View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Fri May 02, 2008 10:28 am Post subject: |
|
|
Είχα μια πληροφορία.. μη διασταυρωμένη... ότι συνέβει καταλίσθηση στην σηρ. Δρίσκου στο αγωγό εξαερισμού corfu ξερεις τίποτα??????
Αυτο που επίσης δεν καταλαβαίνω είναι πως μπορεί να δωθεί ο Δρίσκος χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η εκκαπνισμού???
¨Οσο για τον αν δωθει τμήμα της Μεσόγειας στην ΔΕΘ μόνο το προσωρινός Ι/Κ Ακροποτάμου Α/Κ Ελευθερούπολης παίζει γιατι ο εργοδηγός στην σήραγγα Συμβόλου είπε οτι τα Η/Μ θα αρχίσουν τον 15αυγουστο.Βεβαια θα είναι ένα τμήμα που μόνο ντόπιοι θα χρησιμοποιούν...γύρω στα 18-20 χιλ |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri May 02, 2008 5:33 pm Post subject: |
|
|
bokomolech wrote: |
Μα είναι από την απέναντι πλευρά
Βασικά αυτό που είδα και σήμερα που πέρασα πηγαίνοντας προς Πάτρα, είναι μπουλντόζες να καθαρίζουν παραπλήσια του δρόμου για περίπου 200 μέτρα...
|
Bokomolech αυτό ακριβώς εννοώ ότι είναι 200 μ και ακριβώς απέναντι από το Olympus Πλαζα, άρα το πιο πιθανό να είναι τοπική διαπλάτυνση λόγω του ότι πολλά αυτοκίνητα κάνουν αναστροφή για να πανε στο ΣΕΑ που είναι μόνο από τη μια πλευρά.
Όσον αφορά τη χάραξη ξέρει κανείς κατι οριστικό σχτικά με παλιότερα post σχετικά με το αν θα γίνει τουνελ στην Παλιοβούνα η γέφυρες πάνω στην πλαγιά?
Επίσης οι προθεσμίες για την ολοκλήρωση του έργου που αναγράφονται στην σύμβαση παραχώρησης έχουν να κάνουν με την υπογραφή ή με την έναρξη παραχώρησηης? Ο χρόνος δηλ. έχει ξεκινήσει να μετράει αντίστροφα από τον Ιανουάριο? Το ιδιο ισχύει και για το Β/Δ άξονα Πελοπονήσου. (Κόρινθος Πάτρα καλαμάτα)? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat May 03, 2008 8:54 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με τη σήραγγα Δρίσκου και γενικότερα με το τμήμα Πεδινή - Μπαλντούμα θα έχουμε απ' ότι φαίνεται νέες καθυστερήσεις πέραν από τις 15 Μα'ί'ου. Χτες Παρασκευή δουλεύανε στη σήραγγα μόνο 3 εργάτες!!!
Όσο για τη σήραγγα εκκαπνισμού δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί θα δουλευτεί από πάνω. Εννοείται ότι αρχικά η σήραγγα θα δωθεί στην κυκλοφορία μόνο για τα Ι.Χ.
Ότι καθυστερήσεις έχουμε τώρα είναι για τα Η/Μ και τα ασφαλτικά. |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Sat May 03, 2008 1:26 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους !
Τι θα γίνει με το Κόρινθος-Πάτρα ρε παιδιά, υπάρχει κανένα νέο; Έφτασε Μάιος και ακόμα μια τεράστια στασιμότητα.
Τι κοροϊδία είναι αυτή πλέον, τι περιμένουν; |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat May 03, 2008 4:06 pm Post subject: |
|
|
Μηπως επειδη τα συνεργεία και τα μηχανήματα εργάζονται ακόμη στην Εγνατία...? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun May 04, 2008 1:43 am Post subject: |
|
|
Καλά ρε Pelops εδώ η ιονία όπως πάει δε θα γίνει, περιμένεις το Κόρινθος-Πάτρα? Από ποιο ανέκδοτο το άκουσες? |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun May 04, 2008 8:54 pm Post subject: |
|
|
Μήπως γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες για την καθυστέρηση που παρατηρείται στην κατασκευή της διαπλάτυνσης του δρόμου απο Ν. Μουδανιά προς Ν. Ποτίδαια? Είναι γνωστές απο πέρσι οι αντιδράσεις κάποιων όσον αφορά τη μελέτη του έργου, είναι όμως γνωστή και η αποτελεσματικότητα της "Εγνατία Οδός Α.Ε." στην προώθηση των έργων που αναλαμβάνει. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon May 05, 2008 10:26 am Post subject: |
|
|
www.eleftherianews.gr
Δευτ. 5-5-2008 σελ. 40
Προωθούνται οι απαλλοτριώσεις στην περιοχή της Σπερχόγειας σε μήκος 1 χλμ για το δρόμο Τρίπολη-Καλαμάτα και σιγά σιγά θα προωθούνται κι άλλα τμήματα μέχρι 4 χλμ. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon May 05, 2008 1:47 pm Post subject: |
|
|
Και βεβαιως μεχρι να περασουν οι απαλοτριωσεις απο το δικαστηριο δεν προκειται να ξεκινησει τιποτα απο τον ΜΩΡΕΑ στην Μεσσηνία!. Το Σαββατο ειμουν κατω και απογοητευτικα. Ουτε εργοταξιο εχουν εγκαταστησει.
Εχω βεβαια καμια εικοσαρια φωτογραφιες απο την ανακατασκευη του Κορινθος Τριπολη οπου ξεκινησε η διαπλατυνση για την κατασκευη της ΛΕΑ και απο το Τσακωνα Παραδεισια που ελπιζω να τις σηκωσω μεχρι το βραδακι. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue May 06, 2008 9:26 am Post subject: |
|
|
Αρχισε η ασφαλτόστρωση των τμημάτων που είχαν απομείνει εκατέρωθεν της σήραγγας Δρίσκου!
Χτες που βγήκα για ποδήλατο δίπλα από την Εγνατία με προσπερνούσαν τα φορτηγά με την άσφαλτο αλλά μου φάνηκε η πιο ωραία μυρωδιά!(ρε μήπως πρέπει να απεξαρτηθούμε από το forum γιατί δεν πάμε καλά!)
Επιτέλους να δωθει αυτό το τμήμα γιατί στην πόλη των Ιωαννίνων η κίνηση το καλοκαίρι γίνεται αφόρητη...
Ολη η Τουρκία και η Βουλγαρία περνάει μέσα από την πόλη!!! |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue May 06, 2008 1:17 pm Post subject: |
|
|
ΧΑΧΑ δίκιο έχεις φίλες Τάσο όσο αναφορά την απεξάρτηση... Τα ιδια ένιωσα και γω χτες που πέρασα από τη νέα εθνική Πατρων Κορίνθου και είδα ότι από ύψος του κόμβου Κ1 με την περιμετρική μέχρι το φανάρι της toyota άρχισε η ασφαλτόστρωση του δρόμου στο ρεύμα προς Πάτρα. Άντε με το κάλο γιατί με τα έργα υπάρχει μόνιμη ουρά πλέον σε αυτό το σημείο...
P.S. εγώ είχα φτάσει σε σημείο να ονειρεύομαι ανισόπεδους κόμβους και γέφυρες... Χώρια τα meeting στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ
Άλλους τους βαράει η ζέστη και μας...  |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue May 06, 2008 5:24 pm Post subject: |
|
|
Ψάχνοντας πληροφορίες για την πρόοδο των έργων του κάθετου άξονα Δερβένι – Σέρρες βρήκα αυτά τα όχι και τόσο ευχάριστα νέα από τον Δεκέμβριο του 2007. http://www.anexartitos.gr/index.php?Itemid=2&id=4732&option=com_content&task=view Βρήκα και σχετική ερώτηση του Μπόλαρη που όμως με μπερδεύει λίγο χρονικά. http://www.bolaris.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2879 Προβλέπω νέο τμήμα στυλ Μέστη-Μάκρη για το τμήμα που ήδη είχε νησίδα, αλλά φαίνεται έχει τα χάλια του (έβλεπαν νησίδα, έτρεχαν και σκοτώνονταν) και τι είναι αυτό «να προχωρήσει άμεσα διόρθωση της μελέτης και να κατασκευασθούν σήραγγες για την ευθυγράμμιση των καμπυλών»; Γίνονται αυτά τώρα; Πάντως μεγάλη πλάκα έχει αυτό σχετικά με το μέγεθος του κόμβου που πρέπει να είναι ανάλογο του μεγέθους της πόλης των Σερρών… Ξέρει κανείς κάτι νεότερο για τη σήραγγα Ριζιανών και το υπόλοιπο έργο; |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue May 06, 2008 8:11 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους μπόρεσα και σήκωσα τις φωτό από το ταξίδι που έκανα από την Αθήνα στην Καλαμάτα την προηγούμενη εβδομάδα. Όπως έγραψα και σε προηγούμενο μου post ο ΜΟΡΕΑΣ έχει ξεκινήσει την διαπλάτυνση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη στα σημεία που σήμερα δεν υπάρχει ΛΕΑ. Έχουμε και λέμε:
Στην ύψος του Σωλομού, στην Αρχαία Κόρινθο, βλέπουμε τις προειδοποιητικές πινακίδες. Το τμήμα της οδού στο σημείο αυτό και μέχρι το τέλος της ανηφόρας που ξεκινάει από το σημείο αυτό έχει 2 + ΛΕΑ αλλά έχουν ξεκινήσει και εδώ ανακατασκευή.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliWorkSignatSolom-1.jpg
Εδώ ξεκινάνε τα πλαστικά και τα σήματα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos1-1.jpg
Το κακό είναι ότι πέφτουμε σε μια λωρίδα. Η φωτό είναι μέσα από το αυτοκίνητο. Παρακάτω μου έκοψε να μπω δεξιά και να τραβήξω με άνεση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos2.jpg
Και εδώ το όριο ταχύτητας !. Εν τω μεταξύ μάλλον καλώδια πρέπει να περνάνε γιατί το χαντάκι που έχουν ανοίξει είναι μικρό στη δεδομένη θέση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos3.jpg
Και εδώ καροτσάκι με 50 Km/h γιατί η λωρίδα μία και η νταλίκα μπροστά φορτωμένη…
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksatSolomos4.jpg
Σταθμός διοδίων Σπαθοβουνίου και περνάμε με το e-pass της Αττικής οδού από το σχετικό αυτόματο ταμείο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliSpathovounitollsta.jpg
Αμέσως μετά το σταθμό διοδίων ο δρόμος έχει δύο λωρίδες χωρίς ΛΕΑ και έχει ξεκινήσει το έργο διαπλάτυνσης. Με τα σφυριά έχουνε «τρυπήσει» τα ρείθρα από τσιμέντο που στραγγίζει ο δρόμος όπως επίσης έχουν κάνει την αντίστοιχη προετοιμασία στο φυσικό έδαφος που βρίσκεται δίπλα για όσο πλάτος απαιτείται:
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterSpath-1.jpg
Εδώ βλέπουμε την εκσκαφή που έχει γίνει:
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterSpath-2.jpg
Εδώ τελειώνει το σκάψιμο (προς το παρόν) 3 Km μετά τα διόδια. Λογικά για να μην γίνει ξαφνικά όλος ο δρόμος από την Κόρινθο μέχρι την Τρίπολη μια λωρίδα θα το φτιάχνουν κομμάτι. Πάντως από live που είδα στο επόμενο σημείο φαίνεται να προχωράνε πολύ γρήγορα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterSpathovo.jpg
Εδώ είναι το επόμενο σημείο εκσκαφής μετά τον ανισόπεδο κόμβο της Αρχαίας Νεμέας Οι κώνοι που έχουν τοποθετηθεί είναι για να μην φύγει κανένα φορτηγό στο λάκο όπως θα δείτε στην επόμενη φωτό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterAncie-1.jpg
Εδώ είδα και δράση. Ο εκσκαφέας γεμίζει τον κάδο από το ήδη προετοιμασμένο έδαφος κινούμενος στην περιοχή όπου κάνει την εκσκαφή. Τα φορτηγά έρχονται δίπλα γεμίζουν και φεύγουν σε συνεχή ροή χρησιμοποιώντας την λωρίδα που έχει καταληφθεί. Τράβηξα φωτό από μακριά καθότι ο εργοδηγός που επιτηρούσε την εκσκαφή «μανούριασε» άσχημα όταν με είδε παρόλο που είχα φτάσει μέχρι το σημείο πεζός έχοντας περπατήσει καμιά 500 αριά μέτρα με τα πόδια αφήνοντας το αμάξι στο προηγούμενο parking. Το κακό με την διαπλάτυνση είναι ότι κόβει τούγιες (ποικιλία έλατου) που είχαν φυτευτεί πριν από καμιά δεκαετία και πλέον ήταν πολύ όμορφα. Αν και πιστεύω ότι θα τα αντικαταστήσουν με νέες φυτεύσεις πιο πέρα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksafterAncientN.jpg
Στην συνέχεια και αφού περάσουμε τον Κόμβο της Στέρνας που οδηγεί προς Άργος – Ναύπλιο όπου ο αυτοκινητόδρομος είχε κατασκευαστεί με ΛΕΑ στο ρεύμα προς Τρίπολη (κάργα ανήφορος) φτάνουμε στο σημείο όπου ξέραμε πως θα κατασκευαστεί σήραγγα αντί της κοιλαδογέφυρας που όριζε η μελέτη ανακατασκευής. Έτσι βλέπουμε την εκσκαφή που έγινε για την διαμόρφωση του μετώπου της σήραγγας το οποίο όμως φαίνεται εγκαταλελειμμένο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-Tripoliworksnewtunel1.jpg
Το σημείο αυτό είναι στην περίφημη στροφή με τις κεραίες τις οποίες μπορείτε να τις δείτε σε αυτή τη φωτό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-Tripoliworksnewtunel2.jpg
Εδώ είμαστε 600 μέτρα παραπάνω όπου βλέπουμε την άλλη μεριά του βουνού που πραγματοποιήθηκε ανάλογη εργασία διαμόρφωσης του μετώπου της σήραγγας αλλά και εδώ φαίνεται ότι προς το παρόν εγκαταλείφθηκε
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-Tripoliworksnewtunel3.jpg
Συνεχίζουμε αμέσως μετά είναι η υπό κατασκευή σήραγγα Νεοχωρίου. Η ΛΕΑ καταργείται και γίνεται εργοταξιακή οδός.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksNeochoritunne.jpg
Εδώ είναι η διαμόρφωση του μετώπου εισόδου της σήραγγας όπως ερχόμαστε από Κόρινθο. Τράβηξα τη φωτό μέσα από το αμάξι γιατί η ΛΕΑ είναι κατειλημμένη και λόγω της στροφής που προηγείται δεν είναι συνετή η στάση για ώρα στο σημείο. Για να σας βοηθήσω έπεσε πολύ φουρνέλο και το σφυρί διαλύει τα «χοντρά».
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksNeochoritu-1.jpg
Εδώ το στόμια εξόδου όπως κινούμαστε προς Τρίπολη.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Korinthos-TripoliworksNeochoritu-2.jpg
Στη συνέχεια εργασίες εκτελούνται και στη δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου η οποία είναι η αριστερή όπως κινούμαστε προς Τρίπολη ενώ όλη η οδός είναι μαρκαρισμένη με κόκκινη μπογιά υποδεικνύοντας θέσης για εργασίες. Εργασίες διαπλάτυνσης έχουν ξεκινήσει και αμέσως μετά τον Κόμβο Τρίπολης, στην Τρίπολη, στο αντίθετο ρεύμα όμως, προς Κόρινθο.
Μετά ο ΜΟΡΕΑΣ έχει ξεκινήσει εργασίες όπως έχουμε πει στο καλογερικό της Τρίπολης αμέσως μετά τις στροφές που ακολουθούν το τέλος του αυτοκινητοδρόμου εκεί που τελειώνει η παράκαμψη της Τρίπολης. Φωτό δεν έχει γιατί το σημείο είναι στενό (1 λωρίδα πηγαίνει – 1 έρχεται και με κατεύθυνση την Καλαμάτα δεν βλέπεις τίποτα λόγω υψομετρικής διαφοράς και θέσης. Όταν επέστρεφα διαπίστωσα ότι η διαπλάτυνση που γίνεται έχει προχωρήσει αρκετά αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι ακριβώς πάνε φτιάξουν. Υπομονή. Πουθενά αλλού στο τμήμα Τρίπολη – Καλαμάτα δεν έχει ξεκινήσει κάτι από τον ΜΟΡΕΑ. Τα υπόλοιπα που ακολουθούν είναι από παλαιότερες συμβατικής μορφής εργολαβίες.
Φτάνουμε στο Αθήναιο περί τα 13 Κμ μετά το Καλογερικό όπου έχουμε τις προσβάσεις στη σήραγγα Ραψωμάτι. Κάτι έχει αρχίσει να ξεχωρίζει παρόλο τις δυσκολίες που φαίνεται να αντιμετωπίζει η εργολαβία των «ΤΟΜΗ – ΕΚΤΕΡ»
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati1.jpg
Εδώ έχει ξεκινήσει η κατασκευή κάτω διάβασης πάνω από την οδό που συνδέει την εθνική οδό Τρίπολης Καλαμάτας με το Ανεμοδούρι.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati2.jpg
Μετά την κάτω διάβαση και προχωρώντας νότια προς το βουνό και την σήραγγα του Ραψωμάτι βλέπουμε τα χωματουργικά που έχουν προχωρήσει στο σημείο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati3.jpg
Και λίγο πιο κάτω παρατηρούμε τα τοιχώματα από beton που συγκροτούσαν την εγκατάσταση παραγωγής σκυροδέματος για το πρώτο εργοτάξιο που είχε εγκατασταθεί εδώ για τη μια από τις δίδυμες σήραγγες. Κάποια στιγμή θα τα καθαρίσουν και αυτά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati4.jpg
Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για τον φωτισμό αλλά η φωτό έχει τραβηχτεί άλλη μέρα, όταν επέστρεφα στην Αθήνα και η ώρα είναι περασμένη. Στη φωτό διακρίνουμε την κατασκευασμένη σήραγγα Ραψωμάτι (η αριστερή) και η νέα δεξιά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataAthinaio-Rapsomati5.jpg
Από την άλλη μεριά των σηράγγων είναι το ήδη κατασκευασμένο άλλα μη χρησιμοποιήσιμο τμήμα Μαλλωτά – Λεύκτρο. Η φωτό είναι τραβηγμένη από το χωριό Ραψωμάτι. Τα στόμια των σηράγγων βρισκονται δεξιά της φωτό της γέφυρας που βλέππουμε εδώ.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro5.jpg
Μετά την γέφυρα που είδαμε ο δρόμος συνεχίζει στα αριστερά κάνοντας στροφή και καταλλήγει σε αυτή την ευθεία η οποία πάει μέχρι τη γέφυρα του Αλφιού έξω από την Μεγαλόπολη. Εδώ έχω ζουμάρει στην κατολίσθηση που έγινε αμέσως μετά την κατασκευή της οδού και την αποκατάσταση της το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν έχει δημοπρατήσει ακόμη.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro4-1.jpg
Εδώ ξεζουμάρουμε. Η φωτό είναι τραβηγμένη από την γέφυρα πάνω από την ανω διάβαση της οδού που συνδέει την Μεγαλόπολη με το χωριό Ραψωμάτι.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro3.jpg
Γυρνώντας από την άλλη μεριά της γέφυρας βλέπουμε τον αυτοκινητόδρομο μέχρι την στροφή πριν τη γέφυρα Αλφειού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro2.jpg
Και εδώ το ίδιο χωρίς ζοομ
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataMalotaLeyktro1.jpg
Εδώ είναι οι εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας Αλφειού. Το αντικείμενο ανήκει στην εργολαβία προσβάσεων της σήραγγας Ραψωμάτι. Έχουν ολοκληρώσει τους πάσσαλους. Ο αυτοκινητόδρομος που βλέπαμε πριν, ξεκινά εκεί που είναι οι κολώνες φωτισμού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataGefyraAlfiou1.jpg
Συνεχίζουμε και 8 Κμ παρακάτω βρίσκουμε τα Παραδείσια και το τμήμα Τσακώνα – Παραδείσια που ανακατασκευάζει η κοινοπραξία ALPINE BAU – ΤΕΡΝΑ.
Αρχικά βλέπουμε την ευθεία που μπαζώθηκε για να καταργηθεί η βουτιά που έκανε ο δρόμος. Στο σημείο αυτό έχει γίνει και διαπλάτυνση η οποία είναι εμφανής σε σχέση με το παλιό πλάτος της οδού (2+2 χωρίς ΛΕΑ)
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia1.jpg
Μετά την ευθεία αρχίζει η κατηφόρα. Στο ένα ρεύμα έχει ξηλωθεί η παλιά άσφαλτος αλλά ακόμη δεν έχει γίνει διαπλάτυνση ώστε να φτιαχτεί και η ΛΕΑ. Το άλλο ρεύμα χρησιμοποιείται για τις μετακινήσεις των εργοταξιακών οχημάτων.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia2.jpg
Που είναι ο δρόμος ? ΟΕΕΕΟ? Το ρεύμα καθόδου έχει αποξηλωθεί και ταπεινωθεί αρκετά μέτρα. Πλησιάζουμε την πρώτη κατολίσθηση. Δεξιά διακρίνεται το πρώτο cut and cover.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia3.jpg
Εδώ φαίνεται η ανισοσταθμία που έχει δημιουργηθεί. Νομίζω ότι τελικά εδώ θα κατασκευαστεί γέφυρα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia5.jpg
Προχωράμε αρκετά και φτάνουμε στο δεύτερο cut and cover λίγο πριν τη μεγάλη κατολίσθηση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia6.jpg
Στρέφοντας την κάμερα λίγο πιο αριστερά βλέπουμε το πρώτο cut and cover. Και τα δυο cut and cover έχουν ολοκληρωθεί.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia7.jpg
Και επιτέλους λίγη πραγματική δράση στο χώρο της μεγάλης κατολίσθησης. Διακρίνουμε τη σταθεροποίηση του πρανούς που έχει γίνει καθώς και το ακρόβαθρο από τη γέφυρα που θα κατασκευαστεί για το ένα ρεύμα κυκλοφορίας. Πραγματοποιείται εκσκαφή και τα μπάζα μεταφέρονται στο βουναλάκι απέναντι το οποίο είναι μάλλον κάτι προσωρινό. Ο άλλος εκσκαφέας σχηματίζει το πρανές. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ταχύτητα με την οποία εργάζονταν τα οχήματα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia8.jpg
Εδώ κάνουμε ζουμ στο ακρόβαθρο και στην προσωρινή απόθεση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia9.jpg
Εδώ κάνουμε ζουμ στο εκσκαφέα που φτιάχνει το πρανές. Παρατηρείστε τον εργάτη με το ξύλινο τρίγωνο που δίνει το μέτρο στον χειριστή του εκσκαφέα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia10.jpg
Εδώ η ταχύτητα της εργασίας την οποία ανέφερα πιο πάνω. Τα φορτηγά άδεια κατεβαίνουν του σκοτωμού σηκώνοντας πολύ σκόνη πίσω τους. Ειλικρινά τους χάρηκα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia11.jpg
Εδώ φαίνονται και τα δύο ακρόβαθρα από την άλλη μεριά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Tripoli-KalamataTsakonaParadeisia12.jpg
Συμπέρασμα. Όσο αφορά το έργο παραχώρησης Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη, έχει ξεκινήσει η ανακατασκευή στο Κόρινθος – Τρίπολη, αλλά για το Τρίπολη – Καλαμάτα ο ΜΟΡΕΑΣ δεν έχει εγκαταστήσει εργοτάξια. Έχω την εντύπωση ότι μέχρι να βγούν οι δικαστικές αποφάσεις για τις απαλλοτριώσεις που έλεγε και το ρεπορταζ της Ελευθερίας που είδαμε σε προηγούμενο post, θα αργήσουμε να δούμε έργα στην Αρκαδία και στη Μεσσηνία. Το παρήγορο είναι ότι δουλεύουν οι κοινοπραξίες στο Αθήναιο σήραγγα Ραψωμάτι και στο Τσακώνα Παραδείσια. Εάν αυτά τα κομμάτια τελειώσουν τότε καταργούνται οι στροφές της Μεγαλόπολης και της Τσακώνας και το όφελος θα είναι μεγάλο. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue May 06, 2008 9:35 pm Post subject: |
|
|
Engineer και alter100 συγχαρητήρια!
Ωραίες φωτογραφίες.
Επιτέλους είδαμε με φωτογραφίες και το πολύπαθο τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα.  |
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue May 06, 2008 10:48 pm Post subject: |
|
|
Engineer και alter100 συγχαρητήρια κι απο μένα
τον Ε65 (λαμια-παναγια) τον εχουμε λιγο ξεχασμενο.περασε κανενας συμφορουμιτης τις μερες του πασχα να μας πει αν αρχισαν τα εργα? |
|
Back to top |
|
 |
werto New Member

Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Wed May 07, 2008 7:08 am Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | Αρχισε η ασφαλτόστρωση των τμημάτων που είχαν απομείνει εκατέρωθεν της σήραγγας Δρίσκου!
Χτες που βγήκα για ποδήλατο δίπλα από την Εγνατία με προσπερνούσαν τα φορτηγά με την άσφαλτο αλλά μου φάνηκε η πιο ωραία μυρωδιά! |
Μακάρι να τελιεώσει αυτό το κομμάτι. Θα γλυτώσει η πόλη των Ιωαννίνων τις άπειρες νταλίκες που περνάνε μέσα από το κέντρο, αλλά θα μειωθεί και η διαδρομή κατά 20 λεπτά που χάνεις μπλέκοντας στην κίνηση της πόλης.
Όταν είχα περάσει τελευταία φορά από τα Γιάννενα μου είπαν κ το άλλο κουφό. Είχαν κάνει έναν δρόμο, κάτι σαν περιφερειακό αλλά δεν τον έδιναν στην κυκλοφορία, παρά το γεγονός ότι είχε τελειώσει. Ξέρει κανείς τι έγινε με το θέμα; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 07, 2008 2:24 pm Post subject: |
|
|
Αρχίζουν τα έργα στη Νέα Εθνική Κορίνθου – Πατρών - Πύργου
(07/05/2008)
Τα μέσα Ιουνίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Κορίνθου, ενώ ήδη ξεκίνησε η τοποθέτηση νέου αντιολισθητικού τάπητα στα επικίνδυνα σημεία.
Με αυτές τις δύο πρώτες ενέργειες, εισέρχεται σε τροχιά υλοποίησης η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Βορειοδυτικής Πελοποννήσου, όπως έχει ονομαστεί ο οδικός άξονας Ελευσίνας – Κορίνθου – Πατρών – Πύργου – Τσακώνας. Το τμήμα μέχρι και τον Πύργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα επόμενα 3,5 χρόνια , ενώ μέχρι το 2013 αναμένεται να έχει φτάσει μέχρι και την περιοχή της Τσακώνας, έξω από την Καλαμάτα.
Πιο συγκεκριμένα, στο διάστημα μεταξύ 5 Μαϊου και 30 Ιουνίου, η εταιρεία «Ολυμπία Οδός», θα πραγματοποιήσει εργασίες τοποθέτησης νέου αντιολισθητικού τάπητα στα σημεία – καρμανιόλες του δρόμου Πατρών – Κορίνθου, υιοθετώντας μάλιστα μια τεχνολογία που για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην Ελλάδα και αποκαλείται «μεταλλοβολή».
Αμέσως μετά και πιο συγκεκριμένα στα μέσα Ιουνίου, θα εγκατασταθούν οι πρώτες εργολαβίες στα σημεία όπου υπάρχει το ενδεχόμενο αρχαιολογικών ευρημάτων, ενώ το έργο θα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στις αρχές του 2009. από ερτ.
Η ποια εταιρεία?? Να το εκλάβουμε ως τυπογραφικό λάθος και όχι ως copy paste από παλαιότερα δημοσιεύματα που θέλουν να ξεκινάει ο δρόμος μέσ'το Μάιο. Ας είναι κι έτσι, ευχάριστο θα είναι, το καλό με αυτόν το δρόμο είναι ότι οι απαλλοτριώσεις εκατέρωθεν του δρόμου έχουν ήδη γίνει, έτσι δεν είναι? Οπότε μπορούν να αρχίσουν άμεσα τα έργα, έτσι? Τι είναι μεταλλοβολή? Έτσι πάντα τέτοια και πάν'απ'όλα πρωτοτυπίες. Πλάκα πλάκα τελευταίο το έργο στη λίστα προτεραιότητας αλλά μάλλον δεύτερο στην εκίννηση των έργων. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed May 07, 2008 5:49 pm Post subject: |
|
|
Mozart wrote: | ...
Τέλος, έτοιμος είναι και ο κόμβος στο Βαϊοχώρι (λίγο μετά τη Νυμφόπετρα). Έτοιμος ο δρόμος, και έχουν φύγει τα προστατευτικά που σε εμπόδιζαν να βγεις. Απλά δεν είχε διαγραμμίσεις ακόμα!?! |
corsakias wrote: | sΣχετικα με το κόμβο στο Βαιοχώρι. Δεν είχε προβλεφθει αυτός ο κόμβος? Ή παραδοθηκε η εγνατια και άφησαν σε δεύτερο σκέλος αυτόν? |
Σήμερα που το νείδα αμέρα αυτό το κόμβο δεν μου φάνηκε και πολύ... κομβος!
Σαν μινιατούρα είναι με τις οδεύσεις να έχουν ελάχιστο πλάτος και η λωρίδα επιτάχυνσης να μπήκε σαν σφήνα στο κύριο οδόστρωμα της οδού. Επιπλέον παρατήρησα ότι το οδοστρωμα είναι κατα κάτι ( μια στρώση?) ψηλότερο απο το οδόστρωμα της κυρίας (εγνατίας) οδού. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed May 07, 2008 7:13 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια Alter και Engineer για τις ωραίες φωτογραφίες!
Τη Δευτέρα που μας πέρασε έκανα ένα ταξίδι αστραπή στην Αθήνα και επιβεβαιώνω ότι έχουν ξεκινήσει τα έργα για την αντικατάσταση του οδοστρώματος στην Κορινθία! Μάλιστα είδα ένα περίεργο όχημα που μάλλον εκτελούσε τη συγκεκριμένη τεχνολογία αλλαγής του ασφαλτοτάπητα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Έμοιαζε σαν τεράστια ηλεκτρική σκούπα που σκουπίζει κατά μήκος του δρόμου Ήδη ένα κομμάτι είχε καινούργια άσφαλτο σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχα περάσει. Τεσπά για να δούμε πότε θα αρχίσουν τα πραγματικά έργα  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed May 07, 2008 9:38 pm Post subject: |
|
|
Ξέρει κανείς τι ενδιάμεσες εξόδους θα έχει το τμήμα Πεδινή (Ιωάννινα) - Μέτσοβο? (Κουτσελιό, Δροσοχώρι, Μπαλντούμα?) Τα διόδια που θα τοποθετηθούν?
Επίσης κάτι έχω ακούσει για ένα κάθετο άξονα στην εγνατία κάπου στη Μπαλντούμα που θα βγάινει Τζουμέρκα... Ισχύει? Που βρίσκονται τα έργα? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed May 07, 2008 10:31 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια κι από μένα στους δύο για τις φώτο. Ειδικά σε σένα engineer που απ' ότι κατάλαβα περπάτησες στο τμήμα που στο παρελθόν έκλεισε λόγο κατολίσθησης.
Prevezano οι κόμβοι από Πεδινή έχουν ως εξής:
Α/Κ Ιωαννίνων, Α/Κ Παμβώτιδος, Α/Κ Ζαγορίου (Αράχθου), Α/Κ Χρυσοβίτσας (Περιστερίου) και Α/Κ Μετσόβου. Τα διόδια έχουν ήδη χωροθετηθεί στο ύψος του Δροσοχωρίου.
Για κάθετο άξονα δεν έχω ακούσει στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά αυτο που ξέρω είναι πως φτιάχνεται (ασφαλτοστρώνεται ο δρόμος από το Ανήλιο προς το Περτούλι και συγκεκριμένα προς τη Μηλιά Τρικάλων. (Προσοχή όχι Μηλιά Ιωαννίνων). |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 07, 2008 11:18 pm Post subject: |
|
|
Κάτι ειπώθηκε πρόπερσι για ένα τέτοιο δρόμο από Μπαλτούμα προς Ζαγόρια μήκος γύρω στα 10 χλμ, κάτι για μελέτες, αλλά από τότε δεν ακούστηκε πάλι τίποτα, αν έχουν τελειώσει ή αρχίσει μελέτες δεν ακούσαμε τίποτα.
Alter και Engineer πολλά μπράβο, κάτι κινείται στον Κόρινθο-Τρίπολη αλλά μόνο εκεί, μην ξεχνάμε ότι είναι 70 χλμ που πρέπει να αναβαθμιστούν σε... κανονικό αυτοκ/μο, δεν είναι απλά μια ασφαλτόστρωση, δηλ προβλέπεται και δεύτερη σήραγγα πριν την Νεοχωρίου όπως ερχόμαστε από Κόρινθο??
Alter ευτυχώς ο άξονας μας έλειπε, το τμήμα Σέρρες-Προμαχώνας θα το προλάβουν μέχρι στο τέλος του έτους αλλά και το υπόλοιπο δεν είναι και τόσο άσχημα, η αλήθεια βέβαια είναι ότι μάλλον θα προλάβουν τα πρώτα 30 και τα υπόλοιπα 35 μάλλον θα μείνουν πίσω, το πρώτο τμήμα από Δερβένι από φωτογραφίες κλπ άργησε να ξεκινήσει, τι γίνεται τώρα ξεκίνησε? Πρόκειται για τα πρώτα 3,5 χλμ από Λαγκαδά προς Σέρρες. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu May 08, 2008 9:33 am Post subject: |
|
|
Μολις πήγα και ήρθα κιατο απο την νεα εθνικη.Πολλα μερη είχαν φρεσκια ,λαχταριστη ,μαυρη ασφαλτο ,ολοκληρα κομματια και όχι μικρα μπαλωματα!Μπραβο, επιτελους!μετα απο τοσα χρονια απειραχτη,ασυντηρητη ασφαλτο τα πραγματα ξεκινησαν!Υπηρχαν επισης καινουριες πινακιδες τυλιγμενες με σακουλα και δεμενες ,στημενες σε καποια σημεια ,τι λετε να είναι αυτες?  |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Thu May 08, 2008 11:12 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: |
Alter ευτυχώς ο άξονας μας έλειπε, το τμήμα Σέρρες-Προμαχώνας θα το προλάβουν μέχρι στο τέλος του έτους αλλά και το υπόλοιπο δεν είναι και τόσο άσχημα, η αλήθεια βέβαια είναι ότι μάλλον θα προλάβουν τα πρώτα 30 και τα υπόλοιπα 35 μάλλον θα μείνουν πίσω, το πρώτο τμήμα από Δερβένι από φωτογραφίες κλπ άργησε να ξεκινήσει, τι γίνεται τώρα ξεκίνησε? Πρόκειται για τα πρώτα 3,5 χλμ από Λαγκαδά προς Σέρρες. |
Beethoven στο τμήμα Σέρρες Προμαχώνας που είναι περίπου σαράντα χιλιόμετρα, έχουν ήδη παραδώσει πριν μερικά χρονια περίπου δέκα πέντε χιλιόμετρα, πριν ακόμα να αρχίσει να κατασκευάζεται ο κάθετος της Εγνατίας, χωρίς όμως ΛΕΑ όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία.
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA003.jpg
Τα υπόλοιπα εικοσιπέντε χιλιόμετρα που απομένουν για το κομμάτι αυτό, πρέπει πράγματι μέχρι το τέλος του χρόνου να τελειώσουν.
Έτσι ήταν το σημείο αυτό ας πούμε πέρυσι το καλοκαίρι
http://i191.photobucket.com/albums/z312/alter100/EGNATIA016.jpg
και έτσι είναι τώρα (από αντίθετη λήψη)
http://img353.imageshack.us/img353/2060/ee13kh5.jpg
Για το υπόλοιπο τμήμα (παραθέτω ένα χάρτη της περιοχής με με μαρκαρισμένα τα χωρια που αναφέρω)
http://img168.imageshack.us/img168/9687/egnatiajx9.png
Από λιτή μέχρι την Δορκάδα δουλεύουν στο φουλ και η κατάσταση τώρα είναι όπως φαίνεται στην φωτό παρακάτω...
http://img357.imageshack.us/img357/707/e7xn8.jpg
Από την Δορκάδα και μετά έχουν δώσει στην κυκλοφορία ένα κομμάτι δρόμου περίπου δέκα χιλιομετρων όπως φαίνεται στην φωτό...
http://img354.imageshack.us/img354/4144/e16ba6.jpg
Στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι το Στρυμονικό δουλεύουν και εκεί, εκτος από ένα μικρό κομμάτι που δεν έχουν αρχίσει ακόμα (εκτος από το τμήμα που είναι ήδη κατασκευασμένο εδώ και πολλά χρονια όπως φαίνεται και στον χάρτη με πιο έντονη γραμμή)
Από το Στρυμονικό και μέχρι τον Λευκώνα, λίγο πριν τις Σέρρες, κάνουν διαπλάτυνση του δρόμου..
http://img261.imageshack.us/img261/6125/e34ur8.jpg
Ελπίζω να έγινα κατανοητός για το πως έχει η κατάσταση τώρα στην κάθετο της Εγνατίας. |
|
Back to top |
|
 |
|