View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 5:17 am Post subject: |
|
|
Johnmit δε διαφωνώ να γίνει το έργο ούτε σχολιάζω τη χρησιμότητά του, ωστόσο όνειρα δεκαετιών ξέρουμε πολύ καλά και πόσα άλλα έργα θεωρούνται (πλέον θεωρούνταν) στην Ελλάδα (ιόνια οδός κλπ). Απλά θέλω να μάθω αν πρόκειται για αυτοκ/μο γιατί με μία μικρή σήραγγα (500μ για σήραγγα στην εγνατία είναι μικρή αφού μιλάμε πλέον για τέτοιο προϋπολογισμό) και 5 μέτριες κοιλαδογέφυρες μου κανε εντύπωση το κόστος, θα πρέπει να πρόκειται τουλάχιστον για αυτοκ/μο. Τα λεφτά ούτως ή άλλως διατίθενται αφού απ'το Γ'ΚΠΣ θα χαθούν αρκετά. Στο Τυμπάκι θα γίνει τόσο μεγάλο λιμάνι? Εντυπωσιακό, με προορισμούς Αφρική και Κύπρο? Ο υπόλοιπος άξονας Αγ. Βαρβάρα-Ηράκλειο σε τι φάση είναι? |
|
Back to top |
|
 |
johnmit Full Member

Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 10:36 am Post subject: |
|
|
Το αρθρο που παρεθεσα λεει πως το κομματι Αγ.Βαρβαρα-Καστελι ειναι το τελευταιο εναπομειναν για την ολοκληρωση ολου του καθετου αξονα Ηρακλειο-Μεσαρα. Το καλοκαιρι που μας περασε πηγα στα Ματαλα. Επειδη ομως νυσταζα και δεν οδηγουσα εγω,που και που εκλεινα τα ματια μου. Ωστοσο σε μια φαση τα ανοιγω και βλεπω να πηγαινουμε σε εναν ολοκαινουργιο δρομο-απλα φοβερο-σαν τον σημερινο ΒΟΑΚ στο πλατος,χωρις διαχωριστικο στηθαιο,αλλα δρομο με πολυ καλο στρωσιμο και ευθυ(που στη Κρητη σπανιζουν οι ευθειες). Λογικα ο δρομος αυτος πρεπει να ξεκινουσε πολυ πριν την Αγ.Βαρβαρα και εν τελη κατεληγε στο υψος του χωριου αυτου,χωρις ομως από'σο θυμαμαι να περναει μεσα απο το χωριο της Αγ.Βαρβαρας. Δηλαδη ο αξονας αυτος θα ειναι μια ευθεια γραμμη με αυστηρο προορισμο τη Μεσαρα. Βεβαια στα μεγαλα χωρια οπως η Αγ.Βαρβαρα σιγουρα θα κατασκευαστουν καποιοι κομβοι που θα σε βγαζουν στον παλιο και συναμα ολο στροφες δρομο που περναει οπο ολα τα χωρια. Οποτε ο αξονας Ηρακλειο-Αγ.Βαρβαρα ή που ετοιμαζεται ή ειναι υπο κατασκευη. Σιγουρα καποια κομματια ειναι ετοιμα(πχ αυτο που ειδα εγω).Τωρα αν καπου κανω λαθος σε κατι απο τα παραπανω συγχωρεστε με,αλλα απ'οσο εχω καταλαβει αυτα ισχυουν. Το μονο σιγουρο ειναι πως σε 3χρονακια θα υπαρχει ενας αξιοπρεπης αυτοκινητοδρομος,σα την σημερινη εθνικη οδο της βορειας παραλιας,μονο που δε θα υπαρχουν λαθη στις κλισεις και τις αποτομες θανατηφορες στροφες. Τουλαχιστο αυτο ελπιζω απο εναν δρομο σχεδιασμενο μετα το 2000.
Τωρα για το λιμανι ειναι μπερδεμα. Υπαρχουν σχεδια στο υπουργειο εμπ.ναυτιλιας που λενε για λιμανι διαμετακομιστικο(για μεταφορες κοντεινερς) και επιβατικο. Το μεγεθος θα ειναι ισο με του Πειραια,με ολες τις συγχρονες προδιαγραφες. Δε θα γινει με δημοσια χρηματα. Μαλλον κορεατες ή κινεζοι θα το κανουν και αυτοι θα το διαχειριζονται. Η αξια του θα ειναι 1δις. Ηδη οι Μινωικες γραμμες εχουν δηλωσει οτι αν οριστικοποιηθει η κατασκευη του,θα ναυλωσουν νεα πολυτελης πλοια. Η συνδεση με Κυπρο,Αιγυπτο,Λυβυη,Ισραηλ,Τυνησια,Λιβανο,Ερυθρα θαλασσα,διωρηγα Σουεζ κτλ ειναι σιγουρη. Ολα αυτα αν γινει το λιμανι γιατι το διεκδικει και η Κυπρος,η Σικελια και η Μαλτα. Παντως ο καθετος δρομος ειναι οτι πρεπει αν γινει το λιμανι του νοτου,κι αν δε γινει εχω ποσταρει πως στα νοτια του Ηρακλειου θα γινουν ξενοδοχεια 5 αστερων και πολλες ιδιωτικες επενδυσεις. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 12:42 am Post subject: |
|
|
Καλά αν γίνει αυτό το λιμάνι θα αλλάξει όλη η Κρήτη, θα είναι περίφημο, και αν το διεκδικούν ήδη και άλλα κράτη τότε είναι ακόμη μεγαλύτερης σημασίας και εκεί βέβαια δεν θα χρειάζεται ένας δρόμος όπως περιέγραψες αλλά ένας κανονικός αυτοκ/μος με διαχωριστική νησίδα και ότι άλλο προβλέπεται, που θα συνδέει βέβαια με το λιμάνι του Ηρακλείου και το αεροδρόμιο. Είναι εντυπωσιακό ότι ο δρόμος είναι πολύ καλών προδιαγραφών αν και εθνική οδός αλλά το κόστος ακόμα που κάνει εντύπωση, έχει δηλ και ισόπεδους κόμβους? |
|
Back to top |
|
 |
johnmit Full Member

Joined: 08 Dec 2006 Posts: 210 Location: CRETE,HERAKLION
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 6:57 am Post subject: |
|
|
Οι αλλαγες που θα επιφερει το λιμανι θα ειναι οντως μεγαλες και θα πω μερικες γιατι αφορα και τους δρομους που θα πρεπει να το συνοδευσουν κατασκευαστικα.Και μιλαω παντα υποθετικα γιατι το θεμα της κατασκευης του κρεμεται απο μια κλοστη.Το Τυμπακι και οι Μοιρες θα γινουν τουλαχιστο σαν ενα αλλο Ρεθυμνο σε μεγεθος,λογω λιμανιου α)γιατι θα συνδυαστει διαμονη και εργασια στη περιοχη-β)γιατι τα παιδια θα παψουν να εγκαταλειπουν τη περιοχη αυτη και να ερχονται στο Ηρακλειο λογω του οτι το λιμανι θα επιφερει ραγδαια τουριστικη αναπτυξη και νεους κατοικους που αγαπανε τη φυση και εναν πιο γαληνιο τροπο ζωης.Φυσικα τα νοτια παραλια θα αναπτυχθουν και αυτο θα αναγκασει τη κυβερνηση να φτοιαξει τον πολυποθητο ΝΟΤΙΟ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ που θα ξεκινα απο ελαφονησι Χανιων ως τουλαχιστον Ιεραπετρα Λασιθιου.Φυσικα οταν οι κομωπολεις θα μεγαλωσουν και γινουν πια πολεις,θα δοθει η ευκαιρια να υπαρξει αναπτυξη με σχεδιο και ενα καλο ρυμοτομικο με ασφαλεις και ανθρωπινους δρομους.
Οσο για το κοστος μη παραξενευεσαι. Οταν με το τρενο πηγαινα απο Πειραια στη Λαμια,εβλεπα κατι ατελειωτες πεδιαδες και σα κοπελι εβγαζα φωτογραφιες. Εδω δεν υπαρχουν τετοια πραγματα(υπαρχουν αλλα σε περιορισμενο βαθμο). Η κρητη ειναι πολυ αγρια. Εχει 3 παρα πολυ μεγαλα βουνα σε ολο της το μηκος και εκατονταδες αλλα μικροτερα. Ειναι φυση αδυνατο να κανεις εναν δρομο με λιγες στροφες σε χαμηλοτερη τιμη απο αυτη.Κομβοι πιστευω πως θα υπαρχουν. Εγω ηδη ειδα εναν. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 3:00 pm Post subject: |
|
|
για σας παιδιά, εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ τα threats και θαυμάζω την δύναμη και τον χρόνο που διαθέτετε για τα οδικά έργα στην πατρίδα μας. με λένε νίκο βασιλειάδη και από το 2001 ασχολούμαι με την χαρτογράφηση, ενώ δεν είμαι χαρτογράφος, ο λόγος γιατί ασχολήθηκα με την χαρτογράφηση είναι ο εξής: ενώ είχαμε εκίν την εποχή κιόλας αρκετά χιλιόμετρα αυτοκινητοδρομους η χάρτες του πλανήτη δεν τους παρουσιάζανε ανάλογα αλλα δείχνανε απλές οδούς. Σίγουρα και θα "σιμφονισστετε" ότι ένας αυτοκινητόδρομος είναι και prestige. Με αυτό το ενδιαφέρον και τον σκοπό να "αναβαρθμισσο" με τα προσόντα και τα μέσα που είχα την παρουσίαση τις ελλάδας ξεκίνησα και έκανα δυο φορες το χρόνο από περίπου 10000 km για να καταγράφω το ελληνικό οδικό δίκτυο, βγάζοντας φωτογραφίες και μαζεύοντας από διαφορες υπηρεσίες υλικό,
άνευ καμιας οικονομικής ωφελείς. Που θέλω να καταλήξω: έχω δημιουργήσει μια ιστοσελίδα με την onomassia greek-motorway.net και "παρουσσιαζο" κάποια έργα , επειδή αλλα μου έχουν σταλεί πολύ χάρτες και πολλές φωτογραφίες και δεν ξέρω που βρίσκονται τα δικαιώματα θα σας παρακαλούσα να επισκεφτείτε την σελίδα και αν
βρεθεί κάτι δικό σας να συμπληρώσω κάποιο όνομα κάτω από την εικόνα η αν διαφωνείτε να την αφαιρέσω από την σελίδα.
Σας ευχάριστο παρα πολύ και σας χαιρετώ θερμά
η σελίδα θα δημοσιευθεί σε περίπου 3 μέρες
Στον admin του stadia.gr έχω την εξής ερώτηση: μου επιτρέπεται να βάλω ένα link προς την σελίδα σας την οποια εκτιμώ πολύ ? |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 3:20 pm Post subject: |
|
|
No prob |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 4:07 pm Post subject: |
|
|
www.minenv.gr
Άμεσες παρεμβάσεις στον Κόρινθο-Πάτρα. Μέχρι στιγμής έγιναν στο παρελθόν η μείωση των ορίων ταχύτητας και η βελτίωση της σήμανσης κλπ. Οριστική λύση λέει θα δοθεί με την κατασκευή του αυτοκ/μου τον οποίον κύρωσε η Βουλή αλλά λόγω προσφυγής στην ΕΕ οι εργασίες έναρξης θα καθυστερήσουν το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο. ΠΟΙΟΣ ΜΑΛ..ΚΑΣ έκανε πάλι ένσταση??? Τι κατάσταση είναι αυτή πια??? Όποιανου του κα..λώσει κάνει ένσταση με σκοπό να κωλύσει το έργο. Δεν μπορεί να προβλεφθεί κάτι για να σταματήσουν αυτά? Επειδή είναι και το σημαντικότερο έργο δεν μπορεί κάποιοι θέλουν και να το σαμποτάρουν.
Πριν μια βδομάδα άλλοι 6 νεκροί στο Κιάτο. Κι αυτοί κάθονται και παίζουν με την κα...λα του καθενός? |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 6:25 pm Post subject: |
|
|
Πολύ σημαντικό το ποστ σου Beethoven. Προσωπικά όμως έχω την αίσθηση ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ με την ανακοίνωση αυτή μας κοροϊδεύει. 1ο σημείο. Η μείωση του ορίου ταχύτητας. ΟΚ συμφωνώ με τη μείωση στην ΝΕΟ( ;;; ) Πατρών-Κορίνθου, αλλά στην Κορίνθου-Τρίπολης γιατί; Μια χαρά δρόμος είναι, εάν εξαιρέσει κάποιος τη σήραγγα Αρτεμισίου. Παρόλα αυτά το ΥΠΕΧΩΔΕ με τη μείωση του ορίου ταχύτητας τι κατάφερε; Μέσα σε 3 μήνες πάνω από 30 συνάνθρωποί μας σκοτώθηκαν στην εθνική καρμανιόλα. Δεν είμαι ειδικός αλλά υποθέτω ότι τα ποσά που ξοδεύτηκαν για τις μελέτες και τις τροποποιήσεις των ορίων ταχύτητας δεν είναι και ασήμαντα. Στο περιοδικό του Τεχνικού Επιμελητηρίου στις 14/1 υπάρχει αιχμηρό σχόλιο για τις πινακίδες που τοποθετήθηκαν κατά μήκος της ΕΟ.
2ον. Στην τρίτη παράγραφο κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να γίνει ιδιαίτερη αναφορά στην τραγική κατάσταση του οδοστρώματος και όχι μια γενική αναφορά στις αιτίες πρόκλησης τροχαίων. Για να δούμε΄πότε θα αρχίσουν τα έργα (και είναι και το φιλέτο των προς παραχώρηση μεγάλων οδικών αξόνων). |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 10:55 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | www.minenv.grΟριστική λύση λέει θα δοθεί με την κατασκευή του αυτοκ/μου τον οποίον κύρωσε η Βουλή αλλά λόγω προσφυγής στην ΕΕ οι εργασίες έναρξης θα καθυστερήσουν το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο. ΠΟΙΟΣ ΜΑΛ..ΚΑΣ έκανε πάλι ένσταση??? Τι κατάσταση είναι αυτή πια??? Όποιανου του κα..λώσει κάνει ένσταση με σκοπό να κωλύσει το έργο. Δεν μπορεί να προβλεφθεί κάτι για να σταματήσουν αυτά? |
Είναι γνωστό ότι όταν ξεκινήσει νομική διαμάχη στην Ελλάδα κρατάει χρόνια. Αυτό το ξέρουν πολλοί Έλληνες και όταν θέλουν να ματαιώσουν κάτι δημιουργούν νομικό θέμα. Ξέρουν ότι η βαλίτσα θα πάει μακρυά και έτσι έχουν χρόνο να δρομολογήσουν επιπρόσθετες μεθοδεύσεις.
Κάποιος γνωστός μου εργαζόταν σε θυγατρική κρατικού οργανισμού. Ήταν βέβαια ιδιωτ. δικαίου. Διαπίστωσε ότι δεν πληρωνόταν τις Κυριακές όπως θα έπρεπε. Πήγε το θέμα νομικά αλλά δυστυχώς ο χρόνος που θα έπαιρνε για να βγει οριστική απόφαση θα ήταν 2-3 χρόνια απ' ότι του έλεγαν. Τελικά δεν προέβει στις διαδικασίες ενώ το έκαναν κάποιοι άλλοι συνάδελφοι του. Αποτέλεσμα αυτού ήταν ότι η εργοδοσία είχε πολύ καιρό(αφού πηγαίνανε από αναβολή σε έφεση κτλ) για να οδηγήσει τελικά τους υπάλληλους στην παραίτηση, αφού είχαν αρχίσει να στήνουν από την πλευρά της εργοδοσίας το θέατρο του παραλόγου.
Αυτό είναι που λένε πολλοί και διαμαρτύρονται για την καθυστέρηση στην απόδοση δικαιοσύνης. Λένε λοιπόν ότι η καθυστερημένη απόδοση δικαιοσύνης δεν είναι ουσιαστικά απόδοση δικαιοσύνης. Συμφωνώ απόλυτα με το προηγούμενο, γιατί κερδίζουν οι επιτήδειοι και χάνει το σύνολο. |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 2:37 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | www.minenv.gr
Άμεσες παρεμβάσεις στον Κόρινθο-Πάτρα. Μέχρι στιγμής έγιναν στο παρελθόν η μείωση των ορίων ταχύτητας και η βελτίωση της σήμανσης κλπ. Οριστική λύση λέει θα δοθεί με την κατασκευή του αυτοκ/μου τον οποίον κύρωσε η Βουλή αλλά λόγω προσφυγής στην ΕΕ οι εργασίες έναρξης θα καθυστερήσουν το αργότερο μέχρι τον Απρίλιο. ΠΟΙΟΣ ΜΑΛ..ΚΑΣ έκανε πάλι ένσταση??? Τι κατάσταση είναι αυτή πια??? Όποιανου του κα..λώσει κάνει ένσταση με σκοπό να κωλύσει το έργο. Δεν μπορεί να προβλεφθεί κάτι για να σταματήσουν αυτά? Επειδή είναι και το σημαντικότερο έργο δεν μπορεί κάποιοι θέλουν και να το σαμποτάρουν.
Πριν μια βδομάδα άλλοι 6 νεκροί στο Κιάτο. Κι αυτοί κάθονται και παίζουν με την κα...λα του καθενός? |
Η ένσταση προφανως έγινε απο κάποια απο τις υποψήφιες κατασκευάστριες, άλλα δεν θα κατηγορήσω αυτούς διότι αυτή είναι η δουλειά τους, κατηγορώ όμως το υπεχωδε που ειναι ανίκανο να βρεί εθνικούς πόρους για να κατασκευάσει έργα τέτοιας σημασίας, και πρέπει πάντα να χρησιμοποιεί συγχηματοδοτήσεις απο την ΕΕ, γεγονός που αποτελεί εγγύηση για την μέγιστη καθηστέρηση λόγω της δυνατότητας προσφυγής στης υπηρεσιες της. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 6:14 pm Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | Η ένσταση προφανως έγινε απο κάποια απο τις υποψήφιες κατασκευάστριες, άλλα δεν θα κατηγορήσω αυτούς διότι αυτή είναι η δουλειά τους, κατηγορώ όμως το υπεχωδε που ειναι ανίκανο να βρεί εθνικούς πόρους για να κατασκευάσει έργα τέτοιας σημασίας, και πρέπει πάντα να χρησιμοποιεί συγχηματοδοτήσεις απο την ΕΕ, γεγονός που αποτελεί εγγύηση για την μέγιστη καθηστέρηση λόγω της δυνατότητας προσφυγής στης υπηρεσιες της. |
Μα γι' αυτό ακριβώς το λόγο είναι οι χρηματοδοτήσεις της Ε.Ε (Κ.Π.Σ. κλπ...).
Αν δεν χρησιμοποιηθούν γι' αυτά τα εθνικής σημασίας έργα, που αλλού να τα χρησιμοποιήσουν...  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 7:26 pm Post subject: |
|
|
Μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου θα λειτουργήσουν τα διόδια Πολύμυλου.
http://www.xronos.gr/news/detail.php?ID=38677
Πολύ πιθανό να δούμε διόδια και στα Ιωάννινα με την παράδοση του τμήματος Πεδινή - Μπαλντούμα. Πολλά υπονοούμενα αφήνουν γι' αυτό διάφορα δημοσιεύματα για να δούμε. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 8:38 pm Post subject: |
|
|
http://s39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/?action=view¤t=KathysternsnseRAPSOMATTH.jpg
Και νέα καθυστέρηση στις προσβάσεις της σηρ. Ραψωμάτη. Ήταν να τελειώσει τον Ιούνιο του 2008 αλλά τώρα κοιτάζουν να βρουν μια λύση να τελειώσει το ταχύτερο δυνατόν δηλ έστω και το 2009. Το ΥΠΕΧΩΔΕ θέλει να τηρήσει τη δέσμευσή του να παραδώσει στο ΜΩΡΕΑ το τμήμα αυτό (Αθήναιο-Λεύκτρο) έτοιμο και λειτουργικό. Η κοινοπραξία που αποτελείται απ'τις εταιρίες ΤΟΜΗ και ΕΛΤΕΡ σκέφτεται να διαλυθεί. Ποιες είναι αυτές οι εταιρίες??? Το ΥΠΕΧΩΔΕ αν ήθελε να τηρήσει τη δέσμευσή του θα έπρεπε να δώσει το έργο σε μεγάλες ικανές εταιρίες 7ης τάξης. Τώρα ορίστε. Απ'ότι φαίνεται θα τελειώσει η δεύτερη του Αρτεμισίου, του Νεοχωρίου και του Καλογερικού και μετά η Ραψωμάτη τα οποία θα τελειώσουν το καλοκαίρι του 2009, κάτι που δεν προβλέπεται για τη σήραγγα Ραψωμάτη. Και στο άλλο το έργο Παραδείσια-Τσακώνα θυμόμαστε πριν κάτι μήνες ότι μόλις ξεκίνησε η θεμελίωση των 4 μεγάλων γεφυρών ενώ θα έπρεπε το τμήμα να παραδωθεί φέτος. Η σήραγγα Ραψωμάτη κατασκευάζεται ήδη εδώ και 8 χρόνια τουλάχιστον. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 11:09 am Post subject: |
|
|
Η ΤΟΜΗ είναι θυγατρικη του ΑΚΤΩΡ....
http://www.etae.gr/cat.asp?catid=570&pubid=5962
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Επίσης στην Ελλαδα έχουμε ελευθερη οικονομία. Συνεπώς το που δίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ τα εργα και αν ειναι μεγαλη η μικρη εταιρεια αυτή που το αναλαμβανει κλπ δεν ευσταθει.
Στο συγκεκριμένο ζήτημα (όπως έχω γράψει σε ένα post στις αρχές Σεπτεμβρίου) την ευθυνη την εχει το ΥΠΕΧΩΔΕ γιατι δημοπράτησε ένα έργο χωρίς να έχει ολοκληρώσει τις απαλοτριώσεις στο σημείο από όπου θα περάσει ο δρομος. Ούτε επιτάξεις έγιναν ούτε μπόρεσε η κοινοπραξία να δουλέψει λόγω των ασφαλιστικών μέτρων που έκαναν οι ιδιοκτήτες των χωραφιών που κόβει ο δρόμος και αφού πέρασε καιρός η κοινοπραξία διαπίστωσε ότι το 2007 δεν συμφερει να κανεις έργο που εχεις αναλαβει με κοστη (πετρελαιου, υλικών κλπ) του 2005. Συνεπώς δεν φταίνε οι εταιρείες αλλά το γνωστό ελληνικό κράτος με την καταπλικτική του οργάνωση ρυθμίζει όλα τα αναπτυξιακά ζητήματα με τον καλυτερο τρόπο. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 4:11 pm Post subject: |
|
|
Enginner όταν το ΥΠΕΧΩΔΕ προκύρηξε το 2005 τα 10 πρώτα έργα της εγνατίας με το καινούριο σύστημα (εργολαβίες καφέ αρκούδας, Νέστος κλπ) κάλεσε για όλα τα έργα εταιρίες μόνο 7ης τάξης εκτός απ' το έργο Πετρίτσι-Προμαχώνας που κάλεσε μαζί και 6ης, καθώς και για το Μέστη-Μάκρη. Βλέπουμε αυτή τη στιγμή τι τραβάμε για τα συγκεκριμένα τμήματα, μπορεί να συμβαίνουν καθυστερήσεις για άλλους λόγους και να μην είναι σύμπτωση αλλά για το Μέστη-Μάκρη τουλάχιστον δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει η Μεσοχωρίτη 4 χρόνια για να κάνει μια διαπλάτυνση σε δρόμο 14 χλμ, για να μη ρωτήσω για το Πετρίτσι-Προμαχώνα που έχει και γέφυρες μέσα. Για τέτοια μεγάλα έργα άλλη εμπειρία έχει η Αττικάτ και η ΑΕΓΕΚ που τελειώνουν έγκαιρα τα δυσκολότερα τμήματα στην Ήπειρο και άλλη οι μικρότερες εταιρίες. Αλλά και σ'αυτό τώρα το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι υπεύθυνο, ας καλεί για όλα τα μεγάλα έργα μόνο 7η τάξη, πέρα απ'τις απαλλοτριώσεις και άλλα ζητήματα που καθυστερούν τα έργα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jan 24, 2008 8:07 pm Post subject: |
|
|
Σας προωθώ ένα mail που μου ήρθε. Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα μπορεί να μας πει αν έτσι έχουν τα πράγματα;
Τον Νοέμβριο η ΔΕΣΕ Περιφέρειας Πελοποννήσου εκτέλεσε έργα συντήρησης ασφαλτικών ταπήτων στην Εθνική Οδό Τρίπολης-Καλαμάτας και συγκεκριμένα στα τμήματα: Παραδείσια-Τσακώνα και Τρίπολη-Μεγαλόπολη.
Δεν πέρασαν ούτε 2 μήνες και η άσφαλτος μας τελείωσε. Μάλλον από υπερβολική δόση χαλικιού!!!
Το πρόβλημα το έλυσαν όμως γρήγορα βάφοντας τις άσπρες διαγραμμίσεις κίτρινες και βάζοντας μόνιμες πινακίδες: ανώτατο όριο 30 km/h!!
"Συγχαρητήρια" κύριοι της πολιτείας. Χαρείτε τα καμώματά σας.. Αλήθεια, πώς θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πολιτών;; Με παραδόσεις τέτοιων έργων;; Φοβούμαστε, για εσάς, ότι ο κόσμος σιγά σιγά ξυπνάει.. Και οι "λαμογιές" σας πλέον δύσκολα θα κρύβονται. Το διαδίκτυο είναι εδώ για να τις αναδεικνύει. Ολοένα και πιο έντονα. Αλλάξτε λοιπόν μυαλά γιατί αυτή είναι η μόνη επιλογή σας.. Οι πολίτες μαθαίνουν και ενημερώνονται πλέον γρήγορα..
Δείτε το βίντεο από το συγκεκριμένο "καινούργιο" δρόμο: http://www.youtube.com/watch?v=cE_NmcCwerk
2710-222.913
Αυτό είναι το τηλ της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.
Πάρτε τηλέφωνο και ζητήστε τον προϊστάμενο συντήρησης, κ. Φρέντζο, για να εκφράσετε την δυσαρέσκειά σας για τα έργα συντήρησης που (δεν) έγιναν. Καιρός να αρχίσουμε να τους "ενοχλούμε" για να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολίτες που ενδιαφέρονται. Διαβάστε τη δημοσίευση του bloker jkar για το τι πραγματικά συμβαίνει με τον δρόμο αυτό.
Κάντε τα δικά σας σχόλια για το περιστατικό αυτό.
Με εκτίμηση,
Bloka Team |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 2:20 pm Post subject: |
|
|
Ποτέ μα ποτέ δεν κάνεις ασφαλτόστρωση υπό βροχή....
Το ζήτημα είναι αν ο εργολάβος πληρώθηκε κανονικά και αν ναι τότε πρέπει να έχει ξεκινήσει η διαδικασία κατακράτησης της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης του συγκεκριμένου έργου. Εάν αυτή η διαδικασία δεν έχει ξεκινήσει ακόμη (πράγμα διόλου απίθανο) πρόκειται για ακόμα μια κλασσική περίπτωση διαφθοράς για το ελληνικό δημόσιο και τους λειτουργούς του. Πλάκα πλάκα έχω να κατέβω στο χωριό από τον Αύγουστο και τούτο το καλαμπούρι δεν το ήξερα. |
|
Back to top |
|
 |
nikolasarta New Member

Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 4:03 pm Post subject: |
|
|
kalispera paidia kai kalh xronia an kai kathisterimena!
Yparxoun neotera gia Ionia Odo? Ta erga apo o,ti exw dei den exoyn arxisei..
Gia pote einai programmatosmeno na arxisoun?? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 11:10 pm Post subject: |
|
|
Κατά το καλοκαίρι θα φέρουν μια μπουλντόζα. Τώρα δεν μπορούν πίνουν καφέ. Ειδικά εκεί ψηλά που είσαι εσύ Άρτα αν καταλαβαίνω σωστά θα αργήσουν πολύ να φτάσουν εδώ δεν αρχίσαν στο Αντίρριο ακόμα. Δηλ απ' ότι είδες κι εσύ που θα πέρασες από κει δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα? Ένα ρημάδι εργοτάξιο που εγκαταστάθηκε στο Αντίρριο και καλά, φαίνεται ή λόγια ήταν κι αυτό? Εντωμεταξύ η σύμβαση τέθηκε σε ισχύ στις 19 Δεκ. τη στιγμή που για την ανατολική οδό θα τεθεί το Φλεβάρη και τα έργα έχουν ξεκινήσει έστω και σε 3 σήραγγες. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 11:34 am Post subject: |
|
|
Αν κατάλαβα καλά απ' ότι είπε ο Λαμπρόπουλος στόν τοπικό τύπο των Ιωαννίνων για την Ιόνια οδό ο πρώτος χρόνος θα περάσει με απαλλοτριώσεις και τα ρέστα...και οτι θα αρχίσουν από το Αντίριο όπως ξέραμε...
Είχαμε κάτι καλούς ανταποκριτές που έστελναν φωτό από την παράκαμψη Αγρινίου...έχουμε τίποτε νεότερο από γέφυρα Αχελώου?
Να 'χαμε και κείνο το αεροπλάνο...
Ελληνας κροίσος με πέντε γράμματα...ποιός να'ναι? |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 7:58 pm Post subject: |
|
|
Κάνω κάθε Σ/Κ τη διαδρομή Πάτρα-Άρτα, αλλά μέχρι και σήμερα, δεν φαίνεται τίποτα, ούτε καν μια πινακίδα για το έργο (όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο post, για το κομμάτι στην Αθηνών-Λαμίας).
Το μόνο που έχω βρεί σχετικά με το δρόμο είναι το link www.neaodos.gr που αν δε κάνω λάθος είναι η εταιρία που συστάθηκε για την κατασκευή του έργου (και αυτό υπό κατασκευή είναι! ). |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 11:12 am Post subject: |
|
|
Να σαι καλά για το Link της Νεα Οδού ! Εψαχνα συνεχως για το link από τα Χριστούγεννα βαζοντας στο search το ονομα EURO - IONIA οπως φαίνεται στις πινακιδες που έχουν εγκαταστήσει στοτμήμα Ριτσώνα Θήβα.
Κα με βάση το νέο όνομα που μας έδωσες από μια γρήγορη αναζήτηση φαίνεται ότι η κοινοπραξία αναζητά τα στελέχη της στα γραφεία σταδιοδρομίας των πανεπιστημίων. Κοινώς νεαρούς επιστημόνες με τεράστια διάθεση να δούν στην πράξη αυτά που άκουσαν στο αμφιθέατρο αλλά από την άλλη πλευρά με ελάχιστες οικονομικές απαιτήσεις και βέβαια μηδενική εμπειρία. ΛΑΜΠΡΑ ΛΑΜΠΡΑ, ΕΥΓΕ στην κοινοπραξία και στα αφεντικά της.
http://career.duth.gr/cms/?q=node/7020 |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 8:37 pm Post subject: |
|
|
περιοχή Στρυμώνας
Η προσβάσεις στο νέο τμήμα της γέφυρας.
λεπτομέρεια...
αυτή η κολώνα είναι έτσι εδω και μερικά χρόνια...
Περιοχή Ασπροβάλτας
Η γέφυρα που έχασκε στο κενό, λίγο πριν το τούνελ των Βρασνων, αποκτά προσβάσεις.
 |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jan 28, 2008 11:42 pm Post subject: |
|
|
Ο καινούριος κλάδος με τη νέα γέφυρα θα δωθεί απ'το Στρυμόνα μέχρι την Τούζλα που γίνεται διαπλάτυνση ή μόνο η γέφυρα?
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=47169200
Για το έτοιμο απ'το παρελθόν τμήμα του κάθετου Θεσνίκη-Προμαχώνας Λαχανάς-Στρυμονικό μήκους 8 χλμ δεν προβλέπεται τίποτα με την τωρινή εργολαβία (ίσως αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα), έχει πολλές στροφές διαθέτει δε διαχωριστικό μεταλλικό στηθαίο και 2+2 λωρίδες. Έχει ήδη εγκριθεί κονδύλι για τη μελέτη της νέας χάραξης του δρόμου στο συγκεκριμένο σημείο. Η μελέτη υπολογίζεται ότι θα προκηρυχθεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2008.
Επίσης στον κόμβο Ριζιανιών σημειώθηκε κατάρρευση της οροφής ενός υπό κατασκευή τούνελ απ'τη συσσώρευση νερών στην οροφή του. |
|
Back to top |
|
 |
|