View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 11:20 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Losada7, εγω ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Δεν υπήρχε διάθεση προσβολής του οιοδήποτε αλλά ίσως και να έχεις δίκιο οπότε η επίμαχη φράση θα γίνει edit.
Πάντως εκεί που δεν συμφωνώ είναι στους αφορισμούς που διατυπώνουν κάποιοι (όπως και το τόπικ για τις ενεργειακές υποδομές) στις απόψεις τους. Αυτό που δεν μπορώ να αποδεχτώ είναι εγώ ομιλώ με στοιχεία (και όπου δεν το κάνω μπορώ να τα παραθέσω κατόπιν αιτήσεως κάποιου) και κάποιοι να ομιλούν με αφορισμούς του στυλ "η μετρική γραμμή υπάρχει στην Ελλάδα για την φτήνια" κτλ.
Πάντως φιλικά το έγραψα αυτό περί ενασχόλησης με τον Σιδηρόδρομο γιατί πολλοί έχουν την τάση να συνδέουν την μετρική γραμμή με την παρακμή που όλοι γνωρίσαμε στην Πελλοπόνησο τις τελευταίες δεκαετίες.
Agg3los wrote: |
Οπως η Τουρκια ?Η γραμμη μας σε αρκετα μερη μπορει να παει με 250 και πανω(επισημα εγραφα του οσε το λενε,απλα θελει μελετες και δοκιμες και το λενε διστακτικα).Είμαστε πιο φτωχοι απο την Τουρκία?Και tgv και velaro μπορουμε να παρουμε ,απλα είναι θεμα λιγων χρονων και καλης μελετης...Η ισπανια με velaro 360 είναι πιο πλουσια απο εμας?Όλος ο κοσμος αγοραζει γρηγορα τρενα απο γερμανια και γαλλια ,όταν πρεπει θα παρουμε και εμεις!(άλωστε με τη siemens συνεργαζομαστε τοσα χρονια...) |
Η Τουρκία φίλε μου διακρίνεται από έναν μεγαλοιδεατισμό σε πολλούς τομείς οπότε περίμενε να δούμε τι θα δούμε και ύστερα το σχολιάζουμε.
Συμφωνώ με τα παραπάνω του Nameless και θα προσθέσω ότι πρώτα ΕΠΕΙΓΕΙ να αποκτήσουν τραίνο περιοχές που δεν διαθέτουν καθόλου (Δυτ. Στερεά-Ήπειρος) και μετά η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής σε περιοχές που ήδη την διαθέτουν ... |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 11:27 pm Post subject: |
|
|
Εδώ στν Ελλάδα αναβαθμίζουν και ξανααναβαθμίζουν την ίδια γραμμή ( Αθήνας-Θεσσαλονίκης ), λες και οι κάτοικοι των Ιωαννίνων,της ¶ρτας,του Αγρινίου,του Μεσολογγίου,της Πρέβεζας είναι σε άλλη χώρα. Αυτή είναι η πραγματική ντροπή. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 11:35 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Όμως αργά ή γρήγορα το τρένο θα βρεί τη θέση που του αξίζει _ΚΑΙ_ στην Ελλαδίτσα μας. Η οικονομία του κλάδου θα βελτιωθεί |
Αυτο θελω πω και εγω...Παρ''ολα τα προβληματα.βρισκομαστε σε μια σταθερα ανοδικη πορεια του σιδηροδρομου για την Ελλαδα... |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 12:45 am Post subject: |
|
|
εντάξει μην ισοσταθμίζουμε τα πάντα...
αν δεν υπάρχει δίκτυο μεταξύ του 70% του πλυθισμού της χώρας (Αθήνα θεσσαλονίκη) πίός ο λόγος για ανοίγματα? |
|
Back to top |
|
|
agr-engineer Full Member
Joined: 21 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:15 am Post subject: |
|
|
Και το άλλο 30% παίζει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο??Δηλαδή το ρόλο του.... ( σεβασμός στους κανόνες του forum ) ??? Δεν είναι αυτό το σωστό.Μονομερλης ανάπτυξη γίνεται εδώ και δεκαετίες από όλες τις κυβερνήσεις.Τί να πρωτοθυμηθώ? Αυτοκινητόδρομοι? Σιδηροδρομικό δίκτυο? Φυσικό Αέριο? Ακόμα και η ψηφιακή της ΕΡΤ δεν εκπέμπει ακόμα στη Δυτική Ελλάδα. Ακόμα και στα πιο απλά, η Δυτική πλευρά της χώρας μένει στην αφάνεια... Όλοι αυτοί οι κάτοικοι είναι μάλλον πολίτες άλλης χώρας,δεν εξηγείται αλλιώς. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:45 am Post subject: |
|
|
Τα περί σπουδαιότητας είναι γελοιότητες.
Το μετρικό δίκτυο Πελλοπονήσου θα μπορούσε κάλλιστα να εκσυγχρονιστεί και να πέσουν τα επιπλέον λεφτά σε αναβάθμιση και επέκταση της γραμμής των ΣΒΔΕ.
Μιας και μιλάμε για επιβατική κίνηση θα σας θυμίσω τις δυνατότητες του Δυτικού ¶ξονα σε μια μελλοντική διασύνδεση με τους Αλβανικούς Σιδηροδρόμους ... |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:51 am Post subject: |
|
|
μάλλον το παρεξηγήσατε...αλλά δεν πειράζει...
εγώ θέλησα να πώ, πώς, αφού το κακομοιριστάν (ελλάδα) δεν έχει κάνει δίκτυο, δρόμους, κλπ, για το 70%, που έιναι και συγκεντρωμένο σε δύο αστικά κέντρα, θα μπορούσε ποτέ να οραματιστεί να κάνει κάτι για τους υπόλοιπους? ερώτημα ρητορικό έθεσα και όχι ρατσιστικό άνοιγμα.
το ότι όλοι οι πολίτες έχουνε ίσα δικαιώματα ορθότατα είπατε. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:55 am Post subject: |
|
|
@savroulis
Έως τους Ο.Α κανείς δεν δικαιούνταν να λέει και πολλά λόγω "εθνικού στόχου" (διαφωνούσα αλλά τεσπά...).
Η σημερινή κυβέρνηση όμως μας λέει ότι τα κονδύλια θα κατευθυνθούν προς την περιφέρεια.
Προσωπικά περιμένω την επέκταση του Σιδηροδρομικού Δικτύου και την κατασκευή δικτύων Τραμ και σε άλλες πόλεις (Ηράκλειο-Ιωάννινα-Καλαμάτα-Βόλος).
Έχουμε δικαίωμα στο όνειρο ... |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:03 am Post subject: |
|
|
θα μπορούσα να πώ χωρίς να με πείτε κακό, κράξετε, σβήσετε....
"ότι ποσοστό πλυθισμού υπάρχει στην εκάστοτε περιοχή ανάλογα και τα έξοδα?"
δεν ακούγετε πιό λογικό?
αφού οι πιο πολλές εισφορές του κράτους (εφορία) γίνετε απο τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές (ανα κεφαλήν/εμβαδόν) δεν πρέπει να δαπανούντε και περισσότερα σε αυτές τις περοχές, αφού πιο πολλά μαζεύοντε απο Αθήνα και θεσσαλονίκη απο ότι στο Σουφλι?
ρωτάω ρητορικά (για να γίνουμε μπάχαλο)....και μήν μου πείτε χωρίς το σουφλί και κάθε σουφλί η αθήνα θα πεινάσει.... |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:16 am Post subject: |
|
|
Η λέξη αποκέντρωση πιστεύω ότι είναι η απάντηση στον προβληματισμό σου |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:30 am Post subject: |
|
|
Εγώ savroulis δεν θα σε αποκαλέσω με κανένα επίθετο από αυτά που ανέφερες γιατί απλούστατα έχει βάση η συλλογιστική σου.
Θυμίζω ότι στην Αττική παράγεται το 60% του συνολικού πλούτου στην χώρα.
Λογικό λοιπόν είναι να ξοδεύονται τα περισσότερα για τις μεταφορές εκεί.
Απ' την άλλη δεν μας τιμά καθόλου ως χώρα να έχουμε ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα εξυπηρετούμενη συγκοινωνιακά μόνο απ' τα ΚΤΕΛ.
Δεν ζήτησε κανείς να πάει με TGV στα Ιωάννινα, μια αξιοπρεπή γραμμή ζητάμε στην οποία θα του παρέχονταν οι υπηρεσίες που απολαμβάνουν και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι.
Δεν χρειάζεται ν 'αγαπάς το τραίνο για να συμφωνήσεις μ' αυτά που γράφω. Φαντάσου απλώς να ήθελες να πας μια βόλτα Κέρκυρα με το ΙΧ σου και να μην ήθελες να οδηγήσεις (τόσες ώρες) ενώ απ' την άλλη δεν ήθελες να το στερηθείς εκεί. Τι θα μπορούσες να κάνεις ?
Να το φορτώσεις στην 5ΧΧ αμαξοστοιχία που κάνει το νυκτερινό δρομολόγιο Αθήνα-Ιωάννινα και εσύ να κοιμηθείς στο κρεββάτι του κουπέ μαζί με την παρέα σου ή την κοπελιά σου. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού αν διψάσεις θα σηκωθείς να πας στο μπαρ της αμαξοστοιχίας να πάρεις ένα αναψυκτικό και να χαζέψεις τα φώτα στις πόλεις του θεσσαλικού κάμπου καθώς θα περνάς ...
Το πρωί ξυπνώντας, αφού φας πρωϊνό στα όμορφα Γιάννενα παίρνεις το ΙΧ και ξεκούραστος συνεχίζεις για Κέρκυρα.
Με έπιασες τώρα ?
Καταλαβαίνεις γιατί αγωνιζόμαστε ? |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 10:21 am Post subject: |
|
|
Υπαρχουν σχεδια στην Ελλαδα για τρενα που παιρνουν αυτοκινητα?Δεν φαινεται τοσο δυσκολο!Με τις καινουριες συγχρονες γραμμες κατασκευασμενες ,νομιζω θα τα σκεφτουν και αυτα......... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:56 pm Post subject: |
|
|
Όχι μονο σχέδια αλλά και πραγματικότητα.
Η αντίστοιχη υπηρεσία κάνει θραύση στις 504/505 πάρα την ανικανότητα του ΟΖΕ στην προώθηση του προϊόντος ... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 1:13 am Post subject: |
|
|
Απευθύνω ένα ερώτημα προς την Διαχείριση του φόρουμ:
Μήπως θα ήταν σκόπιμο να ανοιχτεί ένα τόπικ για σιδηροδρομικά έργα-νέα απ' το εξωτερικό (νέες γραμμές-ανακαινίσεις) κατ' αναλογία του "Οδικά έργα στο εξωτερικό" ?
Θα παρατίθονται τα λινκ και θα γίνεται σχολιασμός.
Ερωτώ γιατί σ' αυτό τόπικ γράφουμε για τους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους και αναγκαστικά βγαίνει μόνο γκρίνια ... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 7:14 pm Post subject: |
|
|
Το topic μπορεί να περιλαμβάνει και τέτοιου είδους post, αφού δεν υπάρχει κάποια λέξη η προσδιορισμός στο τίτλο του που να μας περιορίζει μόνο στον ελληνικό χώρο. Γράφετε λοιπόν ότι θέλετε αρκεί να είναι εντός θέματος. |
|
Back to top |
|
|
vag1 Junior Member
Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 7:26 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: |
Θυμίζω ότι στην Αττική παράγεται το 60% του συνολικού πλούτου στην χώρα.
Λογικό λοιπόν είναι να ξοδεύονται τα περισσότερα για τις μεταφορές εκεί.
|
Τι κακό και αυτό....σε μια χωρα 10 εκατομμυρίων τα 5 να είναι συγκεντρωμένα σε μια περιοχή!!!!
Χώρες με 40, 60 και μια με 80 εκατομμύρια δεν έχουνε πόλεις με πάνω από 3 εκατομμύρια.....στην Ευρώπη εκτος Παρισιού και Λονδίνου. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 10:07 pm Post subject: |
|
|
Οι Κινέζοι ξεκίνησαν ένα γιγαντιαίο έργο.
Την κατασκευή της γραμμής Υπερυψηλών Ταχυτήτων Πεκίνο-Σανγκάη.
Τα νούμερα είναι (μετριοπαθώς) συγκλονιστικά:
Μήκος: 1318 χιλιόμετρα
Ταχύτητα μελέτης: 300-350 km/h
Κόστος: 31,6 δις δολλάρια (!)
http://news.xinhuanet.com/english/2008-04/18/content_8003754.htm
Σχόλια
Είναι φανερό πως η γραμμή δεν είναι Maglev.
Παράδοξο καθότι οι Κινέζοι αγόρασαν την τεχνολογία απ' τους Γερμανούς.
Επίσης κατά παράδοξο (κατ' εμέ) τρόπο στις απεικονίσεις τροχαίου υλικού απεικονίζονται συρμοί βασισμένοι στην πλατφόρμα Velaro της Siemens και όχι τα εμφανώς ανώτερα Shinkansen.
Προφανώς για το πρώτο η λογική εξήγηση είναι η ανωριμότητα της σχετικής τεχνολογίας (παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις) και το κόστος.
Για το δεύτερο είναι ολοφάνερο ότι το αβυσσαλέο μίσος που χωρίζει τις δύο χώρες εμποδίζει τόσο εκτεταμένη συνεργασία.
Ειδικά την στιγμή που η Ιαπωνία έχει αναλάβει το αντίστοιχο project της Taiwan ... |
|
Back to top |
|
|
jackoharas Junior Member
Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 1:07 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | Εγώ savroulis δεν θα σε αποκαλέσω με κανένα επίθετο από αυτά που ανέφερες γιατί απλούστατα έχει βάση η συλλογιστική σου.
Θυμίζω ότι στην Αττική παράγεται το 60% του συνολικού πλούτου στην χώρα. |
Πού το βρήκες αυτό το ποσοστό και ποιός είναι αυτός ο πλούτος που παράγεται; Μπορείς να γίνεις συγκεκριμένος; |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 7:18 pm Post subject: |
|
|
Μην φύγουμε άλλο εκτός θέματος... παρακαλώ θερμά. |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 4:22 pm Post subject: |
|
|
Στην γραμμή Κορίνθου-Τριπόλεως ξεκίνησαν οι δοκιμές του τροχαίου υλικού στην (ανακαινισμένη) γραμμή.
Συγκεκριμένα τις δοκιμές εκτελεί A/A Railbus.
Παρά το ότι τα ελκτικά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης αυτοκινητάμαξας δεν προοιωνίζουν ευτυχή βίο στην γραμμή (ολισθήσεις κτλ.) απ' τον Όμιλο ΟΣΕ διαβεβαιώνουν ότι τα αποτελέσματα υπήρξαν ικανοποιητικά.
Παρότι δε έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε τις πληροφορίες, δεν μπορεί παρά να προκαλέσει θυμηδία η δρομολόγηση σε μια διαδρομή άνω της ώρας συρμού, ο οποίος προορίζεται για τοπικά δρομολόγια με ότι αυτό συνεπάγεται (απουσία τουαλέτας-άβολα καθίσματα).
Παρόλ 'αυτά κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να πανηγυρίσουν που είδαν τραίνα στην εν λόγω γραμμή ...
Δυστυχώς τόσο χαμηλά έχει βάλει τον πήχυ ο συγκεκριμένος Οργανισμός που μας κάνει να χαιρόμαστε η κυκλοφορία (έστω και) ακατάλληλων τραίνων σε κάποιες γραμμές που σίγουρα θα είχαν πολύ καλύτερες προοπτικές αν ήθελε πραγματικά να καταστήσει τον Σιδηρόδρομο ανταγωνιστικό η κυβέρνηση.
Επίσης αλγεινή εντύπωση προκαλεί η μη βελτίωσης της χάραξης (με "γλύκανση" ορισμένων καμπυλών) όπως επίσης η απουσία έστω και πρόβλεψης τοποθέτησης ενός τεχνολογικού gadget που θα βοηθούσε δραστικά την εκμετάλλευση (κάποιας light Σ/Δ).
¶λλη μια φορά μιά απ' τα ίδια.
Μισά έργα που απαξιώνουν την όλη προσπάθεια. |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 9:12 pm Post subject: |
|
|
Δειτε εδω http://mefish.blogspot.com/2007/11/blog-post_30.html
λεει ότι μεσα στο 2009 θα εχουν τελειωσει οι μελετες για δυτικο αξονα και ηπειρο,και θα αρχισουν μετα τα εργα!Γινεται να ξεκινησουν τα εργα πριν το 2013?Εγω νομιζα ότι μετα απο τοτε ΘΑ ξεκινησουν εργα..Αν όμως τα έργα πανε περα απο 2013 απο που θα παρουν λεφτα?Το 4κπσ τελειωνει το 13!Τελικα ο δυτικος αξονας δεν είναι νεκρος και παρατημενος όπως νομιζα! |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 2:03 am Post subject: |
|
|
Γιατί να μπαίνουμε στον κόπο να σχολιάζουμε τις απόψεις ενός blogger απ' την στιγμή που αυτές εκφράζουν τον ιδίο και μόνο ?
Εγώ κρατώ απ' το blog τις διαμάχες που αφορούν την χωροθέτηση του Νέου Σταθμού των Ιωαννίνων.
Τα άτομα εκεί είναι για γέλια.
Ακόμα δεν είδαν τραίνο (και υπολογίζω να περάσει καμμιά δεκατία μέχρι να δουν) και άρχισαν τα όργανα περί υποβάθμισης που θα φέρει το μέσο στο οικοσύστημα της Παμβώτιδας ...
Μήπως να ζητήσουν και αυτοί υπογειοποίηση (Metro Station Ioannina) ? |
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 10:53 am Post subject: |
|
|
Δηλαδη δεν ξεκινουν τωρα κοντα οι μελετες?
Καταλαβα...παραμυθια ,να εχουμε να παιζουμε...
Δειτε αυτο:http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=615235
Τρενο με 250χιλ/ωρα χτυπαει σε εισοδο τουνελ κοπαδι προβατων! Αυτοι είναι οι τελειοι σιδηροδρομοι της Γερμανιας?Γινεται να μην εχουν περιφραξει τη γραμμη,με τετοιες ταχυτητες?Δηλαδη αν μπαιναν εκει αγελαδες τι θα γινοταν(πως μπορουν να ελεγξουν τι και ποτε θα πατησει τη γραμμη?)?Εμεις στη γραμμη υπο κατασκευη θα είναι περιφραγμενη πληρως(με 200 επισημη ταχυτητα),εκτος ίσως απο τις πολεις που τα τρενα πανε χαμηλα(80χιλ το πολυ).Τοσο δυσκολο είναι για τους Γερμανους να βαλουν συρματοπλεγμα στη γραμμη? |
|
Back to top |
|
|
GEO New Member
Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri May 02, 2008 9:02 pm Post subject: |
|
|
GEO πολύ εντυπωσιακή η υπό κατασκευή γέφυρα. Δεν έχω ξαναδεί τόσο γεμάτους πυλώνες (μασίφ).
Συγχαρητήρια εγώ προσωπικά δεν είχα δει φώτο απ' τα σιδηροδρομικά έργα στη Στίρφακα αλλά και γενικότερα απ' την περιοχή εκεί, εκτος απ' τα μέτωπα της σήραγγας στο όρος Όρθυς. |
|
Back to top |
|
|
|