View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 10:13 am Post subject: |
|
|
ξέρετε τι δεν μου αρέσει?
Ο δρόμος δεν έχει μεγάλη, σχεδόν καθόλου, υψομετρική διαφορά απο τα χωράφια. Δε θυμάμαι να το έχω δει αλλού αυτό κατα μήκος της Εγνατίας και αναρωτιέμαι αν γιατί ή αν κάνω λάθος. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 10:33 pm Post subject: |
|
|
Τι είναι τούτο , ο ένας μπερδεύει τον άλλο.
Μάλιστα !! Τελικά η δεύτερη σήραγγα του Αρτεμησίου - δίπλα από την υπάρχουσα, είναι υπο κατασκευή και όχι σε λειτουργία. Ωραία μέχρι εδώ.
Εγώ δυστυχώς επεσήμανα μόνο το τσιμεντένιο ημικύκλιο(Νότιο άκρο-στόμιο σήραγγας) πριν τις επικίνδυνες στροφές(με κατεύθυνση προς Κόρινθο) και σαφώς πριν τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας. Δεν πρόσεξα να υπήρχε άλλο εργοτάξιο από την άλλη πλευρά. Δεν αποκλείω όμως να το προσπέρασα και να μην το κατάλαβα.
Επίσης το παρακάτω
Quote: | Τέλος, εκτεταμένες εργασίες επιδιόρθωσης του οδοστρώματος γίνονται μεταξύ του κόμβου της Σπάρτης και της Νεστάνης στο ρεύμα προς Κόρινθο. |
το οποίο υπάρχει στο προπροηγούμενο post μου, σχετίζεται με την φωτογραφία που υπάρχει στο pdf αρχείο του Engineer, όπου φαίνονται διαχωριστικά και κώνοι με αποτέλεσμα το ρεύμα προς Κόρινθο να έχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας και να έχει οριστεί ως μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας τα 60 χ.α.ω.
Κάτι άλλο που ξέχασα στο προηγούμενο post να αναφέρω είναι ότι η υπάρχουσα-παλαιά-σε λειτουργία σήραγγα του Αρτεμησίου, πρέπει να ασφαλτοστρώθηκε εκ νέου μετά το καλοκαίρι. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τους ενοχλητικούς θορύβους από τις αναρτήσεις του οχήματος μου όταν πέρασα από την σήραγγα το καλοκαίρι. Με μία δόση υπερβολής θύμιζε βομβαρδισμένο αεροδιάδρομο. |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 10:48 pm Post subject: |
|
|
Quote: |
Όπως φαίνεται και στις φωτό αυτές με την άσφαλτο πολύ πλάτος έκαναν στο δρόμο παρόλο που δεν ασφαλτοστρώθηκε όλο, γιατί άραγε? |
Στην επεξηγήσεις έκανα λάθος ..είναι ο ΑΚ Μουσθένης άρα το πλάτωμα είναι οι είσοδοι έξοδοι του αυτοκινητόδρομου.
Corsakia σωστά παρατήρησες ότι δεν υπάρχει μεγάλη υψομετρική απο τα χωράφια... προφανώς όμως αυτό θα βασίζεται σε γεωλογικές μελέτες. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 3:59 am Post subject: |
|
|
Καλύτερα που είναι στο έδαφος γιατί θα χρειάζονταν περισσότερο χρόνο να κατασκευάσουν επίχωμα, εξάλλου μια πεδιάδα είναι όλο και δεν υπάρχει ψυχή γύρω. Στο ότι έχει πέσει η άσφαλτος σε μήκος 10-12 χλμ δεν κάνεις λάθος έτσι? |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 2:13 pm Post subject: |
|
|
θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο να κατασκευάσουν επίχωμα, αλλά ισως η βιασύνη αρχίζει να φέρνει υποχωρησεις στις κατασκευαστικές προδιαγραφες και λεπτομέρειες των δρόμων?
Φανταστείτε να φυσάει και να έρχεται η σκόνη ή λοιπα αντοικίμενα πο τα παρακείμενα χωράφια μέσα στο δρόμο.
Υπάρχει άλλο σημειο της εγνατίας με παρόμοια κατασκευή?
Δεν θυμάμαι να έχω δει...
Θα μου πειτε, η πλειοψηφία των χιλιομέτρων είναι σε βουνά και λαγκαδια... |
|
Back to top |
|
|
spartakos New Member
Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 3:00 pm Post subject: |
|
|
Κάτι λέγαμε για τις εκπτώσεις στην τιμή των έργων. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 3:29 pm Post subject: |
|
|
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι τόσο σοβαρό. Καταρχήν ο κύριος λόγος να υπάρχει επίχωμα κάτω από τον αυτοκινητόδρομο είναι οταν χρειάζεται να κατασκευαστούν φρεάτια για χειμάρους που διασχίζουν κάθετα το δρόμο ή για κάτω διαβάσεις, έτσι δεν είναι? Όσο αναφορά τα αντικείμενα που πιθανόν να φέρνει ο αέρας θυμίζω ότι όλοι σε όλους τους αυτοκινητόδρομους πρέπει να υπάρχει περίφραξη εκατέρωθεν του του δρόμου για να μην εισέρχονται ζώα στο δρόμο. Υποθέτω πως αυτό είναι αρκετό για να μην μπορεί ο αέρας να κουβαλίσει κλαδιά, θάμνους κλπ μέσα στο δρόμο. Τώρα για τη σκόνη ούτως ή άλλως δε νομίζω ότι μπορούν να γίνουν και πολλά, άμα φυσάει δυνατά όσο ψηλός και να είναι ο δρόμος κλάφτα χαράλαμπε |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 1:59 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά σε όλους!
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι τοποθετήθηκαν οι πρώτες ενημερωτικές πινακίδες για το έργο της Ιονιας Οδού! Για την ακρίβεια, η πρώτη βρίσκεται στα φανάρια μετά τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου και τη δεύτερη την τοποθετούσαν στην είσοδο της παράκαμψης Αγρινίου στο Κεφαλόβρυσο. Επίσης μετά τα φανάρια της γέφυρας έχουν αρχίσει χωματουργικά για να διαπλατύνουν το δρόμο (στο ύψος του Olympus Plaza). Όλα αυτά την Μεγάλη Πέμπτη που ταξίδεψα για Άρτα. Φαίνεται πως αρχίσανε τα έργα... |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 4:57 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά Χριστός ανέστη, και απ'ότι φαίνεται ιονία ανέστη αν και νομίζω bocomolech μετά τα φανάρια η ιόνια οδός θα έπρεπε να αλλάξει πορεία προς τα δυτικά αν και δεν έχουμε ακριβή στοιχεία πού και πώς. Όσο για την εγνατία και γενικά υπάρχουν και τα ορύγματα που υπάρχουν ατελείωτα στην εγνατία πχ η ευθεία από Αρδάνιο μέχρι Κήπους που είναι βασικά αλληλουχία ορυγμάτων και επιχωμάτων. |
|
Back to top |
|
|
mike Full Member
Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 5:57 pm Post subject: |
|
|
Χριστός Ανέστη!
Επειδή ρώτησε προ ημερών κάποιος για φωτογραφίες της νέας γέφυρας του ΠΑΘΕ στην Ανθήλη πάνω από την νέα σιδηροδρομική γραμμή και τον κλάδο Αθήνα – Τρίκαλα του Ε65, σας επισυνάπτω μερικές που τράβηξα λίγες μέρες πριν δοθεί ο ένας κλάδος της σε κυκλοφορία (στρωνόταν ο τελευταίος ασφαλτοτάπητας, η λεγόμενη στρώση κυκλοφορίας που είναι και αντιολισθηρή). Να αναφέρω επίσης ότι κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ και πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος γέφυρα του ΠΑΘΕ, μακρύτερη και από τις γέφυρες Αξιού και Αλιάκμονα, που επιβλήθηκε από μελετο – εργολαβικά κυκλώματα που ισχυρίστηκαν ότι αν γίνονταν επιχώματα θα έπρεπε να αφεθούν να καθιζάνουν για δυο χρόνια, ενώ ως γνωστόν ο Σουφλιάς βιαζόταν.
Κοιτώντας προς το μέσον της γέφυρας αριστερά ο υπό κατασκευή κλάδος:
Κοιτώντας προς Αθήνα:
Ο υπό κατσκευή κλάδος:
Στην περιοχή κατασκευάζεται επίσης από την ΕΡΓΟΣΕ άνω διάβαση της «παλαιάς» ΕΟ 3 Λαμία – Λειβαδιά πάνω από τη νέα γραμμή και τον Ε65 στην περιοχή Κόμμα. Στο βάθος η Λαμία:
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 6:03 pm Post subject: |
|
|
Γιατι βαζουν σιδερα κατω απο το οδοστρωμα της γεφυρας?Έτσι γινεται σε όλες τις γεφυρες?Στις οδικες(κοιλαδογεφυρες ιδιως) νομιζα ότι είναι όλο ενισχυμενο τσιμεντο!Είναι μακρυτερη και απο όλες τις κοιλαδογεφυρες που θα φτιαχτουν στον παθε? |
|
Back to top |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member
Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 11:45 pm Post subject: |
|
|
Λογικα θα πρεπει να γινεται για οικονομια χρονου και χρηματων |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 11:48 pm Post subject: |
|
|
Ναι, αλλα μηπως έχει αυξημενους κραδασμους και φθορες....λέω τωρα... |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 12:47 am Post subject: |
|
|
βασικά χρόνου και όχι χρημάτων.....
δεν έχει καμία στατική διαφορά...και προσωπικά πιστεύω και καλύτερα. |
|
Back to top |
|
|
gm2263 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 8:35 am Post subject: |
|
|
Πάντως, είναι ιδέα μου ή ο Σουφλιάς όντως "ξεμπλόκαρε" χρονίζοντα οδικά έργα;
Βέβαια, είναι αδικαιολόγητος για το ότι μας πήραν με τις ντομάτες όσον αφορά τα περιβαλλοντικά θέματα, αλλά τουλάχιστον αρχίζουμε να έχουμε ένα κάποιο οδικό δίκτυο...
Ή κάνω λάθος; |
|
Back to top |
|
|
damianos Full Member
Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 10:56 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ μαζί σου! Ειδικά εμείς οι Θεσσαλονικείς, είδαμε μετά από πάρα πολλά χρόνια να ξεκινούν πραγματικά μεγάλα έργα. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 11:08 am Post subject: |
|
|
Χριστός Ανέστη και πολλές ευχές σε όλους!!
Δε νομίζω ότι είναι πρόβλημα το ύψος του δρόμου στη μεσόγεια. Σε λίγα κομμάτια της Εγνατίας που επίσης κατασκευάστηκαν σε κάμπο (γιατί για τέτοιο πρόκειται), όπως είναι το Κοζάνη-Πολύμυλος και ίσως τμήματα μετά τη Κομοτηνή, έτσι έγινε. Δε καταλαβαίνω γιατί αυτό θα πρέπει να αφορά έκπτωση στη ποιότητα του δρόμου.
Η μεσόγεια όντως πάει σφαίρα. Και παρακάτω, μετά τη μεγάλη γέφυρα στο ποδοχώρι, η χάραξη φαίνεται καθαρότατα πλέον στη πλαγιά του βουνού.
Μην εκπλαγείτε, και αυτό που θα πω δεν είναι δική μου άποψη μόνο, αν έχουμε τίποτα εγκαίνια στη ΔΕΘ. Αν όχι όλης, ενός μεγάλου τμήματος.
Επίσης η κυκλοφορία στο Στρυμόνα γίνεται πλέον από το νέο κλάδο, για να "φρεσκαριστεί" και η παλιά γέφυρα (δε θυμάμαι αν έχει αναφερθεί).
Τέλος, έτοιμος είναι και ο κόμβος στο Βαϊοχώρι (λίγο μετά τη Νυμφόπετρα). Έτοιμος ο δρόμος, και έχουν φύγει τα προστατευτικά που σε εμπόδιζαν να βγεις. Απλά δεν είχε διαγραμμίσεις ακόμα!?!
Last edited by Mozart on Fri May 02, 2008 10:05 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
corsakias Senior Member
Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 12:58 pm Post subject: |
|
|
sΣχετικα με το κόμβο στο Βαιοχώρι. Δεν είχε προβλεφθει αυτός ο κόμβος? Ή παραδοθηκε η εγνατια και άφησαν σε δεύτερο σκέλος αυτόν? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 7:56 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας και Χριστός ανέστη κι από μένα.
Για το τμήμα Α/Κ Στρυμώνα - Τούζλα απ' ότι μίλησα πριν καμιά βδομάδα μένουν μόνο τ' ασφαλτικά και θα χρειαστεί περίπου δύο μήνες για την παράδοσή του.
Όσο για το τμήμα στην Μεσόγεια που δεν είναι υπερυψωμένο, ούτε συζήτηση πως θα υπάρχει πρόβλημα με πλυμήρες κλπ. Έχουν γίνει ένα σωρό υδραυλικά έργα με τεχνικά και οχετούς. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu May 01, 2008 11:03 am Post subject: |
|
|
bokomolech wrote: |
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι τοποθετήθηκαν οι πρώτες ενημερωτικές πινακίδες για το έργο της Ιονιας Οδού! Για την ακρίβεια, η πρώτη βρίσκεται στα φανάρια μετά τη γέφυρα Ρίου - Αντιρίου και τη δεύτερη την τοποθετούσαν στην είσοδο της παράκαμψης Αγρινίου στο Κεφαλόβρυσο. Επίσης μετά τα φανάρια της γέφυρας έχουν αρχίσει χωματουργικά για να διαπλατύνουν το δρόμο (στο ύψος του Olympus Plaza). Όλα αυτά την Μεγάλη Πέμπτη που ταξίδεψα για Άρτα. Φαίνεται πως αρχίσανε τα έργα... |
Φοβάμαι ότι τα χωματουργικά που είδες στο Olympous Plaza έχουν περισσότερη σχέση με το Olympous Plaza παρά με την Ιονία....
Η αλήθεια είναι ότι ταμπέλες δεν έχουν τοποθετηθεί μόνο στα σημεία που ανέφερες αλλά και στα Γιάννενα και στο ύψος των Φυτειών. (Είναι το σημείο στο οποίο ενώνεται η Παράκαμψη Αγρινίου με την Παλιά Ε.Ο.)
Από ότι έχω δει εγώ τουλάχιστον τα μόνα έργα που γίνονται είναι στο βόρειο τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου. Επίσης έργα γίνονται και στην παράκαμψη Άρτας (νότιο τμήμα που δεν έχει παραδοθεί) αλλά αυτά νομίζω ότι έχουν σταματήσει λόγω προσφυγής στο ΣτΕ. Να θυμίσω ότι αυτά τα δύο έργα γίνονται από το Ελληνικό Δημόσιο και θα παραχωρηθούν έτοιμα στην κοινοπραξία.
Με βάση όλα τα παραπάνω δυστυχώς η κοινοπραξία EUROIONIA δεν έχει εγκαταστήσει ακόμη εργοτάξιο... πράγμα όμως που θα γίνει σύντομα σύμφωνα με εργαζόμενο στην κατασκευάστρια στο Μεσολλόγγι. |
|
Back to top |
|
|
bokomolech Junior Member
Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu May 01, 2008 8:09 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Φοβάμαι ότι τα χωματουργικά που είδες στο Olympous Plaza έχουν περισσότερη σχέση με το Olympous Plaza παρά με την Ιονία.... |
Μα είναι από την απέναντι πλευρά
Βασικά αυτό που είδα και σήμερα που πέρασα πηγαίνοντας προς Πάτρα, είναι μπουλντόζες να καθαρίζουν παραπλήσια του δρόμου για περίπου 200 μέτρα...
prevezanos wrote: |
Επίσης έργα γίνονται και στην παράκαμψη Άρτας (νότιο τμήμα που δεν έχει παραδοθεί) αλλά αυτά νομίζω ότι έχουν σταματήσει λόγω προσφυγής στο ΣτΕ.
|
Τα έργα στην παράκαμψη Άρτας, συνεχίζονται κανονικά, το μόνο πρόβλημα που υπάρχει, είναι στον κόμβο Αγίου Δημητρίου Πέτα (εκεί που σταματάει το υπάρχον κομμάτι της παράκαμψης).
Νομίζω υπάρχουν προσφυγές για απαλλοτριώσεις καθώς επίσης και από κατοίκους του οικισμού για το αν θα περνάει η Ιονία από πάνω και ο δρόμος Άρτα - Πέτα από κάτω ή το αντίστροφο. Πάντως πριν ένα μήνα έγινε συνάντηση φορέων με τον Σουφλιά για αυτό το θέμα και μάλλον θα βρεθεί λύση. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 01, 2008 9:49 pm Post subject: |
|
|
Εγώ σε κάθε περίπτωση ψηφίζω bokomolech αλλά ρε συ 200μ ξεχορτάριασμα δεν είναι αρκετό για να πούμε ότι ξεκίνησε η ιονία...μπορεί ξέρω γω να φτιάχνουν ράμπα για καινούριο βενζινάδικο . Οι πινακίδες που τοποθέτησαν αφορούν την ιονία ή την παράκαμψη Αγρινίου? Αν ξέρει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες για τη χάραξη μετά τη γέφυρα ας διαφωτίσει, μάλλον η χάραξη μετά τη γέφυρα και πριν τη μεγάλη στροφή που μετά τελείωνει η νησίδα και ενώνεται με την παλαιά εο πρέπει να συνεχίζει ευθεία και δυτικά της εο. |
|
Back to top |
|
|
passat New Member
Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Fri May 02, 2008 1:43 am Post subject: |
|
|
έχουμε κανένα νέο για σήραγγα Δρίσκου; θα δοθεί σε 2 εβδομάδες
ή πάμε και για άλλη καθυστέρηση; |
|
Back to top |
|
|
superas Senior Member
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri May 02, 2008 8:13 am Post subject: |
|
|
Κατά τη διάρκεια των γιορτών πέρασα από το τμήμα Μέστη-Μάκρη στην Εγνατία οδό. Στο ύψος της Συκορράχης, όπως είναι γνωστό, υπάρχει παράκαμψη λίγων χιλιομέτρων μέχρι τα Δίκελλα, αφού το τμήμα αυτό μετατρέπεται σε αυτοκινητόδρομο. Με μια μικρή... παρασπονδία κατάφερα και μπήκα στο υπό κατασκευή τμήμα (κερδίζοντας και πολύ χρόνο, αφού απέφυγα τα στροφιλίκια της παράκαμψης) και διαπίστωσα ότι τα έργα προχωράνε με πολύ ικανοποιητικό ρυθμό! Ουσιαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα το βουνό έχει φαγωθεί, έχουν μπει και τοιχεία στήριξης ενώ ο δρόμος έχει ασφαλτοστρωθεί. Μόνο σε ένα τμήμα περίπου 500 μέτρων προς την Συκορράχη ακόμα φαγώνεται το βουνό, όμως φαίνεται ότι σύντομα θα τα έχουν τελειώσει και αυτά. Νομίζω ότι είναι εφικτότατη η παράδοση του συγκεκριμένου τμήματος μέσα στο καλοκαίρι! |
|
Back to top |
|
|
|