View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Feb 08, 2008 5:50 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια και από μένα για το φωτορεπορτάζ. Ελπίζω και γω μελλοντικά να σας παραθέσω φωτογραφίες σιδ. έργων.
Όσον αφορά το τμήμα Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες έχει εκπονηθεί μελέτη με υπογειοποίηση 600μ από την οδό Ορφέως μέχρι την Ιερά Οδό και 1200μ από την οδό Σεπολίων μέχρι την οδό Σιώκου. Η αντίστοιχη ΜΠΕ έχει υποβληθεί και αναμένεται σύντομα η υπογραφή των νέων περιβαλλοντικών όρων από τους συναρμόδιους υπουργούς. Φαντάζομαι ότι μόλις πέσουν οι υπογραφες ο εργολάβος θα πλακωθεί να ολοκληρώσει τον ΣΣ Αθηνών πριν προλάβει να κατατεθεί νέα προσφυγή στο ΣτΕ. Για τα υπόγεια τμήματα μάλλον χρειάζεται μελέτη και νέα δημοπράτηση. Πάντως τα υπόγεια τμήματα απαιτούν κόψιμο όλων των δένδρων στην Λ. Κωνσταντινουπόλεως. Συγχαρητήρια στους διαμαρτυρηθέντες! Κατάφεραν να πάρουν οι γνωστοί εργολάβοι μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ χωρίς να τη γλυτώσουν οι δενδροστοιχίες, ενώ η επίγεια λύση -περιορισμένων δυνατοτήτων είναι αλήθεια- που προωθούσε ο ΟΣΕ δεν έκοβε κανένα δένδρο! |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Feb 08, 2008 9:17 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζω με την υπογειοποίηση, να προβλεφθεί και σταθμός λίγο πριν την Ιερά Οδό στην πλατεία του Γκαζίου για ανταπόκριση με τον σταθμό Κεραμεικός του Μετρό. Πόσο μάλλον αν προβλεφθεί και υπόγεια σύνδεση των δύο σταθμών, καθώς η κάτω έξοδος του σταθμού Κεραμεικός, μου φαίνεται ότι είναι σχεδιασμένη για σύνδεση με τον προαστιακό και εκτός των άλλων, και αν κλείσει για την κατασκευή δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του σταθμού χρησιμοποιεί την "πάνω" έξοδο που απέχει κιόλας μερικές εκατοντάδες μέτρα... |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 6:34 pm Post subject: |
|
|
Οι σιδηρόδρομοι έχουν μετατραπεί σε μεγάλη φαγάνα της Ελληνικής οικονομίας. Επενδυτικό πρόγραμμα 10.8 δις €, σε μια αγορά με διαρκώς μειούμενο επιβατικό κοινό. Πολύ αμφιβάλω αν αυτά τα λεφτά θα πιάσουν τόπο και αν αξίζουν τη φασαρία.
Στον «αέρα» το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΣΕ
Το 2010 απελευθερώνονται οι σιδηροδρομικές μεταφορές, ενώ ο οργανισμός από το 2004 προσπαθεί να εκτελέσει διαγωνισμούς για προμήθεια τροχαίου υλικού. Έτσι λοιπον, σύντομα, αν δεν βρεθεί λυση θα ακινητοποιηθούν 124 οχήματα - 60% του στόλου. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 8:11 pm Post subject: |
|
|
gmmour wrote: | Ελπίζω με την υπογειοποίηση, να προβλεφθεί και σταθμός λίγο πριν την Ιερά Οδό στην πλατεία του Γκαζίου για ανταπόκριση με τον σταθμό Κεραμεικός του Μετρό. Πόσο μάλλον αν προβλεφθεί και υπόγεια σύνδεση των δύο σταθμών, καθώς η κάτω έξοδος του σταθμού Κεραμεικός, μου φαίνεται ότι είναι σχεδιασμένη για σύνδεση με τον προαστιακό και εκτός των άλλων, και αν κλείσει για την κατασκευή δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του σταθμού χρησιμοποιεί την "πάνω" έξοδο που απέχει κιόλας μερικές εκατοντάδες μέτρα... |
Μην ελπίζεις γιατί η στάση Βοτανικός/Κεραμεικός καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από τη στάση Ρουφ. Ακουστηκε ότι υπήρξε σχετική παρέμβαση και από μεγαλοσυμφέροντα που σχετίζονται με υπό ανέγερση ή ήδη σε λειτουργία εμπορικά κέντρα στο Ρουφ. Πινακίδες ήδη οδηγούν τους τολμηρούς (έχετε κυκλοφορήσει βράδι εκεί;) σε αναζήτηση της στάσης Ρουφ από το σταθμό μετρό και αντίστροφα. |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 9:04 pm Post subject: |
|
|
χθες το βραδυ μετα τις 10,Βουλγάρικη εμπορική αμαξοστοιχία που μετέφερε σίδηρο,εκτροχιάστηκε κοντα στο χωριό Μεταλλικό Κιλκίς...
Τα 6 από τα 10 βαγόνια εκτροχιάστηκαν και έκλεισε η γραμμή από το εμπόρευμα... |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 12:29 pm Post subject: |
|
|
Δεν γνωρίζω αν ο συγκεκριμένος εκτροχιασμός οφείλεται στα έργα που εκτελούνται για την ριζική ανακαίνιση της γραμμής από Θεσσαλονίκη μέχρι Μουριές, στα πλαίσια των οποίων έχουν στρωθεί προσωρινές παράλληλές γραμμές από σταθμό σε σταθμό με παλαιούς στρωτήρες και σιδηροτροχιές.
Δυστυχώς οι εκτροχιασμοί σε εμπορικές αμαξοστοιχίες είναι συχνοί. Δεν μπορείς να ελέγξεις την κατάσταση των τροχών, φρένων κλπ βαγονιών που έρχονται από άλλες χώρες, όπου η συντήρηση του τροχαίου υλικού δεν είναι η δέουσα. Οι εκτροχιασμοί αυτοί δεν έχουν ανθρώπινα θύματα αλλά μπορεί να έχουν συνέπειες περιβαλλοντικές (ατύχημα στον Άσπρο Κιλκίς όπου όμως δεν έφταιγε το τροχαίο υλικό...) και ζημιά στη γραμμή (καταστροφή στρωτήρων, μερικές φορές πολλών χιλιάδων, και αλλαγών τροχιάς μέχρι να αντιληφθεί ο μηχανοδηγός το πρόβλημα). Σε άλλες χώρες υπάρχει σε τακτικά διαστήματα παρά την γραμμή σύστημα ανίχνευσης της ασυνήθους αύξησης της θερμοκρασίας των τροχών που διέρχονται μπροστά τους, που ειδοποιεί το κέντρο ελέγχου αυτόματα. Φυσικά προκαλείται και αναστάτωση στην κυκλοφορία των λοιπών συρμών αν δεν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή ή 2η τροχιά. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 8:48 pm Post subject: |
|
|
Ίσως να ταίριαζε και αλλού, αλλά πιστεύω ότι εδώ θα το προσέξετε περισσότερο.
Θέλω να πάω στο Βελιγράδι από την Θεσσαλονίκη με τρένο.
Καταρχήν το σάιτ του ΟΣΕ λέει ότι να'ναι γιατί τα δρομολόγια που εμφανίζει δεν υπάρχουν.
Απότι έχω ψάξει, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές:
Train 436 Hellas Express
Depart Thessaloniki 16:15
Call at Skopje 20:05
Call at Niš 01:04 (next day)
Arrive Belgrade 05:06
Train 462
Depart Thessaloniki 00:04 (next day)
Arrive Sofia 07:48
Train 490 Balkan Express
Depart Sofia 12:40
Arrive Belgrade 20:12
Τι προτείνετε ως καλύτερη λύση;
Είναι καλύτερα να πάω Σερβία μέσω Βουλγαρίας (εξαιτίας ΕΕ και ίσως λιγότερο τελωνειακών ελέγχων);
Ποια διαδρομή έχει καλύτερη υποδομή/τρένα;
Έλεγχοι διαβατηρίων γίνονται στο τρένο; |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 10:50 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ( χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι στα σύνορα της Ελλάδας γίνεται αποβίβαση και έλεγχος των εισιτηρίων έξω από το τρένο στον καθένα ξεχωριστά, πράγμα που παίρνει πολύ χρόνο. |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 11:29 pm Post subject: |
|
|
Όταν είχα ταξιδέψει πριν από χρόνια προς Ρουμανία με τρένο, ο έλεγχος έγινε μέσα στο τρένο σε όλα τα σύνορα. Δεν χρειάστηκε να κατέβουμε. Αν και, αν θυμάμαι καλά, σε κάποια σύνορα μας πήρανε τα διαβατήρια και μας τα επέστρεψαν. Η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει βέβαια πολύ χρονοβόρα (2-3 ώρες). |
|
Back to top |
|
 |
el_greco Junior Member

Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 2:30 am Post subject: |
|
|
Έκανα το ταξίδι Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι - Θεσσαλονίκη με τρένο το 2000, μέσω της ακατανόμαστης. Κρατάει συνολικά περίπου 12 ώρες (ίσως λιγο παραπάνω) και η μόνη φορά που κατεβαίνεις από το τρένο είναι στο συνοριακό σταθμό Ελλάδας - ΠΓΔΜ την Ειδομένη για έλεγχο διαβατηρίων ένα-ένα.
Μια αρκετά καλή, δυστυχώς, περιγραφή δίνει ο ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας σε αυτό το άρθρο.
Μέσω Βουλγαρίας είναι απελπιστικά περισσότερος χρόνος/απόσταση... |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 12:39 pm Post subject: |
|
|
Λοιπον...Έχω κανει την διαδρομή Θεσ/νίκη-Βελιγράδι πολλές φορές..αλλά και Θεσ/νίκη -Βιέννη μέσω βελιγραδιου το καλοκαίρι...
Υπήρχαν 2 δρομολόγια προς τις χώρες τις πρώην Γιουγκοσλαβίας.
Το πρωινό προς Λιουμπλιανα,που το κατήργησαν οι Σλοβένοι ,και το απογευματινό προς την πρωτεύουσα της Σερβίας.
Φαντάζομαι ότι θα συμβουλεύτηκες την ιστοσέλίδα των Γερμανικών σιδηροδρόμων www.db.de.Του ΟΣΕ είναι εκτός χρόνου.Έλεγχοι διαβατηρίων φυσικά και γίνονται...
Εν κινήσει προς Ειδομένη,έλληνας αστυνομικός συλλέγει τα διαβατήρια από τους επιβάτες και όταν φθανει στον μεθοριακό σταθμό,τα πηγαίνει στο τμήμα όπου γίνεται ο έλεγχος.Κατεβαίνουν οι επιβάτες,και ένας αστυνομικός πίσω από τα κάγκελα ενος παραθύρου λέει τα ονόματα και το παραλαμβάνεις...Η παραμονή στην Ειδομένη είναι καμια 40 λεπτά νομίζω...
Μετα το τρενο περνάει στην Π.Γ.Δ.Μ. και στην Γευγελή..Ανεβαίνουν Σκοπιανοί αστυνομικοί με σφραγίδς και κατι χαρτάκια εισοδου/εξόδου στη χωρα όπου συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.Στους Έλληνες δεν σφραγίζουν το διαβατήριο-όπως και εμείς δεν σφραγίζουμε το δικό τους-γιατι η βίζα είναι σε χαρτί-αλλά συμπληρώνεις και τα 2 χαρτάκια εισόδου/εξόδου, τα σφραγίζουν,κρατάνε την είσοδο -που αργότερα θα τα περάσουν σε κομπιούτερ-και σου δινουν την εξοδο που πρεπει να την κρατησεις και θα την παραδώσεις στο Tabanovci,συνορα Π.Γ.Δ.Μ-Σερβίας.
Μετά από το Ταμπανόβτσι είναι το Πρεσεβο!Εκεί ανεβάινουν Σέρβοι αστυνομικοί που απλά κοιτούν το διαβατήριο και το σφραγίζουν..
Η διαδρομή ειναι βαρετή με καθυστερήσεις θα λελεγα γι'αυτο σε συμβουλευω να πληρώσεις συμπλήρωμα και να παρεις μια θεση στην κλινάμαξα,οπου κατα πάσα πιθανότητα στο κουπε θα είσαι μόνος!Και γιαλόγους ασφαλείας αφού κλειδωνει κιόλας.
Αν είσαι κάτω των 26 ετων δικαιούσαι έκπτωση 25% και να το πεις στο εκδοτήριο των εισιτηρίων.
Μερικά ενδιαφεροντα τοπία είναι όταν το τρενο διερχεται απο το Βέλες ,μια πόλη που την χωρίζει ο ποταμος Αξιός.Τα Σκόπια σαν πόλη δεν λένε και πολλά ...Πολυόροφα μπλοκς τύπου κομμουνιστικής εποχής.Στο Κουμάνοβο,μια πόλη βορεια των Σκοπίων και πριν τα σύνορα θα δεις πολλά τζαμιά...Όπως επίσης και στη Νότια Σερβία,στην κοιλάδα του Πρεσεβο,όπου στο Πρεσεβο και Μπουγιανοβατς υπερτερουν οι Αλβανοί!
Καλό ταξίδι!
Last edited by petalo on Fri Feb 29, 2008 12:54 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 7:39 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: |
Θέλω να πάω στο Βελιγράδι από την Θεσσαλονίκη με τρένο.
|
Δύσκολη εποχή έτυχε φιλε μου να ταξιδέψεις.
Δεν θα σου πω την δικιά μου ιστορία, πάνω κάτω ίδια με του petalo είναι (κάπου το 1997 αν θυμάμαι καλά) απλά περιμένουμε να μας πεις εσυ τις δικές σου εντυπώσεις όταν με το καλό επιστρέψεις.
Συμβουλέψου τα εδώ προξενεία των χωρών (κρατίδια ) που θα περάσεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΟΥ.
Είναι φανταστικό ταξίδι. Αξίζει.  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 7:52 pm Post subject: |
|
|
Όπως προφανώς καταλάβατε ετοιμάζομαι για Eurovision, εισιτήρια για τις βραδυές βρήκα, ξενοδοχείο βρήκα.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές του petalo, και το ρεπορταζ του ιου.
Ερώτηση: Για τα Σκόπια χρειάζεται να πάρω βίζα; Πρέπει από πριν, ή στα σύνορα;
Από ότι έχω δει οι σιδηροδρομικές γραμμές δεν περνάνε από Κόσοβο, οπότε περνάμε από Σκόπια και μετά φτάνουμε Σερβία.
Ο έλεγχος είναι μόνο στα διαβατήρια; Στα πράγματα δεν ψάχνουν; |
|
Back to top |
|
 |
el_greco Junior Member

Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 8:56 pm Post subject: |
|
|
Για τα Σκόπια δε χρειάζεται visa, τουλάχιστον όχι κάποια που παίρνεις εκ των προτέρων από εδώ. Ο λόγος που δε σφραγίζεται το διαβατήριο, είναι γιατί η χώρα μας δε δέχεται το "συνταγματικό όνομα" της ακατανόμαστης, και φυσικά δε δέχεται και τη σφραγίδα της σε ελληνικό διαβατήριο. Όχι ότι δε θα βάλεις την υπογραφή σου στο χαρτάκι που θα λέει "Republika Makedonija", δυστυχώς...
Στη Σερβία μπαίνεις (πλέον) απλά με την επίδειξη του διαβατηρίου σου στο Πρέσεβο, και παίρνεις σφραγίδα στο διαβατήριο. Όταν είχα πάει εγώ το 2000, χρειαζόσουν βίζα, και δεν το ήξερα, με συνέπεια να ακούσω το αμίμητο "γκρέκο, μπαγκάζ, τσουρουκ" μέσα στη μαύρη νύχτα. Ευτυχώς με πολλά παρακάλια με άφησαν να περάσω με τρανζιτ βίζα εισόδου και έτρεχα στις αστυνομίες εκεί μετά... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...
Καλό ταξίδι να έχεις  |
|
Back to top |
|
 |
Mika Stadium Expert


Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 9:44 pm Post subject: |
|
|
Το εχω κανει και εγω το ταξιδι και ηταν απιστευτη εμπειρια.
Στους Ευζωνους (συνορα Ελλαδας - ΠΓΔΜ) μας κατεβασαν ολους αλλα τους 4 μοναδικους Ελληνες (την παρεα μου) μας ξανα ανεβασαν σχεδον αμεσως.
Η κλιναμαξα ηταν υπερβολικα βρωμικη αλλα εμεις το ειδαμε σαν μερος της εμπειριας και δεν ξενερωσαμε. Γενικα επειδη ηταν βραδυ θυμαμαι οτι με ξυπνησαν αρκετες φορες διαφοροι φρουροι που μπαιναν μεσα και ζηταγαν διαβατηρια ή κοιταγανε μπας και εχουμε κρυμμενο κανεναν στις βαλιτσες.
Το Βελιγραδι ειναι πανεμορφο. Εμεις για τις μετακινησεις χρησιμοποιουσαμε ταξι τα οποια α) ειναι αρκετα φτηνα β) εχουν δικαιωμα εισοδου στις λεωφορειολωριδες. Οι Σερβοι ειναι πολυ ζεστοι με τους Ελληνες (καλα αυτο δεν ειναι νεο)
Ελπιζω να περασεις καλα |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 10:13 pm Post subject: |
|
|
Ο έλεγχος στις αποσκευές είναι καθαρά δειγματοληπτικός και στους τελωνειακούς να απαντάς πάντα,οτι δεν εχεις τίποτα να δηλώσεις..
Οι Σκοπιανοί αστυνομικόί είναι φιλικοί και δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα εκτός και αν άλλαξε η σταση τους με τα τελευταία γεγονότα.
Το Βελιγράδι πολύ όμορφο και ακόμα ομορφότερες οι Σερβίδες!
Τόσο στη διαδρομή εντος της ΠΓΔΜ όσο και της Σερβίας υπάρχουν 2 αστυνομικοί για ασφάλεια και καλά...
Όπως είπαν,βίζες δεν χρειάζονται,απλά μόνο εισιτήριο και διαβατήριο!
Τον τελευταίο καιρό έχουν σημειωθεί κάποια κρούσματα λαθρομετανάστευσης μεσω τρενου...Θυμάμαι σε ένα από τα ταξίδια μου που στην Γευγελή οι σκοπιανοί έπιασαν έναν Αλβανόπ ου επιχείρησε να εξέρθει παρανομα απο τη χώρα.Αλλά και έναν Αλβανο που περασε στην Ελλάδα και τον αντιλήφθηκαν τυχαία κάποιοι αστυνομικοί που ηταν στον έλεγχο και είδαν ότι δεν περασε απο έλεγχο.Ο Αλβανος είχε εισιτηριο!χαχαχχαχαα!!Ε,τελικα τον κλειδωσαν σε ενα κουπε και στον σταθμο της θεσσαλονικης τους περιμεναν συνοριοφύλακες!
Αν κλεισεις σε κλιναμαξα θα εισαι ασφαλης...θα αραξεις και ολα ενταξει...
Καικάτι άλλο σημαντικό!Δεν υπάρχει μπουφές/εστιατόρια!Άρα πρεπει να παρεις μαζί σου τροφιμα και νερο ,αναψυκτικά...Επίσης οι πρίζες στην κλινάμαξα δεν λειτουργούν και θα πρεπει να εχεις το κινητό σου φορτισμένο. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Mar 02, 2008 12:35 pm Post subject: |
|
|
Παιδια ,ξερετε κατι για την υπογειοποιηση της γραμμης στην Πατρα;Υπαρχει περιπτωση να γινει όπως το ζητουσαν οι κατοικοι(υπερβολικο βεβαια) πριν τα Αραχωβιτικα;(μηπως έπρεπε να το γραψω αυτο στο θεμα του forum για την Πατρα ;δεν ξερω.. ) |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Mar 02, 2008 2:07 pm Post subject: |
|
|
Τα τελευτία 5 χιλιόμετρα θα υπογειοποιηθούν. Έχω την εντύπωση πως θα είναι περίπου από τα όρια του Καστελόκαμπου μέχρι την το σταθμό στη Πάτρα. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Mar 02, 2008 2:08 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστω για την απαντηση...
Αποφεύγετε τον σχολιασμό του αμέσως προηγούμενου μηνύματος - Losada |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Mar 03, 2008 7:49 pm Post subject: |
|
|
Καλωσορίζω γνωστούς από το Amnizia!
Θα υπάρχει μικρό υπογειοποιημένο τμήμα στο κέντρο του Αγ. Βασιλείου (όπου τα πράματα είναι πολύ στενά...), άλλο ένα στο Ρίο στο σημερινό σταθμό αλλά η νέα στάση μεταφέρεται ανατολικά πριν την αρτηρία της Ζεύξης και τέλος η υπογειοποίηση της Πάτρας αρχίζει μετά την οδό Κανελλοπούλου στο ύψος της Αγιάς μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, όπου κατασκευάζεται ο νέος επιβατικός ΣΣ Πάτρας σε ανοιχτό όρυγμα.
Μετά συνεχίζει υπογειοποιημένη η γραμμή μέχρι το Ναυτικό Όμιλο πριν το νέο λιμάνι.
Πάντως τα έργα στη νέα γραμμή Κιάτου - Αιγίου προχωρούν: Στο Μελίσσι ετοιμάζεται η είσοδος της Σήραγγας από Κιάτο δίπλα στη ΝΕΟ, στο Ξυλόκαστρο χτίστηκαν τα μεσόβαθρα της γέφυρας Σύθα (Τρικαλιώτη), στο Δερβένι δουλεύονται οι σήραγγες, τοίχοι στο ύψος του κόμβου ΝΕΟ, κατεδαφίστηκαν και σπίτια, προετοιμασίες γίνονται και στον ΑΚ Ακράτας, ενώ προχωράνε οι σήραγγες Πλατάνου, Τράπεζας και η σήραγγα Αιγίου (δουλεύεται από 4 μέτωπα μέσα στην πόλη και ετοιμάζεται το δυτικό μέτωπο στον Κουνινιώτη δίπλα στη ΝΕΟ). |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Mar 03, 2008 8:12 pm Post subject: |
|
|
Αφου ξερεις απο τα εργα εκει θα σε ρωτησω κατι άλλο...Η σηραγγα Παναγοπουλας πού θα βγει(ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ?);Πλάι στο κεντρο Volcano περιπου;Η γραμμη θα περασει πανω απο την Εθνικη(ποσο πανω αν ξερεις γιατι θα γινει και η καινουρια εθνικη) ψηλα στο Δρεπανο?-εκει μενω- (θα γινει εκει η σταση ή Αραχωβιτικα;)Κοινως η γραμμη μετα την Παναγοπουλα θα περασει την Εθνικη και θα παει απο κατω ή θα συνεχισει απο πανω;
Ευχαριστω εκ των προτερων.....
Edit: ΔΕΝ κάνουμε quote το αμέσως προηγούμενο μήνυμα. Σε παρακαλώ να διαβάσεις τον Κανονισμό του forum.
Admin |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 12:59 pm Post subject: |
|
|
Η νέα γραμμή τόσο πριν όσο και μετά τη σήραγγα Παναγοπούλας βρίσκεται κατάντη, βόρεια δηλ. της ΝΕΟ. Βέβαια υπογείως την διασταυρώνει επειδή είναι ευθεία ενώ η ΝΕΟ ακολουθεί την ακτογραμμή. Τώρα τι θα κάνει ο νέος αυτοκινητόδρομος δεν ξέρω ακούω για επίσης μεγαλη σήραγγα που θα αρχίζει μετά την αρχή της σιδηροδρομικής σήραγγας και θα τελειώνει μετά το τέλος της. Ο υπηρεσιακός ΣΣ Δρεπάνου (αμαξοστάσιο Πάτρας κλπ.) και η περιλαμβανόμενη σε αυτόν στάση Αραχωβίτικα θα βρίσκονται πάνω από τον ΤΙΤΑΝΑ, η στάση στο δυτικό ακρο του ΣΣ δηλ προς την σημερινή ΙΔ Αραχωβίτικων. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 3:50 pm Post subject: |
|
|
Η νεα γραμμη θα κανει όλη την κοιλια μεχρι τον τιτανα όως η παλια ή θα κοπει πιο ίσια(αν δεις στο Googlemaps θα καταλαβεις) ,κοντα στην παλαια εθνικη οδο?
Edit: Αγγελε, σου το γράφω για 2η συνεχόμενη φορά, απαγορεύεται η χρήση του quote όταν απαντάμε σε μηνύματα που βρίσκονται αμέσως πριν το δικό μας. Για να απαντήσεις πατάς το κουμπί Post reply.
Admin |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 1:27 am Post subject: |
|
|
Το site του ΟΣΕ ανανεώθηκε.
Οπτικά μόνο γιατί ουσιαστικά παρέμεινε και ίσως έγινε πιο δύσχρηστο.
Αλήθεια, γιατί στα δρομολόγια δεν υπάρχει το Βελιγράδι;
Είσαι ξένος που ταξιδεύει στην Ελλάδα και θέλεις να δεις τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Τι πιο περίεργο μπορεί να γίνει; Πατάτε english, βλέπετε routes, from, και δίπλα Station list. Πάτε ο ευτυχισμένος ξένος, πατάτε το station list και σας βγάζει ένα παραθυράκι Stations OSE και απο κάτω οι σταθμοί στα Ελληνικά!
Επίσης θεωρώ εξαιρετικά σικ επιλογή στο Κ να υπάρχει η Κωνσταντινούπολη γραμμένη ως Istanbul! Εξαιρετική επιλογή! |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 6:19 pm Post subject: |
|
|
Χμ... Και γω διαπιστώνω πολλά προβλήματα στο νέο site του ΟΣΕ με την αλφαβητική κατάταξη των σταθμών και με το χωρισμό σε ΕΔΙΣΥ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Προσπαθούσα να βρώ γενικά τι ώρα έχει δρομολόγια από Ξυλόκαστρο για Κιάτο και με υποχρέωνε να βάλω ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής. Όταν έβαλα ημερομηνίες μου είπε δεν ύπάρχει διαθέσιμο δρομολόγιο. Δεν μπορούν να σκανάρουν το φυλλαδιάκι και να το κατεβάζεις σαν pdf;
@ Agg3los
Απο την έξοδο της σήραγγας Παναγοπούλας και μετά ακολουθείται λίγο πολύ ο υφιστάμενος διάδρομος (με "καρούμπαλο" από Ψαθόπυργο μέχρι Αραχωβίτικα). Με σχετικά υψηλές ταχύτητες δεν υπάρχει χρονικό όφελος με κάποια ευθυγράμμιση που θα έκοβε ας πούμε κατά 200 ή 500 μ. τη διαδρομή.
Γενικότερα τώρα, όπως είδα την Καθαρά Δευτέρα, τα έργα της νέας γραμμής προχωράνε καλά από το Κιάτο (χλμ. 21) μέχρι το χλμ. 28 (περιοχή Συκιάς). Κατασκευάζονται υδραυλικά έργα και μια άνω διάβαση οδού στο Διμηνιό. Στη Συκιά και το Ξυλόκαστρο κατεδαφίστηκαν 3-4 σπίτια. |
|
Back to top |
|
 |
|