώ όχι τόσο με την χάραξη(άλλωστε δεν είμαι γνώστης του θέματος) όσο με την αναβάθμιση των μέσων σταθ τροχιάς στη δυτική όχθη.
Είναι δυνατόν σε μία τόσο πυκνοκατοικημένη περιοχή του λεκανοπεδίου να μην υπάρχουν πολλές γραμμές ;
Κάτι γίνεται προς Περιστέρι και Αιγάλεω αλλά υπάρχουν πολλές ακόμη περιοχές που θα μπορούσαν να καλυφθούν και θα ήταν πολύ κερδοφόρες λόγω πυκνότητας κατοικιών.
Από γνωστό μου που μένει Αγίους Αναργύρους και είχε παρακολουθήσει κάποιες δημοτικές εκλογές, μου είχε μεταφέρει ότι στο γειτονικό Ίλιον είχε προταθεί πριν το 2004 να γίνει σταθμός Μετρό αλλά τότε - κατά την άποψη της "δημοτικής" αντιπολίτευσης - το αρνήθηκε ο τότε δήμαρχος του Ιλίου. Οι "κακίες γλώσσες" έλεγαν ότι το επιχείρημα του ήταν ότι δεν ήθελε να μετατρέψει το Ίλιον σε κέντρο διερχομένων...
Φανταστείτε πόσοι θα εξυπηρετούνταν(Πετρούπολη, Ανθούπολη, Παλατιανή, Καματερό, Άγιοι Ανάργυροι, Περιστέρι κτλ) ...
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβή τα παραπάνω αλλά το βάζω στη κουβέντα για να μπορούμε να υποπτευτούμε στο μέλλον για ποιό λόγο γίνονται ή δεν γίνονται κάποια έργα. Γιατί υλοποιείται ή δεν υλοποιείται ένας σχεδιασμός ή μία εξαγγελία. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 11:39 pm Post subject: |
|
|
Από όσο γνωρίζω μετά το Περιστέρι, η υφιστάμενη γραμμή σχεδιάζεται να στριψει βόρεια και να πάει Ιλιον και Πετρούπολη. Σίγουρα όταν γίνει αυτό θα εξυπηρετήσει πάρα πολλούς. Αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι σπάνε τις επεκτάσεις σε μικρά κομμάτια 1-2 χλμ. και ανεβάζουν το κόστος υπέρμετρα.
Για 1-2 χλμ δε προσφέρεται η χρήση ΤΒΜ και ανοίγουν σύραγγες με παραδοσιακά μέσα και πολυ υψηλότερο κόστος. Ετσι μπαίνουν λεφτά σε περισσότερες τσέπες, κόμματα και κομματόσκυλα. (σας ζητώ συγγνώμη σκυλάκια). |
|
Back to top |
|
 |
Amsterdamer New Member

Joined: 22 Aug 2008 Posts: 14 Location: Athens_Amsterdam
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 3:20 am Post subject: |
|
|
εγώ θα συμφωνήσω με τον worldofjustice και θα επέκτεινα ακόμα λίγο την κυκλική γραμμή.
e, voila
Ο==================Ο
Επεξεργασία - Παραβιάστηκε το άρθρο 5 του κανονισμού λειτουργίας - Παρακαλώ να προσέχετε ώστε οι εικόνες που αναρτάτε να μην ξεπερνούν καθ' οποιαδήποτε διάσταση τα 640 εικονοστοιχεία .
Για την ανάρτηση εικόνας από το photobucket αντί της σύνταξης
Code: | [img]http://i276.photobucket.com/albums/kk24/Oh_Teddy/th_Line5.jpg[/img] |
να χρησιμοποιείτε την εξής σύνταξη(ΧΩΡΙΣ κενά και χωρίς enter-αλλαγή γραμμής)
Code: | [url=http://i276.photobucket.com/albums/kk24/Oh_Teddy/Line5.jpg]
[img]http://i276.photobucket.com/albums/kk24/Oh_Teddy/th_Line5.jpg[/img][/url] |
που έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση "ενεργής" μικρογραφίας(ως βλέπετε παραπάνω μετά την επεξεργασία από μέρους μου)
Losada
Ο==================Ο |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 5:59 pm Post subject: |
|
|
Απολαύστε τι λέει ο μέγας "επιστήμονας" Χατζηφώτιου για το Τραμ της Αθήνας ...
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=99362&cid=43350&bc=43350&lsc=1(05:50)
Το Τραμ "καίει την μισή ηλεκτροπαραγωγή" ( ), "έχει μέσα 3 ίδιους κάθε μέρα" (οι τρείς=60,000 επιβάτες), "το τραμ έχει κατασκευαστεί απ' τον ακριβότερο καροτσέρη της Ευρώπης, Pininfarina" (έχει νόημα να πούμε στον κ.Χατζηφωτίου ότι "καροτσέρης" είναι η Ansaldo Breda ? Θα ρωτήσει μήπως τρώγεται ...)
Αυτά είναι.
Θα με ρωτήσετε γιατί ασχολούμαι με το τι λέει ο κάθε άσχετος γραφικός.
Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί δεν τυχαίνει ΠΟΤΕ να καλούν κάποιον ο οποίος να κατέχει το θέμα ... |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 7:34 pm Post subject: |
|
|
^Για να κατανοήσεις το επίπεδο της Ελληνικής Τηλεόρασης (και γενικότερα) θα πρέπει να διερωτηθείς για το target group της. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 8:21 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | ...
Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί δεν τυχαίνει ΠΟΤΕ να καλούν κάποιον ο οποίος να κατέχει το θέμα ... |
επειδή τότε δεν θα μπορούν να τον κάνουν μπαλάκι στα λεγόμενα τους και να ανεβάσουν τα ποσοστά τηλεθέασης! |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Nov 08, 2008 3:33 pm Post subject: |
|
|
Και προφανώς σε όλη μα όλη την Ευρώπη που έχουν γεμίσει το σύμπαν με τραμ(πρόσφατα ήμουν στην Ελβετια και έπαθα πλάκα με το πόσο πυκνό δίκτυο και πόσο συχνά δρομολόγια είχαν σε όλες τις πόλεις τους), κάνουν πολύ μεγάλο λάθος...Αααααα και τσάμπα σε σχέση με το μετρο και τα λοιπά μέσα μεταφοράς.. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Nov 08, 2008 7:30 pm Post subject: |
|
|
Το Τραμ έχει εμφανή πλεονεκτήματα σε σχέση με τα άλλα μέσα μεταφοράς.
Απ' την άλλη απαιτούνται κάποιες προϋποθέσεις για να πετύχει (με πρώτη την αλλαγή της κουλτούρας μετακινήσεων σε μια πόλη).
Ψάξτε να βρείτε ΜΙΑ (οποιαδήποτε...) χώρα εκτός Αλβανίας στην Ευρώπη, που να ΜΗΝ έχει Τραμ (εκτός κι αν θεωρούμε σαν πρότυπο την Αλβανία).
Στην Γερμανία έχουν Τραμ σε περισσότερες από 70 πόλεις, στην Τουρκία έχουν φτιάξει και στο Eskisehir ...
Δυστυχώς στην Ελλάδα αναγκάζονται οι οπαδοί της απλής λογικής να έρθουν σε σύγκρουση με τους εκπροσώπους των κάθε λογής συμφερόντων (Δεληνταδάκης της "Άμυνας κατά του Τραμ" κ.α) |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 10:28 am Post subject: |
|
|
Πλωτά λεωφορεία για την Παραλιακή
"Εναλλακτικές λύσεις για αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στην Αττική...Στη Στοκχόλμη εγκαινιάστηκε πριν από έναν μήνα η λειτουργία πλωτών μέσων αστικής συγκοινωνίας. (...)Πρόκειται για μια από τις έξυπνες λύσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των αρμόδιων υπουργείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην Αττική. Η πρόταση για πλωτά λεωφορεία που θα συνδέουν τον Πειραιά με τη Βάρκιζα ή την Ανάβυσσο είχε διατυπωθεί πρώτη φορά το 1994(...)
Οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν επίσης (και) ένα νέο μέσο μαζικής μεταφοράς. Πρόκειται για ένα όχημα «μεταξύ λεωφορείου και τραμ», μεγαλύτερο σε μήκος από τα γνωστά αρθρωτά λεωφορεία της Αθήνας αλλά μικρότερο από τον συρμό του τραμ. Οι ειδικοί το ονομάζουν Βus Rapid Τransit. Κινείται με ρόδες σε άσφαλτο, αλλά σε ειδικούς διαδρόμους, πλήρως απομονωμένους από την κίνηση(...)Οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν ωστόσο την κατασκευή σταντ με ενοικιαζόμενα ποδήλατα των δήμων(...)
(...)Κάποια συστήματα ελαφρού Μετρό ή τραμ θα μπορούσαν να κινούνται πάνω σε αυτές τις γραμμές (σ.σ. της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιά-Λιοσίων) που βρίσκονται κυρίως στον Πειραιά αλλά και στο Θριάσιο(...)"
Σχόλιο: Η πρώτη πρόταση μου θυμίζει εκείνη της θαλλάσιας συγκοινωνίας στην Θεσσαλονίκη, και παρ'ότι είναι καλή σαν ιδέα, στην Ελλάδα πιστεύω να εφαρμοστεί...Μέχρι και παλιά είχε ακουστεί και η δημιουργία πλωτού πάρκινγκ στην συμπρωτεύουσα ...Όσο για τα `Βus Rapid Τransit`ή 'MetroBus` αποτελούν πολύ καλή ιδέα σε πλατιές λεωφόρους και ένωση περιοχών με λίγες στάσεις που καλύπτουν τις βασικές ροές κυκλοφορίας στο Λεκανοπέδιο...Θυμίζουν τις γραμμές λεωφορίων Express αλλά σε διαμορφωμένο διάδρομο...Οι άλλες προτάσεις πρέπει είναι υλοποιήσιμες...
Πηγή: Τα Νέα 10.11.2008 http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=1408278&ct=1
Last edited by Squirrel on Mon Nov 10, 2008 11:39 am; edited 6 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Nov 11, 2008 3:48 am Post subject: |
|
|
Ακυρώθηκε και επαναδημοπρατείται ο διαγωνισμός για επέκταση του Μετρό προς Πειραιά
«Με απόφασή της η Αττικό Μετρό ΑΕ ακύρωσε τον διαγωνισμό για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό στα Δυτικά Προάστια με κατάληξη τον Πειραιά και ήδη ξεκίνησε την επαναδημοπράτησή του με προκήρυξη νέου Διαγωνισμού εντός της εβδομάδας.(...) Η πολιτική στο ΥΠΕΧΩΔΕ στοχεύει με συνέπεια στην ενίσχυση του ανταγωνισμού για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος. Για όλους τους παραπάνω λόγους,(δες πηγή) ακυρώσαμε τον διαγωνισμό αυτό και ξεκινήσαμε νέα δημοπράτηση»
Πηγή in.gr 10.11.2008: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=956355&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 12:39 am Post subject: |
|
|
Αντιδράσεις για την ακύρωση του διαγωνισμού
«Την έντονη αντίδραση του εξέφρασε ο δήμαρχος Πειραιά Παναγιώτης Φασούλας μετά την ανακοίνωσή του ΥΠΕΧΩΔΕ, για την ακύρωση του διαγωνισμού επέκτασης του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά.Παράλληλα, σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ αποδίδει τις ευθύνες στην κυβέρνηση και στο ΥΠΕΧΩΔΕ...»
Πηγή ιστοσελίδα ΣΚΑΪ 11.11.2008: http://www.skai.gr/master_story.php?id=99964 Aναλυτικό ρεπορτάζ και για το τμήμα από Νομισματοκοπείο-Δουκ.Πλακεντίας από Εφηφ. Ελευθεροτυπία 11.11.2008: http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=44226112 |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 5:11 pm Post subject: |
|
|
Εκσυγχρονιστικά έργα στον Ηλεκτρικό.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_12/11/2008_255930
@ exitmusician Έχεις δικιο φιλε μου συγγνωμη, στο επομενο ποστ θα κοιταξω να ειμαι λιγοτερο "λακωνικος" αν και ειναι φυση αδυνατο να γινει κατι τετοιο... 
Last edited by Greekbiz on Wed Nov 12, 2008 5:41 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 5:27 pm Post subject: |
|
|
Γράψε και κάτι ντε
Τα εντελώς καινούρια νέα είναι οι δύο νέοι σταθμοί "Ψαλίδι" και "Ιλισσός", καθώς η κατασκευή του σταθμού "Καμίνια", με την ταυτόχρονη υπογειοποίηση του τμήματος Πειραιάς-Φάληρο, και η επέκταση προς Άγιο Στέφανο ήταν γνωστές εδώ και καιρό. Αν μη τι άλλο η οικιστική ανάπτυξη των περιοχών από τις οποίες διέρχεται ο ΗΣΑΠ δικαιολογεί την κατασκευή αυτών των σταθμών. Μάλιστα, οι αποστάσεις μεταξύ των σταθμών Καλλιθέας-Μοσχάτου και Πειραιά-Φαλήρου είναι από τις μεγαλύτερες στη γραμμή (1.580 μ. και 2.110 μ. αντίστοιχα). |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 6:23 pm Post subject: |
|
|
Δεν γνωρίζω εάν η οικιστική ανάπτυξη των περιοχών αυτών δικαιολογεί τους 3 νέους σταθμούς αλλά δυστιχώς οι σταθμοί θα κάνουν τον ΗΣΑΠ ακόμα πιο αργό... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Wed Nov 12, 2008 7:12 pm Post subject: |
|
|
Αντίθετα προβλέπεται αύξηση τις ταχύτητας των συρμών, αλλα δεν γνωρίζουμε περισσότερα στοιχεια...
Αύξηση της ταχύτητας
«Σχεδιάζεται επίσης η ενίσχυση της βάσης των γραμμών με τη χρήση σκυροδέματος, από το παραδοσιακό χοντρό χαλίκι σήμερα, που θα αυξήσει την ευστάθεια και τη δυνατότητα μεγαλύτερων ταχυτήτων στους συρμούς, ενώ θα μειώσει και την ηχορύπανση(...)»
Ακόμη:
Νέα επισκευαστική βάση... στον παλιό σταθμό του Πειραιά;
« (...) Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο, ότι σύμφωνα με την περιγραφή (...) εάν η τελευταία δεν έχει προστεθεί εκ παραδρομής, στο σχέδιο περιλαμβάνεται το κτίριο του ιστορικού σταθμού του Πειραιά, που είναι από τα σύμβολα της πόλης. Σε μία τέτοια περίπτωση, είναι δεδομένο ότι εάν δεν προβλέπεται η διατήρηση και συντήρησή του, θα υπάρχουν έντονες αντιδράσεις από τους τοπικούς φορείς και όχι μόνο».
Η ανακοίνωση σχετικά με την δημιουργία νέων σταθμών και η υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο-Πειραιάς (αν και δεν είναι κάτι καινούργιο), φαίνεται να αναφέρθηκαν για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις σχετικά με την ακύρωση του διαγωνισμού και καθυστέρηση των έργων στην επέκταση της γραμμής 3 προς Πειραιά. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί αναφέρθηκε σε αυτό το υπουργείο μεταφορών και όχι το ΎΠΕΧΩΔΕ. Ο Ηλεκτρικός είναι στην εποπτεία του Ύπεχωδε ή του Μεταφορών;
Πηγή Έθνος 12.11.08: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=1850989 |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 12:47 am Post subject: |
|
|
Μακάρι να γίνει πιο γρήγορο. Αυτό που εννοούσα είναι οι περισσότεροι σταθμοί κάνουν τον ΗΣΑΠ πιο αργό λόγο του σταμάτα-ξεκίνα και την αναμονή σε κάθε σταθμό. Ήδη από την Κηφισιά (πόσο μάλλον απο τον Άγιο Στέφανο μετά την επέκταση) κάνει τουλάχιστον 1 ωρα για Πειραιά... |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 12:58 pm Post subject: |
|
|
Επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ προς τον Άγιο Στέφανο. Σε πρώτη φάση η επέκταση θα αφορά το κομμάτι από την Κηφισιά μέχρι την Εθνική οδό και θα περιλαμβάνει τους σταθμούς Κηφισιά, ο οποίος θα υπογειοποιηθεί, του αθλητικού Ομίλου Κηφισιάς, τη Νέα Ερυθραία, το Καστρί και την εθνική οδό. Το έργο συνολικού ύψους 480 εκατ. ευρώ χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, και θα είναι έτοιμο το 2013. Στη συνέχεια θα γίνει η δεύτερη επέκταση προς τον Άγιο Στέφανο, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017.
καλά θα υπογειοποιηθεί ο σταθμός της κηφισιάς διπλα στο πάρκο?...για πιο λόγο? ελπίζω να κρατήσουν την είσοδο που είναι πολύ καλαίσθητη....αυτό θέλω να το δω.
όσο για τα parking και της ημερομηνίες παράδοσης τον άλλον έργον(2010??), κρατάω μικρό καλάθι |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 2:50 pm Post subject: |
|
|
Alkis wrote: | Ήδη από την Κηφισιά (πόσο μάλλον απο τον Άγιο Στέφανο μετά την επέκταση) κάνει τουλάχιστον 1 ωρα για Πειραιά... |
Είχα την εντύπωση ότι κάνει περίπου 45 λεπτά, όχι 1 ώρα. Έχω κάνει Περιαιά-Μοναστηράκι 17 λεπτά και Βικτώρια-Νερατζιώτισσα 20 λεπτά.
billy8181 wrote: | καλά θα υπογειοποιηθεί ο σταθμός της κηφισιάς διπλα στο πάρκο?...για πιο λόγο? ελπίζω να κρατήσουν την είσοδο που είναι πολύ καλαίσθητη....αυτό θέλω να το δω. |
Μπορώ να φανταστώ ότι για να κατασκευαστεί η σήραγγα προς Άγιο Στέφανο θα πρέπει η βύθιση της γραμμής να ξεκινά πριν το σταθμό της Κηφισιάς, ώστε μετά να είναι δυνατή η διάνοιξη της υπόλοιπης σήραγγας. Στο κομμάτι της γραμμής πριν το σταθμό της Κηφισιάς υπάρχει αρκετός χώρος για να γίνει η βύθιση και μετά να σκαφτεί η σήραγγα κάτω από τα υπάρχοντα κτίρια.
Επίσης, όσο περισσότερος χώρος απελευθερώνεται από τη βύθιση γραμμών και σταθμών τόσο το καλύτερο. Θα μπορούσε, λ.χ. το πάρκο να επεκταθεί στην έκταση που βρίσκεται ο τωρινός υπέργειος σταθμός. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 3:06 pm Post subject: |
|
|
Και στο Λονδίνο αν πάρεις την Piccadilly Line από το Heathrow για να πας στο Cockfosters, νομίζεις ότι δεν θα βγεις ποτέ από κει μέσα! Εγώ που συνήθως κατεβαίνω Holborn ή Russell square, θέλω 50 λεπτά κι ας είμαι 12 στάσεις πριν από το τέρμα!
Εντάξει, αυτό είναι το (θεωρητικό) μειονέκτημα των μεγάλων γραμμών, αλλά αντισταθμίζεται από το γεγονός ότι σε κάθε περίπτωση φτάνεις νωρίτερα απ΄ό,τι αν χρησιμοποιούσες το αμάξι, και συνεισφέρεις όχι μόνο στη διευκόλυνση της δικής σου ζωής, αλλά και της ζωής της πόλης (ρύποι, μποτιλιάρισμα, θέσεις πάρκινγκ κλπ, κλπ, κλπ)
Πλέον έχει γίνει πολύ αυτονόητο, για να επιχειρηματολογούμε κιόλας, υπέρ ή κατά!  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Nov 13, 2008 4:29 pm Post subject: |
|
|
Άκουσα ότι προτάθηκε και εξετάζεται η κατασκευή υπόγειου parking κάτω από το Άλσος Κηφισιάς, πρόταση που ήδη συγκεντρώνει σφοδρότατες αντιδράσεις. Ευτυχώς ο Χατζηδάκης είναι πολιτικός καινούριας κοπής και είπε ότι το parking δεν θα γίνει αν δεν συμφωνούν οι τοπικές αρχές. Αν ήταν π.χ. κανένας Σουφλιάς θα άναβε το Σαρακατσάνικο μέσα του και θα πηγαίναμε ολοταχώς για μετωπική σύγκρουση!
Από την άλλη, βέβαια, ποιος θα τα βάλει με τις τοπικές αρχές και τους επιφανείς πολίτες της Κηφισιάς; Θα ήθελα πολύ να δω την ευαισθητοποίηση του υπουργού σε αντίστοιχη περίπτωση κατασκευή parking κάτω από πάρκο σε λιγότερο "επιφανείς" περιοχές... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 8:53 am Post subject: |
|
|
Διπλασιάζεται το δίκτυο του Μετρό (Γραμμή 4 και 5,Ήλιον,Πετρούπολη,Γλυφάδα)
"Ταυτόχρονα, με την ολοκλήρωση όλων των Γραμμών (...)θα δημιουργηθεί ένα δίκτυο άνω των 100 χιλιομέτρων κρίνεται ως απολύτως αναγκαία και η δημιουργία μίας τελείως νέας κυκλικής γραμμής (της Γραμμής 5), η οποία θα συνδέει όλες τις άλλες γραμμές μεταξύ τους.
Ήδη, στην Αττικό Μετρό βρίσκονται στο στάδιο της προμελέτης (...) ως ενδεικτικοί σταθμοί από τους οποίους θα παίρνουν οι συρμοί του Μετρό εξετάζονται ο Φάρος (στο Ψυχικό), τα Σεπόλια, ο Ελαιώνας και η Δάφνη. Η γραμμή θα σχηματίζει έναν κύκλο γύρω από το κέντρο της Αθήνας. Ο χρονικός ορίζοντας για την κατασκευή αυτής της γραμμής είναι το 2030. (Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι)
Επίσης, από το ΥΠΕΧΩΔΕ σχεδιάζουν η Γραμμή 4 (...) να δημοπρατηθεί στο τέλος του 2009. Η γραμμή αυτή θα έχει μήκος 21 χιλιόμετρα και κατά μήκος της θα κατασκευαστούν 20 σταθμοί σε κομβικά σημεία της πρωτεύουσας: Κυψέλη, Ευελπίδων, Γουδή, Φιλοθέη, Φάρος και Ολυμπιακό Στάδιο."
" (...) Τα έργα για τις νέες χαράξεις- επεκτάσεις - δεν πρόκειται να αρχίσουν... αύριο. Υπάρχει χρονικός ορίζοντας πάνω από μία δεκαετία. Κι αυτό επειδή αυτή τη στιγμή, εκτός από την εξασφάλιση των χρημάτων στο ΥΠΕΧΩΔΕ, υπάρχει και ο... πονοκέφαλος των καθυστερήσεων. Επαναπροκηρύσσεται ο διαγωνισμός για τον Πειραιά (ο αρχικός διαγωνισμός έγινε το 2006), ενώ υπάρχουν καθυστερήσεις 3 χρόνων για τους σταθμούς Νομισματοκοπείου, Χολαργού, Αγίας Παρασκευής και 1 χρόνου για τις γραμμές Περιστέρι - Ανθουπολη."
Πηγή: Εφημ. ΤΑ ΝΕΑ Σελ. 25-26: Έντυπη Έκδοση με Χάρτη σε pdf για το προσ. αρχείο: http://assets.in.gr/AssetService/Image.ashx?t=2&pg=140077& και http://assets.in.gr/AssetService/Image.ashx?t=2&pg=140078& ή εναλλακτικά σε ηλεκτρ. μορφή (ανέβηκε αργότερα στην ιστοσελίδα) http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=1409290
Αν σκέφτονται σοβαρά την κατασκευή της γραμμής 5 στο μέλλον με αυτή την κυκλική μορφή, θα πρέπει τουλάχιστον στις ανταποκρίσεις με σταθμούς που πρόκειται να κατασκευστούν (με τη γραμμή 4, π.χ. Φάρος και Γαλάτσι ή Κυψέλη), να υπάρχουν και οι ανάλογες προβλέψεις ανταπόκρισης με άλλη γραμμή...
Και ο χάρτης http://assets.in.gr/assetservice/Image.ashx?c=9065157&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h= |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 10:33 am Post subject: |
|
|
Με πρόλαβες
Είναι η πρώτη φορά που από επίσημες πηγές προφέρονται οι λέξεις "Γραμμή 5" και "κυκλική γραμμή", και αυτό από μόνο του είναι θετικό. Αλλά χρονικός ορίζοντας 2030 ρε γαμώτο; Μετά από 22 χρόνια; Ούτε στις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες δεν αργεί τόσο πολύ η κατασκευή μιας Γραμμής.
Μέχρι τότε όμως, θα μπορούσαν να προσθέσουν 2-3 χιλιόμετρα σήραγγας στη βόρεια απόληξη της Γραμμής 4 και να την ενώσουν με κάποιο σταθμό του ΗΣΑΠ (π.χ. Πατήσια, Περισσός) δημιουργώντας μία σημαντική εναλλακτική κατεύθυνση για την αποσυμφόρηση των κεντρικών σταθμών. Τολμώ να προβλέψω ότι με την εισαγωγή της Γραμμής 4 το πρόβλημα στους ήδη συμφορημένους σταθμούς (και ειδικά στο Σύνταγμα) θα γίνει πραγματικά ανυπόφορο και ίσως επισπεύσει την κατασκευή της Γραμμής 5.
Θετικό πάντως είναι ότι προσανατολίζονται στη δημοπράτηση της Γραμμής 4 ώς το τέλος του 2009. Αυτό δείχνει ότι πόροι υπάρχουν (ή θα βρεθούν) και ότι αν όλα πάνε καλά γύρω στο 2015 θα έχουμε ένα ακόμα στολίδι στο δίκτυο. |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 10:37 pm Post subject: |
|
|
Η Γραμμή 5 (ring) από ότι φαίνεται δεν έχει μελετηθεί, για το λόγο αυτό παρουσιάζεται και ως ένα γενικό σχήμα. Είναι βέβαια απογοητευτικός ο χρόνος ολοκήρωσης. Θυμηθείτε όμως πότε ξεκίνησε το μετρό και πόσοι νέοι σταθμοί έχουν παραδωθεί από τότε...
Θα ήθελα να κάνω όμως μια άλλη παρατήρηση. Καταρχάς θα θυμάστε αρκετοί τη συζήτηση στο thread για τους Σιδηρόδρομους που σχετίζεται με το τεράστιο κόστος των σταθερών μέσων μεταφοράς αλλά και τις θετικές εξωτερικότητες τους.
Λέγοντας εξωτερικότητες εννούμε όλες τις θετικές επιπτώσεις του έργου, πέρα από την κύρια λειτουργία του και οι οποίες είναι αδύνατο να ενσωματωθούν ως έσοδα. Μια εμφανής εξωτερικότητα είναι η αύξηση της τιμής των σπιτιών.
Οι ιδιοκτήτες των σπιτιών αυτών απολαμβάνουν μια πρωτοφανή αύξηση (40% σύμφωνα με το άρθρο) στις τιμές πώλησης, υποθέτω και ενοικίασης χωρίς να έχουν κάνει απολύτως τίποτε. Γιατί οι κύριοι αυτοί είναι ευνοημένοι σε σχέση με τους υπόλοιπους Έλληνες?
Αν υποθέσουμε ότι ένας νέος σταθμός αυξάνει την αξία σε 1000 σπίτια (μάλλον τρομακτική υποεκτίμηση του πραγματικού αριθμού). Τότε σε κάθε σπίτι (ας πούμε αξίας 200.000Ε), αντιστοιχεί κέρδος 80.000Ε από το πουθενά. Δηλαδή 80.000.000€ σύνολο.
Κάνω την εξής, αφελή, ερώτηση. Πέρα από τις πρακτικές δυσκολίες, δεν θα έπρεπε οι κάτοικοι να συμμετάσχουν οικονομικά στη δημιουργία έργων, τα οποία προσδίδουν στους ίδιους αξία σημαντικά υπερβάλλουσα σε σχέση με το μέσο όρο? |
|
Back to top |
|
 |
|