View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 2:48 pm Post subject: |
|
|
@Prevezanos
Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Σε παρακαλώ όμως να γράφεις με ελληνικό αλφάβητο για να είναι ευανανάγνωστα τα ποστ σου.
Στην ενότητα "Σχετικά με το stadia.gr" υπάρχει ο κανονισμός λειτουργίας του φόρουμ.
Άπαντες σου εύχονται καλά posts.  |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 3:37 pm Post subject: Greeklish |
|
|
ακατάλληλο για το thread, δεν ήξερα που να το ποστάρω αλλα διευκολύνει τους περισσοτερους εκτος Ελλάδας για να μπορούν να συμμετάχουν.
στην εξής σελίδα γίνονται αυτόματα τα greeklish γνήσια Ελληνικά
http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 10:29 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικά αφιερωμένο στους τρελλουσ των αυτοκινητοδρόμων από το ξαδερφάκι τους των ουρανοξυστών:
Από καρτ ποστάλ που βρίσκεται ακόμα στο περίπτωρο μπροστά από τα McDonald's στο Σύνταγμα:
Η διασταύρωση Ποσειδώνος, Κηφισού και Εθνάρχου Μακαρίου
Δεν άντεξα να μην την πάρω, ελπίζω να σας αρέσει. Click στο thumbnail για τα περαιτέρω...
 |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 5:44 am Post subject: |
|
|
Πραγματικά πολύ ωραία. Ωραία η φωτογραφία αλλά πολύ πιο ωραίος ο κόμβος.
Ελπίζω κάποια στιγμή να βρούμε κάποια νυχτερινή με μεγάλο χρόνο έκθεσης, ώστε να αποτυπώνεται το "φωτεινό ποτάμι" που παράγεται από τα κινούμενα οχήματα. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:22 am Post subject: |
|
|
Στη ελευθεροτυπια σημερα στα οικονομικα ,μια δημητρα καδδα ,θαβει τους καινουριους δρομου,οτι είναι κερδος μονο για τις κατασκευαστικες και ελαχιστα για τους πολιτες ,ότι είναι οι ακριβοτεροι και λιγοτερο αποδοτικοι στην ευρωπη...Ένα θετικο δεν βρηκε!Μονο απο αυτο φαινεται ότι είναι βαλτη ........
Last edited by Agg3los on Sun Apr 13, 2008 3:25 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 11:37 am Post subject: |
|
|
Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό...
Όποιος δεν θέλει να τους χρησιμοποιήσει μπορεί κάλλιστα να μην το κάνει! Δεν τον τον υποχρεώνει κανείς.
Ας είναι καλά οι Παλιές Εθνικές Οδοί.
Έλεος πια, μια ζωή γκρίνια εμείς οι έλληνες! 
Last edited by Stavros86 on Sun Apr 13, 2008 3:34 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 3:05 pm Post subject: |
|
|
^ Δεν πάει ακριβώς έτσι. Αν είχαν δικαίωμα οι ιδιώτες να φτιάξουν δρόμους για δημόσια χρήση όπου θέλουν θα είχε λογική αυτό που λες. Αντίθετα όμως το κράτος παραχωρεί στους ιδιώτες ένα μονοπώλιο. Άρα μπορεί να έχει απαιτήσεις ο πολίτης που πληρώνει για αυτή την παραχώρηση. |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 3:09 pm Post subject: |
|
|
Αν και νομίζω ότι το άρθρο είναι στην Ελευθεροτυπία, εγώ εκεί το διάβασα τουλάχιστον, έχει σε ορισμένα σημεία δίκιο, όπως για παράδειγμα ότι όλα τα μεγάλα έργα τα κάνουν δυο-τρεις εταιρίες πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός και άρα να πληρώνουμε πιο πολλά χρήματα από άλλες χώρες για ένα ίδιας κλίμακας έργο. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 3:26 pm Post subject: |
|
|
Ελευθεροτυπία,μπερδευτικα, το διορθωσα......  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 3:48 pm Post subject: |
|
|
Το δημοσιεύμα της Ελευθεροτυπίας είναι απαραδεκτο και επιπλεον γραφει κοτσανες αφου βγαζει την Εγνατια οδο να εχει πιο χαμηλο κόστος κατασκευης σε σύγκριση με τους νεους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται απευθειας από τους ιδιωτες προφανως επειδη σε αυτούς υπολογιζει τα κοστη παραχωρησης σε βαθος χρονου και οχι μονο το καθαρα κατασκευαστικο κόστος. Ετσι περνα λανθασμενη εικονα στο κοσμο για εργολαβους κλεφτες απατεωνες κλπ (οχι πως δεν συμβαινει και αυτο αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν το εξεταζουμε). Το να ξεσηκωνεις μια ευρωπαικη εκθεση που εξεταζει αλλα πραγματα απο αυτα τα οποια θελεις να πεις και να την προσαρμοζεις στα δικα σου λεγομενα για να περασεις τη δικη σου αποψη ειναι ασχημο για εμενα.
Θα ήταν πολυ πιο εντιμο για την εφημεριδα εαν εκανε ενα πραγματικο ρεπορταζ και πηγαινε επι τοπου στα υποτιθεμενα εργοταξια των νεων αυτοκινητοδρομων για να δειξει οτι δεν κουνιεται τιποτα (εκτος του Τριπολη-Καλαματα γεια σου Πατριδα!) και επισης εαν εθετε απευθειας ερωτηματα στον υπουργο πως γινεται να χτισεις παραβιαζοντας μια ήδη εκδοθείσα οικοδομικη αδεια. Αλλα εκει το κανουμε ψιλογαργαρα. |
|
Back to top |
|
 |
spartakos New Member

Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 4:14 pm Post subject: |
|
|
Ο πολυδιαφημισμένος νόμος Σουφλιά που κατήργησε τον μαθηματικό τύπο είχε αποτέλεσμα? Ή και εδω έχουμε να κάνουμε με μία από τις πολλές εξυπνάδες της ΝΔ? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 4:18 pm Post subject: |
|
|
Ε καλά τώρα δεν το ξέρουμε σήμερα ότι η ελευθεροτυπία είναι λασπολόγα. Και τα έργα αυτά, τα συγκεκριμένα, που επείγονται και που δεν πάει άλλο, καλά κάνουν και τα παίρνουν μόνο λίγες εταιρείες γιατί πρόκειται για τις μεγαλύτερες και πιο έμπειρες εταιρείες και χώρια αυτού, καλά κάνουν και συμμετέχουν μεγάλες διεθνείς εταιρείες γιατί αν κάτσουμε να ασχοληθούμε με τις μικρές εταιρείες που καλά καλά δεν μπορούν να τελειώσουν έγκαιρα μια απλή οδοποιία νυχτώσαμε και τα έργα θα τελειώσουν το 2020. Υπάρχουν τόσα άλλα έργα που μπορούν να διεκδικήσουν δεν χρειάζεται να πάρουν και το Πάτρα-Τσακώνα.
Πώς δεν είχε αποτέλεσμα Σπάρτακε? Με το νέο νόμο δημοπρατήθηκαν πόσες φορές πολλαπλάσια έργα μέσα σε 3 χρόνια απ'ότι με τον παλιό νόμο σε μια δεκαετία, δηλ όλη η υπόλοιπη εγνατία (το 40% του έργου δηλ με τους κάθετους μαζί), το πέταλο Μαλλιακού κά. Και βέβαια όλα αυτά τα έργα έχουν ξεκινήσει και κάποια έχουν τελειώσει.
Άντε όμως να δούμε να τελειώνει και τίποτα άλλο, ρε corfu έχουμε κανά νέο? Μετράμε τις μέρες σαν τους φυλακισμένους, Ιωάννινα-Άραχθος 15 Μαϊου, τέλος καλοκαιριού το Νεοχώρι-Παραμυθιά. Μετά κάνουμε γκάλοπ ποιο θα παραδοθεί μετά. Σε προχωρημένο στάδιο όσο κι αν δεν το πιστεύουμε είναι το τμήμα ΑΚ Βενέτικου-διασταύρωση με εο γύρω στα 4 χλμ αν και στην ίδια φάση βρίσκεται μέχρι και τη σήραγγα Καρατζά δηλ άλλα 2 χλμ. Τώρα από και και πέρα δεν υπάρχει σαφής εικόνα γιατί αρχίζουν αλληλουχίες τεχνικών κλπ.
Μετά παίζει το τμήμα Στρυμόνας-Τούζλα γύρω στα 5 χλμ. Απ'τη μεσόγεια μπορεί άνετα να παίξει και μεγάλο τμήμα απ'τη σήραγγα Συμβόλου μέχρι πχ το Ποδοχώρι-Ακροπόταμο δηλ μέχρι τη μεγάλη γέφυρα που είναι γύρω στα 17 χλμ. που έχουν αρχίσει οι ασφαλτοστρώσεις. Το υπόλοιπο του Μέστη-Μάκρη υπολογίζεται κι αυτό αλλά δεν του δίνουμε πολύ σημασία γιατί είναι υπό βελτίωση και θα πρεπε να 'χε τελειώσει ήδη. Μετά πάμε σε τμήματα που θα παραδίδονται τέλος του έτους. Τι είναι πιο σωστό, να μετρήσουμε τμήματα που θα παραδοθούν το 2008 ή όχι, δεν ξέρω, έχουν μείνει τα δυσκολότερα και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει. Στη μαύρη λίστα σε κάθε περίπτωση είναι η γέφυρα Αράχθου, το Μέτσοβο-Παναγιά και όλη η υπόλοιπη αρκούδα, η γέφυρα Τ9-Τ11 μήκους 350μ στο Τ8-Περιστέρι! και τμήμα της μεσόγειας.
Last edited by Beethoven on Sun Apr 13, 2008 4:43 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
spartakos New Member

Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 5:18 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν έχουν δημοπρατηθεί περισσότερα έργα απο το 2004 και μετά. Νομίζω ότι τα ποσά του ΠΔΕ ως ποσοστό του ΑΕΠ είνα μικρότερα απότι πριν. Επίσης μικρότεροι είναι και οι ρυθμοί αύξησης του ΑΕΠ που εν πολλοίς εξαρτώνται από τις δημόσιες επενδύσεις. Και εκτός αυτών η στόχευση του νόμου ήταν τα φθηνότερα και όχι τα περισσότερα έργα. Συνεπώς η απορία μου για τα αποτέλεσματα της εφαρμογής του νόμου παραμένει αν και τα σημερινά δημοσιεύματα δίνουν μια απάντηση. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 7:45 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς spartake.
Κάποτε πρέπει να τελειώσει το παραμυθάκι με την "ανάπτυξη" στην Ελλάδα.
Να αφαιρέσουμε τις δημόσιες επενδύσεις (ουσιαστικά τα συγχρηματοδοτούμενα απ' τα ευρωπαϊκά κονδύλια έργα) να δούμε πότε ανταγωνιστικοί είμαστε, και επιτέλους, τι παράγουμε.
Γιατί αυτό θα συμβεί θέλουμε-δεν θέλουμε μετά το 2014 που τα κοινοτικά κονδύλια θα μειωθούν δραστικά ... |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 8:52 pm Post subject: |
|
|
Μια που έχουμε νέες τιμές στα διόδια στην Ελλάδα και η συζήτηση θα ανάψει στο κατά ποσο αυτά που πληρώνουμε αντιστοιχούν σε αυτό που μας προσφέρουν οι δρόμοι και οι συγκρίσεις στο τι γίνετε αλλου είναι αναπόφεκτες....έκανα μια.... βόλτα στο Google ψάχνοντας για το τι ισχύει στους γείτονες μας (και λίγο παραπέρα) σχετικά με τις τιμές των διοδίων... και βρήκα αυτές τις δυο ιστοσελίδες η μια στα Γερμανικά και η άλλη στα Ιταλικά, δυστυχώς στα Ελληνικά δε βρήκα που μπορεί κάποιος να υπολογίσει τις τιμές των διοδίων.
http://www.avd.de/index.php?id=596
http://www.autostrade.it/
Φαρμάκι οι τιμές στην Ιταλία ας πούμε...ενώ Τσεχία,Ουγγαρία και άλλες χώρες της περιοχής πληρώνεις 6-7€ για 10 μέρες και έχεις.....απεριόριστες διαδρομές για το διάστημα αυτό!!!!
Αυτά προς το παρόν. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 9:33 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζετε ότι ξεφεύγετε λιγάκι ...εδώ μιλάμε για τα κατασκευαστικά...αντί να λέμε δόξα σοι ο Θεός που υπάρχουν δυό τρεις σοβαρές εταιρείες, τις θέλουμε όλες στο παιχνίδι για να ταλαιπωριόμαστε βλέπε Μεσοχωρίτη ΑΕΓΕΚ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΜΗΧΑΝΙΚΗ...
Το ξέρετε ότι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ σε έργο που ήδη έπρεπε να παραδώσει παραλιακή εγνατία τώρα κάθεται και ξύνει την άσφαλτο που η ίδια πέρασε πέρσι γιατι τον έκανε το δρόμο σαν τα μούτρα της...
Χίλιες φορές ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΑΒΑΞ (να χουμε και μεις κάτι να λέμε) κι ας τα κονομάνε...
Αν βλέπατε πως δουλεύει εταιρεία με εταιρεία άλλα θα λέγατε... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 10:51 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τα έργα πριν και μετά το 2004, για τα πρώτα έχω να πω ότι ήδη έχουν περάσει στην ιστορία και ο καθένας τα αξιολογεί όπως νομίζει. Για μένα π.χ.που πηγαινοέρχομαι Πρέβεζα σημαίνουν 40 λεπτά minimum το Ριο-Αντίριο και 20 λεπτά η κακιά Σκάλα, που σε μέρα αιχμής (γιορτές) μπορεί να σημαίνουν εώς και τρεις ώρες.( η και πολύ παραπάνω).
Για τα έργα μετά το 2004απλά περιμένω να ξεκινήσουν γιατί ούτε στο Πάτρα Κόρινθος, ούτε στην Ιόνια Οδό έχω δει μπουλντόζα (παρα μόνο στην παράκαμψη Αγρινίου που κατ' εμένα έπρεπε να είχε τελειώσει όχι μόνο από την πρώτη κυβέρνηση της Ν.Δ. αλλά και από την προηγούμενη του ΠΑΣΟΚ).
Όπως λένε ο Σουφλιάς κατόρθωσε να κάνει όλη την Ελλάδα να μιλάει για τα έργα που ξεκινάνε, δυστυχώς όμως έχει περάσει μια τετραετία και μισός χρόνος και η περιβόητη μπουλντόζα δεν έχει ζεσταθεί ακόμα... Μήπως σας θυμίζει η ιστορία τις μακέτες του Λαλιώτη?
Εν ολίγοις αυτό που με εξοργίζει είναι ότι δεν μπορώ να διανοηθώ ότι και φέτος το Πάσχα όταν θα βγω στην Εθνική και περάσω την Κόρινθο, θα περιμένω πάλι περίπου μισή ώρα στα διοδια με τα τρια ταμία, γιατί κανείς δεν σκέφτηκε να προωρήσει τόσα χρόνια την Εθνική οδό ακόμα 8 χλμ. Η έστω να μετακινήσει τα διοδια στο τμήμα που έχει πολλές λωρίδες. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 11:45 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Όπως λένε ο Σουφλιάς κατόρθωσε να κάνει όλη την Ελλάδα να μιλάει για τα έργα που ξεκινάνε, δυστυχώς όμως έχει περάσει μια τετραετία και μισός χρόνος και η περιβόητη μπουλντόζα δεν έχει ζεσταθεί ακόμα... Μήπως σας θυμίζει η ιστορία τις μακέτες του Λαλιώτη?
|
Ευτυχώς όχι δεν έχει καταφέρει να μας θυμίσει το Λαλιώτη κι εύχομαι να μην τον θυμηθούμε άλλο με όποιον τρόπο. Η Ελλάδα μιλάει φυσικά για τα έργα που ΘΑ ξεκινήσουν γιατί απλά προβλέπεται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο επιτέλους να ξεκινήσουν. Πέρα απ'τις καθυστερήσεις έστω και μεγάλες το ότι τα έργα μελετήθηκαν, δημοπρατήθηκαν και μετά από 40 κύματα υπογράφησαν οι συμβάσεις απέχει πολύ απ'το τίποτα. Έχουμε μια εγγύηση ότι κάποια στιγμή στο προσεχές διάστημα κι ας μην ξέρουμε πότε θα ναι αυτό κι ας βρίζουμε εμείς μες τον εκνευρισμό μας τα έργα ΘΑ γίνουν, απ'το να μην ξέρουμε αν το έργο αυτό καθεαυτό προβλέπεται να υπάρξει κι ας είναι αναγκαίο. Και βέβαια η Ελλάδα δε μιλάει μόνο γι'αυτά αλλά και για τη μαύρη εγνατία που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο άντε και καμιά καθυστέρηση μερικών μηνών και όχι δεκαετιών θα τελειώσει οσονούπω, μιλάμε για τα δυσκολότερα τμήματά της, για το μετρό Θεσνίκης κλπ. Φυσικά σε όλα τα έργα υπάρχουν δυσκολίες γιατί θα αναφερθείτε τώρα μερικοί στο μετρό Θεσνίκης. Ας περάσουν 10 χρόνια και με το Σουφλιά και μετά ας κάνουμε απολογισμό. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 12:06 am Post subject: |
|
|
Σχετικά με το νέο νόμο Σουφλιά υπάρχουν θετικά και αρνητικά σημεία.
Το πιο θετικό και πιο σπουδαίο είναι αυτό που επισήμανε και ο φίλος Μπετώβεν. Το ότι μέσα σε 4 χρόνια δημοπρατήθηκαν, δηλαδή ξεκόλησαν όλα τα έργα. Με τον παλιό νόμο (μαθηματικό τύπο) ο Σημίτης περίμενε πότε θα τελειώσει τα έργα στις προηγούμενες εργολαβίες ο Μπόμπολας για να του αναθέσει τις επόμενες. Έτσι πολλά εργα περίμεναν επί χρόνια τη σειρά τους. Αυτό είναι που ο Σουφλιάς κατάφερε να αλάξει και να δημοπρατήσει όλα τα έργα μέσα σε λίγα χρόνια.
Πάμε τώρα στα αρνητικά του.
Με τον νέο λοιπόν νόμο μπήκαν και άλλες μικρότερες εταιρείες με πολλά πολλά προβλήματα. Δώσανε μεγάλες μα πολύ μεγάλες εκπτώσεις της τάξεως μέχρι και 38% κατά τη γνώμη μου εν γνώση τους για να πάρουν τα έργα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά στην υλοποίησή τους. Βλέπε ΑΕΓΕΚ στη γέφυρα Αράχθου. Με την έκπτωση που έχει δώσει στο συγκεκριμένο έργο μετά βίας θα τελειώσει τον ενάμιση κλάδο. Ως αποτέλεσμα λοιπόν είναι να έχουμε πάλι καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα και κατά συνέποια στις παραδόσεις.
Βεβαια τα λεφτά των εκπτώσεων οι εταιρείες πάλι θα τα πάρουν, γιατί θα γίνουν συμπληρωματικές δημοπρατήσεις των ίδιων έργων στις ίδιες εταιρείες για να τα τελειώσουν. Βλέπε ΑΕΓΕΚ στη σήραγγα Δρίσκου με τη σήραγγα εκκαπνισμού. Βλέπε 'Ακτωρα στην Τ8 μετά την ΑΕΓΕΚ για να την τελειώσει κλπ.
Την ΑΕΓΕΚ τη χρησιμοπειώ τυχαία ως παράδειγμα γιατί είναι στα έργα της Ηπείρου που τα παρακολουθώ και τα γνωρίζω καλύτερα.
Συμπέρασμα.
Καλύτερος ο νόμος Σουφλιά για γρήγορες και καθαρές αναθέσεις, αλλά ίσως να χρειάζεται περισσότερος έλεγχος στο άνοιγμα των προσφορών για την πραγματική υλοποίησή τους. Πως θα γίνει αυτό ας απαντήσουν οι ιθύνοντες που γνωρίζουν κάποια πράγματα καλύτερα από εμάς. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 8:58 am Post subject: |
|
|
Corfu
Επι Σημίτη τα έργα τα έπαιρνε ο Μπομπολας (ΕΛΤΕΧ ΑΚΤΟΡ) βλέπε Αττική Οδό, Γέφυρα Ριου Αντιριου, Σύρραγγες Εγνατίας οδού στην Καστανιά και στο Μετσοβο και παει λεγοντας. Επί Καραμνλή πάλι ο Μπόμπολας τα παίρνει, βλέπε εργα παραχωρησης Τρίπολη Καλαματα, Κορινθος Τσακωνα, Μαλιακος Κλειδι, Υποθαλασσια Θεσσαλονικης αλλά και δημοσια εργα όπως Συραγγες ΟΣΕ, Σύραγγες Εγνατιας στο Γιαννενα Παναγια και παει λέγοντας ....
Μαλλον κάτι δεν παει καλά με το συλογισμό που βαζεις σχετικα με το νομο του Σουφλια για τα έργα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 9:42 am Post subject: |
|
|
Μάλλον δεν έγινα κατανοητώς. Σαφώς και τώρα παίρνει έργα ο Μπόμπολας, απλά πρώτα δεν γινόταν οι διαγωνισμοί γιατί όπως καταλαβαίνεις ο Μπομπολας δεν είχε και καμιά εταιρεία κολοσσό για να μπορέσει να τα αναλάβει όλα μαζί. Τελείωνε λοιπόν κάποια από τις προηγούμενες εργολαβίες και στήνανε νέο διαγωνισμό για άλλα και ούτο καθεξής. Φυσικά τις εργολαβίες τις έπαιρνε κάτω από το τραπέζι.
Αυτό ήθελα να πω και όχι ότι τώρα ο Μπόμπολας δεν παίρνει άλλα έργα. |
|
Back to top |
|
 |
spartakos New Member

Joined: 12 Aug 2004 Posts: 21
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 12:23 pm Post subject: |
|
|
Για το αν είχαν κολήσει τα έργα στην εποχή της προηγούμενης κυβέρνησης έιχε να κάνει και με τα τεράστια κονδύλια που απαιτούσαν τα ολυμπιακά έργα. Και φύσικα πάντα η κατασκευαστική ικανότητα ενός κλάδου οπως του κατασκευαστικού δεν είναι απεριόριστη.
Μπορούμε να υποθέσουμε ότι ο Σημίτης είχει καλύτερο έλεγχο της κυβέρνησης του και δεν εξάγγέλονταν έργα για λόγους πρεστίζ του εκάστοτε υπουργού χώρις μια συνεννόηση.
Τώρα για τις εκπτώσεις τι νόημα έχει να τα λέμε όταν προηγήθηκε η μεγάλη μειώση των φορολογικών συντελεστων των ΑΕ και οι πολλαπλές ρυθμίσεις των εργοδοτικών εισφορών. Δηλάδη τα χρήματα πάλι επιστρέφουν στις εταιρίες.
Ο σχεδιάσμός και ο οραματισμός των μελλοντικών έργων είναι αυτός ακριβως της προ του 2004. (Ε65 -Ιόνιος κλπ). 4 χρόνια μετά η πρόοδος στους νέους άξονες και στον ΠΑΘΕ δεν νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί σημαντική.
Το resume μάλλον λιγότερα και ακριβότερα. |
|
Back to top |
|
 |
|