 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 10:06 pm Post subject: |
|
|
Κάπου διάβασα ότι στην Κλόκοβα θα κατασκευαστεί μια σήραγγα όχι βέβαια 3 χλμ. καθώς και άλλη μια 500μ μήκους, πριν το βουνό στο ύψος της Μακύνειας για την προστασία του αρχαιολογικού χώρου, τώρα ποια λύση θα επιλεγεί δεν ξέρω λεπτομέρειες, βέβαια λογικό είναι ο συνδυασμός και των δύο.
Στα πλάγια της Κλόκοβας υπάρχει ένα σημείο που το βουνό έρχεται σχεδόν κάθετα μέχρι τη θάλασσα από μεγάλο ύψος, και στην παλαιό εο τα βράχια πετάγονται σχεδόν μεσ' το δρόμο, εκεί είναι πιθανόν να κάνουν μια μικρή σήραγγα μπορεί και μερικών εκατοντάδων μέτρων όπως το κοίταξα λίγο και στο google earth, μετά απ'την αρχή του βουνού μέχρι εκεί η κλίση δεν είναι και τόσο μεγάλη που πιθανόν θα βγαινε και χωρίς γέφυρα αλλά με τοίχους αντιστήριξης, λέμε τώρα πιθανά σενάρια. Αν είναι έτσι εντάξει, αλλά μία ημιγέφυρα θα ήταν πιο εύκολη σε τέτοιο σημείο από μια σήραγγα? Αλλά η θέα βέβαια θα είναι φοβερή, δεν θα χα πρόβλημα να έφτιαχναν και "μπαλκόνι" στην Κλόκοβα . Ας ξεκινήσουν τέλος πάντων κι ας βγάλουν τα μάτια τους τι θα κάνουν.
Αμάν ρε corfu τι θα γίνει με την πάρτυ σου? μήπως είσαι στη μαφία του ΥΠΕΧΩΔΕ? Ο Γούλας πολύ μασημένα μίλαγε και δε μας αρέσει πολύ, εκτός και έχει προβλήματα ομιλίας . Για τη γέφυρα Αράχθου κρίμα γιατί όντως πήγαινε καλά μέχρι στιγμής, αλλά τώρα που αρχίζει και το 7ο βάθρο, που δεν θα ναι διόλου μικρό, γύρω στα 60μ ψηλό, δε φαίνεται να τελειώνει μέχρι το τέλος του έτους. Χώρια αυτό, το κατάστρωμα επάνω στον έναν κλάδο μόλις ξεπέρασε το 50%, έχει πολύ δουλειά ακόμα. Και εκτός αυτού το θέμα είναι αν θα είναι έγκαιρα έτοιμες οι προσβάσεις.
Για το Τ8-Περιστέρι δεν πειράζει καθόλου αν δεν είναι έτοιμη μια γέφυρα, το τμήμα φαίνεται απ'τις αεροφωτογραφίες σε προχωρημένο στάδιο, τη στιγμή που η δύσκολη δουλειά ήταν η σταθεροποίηση της περιοχής, έτοιμα πολλά επιχώματα και η Τ10 πάει πολύ καλά. Τα ανοίγματα φαίνεται να ναι της τάξης των 45-50μ δηλ γίνεται και με δοκούς, αλλά θυμίζει λίγο και προωθούμενο φορέα ή κινητό ικρίωμα δεν ξέρω ακριβώς, όπως στη νέα γέφυρα Αξιού στην παραλλαγή της σιδ. γραμμής στο Πολύκαστρο-Ειδομένη. Ότι και να ναι είναι εφικτό να τελειώσει έγκαιρα.
Το προσέξατε αυτό? Η γέφυρα Μετσοβίτικου ο ένας κλάδος! Δηλ θα το πάνε έτσι προκειμένου να δώσουν και κάτι απ'το τμήμα αυτό, δηλ μόνο ο ένας κλάδος. Όντως μέχρι την Παναγιά προηγείται ήδη ο ένας κλάδος και δεν είναι αδύνατο να τελειώσει ο αριστερός μέχρι το τέλος του 2008, δηλ Ανήλιο, Μετσοβίτικος, Μέτσοβο και μετά πάνω κάτω τα άλλα τεχνικά από κει σήραγγες και γέφυρες ο ένας κλάδος είναι σχεδόν έτοιμος, λίγο τα χωματουργικά υστερούν. Οπότε δόθηκε κι αυτό το τμήμα με... μια μικρή εκρεμμότητα . Ας είναι κι έτσι.
Να μετρήσουμε λοιπόν τις εκρεμμότητες μέχρι το 2008: Σ2 στην Αγ. Αναστασία, Τ9-Τ11, δεξιός κλάδος στο Μέτσοβο-Παναγιά, για ότι απομένει απλά δεν το βλέπουμε δηλ γέφυρα Αράχθου, Καφέ Αρκούδα κλπ. Στην καφέ αρκούδα τα τεχνικά δηλ είναι πολλά, χαμός γίνεται. corfu το τμήμα Παναγιά-Αγ. Παρασκευή όντως θα μπορούσε να βρίσκεται πιο μπροστά απ'τα άλλα όπως μας είπε εκείνος στη Μηλιά κοντά, αν σκεφτείς ότι η σήραγγα Παναγιάς είναι σχεδόν έτοιμη, η Γ2 επίσης, η Γ1 δεν έχει πολύ δουλειά ακόμα αλλά είναι και ο κόμβος στη μέση, η σήραγγα Συρτού θέλουμε να ελπίζουμε ότι σα σήραγγα όπου να ναι θα τελειώσει κι αυτή και μετά μένει η άλλη Γ2, χωματουργικά ούτως ή άλλως δεν έχουν, εκτός δηλ πριν τη γέφυρα αυτή, που όπως φαίνεται στις αεροφωτ. βρίσκονται σε εξέλιξη.
Από κει κι έπειτα τα τεχνικά είναι πολλά σε αριθμό και ημιτελή. Ποιος το γραψε δε θυμάμαι σχετικά με τη Γ4 αν θυμάμαι και το όνομα σωστά, τα βάθρα της δε βρίσκονται στην αρχή αλλά έχουν τελειώσει, είναι κοντή γέφυρα δεν πάει παραπάνω . Για να δούμε όμως τι θα γίνει και μ'αυτά τα τμήματα. Σχετικά με τις σήραγγες παρατήρησα το ευχάριστο ότι τα στόμια είναι έτοιμα, εκτός απ'τη σήραγγα Παναγιάς και Συρτού. Ελπίζω οι σκυροδετήσεις των σηραγγών να έχουν επίσης τελειώσει. Μετά δε μένουν και πολλές δουλειές. Κάνε κάτι ρε Σουφλιά να τελειώνει γρήγορα.
ΥΓ. corfu πώς σου φαίνεται τώρα βάζω αρκετές παραγράφους??
Last edited by Beethoven on Fri Mar 28, 2008 2:32 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 11:58 pm Post subject: |
|
|
Παρένθεση: Την Κλόκοβα όπως την αναφέρετε την ξέρω σαν παλιοβούνα και νομίζω όποιο ντόπιο και να ρωτήσετε παλιοβούνα θα σας την πει.Για την ακρίβεια πρώτη φορά την ακούω να ονομάζεται έτσι. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 12:08 am Post subject: |
|
|
Και εγω Παλιοβουνα την ξέρω..... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 28, 2008 1:05 am Post subject: |
|
|
Το pdf αναφέρει και τρίτο όνομα, πάντως το ίδιο εννοούμε. Σχετικά την Τ8.1 και Τ8.2 πριν τη γέφυρα Αράχθου κατασκευάζουν βάθρα (9 φαίνονται αλλά λείπει σίγουρα και ένα 10ο) από 3 κολόνες το καθένα, είπες corfu ότι ο ένας κλάδος θα ναι γέφυρα και ο άλλος επίχωμα, αλλά μήπως τα βάθρα αυτά αφορούν και τους δύο κλάδους μαζί? Σύμφωνα με την αεγεκ εκεί η Τ8.1-Τ8.2 ο έξω κλάδος θα χει μήκος 320μ και απ'ότι φαίνεται θα ναι ενωμένες γέφυρες δηλ μία, στον αριστερό κλάδο που στο σύνολο οι δύο γέφυρες Τ8.1 και 2 θα πρέπει να ναι 260μ, ή θα φτιαχτούν 2 χωριστές γέφυρες με επίχωμα ενδιάμεσα, άρα τα βάθρα του αριστερού κλάδου δεν έχουν ακόμα κατασκευαστεί, ή ο αριστερός κλάδος θα έχει το ίδιο μήκος με τον δεξιό και θα βρίσκεται στα βάθρα που έχουν ήδη κατασκευαστεί. Και μετά από κει μέχρι το ακρόβαθρο της γέφυρας Αράχθου είναι 100μ που ανήκουν στην εργολαβία της γέφυρας Αράχθου δηλ πάλι στην ΑΕΓΕΚ.
Και να πω και μερικές εντυπώσεις μου απ'το ταξίδι μου απ'την Κομοτηνή στη Θεσνίκη σήμερα περνώντας δίπλα απ'τον κάθετο προς Προμαχώνα, βασικά δεν προλάβαινα να κάνω ανταπόκριση με το λεωφορείο στις Σέρρες, αλλά η κάτω διάβαση στο ύψος των Σερρών είναι έτοιμη, δηλ γέφυρα με τη σιδηροδρ. να περνάει από κάτω, άλλες λεπτομέρειες δεν είδα γιατί κοιμόμουν κι όλας αλλά ενδιαφέρον είναι ότι κάνουν έργα σε μεγάλο μήκος για τη σιδηροδρομική γραμμή, δηλ μετά το Σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά έχουν κάνει διαπλάτυνση, μάλλον θα στρώσουν νέα γραμμή δίπλα, και απ'το Κιλκίς και μετά υπάρχει νέα χάραξη, στην αρχή με αρκετές καμπύλες, μετά έρχεται δίπλα στην παλιά γραμμή με διαπλάτυνση και αμέσως μετά έχουν στρώσει και τις ράγες σε μήκος πολλών χιλιομέτρων. Τα 'γραψα εδώ αυτά τέλος πάντων, πάλι πολλοί θα το διαβάσουν . |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 12:12 am Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Γεια σας κι από μένα.Πρώτη φορά γράφω στο forum. Αν γίνεται κάποιος να με ενημερώσει για το πώς γίνεται το "ανέβασμα" φωτογραφιών στο forum. |
Σε συνέχεια αυτού που σου έγραψε ο corfu για το photobucket, δες και ένα σχετικό topic με οδηγίες, σε περίπτωση που έχεις κάποια απορία: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=587. Καλωσήλθες και από εμένα  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 4:43 pm Post subject: |
|
|
Με πρόλαβες corfu ...,Μόνο χθές η ΑΕΓΕΚ είχε πτώση 12,5%.Ούτε 100 ΔΡΧ(0.2 δεν πιάνει η μετοχή της ...με τους ινδούς τι γίνεται?? |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Mar 29, 2008 11:16 pm Post subject: |
|
|
Οι τράπεζες (Alpha Bank και Πειραιώς) θεωρούν "λυθείσα την τριμερή συμφωνία αναδιοργάνωσης υποχρεώσεων". Κατά συνέπεια DS Construction και Ινδοί τέλος.
Αναρρωτιέμαι τι θα γίνει με τα έργα της ΑΕΓΕΚ ...  |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 1:55 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Και να πω και μερικές εντυπώσεις μου απ'το ταξίδι μου απ'την Κομοτηνή στη Θεσνίκη σήμερα περνώντας δίπλα απ'τον κάθετο προς Προμαχώνα, βασικά δεν προλάβαινα να κάνω ανταπόκριση με το λεωφορείο στις Σέρρες, αλλά η κάτω διάβαση στο ύψος των Σερρών είναι έτοιμη, δηλ γέφυρα με τη σιδηροδρ. να περνάει από κάτω, άλλες λεπτομέρειες δεν είδα γιατί κοιμόμουν κι όλας αλλά ενδιαφέρον είναι ότι κάνουν έργα σε μεγάλο μήκος για τη σιδηροδρομική γραμμή, δηλ μετά το Σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά έχουν κάνει διαπλάτυνση, μάλλον θα στρώσουν νέα γραμμή δίπλα, και απ'το Κιλκίς και μετά υπάρχει νέα χάραξη, στην αρχή με αρκετές καμπύλες, μετά έρχεται δίπλα στην παλιά γραμμή με διαπλάτυνση και αμέσως μετά έχουν στρώσει και τις ράγες σε μήκος πολλών χιλιομέτρων. Τα 'γραψα εδώ αυτά τέλος πάντων, πάλι πολλοί θα το διαβάσουν . |
Δεν θυμάμαι αν το έχουμε πει στα σιδηροδρομικά. Από Θεσσαλονίκη μέχρι Στρυμόνα θα γίνει ριζική ανακαίνιση επιδομής σε τμήματα με επιδομή του 70, του 80 αλλά δυστυχώς και σε κάποια πριν το Κιλκίς στρωμένα μόλις το 90κάτι αλλά με κακή ποιότητα. Παράλληλα στην υφ. γραμμή ή στη ζώνη παλαιότερης χάραξης που φυσικά είχε πιο πολλές καμπύλες στρώνεται προσωρινή γραμμή για να μη διακοπεί η κυκλοφορία των τρένων. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 2:01 pm Post subject: |
|
|
Είμαστε λίγο off-topic ή μου φαίνεται; |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 7:55 am Post subject: |
|
|
Για την ΑΕΓΕΚ:
Η συμφωνία με τους Ινδούς δεν προχώρησε. Το έλεγχο από εδώ και πέρα θα έχουν οι ελληνικές πιστώτριες τράπεζες. Πρόθεση τους είναι να "εξυγειανουν" την εταιρεια. Μένει να δούμε τι θα γίνει στα εργοτάξια. Συνεπώς οποιαδήποτε πληροφορία από Γέφυρα Αράχθου ή Μετρο Θεσσαλονικης, θα δείξει πως πάνε τα πράγματα.
Για την ΑΤΤΙΚΑΤ:
Λογικά η προφυλάκιση του διευθύνοντος συμβούλου δεν θα δημιουργήσει κανένα πρόβλημα δεδομένου ότι η εταιρεία ανήκει πλέον στο group της ΓΕΚ (ΤΕΡΝΑ). Για να δούμε. (Στον Ε-65 ξεκίνησε τίποτα ή ακόμα? μπαααα... Από τον άλλο μήνα και βλέπουμε) |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 11:29 am Post subject: |
|
|
Συγγνώμη για το προηγούμενο off topic , αλλά αν απαντούσα αλλού στο συνθέτη μας ίσως δεν θα έβλεπε τη διευκρίνιση.
Για να σας αποζημιώσω θα σας γράψω για την ταχεία λεωφόρο Κορωπίου - Λαυρίου, όπως την επιθυμεί ο κ. Σουφλιάς, που ως γνωστόν χτίζει και εξοχικό κοντά στην Ανάβυσσο. Ο άξονας αυτός είναι συνέχεια του τμήματος Σταυρού - Κορωπίου της οδού Σταυρού – Λαυρίου που είναι εθνικός οδικός άξονας (με αρ. 89 η παλιά ΕΟ και με αρ. Α6 ο αυτοκινητόδρομος "Αττική Οδός"). Η μελέτη αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο είχε ξεκινήσει πριν 20 χρόνια και μάλιστα κατά τμήματα είχε προωθηθεί σε στάδιο οριστικής μελέτης, όπως η Παράκαμψη Κερατέας, η Παράκαμψη Μαρκόπουλου και κάποιοι ανισόπεδοι κόμβοι στα Καλύβια. Κηρύχθηκαν μάλιστα τότε και οι απαλλοτριώσεις, αλλά δεν συντελέστηκαν παντού. Στη συνέχεια το 1ο τμήμα Σταυρού - Κορωπίου εντάχθηκε στον άξονα Ελευσίνας - Αεροδρομίου και πήρε άλλη πορεία μελέτης και υλοποίησης.
Είναι φανερό ότι υπάρχει πλέον ανάγκη αναβάθμισης του τμήματος Κορωπίου - Λαυρίου λόγω της ανάπτυξης της ΝΑ Αττικής και ειδικότερα του λιμένα Λαυρίου. Το ΥΠΕΧΩΔΕ όμως, αντί να ξεθάψει τις παλιές μελέτες και τις ταυτόσημες προβλέψεις των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων των οικισμών της περιοχής και του ΠΔ Χρήσεων Γης της Λαυρεωτικής και των Μεσογείων, αυτοσχεδιάζει:
Αντί να προχωρήσει στην υλοποίηση της επέκτασης του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο αεροδρομίου με ευρεία παράκαμψη του Μαρκόπουλου μέχρι τον κόμβο Ιππικού Κέντρου σύμφωνα με την εγκεκριμένη προ 20ετίας οριστική μελέτη, προώθησε τη μετατροπή της υφιστάμενης οδού Παιανίας - Μαρκοπούλου (που πρόχειρα διαπλατύνθηκε πριν τους Ολυμπιακούς σε 2+2 λωρίδες και στενούς παράδρομους) και στη συνέχεια της περιμετρικής οδού σχεδίου πόλεως Μαρκοπούλου και της παλιάς Λεωφ. Λαυρίου σε άξονα ταχείας κυκλοφορίας με την κατασκευή ενός ανισόπεδου κόμβου στην είσοδο του Μαρκόπουλου (Νεκροταφείο) και ενός ακόμα στην έξοδο (Ιππικό Κέντρο) καταργώντας όλες τις ενδιάμεσες αριστερές στροφές (Lidl, γήπεδο Μαρκό)! Ο 1ος ΑΚ αγνοεί την ανάγκη διέλευσης του προαστιακού από το σημείο εκείνο και ο 2ος αγνοεί τη μελλοντική απευθείας χάραξη αυτοκινητοδρόμου από ΑΚ Αεροδρομίου. Η προωθούμενη λύση διχοτομεί το σχέδιο Μαρκοπούλου που ήδη επεκτείνεται δυτικά σε νέα περιοχή και επιπλέον είναι επικίνδυνη, αφού περιλαμβάνει καμπύλες κλειστές για 70 χαω το πολύ, ενώ δεν έχει τη δυνατότητα μελλοντικής περαιτέρω διαπλάτυνσης σε 3+3 και ΛΕΑ. Σημειώνεται ότι στη συνέχεια και μέχρι το Θορικό Λαυρίου η χάραξη είναι χαλαρά για 120χαω. Ευτυχώς οι κάτοικοι και φορείς του Μαρκόπουλου εξεγέρθηκαν και, αφού σπαταλήθηκαν λεφτά και 2 χρόνια για τις μελέτες των κόμβων, υπάρχει ελπίδα να (ξανα)μελετηθεί η σωστή προέκταση του αυτοκινητόδρομου.
Μετά το Μαρκόπουλο το ΥΠΕΧΩΔΕ (γιατί άραγε αφού πρόκειται για επαρχιακή οδό) επισπεύδει την κατασκευή μιας πρόχειρης παράκαμψης των Καλυβίων προς Λαγονήσι/Ανάβυσσο με τη διαπλάτυνση ασφαλτόστρωση υφιστάμενου αγροτικού δρόμου 1+1 λωρίδων (με πολλές αδικαιολογητες "θλάσεις", ώστε να μην απαιτηθούν απαλλοτριώσεις) αντί να χαραχθεί εξ αρχής νέος άξονας 1+1 αλλά με τις σύγχρονες αρχές οδοποιίας. Για τη βιασύνη του ΥΠΕΧΩΔΕ λέγονται πολλά σε σχέση και με το εξοχικό του Υπουργού που αν δεν είναι βάσιμα τότε είναι τουλάχιστον μια ατυχής σύμπτωση.
Εδώ τέρμα η γκρίνια και συνεχίζουμε: Στα Καλύβια ίσως αναβιώσουν οι μελετηθέντες παλαιότερα ΑΚ. Στην Κερατέα μελετάται νέος ΑΚ στη διασταύρωση προς Δασκαλειό, οπότε θα αρθεί η περίεργη "βουτιά" που κάνει σήμερα ο δρόμος η οποία ήταν απαραίτητη για να παραμείνει σε α΄ φάση ισόπεδη η διασταύρωση αυτή. Η λεωφόρος θα ανυψωθεί για να περάσει από κάτω η επαρχ. οδός Κερατέας - Δασκαλειού/Κακής Θάλασσας.
Από Κερατέα προς Λαύριο μελετάται δίκτυο παράλληλων οδών για να μην επιτρέπεται η απευθείας είσοδος των παροδίων στη λεωφόρο. Ελπίζω να γίνει αν. κόμβος στο αναπτυσσόμενο νέο ΒΙΟΠΑ Κερατέας και πιο κάτω προς Βγέθι κλπ. λιμανάκια Κερατέας.
Τέλος προκηρύσσεται νέα μελέτη (υπήρχε από 20ετίας προμελέτη) για την παράκαμψη Λαυρίου προς Σούνιο που θα αρχίζει στο Θορικό στη συμβολή με την παλιά ΕΟ (η λεωφόρος σήμερα είναι εκεί υπερυψωμένη για να περάσει μελλοντικά από πάνω από την παλιά οδό). |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 3:30 pm Post subject: |
|
|
Μέσα στον πρώτο χρόνο θα κατασκευαστούν δύο επιπλέον μετωπικοί σταθμοί διοδίων, στο Μακρυχώρι και στο Κλειδί. Μετά τον πρώτο χρόνο ο υπάρχων σταθμός των Τεμπών θα μεταφερθεί βορειότερα, εκτός της περιβαλλοντικά ευαίσθητης κοιλάδας των Τεμπών, στην περιοχή του Πυργετού.
Tελικά επιβεβαιώνεται αυτή η πληροφορία. Δηστυχώς κι άλλες μπαριέρες στον αυτοκινητόδρομο. Γιατί ρε παιδιά μετωπικοί οι σταθμοί κι όχι πλευρικοί? Έτσι δεν είχαν πει πως θα γίνουν όπως και στιν Ιονία? |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:27 pm Post subject: |
|
|
Έχουμε τις νέες τιμές διοδίων στο Κόρινθος - Τρίπολη (2,90 ευρώ για τα ΙΧ) και στο Μεταμόρφωση - Σκάρφεια (2,75 ευρώ για τα ΙΧ).
http://www.capital.gr/news.asp?Details=476843
Βρε Jimmara τι γίνεται? Θα δούμε καμιά φωτογραφία από τη γέφυρα Νέστου? Με τον κόμβο Στρυμώνα έχουμε κάνα νέο? Εκτροπή, παράδοση... κλπ. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 11:18 am Post subject: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω γιατι να γίνουν αυτή τη στιγμή οι αυξήσεις. Γιατί να πληρώσουμε ρε παιδιά παραπάνω λεφτά από τα πρώτα διόδια, από την στιγμή όπου ο δρόμος είναι στο μεγαλύτερο μέρος του μια χαρά, και γιατί στα δεύτερα, από την στιγμή που ο δρόμος, ειδικότερα στην μεγάλη ευθεία στη Θήβα, είναι σαν χωράφι? Να μπεί η πρώτη μπολντόζα και μετά βάλτο μου και 10€. Αλλά προκαταβολικό καπέλωμα σε ιδιωτική εταιρία το θεωρώ απαράδεκτο, διότι υποτίθεται ότι "επενδύουν" για να βγάλουν κέρδη στο μέλλον. Δεν ειδα καμια Αττική Οδό να βάζει διόδια στο Χαλάνδρι για να περάσει μετά ο δρόμος απο εκεί... |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 12:39 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει ρε παιδιά, λογικό δεν είναι η αύξηση των ρύπων? |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 12:49 pm Post subject: |
|
|
Από χθες τη νύχτα μπορούμε όλοι να πετάμε πάνω από την Εγνατία στη Δωδώνη, τα Γιάννενα, το Λαγκαδά, το Στρυμόνα, την Ξάνθη, την Αλεξανδρούπολη και αλλού όχι με αεροπλανάκι, αλλά με το google earth που έκανε μεγάλη ενημέρωση. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι όλες οι αεροφωτογραφίες πολύ πρόσφατες. Επίσης μπορείτε να πετάξετε πάνω από την Καστοριά και να θαυμάσετε τον κάθετο άξονα προς Κρυσταλλοπηγή, πάνω από τον Αλμυρο,το Βελεστίνο, το Πολύκαστρο και τους Ευζώνους (ΠΑΘΕ), τη Λειβαδιά, το Πλατύ Ημαθίας, τη λίμνη Πολύφυτου, την οδό προς Ν. Μουδανιά, τη Λαμία πριν αρχίσουν τα έργα, τη νέα τ.Λίμνη Σμοκόβου κλπ. Καλές πτήσεις! |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
|
Kerkyra_thessaloniki wrote: | Εντάξει ρε παιδιά, λογικό δεν είναι η αύξηση των ρύπων? |
Και βέβαια είναι λογικό.
Το παράλογο είναι πως τόσα χρόνια προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο διάφοροι εργολαβόπληκτοι... |
|
Back to top |
|
 |
Kerkyra_thessaloniki Junior Member


Joined: 14 Jan 2008 Posts: 88
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 1:51 pm Post subject: |
|
|
Όντως ενημερώθηκε το google earth αν και λίγο παλιές οι φωτόγραφίες, κρίνοντας απο την εγνατία στην πεδινή! |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 1:52 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά,εκεί στη google ξέρουν τί κάνουν? Τί ανανέωση είναι αυτή? Στην Ιόνια Οδό δεν έχει γίνει καμιά ανανέωση.Έκαναν όμως στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου που είχε απαράδεκτη ανάλυση πριν. Παρ'όλα αυτά , η φωτογραφία που έχει είναι σίγουρα πανάρχαια,το λιγότερο 2 με 2,5 χρόνια πριν. Ότι νά'ναι ειλικρινά.
Μήπως απλά βελτίωσαν την ανάλυση της υφιστάμενης φωτογραφίας που είχαν τραβήξει μέσω δορυφόρου κάπου κάπως κάποτε? |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 2:01 pm Post subject: |
|
|
8 χρόνια πριν είναι σίγουρα.(το λιγότερο, τελικά ) |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 2:53 pm Post subject: |
|
|
Ναι, συγνώμη που δεν μας ρώτησαν για το πως θα φτιάξουν την δωρεάν υπηρεσία τους.  |
|
Back to top |
|
 |
passat New Member

Joined: 07 Feb 2008 Posts: 25
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 9:05 pm Post subject: |
|
|
Μήπως έχει κανεις κανένα χάρτη ή μπορεί να μαρκάρει στο google-earth
ποια θα είναι ακριβως η χάραξη της Ιόνιας οδού; |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|