View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 11:48 am Post subject: |
|
|
Έτσι ακριβώς είναι. Πολιτικά παιχνίδια παίζουν εδώ και 10 χρόνια. Ποιος θα ξεχάσει επι ΠΑΣΟΚ των Λαλιώτη να λεει ότι η Εγνατία θα είναι έτοιμη το 2000.
Μετά ήρθε η Βάσω να μας πει το 2003-4. Και στην συνέχεια ο Σουφλιάς, απο χρόνο σε χρόνο θα είναι έτοιμη.
Φυσικά όλοι έπαιζαν με τις λέξεις για να δικαιολογούνται αργότερα. Όχι "λειτουργική" όχι "ο ένας κλάδος" όχι μετά "έφταιγε ο καιρός", και πολλά πολλα άλλα.
Παρένθεση για τον καιρό: όλοι ξέρουμε ότι η Ήπειρος είναι περιοχή με τα μεγαλύτερα ύψη βροχών στην Ελλάδα. Αυτοί όταν έκαναν τις μελέτες δεν το ήξεραν? Και για να σταματήσουν αυτή την αστεία δικαιολογία περί καιρού να ξέρουν ότι την τελευταία 5ετία οι βροχοπτώσεις στην Ήπειρο έχουν μειωθεί δραματικά (και όχι μόνο). Έλεος!!!
Γυρνώντας πάλι στο θέμα των χρονοδιαγραμμάτων, ήταν φως φανάρι ότι θα πηγαίναμε για τέλη 2009 με αρχές 2010. Το είχα γράψει και στο φορουμ πριν 2 χρόνια περίπου.
Απλά οι πολιτικοί έχουν έναν εθισμό με το ψέμα και δεν μπορούν να πουν ΠΟΤΕ την αλήθεια. Βουλευτική καρέκλα γαρ.
Ολα αυτά τα κατηγορώ προς τους άρχοντες αυτής της χώρας δεν αναιρούν αυτό το ΜΕΓΑΛΟ εργο που λέγεται ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι απο τα δυσκολότερα έργα στην Ευρώπη. Θα έλεγα ακόμα και αρκετά καλύτερο σε ποιότητα απο αντίστοιχους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης. Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για αυτόν τον δρόμο και χαρούμενοι που ακόμα δεν έχουμε διόδια.
Γι΄αυτό αφήστε τους 300 να γαβγίζουν, όλοι ξέρουμε πάνω κάτω πότε θα τελειώσει η Εγνατία, όλοι ξέρουμε ότι το 2012 η Ιόνια οδός ΔΕΝ θα είναι έτοιμη http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=623705.
Φυσικά ΟΥΤΕ και η Ολυμπία Οδός το 2012. http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=2821142.
Καλά στην τελευταία το δράμα είναι ότι πληρώνουμε και διόδια. Δηλαδή κάποιος που θα πεθάνει μέσα στα επόμενα 4 χρόνια(λέμε τωρα) θα έχει πληρώσει εναν δρόμο που δεν θα πατήσει ποτέ του. Πελοποννήσιοι και μη υπομονή... |
|
Back to top |
|
 |
passat New Member

Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 12:07 pm Post subject: |
|
|
Τελικά τι γίνεται με το τμήμα Παραμυθιάς, θα παραδοθεί μεθαύριο; |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 12:15 pm Post subject: |
|
|
Αν βρεθεί κάποιος άνθρωπος να το εγκαινιάσει, ναι!  |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 12:45 pm Post subject: |
|
|
Λοιπόν είναι ακριβώς όπωςτο είχα πει εχθές.Σημερα μίλησα και μου είπανε πώς όλα βαίνουν καλώς.Για την Συρτού είναι στη φάση της τελικής επένδυσης.και με διαβεβέωσαν ότι θα είναι όλα ετοιμα με τισ προσβάσεις στο τέλος του 2008.Ο αριστερος κλαδος δυστηχως παει για το καλοκαίρι του 2009. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 1:34 pm Post subject: |
|
|
road352 wrote: |
Ολα αυτά τα κατηγορώ προς τους άρχοντες αυτής της χώρας δεν αναιρούν αυτό το ΜΕΓΑΛΟ εργο που λέγεται ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι απο τα δυσκολότερα έργα στην Ευρώπη. Θα έλεγα ακόμα και αρκετά καλύτερο σε ποιότητα απο αντίστοιχους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης. Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για αυτόν τον δρόμο και χαρούμενοι που ακόμα δεν έχουμε διόδια.  |
Προ ολίγων ετών ήρθαν στην Ελλάδα (προσκεκλημένοι της Εγνατίας) καθηγητές της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου του Βελιγραδίου και έμειναν άφωνοι με τα έργα της Εγνατίας.
Όσοι ξέρουν κάτι από σερβικές κατασκευαστικές (τα περισσότερα μεγάλα έργα στον Τρίτο Κόσμο), καταλαβαίνουν τι σημαίνει να σου δώσουν respect οι Σέρβοι.
Μέσα στην γενική γκρίνια παίρνουμε κάποια πράγματα ως δεδομένα, ενώ δεν είναι ... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 2:36 pm Post subject: |
|
|
Τι ακριβώς εννοείς road ότι έμειναν εντυπωσιασμένοι έτσι? Γιατί πριν λίγα χρόνια που λες από δύσκολα και εντυπωσιακά έργα μόνο η Καστανιά υπήρχε, στα άλλα το πολύ να φαινόταν κανα βάθρο, καμιά τρύπα κανα σκάψιμο ξέρεις τώρα. Όσο για τα στάνταρντ καλά οι νέοι δρόμοι, η εγνατία από μόνη της που ακόμη κι όταν τελειώσει θα είναι ακόμα ένα ημιτελές έργο επειδή θα λείπουν ΣΕΑ ΜΕΑ κλπ δεν μπορώ να τη συγκρίνω ούτε με το πιο σύγχρονο τμήμα αυτοκ/μου της Αυστρίας, το οποίο αν και πριν κάτι χρόνια τελειωμένο (τμήμα Graz-Klangefurt) περιληπτικά μπορώ να πω φτηνές χαράξεις και ακριβό "στολισμό" του δρόμου με πχ ηχοπετάσματα να μην ακούγεται ούτε ελικόπτερο, σήμανση να σου πει ότι στον επόμενο αγρό απαγορεύεται να κατουρήσεις θα βρεις τουαλέτα πιο κάτω που θα την πληρώσεις φυσικά.
Αυτό το τμήμα έχει να αναδείξει ψηλές γέφυρες, κάποιο αριθμό σηραγγών και γενικά σύγχρονα χαρακτηριστικά (για την Αυστρία..). Οι αυτοκ/μοι που συνδέουν τη Βιέννη με τις γύρω μεγάλες πόλεις είναι κατά τη γνώμη μου για κλάματα. Κακές οπτικές, συνέχεια κλίσεις μικρές, οριζοντίως και καθέτως, λες και η γέφυρα και η σήραγγα δεν είχαν ανακαλυφθεί ακόμα, πολλές φορές ανύπαρκτες κλίσεις στο οδόστρωμα στις στροφές, κολλάς στην πόρτα κοντεύεις να βγεις έξω, ή οδηγάς σαν αυστριακός με 80 και απολαμβάνεις και το τοπίο αν φαίνεται απ'τα πανήψηλα ηχοπετάσματα. Σε τμήματα μάλιστα ο δρόμος δεν είναι καν κλείστος, ούτε κιγκλίδωμα ούτε περίφραξη, και δίπλα αγροί.
Να μου πεις είναι εδώ και 30-40 χρόνια φτιαγμένα. Αλλά στο 2008 είμαστε, κάνουν έργα συντήρησης ή ανακατασκευής, αλλάξτε και τίποτα, Αυστρία είστε όχι Αλβανία. Και μιλάμε εμείς για το τμήμα στη Μέστη και την Καβάλα. Για φανταστείτε να πήγαινε όλη η εγνατία έτσι. Τα ΣΕΑ και τα βενζινάδικα δεν είναι τίποτα. Αυτά θα μπουν τον έναν ή τον άλλο χρόνο, αφού είμαστε συνέχεια στο παράπονο, κάποια στιγμή η εξυπηρέτηση στην εγνατία θα φτάσει τα στάνταρντ που πρέπει. Αλλά το βασικό είναι εδώ δηλ ένας σύγχρονος δρόμος, τα στολίδια θα μπουν όπου να ναι.
Αλήθεια η σήραγγα Συρτού γιατί καθυστέρησε τόσο? τη θυμόμαστε και πιο παλιά όταν άρχισαν οι εκσκαφές κανα χρόνο αργότερα. Αφού είναι έτσι τότε ναι ας προλάβουν τουλάχιστον τον έναν κλάδο, χώρια πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι διπλή κυκλοφορία σε συνεχείς σήραγγες. Τουλάχιστον πέρα απ'το πρώτο τμήμα, στα υπόλοιπα μετά μέχρι και την Καρατζά δεν μπορούν να δώσουν και τους δυο κλάδους, δηλ να εξαιρέσουν μόνο το τμήμα Παναγιά-Αγ.Παρασκευή που θα είναι ο ένας κλάδος? |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 3:28 pm Post subject: |
|
|
Engineer Στην παράκαμψη Καστανιάς είχε όντως δοθεί ένας κλάδος με αμφίδρομη κίνηση αλλά μόνο για ενάμιση χιλιόμετρο (2 σήραγγες και μία γέφυρα)
Beethoven Η σήραγγα Συρτού σύμφωνα με τις πληροφορίες μου θα έχει σκυροδετηθεί μέχρι το τέλος του 2008. Νομίζω ότι για πλήρη παράδοση της αρκούδας πριν από Μάη-Ιούνη δεν μπορούμε να μιλάμε με τα σημερινά δεδομένα. Η παράδοση ενός κλάδου συνεχίζει να με ξενίζει, νομίζω ότι δεν είναι στους σκοπούς της Εγνατίας, εκτός αν υπάρξουν πολύ μεγάλες πολιτικές πιέσεις. |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 4:36 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Τι ακριβώς εννοείς road ότι έμειναν εντυπωσιασμένοι έτσι? |
Προφανώς το ερώτημά σου Beethoven απευθύνεται στον nozomi όπου έκανε την συγκεκριμένη αναφορά για τους Σέρβους μηχανικούς.
Μια και γνωρίζεις τα πράγματα στην Αυστρία. Το Karavanke tunnel (στα σύνορα με τη Σλοβενία) των 7.864μ είναι ακόμα αμφίδρομης κίνησης? Το πέρασα την άνοιξη του 2005 και στην επιστροφή αναγκαστήκαμε να περιμένουμε 20 λεπτά, να περάσει το ρεύμα που ερχόταν απο Σλοβενία. Φυσικά εμάς δεν μας χάλασε (ήταν μια ευκαιρία να ξεμουδιάσουμε) αλλα μερικοί γκρίνιαξαν. Αν θυμάμαι καλά το αντίτιμο των διοδίων ήταν 9,50€ μόνο για το τούνελ.
Γνωρίζει κανείς αν στην Εγνατία τα διόδια θα έχουν όλα την ίδια τιμή και στους 13 σταθμούς διοδίων? http://www.egnatia.gr/page/default.asp?la=1&id=55
ή θα είναι ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίας κατασκευής του κάθε επιμέρους κομματιού? Άλλο το κοστολόγιο κατασκευής απο τη Θεσσαλονίκη στην Ηγουμενίτσα και άλλο απο τη Θεσσαλονίκη στην Αλεξανδρούπολη.
Ένα μειονέκτημα των διοδίων είναι ότι θα βρίσκονται πάνω στον αυτοκινητόδρομο και όχι στις εξόδους - εισόδους του. Αυτό αυτομάτως σημαίνει 15 με 20 λεπτά επιπλέον για όλη την διαδρομή των 670 χιλιομέτρων.
Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τώρα, καθώς ακόμα δεν ειναι έτοιμοι όλοι οι σταθμοί. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 4:59 pm Post subject: |
|
|
Τα διόδια στις εισόδους και εξόδους είναι ότι καλύτερο γιατί έτσι δε σταματάς κάθε λίγο και λιγάκι..
By the way, βρήκα αυτό το site ψάχνοντας για το κόστος της διαδρομής Μιλάνο-Γενεύη (βγαίνει 110 ευρώ....!) και το παραθέτω γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ χρήσιμο
http://www.viamichelin.co.uk |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 5:43 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | πχ ηχοπετάσματα να μην ακούγεται ούτε ελικόπτερο, σήμανση να σου πει ότι στον επόμενο αγρό απαγορεύεται να κατουρήσεις θα βρεις τουαλέτα πιο κάτω που θα την πληρώσεις φυσικά.
|
Πράγματι τι πράγμα είναι αυτά τα ηχοπετάσματα σε πολλούς δρόμους στην κεντρική Ευρώπη!!!!!
Ακόμα και εκεί που βόσκουν αγελάδες υπάρχουν
Εδώ μερικές φωτογραφίες έξω από το Βερολίνο από ένα φόρουμ...
Οταν περνάς με το αυτοκίνητο, νομίζεις ότι είσαι σε τούνελ χωρίς οροφή!!!!
http://www.autobahn-online.de/phorum/read.php?2,65961,page=12 |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 9:00 pm Post subject: |
|
|
passat wrote: | Τελικά τι γίνεται με το τμήμα Παραμυθιάς, θα παραδοθεί μεθαύριο; |
Πάντως στην σελίδα της Εγνατίας δεν υπάρχει τίποτα νέο για παραδόση του κομματιού αυτού.
Μάλλον δεν θα δοθει μεθαύριο. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Oct 22, 2008 9:49 pm Post subject: |
|
|
Κάποτε είχα δει κάπου ότι ανάλογα με τη φορά της κυκλοφορίας πρέπει να στρωθεί διαφορετικά η άσφαλτος και τα στρώματα από κάτω (είμαι άσχετος, οπότε η ορολογία δεν είναι σωστή προφανώς). Αυτό πόσο σημαντικό θα μπορούσε να είναι για φθορές του δρόμου στο μεσοδιάστημα που ο ένας κλάδος θα χρησιμοποιείται για διπλή κυκλοφορία; |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 11:06 am Post subject: |
|
|
Παιδιά τι γίνεται με τους Service Stations κατά μήπως της Εγνατίας? Έχουν συμπεριληφθεί στον σχεδιασμό της? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 2:04 pm Post subject: |
|
|
road352 δεν το πέρασα ποτέ το Karawanken tunnel αλλά απ'όσο ξέρω είναι μονό τούνελ όπως και τα περισσότερα απ'τα μεγάλα τούνελ της Αυστρίας, απ'όσο τουλάχιστον λένε οι πληροφορίες μου, δεν είχα την τύχη να περάσω τους δύο δυσκολότερους αυτοκ/μους της Αυστρίας Graz-Linz και Villach-Salzburg που περιλαμβάνουν σχεδόν όλα τα μεγάλα τούνελ μήκους από 5,5 χλμ μέχρι και 10χλμ (παράκαμψη του Graz το οποίο είναι μάλλον διπλό). Αλλά το βλέπω λίγο ντροπή, δηλ όταν τελειώσουμε εμείς τα Τέμπη διπλό τούνελ 6,1 χλμ πρέπει να το χτυπήσουμε κανα 15 ευρώ χώρια το υπόλοιπο τμήμα? 10 ευρώ κάνει σχεδόν η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου η οποία είναι μία άρτια ολοκληρωμένη εργάρα, και δεν είναι βέβαια μία οποιαδήποτε γέφυρα να πεις εγώ το περνάω και με τα πόδια.
Μάλλον δυσάρεστα τα νέα απ'την αρκούδα. Αφού η Συρτού θα'ναι έτοιμη τέλος του έτους πού είναι το πρόβλημα? Γιατί με γυμνό μάτι τουλάχιστον όλα φαίνονται να χρειάζονται μερικούς μήνες ακόμη αλλά γιατί καλοκαίρι 2009? Αλήθεια η σκυροδέτηση της Συρτού άρχισε τώρα? Δηλ μέσα σε 3 μήνες θα προλάβουν να τη σκυροδετήσουν όλη?? |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 2:13 pm Post subject: |
|
|
Υπαρχει κανεις που πραγματικα πιστευει ακομη πως υπαρχει περιπτωση να δωθει κομματι μετσοβο-γρεβενα εντος του 2008;Πριν το καλοκαιρι του 2009 δεν διδεται τιποτα στο συγκεκριμενο τμημα (το πολυ πολυ να φταιει ο...καιρος,τα εχουμε ξανακουσει..).Απο του χρονου ΒΛΕΠΟΥΜΕ για τετοια κομματια.Και να παω και λιγο πιο μακρια.Πιστευει κανεις πως Τυρια,Αραχθος και παρακαμψη Περιστεριου(εδω ακομη δεν εχει δωθει καν ο δρομος) θα ειναι ετοιμα πριν το 2010;Για φετος,ας αρκεστουμε στην παραμυθια που την δινουν εδω και 1,5 χρονο.. |
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 3:53 pm Post subject: |
|
|
Niorantes συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Ετσι για να υπάρχει λίγος αντίλογος στην διαχυτη αισιοδοξία... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 7:10 pm Post subject: |
|
|
Εγώ ψηφίζω Corfu που έχει και το βύσμα στην Εγνατιία Α.Ε
Έχετε δίκιο που είστε απαισιόδοξοι αλλά ποτέ μη λέτε ποτέ... μπαίνουμε σε προεκλογική περίοδο σύντομα  |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 8:54 pm Post subject: |
|
|
Μα τελικά πότε θα παραδοθεί η Παραμυθιά; Σιγή ιχθύος... Τι λέμε τώρα για τα υπόλοιπα!!! Είναι δυνατόν να μην έχει βγει επίσημη ανακοίνωση λίγες μέρες (?) πριν την παράδοσή της; |
|
Back to top |
|
 |
passat New Member

Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Thu Oct 23, 2008 9:24 pm Post subject: |
|
|
Ναι ρε παιδιά τι γίνεται με αυτή την Παραμυθιά; φίλε corfu δώσε μας τα φώτα σου! |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 12:03 am Post subject: |
|
|
αντι να λεμε σουφλια βγες να πεις τι γινετε με την παραμυθια θα λεμε corfu βγες εδω και τωρα να μας πεις ποτε θα γινει παραδοση  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 1:06 am Post subject: |
|
|
Corfu θα λεγα καλύτερα να βγεις και να το παραδόσεις εσύ. Να τους τρίξεις λίγο ρε παιδί μου να βιαστούν λίγο γιατί κοιμούνται. 'Η πες το στο Σουφλιά. Τα σενάρια περί 2010 αν και πάντα πιθανά, είναι υπερβολικά, με το ρυθμό που τρέχει η αρκούδα (όχι η καφέ της Πίνδου) αν συνεχίσουν έτσι σε μερικούς μήνες θα πρέπει να το παραδώσουν όλο. Και τους δυο κλάδους. Δηλ ακόμα και η γέφυρα Αράχθου που είναι απ'τα πιο καθυστερημένα έργα δε νομίζω να πάει μετά το καλοκαίρι αρκεί να συνεχίσουν το ίδιο εντατικά. Το μόνο έργο που δεν θα πρέπει να το περιμένουμε στον ορίζοντα αυτής της δεκαετίας είναι οι γέφυρες Τ9-Τ11 οι οποίες δεν έχουν καν αρχίσει. Και η τύχη της Σ2 στην Αγ. Αναστασία κρίνεται. Αν ήταν δυνατόν θα μπορούσαν να παραδώσουν μια εγνατία γύρω στο Μάρτιο του 2009 και όχι τέλος του 2008 με...κάποιες τρύπες, δηλ Σ2, μερικές γέφυρες και τίποτα άλλο. Αλλά για να δούμε. |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 9:31 am Post subject: |
|
|
corfu δώσε μας τα φώτα σου. Ζούμε για να σε ακούμε........
Και τον Σουφλια να ρωτήσουμε θα μας πει "ότι πει ο corfu παιδιά , εγώ δεν ξέρω τίποτα" |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 9:41 am Post subject: |
|
|
Τώρα που το σκέφτομαι ο Σουφλιάς είναι πολύ απασχολημένος με τα προβλήματα της Ν.Δ. για να σκέφτεται παραδόσεις και άλλα ασήμαντα πράγματα..................... |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 9:58 am Post subject: |
|
|
O CORFU μάλλον πρέπει να ταξιδεύει στην Εγνατία και γι'αυτό δεν μας απαντάει...
Πάντως και εγώ δεν πιστεύω να δώσουν ένα κλάδο στην Αρκούδα γιατί θα πέσει πολύ χλευασμός από την αντιπολίτευση...
Και ένα δυσάρεστο νέο υπάρχει περίπτωση να μην δωθεί ο Νέστος φέτος η πληροφορία είναι απο γνωστό γνωστού που δουλέυει στο έργο και δεν είναι τσεκαρισμένη...
Το έργο μπορεί να φαίνεται τελειωμένο αλλά μην ξεχνάμε ότι ο προϋπολογισμός του είναι 50εκ ευρώ άρα το κόστος του είναι σ'αυτό που δεν φαίνεται και όχι σ'αυτό που φαίνεται εννοώ υπέδαφος θεμελιώσεις κ.λ.π.
Μάλλον θα υπάρχει πρόβλημα στο επίχωμα μπορεί οι μετρήσεις τους να δείχνουν ότι δεν έχει σταθεροποιηθεί (εκτιμήσεις)....
Θα περάσω πάντως τις επόμενες μέρες και αν η ασφαλτόστρωση ξεκίνησε όλα αυτά καταρρίπτονται.....
Πάντως ο Μεσοχωρίτης τελείωσε την ασφαλτόστρωση απο Παράδεισο σε ΑΚ Χρυσούπολης και στους δύο κλάδους..... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 11:14 am Post subject: |
|
|
AK Χρυσουπουλης - Παραδεισος Ξανθης κατασκευαζοταν από την ΑΤΤΙΚΑΤ. Ο ΜΕΣΟΧΩΡΙΤΗΣ πως εμπλέκεται ? |
|
Back to top |
|
 |
|