View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 1:55 am Post subject: |
|
|
δεστε το χάλι του Λος άντζελες...κάποιοι εξυπνάκηδες αποφασήσανε να κάνουνε μεγάλους με πολλές λωρίδες δρόμους και να μην επενδύσουνε σε σταθερά μέσα μεταφοράς ή και ΜΜΜ γενικός...και τώρα οι περίφιμοι highway είναι parkingway...... τρέλα με ρόζ κορδέλα... |
|
Back to top |
|
|
Nozomi Stadium Expert
Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:00 am Post subject: |
|
|
Το οποίο Λος Άντζελες είναι η μητρόπολη της αυτοκίνησης.
Και εκεί είδαν την γλύκα και το γύρισαν σε Μετρό, Light Rail κτλ.
Εδώ έφτασαν να απαιτούν Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων Σαν Φραντσίσκο-Λος Άντζελες:
http://www.cahighspeedrail.ca.gov/
Και αυτά σε μια χώρα που απεχθάνονται τις φορολογίες και τα μεγάλα κρατικά έργα .. |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:05 am Post subject: |
|
|
πάντως το LA-> Vegas με γρήγορο τρένο είναι Project που κινείτε ήδη προς υλοποίηση
και έχεις δίκιο κάνουνε τώρα κινήσεις για μετρό....αλλά μία πολη 15Μ και με διάμετρο στο περίπου 180χλμ...είναι πολλά τα λεφτά Αρη. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 5:54 pm Post subject: |
|
|
Το ΛΑ δεν έχει μετρό?? Κι όταν λέμε τρένο υψηλών ταχυτήτων τι εννοούμε δηλ? Τύπου TGV ή Αθηνών-Θεσνίκης?
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την χρηματοδότηση από το Ελληνικό Δημόσιο, του έργου κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα.
Ευχαριστούμε πολύ να στε καλά. |
|
Back to top |
|
|
Stavros86 Senior Member
Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 6:22 pm Post subject: |
|
|
Άντε επιτέλους... να δούμε καμιά μπουλντόζα! |
|
Back to top |
|
|
SOUL_13 Stadium Expert
Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 10:49 pm Post subject: |
|
|
Καλά σε ότι έχει να κάνει τις Αμερικανικες πόλεις και την έλλειψη δικτύου metro το πρόβλημα είναι άλλο και έχει να κάνει με την μορφολογία των πόλεων που έχουν πολύ μικρή πυκνότητα πληθυσμού και εκτείνονται σε τεράστιες αποστάσεις (σε απόλυτη αντίθεση από τις νοτιοευρωπαϊκές πόλεις).
Το αποτέλεσμα είναι το συγκεκριμένο μέσο μαζικής μεταφοράς να έχει όχι μονο απαγορευτικό κόστος κατασκευής και συντήρησης, μια γραμμή metro που θα εξυπηρετεί το LA θα πρέπει να έχει μήκος κοντά 100 χιλιόμετρα, ενώ αναγκαστικά έχουν πολύ μεγαλύτερη πυκνότητα στάσεων (άλλο η κάθε στάση να έχει σε απόσταση 500 μέτρων περιμετρικά 50-60 χιλιάδες κατοικους και άλλο 3-4000) που το καθιστά όχι μονο ακριβό αλλα και μη ανταγωνιστικό σε ταχύτητα και χρόνους με το αυτοκίνητο.
Ο λόγος για τον οποιο κάποιες Αμερικανικες πόλεις αρχίζουν σιγά σιγά να σκέφτονται την κατασκευή συγκεκριμένων δικτύων eίναι η εξέλιξη των high speed tram τεχνολογιών που έχουν πολύ χαμηλότερο κόστος κατασκευής και συντήρησης ενώ σε θέμα ταχύτητας ανταγωνίζονται τις heavy rail lines.
Κάτι παρόμοιο γίνεται και στο Ηνωμένο Βασίλειο από μετά από 1979 και την κατασκευή του metro του Newcastle οι Συντηρητικοί πήραν την απόφαση να μην κατασκευαστούν παρόμοια heavy rail urban systems, γιατί όλα εκτος του Λονδίνου όχι μονο αδυνατούσαν να αποπληρώσουν το αρχικό κόστος κατασκευής (κάτι που συμβαίνει και στο metro της Αθηνας) αλλα ούτε να καλύψουν τις λειτουργικές τους ανάγκες.
Last edited by SOUL_13 on Sat Apr 19, 2008 12:48 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
|
Agg3los Stadium Expert
Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 12:26 pm Post subject: |
|
|
Έδειξαν στις ειδησεις οτι εφτιαξαν αυτη την γεφυρα της εθνικη πανω απο την νεα γραμμη.http://www.ergose.gr/ergosesite/documents/DELTIO_TYPOY_16_04_2008.pdf
Φαινεται όμως πολυ αποτομη,καπως επικινδυνη και χωρις ορατοτητα για εθνικη οδο .Μπορεις να διατηρησεις σε αυτη τα 120 χιλ την ώρα όπως πρεπει επισημως να γινεται σε όλο το μηκος του αυτοκινητοδρομου? |
|
Back to top |
|
|
corfu Senior Member
Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 10:25 pm Post subject: |
|
|
Τι έγινε ρε παιδιά πότε έγινε αυτό και εμείς δεν το πήραμε χαμπάρι?
Βέβαια λέει Δ' Κ.Π.Σ. Δηλαδή ... ζήσε Μάη μου..., αλλά τέλος πάντων ας πούμε πως κάτι κινήται και σ' αυτόν τον δρόμο.
http://www.giapraki.com/comment.php?comment.news.5262 |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 10:02 am Post subject: |
|
|
Για πιάσε πάλι το ρεφραίν Θα τρελαθούμε λιγάκι και θα χουμε δίκιο, πού ξεπήδηξε πάλι τούτο? Αυτό ξεπήδηξε και 'μας μας... Αυτός ήταν που θα γινόταν 17μ πλάτος εθνική οδό, και τώρα τελειώνουν οι μελέτες και του χρόνου το φθινόπωρο αρχίζουν κι οι εργασίες του νέου σύγχρονου αυτοκ/μου? Όσο για τη διαβεβαίωση είμαστε βέβαιοι ότι με αυτόν τον δρόμο μια και όλα πήγαν κατ'ευχή Σουφλιά κάπου εκεί θα δούμε να ξεκινάνε και τα έργα. Δηλ όταν θα ξεκινήσει και η ιόνια οδός και το Κόρινθος-Τσακώνα κλπ. Ωραία. Για το Λάρισσα-Τρίκαλα αλήθεια προβλέπεται αυτοκ/μος σύγχρονος ευρωπαϊκών προδιαγραφών? Για το Αντίρριο-Λαμία καλά μην το πούμε πάλι. Για το ΒΟΑΚ? Μπράβο ταχύτητα πάντως, μήπως δεν είναι και πολύ έγκυρο το άρθρο?
Δε λέω στο πλαίσιο να κατασκευαστούν νέοι αυτοκ/μοι σε διάφορα σημεία ως νέα γενιά έργων, όπως πχ Αμβρακία-Άκτιο-Φιλιππιάδα, ελπίζω ΒΟΑΚ, και δεν ξέρω τι άλλο, για το Αντίρριο-Λαμία δυστυχώς καμία κουβέντα, τότε να δικαιολογηθεί. Λεφτά για σιδηρόδρομο έχουμε όμως? Για καμιά εθνική οδό εκεί που δεν υπάρχει όπως Άρτα-Τρίκαλα?
Το ωραίο είναι ότι αυτές οι μελέτες έχουν ήδη προκυρηχθεί απ'το 2006 περιλαμβάνονται 60 έργα και μέσα σ'αυτά βρίσκονται πραγματικά πολλά και σημαντικά έργα. Τι προβλέπεται βέβαια για το καθένα ξέρουμε από μεμονωμένες πηγές και όχι πολλά. Ακόμα και για το Αγρίνιο-Λαμία προβλέπεται βελτίωση της οδού. Να πιστέψουμε με λίγη προσπάθεια ότι υπάρχει τόσο σύστημα με αυτές τις μελέτες που το κάθε έργο αντιμετωπίζεται με προοπτική. Την προοπτική του Λάρισσα-Κοζάνη την είδαμε. Ελπίζουμε σε περισσότερες εκπλήξεις προσεχώς. Τα νέα θα μας έρθουν μάλλον απ'το Αμβρακία-Άκτιο μια και προηγείται αρκετά χρονικά.
http://www.eleftherianews.gr/openpdf.php?p_id=3
18 προσφορές για τη μελέτη του δρόμου Ριζόμυλου-Πύλου-Μεθώνη. Βρε μπαγάσες!! Κι αυτή η μελέτη πια 3.700.000 ευρώ τι θα φτιάξουν, μιλάμε για δρόμο ούτε 40 χλμ. Αλλά θα τραβήξει πολύ, θα το μελετήσουν καλά, σε βάθος το έργο, δηλ 18 μήνες.
Φύλλο 21-4-2008 σελ. 3 |
|
Back to top |
|
|
iceman_13 New Member
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 5:43 pm Post subject: |
|
|
ποτε θα παραδοθουν τα 11 χιλιομετρα του Μαλιακου? δεν λεει το αρθρο. |
|
Back to top |
|
|
aikinn Stadium Expert
Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 9:16 pm Post subject: |
|
|
Άκουσα σήμερα σε μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ότι το e-pass της Αττικής Οδού "δουλεύει" και στο κομμάτι της Εθνικής από Κόρινθο για Τρίπολη. Δεν ξερω τι σχέση έχει η εταιρεία που πήρε αυτο το κομμάτι με αυτή της Αττικής Οδού, αλλά δε θα πρέπει σε κάποια στιγμή να γίνει κοινό το μηχανηματάκι για όλα τα διόδια? Θα είναι μία πολύ βολική κίνηση για όλους τους οδηγούς. |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:44 am Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων (23/4) το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε εχθές ότι παραχωρούνται 11 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου από τις Θερμοπύλες έως τον ανισόπεδο κόμβο της Αγίας Παρασκευής, εκ των οποίων τα 1,3 χλμ. θα παραχωρηθούν ως το Μέγα Σάββατο και θα είναι προσωρινές παρακάμψεις.
Aikinn όπως ανέφερες και εσύ ήδη σε καταχωρήσεις της διαχειρίστριας εταιρείας της ΕΛΕΣΣ-ΔΠΛΥ στον τύπο (πχ στις Κυριακάτικες εκδόσεις) αναφέρεται ότι ο πομποδέκτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στον Μωρέα (Κόρινθος-Καλαμάτα-Σπάρτη). Το e-pass θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε λίγο καιρό σε όλα τα διόδια της χώρας, σύμφωνα και με τις δηλώσεις που είχε κάνει υψηλά ιστάμενο των Αττικών Διαδρομών. |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:45 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με την χρήση e-pass της Αττικης Οδού στους σταθμούς διοδίων στο Τρίπολη - Καλαμάτα είναι απλά τα πράγματα. Απλώς εγκατάστηθηκε το ίδιο σύστημα τηλεδιοδίου που υπάρχει και στην Αττική οδό, γεγονός απόλυτα λογικό αφού και στης δύο εταιρείες παραχώρησης είναι βασικός μέτοχος η Ελληνική Τεχνοδομική (Ακτωρ - Μπόμπολας).
Το επόμενο βήμα βεβαια είναι ότι ο κωδικός που εκπέμπει το μηχανάκι γίνεται αντιλιπτος από μια εταιρεία με την οποια εγω που διαθέτω e-pass, ΔΕΝ εχω συναψει συμβολαιο. Από τη μια μεγαλη ευκολια και προτιθεμαι να το μεταχειριστω το Μεγαλο Σαββατο που θα κατεβω προς τα κατω αλλά απο την αλλη υπαρχει ενα ζητηματακι διαχειρισης προσωπικων δεδομενων....
Last edited by Engineer on Wed Apr 23, 2008 10:49 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
fkxan New Member
Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:45 am Post subject: |
|
|
Μήπως ξέρει κανείς εάν ξεκίνησαν τα έργα στον Ε65;
Στην Ελευθεροτυπία (http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=14658096) υπάρχει άρθρο με τις επερχόμενες αυξήσεις στην Αθηνών-Πατρών μετά το Πάσχα. Ελπίζω να ισχύσει το σενάριο με αναπροσαρμογή των διοδίων στα €3 στο τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος και διατήρησση στα ίδια επίπεδα του διοδίου στο Κόρινθος-Πάτρα. Πότε θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται το έργο;;;
Last edited by fkxan on Wed Apr 23, 2008 9:30 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
tolis7 New Member
Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
|
Back to top |
|
|
Lalas Junior Member
Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 1:50 pm Post subject: |
|
|
Την προηγούμενη εβδομάδα έτυχε να περάσω από το πέταλο του Μαλιακού. Σας μεταφέρω εντυπώσεις.
Από Λόγγο μέχρι και τον κόμβο για Μπράλο-Ιτέα. Στην αρχή (500 μέτρα) δεν είναι κατασκευασμένο τίποτα, αντιθέτως έχουν μαζευτεί για ανεξήγητο λόγο πολύ νερό. Εν συνεχεία φαίνεται καθαρά η νέα χάραξη, όπου διέρχεται ανατολικά από τις Θερμοπύλες και ανηφορίζει μετά το άγαλμα του Λεωνίδα. Εδώ έχουν γίνει όλα τα χωματουργικά και οι νησίδες τύπου new jersey. Εκτιμώ ότι μένει μόνο η ασφαλτόστρωση.
Στον κόμβο για Μπράλο-Ιτέα έχει φτιαχτεί το ρεύμα προς Λαμία και τώρα από εκεί διέρχονται όλα τα οχήματα. Τα οχήματα προς Μπράλλο θα διέρχονται κάτω από την Εθνική και δεν θα την διασχίζουν κάθετα όπως μέχρι τώρα.
Τα 11km που αναφέρουν όλα τα ΜΜΕ είναι από εδώ και μέχρι την νέα κοίτη Σπερχειού (τα Goody’s στην Εθνική για όσους ξέρουν) όπου περιλαμβάνει και την νέα γέφυρα της ΕΡΓΟΣΕ. Στην νέα γέφυρα έχει κατασκευαστεί πλήρως το ρεύμα προς Λαμία αλλά προσωρινά θα το δώσουν με κατεύθυνση προς Αθήνα και το ρεύμα προς Λαμία θα περνάει από κάτω, όπως μέχρι σήμερα. Ήδη πάνω στην γέφυρα έχουν βάλει τις κλασσικές πινακίδες ανά 20-30 μέτρα με ενδείξεις μικρής ταχύτητας και κατεύθυνσης πορείας. Στο άλλο κομμάτι της γέφυρας έχει κατασκευαστεί όλος ο μεταλλικός φορέας και απομένει η επικάλυψη με τσιμέντο.
Από την νέα κοίτη Σπερχειού και μέχρι τον Α/Κ Ροδίτσας γίνονται εργασίες δεξιά του ρεύματος προς Θεσσαλονίκη και για πλάτος 50 μέτρων. Εδώ πρέπει να κατασκευάσουν και μία νέα γέφυρα εισόδου προς Λαμία και Καρπενήσι και να ξηλώσουν την υπάρχουσα.
Μετά τον Α/Κ Ροδίτσας και μέχρι 2-3km πριν την Στυλίδα ο δρόμος είναι έτοιμος και έχει παραδοθεί κατά το 80% στην κυκλοφορία. Στα 2-3km πριν την Στυλίδα ο δρόμος έχει χάραξη προς τα δυτικά και προς το βουνό. Ήδη στην αρχή του έχουν γίνει σε μεγάλο βαθμό τα χωματουργικά μέχρι το βουνό, ενώ όταν περνάς την Στυλίδα φαίνονται καθαρά τα μέτωπα από τις σήραγγες πάνω από την πόλη. Από την Στυλίδα και μέχρι τις Ράχες δεν είδα κάποιο έργο.
Και μία παρατήρηση. Για μεγάλο διάστημα έκανα την διαδρομή Αθήνα – Πλαταμώνας την περίοδο 2000-2004 και είχα προσέξει ότι στα κομμάτια που παρέδιδαν τότε (στον Αλμυρό κυρίως και στους Αγίους Αποστόλους) πρώτα έφτιαχναν τους προβλεπόμενους παράδρομους, έδιναν εκεί την κυκλοφορία και μετά έφτιαχναν τον αυτοκινητόδρομο. Αυτό είχε σαν συνέπεια να κινούνται τα οχήματα με μικρή κάπως ταχύτητα αλλά κυρίως με ασφάλεια (αν συναντούσες νταλίκα όμως σε πήγαινε καροτσάκι). Στα έργα του Μαλιακού έκαναν το ανάποδο και σε πολλά σημεία είναι και επικίνδυνο. Άσε που στο κομμάτι από Άγιο Κωνσταντίνο έως Λόγγο ακόμη να φτιάξουν τους παράπλευρους δρόμους. |
|
Back to top |
|
|
AUGalos Full Member
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 2:29 pm Post subject: |
|
|
Άραγε που μπορούμε να βρούμε καμιά φωτό από την κατασκευασμένη γέφυρα της εργοσε... |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 5:41 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα επέστρεψα από Πελλοπόνησο μετά από αιφνίδιο ταξίδι, δυστυχώς όχι για καλό λόγο.
Τεσπα, δεν πήρα φωτογραφίες !
Η ουσία είναι, ότι σήμερα Μ.Τετάρτη στον Κορίνθου-Τριπόλεως, στο άνοιγμα της νέας σήραγγας, που είναι από την πλευρά της Τριπόλεως, γίνονταν εργασίες πυρετοδώς. Δυστυχώς δεν μπορούσα να σταματήσω για ευνόητους λόγους.
Επίσης είδα νέες κίτρινες σημάνσεις έξω από την δεύτερη σήραγγα του Αρτεμησίου που πρόκειται να ανοιχτεί. Όταν πέρασα από την βόρεια πλευρά ερχόμενος προς Αθήνα, είδα μηχανήματα στα δεξιά μου(βόρεια είσοδος δεύτερης σήραγγας) αλλά δεν διέκρινα εργάτες και κινητικότητα.
Τέλος, εκτεταμένες εργασίες επιδιόρθωσης του οδοστρώματος γίνονται μεταξύ του κόμβου της Σπάρτης και της Νεστάνης στο ρεύμα προς Κόρινθο. |
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 6:11 pm Post subject: |
|
|
Ποια νέα και ποια δεύτερη σήραγγα Αρτεμησίου εννοείς? Η παλιά σήραγγα δηλ ο δεξιός κλάδος της Αρτεμησίου προς Κόρινθο είναι κλειστός αυτές τις μέρες για εργασίες συντήρησης, αλήθεια από πού περάσατε? Ο αριστερός κλάδος πρέπει να χει φτάσει τώρα σε διάνοιξη γύρω στα 700-800μ. Τη Νεοχωρίου εννοείς? Δηλ το πήρανε θερμά τελικά έχει μπει το νερό στ'αυλάκι στο έργο αυτό? γιατί στα άλλα μάλλον λειψυδρία έχουμε. Στο Καλογερικό μήπως είδες τίποτα? |
|
Back to top |
|
|
losada7 Moderator
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω την λεπτομερή γεωγραφία της περιοχής αλλά εάν σαν σήραγγα Νεοχωρίου εννοείς αυτήν που θα κόβει τις δύο τεράστιες στροφές που έχει μετά(όπως πάμε για Κόρινθο) την σήραγγα του Αρτεμησίου, τότε ναί !
Αν έχεις περάσει από τον δρόμο αυτό, μία εκ των παρατεταμένων στροφών των περίπου 100 μοιρών, είναι αυτή στην οποία υπάρχου δύο μεγάλοι μεταλλικοί πυλώνες κινητής τηλεφωνίας με κεραίες !
Ξέρω πολύ καλά που ξεκινάνε και που τελειώνουν οι δύο σήραγγες του Αρτεμησίου οπότε αυτό το τεράστιο τσιμεντένιο ημικύκλιο που είδα μετά τις παλιές σήραγγες και πριν τις δύο τεράστιες επικίνδυνες στροφές δεν μπορεί να είναι παρά μία νέα σήραγγα. Αυτό που δεν επεσήμανα είναι το που θα καταλήγει η νέα σήραγγα από την βορεινή πλευρά των ορεινών όγκων που θα παρακάμπτει.
Ως δεύτερη σήραγγα του Αρτεμησίου εννοώ την δεξιά όπως ανεβαίνουμε από Νεστάνη προς Κόρινθο. Μόλις αντιλήφθηκα από τα λεγόμενα σου, ότι η δεξιά έχει λειτουργήσει μετά το καλοκαίρι και εγώ δεν το θυμόμουν !! Δυστυχώς η τελευταία φορά που πέρασα από την περιοχή του Αρτεμησίου ήταν το καλοκαίρι οπότε υπέθεσα ότι οι κίτρινες πινακίδες ήταν για τις εργασίες που θα λειτουργήσουν για πρώτη φορά την σήραγγα και όχι για την συντήρηση της(αφού έχει ήδη λειτουργήσει) όπως λες.
|
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 767
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 12:52 pm Post subject: |
|
|
Losada 7
Μας μπερδεψες ! Η σύραγγα στο Αρτεμήσιο είναι μια και η διπλανή της αν και ειχε παντα διαμορφωμενα στομια δεν ειχε κατασκευαστει ποτε και κανεις δεν την εχει χρησιμοποιησει μεχρι τωρα Εχει ξεκινησει η κατασκευή απο το Μωρεα με το εργο Παραχωρησης.
Λογικά οπως κατευθυνεσαι προς Κορινθο πρεπει να ειδες τις συραγγες στο Νεοχώρι που κατασκευαζονται τωρα από το μηδεν.
Μηπως ειδες εαν ξεκινησαν και οι επομενες συραγγες (αντι για την γεφυρα που ελεγαν αρχικά να κανουν) μετα τις κεραιες? |
|
Back to top |
|
|
JIMMARAS Junior Member
Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Apr 24, 2008 10:56 pm Post subject: |
|
|
Ορίστε και τέσσερις φωτό απο την Α/Δ Μεσορόπης ....όλα τελειωμένα(περίπου για 10-12 χιλ) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και προσοχή στους δρόμους...
|
|
Back to top |
|
|
Beethoven Stadium Expert
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Apr 25, 2008 2:39 am Post subject: |
|
|
Πωω αστέρι, κι εσύ Τζιμμάρα αλλά και η μεσόγεια, από καιρό το υποθέσαμε ότι ένα μεγάλο τμήμα της μεσόγειας κοντεύει να τελειώσει, στο τουρνέ με τον corfu περπατήσαμε γύρω στα 20 χλμ έτοιμα προς ασφαλτόστρωση και να τώρα που είναι έτοιμα, αν όχι όλα ένα μεγάλο τμήμα, corfu πώς το βλέπεις θα την έχουμε όλη τη μεσόγεια τέλος του έτους? Την περισσότερη πάντως σίγουρα. Όπως φαίνεται και στις φωτό αυτές με την άσφαλτο πολύ πλάτος έκαναν στο δρόμο παρόλο που δεν ασφαλτοστρώθηκε όλο, γιατί άραγε? |
|
Back to top |
|
|
|