View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 12:15 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστουμε για τις ωραιες φωτογραφιες σου  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 1:47 pm Post subject: |
|
|
ΑΝ διέκρινα καλά...πεζοδρόμιο δεν υπάρχει?  |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 2:06 pm Post subject: |
|
|
'Αν εννοείς στην γέφυρα, φυσικά και υπάρχει. |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 3:39 pm Post subject: |
|
|
Αυτο το σκ θα παω πατρα και προκειται να περασω την γεφυρα με αυτοκινητο (και τρεχοντας ).
Ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει εκπτωση για εισητηριο πηγαινε-ελα και τι χρονικος περιορισμος υπαρχει για την χρησιμοποιηση του!
Ευχαριστώ! |
|
Back to top |
|
 |
sin1891pge Junior Member


Joined: 12 Jun 2005 Posts: 82 Location: Σκεπαστή
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 5:08 pm Post subject: |
|
|
Εδώ λέει τις τιμές από τον Ιανουάριο
http://www.nafpaktia.com/nea-agoras/1440/gefyra-times
Θα εννοείς τις αλλέ ρετούρ
για 2 ώρες 12,50 €, έως 4 = 16,50, έως 5 = 20, πάνω από πέντε ώρες 22,40 €
αλλιώς 11,20 + 11,20
Τα φέρυ δεν χρεώνουν τους επιβάτες, μόνο το αυτοκίνητο και έχουν και ωραία θεά για φωτογραφίες της Γέφυρας |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 8:15 pm Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | 'Αν εννοείς στην γέφυρα, φυσικά και υπάρχει. |
Ειναι διπλα, ο χώρος όπου δένουν τα "συρματοσκοινα"? |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 12:42 am Post subject: |
|
|
Ξέθαψα αυτή τη φωτογραφία από αυτό το thread, μερικές σελίδες πιο πίσω:
http://img57.imageshack.us/img57/6659/gefyralea1iv2.jpg
Δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά νομίζω φίλε corsakia ότι πλέον είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει κάποιας μορφής πεζοδρόμιο στη γέφυρα! Αν ψάξεις στο παρόν thread είμαι βέβαιος ότι θα βρεις κι άλλες ενδιαφέρουσες φωτογραφίες. |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 12:12 pm Post subject: |
|
|
Ναι ο χώρος πλησίον των καλωδίων, εκεί μέσα είναι και το πεζοδρόμιο, εδω και μία ακόμα φωτπγραφία απο το flickr η οποία ειναι πιο ξεκάθαρη:http://flickr.com/photos/wvg/52789059/
Και μια απορία που είχα πάντα, υπάρχει πρόβλεψη για διέλευση σιδηροδρόμου απο την γέφυρα;Υποθέτω πως όχι άλλα αν κάποιος γνωρίζει ας μου πεί! |
|
Back to top |
|
 |
koeman Junior Member

Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 12:55 pm Post subject: |
|
|
Αν τα ξέρω σωστά είναι από τα μεγάλα μειονεκτήματα της γέφυρας ότι απέκλεισε once and for all τη διέλευση τραίνου στη συγκεκριμένη περιοχή αφού αδυνατώ να πιστέψω ότι θα γίνει ανάλογη γέφυρα μόνο για να περάσει τραίνο... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Mar 06, 2008 11:28 am Post subject: |
|
|
Όταν με το καλό τελειώσει η γραμμή από τα Ιωάννινα για το Αντίριο, οι επιβατικές αμαξοστοιχίες (μόνον οι επιβάτες) αρχικά θα συνδεθούν με το δύκτιο Πελοποννήσου, με ταχύπλοα σκάφη (δελφίνια). Αργότερα θα φτιαχτεί υποθαλάσσιο τούνελ. Τώρα για το πότε... who knows. |
|
Back to top |
|
 |
sin1891pge Junior Member


Joined: 12 Jun 2005 Posts: 82 Location: Σκεπαστή
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 10:50 am Post subject: |
|
|
Από την αρχή είχε αποκλειστεί η σιδηροδρομική σύνδεση μέσω της γέφυρας με το επιχείρημα ότι ούτε οι πληθυσμοί της περιοχής Ηπείρου - Αιτωλοακαρνανίας ούτε η μελλοντική, ενδεχομένως, αύξησή τους, δικαιολογεί την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής
Δελφίνια στο Ρίο-Αντίρριο μου φαίνεται εξωπραγματικό.
Μέχρι να ανεβάσουν ταχύτητα πρέπει να αρχίσουν να φρενάρουν
Πόσο πιο γρήγορα να πάνε από τον «¶γιο Γεώργιο» για παράδειγμα; (φέρρυ μπωτ είναι) |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:43 pm Post subject: |
|
|
Επιπλέον το κόστος της γέφυρας ήταν δυσθεώρητο με την προσθήκη της σιδηροδρομικής γραμμής και ένα δύσκολο τεχνικό επίτευγμα. Ακόμα, όχι μόνο ο πληθυσμός αλλά και η επίπονη, σιδηροδρομικά, γεωμορφολογία της ΒΔ. Ελλάδος (Πίνδος!), θα οδηγούσε σε ένα έργο φαραωνικών διαστάσεων, ένα λευκό ελέφαντα , για την κάλυψη αναγκών που δεν υφίστανται. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:05 pm Post subject: |
|
|
Η έλλειψη πρόβλεψης για σιδηροδρομική γραμμή στη γέφυρα οφείλεται στην έλλειψη οράματος των ιθυνόντων τη δεκαετία του 80 (85-87) και του συμβούλου τους καθ. Κ. Αμπακούμκιν που, τρομάρα του, ήταν και καθηγητής σιδηροδρομικής στο ΕΜΠ! Ως μηχανικός συμφωνώ ότι υπήρχε τότε περιορισμένη εμπειρία σε κρεμαστές σιδηροδρομικές γέφυρες (σήμερα δεν υφίσταται πλέον πρόβλημα) αλλά νομίζω ότι μια μονή γραμμή για διέλευση μικρών, ελαφρών συρμών (λίγα επιβατικά ή εμπορικά βαγόνια) με χαμηλή ταχύτητα και απαγόρευση πέδησης στο κρεμαστό τμήμα δεν θα επιβάρυναν υπέρμετρα το κόστος. Φυσικά η κλίση της γέφυρας θα ήταν πιο ήπια οπότε θα μεγάλωνε λίγο σε μήκος το χερσαίο μη αναρτώμενο τμήμα της (οι γέφυρες προσβασης), το οποίο πάντως θα μπορούσε να είναι ανεξάρτητο για το τρένο (διαφορετικές πιο απότομες ράμπες για το δρόμο).
Πάντως μη μας φοβίζει η λύση του ταχύπλοου σιδηροδρομικού (και γιατί όχι και οδικού) πορθεμείου: η κυκλοφορία Γερμανία - Δανία και μέχρι πρόσφατα Δανίας - Σουηδίας γίνεται με πορθμεία, στα οποία μπαίνει ολόκληρο τρένο. Ας γίνει πρώτα το χερσαίο τμήμα του Δυτικού ¶ξονα και ας αφήσουμε τη σιδηροδρομική ζεύξη για μετά. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Mar 23, 2008 1:09 pm Post subject: |
|
|
Για να μην ξεχνιόμαστε:
Η Φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου θα διέλθει από τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» το απόγευμα της Δευτέρας 24 Μαρτίου, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού που θα έχει ξεκινήσει το ίδιο πρωί από την Αρχαία Ολυμπία.
Για τις ανάγκες της διελεύσεως, που αναμένεται να ξεκινήσει περίπου στις 7μμ, η Τροχαία θα αποκλείσει μόνο το ρεύμα από Ρίο προς Αντίρριο στις 18:50 για 35 με 40 λεπτά. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu May 29, 2008 4:01 pm Post subject: |
|
|
Αρχίζω με 2 μακρυνές φωτογραφίες της γέφυρας, μιας και είναι το πρώτο μου post στο topic. H πρώτη είναι από το Παναχαϊκό, πάνω από το Καστρίτσι, και η δεύτερη από τον αρχαιολογικό χώρο της Βούντενης (κάντε κλικ για μεγαλύτερη ανάλυση).
Και συνεχίζω με μερικά στοιχεία από την μελέτη του Πανεπιστημίου Πατρών "Χωρικές Επιπτώσεις της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου και του Δυτικού Οδικού ¶ξονα (2004-2007)", που παρουσιάστηκε στο Επιμελητήριο Αχαΐας στην Πάτρα.
Στον κοινωνικό τομέα, οι βασικές επιπτώσεις ήταν η άρση του κοινωνικού αποκλεισμού της Αιτωλοακαρνανίας, η ομαλοποίηση των συνθηκών διέλευσης, αλλά και η σημαντική αύξηση της κινητικότητας κατά 30%. Στο οικονομικό πεδίο, οι θετικές επιδράσεις που παρατηρήθηκαν κατά την εξαετή κατασκευαστική περίοδο του έργου λόγω των επενδυτικών δαπανών (αγορά υλικών, αποδοχές εργαζομένων): ενώ το κόστος ήταν 750 εκ. ευρώ, τα οφέλη υπήρξαν σχεδόν διπλάσια στα εισοδήματα της περιοχής. Ακόμη, επήλθε και σημαντική αύξηση στις αξίες της γης, αλλά και στον όγκο των αγοραπωλησιών, κυρίως στα παράλια της Ναυπακτίας.
Σημειώθηκε επίσης αύξηση κινητικότητας μεταξύ της Ναυπακτίας και της Πάτρας, για λόγους εκπαιδευτικούς (31%), κοινωνικούς/αναψυχή (17%), καταναλωτικούς (15%), ιατρικούς (14%), εργασίας (13%). Από Ναύπακτο προς Πάτρα υπήρξε μικρή αύξηση της μετακίνησης για καταναλωτικούς λόγους, εξαιτίας κυρίως διαφορών στην ποικιλία (68%) παρά στις τιμές (16%). Οι μετακινούμενοι για εργασία από το Αντίρριο επικαλούνται το ότι στην Πάτρα η εύρεση εργασίας είναι ευκολότερη και οι μισθοί ψηλότεροι από την περιοχή τους.
Σε σχέση με τα πολεοδομικά ζητήματα, αναφέρθηκε ότι στο ενιαίο συγκρότημα Πάτρας - Ρίου - Αντιρρίου - Ναυπάκτου, που αποτελεί και το μελλοντικό μητροπολιτικό κέντρο της περιοχής, υπάρχουν πυκνώσεις μεγαλύτερες από το παρελθόν, οφειλόμενες αφενός στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και αφετέρου στην Περιμετρική. |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 09, 2008 12:28 pm Post subject: |
|
|
Με αφορμή το μεγάλο σεισμό των 6,5 ρίχτερ, γνωρίζει κάποιος απο το φόρουμ το πώς συμπεριφέρθηκε η γέφυρα? Ζημιές αν υπήρχαν σίγουρα κάτι θα ακουγοταν, άρα όλα πρέπει να πήγαν καλά.
Σίγουρα στις κάμερες ασφαλείας, το γεγονός θα καταγράφηκε.
Αν δεν κάνω λάθος ειναι ο μεγαλύτερος σεισμός που "ζει" η γέφυρα απο την ημέρα κατασκευή της. (6,5R με επίκεντρο μόλις 30-40 χιλιόμετρα μακριά)
Η γέφυρα πέρασε ενα μεγάλο τεστ.  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jun 09, 2008 12:51 pm Post subject: |
|
|
Κοίτα..¨οταν η γεφυρα παθει σοβαρες ζημιες απο σεισμο θα το καταλαβεις εύκολα....Η πατρα ,ρίο,μεσσολογγι και ναυπακτος θα έχουν γινει οικόπεδα..  |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jun 09, 2008 4:22 pm Post subject: |
|
|
Αν και άσχετος με τα σεισμολογικά, οι ειδικοί στις τηλεοράσεις αφήνουν να εννοηθεί ότι οι σεισμοί στην περιοχή ναι μεν είναι συχνοί και επιφανειακοί αλλά συνήθως φτάνουν σε ένταση τα 6-7 ρίχτερ.
Η γέφυρα εξ όσων θυμάμαι από την παρουσίαση της διαδικασίας κατασκευής της(το γνωστό ντοκυμαντέρ) πρέπει να αντέχει γύρω στα 8 ή 9 ρίχτερ. Δεν θυμαμαι ακριβώς... |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 11:07 am Post subject: |
|
|
Οι προδιαγραφές είναι αυτές, και απο ότι λέει και στη σελίδα στην ουσία αντέχει σεισμούς άνω των 7,4 ρίχτερ.
Quote: | μέγιστη επιτάχυνση εδάφους ίση προς 0,48 g και μέγιστη επιτάχυνση φάσματος ίση προς 1,20 g μεταξύ 0,2 και 1,0 δευτερολέπτων. |
|
|
Back to top |
|
 |
aggelos New Member

Joined: 12 Jan 2007 Posts: 15
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 11:47 am Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | Οι προδιαγραφές είναι αυτές, και απο ότι λέει και στη σελίδα στην ουσία αντέχει σεισμούς άνω των 7,4 ρίχτερ.
Quote: | μέγιστη επιτάχυνση εδάφους ίση προς 0,48 g και μέγιστη επιτάχυνση φάσματος ίση προς 1,20 g μεταξύ 0,2 και 1,0 δευτερολέπτων. |
|
Πραγματικά εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς ότι τα περισσότερα κτίρια χτίζονται για μέγιστη επιτάχυνση 0,24g και ο ΕΑΚ προβλέπει τι πολύ μέχρι 0,36g. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 1:08 pm Post subject: |
|
|
Και άλλος άγγελος!Καλα που είμαστε ?Στον παραδεισο?  |
|
Back to top |
|
 |
Alexandros Junior Member

Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Jul 24, 2008 11:36 am Post subject: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=wtyy19k6jlc&eurl=http://www.patranews.gr/news.asp?ID=10126
Προσφατο βιντεο, παραγωγης patranews.gr
απο τα εγκαινια της Γεφυρας, τον Αυγουστο του 2004.
Ο,τι αξιζει να δειτε ειναι τα 6 πρωτα λεπτα
με το μοναδικο οπτικο ποιημα των πυροτεχνηματων,
μια συναρπαστικη εμπειρια για οσους την εζησαν τοτε, οπως εγω.
Το fireworks show επρεπε ν αποτελεσει αυτοτελες θεμα
αλλα ο παραγωγος του βιντεο ειχε αλλη, ατυχη εμπνευση. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Jul 24, 2008 4:04 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο, ακόμα και στη μικρή ανάλυση του youtube. Φαντάζομαι πόσο εντυπωσιακό θα ήταν από κοντά! Αλλά κι αυτοί οι άνθρωποι το έκαναν μέσα στον Αύγουστο, που είχαμε πάει διακοπές  |
|
Back to top |
|
 |
|