View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 2:43 pm Post subject: |
|
|
Και πάλι θύμα τροχαίου αρκούδα στα Γρεβενά
Μπορεί κάποιος από τους "ρεπόρτερ" μας εδώ μέσα να μάθει την επίσημη θέση της Εγνατίας Οδού για το θέμα; Είναι κάτι απλό να λυθεί (άρα και απαράδεκτο που δε λύθηκε ως τώρα); Ή μιλάμε για αντικατάσταση της περίφραξης σε μήκος εκατοντάδων χιλιομέτρων; |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 3:40 pm Post subject: |
|
|
Πάντως είναι θλιβερό και αδικαιολόγητο αυτό..Ειδικά από τη στιγμή που έχει διαφημιστεί τόσο πολύ ο οικολογικός χαρακτήρας του όλου έργου.. |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 4:43 pm Post subject: |
|
|
Στη φωτογραφία 997 γράφει ΓΕΙΑ η εμένα έτσι μου φένεται? Επίσης το Πεδινή- Μπαλντούμα πού βρίσκεται? Στη Ήπειρο? Γιατί δεν τις έχει ο χάρτης στο egnatia.gr. |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 5:14 pm Post subject: |
|
|
αν σε κάθε στούκα...την επομένη δεν φτιάχνοντε τα σύρματα...τότε θα έχουμε και άλλες αρκούδες που θα θέλουνε να περάσουνε εκεί που περνάγανε τα μονοπάτια τους...
ακόμη δεν έχουν συνηθίσει τις υπόγειες διαβάσεις που έχουνε κατασκευαστεί ειδικά γιαυτό το λόγο... |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 12:07 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχουν αρκετές διαβάσεις για τα ζώα ή είναι λίγες και "καλές"? |
|
Back to top |
|
 |
passat New Member

Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 8:46 pm Post subject: |
|
|
εχω μια απορία, γιατί όταν δίνεται ένα τμήμα της εγνατίας δεν δίνεται
στα φορτηγά; πόσος καιρός πρέπει να περάσει για να επιτρέπεται
η κυκλοφορία όλων των οχημάτων;
το ρωτάω αυτό εν όψει της παράδοσης Δρίσκου, αν συνεχίσουν να
περναν όλες οι νταλίκες μέσα απο τα Γιάννενα μοιάζει λίγο δωρο-άδωρο. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 11:37 pm Post subject: |
|
|
Εγώ έχω μια άλλη απορία...
Με ποια κριτήρια επιλέγουν να κάνουν σε άλλα τμήματα το μεσαίο διάζωμα "new Jersey" διπλό με δεντροφύτευση και σε άλλα μονό;
Είναι μόνο θέμα μείωσης του πλάτους του καταστρώματος του δρόμου;  |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 1:07 pm Post subject: |
|
|
Μονό έχω δεί μόνο σε κόμβους, και προφανώς για οικονονία χώρου, άλλα σίγουρα το μονό σπάει σε περίπτωση πρόσκρουσης ενός μεγάλου φορτηγού για παράδειγμα και προφανώς δεν είναι το ίδιο ασφαλες, άλλα απο την άλλη σε αυτά τα σημέια το όριο ταχύτητας δεν είναι πάνω απο 60 χλμ άρα είναι θεωρητικά ασφαλές. |
|
Back to top |
|
 |
outcast1000 Visitor

Joined: 12 Jun 2008 Posts: 1
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 9:21 pm Post subject: |
|
|
Αν κάποτε τελέιωσει η Εγνατία θα λυπηθώ που θα χάσουμε τις ανταποκρίσεις του Corfu.
Διαστροφή; |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 11:11 pm Post subject: |
|
|
Να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά σας λόγια. αλλά να ξέρετε κάτι δε το κάνω για το μπράβο κανενός.
Το κάνω για να αναδείξω ένα έργο που θα βγάλει από τη μιζέρια μια ολόκληρη βόρειο Ελλάδα.
Από παιδάκι κάνω αυτή τη διαδρομή. Δράμα - Κέρκυρα, Ξάνθη - Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα και τα τελευταία χρόνια που πήρα γυναίκα από Αλεξ/πολη ακόμη περισσότερο.
Θυμάμαι λοιπόν που η αδερφή μου έπαιρνε κανα δυο δραμαμίνες πριν ξεκινήσουμε και παρ' όλα αυτά έβγαζε τα αντερά της στον κάμπο του Δεσπότη για όσους ξέρουν ή στην Κατάρα γενικότερα.
Όταν λοιπόν με τα πρώτα χιλιόμετρα εγνατίας που παραδόθηκαν έβλεπα τη διαφορά σε χρόνους αλλά και σε ποιότητα ταξιδιού, κατάλαβα σε τη μεσαίωνα οδικών υποδομών ζούσαμε.
Ένα ταξίδι που δειαρκούσε δέκα ώρες και με τα δωσμένα τμήματα σήμερα κάνεις το μισό, ε δε μπορείς να μην τα αναδείξεις προς τα έξω.
Αυτός είναι ο λόγος που κάνω αυτό που κάνω και κανείς άλλος.
mitsara τα διόδια στα Ιωάννινα δε θα λειτουργήσουν από την πρώτη στιγμή.
corsakias τα χιλιόμετρα στην αρκούδα είναι περίπου 31 συν τα 15 του Παναγιά - Μέτσοβο. Την Τετάρτη θα πάω στα εγκαίνεια πιο πολύ για να μιλήσω με τους ανθρώπους της εγνατίας στα σημεία αυτά για να μάθουμε τι μέλει γενέσθαι.
Α να σας πω πως είμαι επίσημα προσκεκλημένος της ΕΟΑΕ του γραφείου των Ιωαννίνων και να σας πω και πως προέκυψε.
Τον Απρίλιο αν θυμάστε καλά που έκανα το αεροπορικό με τους Μπετώβεν και Τάσο έστειλα, κόπια CD των φωτογραφιών στην ΕΟΑΕ στα Ιωάννινα. Και πάθαν όλοι πλάκα.
Δεν περίμεναν πως υπάρχουν άνθρωποι μη μηχανικοί που ασχολούνται με τα έργα υποδομών στην Ελλάδα.
passat το συγκεκριμένο τμήμα δε θα δωθει στην κυκλοφορία στα φοτηγά αποκλειστικά για τη μη ολοκλήρωση της σήραγγας εκκαπνισμού.
Τα Scada στη σήραγγα Δρίσκου λειτουργούν άψογα, άρα δεν είναι ο ίδιος λόγος που δε δίνεται στην κυκλοφορία για τα βαρέα οχήματα σε σχέση με τα άλλα. (βλέπε Περιστέρι - Μέτσοβο). |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 10:43 am Post subject: |
|
|
απο φελιζόλ τμήμα του ΠΑΘΕ στις θερμοπύλες
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=910897&lngDtrID=252
Αραγε πως συμπεριφέρετε αυτό σε βαλτώδες έδαφος? Τα μπαζώματα δεν κάνουν δουλειά? Τοσα και τόσα χρόνια φτιάχνουν δρόμους με υποδωμή απο κροκάλα, τώρα ανακαλύψαμε το φελιζόλ? Το όφελος φαντάζομαι είναι ότι δεν βουλιάζει, λόγω μειωμένου βάρους αλλά κρατάει τη μορφή και την αντοχή του τυπικού χωμάτινου υποστρώματος |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 12:16 pm Post subject: |
|
|
Παίδες φουλ φωτορεπορταζ της μεσόγειας απο Στρυμώνα έως χ.θ. 17+500 στο σημείο της γέφυρας μετά τον ακροπόταμο στο ύψος Ποδοχωρίου.
Για να γίνουν πιο κατανοητά έχουμε τα τμήματα.
Τμήμα Α απο Στρυμώνα μέχρι διαχωρισμό με παραλιακή 2 χιλ. είναι στα χαλίκια και δουλεύεται...
Τμήμα Β μέχρι ΑΔ ε.ο.2 προς Γαληψό μήκους 3 χιλ (500 μέτρα αρχή και τέλος στο χαλίκι) το ενδιάμεσο τελειωμένο με την άσφαλτο.
Τμήμα Γ μέχρι ΑΚ Ορφανίου μήκους 3 χιλ στα χωματουργικά αλλού προχωρημένα αλλού λιγότερο (απο τον Στράκτωρ)
Τμήμα Δ μέχρι ΚΔ Ακροποτάμου μήκους 7 χιλ . Το πρώτο ένα σε προχωρημένα χωματουργικά και το επόμενο ένα μόνο στα τεχνικά(δεν έβγαλα φωτό). Μετά 3 χιλ στα χωματουργικά (είναι μέσα σε ρέμα)και τα τελευταία δύο τελειωμένα πριν την ασφαλτόστρωση.
Τμήμα Ε μέχρι την ρεματογέφυρα στο ύψος ποδοχωρίου 2,5 χιλ. 1,5 έτοιμα για ασφαλτόστρωση και 1 χιλ έτοιμο να μπει στηθαίο.
Μετά την γέφυρα 10 χιλ ολοκληρωμένα εντελώς και 1,5 χιλ σε προχωρημένα χωματουργικά.
Φτάσαμε λοιπόν στο 29 χιλ.(ΚΔ ύψος Μελισσοκομείου) Απο κει 2-3 χιλ χωματουργικά προχωρημένα(ΑΔ Μέλισσας) και μετά ασφαλτοστρωμένα 4 χιλ. Υπολοίπονται 3-4 χιλ για το τούνελ του Συμβόλου προχωρημένα χωματουργικά.
Για αυτά τα τμήματα φωτό προσεχώς. Εγω ανεβάζω φωτό απο Τμήματα Β,Γ,Δ,Ε.
Τμήμα Β
Τμήμα Γ
Κουράστηκα τα άλλα δύο τμήματα αργότερα...Τώρα καταλαβαίνω corfu τι περνάς........ |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 1:34 pm Post subject: |
|
|
Παιδια , τι ειναι το φελιζολ ;  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
mitsaras New Member

Joined: 07 Jun 2008 Posts: 19
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 4:07 pm Post subject: |
|
|
...και το επίσημο δελτίο τύπου...
αναρωτιέμαι τι θα πει ο Κος Σουφλιάς για τις παραδώσεις αυτων των τμημάτων που μενουν...
Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ εγκαινιάζει το τμήμα της Εγνατίας Οδού
«Α/Κ Ιωαννίνων – Άραχθος» και τη μεγαλύτερη σήραγγα της Ελλάδας,
τη σήραγγα του Δρίσκου
Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γεώργιος Σουφλιάς, την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008 θα επιθεωρήσει τα έργα της Εγνατίας Οδού στην Ήπειρο και θα εγκαινιάσει στις 11:00 το τμήμα «Α/Κ Ιωαννίνων-Άραχθος», το οποίο περιλαμβάνει και τη μεγαλύτερη σήραγγα της Ελλάδας, τη σήραγγα του Δρίσκου.
Το τμήμα θα δοθεί στην κυκλοφορία, μετά τις 15:00. |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 5:54 pm Post subject: |
|
|
1)Κατ´αρχήν μπράβο και συγχαρητήρια για τις πολύ κατατοπιστικές φωτογραφίες από την μεσόγεια, στον ``ανταποκριτή´´ της περιοχής JIMMARA
outcast1000 wrote: | Αν κάποτε τελέιωσει η Εγνατία θα λυπηθώ που θα χάσουμε τις ανταποκρίσεις του Corfu.
|
2)Καθίστε ρε παιδιά όταν τελειώσει η Εγνατία...αρχίζει η Ιόνια Οδός....οποτε!!!!
 |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 7:32 pm Post subject: |
|
|
Συνεχίζω τμήμα Δ
Και ΚΔ Ακροποτάμου
Αύριο το τελευταίο τμήμα...... |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 7:37 pm Post subject: |
|
|
vag1 wrote: | 1)Κατ´αρχήν μπράβο και συγχαρητήρια για τις πολύ κατατοπιστικές φωτογραφίες από την μεσόγεια, στον ``ανταποκριτή´´ της περιοχής JIMMARA
outcast1000 wrote: | Αν κάποτε τελέιωσει η Εγνατία θα λυπηθώ που θα χάσουμε τις ανταποκρίσεις του Corfu.
|
2)Καθίστε ρε παιδιά όταν τελειώσει η Εγνατία...αρχίζει η Ιόνια Οδός....οποτε!!!!
 |
μην ξεχναμε και τις καθετους της εγνατιας  |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Jun 17, 2008 11:32 pm Post subject: |
|
|
Διακοπή κυκλοφορίας στο ρεύμα Καβάλας-Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στο τμήμα Ρεντίνας-Προφήτη Ηλία, για διάστημα 19 ημερών και έναρξη εργασιών από αύριο 18.06.08, λόγω επίστρωσης αντιολισθηρού τάπητα.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_17/06/2008_237457
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι τα φορτηγά που διέρχονται από τις εθνικές οδούς, και αποτελούν κίνδυνο λόγω της ασυνειδησίας των οδηγών. Στις πρόσφατες κινητοποιήσεις των οδηγών των φορτηγών, μεταξύ των αιτημάτων τους, ζητούσαν να τους ικανοποιηθεί η παράλογη απαίτηση για διέλευση των φορτηγών με επικίνδυνο φορτίο από τις σήραγγες. Φανταστείτε το αποψινό ατύχημα στην Ε.Ο. Κατερίνης-Θεσσαλονίκης, με την πυρκαγία σε φορτηγό, να γινόταν σε τούνελ ή με πιο επικίνδυνο φορτίο.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/06/17/1526876.htm |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 12:25 am Post subject: |
|
|
Quote: | Στις πρόσφατες κινητοποιήσεις των οδηγών των φορτηγών, μεταξύ των αιτημάτων τους, ζητούσαν να τους ικανοποιηθεί η παράλογη απαίτηση για διέλευση των φορτηγών με επικίνδυνο φορτίο από τις σήραγγες
|
Υπαρχει ή υπήρχε ποτε τετοια απαγορευση?Για όλα τα φορτηγα ή μονο για αυτα με καυσιμα κλπ?Στη περιμετρικη πατρων παντως απο τα τουνελ (που τα βλεπει καμερα) περνανε όλα τα φορτηγα χωρις προβλημα !Έχει εφαρμοστει στην πραξη η απαγορευση?Γιατι οι εθνικες πατρων κορινθου και κακια σκαλα είναι και θα είναι γεματες συραγγες!Όλα τα βυτιοφορα θα ανεβοκατεβαινουν στην παλια(εκει θα είναι πιο μεγαλος ο κινδυνος!)?Και στις σηραγγες στην κακια σκαλα όλα περνανε!Πρακτικα είναι ανεφαρμοστες τετοιες απαγορευσεις!Τα τουνελ είναι εξοπλισμενα όπως πρεπει και όλα τα οχηματα που χωρανε πρεπει να περνανε! |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 8:38 am Post subject: |
|
|
Και ολοκληρώνω με το τμήμα Ε απο ΚΔ ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΥ μέχρι την ρεματογέφυρα απ'όπου ξεκινάει το τμήμα των 10 χιλ που έχει ολοκληρωθεί.
Επόμενο φωτορεπορταζ απο Αγ.Ανδρέα Σύμβολο και ΑΚ Ελευθερούπολης. |
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 10:07 am Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια προηγούμενου post, ένα ακόμη άρθρο:
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080617&nid=8884824&sn=&spid=876
Εκσυγχρονισμός! Μακάρι να συνεχιστούν τα έργα οδοποιίας με την ίδια σοβαρότητα από εδώ και εμπρός! Και ελπίζω οι νέες οδοί να συντηρούνται κιόλας, όχι όπως η Κορίνθου - Τριπόλεως...
Last edited by Alius on Wed Jun 18, 2008 10:49 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 10:19 am Post subject: |
|
|
Quote: | Και ελπίζω οι νέες οδοί να συντηρούνται κιόλας, όχι όπως η Κορίνθου - Τριπόλεως... |
Τη συντηρηση και τα διοδια -φυσικα -τα αναλαμβανουν σε όλες τις εθνικες ιδιωτες.Οποτε θα δουμε συντηρηση επιπεδου αττικης οδου(ή ίσως και καλυτερο ,γιατι συμμετεχουν στο μεγαλυτερο ποσοστο οι μεγαλυτερες ξενες εταιριες-vinci πχ στην ολυμπια οδο-ενω στην αττικη οδο είναι μονο ελληνικες νομιζω. |
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 10:41 am Post subject: |
|
|
Απλά αναρωτιέμαι αν η λύση τελικά είναι οι ιδιωτικές εταιρίες... Σαν πολίτης θα προτιμούσα πάντως να μην πληρώνω φόρο και να δίνω απευθείας τα χρήματα για το σκοπό που (υποτίθεται ότι) θα πήγαιναν οι φόροι... Να πληρώνω, δηλαδή, τα διόδια. Πάντως τα διόδια της Τρίπολης αυξήθηκαν! Ίσως για την ποιότητα του οδοστρώματος σε έναν δρόμο που πριν από λίγα χρόνια ήταν -ίσως- ο καλύτερος της Ελλάδας!
Άσχετο: τι γίνεται με τη σήραγγα του Αρτεμισίου και, συγκεκριμένα, το ρεύμα προς Κόρινθο; Ένας λαϊκός μύθος λέει πως είναι ίσα-ίσα ανοιγμένο ένα κομμάτι της εισόδου και της εξόδου και πως η σήραγγα δεν έχει φτιαχτεί πλήρως. Γι'αυτό και τόσα χρόνια δεν έχει δοθεί στην κυκλοφορία. Τώρα έχω την εντύπωση ότι ξαναξεκίνησαν τα έργα... Τι ισχύει ακριβώς; |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 10:51 am Post subject: |
|
|
Ναι, όλα τα τουνελ στην κορινθου τριπολης φτιαχνονται και είναι περιπου στα μισα τωρα(και γινεται και διαπλατυνση με λεα)...Το οδοστρωμα παντος στο μισο ρευμα ήταν ένα τεραστιο καρουμπαλο το φεβρουαριο που πηγα και ήρθα αρκετες φορες απο τριπολη..Η αττικη οδος βραβευτηκε ως η ασφαλεστερη στην ευρωπη.Οποτε ετοιμαστητε και για άλλες βραβευσεις!Όντως καλυτερα να πληρωνεις εσυ(και όχι καποιος άλλος που δεν τον χρησιμοποιεί) τον δρομο που χρησιμοποιείς κατευθειαν χωρις κανενα ενδιαμεσο .μιζες κλπ.Απλα πληρωνεις τις κατασκευαστικες εταιριες να συντηρουν το δρομο... |
|
Back to top |
|
 |
|