View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 11:51 am Post subject: Re: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
sxiza07 wrote: | όσοι έζησαν την οδηγική εμπειρία της παλαιάς εθνικής απο Κόρινθο, Χιλιομόδι, Αργος, Μύλους, την απίστευτη εμπειρία του Αχλαδόκαμπου |
Όποιος δεν έχει ταξιδέψει στον φοβερό και τρομερό "Κωλοσούρτη", μετά το Άργος, με τις επικές 270άρες στροφές σε δρόμο που χωρούσε 1 ΙΧ από κάθε ρεύμα κυκλοφορίας, πραγματικά δεν μπορεί να φανταστεί γιατί μιλάμε. Όταν συναντούσες φορτηγό σε κάποια σημεία, έπρεπε να βγει ο ένας εκ των δύο εκτός οδοστρώματος. Εκείνη η ταβέρνα με την βραστή γίδα (μπλιαχ, εγώ δεν έτρωγα) πάνω στο κωλοσούρτη ήταν η όαση ξεκούρασης πριν την άνοδο-κάθοδο από και προς το Γολγοθά.
Ο Κορίνθου-Τριπόλεως άλλαξε πολλά για τα ταξίδια στη Πελλοπόνησο. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 12:06 pm Post subject: |
|
|
Γιατί το Μπαλντούμα - Μουργκάνη στο δρόμο Ιωάννινα - Τρίκαλα καλύτερο ήταν? Έπρεπε να πάρεις 10 δραμαμίνες και να έχεις κάνει και κάνα δυο μέρες πριν σεμινάρια γιόγκας για να το περάσεις. Και να μη μιλήσουμε για χειμώνα στην Κατάρα... άσε φίλε άλλες εποχές. |
|
Back to top |
|
 |
AXILLEAS81 New Member

Joined: 10 Oct 2008 Posts: 55 Location: TRIKALA
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 12:43 pm Post subject: |
|
|
φίλε corfu για μια ακόμη φορά φοβερός.Σας παρακολουθώ όλους πάρα πολύ καιρό και έχετε κάνει πολύ καλή δουλεία όλοι όσον αφορά την ενημέρωση για τα οδικά έργα στην Ελλάδα μας.Τώρα όσο αφορά την αττικατ είμαι βέβαιος ότι θα παραδώσουν τον δεξιό κλάδο μεχρι τέλος του 2008 και αυτό το στηρίζω στο εξής:Ο Πανούσης το έχει παρει μανιάτικο μετά την αποφυλακισή του και του έχει υποσχεθεί πριμ ο Σουφλιάς για τον δεξιό κλάδο.Σε λίγες μέρες θα σας έχω και άλλο ρεπορταζ. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 1:30 pm Post subject: |
|
|
Επιθεώρηση Σουφλιά στα εργοτάξια του εθνικού δρόμου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας
http://www.eleftherianews.gr/
Εφημερίδα Ελευθερία, φύλλο 15/10/08, σελίδες 10 - 11.
Σημεία κλειδιά:
Διανοίχθηκαν και οι δύο σήραγγες στο Νεοχώρι
Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη και της δεύτερης σήραγγας στο Αρτεμίσιο
ΥΓ: Corfu συγχαρητήρια και από εμένα.
Κατάφερες για ακόμη άλλη μια φορά να μας αφήσεις με το στόμα ανοικτό. 
Last edited by Stavros86 on Wed Oct 15, 2008 2:11 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
sotoscivil New Member

Joined: 01 Sep 2008 Posts: 17
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 2:06 pm Post subject: μπραβο |
|
|
Μπραβο, κανετε πραγματικα πολυ καλη δουλεια ανιοδιοτελώς!!!! αν και ισως να ειναι λιγο ασχετο μηπως ξερει καποιος τι εργα εχει αναλαβει η ελτερ στην αρτα? καποιο φραγμα μου ειπαν, απλα ρωταω επειδη μου προτειναν θεση αν ξερει καποιος να με κατατοπισει, ευχαριστω και συγνωμη για την λοξοδρομηση του θεματος |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 6:10 pm Post subject: Επιθεώρηση Σουφλιά στα έργα τπυ Μορέα στην Πελοπόννησο. |
|
|
Επιθεώρηση Σουφλιά στα έργα τπυ Μορέα στην Πελοπόννησο.
Δείτε και τον σύνδεσμο της Καλαματιανής εφημερίδας ΘΑΡΡΟΣ για το σχετικό ρεπορτάζ:
http://tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20394&Itemid=32
Συγχαρητήρια Corfu για ένα ακόμα εκπληκτικό Εγνατία Άνωθεν. Αλήθεια γιατι δεν τους ζητάς να φτιάξουν κανένα βιβλίο με τις φωτογραφίες σου; Ή να τις δώσεις για το site τους; Έτσι μπορείς να βγάλεις και τα έξοδα της πτήσης.
Το αξίζεις!
Και κάτι τελευταίο, δε κατεβαίνεις με το αερόπλανο κατά την άνοιξη ή το καλοκαίρι και προς Πελοπόννησο μεριά; Θα έχεις τότε: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΠΑΤΡΑ και ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ. Μιλάμε για πολύ υλικό. Εχουμε και πολύ ωραίες θάλασσες! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 6:23 pm Post subject: |
|
|
Corfu
Eξαιρετικές φωτό όπως πάντα. Εάν όχι μέχρι 31/12, σίγουρα μέχρι 31/3/2009 ο ένας κλάδος θα έχει δωθεί στην κυκλοφορία από τα Γρεβενά μέχρι την Παναγιά και ίσως και περισσοτερο. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 9:01 pm Post subject: |
|
|
Μόλις είδα στις ειδήσεις σε τοπικό κανάλι στης Λακωνίας ρεπορτάζ από την χθεσινή επίσκεψη του Σουφλιά στο αυτοκινητόδρομο.
Στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα και ενώ έκανε τις δηλώσεις του διέκρινα τα σχεδία της περίφημης γέφυρας που κατασκευάζεται στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Η γέφυρα θα έχει αυτή:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ed/Australia_sydney-404.jpg τη μορφή.
Edit:
Θα ήθελα να μου πει όποιος γνωρίζει από πού είναι αυτή η φωτογραφία;

Last edited by Stavros86 on Wed Oct 15, 2008 10:36 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
medphys Visitor

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 6
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 9:25 pm Post subject: κάθετος αξονας Σιάτιστα - κρυσταλλοπηγή |
|
|
καλησπέρα σας, γράφω για πρώτη φορα. Γνωρίζει κάποιος επίσημα τι γίνεται με τα τμήματα προς παράδοση του καθέτου αξονα Σιάτιστας- Κρυσταλλοπηγης? Συγκεκριμένα τα τμήματα Σιάτιστα- Ράχες και Ράχες-Αλιάκμονας έπρεπε κατα τα συμβαση παραχώρησης να είναι ολοκληρωμένα απο τον Απρίλιο και ενώ δείχνουν να είναι στα τελειώματα ο Γουλας ανακοίνωσε οτι 'καιρου επιτρέποντος' θα παραδωθούν στο τέλος του έτους.Με λίγα λόγια είναι σαν να λέει σχεδόν αδύνατο αν λάβουμε υπόψη τις καιρικές συνθήκες στη Δυτ. Μακεδονια. Το τμήμα Αλιακμων - Νεο Κωσταραζι φαίνεται οτι καθυστερεί ακόμη αρκετα (αν και θα έπρεπε να παραδίδεται τωρα συμφωνα με τη σύμβαση. Τα δυο πρώτα τμηματα που ανέφερα είναι τα ουσιαστικότερα καθώς κόβουν αρκετά km και επιπλέον ο δρόμος έχει πολλή κίνηση λογων των νταλικών για Αλβανία,με αποτέλεσμα να είναι αρκετά δύσκολο να προσπεράσεις. Μάλλον μονο οι φωτο του corfu θα μου έλυναν την απορία....πήγες ως τα Γρεβενά, δεν έκανες και μια παράκαμψη προς τα αριστερά?? |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 11:22 pm Post subject: |
|
|
Έχω μία υποψία(δεν περνώ συχνά απο εκεί), ότι μπορεί να είναι τα διόδια που έχει στον Κορίνθου-Πατρών. Αυτές οι πικροδάφνες μου δημιουργούν αυτή την εντύπωση.  |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 9:24 am Post subject: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ |
|
|
Νομίζω οτι είναι τα διόδια μετά την γέφυρα του Ρίου όπως πηγαίνεις για Αθήνα. Ελπίζω καποιος άλλος φίλος να μας διαφωτίσει περισσότερο. Απο μια πρωτη ματιά έτσι μοιάζει.
O========================O
Φίλε losada7,
τι μας θύμισες τώρα με την γίδα. Ασφαλώς θυμάσαι την ταμπέλα που έγραφε "Αίγα Βραστή". Το σημείο αυτό ήταν η απαραίτητη στάση πριν αρχίσει η κατάβαση. Εχω περάσει με χιόνι απο εκεί παραμονές πρωτοχρονιάς 1982 και επειδή μου έφυγε η μία αλυσίδα (τότε τις δέναμε με σκοινί-που τα σημερινά μεγαλεία) την έψαχνα μεσα στο χιόνι για χιλιόμετρα. Απίστευτες καταστάσεις. Σε σταμάταγε η τροχαία στην Τρίπολη (καθώς επέστρεφες για Αθήνα) και σε έστελνε σε συγκεκριμένο μαγαζί να αγοράσεις αλυσίδες (εάν δεν είχες). Ο Αρκάδιος έκανε χρυσές δουλειές τότε. Και αυτό όμως είχε την ομορφιά του.
Να πω την αλήθεια, σουβλάκι σαν αυτό που έβρισκες στους Μύλους, δύσκολα τρως σήμερα. Μαλιστα, επειδή ξεκινούσα πολύ πρωί απο Αθήνα έφτανα εκεί κατα τις 8 το πρωί και ενα καλαμάκι ήταν βάλσαμο για το στομάχι.
Αντε, με το καλό όταν σε ενα χρόνο απο τώρα (και μακάρι νωριτερα) θα φτάνουμε στην είσοδο του νομού Μεσσηνίας (το γνωστό γεφυράκι) σαν ευρωπαίοι να βρεθούμε -όσοι θέλουν- να θυμηθουμε τα παλιά.
Σας ευχαριστώ |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 9:50 am Post subject: |
|
|
Quote: | Στο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα και ενώ έκανε τις δηλώσεις του διέκρινα τα σχεδία της περίφημης γέφυρας που κατασκευάζεται στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Η γέφυρα θα έχει αυτή:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/ed/Australia_sydney-404.jpg τη μορφή.
|
Τι?Δεν θα γινει κλασσικη γεφυρα όπως οι άλλες στους δρομους?Εξαιρετικα ενδιαφερον!  |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 12:08 pm Post subject: |
|
|
«Κύρια μου, δεν πληρώσατε διόδια και αυτό είναι παράνομο», λέει ο αστυνομικός.
- Δεν πληρώνω διόδια, επειδή ο δρόμος στον οποίο κινούμαι δεν είναι αυτοκινητόδρομος... Δεν θέλω να προπληρώνω για υπηρεσίες που θα μου προσφερθούν ύστερα από χρόνια.
ΣΕ ΑΜΗΧΑΝΙΑ
Αμήχανη η εταιρεία που εισπράττει τα διόδια, δεν ξέρει τι να κάνει με τους οδηγούς που αρνούνται να πληρώσουν
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=1404526 |
|
Back to top |
|
 |
Niorantes New Member

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 25
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 12:11 pm Post subject: |
|
|
corfu wrote: | ...
Τώρα γι' αυτό που με ρωτάς, η πρώτη γέφυρα μετά τον Α/Κ Βενέτικου που συναντάς είναι αυτή:
http://i208.photobucket.com/albums/bb294/corfu_album/DSC01256.jpg
και έχει τελειώσει ολόκληρη και στο κατάστρωμα και στους δύο κλάδους.
Δεν καταλαβαίνω για πια άλλη μου μιλάς, εκτός και αν έχεις καιρό να περάσεις από την περιοχή και την είχες αφήσει στους πυλώνες. |
Ακριβως για αυτη ρωτουσα και εγω.Εχω την εντυπωση πως αν ολοκληρωθει η συγκεκριμενη,θα μπορουσε να δωθει το κομματι ως το κηπουριο και απο τους 2 κλαδους.Αλλα οπως φαινεται παλευουν να δωσουν τον αριστερο κλαδο για την ωρα.
Last edited by Niorantes on Sun Oct 19, 2008 4:54 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 2:22 pm Post subject: |
|
|
Πάντως τώρα που ξανακοιταξα τις φωτογραφιες του corfu μου φαινεται πως μαλλον τζαμπα χαρηκα. Το έργο απο Γρεβενά ώς Μέτσοβο είναι πίσω και λείπουν σημαντικά κομμάτια για να το πατήσει επιτέλους αυτοκίνητο.... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 2:57 pm Post subject: |
|
|
Niorantes θα δώσουν από τον Α/Κ Βενέτικου μέχρι και το Κηπουρειό και τους δυο κλάδους. Είναι περίπου 4 χιλ. Από 'κει και πάνω θα δωθεί ένας κλάδος.
kosimo τι σημαντικά κομάτια λείπουν? Μην ξεχνάς μιλάμε για έναν κλάδο. Οι γέφυρες όλες τελειώνουν. Αυτό που μας προβληματίζει πάντα σε σχέση για την παράδοση μέχρι τέλους του έτους είναι οι καιρικές συνθήκες.
Γι' αυτό και μόνο το λόγο ο Engineer σωστά προέβλεψε παράδοση μέχρι τέλος Μαρτίου 2009. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 4:40 pm Post subject: |
|
|
Corfu τα συγχαρητήριά μου ... για μία ακόμη φορά
Το προηγούμενο σ/κ περπάτησα το Μέστη-Μάκρη το οποίο μπορούμε να το θεωρούμε πια σχεδόν ολοκληρωμένο. Από τη Μέστη μέχρι και τη Μάκρη ο δρόμος είναι φρεσκοασφαλτοστρωμένος, διαγραμμισμένος και με μπαριέρα στη μέση! Το σχεδόν πάει στο γεγονός ότι σε ένα μήκος περίπου ενός χιλιομέτρου λίγο πριν και λίγο μετά τον κόμβο των Δικέλλων δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα η μπαριέρα και υπάρχουν απλά κώνοι.
Συμπερασματικά, μπορώ να πω ότι ο δρόμος ασφαλώς και είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ' ότι πριν τη βελτίωση, παρ' όλα αυτά είναι ένα τμήμα που παρ' ότι θεωρείται καινούριο, είναι απλά μια βελτίωση της παλιάς εθνικής οδού. Ο δρόμος δεν έχει τα χαρακτηριστικά ενός κλασσικού αυτοκινητόδρομου (λίγο μεγαλύτερες κλίσεις, σχετικά μικρότερο πλάτος λωρίδων και ΛΕΑ) και η διαφορά είναι εμφανής σε σχέση με τα τμήματα πριν τη Μέστη και μετά τη Μάκρη. Εν πάσει περιπτώσει όμως είναι θετικό ότι τελείωσε ο δρόμος και σίγουρα είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από πριν. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 7:23 pm Post subject: |
|
|
Σταύρο, αυτά είναι τα διόδια του Ρίου μετά την γέφυρα έτσι όπως τα βέλπεις όπως πηγαίνεις στο ρεύμα προς Αθήνα.
Corfu τι να πώ, έχω βαρεθεί να σου δίνω συγχαρητήρια (όχι όμως και να βλέπω τις φωτό σου )  |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Oct 19, 2008 7:07 pm Post subject: |
|
|
τις δυο τελευταίες βδομάδες κάνω συχνά το δρομολογιο καβαλα-θεσσαλονική και παρατήρησα ότι η εγνατία έχει γεμίσει νταλίκες! και στα δύο ρευματα τα μισα οχήματα μπορεί να είναι νταλικες!!
και κυρίως τούρκικες...
ΥΣ. επίσης σε σχέση με πριν κανα χρόνο+ εχει αυξηθεί η κυκλοφορία!
παλια θυμάμαι όταν δεν είχε ολοκληρωθει το τμήμα αυτό το να συνατνήσεις 4-5 αυτοκίνητα σε κοντινη απόσταση ήταν σπάνιο. Τώρα κάθε μερικά χιλιομετρα η πυκνότητα φτάνει αυτό τον αριθμό! |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Oct 19, 2008 8:25 pm Post subject: |
|
|
Είναι δεδομένο οτι η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας ενός οδικού άξονα και εν προκειμένω η κατασκευή ενός καινούριου δρόμου, δημιουργεί επι πλέον κυκλοφορία.
Εμείς εδώ στη Θεσσαλονίκη, έχουμε χαρακτηριστικό παράδειγμα την πρόσβαση προς Χαλκιδική. Πριν απο λίγα χρόνια, με πολύ στενότεοο δρόμο και ισόπεδους κόμβους, είχαμε τα ίδια προβλήματα με σήμερα που έχει δημιουργηθεί πλέον ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 10:45 am Post subject: |
|
|
http://www.capital.gr/news.asp?Details=600461
Υποθαλάσσια τέλος από ότι φαίνεται στη Θεσσαλονικη. Και επιτρεψτε μου μια παρατηρηση: Αυτη τη φορα δεν φταιει το Αθηνοκεντρικο κρατος αλλά τα μυαλα ορισμενων στη Θεσσαλονικη. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 11:59 am Post subject: |
|
|
Τα μυαλά ορισμένων στη θεσσαλονίκη που δεν μπόρεσαν να φτιάξουν μια σωστή μελέτη! |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 12:18 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Engineer,
θέλω να πιστεύω πως δεν ανήκω στην κατηγορία των στενόμυαλων και των αρνητών των πάντων, ούτε κρίνω με βάση ιδιοτελή συμφέροντα. Θέλω επίσης να σου πω πως σαν κοσμοπολίτης, ποτέ δε δέχτηκα τις αιτιάσεις περί του Αθηνοκεντρικού κράτους, όχι γιατί η Αθηνοκεντρική διοίκηση δεν προβάλλει προσκόμματα στην υλοποίηση έργων της περιφέρειας, αλλά γιατί σε μας εναπόκειται να την "ξεδοντιάσουμε" αν πραγματικά έχουμε τη βούληση να το κάνουμε.
Όσον αφορά την υποθαλάσσια αρτηρία, πρέπει να τονίσω οτι σαν έργο είναι λίγο σαν "μαγική εικόνα" αφού κανείς δε ξέρει τις λεπτομέρειες της. Αυτό που γνωριζουμε, είναι απο πού θα ξεκινάει και πού θα καταλήγει και σε διαβεβαιώ πως η έξοδος της είναι λίαν προβληματική και σε καμμιά περίπτωση δε θα συμβάλλει στην βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών. Κάποιοι τιμητές του έργου, αντιτείνουν πως στο μέλλον μπορεί να επεκταθεί το έργο και να λύσει τα προβλήματα. Αν όμως αυτό δεν προβλέπεται απο την παρούσα μελέτη - και δεν αναφέρθηκε ποτέ κάτι τέτοιο - τότε είναι αδύνατη η όποια βελτίωση στο μέλλον.
Δεν είμαι πολέμιος του έργου και δε χαίρομαι για την ακύρωσή του, αλλά απ' την άλλη αισθάνομαι πως δε χάνει κάτι σημαντικό η πόλη μου. Στο τέλος μπορεί να προκύψει και κάτι καλλίτερο.
Last edited by damianos on Mon Oct 20, 2008 12:20 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|