stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 10:06 pm    Post subject: Reply with quote

Κάπου διάβασα ότι στην Κλόκοβα θα κατασκευαστεί μια σήραγγα όχι βέβαια 3 χλμ. καθώς και άλλη μια 500μ μήκους, πριν το βουνό στο ύψος της Μακύνειας για την προστασία του αρχαιολογικού χώρου, τώρα ποια λύση θα επιλεγεί δεν ξέρω λεπτομέρειες, βέβαια λογικό είναι ο συνδυασμός και των δύο.

Στα πλάγια της Κλόκοβας υπάρχει ένα σημείο που το βουνό έρχεται σχεδόν κάθετα μέχρι τη θάλασσα από μεγάλο ύψος, και στην παλαιό εο τα βράχια πετάγονται σχεδόν μεσ' το δρόμο, εκεί είναι πιθανόν να κάνουν μια μικρή σήραγγα μπορεί και μερικών εκατοντάδων μέτρων όπως το κοίταξα λίγο και στο google earth, μετά απ'την αρχή του βουνού μέχρι εκεί η κλίση δεν είναι και τόσο μεγάλη που πιθανόν θα βγαινε και χωρίς γέφυρα αλλά με τοίχους αντιστήριξης, λέμε τώρα πιθανά σενάρια. Αν είναι έτσι εντάξει, αλλά μία ημιγέφυρα θα ήταν πιο εύκολη σε τέτοιο σημείο από μια σήραγγα? Αλλά η θέα βέβαια θα είναι φοβερή, δεν θα χα πρόβλημα να έφτιαχναν και "μπαλκόνι" στην Κλόκοβα Smile . Ας ξεκινήσουν τέλος πάντων κι ας βγάλουν τα μάτια τους τι θα κάνουν.

Arrow Αμάν ρε corfu τι θα γίνει με την πάρτυ σου? μήπως είσαι στη μαφία του ΥΠΕΧΩΔΕ? Wink Ο Γούλας πολύ μασημένα μίλαγε και δε μας αρέσει πολύ, εκτός και έχει προβλήματα ομιλίας Rolling Eyes . Για τη γέφυρα Αράχθου κρίμα γιατί όντως πήγαινε καλά μέχρι στιγμής, αλλά τώρα που αρχίζει και το 7ο βάθρο, που δεν θα ναι διόλου μικρό, γύρω στα 60μ ψηλό, δε φαίνεται να τελειώνει μέχρι το τέλος του έτους. Χώρια αυτό, το κατάστρωμα επάνω στον έναν κλάδο μόλις ξεπέρασε το 50%, έχει πολύ δουλειά ακόμα. Και εκτός αυτού το θέμα είναι αν θα είναι έγκαιρα έτοιμες οι προσβάσεις.

Για το Τ8-Περιστέρι δεν πειράζει καθόλου αν δεν είναι έτοιμη μια γέφυρα, το τμήμα φαίνεται απ'τις αεροφωτογραφίες σε προχωρημένο στάδιο, τη στιγμή που η δύσκολη δουλειά ήταν η σταθεροποίηση της περιοχής, έτοιμα πολλά επιχώματα και η Τ10 πάει πολύ καλά. Τα ανοίγματα φαίνεται να ναι της τάξης των 45-50μ δηλ γίνεται και με δοκούς, αλλά θυμίζει λίγο και προωθούμενο φορέα ή κινητό ικρίωμα δεν ξέρω ακριβώς, όπως στη νέα γέφυρα Αξιού στην παραλλαγή της σιδ. γραμμής στο Πολύκαστρο-Ειδομένη. Ότι και να ναι είναι εφικτό να τελειώσει έγκαιρα.

Το προσέξατε αυτό? Η γέφυρα Μετσοβίτικου ο ένας κλάδος! Δηλ θα το πάνε έτσι προκειμένου να δώσουν και κάτι απ'το τμήμα αυτό, δηλ μόνο ο ένας κλάδος. Όντως μέχρι την Παναγιά προηγείται ήδη ο ένας κλάδος και δεν είναι αδύνατο να τελειώσει ο αριστερός μέχρι το τέλος του 2008, δηλ Ανήλιο, Μετσοβίτικος, Μέτσοβο και μετά πάνω κάτω τα άλλα τεχνικά από κει σήραγγες και γέφυρες ο ένας κλάδος είναι σχεδόν έτοιμος, λίγο τα χωματουργικά υστερούν. Οπότε δόθηκε κι αυτό το τμήμα με... μια μικρή εκρεμμότητα Wink . Ας είναι κι έτσι.

Να μετρήσουμε λοιπόν τις εκρεμμότητες μέχρι το 2008: Σ2 στην Αγ. Αναστασία, Τ9-Τ11, δεξιός κλάδος στο Μέτσοβο-Παναγιά, για ότι απομένει απλά δεν το βλέπουμε δηλ γέφυρα Αράχθου, Καφέ Αρκούδα κλπ. Στην καφέ αρκούδα τα τεχνικά δηλ είναι πολλά, χαμός γίνεται. corfu το τμήμα Παναγιά-Αγ. Παρασκευή όντως θα μπορούσε να βρίσκεται πιο μπροστά απ'τα άλλα όπως μας είπε εκείνος στη Μηλιά κοντά, αν σκεφτείς ότι η σήραγγα Παναγιάς είναι σχεδόν έτοιμη, η Γ2 επίσης, η Γ1 δεν έχει πολύ δουλειά ακόμα αλλά είναι και ο κόμβος στη μέση, η σήραγγα Συρτού θέλουμε να ελπίζουμε ότι σα σήραγγα όπου να ναι θα τελειώσει κι αυτή και μετά μένει η άλλη Γ2, χωματουργικά ούτως ή άλλως δεν έχουν, εκτός δηλ πριν τη γέφυρα αυτή, που όπως φαίνεται στις αεροφωτ. βρίσκονται σε εξέλιξη.

Από κει κι έπειτα τα τεχνικά είναι πολλά σε αριθμό και ημιτελή. Ποιος το γραψε δε θυμάμαι σχετικά με τη Γ4 αν θυμάμαι και το όνομα σωστά, τα βάθρα της δε βρίσκονται στην αρχή αλλά έχουν τελειώσει, είναι κοντή γέφυρα δεν πάει παραπάνω Cool . Για να δούμε όμως τι θα γίνει και μ'αυτά τα τμήματα. Σχετικά με τις σήραγγες παρατήρησα το ευχάριστο ότι τα στόμια είναι έτοιμα, εκτός απ'τη σήραγγα Παναγιάς και Συρτού. Ελπίζω οι σκυροδετήσεις των σηραγγών να έχουν επίσης τελειώσει. Μετά δε μένουν και πολλές δουλειές. Κάνε κάτι ρε Σουφλιά να τελειώνει γρήγορα.

ΥΓ. corfu πώς σου φαίνεται τώρα βάζω αρκετές παραγράφους?? Cool


Last edited by Beethoven on Fri Mar 28, 2008 2:32 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Thu Mar 27, 2008 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Παρένθεση: Την Κλόκοβα όπως την αναφέρετε την ξέρω σαν παλιοβούνα και νομίζω όποιο ντόπιο και να ρωτήσετε παλιοβούνα θα σας την πει.Για την ακρίβεια πρώτη φορά την ακούω να ονομάζεται έτσι.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 12:08 am    Post subject: Reply with quote

Και εγω Παλιοβουνα την ξέρω.....
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 09 Oct 2005
Posts: 797
Location: Greece

PostPosted: Fri Mar 28, 2008 1:05 am    Post subject: Reply with quote

Το pdf αναφέρει και τρίτο όνομα, πάντως το ίδιο εννοούμε. Σχετικά την Τ8.1 και Τ8.2 πριν τη γέφυρα Αράχθου κατασκευάζουν βάθρα (9 φαίνονται αλλά λείπει σίγουρα και ένα 10ο) από 3 κολόνες το καθένα, είπες corfu ότι ο ένας κλάδος θα ναι γέφυρα και ο άλλος επίχωμα, αλλά μήπως τα βάθρα αυτά αφορούν και τους δύο κλάδους μαζί? Σύμφωνα με την αεγεκ εκεί η Τ8.1-Τ8.2 ο έξω κλάδος θα χει μήκος 320μ και απ'ότι φαίνεται θα ναι ενωμένες γέφυρες δηλ μία, στον αριστερό κλάδο που στο σύνολο οι δύο γέφυρες Τ8.1 και 2 θα πρέπει να ναι 260μ, ή θα φτιαχτούν 2 χωριστές γέφυρες με επίχωμα ενδιάμεσα, άρα τα βάθρα του αριστερού κλάδου δεν έχουν ακόμα κατασκευαστεί, ή ο αριστερός κλάδος θα έχει το ίδιο μήκος με τον δεξιό και θα βρίσκεται στα βάθρα που έχουν ήδη κατασκευαστεί. Και μετά από κει μέχρι το ακρόβαθρο της γέφυρας Αράχθου είναι 100μ που ανήκουν στην εργολαβία της γέφυρας Αράχθου δηλ πάλι στην ΑΕΓΕΚ.

Και να πω και μερικές εντυπώσεις μου απ'το ταξίδι μου απ'την Κομοτηνή στη Θεσνίκη σήμερα περνώντας δίπλα απ'τον κάθετο προς Προμαχώνα, βασικά δεν προλάβαινα να κάνω ανταπόκριση με το λεωφορείο στις Σέρρες, αλλά η κάτω διάβαση στο ύψος των Σερρών είναι έτοιμη, δηλ γέφυρα με τη σιδηροδρ. να περνάει από κάτω, άλλες λεπτομέρειες δεν είδα γιατί κοιμόμουν κι όλας Embarassed αλλά ενδιαφέρον είναι ότι κάνουν έργα σε μεγάλο μήκος για τη σιδηροδρομική γραμμή, δηλ μετά το Σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά έχουν κάνει διαπλάτυνση, μάλλον θα στρώσουν νέα γραμμή δίπλα, και απ'το Κιλκίς και μετά υπάρχει νέα χάραξη, στην αρχή με αρκετές καμπύλες, μετά έρχεται δίπλα στην παλιά γραμμή με διαπλάτυνση και αμέσως μετά έχουν στρώσει και τις ράγες σε μήκος πολλών χιλιομέτρων. Τα 'γραψα εδώ αυτά τέλος πάντων, πάλι πολλοί θα το διαβάσουν Wink .
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sat Mar 29, 2008 12:12 am    Post subject: Reply with quote

agr-engineer wrote:
Γεια σας κι από μένα.Πρώτη φορά γράφω στο forum. Αν γίνεται κάποιος να με ενημερώσει για το πώς γίνεται το "ανέβασμα" φωτογραφιών στο forum.

Σε συνέχεια αυτού που σου έγραψε ο corfu για το photobucket, δες και ένα σχετικό topic με οδηγίες, σε περίπτωση που έχεις κάποια απορία: http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?t=587. Καλωσήλθες και από εμένα Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Mar 29, 2008 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Μετά την ΑΕΓΕΚ, σειρά έχει και η ΑΤΤΙΚΑΤ.
Ποια τμήματα της εγνατίας είπαμε πως έχει η ΑΤΤΙΚΑΤ? Mad Evil or Very Mad
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=10&pid=2329
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Sat Mar 29, 2008 4:43 pm    Post subject: Reply with quote

Με πρόλαβες corfu ...,Μόνο χθές η ΑΕΓΕΚ είχε πτώση 12,5%.Ούτε 100 ΔΡΧ(0.2Cool δεν πιάνει η μετοχή της ...με τους ινδούς τι γίνεται??
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Mar 29, 2008 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

Οι τράπεζες (Alpha Bank και Πειραιώς) θεωρούν "λυθείσα την τριμερή συμφωνία αναδιοργάνωσης υποχρεώσεων". Κατά συνέπεια DS Construction και Ινδοί τέλος.

Αναρρωτιέμαι τι θα γίνει με τα έργα της ΑΕΓΕΚ ... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Sun Mar 30, 2008 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
Και να πω και μερικές εντυπώσεις μου απ'το ταξίδι μου απ'την Κομοτηνή στη Θεσνίκη σήμερα περνώντας δίπλα απ'τον κάθετο προς Προμαχώνα, βασικά δεν προλάβαινα να κάνω ανταπόκριση με το λεωφορείο στις Σέρρες, αλλά η κάτω διάβαση στο ύψος των Σερρών είναι έτοιμη, δηλ γέφυρα με τη σιδηροδρ. να περνάει από κάτω, άλλες λεπτομέρειες δεν είδα γιατί κοιμόμουν κι όλας Embarassed αλλά ενδιαφέρον είναι ότι κάνουν έργα σε μεγάλο μήκος για τη σιδηροδρομική γραμμή, δηλ μετά το Σιδηρόκαστρο αν θυμάμαι καλά έχουν κάνει διαπλάτυνση, μάλλον θα στρώσουν νέα γραμμή δίπλα, και απ'το Κιλκίς και μετά υπάρχει νέα χάραξη, στην αρχή με αρκετές καμπύλες, μετά έρχεται δίπλα στην παλιά γραμμή με διαπλάτυνση και αμέσως μετά έχουν στρώσει και τις ράγες σε μήκος πολλών χιλιομέτρων. Τα 'γραψα εδώ αυτά τέλος πάντων, πάλι πολλοί θα το διαβάσουν Wink .


Δεν θυμάμαι αν το έχουμε πει στα σιδηροδρομικά. Από Θεσσαλονίκη μέχρι Στρυμόνα θα γίνει ριζική ανακαίνιση επιδομής σε τμήματα με επιδομή του 70, του 80 αλλά δυστυχώς και σε κάποια πριν το Κιλκίς στρωμένα μόλις το 90κάτι αλλά με κακή ποιότητα. Παράλληλα στην υφ. γραμμή ή στη ζώνη παλαιότερης χάραξης που φυσικά είχε πιο πολλές καμπύλες στρώνεται προσωρινή γραμμή για να μη διακοπεί η κυκλοφορία των τρένων.
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Mar 30, 2008 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Είμαστε λίγο off-topic ή μου φαίνεται;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 777

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 7:55 am    Post subject: Reply with quote

Για την ΑΕΓΕΚ:

Η συμφωνία με τους Ινδούς δεν προχώρησε. Το έλεγχο από εδώ και πέρα θα έχουν οι ελληνικές πιστώτριες τράπεζες. Πρόθεση τους είναι να "εξυγειανουν" την εταιρεια. Μένει να δούμε τι θα γίνει στα εργοτάξια. Συνεπώς οποιαδήποτε πληροφορία από Γέφυρα Αράχθου ή Μετρο Θεσσαλονικης, θα δείξει πως πάνε τα πράγματα.

Για την ΑΤΤΙΚΑΤ:

Λογικά η προφυλάκιση του διευθύνοντος συμβούλου δεν θα δημιουργήσει κανένα πρόβλημα δεδομένου ότι η εταιρεία ανήκει πλέον στο group της ΓΕΚ (ΤΕΡΝΑ). Για να δούμε. (Στον Ε-65 ξεκίνησε τίποτα ή ακόμα? μπαααα... Από τον άλλο μήνα και βλέπουμε)
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Συγγνώμη για το προηγούμενο off topic Embarassed , αλλά αν απαντούσα αλλού στο συνθέτη μας ίσως δεν θα έβλεπε τη διευκρίνιση.

Για να σας αποζημιώσω θα σας γράψω για την ταχεία λεωφόρο Κορωπίου - Λαυρίου, όπως την επιθυμεί ο κ. Σουφλιάς, που ως γνωστόν χτίζει και εξοχικό κοντά στην Ανάβυσσο. Ο άξονας αυτός είναι συνέχεια του τμήματος Σταυρού - Κορωπίου της οδού Σταυρού – Λαυρίου που είναι εθνικός οδικός άξονας (με αρ. 89 η παλιά ΕΟ και με αρ. Α6 ο αυτοκινητόδρομος "Αττική Οδός"). Η μελέτη αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο είχε ξεκινήσει πριν 20 χρόνια και μάλιστα κατά τμήματα είχε προωθηθεί σε στάδιο οριστικής μελέτης, όπως η Παράκαμψη Κερατέας, η Παράκαμψη Μαρκόπουλου και κάποιοι ανισόπεδοι κόμβοι στα Καλύβια. Κηρύχθηκαν μάλιστα τότε και οι απαλλοτριώσεις, αλλά δεν συντελέστηκαν παντού. Στη συνέχεια το 1ο τμήμα Σταυρού - Κορωπίου εντάχθηκε στον άξονα Ελευσίνας - Αεροδρομίου και πήρε άλλη πορεία μελέτης και υλοποίησης.

Είναι φανερό ότι υπάρχει πλέον ανάγκη αναβάθμισης του τμήματος Κορωπίου - Λαυρίου λόγω της ανάπτυξης της ΝΑ Αττικής και ειδικότερα του λιμένα Λαυρίου. Το ΥΠΕΧΩΔΕ όμως, αντί να ξεθάψει τις παλιές μελέτες και τις ταυτόσημες προβλέψεις των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων των οικισμών της περιοχής και του ΠΔ Χρήσεων Γης της Λαυρεωτικής και των Μεσογείων, αυτοσχεδιάζει:

Αντί να προχωρήσει στην υλοποίηση της επέκτασης του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο αεροδρομίου με ευρεία παράκαμψη του Μαρκόπουλου μέχρι τον κόμβο Ιππικού Κέντρου σύμφωνα με την εγκεκριμένη προ 20ετίας οριστική μελέτη, προώθησε τη μετατροπή της υφιστάμενης οδού Παιανίας - Μαρκοπούλου (που πρόχειρα διαπλατύνθηκε πριν τους Ολυμπιακούς σε 2+2 λωρίδες και στενούς παράδρομους) και στη συνέχεια της περιμετρικής οδού σχεδίου πόλεως Μαρκοπούλου και της παλιάς Λεωφ. Λαυρίου σε άξονα ταχείας κυκλοφορίας με την κατασκευή ενός ανισόπεδου κόμβου στην είσοδο του Μαρκόπουλου (Νεκροταφείο) και ενός ακόμα στην έξοδο (Ιππικό Κέντρο) καταργώντας όλες τις ενδιάμεσες αριστερές στροφές (Lidl, γήπεδο Μαρκό)! Ο 1ος ΑΚ αγνοεί την ανάγκη διέλευσης του προαστιακού από το σημείο εκείνο και ο 2ος αγνοεί τη μελλοντική απευθείας χάραξη αυτοκινητοδρόμου από ΑΚ Αεροδρομίου. Η προωθούμενη λύση διχοτομεί το σχέδιο Μαρκοπούλου που ήδη επεκτείνεται δυτικά σε νέα περιοχή και επιπλέον είναι επικίνδυνη, αφού περιλαμβάνει καμπύλες κλειστές για 70 χαω το πολύ, ενώ δεν έχει τη δυνατότητα μελλοντικής περαιτέρω διαπλάτυνσης σε 3+3 και ΛΕΑ. Σημειώνεται ότι στη συνέχεια και μέχρι το Θορικό Λαυρίου η χάραξη είναι χαλαρά για 120χαω. Ευτυχώς οι κάτοικοι και φορείς του Μαρκόπουλου εξεγέρθηκαν και, αφού σπαταλήθηκαν λεφτά και 2 χρόνια για τις μελέτες των κόμβων, υπάρχει ελπίδα να (ξανα)μελετηθεί η σωστή προέκταση του αυτοκινητόδρομου.

Μετά το Μαρκόπουλο το ΥΠΕΧΩΔΕ (γιατί άραγε αφού πρόκειται για επαρχιακή οδό) επισπεύδει την κατασκευή μιας πρόχειρης παράκαμψης των Καλυβίων προς Λαγονήσι/Ανάβυσσο με τη διαπλάτυνση ασφαλτόστρωση υφιστάμενου αγροτικού δρόμου 1+1 λωρίδων (με πολλές αδικαιολογητες "θλάσεις", ώστε να μην απαιτηθούν απαλλοτριώσεις) αντί να χαραχθεί εξ αρχής νέος άξονας 1+1 αλλά με τις σύγχρονες αρχές οδοποιίας. Για τη βιασύνη του ΥΠΕΧΩΔΕ λέγονται πολλά σε σχέση και με το εξοχικό του Υπουργού που αν δεν είναι βάσιμα τότε είναι τουλάχιστον μια ατυχής σύμπτωση.

Εδώ τέρμα η γκρίνια και συνεχίζουμε: Στα Καλύβια ίσως αναβιώσουν οι μελετηθέντες παλαιότερα ΑΚ. Στην Κερατέα μελετάται νέος ΑΚ στη διασταύρωση προς Δασκαλειό, οπότε θα αρθεί η περίεργη "βουτιά" που κάνει σήμερα ο δρόμος η οποία ήταν απαραίτητη για να παραμείνει σε α΄ φάση ισόπεδη η διασταύρωση αυτή. Η λεωφόρος θα ανυψωθεί για να περάσει από κάτω η επαρχ. οδός Κερατέας - Δασκαλειού/Κακής Θάλασσας.

Από Κερατέα προς Λαύριο μελετάται δίκτυο παράλληλων οδών για να μην επιτρέπεται η απευθείας είσοδος των παροδίων στη λεωφόρο. Ελπίζω να γίνει αν. κόμβος στο αναπτυσσόμενο νέο ΒΙΟΠΑ Κερατέας και πιο κάτω προς Βγέθι κλπ. λιμανάκια Κερατέας.

Τέλος προκηρύσσεται νέα μελέτη (υπήρχε από 20ετίας προμελέτη) για την παράκαμψη Λαυρίου προς Σούνιο που θα αρχίζει στο Θορικό στη συμβολή με την παλιά ΕΟ (η λεωφόρος σήμερα είναι εκεί υπερυψωμένη για να περάσει μελλοντικά από πάνω από την παλιά οδό).
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

«Τσουχτερά διόδια» με το χιλιόμετρο στον ΠΑΘΕ
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=3/31/2008&page=12
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Μέσα στον πρώτο χρόνο θα κατασκευαστούν δύο επιπλέον μετωπικοί σταθμοί διοδίων, στο Μακρυχώρι και στο Κλειδί. Μετά τον πρώτο χρόνο ο υπάρχων σταθμός των Τεμπών θα μεταφερθεί βορειότερα, εκτός της περιβαλλοντικά ευαίσθητης κοιλάδας των Τεμπών, στην περιοχή του Πυργετού.

Tελικά επιβεβαιώνεται αυτή η πληροφορία. Δηστυχώς κι άλλες μπαριέρες στον αυτοκινητόδρομο. Γιατί ρε παιδιά μετωπικοί οι σταθμοί κι όχι πλευρικοί? Έτσι δεν είχαν πει πως θα γίνουν όπως και στιν Ιονία?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 10:27 pm    Post subject: Reply with quote

Έχουμε τις νέες τιμές διοδίων στο Κόρινθος - Τρίπολη (2,90 ευρώ για τα ΙΧ) και στο Μεταμόρφωση - Σκάρφεια (2,75 ευρώ για τα ΙΧ).
http://www.capital.gr/news.asp?Details=476843

Βρε Jimmara τι γίνεται? Θα δούμε καμιά φωτογραφία από τη γέφυρα Νέστου? Με τον κόμβο Στρυμώνα έχουμε κάνα νέο? Εκτροπή, παράδοση... κλπ.
Back to top
View user's profile Send private message
aikinn
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 08 Jul 2004
Posts: 763

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Δεν καταλαβαίνω γιατι να γίνουν αυτή τη στιγμή οι αυξήσεις. Γιατί να πληρώσουμε ρε παιδιά παραπάνω λεφτά από τα πρώτα διόδια, από την στιγμή όπου ο δρόμος είναι στο μεγαλύτερο μέρος του μια χαρά, και γιατί στα δεύτερα, από την στιγμή που ο δρόμος, ειδικότερα στην μεγάλη ευθεία στη Θήβα, είναι σαν χωράφι? Να μπεί η πρώτη μπολντόζα και μετά βάλτο μου και 10€. Αλλά προκαταβολικό καπέλωμα σε ιδιωτική εταιρία το θεωρώ απαράδεκτο, διότι υποτίθεται ότι "επενδύουν" για να βγάλουν κέρδη στο μέλλον. Δεν ειδα καμια Αττική Οδό να βάζει διόδια στο Χαλάνδρι για να περάσει μετά ο δρόμος απο εκεί...
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 12:19 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Μείωσε τροχαία και αποστάσεις, αύξησε τους ρύπους

http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=14923
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 12:39 pm    Post subject: Reply with quote

Εντάξει ρε παιδιά, λογικό δεν είναι η αύξηση των ρύπων?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 297
Location: Αθήνα

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

Από χθες τη νύχτα μπορούμε όλοι να πετάμε πάνω από την Εγνατία στη Δωδώνη, τα Γιάννενα, το Λαγκαδά, το Στρυμόνα, την Ξάνθη, την Αλεξανδρούπολη και αλλού όχι με αεροπλανάκι, αλλά με το google earth που έκανε μεγάλη ενημέρωση. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι όλες οι αεροφωτογραφίες πολύ πρόσφατες. Επίσης μπορείτε να πετάξετε πάνω από την Καστοριά και να θαυμάσετε τον κάθετο άξονα προς Κρυσταλλοπηγή, πάνω από τον Αλμυρο,το Βελεστίνο, το Πολύκαστρο και τους Ευζώνους (ΠΑΘΕ), τη Λειβαδιά, το Πλατύ Ημαθίας, τη λίμνη Πολύφυτου, την οδό προς Ν. Μουδανιά, τη Λαμία πριν αρχίσουν τα έργα, τη νέα τ.Λίμνη Σμοκόβου κλπ. Καλές πτήσεις!
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 1:00 pm    Post subject: Reply with quote

Kerkyra_thessaloniki wrote:
Εντάξει ρε παιδιά, λογικό δεν είναι η αύξηση των ρύπων?


Και βέβαια είναι λογικό.
Το παράλογο είναι πως τόσα χρόνια προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο διάφοροι εργολαβόπληκτοι...
Back to top
View user's profile Send private message
Kerkyra_thessaloniki
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Jan 2008
Posts: 88

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Όντως ενημερώθηκε το google earth αν και λίγο παλιές οι φωτόγραφίες, κρίνοντας απο την εγνατία στην πεδινή!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ρε παιδιά,εκεί στη google ξέρουν τί κάνουν? Τί ανανέωση είναι αυτή? Στην Ιόνια Οδό δεν έχει γίνει καμιά ανανέωση.Έκαναν όμως στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου που είχε απαράδεκτη ανάλυση πριν. Παρ'όλα αυτά , η φωτογραφία που έχει είναι σίγουρα πανάρχαια,το λιγότερο 2 με 2,5 χρόνια πριν. Ότι νά'ναι ειλικρινά.
Μήπως απλά βελτίωσαν την ανάλυση της υφιστάμενης φωτογραφίας που είχαν τραβήξει μέσω δορυφόρου κάπου κάπως κάποτε?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 20 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

8 χρόνια πριν είναι σίγουρα.(το λιγότερο, τελικά )
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ναι, συγνώμη που δεν μας ρώτησαν για το πως θα φτιάξουν την δωρεάν υπηρεσία τους. Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
passat
New Member
New Member


Joined: 07 Feb 2008
Posts: 25

PostPosted: Tue Apr 01, 2008 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Μήπως έχει κανεις κανένα χάρτη ή μπορεί να μαρκάρει στο google-earth
ποια θα είναι ακριβως η χάραξη της Ιόνιας οδού;
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 152, 153, 154  Next
Page 144 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr