View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri May 30, 2008 12:29 pm Post subject: |
|
|
Οκ, συγγνώμη, το αλλάζω...
Μετά την μεγάλη επιτυχία του τραμ στην Αθήνα, είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει και στην Θεσσαλονίκη.
Οι λεωφόροι της Θεσαλονίκης με τις 5 λωρίδες ανά διέυθυνση μπορούν πλέον να παραχωρήσουν την 1 στο τραμ..... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri May 30, 2008 1:36 pm Post subject: |
|
|
Να το πάμε αλλιώς teris3 ?
Εγώ θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να πεζοδρομηθεί η παραλιακή για να κάνουμε τον περίπατό μας χωρίς να κινδυνεύουμε απ' τον 6μετρο (SUV) κουβά του κάθε νεόπλουτου Θεσσαλονικέα σε συνδυασμό με την εμφύτευση πρασίνου (φοινίκων?).
Επί του πεζόδρομου θα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ Τραμ που λόγω της προβλεπόμενης κίνησης τους δεν αποτελούν κίνδυνο για τους πεζούς.
Μένουν οι παλιές πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε μια τυπική ελληνική πόλη αλλά ευελπιστούμε κάποια στιγμή και γι' αυτές ότι θα βρεθεί λύση ... |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri May 30, 2008 3:12 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Να το πάμε αλλιώς teris3 ?
Μένουν οι παλιές πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε μια τυπική ελληνική πόλη αλλά ευελπιστούμε κάποια στιγμή και γι' αυτές ότι θα βρεθεί λύση ... |
Όπως είπε και κάποιος που δυστυχώς δεν θυμάμαι.....
Ευεργέτης στην σημερινή Ελλάδα δεν είναι (μονο) αυτός που χτίζει...αλλα αυτός που γκρεμίζει!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri May 30, 2008 3:18 pm Post subject: |
|
|
Απ' ότι έχω ακούσει το μπετόν έχει μια ορισμένη διάρκεια ζωής (50-70 χρόνια?).
Οι πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά παλαιές.
Μήπως θα μπορούσε στα πλαίσια ενός γενικότερου πολεοδομικού σχεδιασμού στην πόλη όσες γκρεμιστούν για ανακαίνιση να απαγορευτεί να ξανασηκωθούν πενταόροφες και να πάμε σε 25όροφες ?
Αν στην Αθήνα προβάλλεται το γελοίο επιχείρημα της Ακρόπολης στην Θεσσαλονίκη ποιό εμπόδιο έχουμε για να μην κτισθούν 25 όροφες πολυκατοικίες που θα μας απελευθερώσουν χώρο στην επιφάνεια ? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri May 30, 2008 4:03 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αν στην Αθήνα προβάλλεται το γελοίο επιχείρημα της Ακρόπολης στην Θεσσαλονίκη ποιό εμπόδιο έχουμε για να μην κτισθούν 25 όροφες πολυκατοικίες που θα μας απελευθερώσουν χώρο στην επιφάνεια ? |
O Λευκός Πύργος..!  |
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri May 30, 2008 4:04 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Να το πάμε αλλιώς teris3 ?
Εγώ θεωρώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να πεζοδρομηθεί η παραλιακή για να κάνουμε τον περίπατό μας χωρίς να κινδυνεύουμε απ' τον 6μετρο (SUV) κουβά του κάθε νεόπλουτου Θεσσαλονικέα σε συνδυασμό με την εμφύτευση πρασίνου (φοινίκων?).
Επί του πεζόδρομου θα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ Τραμ που λόγω της προβλεπόμενης κίνησης τους δεν αποτελούν κίνδυνο για τους πεζούς.
Μένουν οι παλιές πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης να σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε μια τυπική ελληνική πόλη αλλά ευελπιστούμε κάποια στιγμή και γι' αυτές ότι θα βρεθεί λύση ... |
Οκ, δεκτό, αλλά δεν ξέρω πόσο λειτουργικό είναι ένα τραμ ΜΟΝΟ κατά μήκος της παραλίας και ποιους πραγματικά θα εξυπηρετήσει...Δηλαδή το φαντάζεσαι ας πούμε από λιμάνι μέχρι μέγαρο μουσικής?
Αν ναι, ουσιαστικά απευθύνεται σε ένα πολύ μικρό κομμάτι του κόσμου και δεν ξέρω πόσο πρακτικό θα είναι...
Εμένα η πρότασή μου για την παραλία (λιμάνι έως Λευκό Πύργο) είναι μπάζωμα για 10 μέτρα της παραλίας, 3-4 λωρίδες να γίνει ο δρόμος για να αναπνεύσει και πολύ μεγαλύτερο κομμάτι με πράσινο και πολλούς φοίνικες για βόλτα...και ας μπει η θάλασσα 10 μέτρα μέσα...
Και μια και λέμε για φοίνικες , δεν υπάρχει κανείς στο δήμο να φυτέψει μερικούς μέσα στην πόλη που μας έχουν γεμίσει με τα καχεκτικά δεντράκια της πλάκας ? |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri May 30, 2008 4:41 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Απ' ότι έχω ακούσει το μπετόν έχει μια ορισμένη διάρκεια ζωής (50-70 χρόνια?).
Οι πολυκατοικίες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά παλαιές.
Μήπως θα μπορούσε στα πλαίσια ενός γενικότερου πολεοδομικού σχεδιασμού στην πόλη όσες γκρεμιστούν για ανακαίνιση να απαγορευτεί να ξανασηκωθούν πενταόροφες και να πάμε σε 25όροφες ?
Αν στην Αθήνα προβάλλεται το γελοίο επιχείρημα της Ακρόπολης στην Θεσσαλονίκη ποιό εμπόδιο έχουμε για να μην κτισθούν 25 όροφες πολυκατοικίες που θα μας απελευθερώσουν χώρο στην επιφάνεια ? |
Και με τους σεισμούς τι γίνετε;
Θα μου πεις και αλλου που γίνονται σεισμοί υπάρχουν τέτοια κτίρια...
Είναι όμως ένα θέμα οι σεισμοί!!! |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri May 30, 2008 4:49 pm Post subject: |
|
|
Εννοείται ότι δεν θα είναι ΜΟΝΟ κατά το μήκος της παραλίας αλλά θα την εξυπηρετεί.
Αν δεν γίνει να πεζοδρομηθεί ολόκληρη η παραλία τουλάχιστον σε περίπτωση μπαζώματος μέρους της θα παράσχει επαρκές πλάτος για την λειτουργία Τραμ σε αποκλειστική λωρίδα κυκλοφορίας.
Προφανώς οι Ισπανοί στην Βαρκελώνη κάτι ήξεραν που επέλεξαν αυτήν την πρόταση (φώτο απ' την εταιρία εκμετάλλευσης του Τραμ της Βαρκελώνης):
http://www.tramvia.org/galeria/050405-trambaix/DSCN5628.jpg
Διάδρομος σε γκαζόν:
http://www.tramvia.org/galeria/050630-trambesos/DSCN6764.jpg
Αυτό είναι κάτι που οραματιζόμαστε και για την Θεσσαλονίκη. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Fri May 30, 2008 5:18 pm Post subject: |
|
|
Απλώς να προσθέσω κι εγώ στη συζήτηση ότι δεν είναι λογική να μπαζώσουμε 10 μέτρα από την παραλία για να αυξήσουμε τις λωρίδες κυκλοφορίας..Όσο φτιάχνεις δρόμους τόσο θα γεμίζουν, μετά από 20 χρόνια θα πρέπει να μπαζώσουμε άλλα 10 μέτρα για να βάλουμε κι άλλες λωρίδες κλπ κλπ..
Ο μόνος τρόπος είναι να αναπτύξεις ένα σύνολο από ΜΜΜ που να είναι πολύ καλά οργανωμένα και με συχνά δρομολόγια, που να καλύπτουν πολλές περιοχές της πόλης θα δημιουργήσουν στον πολίτη την παιδεία να αφήσει σιγά σιγά το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιεί το ΤΡΑΜ/λεωφορείο/μετρό κλπ..
Αλλά αυτά θέλουν καιρό, υπομονή, και όχι πολιτικές made in Greece του στυλ θα σας κάνουμε μια υποθαλάσσια και μια γραμμή μετρό για να λέμε ότι κάναμε κάτι..
Όσο για τις παλιές πολυκατοικίες εκεί είναι που θέλει χρόνο και πολιτικό ρίσκο.. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri May 30, 2008 10:49 pm Post subject: |
|
|
Εγω παλι θα προτεινα το τραμ να ξεκιναει καπου απο τα κτελ και να καταληγει αν οχι στο αεροδρομιο τουλαχιστον στην περιοχη της μικρας η του ΙΚΕΑ. Επισης για μενα σαν απο ανθρωπο χωρις γνωσεις συγκοινωνιολογιας θα μου αρεσε περισσοτερο να δω μια θεσσαλονικη με υπεργειο σιδηροδρομο πανω απο τις κεντρικες αρτηριες παρα το μετρο |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat May 31, 2008 8:46 am Post subject: |
|
|
Αντί να σκέφτεστε το τραμ στην παραλία, σκεφτείτε τι θα γίνει και στην υπόλοιπη Θεσσαλονίκη.
Αφού στο κέντρο θα υπάρχει το Μετρό και επέκταση προς περιοχές όπως Εύοσμο, Αμπελόκηπους, η περιοχή πάνω από τον περιφερειακό, Συκιές, Νέαπολη, Τούμπα, Τριανδρία δεν προβλέπεται, ίσως θα μπορούσε να γίνει μια γραμμή τραμ σε αυτές τις περιοχές, περιφερειακά της γραμμής του μετρό. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat May 31, 2008 3:48 pm Post subject: |
|
|
Γι' αυτόν τον λόγο chr.04 επιθυμούσαμε κάποιοι Light Rail για την Θεσσαλονίκη.
Γιατί θα το επεκτείναμε στα προάστια χωρίς "τρελό" κόστος.
Με το κλασσικό "βαρύ" Μετρό (που δεν είναι και τόσο βαρύ αν δεις τους συρμούς...) που επέλεχθη η επέκταση θα κοστίσει αρκετά και θα τραβήξει και χρονικά.
Τεσπά, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η ανάπτυξη ενός Δικτύου Τραμ στην Θεσσαλονίκη πρέπει να γίνει συμπληρωματικά του Μετρό ώστε να αλληλοτροφοδοτούνται.
Το θέμα της χάραξης είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων (και δυστυχώς όχι μόνο συγκοινωνιακών-δες Πειραιά).
Αυτό που πρέπει πάντως να γίνει ξεκαθαρο είναι ότι το Μετρό όχι μόνο δεν αποτελεί πανάκεια αλλά θα είναι και άσκοπη σπατάλη χρημάτων αν δεν συνοδευτεί με άλλο ένα επίγειο μέσο Σταθερής Τροχιάς όπως και με πλήθος απαραίτητων συνοδευτικών δράσεων (αναδιάρθωση λεωφορειακών γραμμών, υπόγεια πάρκινγκ κ.α) |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 2:00 pm Post subject: |
|
|
μα light rail φτιάχνεται στη Θεσσαλονίκη... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Jun 01, 2008 3:06 pm Post subject: |
|
|
Το Light Rail ορίζεται ως επιφανειακό Μέσο Σταθερής Τροχιάς που έχει σε κάποια τμήματα υπόγεια διαδρομή.
To Μετρό της Θεσσαλονίκης μπορεί να είναι light rail από πλευράς οχημάτων αλλά θα έχει αποκλειστικά υπόγεια διαδρομή και θα χρησιμοποιεί εξεζητημένες τεχνικές λύσεις (ATO).
Δυστυχώς δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ΑΤΟ σε light rail ... |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:05 am Post subject: |
|
|
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:
Προς επαναχάραξη της υποθαλάσσιας κινούνται έπειτα από το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων: Μεγαλύτερο Βάθος->Χρήση Μετροπόντικα, Έξοδος πέρα από το Μακεδονία Παλλάς και Ίσως να απαιτηθεί νέα μελέτη Π.Ε. με την νέα χάραξη. Φόβοι για διεύρενση της δαπάνης του έργου, απόσυρση τραπεζών που χρηματοδοτούν τον ανάδοχο και ματαίωση έργου.
Άρθρο της εφημερίδας 'Μακεδονία'.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=18380
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ & ΕΦΗΜ. ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΥ-ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ:
Άρθρο του 'Αγγελιοφόρου':
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=6/1/2008&page=41 |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 2:07 am Post subject: |
|
|
Squirrel wrote: | ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:
Προς επαναχάραξη της υποθαλάσσιας κινούνται έπειτα από το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων: Μεγαλύτερο Βάθος->Χρήση Μετροπόντικα, Έξοδος πέρα από το Μακεδονία Παλλάς και Ίσως να απαιτηθεί νέα μελέτη Π.Ε. με την νέα χάραξη. Φόβοι για διεύρενση της δαπάνης του έργου, απόσυρση τραπεζών που χρηματοδοτούν τον ανάδοχο και ματαίωση έργου.
|
επαναχάραξη??.....πολύ ωραία, δε ξέρω για τον κόσμο, εγώ πάντως από το 2005 ακούω για αυτό το έργο (ότι παίρνει bros δηλαδή...). το αποτέλεσμα 3 χρονια αργότερα....επαναχάραξη.
συχωρέστε με αν αρχίζω και το ξεγράφω σιγά σιγά...
μου φαίνεται στην ελλάδα περνάνε τα χρονια και της δεκαετίες για μήνες μερικοί....  |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:02 pm Post subject: |
|
|
ποιό 2005....Έγω από όταν ήμουνα στο λύκειο πριν το 2000 ακόμα θυμάμαι που λέγαν ότι θα ξεινήσει σε κανά χρόνο να κατασκευάζεται.... |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:06 pm Post subject: |
|
|
άλλη μία χρήση των "βράχων" της παραλίας θεσσαλονίκης!
Πρόσεξα πάντως ότι θα ηλεκτροφοτηθούν! |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:13 pm Post subject: |
|
|
Εγω για την Θεσσαλονικη θα ηθελα κατι τετοιο:
http://i297.photobucket.com/albums/mm230/ktsafis/432742598_1f87b61c5b.jpg
Εναεριος σιδηροδρομος πανω απο τις κεντρικες αρτηριες της πολης. Η φωτο ειναι απο τον σιδηροδρομο του Σικαγο. Σαν κατασκευη ειναι ασυγκριτως φθηνοτερη, ευκολοτερη κατασκευαστικα, και φυσικα φθηνοτερη.
Εχω και προταση για 4 κεντρικες γραμμες και μια τραμ:
ΓΡΑΜΜΗ 1 - Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ-ΒΟΥΛΓΑΡΗ(Μοναστηριου, Εγνατια, Κ.Καραμανλη) με δυνατοτητα επεκτασης προς Κορδελιο.
ΓΡΑΜΜΗ 2 - ΛΙΜΑΝΙ-ΦΟΙΝΙΚΑΣ(Τσιμισκη, Β.Ολγας, Εθν.Αντιστασεως) με δυνατοτητα επεκτασης προς αεροδρομιο και κτελ
ΓΡΑΜΜΗ 3 - ΛΙΜΑΝΙ-ΝΙΚΟΠΟΛΗ(Λαγκαδα, Αμαξοστασιο ΟΑΣΘ Σταυρουπολεως) με δυνατοτητα διακλαδωσης απο το δημαρχειο Σταυρουπολης και μεσω της οδου Καραολη Δημητριου στον Ευοσμο
ΓΡΑΜΜΗ 4 - Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΙΚΑ(Α.Δημητριου, Κατσιμιδη, Γρ. Λαμπρακη)
ΓΡΑΜΜΗ ΤΡΑΜ - ΚΤΕΛ-ΚΡΗΝΗ (Παραλια, Μεγαρο Μουσικης Θ. Σοφουλη) |
|
Back to top |
|
 |
NIKOS LARISSA New Member


Joined: 16 Mar 2008 Posts: 40
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 1:29 pm Post subject: |
|
|
αυτό που λές είναι πολύ δύσκολο. εδώ με το ζόρι η Αθήνα και θα έχει 3 γραμμές μετρό και 1 ηλεκτρικό, θα έχει η Θεσσαλονίκη 4? ποιο μεγάλη είναι η Θεσσαλονίκη? κατα την γνώμη μου η γραμμή του μετρο που κατασκευάζεται στην Θεσσαλονίκη μαζί με τις επεκτάσεις είναι μια χαρά. εκτός αυτού τα λεωφορεία τι θ'απογίνουν?
κι ενα βίντεο για το μετρό Θεσσαλονίκης. http://www.youtube.com/watch?v=XTdvAEV9tVA |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Jun 02, 2008 11:08 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνοι ειναι πιο πολλες οι γραμμες. Αλλα μιλαμε για τον μισο χρονο και το μισο κοστος και την μιση οχληση στο κυκλοφοριακο, οπως και να το κανουμε αλλο να σκαβεις στα 20 μετρα κατω και αλλο να μπηγες πασσαλους και γραμμες πανω απο τον δρομο.
ΥΓ. Μηπως τη συγκεκριμενη κουβεντα θα επρεπε να την συνεχισουμε στο αλλο τοπικ για την Θεσσαλονικη;  |
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 9:04 am Post subject: |
|
|
NIKOS LARISSA wrote: | αυτό που λές είναι πολύ δύσκολο. εδώ με το ζόρι η Αθήνα και θα έχει 3 γραμμές μετρό και 1 ηλεκτρικό, θα έχει η Θεσσαλονίκη 4? ποιο μεγάλη είναι η Θεσσαλονίκη? κατα την γνώμη μου η γραμμή του μετρο που κατασκευάζεται στην Θεσσαλονίκη μαζί με τις επεκτάσεις είναι μια χαρά. εκτός αυτού τα λεωφορεία τι θ'απογίνουν?
κι ενα βίντεο για το μετρό Θεσσαλονίκης. http://www.youtube.com/watch?v=XTdvAEV9tVA |
Προφανώς θα αστειέυσαι ή δεν έχεις ζήσει Θεσσαλονίκη καθόλου...
Η γραμμή του μετρό (μαζί και με τις επεκτάσεις) δεν καλύπτει καθόλου "μια χαρά" όπως λες...
Πρώτα από όλα αφήνει εκτός μια αχανή και πυκνοκατοικημένη περιοχή που λέγεται Ανω και Κατω Τούμπα με πληθυσμό που αν γινόταν ξεχωριστός δήμος θα ήταν μέσα στους 5-6 μεγαλύτερους της Ελλάδας...
Δυτικά γίνεται Ο πανικός από πυκνοκατοίκηση και η επέκταση αφορά μόνο την Σταυρούπολη , ενώ υπάρχει πολύς κόσμος σε περιοχές όπως Ευσοσμος, Πολίχνη, Κορδελιό, Αμπελόκηποι κτλ...Μιλάμε για ολόκληρους δήμους τώρα, όχι για απλές περιοχές...
Και να μην αναφέρω καν ότι αφήνει εκτός σχεδίου σταθμούς Κτελ, αεροδόμιο, τεράστια εμπορικά κέντρα με πολλή κίνηση στα ανατολικά...
Υπάρχει πολλή δουλειά για το μετρό στην Θεσσαλονίκη...
Ελπίζω (όπως και στην Αθήνα) ότι η βασική γραμμή με τις επεκτάσεις θα είναι ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ, και ότι θα κατασκευάζεται μετρό για πολλά χρόνια ακόμα... |
|
Back to top |
|
 |
NIKOS LARISSA New Member


Joined: 16 Mar 2008 Posts: 40
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jun 03, 2008 7:58 pm Post subject: |
|
|
@ NIKOS LARISSA: Σε παρακαλώ να δεις τα PM σου. |
|
Back to top |
|
 |
Conqui Junior Member


Joined: 05 Feb 2004 Posts: 144 Location: Βορράς
|
Posted: Wed Jun 04, 2008 9:02 am Post subject: |
|
|
25όροφες οικοδομές προς κατοικία στο κέντρο μιας πόλης δεν είναι ότι καλύτερο και δεν ταιριάζει στην ευρωπαϊκή ιδιοσυγκρασία.....
είπαμε να γίνουν σε συγκεκριμένη περιοχή ουρανοξύστες πού μπορούν να στεγάσουν και γραφεία και κατοικίες αλλά όχι στο κέντρο |
|
Back to top |
|
 |
|