View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 6:51 pm Post subject: |
|
|
παντως για αν επανελθω στο θεμα της νυχτερινης λειτουργειασ των ΜΜΜ σκεφτητεαι οτι ισως καποιοι μεθυσμενοι δεν θα χρησιμοποιουσαν αυτοκινητο αν ξερουν οτι υπαρχει νυχτερινη λειτουρτγεια με οτι αυτο συνεπαγεται με την ασφαλεια των πολιτων απο τη μεθη των οδηγων |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 12:47 am Post subject: |
|
|
Δευτερα και Τριτη θα κυκλοφορησουν τα εξης δρομολογια του προαστιακου
Νεραντζιωτισσα - Αεροδρομιο
9:38 - 13:41 & 17:23 - 20:38
Αεροδρομιο - Νεραντζιωτισσα
9:12 - 13:26 & 17:16 - 20:26
Πειραιας - Κηφισιας ΔΕΝ θα λειτουργει
Πειραιας - Κιατο
8:38 & 16:38
Κιατο - Πειραιας
11:14 & 19:14
Την Τεταρτη ΔΕΝ θα λειτουργει τιποτα εκτος απο τα:
Πειραιας - Κιατο
11:38
Κιατο - Πειραιας
19:14 |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 1:00 pm Post subject: |
|
|
Τελικά, η επίσημη πρώτη της πιλοτικής επέκτασης του μετρό δεν τα πήγε και τόσο καλά... Μόνο λίγα περισσότερα από 5.000 άτομα το χρησιμοποίησαν το πρώτο διήμερο (Μετρό & ΗΣΑΠ). Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα απαιτείται πολύ μεγαλύτερος αριθμός χρηστών για να δικαιολογηθεί μονιμοποίηση του μέτρου.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=872218&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Feb 11, 2008 4:57 pm Post subject: |
|
|
35000 στο μετρο μεσα σε 2 ωρες που θα χωρεσουν εφοσον εχει δρομολογια ανα τεταρτο.
Τα μεσα μμμ μαζικης θα λειτουργησαν ως εξης μεθαυριο
μετρο-ηλεκτρικος μονο 10-16
τα τρολει ΔΕΝ θα λειτουργουν μονο 11-16
λεωφορεια,τραμ,οσε,αεροπλανα,πλοια 24ωρη απεργια
Στον οσε και προαστιακο θα κυκλοφορησουν οι εξης αμαξοστοιχιες
Ε500, Ε501 στην γραμμή Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Αθηνών
604, 613 στην γραμμή Θεσσαλονίκης - Δικαίων - Θεσσαλονίκης
741, 765, 766, 746 στην γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας - Κοζάνης -
Θεσσαλονίκης
Στην γραμμή Πειραιά - Κιάτου - Πάτρας - Καλαμάτας - Κιάτου- Πειραιά οι
αμαξοστοιχίες 4324/302 και 305/4357.
Last edited by kounoupis on Wed Feb 13, 2008 3:57 am; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
saturn Junior Member

Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 11:48 am Post subject: |
|
|
Οι μετρήσεις για τη νέα γραμμή του μετρό συνεχίζονται στην πλατεία Γαρδένιας στου Ζωγράφου. Ξέρουμε πότε θα αρχήσει η κατασκευή αυτής της γραμμής; |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 2:02 am Post subject: |
|
|
Κάτσε πρώτα να βρεθεί η χρηματοδότηση και βλέπουμε... 2 δισ (και) είναι αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 3:52 am Post subject: |
|
|
Ώρες λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ κατά την απεργία της ΓΣΕΕ της 13/2/2008
Λόγω συμμετοχής των εργαζομένων στην 24-ωρη απεργία της Τετάρτης, 13 Φεβρουαρίου 2008, το ΜΕΤΡΟ θα λειτουργήσει μόνο τις ώρες 10:00 – 15:40.
Δεν θα εκτελεστούν δρομολόγια προς και από το Αεροδρόμιο και τους σταθμούς Παιανία, Παλλήνη-Καντζα και Κορωπί.
Οι ώρες αναχώρησης των τελευταίων συρμών από τους τερματικούς σταθμούς θα είναι:
Από Δουκίσσης Πλακεντίας: 15:20
Από Άγιο Αντώνιο, Άγιο Δημήτριο-Αλ.Παναγούλη, Αιγάλεω: 15:30 |
|
Back to top |
|
 |
Mika Stadium Expert


Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:49 am Post subject: |
|
|
Τα ταξι σημερα βγαλανε ολο το μηνα... |
|
Back to top |
|
 |
Vas New Member

Joined: 17 Mar 2006 Posts: 14
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 4:42 pm Post subject: |
|
|
Είναι αστεία τα νούμερα που έχουν θέσει ως όριο λειτουργίας!
Για μετρό 32.000 και για ΗΣΑΠ 27.000 για 2 ώρες. Είμαι σίγουρος ότι όλη την Κυριακή δεν κυκλοφορεί τόσος κόσμος. Θα κόψουν και τις Κυριακές??
Έχω πάντως την εντύπωση ότι κρύβουν και εισιτήρια για να αποδείξουν ότι κυκλοφορούν λίγοι... |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 8:05 pm Post subject: |
|
|
Για μισό λεπτάκι...
Τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια του Μετρό είναι με χρονοαπόσταση 15 λεπτών. Αρα σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορούν συνολικά εκείνο το δύωρο 8 συρμοί. Δύο γραμμές με δύο κατευθύνσεις η καθεμία, μας κάνουν 4. Και 4 επί 8 μας κάνει 32. Συνεπώς σε όλο το δίκτυο του Μετρό εκείνο το δύωρο κυκλοφορούν 32 συρμοί. Αρα, αυτό που συνάγεται είναι πως πρέπει να μεταφέρουν... 1.000 άτομα ο καθένας, προκειμένου να πιάσουμε το όριο των 32.000!!!
Αρκεί βέβαια να σημειώσουμε ότι η συνολική χωρητικότητα των συρμών του Μετρό, 1ης & 2ης γενιάς, είναι 1.030 και 1.062 επιβάτες αντίστοιχα!
Τρία πράγματα λοιπόν μπορεί να συμβαίνουν:
- Κάποιο λάθος έχω κάνει στον ανωτέρω συλλογισμό μου
- Κάποιο λάθος έκανε ο Vas με το νούμερο που μας έδωσε πιο πάνω (ίσως αναφέρεται στη συνολική επιπλέον μεταφορική ικανότητα λόγω της διεύρυνσης του ωραρίου και όχι στο όριο που θα κρίνει τη συνέχιση ή μη του μέτρου)
- Κάποιοι μας περνούν για χαχόλους. |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 8:37 pm Post subject: |
|
|
@ Admin: Λογικά το δεύτερο ισχύει. Μέσα σε 2 ώρες 35.000 κόσμο χλωμό μου φαίνεται. Στο Λονδίνο είμαστε;  |
|
Back to top |
|
 |
Nikolis_Efentis New Member


Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 9:16 pm Post subject: |
|
|
saturn wrote: | Οι μετρήσεις για τη νέα γραμμή του μετρό συνεχίζονται στην πλατεία Γαρδένιας στου Ζωγράφου. Ξέρουμε πότε θα αρχήσει η κατασκευή αυτής της γραμμής; |
η ελευθεροτυπία της σε άρθρο της την κυριακή που μας πέρασε επανέλαβε τα περί χρηματοδότησης με τα έσοδα της αττικής οδού όταν αυτή περάσει στο ελληνικό δημόσιο
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=10.02.2008,id=88273784
τώρα αν γίνονται ενέργειες προς αυτήν την κατάσταση ή είναι απλώς ασκήσεις επί χάρτου για να 'χουμε και κάτι να λέμε ό καιρός μόνο θα δείξει πάντως είναι θετικό ότι γινονται ήδη οι μετρήσεις
σχετικά τώρα με το επιμηκυμένο ωράριο του ηλεκτρικού/μετρό, διάβασα το εξής ανεκδιήγητο .... αν η προσέλευση δεν είναι η αναμενόμενη σε όλους τους σταθμούς θα κρατήσουν ανοιχτούς μόνο τους κεντρικούς (σύνταγμα, μοναστηράκι, βοτανικό) και κάποιους επιλεγμένους!! λες και όλοι οι επιβάτες μένουν κοντά στους τερματικούς σταθμούς ή στους "επιλεγμένους" ....να απαξιώσουν το μέτρο μια ώρα αρχύτερα .δλδ.. θα θελα να ξερα αν αυτές τις παλαβομάρες τις λένε επίσημα χείλη ή τις γράφουν οι δημιοσιογράφοι για να γεμίσουν τη στήλη τους
http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%EC%E5%F4%F1%FC&a=&id=77733288 |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 10:39 pm Post subject: |
|
|
Άσχετο, αλλά αυτοί που κυκλοφορούν με μηνιαίες κάρτες πως μετριούνται;
Πάντως 2 φορές που κατέβηκα Αθήνα μια στους Ολυμπιακούς και μια στην Eurovision πραγματικά χάρηκα που στις 2-3 το βράδυ μπορούσα να κυκλοφορώ στην πόλη με το μετρό-ΗΣΑΠ. |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 12:31 am Post subject: |
|
|
Quote: | Ωστόσο, το «δείγμα» αυτό δεν αρκεί για τη διατήρηση του μέτρου. Όπως εκτιμούν οι διοικήσεις των εταιρειών Αττικό Μετρό Λειτουργία (ΑΜΕΛ) και ΗΣΑΠ, για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει στο δίωρο της παραπάνω λειτουργίας, με το Μετρό να μετακινούνται τουλάχιστον 35.000 επιβάτες και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000 |
Αυτά λέει το άρθρο του in.gr που είχα παραθέσει πριν από λίγες μέρες. Άρα, ή μάς περνάνε για ηλίθιους ή το in.gr έχει κάνει λάθος!!! Χμμμμμμ... |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 1:49 am Post subject: |
|
|
Καλά δουλευόμαστε? Είναι ωραίο πως τα αλλάζουν οι εργατοπατέρες μας όταν είναι να κάθονται. Όταν η Ολυμπιακή μπαίνει μέσα δεκάδες δις τον χρόνο, φωνάζουν ότι είναι απαράδεκτο να απολυθούν άνθρωποι, έστω και αν είναι ζημιογόνως η παρουσία τους για την επιχείρηση. Όταν το Μετρό μπαίνει μέσα 700εκατ. τον χρόνο, τότε τους πιάνει η ψυχούλα τους. Ας πούνε ότι θέλουν σαν δικαιολογία, αλλά όχι για την βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Οτιδήποτε είναι δημόσιο σε αυτόν τον τόπο υπολειτουργεί και το χρυσοπληρώνουμε. Τι τους χαλάει να μπει και το Μετρό σε αυτό το κλαμπ? Τόσο πολύ θα τους στεναχωρήσει? |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 3:19 am Post subject: |
|
|
Εκτος και αν εκανε λαθος το in.gr και εννουσε και για τις 2 μερες και οχι την καθε μερα ξεχωριστα 32 και 27 χιλιαδεσ αντιστοιχα. |
|
Back to top |
|
 |
Vas New Member

Joined: 17 Mar 2006 Posts: 14
|
|
Back to top |
|
 |
saturn Junior Member

Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 2:13 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησαν οι πρώτες διερευνητικές γεωτρήσεις για την τέταρτη νέα γραμμή του Μετρό που θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου, θα περνάει από το Παγκράτι και την Καισαριανή και θα καταλήγει στην Κηφισιά.
Οι γεωλόγοι προσπαθούν να χαρτογραφήσουν το υπέδαφος από τις περιοχές που θα περάσει το μετρό ώστε να γίνει η καλύτερη δυνατή χάραξη.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς είχε αποδεκτεί την πρόταση της εταιρείας "Αττικό Μετρό" να χρηματοδοτηθεί η νέα γραμμή με την τιτλοποίηση των εσόδων που θα έχει η Πολιτεία από τα έσοδα που θα λαμβάνει από την Αττική οδό.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=73599 |
|
Back to top |
|
 |
koeman Junior Member

Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 2:28 pm Post subject: |
|
|
Εστιάζω σε αυτά που μου φάνηκαν πιο ενδιαφέροντα:
Quote: | ...Οι Αθηναίοι που μετακινήθηκαν στο διάστημα από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 2 τα ξημερώματα και με τα δύο μέσα- Παρασκευή και Σάββατο- ανήλθαν συνολικά σε περίπου 5.300 κι ήταν στη συντριπτική πλειονότητά τους νεολαίοι που είχαν βγει για να διασκεδάσουν…
...για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει στο δίωρο της παραπάνω λειτουργίας, με το Μετρό να μετακινούνται τουλάχιστον 35.000 επιβάτες και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000. Συγκεκριμένα, η νυχτερινή λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού θα επιβαρύνει συνολικά το λειτουργικό κόστος τους κατά 500.000 ευρώ τον μήνα.
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20080211&nid=7439395&sn=&spid=876 |
Το έξτρα κόστος λειτουργίας λεει είναι 500.000 ευρώ το μήνα. Άρα αν πούμε ότι κάθε μήνας έχει 4 ΣΚ = 8 μέρες λειτουργίας, που σημαίνει 62.500 ευρώ ημερησίως. Και λεει χρειάζονται 62.000 επιβάτες ημερησίως που ισοδυναμεί με 77.000 εισιτήρια των 0.80 ευρώ ημερησίως. It doesn’t make sense. Εκτός αν τα υπολογίζουν με εισιτήριο 1 ευρώ που μάλλον θα γίνει από 01/01/2009, οπότε θα ταιριάζουν τα νούμερα...
Quote: | ...Θεωρητικά το μετρό θα έπρεπε να μεταφέρει κάθε ώρα γύρω στους 12.000 επιβάτες ανά κατεύθυνση προκειμένου να καλύψει το πρόσθετο κόστος, ωστόσο όλοι οι εμπλεκόμενοι αναγνωρίζουν πως με τα σημερινά δεδομένα ο αριθμός αυτός είναι υπερβολικός. Παράλληλα, η ανάλυση των αρμοδίων υπηρεσιών δεν λαμβάνει υπόψη της το λεγόμενο «κοινωνικό κόστος» που προκύπτει από το μποτιλιάρισμα και τα τροχαία ατυχήματα και γι' αυτό το λόγο συνιστάται από όλες τις πλευρές προσεκτική ανάλυση των οικονομικών μεγεθών…
http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%EC%E5%F4%F1%FC&a=&id=77733288 |
Δεν το κατάλαβα αυτό! Εννοεί ότι 12000 x 2 κατευθύνσεις = 24000 επιβάτες και στις δύο κατευθύνσεις
και 24000 x 2 ώρες = 48000 επιβάτες κάθε δίωρο έξτρα λειτουργίας ΜΟΝΟ για το Μετρό ???  |
|
Back to top |
|
 |
acaliptos New Member


Joined: 05 Oct 2006 Posts: 16 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 6:03 pm Post subject: |
|
|
έκανα ερώτηση στο blog του υπουργού μεταφορών για αυτο το θεμα τις μετακίνησης τουλάχιστον 35.000 επιβάτων με το Μετρο και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 5:48 pm Post subject: |
|
|
Τα συγχαρητήριά μου στον μητροπολίτη. Ένα γηροκομείο, πολλά κολλημένα μυαλά και ένα βουνό ανοησίες κόβουν την επέκταση του μετρό κατά 800 μέτρα και οριοθετούν το τέλος της γραμμής 3 στο Δημοτικό Θέατρο. Ευαγγελίστρια ... καπούτ, μας τελείωσε.
Αναλυτικότερα εδώ:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=66502888
Κρίμα, γιατί είχα μια ελπίδα ότι θα βρεθεί άλλο σημείο για το σταθμό, πέριξ του γηροκομείου... |
|
Back to top |
|
 |
koeman Junior Member

Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 10:20 am Post subject: |
|
|
Φωτογραφία από το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ στον Πειραιά. Τράβηξα τη φωτογραφία το βράδυ του Σαββάτου από την πεζογέφυρα που οδηγεί στο λιμάνι.
 |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 12:26 pm Post subject: |
|
|
Θελω να μου περιγραψει καποιος για το ατυχημα του ΗΣΑΠ.
Δεν ειχα μαθει τιποτα  |
|
Back to top |
|
 |
koeman Junior Member

Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 12:51 pm Post subject: |
|
|
Ο συρμός του ΗΣΑΠ φαίνεται στη φωτογραφία βρισκόταν στις εγκαταστάσεις πλυντηρίων που βρίσκονται στο πλαι του σταθμού ΗΣΑΠ του Πειραιά όπως φαίνεται στη φωτο από το Live Maps. Ο συρμός ήταν σταθμευμένος όπως οι συρμοί που φαίνονται στη φωτό στη θέση με τον κόκκινο κύκλο. Εγώ τράβηξα την παραπάνω φωτογραφία από τη θέση με τον μικρό πράσινο κύκλο.
Οι πληροφορίες των ΜΜΕ και οι φήμες λένε ότι κάποια καθαρίστρια από λάθος έλυσε το φρένο του συρμού με αποτέλεσμα αυτός να γκρεμίσει τον τοίχο που οδηγεί προς τη θάλασσα και να καταπλακώσει (=σκοτώσει) αλλοδαπό που βρισκόταν εκεί. Επίσης τραυματίστηκαν άλλοι καθαριστές που βρίσκονταν μέσα στον συρμό. Άκουσα και στις ειδήσεις (νομίζω στο ΣΚΑΙ) ότι το ίδιο ατύχημα είχε συμβεί και το 1974 και γι' αυτό το λόγο είχαν επανακατασκευάσει τον τοίχο με «μπετόν αρμέ και σιδερόβεργες» όπως είπε ο μικρός θεούλης δημοσιογράφος (άκου μπετόν αρμέ και σιδερόβεργες...-προφανώς το είπε όπως του το είπαν)
Δες κι εδώ:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=528416 |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 2:50 pm Post subject: |
|
|
Κατατοπιστικο post !!
Ευχαριστω. |
|
Back to top |
|
 |
|