View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 12:18 am Post subject: |
|
|
Είναι μια απ' τις (ελάχιστες) φορές που πιστεύω ότι πρέπει να κατακρίνουμε τις επιλογές της Αττικό Μετρό.
Η συγκεκριμένη εταιρία είχε απ' την αρχή τεράστια οικονομικά προβλήματα και όμως επελέγη για ένα τόσο σύνθετο έργο.
Κατά τα άλλα το ΑΤΟ τους έλλειπε, όπως και το ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα "είναι πιο σύγχρονο απ' αυτό της Αθήνας".
Να μην αναφερθούμε ξανά στην εξαρχής λάθος επιλογή του "κλασσικού" Μετρό έναντι ενός Light Rail.
Ας τα "λουστούμε" τώρα λοιπόν ... |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 5:35 am Post subject: |
|
|
jackoharas wrote: | Μήπως εννοείς "ανισόπεδος"; |
Μακάρι να ήταν αλλά δυστυχώς όχι. Δεν θα έχει φανάρια βέβαια, θα έχει μια λωρίαδα επιταχύνσεως και θα βγαίνεις κατευθείαν στην κυκλοφορία.
Κάτι είναι κι αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 8:47 am Post subject: |
|
|
Τότε θα εννοείς "στο ρεύμα προς τα ανατολικά", γιατί αλλιώς δεν γίνεται. Εκτός κι αν είναι πάνω απ' τον περιφερειακό. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 5:58 pm Post subject: |
|
|
έχεις δίκιο, το άλλαξα! |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 11:01 am Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | Όπως είναι λογικό με συνεπήραν δύο και μόνο λέξεις απο το παραπάνω κείμενο, "πυργοι" και "πολυώροφο", βέβαια φαντάζομαι ότι πρόκειται για 7-8 ορόφους άλλα ας σου ζητήσω μια διευκρίνιση για τις λέξεις αυτές λοιπόν. |
Πράγματι το άρθρο δεν περιγράφει λεπτομέρειες για το ύψος, ουσιαστικά όμως οι συνολικοί όροφοι θα είναι δέκα, έντεκα μαζί με το ισόγειο. Περισσότερες λεπτομέρειες σε ένα παλιότερο άρθρο, του Οκτωβρίου του 2006:
Από naftemporiki.gr :
Στο πρόγραμμα των αστικών αναπτύξεων, που έχει επεξεργασθεί η εταιρεία Δομοτεχνική για τα έτη μέχρι το 2010, εντάσσεται και το έργο της Βασ. Ηρακλείου. Στο οικόπεδο (1.100 τ.μ.) που άλλοτε ήταν το εργοστάσιο Φλόκα, πρόκειται να ανεγερθεί κτήριο κάλυψης 5.000 τ.μ., ενώ θα δημιουργηθεί υπόγειο πάρκινγκ 3.000 τ.μ. Πρόκειται για υπερπολυτελή κατασκευή, που στο ισόγειο θα έχει καταστήματα, στο 1ο και 2ο όροφο χώρους γραφείων, ενώ στους υπολοίπους οκτώ ορόφους θα δημιουργηθούν studios. Επιδίωξη είναι η δημιουργία ενός κτηρίου εξαιρετικής αισθητικής, το οποίο, σύμφωνα με την αρχιτεκτονική μελέτη, θα απολήγει σε δίδυμους πύργους. Ενόσω διαρκεί η διαδικασία έκδοσης της οικοδομικής άδειας, εκτελούνται στο οικόπεδο γεωτεχνικές εργασίες. |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 1:39 pm Post subject: |
|
|
Το θέμα με την ΑΕΓΕΚ είχε αναφερθεί και παλαιότερα. Τότε κάποιοι γράφοντες ελπίζανε ή πιστεύανε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να ανακάμψει. Η άποψή μου ήταν ότι δεν υπήρχε περίπτωση λόγω των τρομακτικών δανειακών υποχρεώσεων....
Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα... |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 2:17 pm Post subject: |
|
|
Για να να το χωνέψω δηλαδή, έδωσαν το έργο σε εταιρία πουθ είχε οικονομικά προβλήματα; Καλώ, τι σκατά έχουν στο μυαλό τους; Θα έλεγες οτι το πάθημα με την Μαραθώνος (θυμάστε, πριν τους ολυμπιακούς) και το μουσείο Ακρόπολης θα τους είχε γίνει μάθημα μέχρι τώρα!
...μας μείνανε όμως αμανάτι τα εργοτάξια στο κέντρο, δεν μπορώ να πω! Γινονται έργα! |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 2:37 pm Post subject: |
|
|
Στη σελίδα 49 του topic αυτού ( http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=91881&highlight=#91881 ) τα έλεγα.
Από τα στοιχεία της τελευταίας τριμηνιαίας κατάστασης (ΙΑΝ-ΜΑΡ 2008) εμφανίζεται σύνολο υποχρεώσεων (προς τράπεζες και τρίτους, μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες) 245.616.760 ευρώ.
Ο κύκλος εργασιών του πρώτου τριμήνου ήταν 25.933.780 ευρώ και η ζημία ήταν 4.990.220 ευρώ.
Εάν η κατακλείδα του τότε μηνυματός μου ήταν το 'ανησυχείτε πολύ', νομίζω ότι πλέον δεν τίθεται θέμα ανησυχίας. Είναι η φάση του κουρνιαχτού πριν ξεσπάσει η κατάρρευση. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 8:20 pm Post subject: |
|
|
σαπίλα παντού!
Θα μείνουμε στο τέλος με τις τρύπες στα χέρια...και άντε αυτή του Κούβελα την σκέπασαν, του Σουφλιά ποιος θα τις σκεπάσει; Πέρασαν 2 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν τα έργα αν δεν κάνω λάθος. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 8:40 pm Post subject: |
|
|
Να αναφερθεί και αυτό αν και ολίγο off topic άλλο ένα ατόπημα:
Η επέκταση του Μετρό στο Ελληνικό προγραμματιζόταν επίγεια και τελικώς γίνεται υπόγεια.
Στην "πιάτσα" ψιθυρίζεται ότι αυτό έγινε για να αποσβέσουν τα μηχανήματά τους κάποιοι κύριοι ...
Δυστυχώς η Αττικό Μετρό έκανε ένα μεγάλο λάθος (?). |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 10:27 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | σαπίλα παντού!
Θα μείνουμε στο τέλος με τις τρύπες στα χέρια...και άντε αυτή του Κούβελα την σκέπασαν, του Σουφλιά ποιος θα τις σκεπάσει; Πέρασαν 2 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν τα έργα αν δεν κάνω λάθος. |
Ε δεν νομίζω να φτάσουμε σσε αυτό το σημείο... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 10:44 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά δεν νομίζω να μείνει το έργο "τρύπα".
Είναι τεράστιας σημασίας και έχει μπει μπροστά.
Αν καταρρεύσει τελικώς η ΑΕΓΕΚ θα έχουμε την κήρυξη της κοινοπραξίας ως έκπτωτης και την διενέργεια νέου διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου.
Απλά θα καθυστερήσει αρκετά.
Μακάρι να μην γίνει φυσικά τίποτα απ' όλα αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 9:39 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: |
Η επέκταση του Μετρό στο Ελληνικό προγραμματιζόταν επίγεια και τελικώς γίνεται υπόγεια. |
αν είναι αλήθεια αυτό πρόκειται για μεγάλο σκάνδαλο. Ξέρεις ποιά είναι η χάραξη;  |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 10:49 am Post subject: |
|
|
Δηλαδη με λιγα λογια , μονο η ΑΚΤΩΡ ειναι η πιο εμπιστη ελληνικη εταιρια στις Κατασκευες ;;;  |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 11:21 am Post subject: |
|
|
Συγχωρήστε μου την παρέμβαση σε θέμα άσχετο με το topic, αλλά η υπογειοποίηση έγινε μετά από τις μεγάλες - και δικαιολογημένες θα έλεγα - αντιδράσεις φορέων, δημοτικών αρχών, κατοίκων κλπ για την υπέργεια χάραξη και την καταστροφή της μεγάλης και σημαντικής νησίδας πρασίνου με εκατοντάδες μεγάλα δένδρα κατά μήκος της διαδρομής.
Η ΑΚΤΩΡ, ως ανάδοχος, τον εξοπλισμό τον είχε ήδη αγοράσει και χρησιμοποιήσει σε άλλα έργα. Στο συγκεκριμένο, σε κάθε περίπτωση, θα τον χρησιμοποιούσε έστω και σε μικρότερο τμήμα του. Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας και των φημών της 'all-knowing' πιάτσας (sic).
Σε ότι αφορά την φερεγγυότητα των μεγάλων ελληνικών εταιρειών, οι εταιρείες που είναι στην πρώτη κατηγορία είναι ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και J&P. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 12:42 pm Post subject: |
|
|
@ioannis31
Η "all knowing" πιάτσα λέει πράγματα που δεν μπορούν να ειπωθούν δημόσια λόγω προφανώς των συνεπειών.
Τώρα το αν είναι αληθή ή όχι άσε να το κρίνουν και οι υπόλοιποι.
Προφανώς θα γνωρίζεις ότι το κόστος μιας υπόγειας γραμμής είναι αρκετές φορές πολλαπλάσιο απ' αυτό μιας υπέργειας.
Και είναι εμφανέστατο ότι τα επίπεδα κέρδους δεν είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Όσον αφορά τις (δικαιλογημένες κατ' εσέ) αντιδράσεις φορέων, δημοτικών αρχών, κατοίκων θα ήθελα να ξέρω ποιός απ'όλους αυτούς κατέβαλε ένα κλάσμα έστω του κόστους ... Το κόστος το πλήρωσε ο Έλλην φορολογούμενος αλλά το πρόβλημα δεν είναι εκεί.
Το πρόβλημα είναι (και σόρυ για το off topic) ότι έχει ξεκινήσει μια πολύ άσχημη μόδα με τους απανταχού δημαρχαίους να ζητούν "υπογειοποιήσεις" για τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς λες και μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα τεράστιο δίκτυο μετρό σε όλη την χώρα (sic).
Τα παραδείγματα άπειρα (Πάτρα, Τρίκαλα, Αίγιο κ.α).
Θα το σεβόμουν αν έδειχναν αυτήν την zero tolerance και στα Ι.Χ αλλά αυτό δεν συμβαίνει (προφανώς οι δρόμοι δεν "διχοτομούν" τις πόλεις τους...)  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
|
Στο Αιγιο και την Πατρα όμως νομιζω είναι σωστη η υπογειοποιηση..Στο Αγιο υπηρχε χωρος για καλη χαραξη αλλιως?Στην Πατρα θα γινοταν χαμος στην παραλιακη...Θα κοβοταν σε δυο σημεια όπως και σημερα ,αλλα με διπλη γραμμη.... !Οποτε θα δυσκολευε πολυ τα φορτηγα και το λιμανι...Σε άλλα σημεια όντως καλομαθαν πολυ και ζητουν παντου υπογειοποιηση...(Στην Πατρα πχ ζητουσαν 20 χιλ υπογειοποιηση,απο τα αραχωβιτικα μεχρι την Πατρα !Για να μην πειραχτουν οι βιλες διαφορων να εξαφανισουμε τη γραμμη.... .Αλλα απορριφθηκε ευτυχως.. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 9:53 am Post subject: |
|
|
Συνεχίζοντας το θέμα Εύοσμος και περιφερειακός, αρχίζουν μελέτες για την κατασκευή 2 γεφυρών που θα συνδέσουν τον εύοσμο με την περιοχή πάνω από τον περιφερειακό.
η μια θα γίνει στο ύψος της ολυμπιάδος, η άλλη στα lidl στην περιοχή κοντά στο κορδελιό. |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 12:19 pm Post subject: |
|
|
Οταν λες γεφυρών τι εννοείς? Πεζογέφυρες ,όπως αυτή λιγα μέτρα απο την Ωραιοκάστρου?
Αν μιλάς για δρόμους, τότε και τα δύο σημεία που αναφέρεις δεν υπάρχει ούτε καν ισόπεδος κόμβος, όπως είναι στην Μαιάνδρου και στην Μακρυγιάννη.
Δηλαδή οι υπάρχοντες κόμβοι της Ηλιούπολης και του Ευόσμου θα καταργηθούν?
Αν εχεις περισσότερες πληροφορίες τι είδους μελέτες είναι και ποιος τις κάνει, θα μας διευκόλυνες να καταλάβουμε για τι πρόκειται.
Χρόνια ακούγονται(ράδιο αρβύλα) πολλά, αλλά τίποτα δεν γίνεται. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 12:59 pm Post subject: |
|
|
To περιοδικό του δήμου Ευόσμου αναφέρει ότι τον Σεπτέμβριο θα ανατεθούν οι μελέτες. Δεν χρειάζεται να υπάρχουν ήδη κόμβοι γιατί ο σκοπός των γεφυρών είναι να ενώσουν τον Εύοσμο πάνω από την περιφερειακή με τον υπόλοιπο δήμο.
Οι γέφυρες θα έχουν 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση και δεν θα έχουν έξοδο προς/από περιφερειακό. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 2:39 pm Post subject: |
|
|
Φιλε ioanni31 , για το θεμα της φερεγγυοτητας των μεγαλων ελληνικων εταιρειων που εγραψες δεν ειναι και η Εδραση , η Μηχανικη , ο Σαραντοπουλος και η Μετκα ; |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 19, 2008 7:41 pm Post subject: Thessaloniki Metro - Δεν χάθηκαν όλα ! |
|
|
Posting ξανά από Θεσσαλονίκη!!
Φωτογραφίες από σταθμούς Βενιζέλου & Αγ. Σοφίας: Φαίνεται πως δουλεύουν.
 |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 1:22 pm Post subject: |
|
|
Το διεπίστωσα κι εγώ αυτό. Έχω όμως την αίσθηση οτι οι ρυθμοί εργασίας είναι πολύ διαφορετικοί απ' ότι στο παρελθόν. Εύχομαι αυτό να μην οφείλεται στην οικονομική κατάσταση των εργοληπτικών εταιρειών και να δούμε σύντομα την ανάπτυξη και των υπολοίπων εργοταξίων καθώς και την έναρξη εργασιών του μετροπόντικα. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 2:26 pm Post subject: |
|
|
last sunday and today είδα κόσμο στο μετρό. Αρα δουλευουν σίγουρα. Το θέμα είναι ότι μάλλον έχουν αλλάξει οι ρυθμοί. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 4:09 pm Post subject: |
|
|
Χθες στην ΕΡΤ3 είχε ρεπορτάζ και είπαν ότι ο ένας μετροπόντικας θα αρχίσει να συναρμολογείται στο φρεάτιο του μετά τον 15 Αύγουστο (μα πάλι λίγο πριν την έκθεση - θα δείξουν έργο), και θα αρχίσει να σκάβει τον Οκτώβριο.
Μετά θα αρχίσει η συναρμολόγηση του δεύτερου.
Το χρονοδιάγραμμα πότε έλεγε ότι θα αρχίσουν το σκάψιμο;
Πάντως από προσωπική εμπειρία στην εργασία μου, μέχρι πρότινος μας πίεζαν πολύ απο το μετρό, από τον Μάϊο και μετά ούτε που φαίνονται καθόλου. |
|
Back to top |
|
 |
|